oldaldobozjavitott.jpg

kozelet_hataratkelo_widget.jpg

Utolsó kommentek

Kívül tágasabb!

Nincs megjeleníthető elem

Gazdagisztán

Nincs megjeleníthető elem

2014. június 25. 06:41,  Elérkezett a kiugrás ideje 525 komment

2014. június 25. 06:41 Határátkelő

Elérkezett a kiugrás ideje

A mai poszt szerzője, Eszter, párjával együtt nyáron indulna el Németországba. Tisztában van azzal, hogy az elején nem lesz egyszerű, ugyanakkor az elszántság (és a fiatalság) meg van bennük. Most tanácsot kér tőletek, merre és hogyan érdemes elindulni.

bőröndök 2.jpg

„Évek óta tervezgetjük már a kiugrást, s most érkezett el az ideje, mi pedig itt állunk, egy hónappal a tervezett költözés előtt, rengeteg kérdéssel a fejünkben. Jelen írásommal először is körvonalazni szeretném a terveinket, illetve segítséget kérni pár, számunkra nem tiszta kérdésben.

A cél Heidelberg / Mannheim, a végleges pedig az egyetem. Addig rengeteg kitaposni való ösvény áll előttünk. 22 éves fiatalok vagyunk, én idén fejeztem be az ELTE-n a tanulmányaimat orosz szakon. Kezemben van egy kitűnő érettségi, egy német és egy orosz B2 nyelvvizsga, illetve egy orosz diploma.

A német nyelvtudásomból nagyon sokat felejtettem sajnos, de egy konyhanyelvet egészen jól bírok – a vőlegényem német öccsével egészen jól elkommunikálok például, de a bajorokat még mindig nem értem meg egyáltalán, a lakás- és munkahirdetéseket viszont egyedül is tudom szortírozni.

Vőlegényem négy évet tanult idekint általános iskolában, így nagyon jól bírja a nyelvet – a született bajor Opa-val kötetlenül beszélget, kitűnő érettségivel és B2 német nyelvvizsgával rendelkezik, tanulmányait Magyarországon kezdte meg, de nem fejezte be.

Most adjuk be neki a jelentkezést a Heidelbergi Egyetemre, egyelőre még függőben van, hogy felveszik-e, mivel a teljes képzés létszámának 8%-át tehetik ki a külföldi hallgatók.

Augusztusban indulnánk

Magyarországon nincs maradásunk, ezt ecsetelhetném, hogy miért, de szerintem nincs értelme egy ilyen bejegyzésben. Nagyvonalakban csupán annyit, hogy a páromnak kilátása sincs rendesen az egyetemet befejezni – egyéb okok miatt, én a diplomámmal elhelyezkedni nem tudnék, aláírni a felsőoktatási szerződést nem akarom, s Budapestből – ahogy a nagyvárosokból – is elegünk van egy életre.

Augusztusban költöznénk ki, s rengeteg minden nem körvonalazódott még. Van félretett pénzünk, amiből egy 400-450 (warm) eurós lakás/szoba és egy-két havi megélhetés megoldható lenne.

Első kérdés a lakás

Vőlegényemnek van németországi bejelentett lakcíme, számlája, dolgozott már idekint több hónapot diákmunkában, ezek alapján szeretnénk lakást kivenni. Mindenképpen olyanra lenne szükségünk, ahová engem be tudnánk jelenteni, s így elkezdhetnék én is munkát keresni.

Nagyon szeretnénk elkerülni a Provision-t, mert nincs a kezünkben csillagászati összeg, és találtunk is egypár olyan oldalt, ahol kimondottan egyetemistáknak pro. nélkül adnak ki. Plusz persze a helyi apróhirdetéseket, szuperinfó szintű újságokat bújjuk.

Gondoltunk a WG-re is – első lépésként talán a legjobb megoldás lenne, hiszen amíg kivészeljük a kezdeti időszakot, bárhol meg tudnánk húzni magunkat, s árban is ez lenne a legmegfelelőbb –, kérdés, hogy ide bejelentkezhetek-e.

A WG azért is lenne első lépésként a legjobb megoldás, mert ezt biztosan találunk, rengeteg ajánlat van egy egyetemvárosban. Egyáltalán, tapasztalatok alapján mennyi időt szánjunk lakás- / szobakeresésre, jöjjünk ki rögtön mind a ketten, vagy egyelőre csak az egyikőnk, míg talál valamit?

Aztán a munka

Páromnak egy 450 eurós bázismunkára lenne szüksége – ezt még a legkönnyebb megoldani –, mert a magyarországi egyetemét nem függesztjük fel egyelőre, ha nem vennék fel Heidelbergbe, megmaradjon egyrészt a diákstátusza, illetve a TB-je.

Nekem egy teljes állásra lenne szükségem, hogy a TB-vel ne legyen nagyobb gond, az első időszakban bármit bevállalok, amit a német nyelvtudásommal – ami ugyebár némi kívánnivalót hagy maga után – és az orosz középfokommal megkaphatok, Küchenhilfe, Zimmermädchen és Pflegehilfe körökben gondolkodom egyelőre (az utolsónak örülnék leginkább, a szociális kapcsolatok, és a nyelv gyakorlása miatt).

Szétnéztünk, és Heidelberg-Mannheim körzetben lenne is munkaajánlat, kérdés, hogy mennyire vagyok alkalmas.

Hosszú távú terveink

A hosszú távú tervekről is írok pár sort, bár ez már a megkapaszkodás utáni mese. Az első egy évben fel kéne húzni a német nyelvtudást, egy német érettségi-szintre, majd mindkettőnknek következne az egyetem.

Magam a Pädagogische Hochschule-t venném célba, tehát egy pár hónap nyelvtanulás után akár gyerekfelügyeletet is vállalnék idekint. Párom, mint már említettem, már ebben az évben megpróbálkozik a felvételivel, ha összejön, akkor egyenes az út, ha nem jön össze, akkor van egy éve csiszolni a pályázati anyagán – akár újra is érettségizni pár tárgyból, magasabb szintű nyelvvizsgát letenni, stb. Közben számításaink szerint egy teljes állás, illetve egy bázismunka elég lenne a megélhetésünkre.

Hogy miért írtam mindezt le? Egyrészt, hogy saját magunk előtt is körvonalazódjon, mit tudunk és mit nem, illetve, hogy tőletek, kedves blogolvasók, és Németországot már megjártak, adjatok nekünk tanácsot, vagy átadjatok akármilyen tapasztalatot, mindent szívesen elolvasunk-meghallgatunk.”

A kommentelési szabályokról itt olvashatsz.

Gyere és csatlakozz hozzánk a Facebook-on!
Ha inkább levelet írnál, elmesélnéd a személyes történeted,
azt a következő címen teheted meg: hataratkeloKUKAChotmail.com

Címkék: Magyarország Németország

A bejegyzés trackback címe:

https://hataratkelo.blog.hu/api/trackback/id/tr926407183

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Túlképzett szakképzett 2014.06.26. 21:16:06

  A komment itt >>>   A válasz ott túl hosszú lett volna, így itt:   Az idegrendszer fejlődéséhez szükséges a folyóírás megtanulása. 17 évesen egy ujjal gépeltem a Robotronon, ma sem tudok tíz ujjal, de 9-cel vakon gépelek. :)))Ha ezt nem...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2014.06.26. 07:02:40

@Mirjam2:
Akkor egy humorbonbon:
Azt mondid megveted azokat akik pénzért különböző dolgokat dugdosnak a nök intim testrészébe.
Szegény nögyógyászok.
:))))))):)))))))))))))))))

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2014.06.26. 07:05:49

@Mirjam2:
Nem mondjuk meg neki.
Ö lesz a pár egyik tagja.
:)))))))))))))))))))))))))))

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2014.06.26. 07:10:11

@zseketto:
Akkor mégsem szoc segélyen tengödnek a kurvák?
Már kezdtem aggódni értük :)))))))))))

Ugyandehogy (törölt) 2014.06.26. 07:34:34

@diggerdriver: engem a mindenki nem erdekel, csa a magam neveben beszelek,
es az sem erdekel, ki hiszi el, es hogy elhiszi- e.

Ugyandehogy (törölt) 2014.06.26. 07:42:27

@nezzazegfele: az utolso csepp? az ugye altalaban valami legtelen dolog szokott lenni. nalunk az volt, hogy ismet toroltek a hazbiztositasunkat. ertesites nelkul, es utolag szolt az ugynok is.

az elozmenyeket nem sorolom...

Kövérmadár [swe] · http://fettfagel.blogspot.se/ 2014.06.26. 08:33:46

@mojyo:
Valoban kerdeztem. De nem azt, hogy miert nevel minden szulo versenylovat.
Azt kerdeztem, hogy vajon egyes szuloknek miert fontosabb a gyerek eredmenye, mint maga a gyerek. Amiket te leirtal, azokkal nincs semmi gond.

Azzal viszont szerintem van, ha egy 3-asert apuka elveri a gyereket.

@Babette.:
Nem igerem, hogy ma, de talan holnap irok rola.

Kövérmadár [swe] · http://fettfagel.blogspot.se/ 2014.06.26. 08:40:15

@diggerdriver:
:)

En egy szornyu ember vagyok. Rossz tars, rossz szereto. Cserebe viszont az ocsmany pofamert es a hajas testemert, "megajandekozott a sors" egy megcsonkitott kezzel.

Nincs ebben semmi titkolnivalo.

Dragonlady (Bp, Hun) 2014.06.26. 09:21:09

@charlieharper: jelentem, ez is a múlté. mármint hogy magyarországon tisztelettel beszélnek a diákok a tanárral. ez már 12 éve is téma volt, amikor én utoljára ott tanítottam, de ahogy olvasom mindenfele, egyre súlyosabb probléma. de hát lejjebb, illetve feljebb erről biztos mások is beszámoltak már, bocs, megint nem olvastam végig a kommenteket.

Dragonlady (Bp, Hun) 2014.06.26. 10:00:14

@Papagály: na ez érdekes. valamikor nagyon régen én kiakadtam egy olyan barátnőmre, akinek az volt a munkája, hogy nyugati cégeknek szerezzen Magyarországon és Romániában olcsó bedolgozó munkaerőt. minél olcsóbban legyártani valamit. vagyis, jól leszorítani a béreket és minél jobban kizsákmányolni a munkásokat. aztán a húgom, aki olyan helyen könyvelt, ahol az volt a feladat, hogy mindenféle félig legális kiskapukon, ide-oda utalásokkal, fiktív számlákkal stb a külföldi kliensek számára gyakorlatilag adót csaljanak (ki a magyar állam zsebéből). coca-cola marketingmenedzser szerintem akár kb tömeggyilkosnak is tekinthető, végsp sorban, ha belegondolunk. és ezért tituláltam a minap a hamburgerforgatást is cinikusan társadlomra ártalmas foglalkozásnak. aztán meg te is a fejemhez vágtad már többször, hogy én is csak egy brick in the wall vagyok, a gyereket agymosásával és kockásításával, ami ugyanígy erkölcstelen. nehéz meghúzni a határt.
szerintem kevés nő önszántából prostituált. vagy önszántából CNC-s, vagy tanár, vagy mérnök. vannak olyan boldogk, mint Digger, akik tán még ingyen is dolgoznának.
ááá, fogalmam sincs, mit akarok mondani.
jaigen, azokat a férfiakat én is elítélem, akik fizetnek egy nőnek azért, hogy használhassák. sajnos ez nekem is egyértelmű.

Dragonlady (Bp, Hun) 2014.06.26. 10:04:01

@diggerdriver: juteszembe, iskola, tetszett a blogodon, amit írtál.
egyébként minden határátkelőtől jókat hallok 90%-ban az angol iskolákról - kisiskolásokról. hogy hogyan jut el minden a székdobálásig, és akkor mit mondanak a szülők, na azt nem tudom, mert ilyesmit ritkábban olvasni. hazahúz mindenki, amint nagyobb a gyereke? magániskolák drágák. vagy azért vannak sokkal jobb körzetek is?

nezzazegfele [Hu ] · http://www.nezzazegfele.blog.hu 2014.06.26. 10:04:27

@Babette.: Sajnálom... Az előzményeket le nem író három pontod sokat elmond. :(
Sok sikert Nektek kint! :)

Taxomükke (UK) 2014.06.26. 10:08:04

@M. Péter: Köszi a linket.
Amúgy te tanár vagy?

DieNanny CH 2014.06.26. 10:17:20

@diggerdriver:

"Meg tudná nekem valaki mondani hogy miért kell még mindig folyóírást tanítani?"

Hát mert szép!

Részlet a 8 évvel ezelőtti naplómból, a 9 éves kislány szülinapjáról egy élménybeszámoló:
kepfeltoltes.hu/140626/20140626331_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

tsabus UAE 2014.06.26. 10:19:20

Csak így hirtelen...
- Oktatás: Örülök neki, hogy a számrendszerektől (70-es évek!!!) a pneumatikán át (80-as évek), számítástechnikáig és filmesztétikáig annyi mindent tanultam az iskolában. Fociztunk, gyalugép mellett álltunk, programoztunk, verset elemeztünk. Némelyiket nagyon utáltam, de azóta is keresem a változatosságot és az újat. Ebből következik az is, hogy nagyon eltérő munkakörökben is mindig meg tudtam állni a helyem, függetlenül attól, hogy egy CNC megmunkálóközpont mellett voltam, fóliát extrudáltam, koszorút kötöttem, savanyúságot árultam, vagy integrált vállalatirányítási rendszerek bevezetésében vettem részt.
- Prostitúció: Azokkal értek egyet, akik nem fekete-fehérben gondolkoznak. Példa: Stephen Hawking "kurvázik". Elítélem ? Nem. Még abban a megnyomorodott testben is férfi és a természetes igényei kielégítésére semmi esélye máshogy. Elítélem a prostikat ? Nem ! Ebben a speciális esetben, minden tiszteletem az övék. Példa2: Elnézve a magyar (és egyéb európai) utak szélén látott felhozatalt, soha nem jutott eszembe, hogy egy prosti kívánatos lehet számomra. Makaón viszont, egy kaszinóban, olyanokat láttunk, hogy még a velem lévő hölgy is azt mondta, neki (nő létére) is nehéz döntés lenne, ha valamelyik ajánlatot tenne. Szóval, vannak helyzetek, mikor az ember nehezen gondol bele a prostitúció hátterébe.

Dragonlady (Bp, Hun) 2014.06.26. 10:24:10

@Papagály: ez egy fontos különbség. szerintem lehetetlenség megszabadulni a prostitúciótól, ahogyan az abortusztól is, akkora igény van rá. és ha már muszáj, akkor inkább lehessen rendezett körülmények között, legálisan, az előbbit megadóztatva, stb. tagadással csak illegalitásba vonul a téma, és sokkal nagyobb veszélyt rejt mindazokra, akik résztvesznek benne (emberkereskedelem, rabszolgaság, betegségek egyik oldalon, a másik oldalon veszélyes körülmények között elvégzett beavatkozások, sokszoros szövődményi és halálozási mutatók stb).

Dragonlady (Bp, Hun) 2014.06.26. 10:37:07

@diggerdriver: részemről, ha mással akar dugni, menjen, csak ne hazudjon róla (na itt volt a bukta), és akkor már keressen valakit, aki önszántából, és élvezi, nemár egy kurva, aki tetteti magát. de mondjuk én nő vagyok, és nem is értem a dolog érzelmi oldalát. ja, mert nektek nincs is olyan oldala :-))) nekem meg csak az van. pedig szeretnék egyébként érzelmek nélkül egyéjszakázni, de sajnos nem megy. hát részemről ilyenek. :-) nincsenek illúzióim, vagy nagyon kevés.

Dragonlady (Bp, Hun) 2014.06.26. 10:44:08

@Cascabel: nekem a gyűrűsujjaim és a kisujjaim reménytelenek, mire bármit leütnének, már vége lenne a mondatnak egyébként. finommotorikám kritikán aluli, egy gombot alig tudok felvarrni. hat ujjal gépelek vakon, elég gyorsan, nekem így jött ki. utáltam volna, ha ezért még külön rámszállnak az iskolában.

Mrs. Clayton 2014.06.26. 10:49:01

@pappito: epp azt mondtam, h a kommerek elott volt a nok helye a konyhaban es epp akkor nekik kulon zsinorirast vezettek be, mig a ferfiaknak kalligrafikusat tanitottak, majd jottek a kommerek es mindenkinek az allo szepirast tanitottak, ha jol emlekszem, akkor vmikor a 70es evekben jott a Virag fele dolt iras, mint kiserleti modszer, amikor mar puhult a rendszer, ma mar ugy tudom tobb helyen tanitjak ezt mint az allot irast, nem csak mert jobban engedi a gyerek egyeniseget kibontakozni, hanem mert fiziologiailag kedvezobb

Dragonlady (Bp, Hun) 2014.06.26. 10:53:12

@pappito: nekem érdekes volt, hogy az erdélyi magyar iskolákban megmaradt az a dőltbetűs folyóírás, amivel a nagyszüleim generációja tanultak írni a háború előtt. akik értenek hozzá, azt szokták mondani, hogy sokkal jobban kézreáll, és sokkal kevésbé lesz belőle macskakaparás felnőttkorra, mint abból az írásból, amit mi tanultunk. nem tudom. azt se tudom, hogy most a magyarországi magyar iskolákban mi a módi.
nekem felnőttként kellett megtanulnom nyomtatott betűkkel írni, mármint hogy gyorsan és szépen menjen, mert ugye más nem tudja elolvasni a magyar macskakaparást. és sajnos elég sokat kellett kézzel írnom (pl hetente többször üzenőfüzetbe szülőknek, plusz az összes havi, félévi stb szöveges értékelés, óravázlatok, összes hivatalos izé a thai iskolámban papíron, kézzel írva ment. aztán az óravázlatokat elkezdtem macskakaparni direkt, mikor rájöttem, a hülye főnök nem tudja elolvasni. amikor reklamált, én csak megvontam a vállam, hogy bocs, ha nem tudja elolvasni, az ő baja, én el tudom olvasni magamnak. akkor leszállt rólam).

enrobag 2014.06.26. 10:53:33

@diggerdriver:
Idézlek:
„Körülbelül én is ezt ugatom évek óta.
Mindenki azt tanulhassa amihez tehetsége van.
Tornaóráról senki nem fog olimpiai bajnokságig jutni. Ahhoz menjen egy egyesületbe ahol az Achilles inát odáig fejlesztik hogy olimpiai bajnok legyen.
Aki meg tudja oldani a 18ismeretlenes egyenletet az menjen oda ahol olyanokat KELL megoldani de ne gyötörjék vele azokat akik D-Day történéseit akarják kutatni percre lebontva.”

Érdekelne engem, hogy hogyan is képzelnéd mindezt praktikusan?
-Hány éves korban dőlne el, hogy a gyermeket mi érdekli, miben tehetséges?
-Ki döntene? Szülő? Tanító? Független szakértő? Vagy a gyerek?
-Hogyan lehetne megvalósítani a teljesen egyénre szabott tanítást gyakorlatilag ?
Attól tartok, nem gondoltad te ezt végig. Egyébként az általános iskola, vagy a középiskola után már lényegében ebbe az irányba mennek a dolgok: mindenki azt tanulja, amihez kedve, lehetősége van. Az első 8 év meg pont arra jó, hogy a tehetségesebbek többet magukba szívjanak és tovább léphessenek, a kevésbé tehetségesek meg legalább a saját kapacitásuk szerint megtanuljanak alapvető tudnivalókat, és a képességeiknek, lehetőségeiknek megfelelően éljenek, boldoguljanak.
Ezt is írod:
„Nem vagyunk egyformák és a magyar oktatási rendszer következetesen egyformára akar szabni bennünket.”
„Száz éve ezt ugatom már hogy nem vagyunk egyformák és az iskola egyformára szab minket.”
Az iskola nem szab egyformára bennünket, nem is „akar”, igyekszik megtanítani a tantárgyi alapokat, továbbá a viselkedés, fegyelem, önfegyelem fontosságát is. A szocializáció mibenlétét. Sok gyereknek egyedül az iskola jelenti az efféle tanulásra a lehetőséget. Más gyerekek szerencsésebbek, őket a szüleik, családjuk is neveli.

Dragonlady (Bp, Hun) 2014.06.26. 10:57:37

@nezzazegfele: az jó, mert még én se értem magam többnyire :-)

DieNanny CH 2014.06.26. 11:18:55

@zseketto:

Luganoban szinte senki sem tud németül! (Egy hónapja voltam, tapasztaltam!)

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2014.06.26. 11:37:34

@Kövérmadár [swe]:
Na akkor megmondom neked.
Minden szülő azt várja el a gyerekétöl ami neki NEM sikerül amihez tehetségtelen hülye volt.
Ha öneki nem sikerült akkor majd a gyerekéböl kiveri ha addig él is.
A sok ostoba gyökér.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2014.06.26. 11:43:49

@Chang Yai:
Az a baj hogy könnyebb elítélnetek mint tenni ellene.
Pedig a kurvázó féj ax a feleség legnagyobb kudarca.
Ti, igen ki merem mondani ti vagytok az elsöszámú okai.
Csak sokkal kényelmesebb axt mondani hogy minden férfi egy perverz disznó és egyébként is fuj.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2014.06.26. 11:45:53

@Chang Yai:
Nem tudom de majd beszámolok róla ha odajut a gyerekem.
A belét taposom ki ha olyan lesz mint amit itt írtak.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2014.06.26. 11:48:26

@DieNanny [SZ,CH]:
Azért kell tanítani valamit mert szép?
Tanítani kell akkor virágkötészetet. Goblenhímezést.
Nekem tetszik a hindi írás. Követelem hogy oktassák. Mert szép.

Dragonlady (Bp, Hun) 2014.06.26. 11:58:40

@diggerdriver: de hát pont azt mondtam, hogy tőlem aztán menjen és szexeljen. de nemár egy olyan nővel, aki pénzért tetteti, hogy élvezi. akkor inkább dugja meg a Marikát a könyvelésről, mert tetszik neki, meg a Marikát is érdekli a dolog, és annyi. nem vagyok hülye. de valahogy a nők (férfiak, gyerekek, akárkik) ilyen jellegű kihasználását, az egész ego trip-et, ami mögötte van, nekem azt nem veszi be a gyomrom. ennyi.
vagy ez tényleg olyna normális és elterjedt dolog, hogy akkor miért nem vesszük be abba a bizonyos országonként excel-táblázatba, hogy egy középkategóriás kurvával dugás, 20 perc, gumival?

Ugyandehogy (törölt) 2014.06.26. 12:07:37

@DieNanny [SZ,CH]:
@nezzazegfele:
koszi.
eloszor osszevakarjuk magunkat nemetbol.

2014.06.26. 12:10:20

@Kövérmadár [swe]: Aham, de ugy irtad mintha ez lenne az altalanos, vagyis ugy emlekszem az elso mondatod volt, hogy a kitunok szuloi nyomas miatt alakultak ki, en pedig csak kikertem magamnak :D Lehet amugy, hogy boven nincs igazam, es kicsit erzelmileg tulfutottre sikerult a reakcio, de erzekenyen erint (nyilvan azert csekkolom meg ma is es valaszolok ra :D), hogy mar megint arrol van szo, hogy ember-e a jotanulo :D

Itt amugy is az a szokas ahogy eszrevettem, hogy mindeki megirjak a regi serelmeiket... Hat gondoltam enis, bar nekem csak ilyenem van :D Elnezestkivanok, mentem dolgozni :D

enrobag 2014.06.26. 12:31:58

@diggerdriver:
Na ne. Ne vidd már túlzásba az orákulum szerep játszását. Vannak ilyen szülők, de hogy minden szülő ilyen lenne, azt miből gondolod?

2014.06.26. 12:38:06

@Chang Yai:

Milyen ego trip van mögötte szerinted?

Dragonlady (Bp, Hun) 2014.06.26. 12:44:11

@Th's child: a kurvázásban? kétfélét is el tudok képzelni, de lehet, hogy már megint velem van a baj.
vagy azt, hogy a pasi azt hiszi, ő mennyire ellenállhatatlan, és a nyöszörgő vergődő nő mennyire élvezi.
vagy hasonló, mint az erőszakot elkövetőknél, ahol a másik feletti hatalmat élvezi ki.

Mr Long 2014.06.26. 12:48:05

@diggerdriver: A felredugo feleseg kinek a hibaja?

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2014.06.26. 12:53:38

@enrobag:
Rosszul fogalmaztam.
Minden szülö aki túlzott elvárásokat támaszt súlyosbìtva némi testi fenyítéssel.

2014.06.26. 12:53:57

@Chang Yai:

Ezek biztos létező dolgok szerintem is, de meglepne, ha ez volna az általános. Ahogy az is, ha a kliensek komolyan vehető része azt hinné, hogy a nő ezt élvezi, vagy hogy a prostik tényleg tettetnék, hogy élvezik... de persze mind a ketten ködszurkálunk.

Kérdezted, hogy a jelenség milyen gyakori, bele kellene-e venni a táblázatba. Itt egy statisztika (thaiföld is benne van):
prostitution.procon.org/view.resource.php?resourceID=004119

Muscari 2014.06.26. 12:57:19

@diggerdriver: el is lehet am valni, kerem szepen. Aztan keresni megfelelo partnert, vagy alkalmi kapcsolatot, ha valaki arra vagyik. Senkinek nem tartanak piszolyt a fejehez, hogy prostihoz menjen.

Muscari 2014.06.26. 13:01:14

@diggerdriver: szerinted a felesegnek "kotelessege" kielegiteni a ferjet?
Leirtam mar szazszor: ha nem mukodik a szex, akkor igen erosen el kell gondolkodni a kapcsolat jovojerol. Mert nincs neki.

Ha meg valakinek fontosabb a kozos ingatlan vagy mittudomen, az igy jart. Azon kivul egy kapcsolat tonkremeneteleben altalaban mindket fel hibas, ezt hajlamosak vagyunk elfelejteni.

2014.06.26. 13:07:24

@Muscari:
Mindkét hozzászólásodra +1.

Muscari 2014.06.26. 13:09:25

@diggerdriver: ja az elobb meg erre is akartam valaszolni. Kisse cinikusnak erzem a hozzaszolasodat. Minket lattal a ferjemmel, nekunk elhiszed-e, hogy boldogok vagyunk?
Nem vagyunk szentek, ahogyan azt is tudom en is, hogy nem ez az altalanos.
Van, aki itt a blogon is bevallotta, hogy nem jo a hazassaga, volt, aki elmondta, hogy volt melypont, de tullendultek rajta. Aki pedig azt mondja, hogy boldog a hazassaga, annak en elhiszem. :-)

@Babette.: sok sikert, en szurkolok nektek!

Mr Long 2014.06.26. 13:27:02

Na most leszek rendesen lehurrogva, de nincs ez a szex dolog egy kicsit tulspirazva? Marmint, hogy az tartja egyben a kapcsolatokat.

Muscari 2014.06.26. 13:37:46

@Mr Long (UK): nem csak az tartja egyben, de anelkul milyen mar egy hazassag? Fiatal emberekre gondolok, nem az oregekre 70 folott, mert ott mar el tudom kepzelni.
Termeszetesen rengeteg mas dolognak is klappolnia kell, kezdve az alapvetoen kozos ertekrenddel es elkepzelessel a jovorol, gyerekrol (legyen/ne legyen), sot ma Magyarorszagon meg a politikai meggyozodes is szamit. De a szex is egy nagyon fontos resze a hazassagnak :-)

Kövérmadár [swe] · http://fettfagel.blogspot.se/ 2014.06.26. 13:45:43

@Mr Long (UK):
Ne haragudj meg ram ezert, de ilyet is csak az tud kerdezni, akinek rendben van a szexuakis elete :))

Dragonlady (Bp, Hun) 2014.06.26. 13:49:44

@Th's child: akkor egyszerűen csak annyi az ego trip, hogy "ÉNÉNÉN ez nekem jár, és nem kell tennem semmit", és vesz egy lyukat, amibe beleüríthet.

Mr Long 2014.06.26. 13:55:15

@Kövérmadár [swe]: Nyugi, rendben van, kulonben nem lenne eleg sok eve ugyan az a baratnom. De nagyjabol hulyet kapnek, ha AZON kivul mast nem tudnank egyutt csinalni.

tsabus UAE 2014.06.26. 14:18:51

@Mr Long (UK): A jó szex össze tud tartani egy rossz kapcsolatot, míg a rossz szex felrobbanthat egy jót...

Muscari 2014.06.26. 14:48:31

@DieNanny [SZ,CH]: ezt te irtad? Nagyon szep. En soha eletemben nem tudtam igy irni, es ahogy telnek az evek, egyre rondabb lesz sajnos :-(

Raadasul valami okbol kifolyolag egyik nap viszonylag szepen megy, maskor meg kifejezetten olvashatatlan. A fiam meg a mai napig nyomtatottal ir a diszgrafiaja miatt, azt legalabb el lehet olvasni :-)

Kövérmadár [swe] · http://fettfagel.blogspot.se/ 2014.06.26. 14:58:23

@Mr Long (UK):
Akkor nincs rendben a tied sem ;)

Nekem jo mesterem volt.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2014.06.26. 15:05:46

@Muscari:
Ugy látom kár volt ebbe megint belemásznom mert az isten se mossa le rólam hogy szar a házasságom és kurvákhoz járok.
Este majd bövebben kifejtem.
Midössze arról van szó hogy az égadta világon semmi okunk elítélni embereket mikor nem tudjuk a hátteret.
Mit látunk.
Kurvanénik szolgáltatásának piaca van.
Ki a hibás természetesen a kurva meg aki hozzá jár.
Az okokat eszünkbe se jut vizsgálni.
Azt mondod nálatok minden rendben.
Nincs okom kételkedni.
Láttam már néhány házasságot ahol minden rendben volt...
Egyébként elgondolkodtál már azon hogy a jó házasságnak egyáltalán nem feltétele a jó szex?

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2014.06.26. 15:12:01

@Chang Yai:
Teljesen tévúton jársz.
Ha valaki kurvához megy annak hiányzik valami amit cegy profival pótol
Miért gondolod hogy Marika könyvelésröl pont azt tudja megadni amit a feleség nem?
Nem Marika kell neki hanem amit nem kap meg.
Mert neki éppen a gumibugyis szex hiányzik.
Ettöl még kiváló házassságban élhet valaki.
Homoszexuális férfiak élnek mintaházasságban.
Leszbikus nök még többen.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2014.06.26. 15:16:20

@Mr Long (UK):
Dehogynem.
Nem tudtad hogy az együttlétek 90%-szexel telik?

2014.06.26. 16:06:27

@diggerdriver: En soha nem voltam ferfi nogyogyasznal es nem is mennek soha :).

Muscari 2014.06.26. 16:09:18

@diggerdriver: mar miert ne lenne a jo hazassagnak feltetele a jo szex? Mar irtam Longnak is, hogy kell persze sokminden mas is, de szex nelkul (JO szex nelkul) max. nagyon oreg korban tudom elkepzelni.

Tudom persze, hogy vannak frigid nok, akik megvannak nelkule, meg vannak, akik elnezik, ha felrekur a ferjuk mert van mondjuk haz, meg auto meg nyaralas, de hadd ne ez legyen a kivanatos.

2014.06.26. 16:12:44

@diggerdriver: Szerintem ez egy nagyon kis szegmense a klienseknek aki kimondottan azert megy mert van egy konkret dolog amit mas partnerrel nem tud vagy nem akar megprobalni. Nyilvan egy csomo mas ok is lehet arra hogy szexert fizet valaki.

Mr Long 2014.06.26. 16:17:15

@Mirjam2: En ismerek egy sracot, aki jar lanyokhoz. Havi egy-ket alkalommal. Azt mondja nem kerul igazan tobbe, mintha probalna csajokat felszedni, nem csak lemenni egy klubba es valakit hazavinni, hanem amikor mar vacsora stb lenne elotte. No meg egyszerubb. Durvabban szolva megnezi az etlapot es azt eszik, amit akar, nem azt amit talal.

Muscari 2014.06.26. 16:17:39

@diggerdriver: "Homoszexuális férfiak élnek mintaházasságban.
Leszbikus nök még többen."

Na de ez sem jo, mert meg akarnak csak feleni a taradalmi elvarasoknak es probaljak elfojtani a vagyaikat.
Kivalo hazassagban elnek? Latszolag lehet, valojaban azonban vegtelenul boldogtalanok. Ha Joska Pistaval szeretne igazabol elni, nem lesz Marcsaval boldog soha.

Ha meg valakinek valami extra perverzioja van, az sem lehetetlen, hogy megtalaja azt, aki szinten ugyanazt elvezi. Persze lehet, hogy egyszerubb a prostihoz menni, akkor nem kell felterkepezni a masik hozzaallasat a kerdeshez, hanem ugy tenni, mintha o is "atlagos" lenne, de en azt sem neveznem jo kapcsolatnak.

2014.06.26. 16:19:32

@diggerdriver: Egyreszt szerintem egyetlen egy kommentelo sem volt itt aki a prostitualtakat hibaztatta. Olyan kommentelore sem emlekszem aki azt hibaztatta aki megcsalja a masikat egy kapcsolatban; tobbe-kevesbe egyetertettunk hogy ilyenkor mindket fel 'hibas' lehet valamilyen mertekben (akit megcsalnak es aki megcsalja). Kimondottan arrol beszeltunk, hogy vannak olyanok, mint pl. en, akik szerint nem oke penzert kiberelni egy masik embernek a testet. A 'megcsalas' egy masik tema.

2014.06.26. 16:22:10

@Mr Long (UK): Es? Nyilvan tudom hogy ezert hasznalnak az emberek prostitualtakat, ezen mi az ujdonsag? Teljesen vilagos szamomra hogy a kliensnek miert jo hogy vannak prostitualtak, de szamodra mi nem vilagos azon hogy a prositualtak szamara viszont nem jo hogy vannak kliensek?

2014.06.26. 16:27:51

@geegee: Sajnalom ha ugy hangzott hogy ez egy 'rettenetes' orszag, egyaltalan nem rettenetes, minden orszagban vannak jo es rossz dolgok. Angliarol is irhatnek nagyon rossz dolgokat. En sok mindent szeretek itt. Ami a szuzhartyat illeti, teny hogy atszakadhat sportolas kozben, errol rengeteg informacio van online, nezz utana ha erdekel. Es nagyon sok tarsadalomban fontos meg mindig hogy a no szuzen menjen ferjhez, nyilvan te meg en maskepp gondolkodunk, de a realitas az hogy ez sok embernek egy nagyon fontos tenyezo.

2014.06.26. 16:33:38

@Taxomükke: Nem igazan tudom hova tenni a megjegyzesedet. Te magad mondtad hogy nem vagy hajlando kozepiskolaban tanitani mert annyi problemad volt. Most akkor ki panaszkodik? A baratnom nem panaszkodik, tobb mint tiz eve kozepiskolai tanar Londonban, 3 iskolaban tanitott eddig, mindenhol hasonlo problemak voltak es nem panaszkodik, csak elmondja nekem hogy mik tortennek, en meg leirtam itt. Nagyon is stramm no, es ketszobas lakast vett maganak, egyedulallokent, Londonnak egy jo reszen abbol a penzbol amit keresett ezzel a munkaval, tehat megerte neki. Sok mas kozeli ismerosom, baratom is van akik dolgoztak kozepiskolaban, es mindenkinek nagyon rossz tapasztalatai voltak. Nyilvan vannak kevesbe gaz iskolak, kevesbe gaz osztalyok, de teny hogy az allami iskolakban sok problema van a diakok magatartasaval.

Muscari 2014.06.26. 16:34:54

@Mr Long (UK): eleg sivar elete lehet a sracnak. Nem zavarja, hogy a masik nem elvezi a dolgot? Annyi faradsagot is sajnal, hogy felszedjen egy lanyt?

Mr Long 2014.06.26. 16:52:12

@Muscari: Nem hiszem, hogy sivar elete van, neki gondolom megfelel, mert valtoztathatna rajta siman. Vagyis nem testi hibabol adodoan csinalja, vagy mert randa, mint a bun. Neki ez az eletstilus megfelel, jol elvan.

Quercus a favágó 2014.06.26. 20:10:58

@Mirjam2:

Van egy mondás. Az ember csak azt csalja meg, akit szeret. Akit nem szeret, azt egyszerűen elhagyja.

Papagály (törölt) 2014.06.26. 20:24:07

@Chang Yai:
"vannak olyan boldogk, mint Digger, akik tán még ingyen is dolgoznának. ááá, fogalmam sincs, mit akarok mondani."

talán azt, hogy ha valaki tud markolós állást, gondoljon rád? ;)

Papagály (törölt) 2014.06.26. 20:25:06

@QUERCUS:
ez amolyan férfi-apologetikának hangzik... (de lehet, hogy csak az én fülemnek)

Dragonlady (Bp, Hun) 2014.06.26. 20:28:41

@Papagály: autót azóta nem vezetek, hogy kishíján leromboltam a nagyapám garázsát, mert annyira nem éreztem soha, hogy hol van a rohadt dög hátulja, eleje, közepe, vége.
sőt, tulajdonképpen felpróbálás nélkül nadrágot se tudok venni magamnak, mert azt sem látom, hogy túl kicsi vagy túl nagy.
szerinted mekkora esélyem lett volna valaha is egy markolóval? :-D

Dragonlady (Bp, Hun) 2014.06.26. 20:34:17

@Papagály: juteszembe, valaki felvetette a vitában feljebb, hogy lehet, hogy nő vagy igaziból, de még nem tiltakoztál. hogyhogy?

Papagály (törölt) 2014.06.26. 20:45:57

@Chang Yai:
"mekkora esélyem lett volna valaha is egy markolóval?"

nos, jól megválasztott célhoz gondosan válasszunk eszközt! szerintem a garázsrombolásra sokkal alkalmasabb lenne egy markoló, mint egy autó vagy egy nadrág. ezt tán még digger is megerősíti.

"lehet, hogy nő vagy"

miért kéne tiltakoznom? szerintem is lehet, hogy nő vagyok. a yin és a yang folyton változó mennyiségekben van jelen bennem. örülök, ha mások is így érzik. :)
no, meg, a nők nekem alapból szimpatikusabbak. miért tiltakoznék, ha a jobbik oldalra sorolnak?
s a legfőbb: tökmindegy, ki és mi vagyok. egy nick vagyok, folyamatosság és identitás nélkül. egyetlen dolog számít: a gondolataim, amiket leírok. itt ez vagyok és nem is akarok más lenni.

nezzazegfele [Hu ] · http://www.nezzazegfele.blog.hu 2014.06.26. 20:47:08

@Chang Yai: :)

@Babette.:
tudasodajovod.hu/web/guest/erdeklodok
www.duolingo.com (angolul tudok, németül tanulok opciót válaszd - akkor is, ha ránézésre nem tudsz - a végére fogsz...)

:)

Dragonlady (Bp, Hun) 2014.06.26. 20:48:35

@Papagály: mindkét válaszodat borítékolni tudtam volna előre :-)

2014.06.26. 20:49:55

@Chang Yai:

"vesz egy lyukat, amibe beleüríthet."

Dzsííz, még mindig hideg.
Fura egyébként, hogy abból indulsz ki, hogy a férfiak ilyen alantas motivációkból mennek örömlányokhoz, vagy hogy így akarnak (vagy szoktak) bánni a nőkkel.

Ugyanazt mondom neked is, mint Mirjamnak, nekem ez meghökkentően szögletes (és valahol mélyen egészen férfigyűlölő) gondolkodásmódnak tűnik.

@Mirjam2:

"de szamodra mi nem vilagos azon hogy a prositualtak szamara viszont nem jo hogy vannak kliensek?"

Azért elképesztő mondatokat tudsz leírni. Elhiszem, hogy a te világlátásod szerint a prostik számára nem jó, hogy vannak kliensek, a pornószínésznők számára nem jó, hogy van felnőttipar, a playboy nyusziknak meg nem jó, hogy vannak szexmagazinok, de szerintem ez a te magánutópiád. Ráadásul mindezt azzal a körítéssel leírni, hogy "de számodra mi nem világos", szerintem elég meredek.

Ez a nagy paradoxonja egyébként a nőjogoknak: harcolunk érte, hogy a nők olyan életet élhessenek, amilyet akarnak, és teljes önrendelkezési joguk legyen a testük felett -- de csak addig, amíg a nekünk tetsző módon döntenek.

Mindegy, nem tűnik úgy, hogy akármennyire is nyitottak lennétek erre a témára, úgyhogy részemről a védelem visszavonul.

Papagály (törölt) 2014.06.26. 20:54:10

@Chang Yai:
eszerint már talpig ürítetted a méregpoharat.

Dragonlady (Bp, Hun) 2014.06.26. 20:58:30

@Th's child: részemről nincs kifogásom az ellen, hogy legyen legalizálva a prostitúció olyan módon, hogy a résztvevő nők önrendelkezési joga nem sérül - nem kiskorúak, nincs emberkereskedelem, rabszolgaság, stb. továbbá rendesen adózik a műintézmény, és megfelelő egészségügyi ellátást és normális munkakörülményeket biztosít. egyszerűen mert tudom, hogy az alternatíva, a tagadás, tiltás ennél rosszabb.
ekkora mértékben nyitott tudok lenni a témára, az erkölcsi kifogásaim ellenére. szerintem nincs mit számonkérni rajtam.
ha a nők (férfiak, gyerekek, prostituáltak) kihasználásának és lealacsonyításának elítélése férfigyűlölet, akkor férfigyűlölő vagyok.

Papagály (törölt) 2014.06.26. 21:00:05

@Th's child:
rengeteg megfontolandót írtál, nagyon jók voltak a linkek is. kösz, hogy leírtad, mert ezzel teljesebbé vált a kép. biztos, hogy sok kurva kiszolgáltatott, de az is biztos, hogy sok olyan van, mint a svéd szexmunkás (polgárjogi harcos).
ha csak olyanok lennének, mint a 21 éve iparos svéd néni, én teljes mellszélességgel a prostitúció mellett lennék (persze, a magam részéről akkor is máshol és másfajta élményeket keresnék, de jónak tartom, ha a zsákok megtalálhatják a foltjaikat, akkor is, ha a magánvéleményem szerint helytelen gyakorlatot folytatnak).

Dragonlady (Bp, Hun) 2014.06.26. 21:00:54

@QUERCUS: asszem ez az a pont, amikor véleménynyilvánítás helyett visszavonulok, és inkább megnézek egy részt valamelyik gyilkosos sorozatból :-)

2014.06.26. 21:00:55

@Chang Yai:

Nem, dehogy az a férfigyűlölet, és nem akartam olyasmit a szádba adni, amit nem mondtál (csak nekem így volt érthető).

A többivel szóról szóra egyetértek.

Dragonlady (Bp, Hun) 2014.06.26. 21:03:17

@Papagály: @Th's child: szerintem ugyanarról beszélünk nagyjából, és nincs hatalmas nagy véleménykülönbség.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2014.06.26. 21:15:18

Naszóval ti hárman olyan dolgokat hordtatok itt össze hogy megáll az eszem és ácsorog.
Ne haragudjatok érte de nem tudom eldönteni hogy a való világ teljes nemismerete, tájékozatlanság, üvegbúra alatti felnövés vagy egyéb ok miatt írtátok amit, de mintha nem e világban élnétek.
@Chang Yai:
Figyu NEM a Marika kell neki a könyvelésről hanem egy profi. Miért zavar téged hogy kivel kúr félre ha már félrekúr?
Ezt az eszmefuttatást értelmezni sem tudom mert olyan szürreális.
"Amikor a pap gyónás után megkérdezte a Gróf urat ugyan Gróf úr miért jár még 60évesen is minden héten be a városba a kurvákhoz, a Gróf úr eképpen válaszolt. Nézze Atyám negyven éve vagyunk házasok a feleségemmel. Ma is ugyanúgy szeretem mint akkor. Ő a világ legcsodálatosabb teremtése, elképzelni sem tudnám nélküle az életem.
Szült nekem 7 fantasztikus gyereket, de a 40év alatt egyszersem láttam a köldökét és minden szeretkezés előtt keresztet vet. Na ezért járok a kurvákhoz. "
Miből gondolod hogy a Marika a könyvelésről megmutatná a köldökét?
Gondolkodj el ezen a párbeszéden.

@Mirjam2:
Na most ez a hozzászólásod tökéletes tájékozatlanságról tanúskodik.
Vázold már légyszíves hogy milyen egyéb okból mennek a kurvákhoz a pasik?
Ha otthon minden frankó és jó akkor miért?
EZÉRT:
"Amikor a pap gyónás után megkérdezte a Gróf urat ugyan Gróf úr miért jár még 60évesen is minden héten be a városba a kurvákhoz, a Gróf úr eképpen válaszolt. Nézze Atyám negyven éve vagyunk házasok a feleségemmel. Ma is ugyanúgy szeretem mint akkor. Ő a világ legcsodálatosabb teremtése, elképzelni sem tudnám nélküle az életem.
Szült nekem 7 fantasztikus gyereket, de a 40év alatt egyszersem láttam a köldökét és minden szeretkezés előtt keresztet vet. Na ezért járok a kurvákhoz. "

@Muscari:
Rajtad csodálkozom a legjobban. A gombhoz varrod a kabátot.
Dehogy, semmiképpen sem kötelessége kielégíteni a férjét. Pont erről beszélek. Ennek hiányában még lehet jó a házasság. Amit a férj nem kap meg azt megveszi. Ilyen egyszerű.
De most gondolkodj el a következőn.
Mikor írtam egy szösszenetet a szerelemről te két kézzel jelentkeztél hogy neked aztán első látásra villámcsapásszerűen és hűha, halleluja csodálatos szerelembe estetek.
Halkan kérdezném meg ha később kiderül hogy minden a legcsodálatosabb de a pasi nem jó az ágyban...
Na akkor mi van?
Kidobod életed szerelmét?
Esetleg van egy perverziója vagy csak egy furcsa szexuális szokása amit e nem tudsz elfogadni.
Asztalavisztabébi. Szeretlek de nem tudsz jól kefélni elválnak útjaink.
Két ember életét számtalan közös szál tudja egybekötni. Azt kellene felfogni hogy ha szexualitás is egy ilyen közös szál annak örülni kell de nem feltételül szabni.
Az emberek nem a lepedőn végzett teljesítmény alapján választanak párt.
Hiszen ha CSAK az számít akkor el kel venni egy kurvát.
Főzni nem tud mosni nem mos beszélgetni nem lehet vele amúgy semmit nem csinál de csodálatosan baszik.
Megbeszéltük már hogy a nők az alfahímet próbálják becserkészni.
Valami olyasmit keresnek ami nekik a legjobban megfelel.
Elmondom neked hogy a dominák kuncsaftjai a legtöbb esetben hatalmi pozíciót betöltő férfiak akiknek az okoz örömet ha megalázott, alárendelt szerepet játszhatnak.
Aztán hazamennek és újra felveszik a nagyember az alfahím szerepét.
Na de ezt a feleségnek nem lehet bevallani mert pont a dominanciát árulná el amiért a felesége hozzáment.
Mint mondtam rengeteg homokos él boldog férj-feleség párkapcsolatban.
VALÓBAN boldogan. Mert a házasság jó a felek meg a kielégülést megtalálják máshol.
De ettől még a házasság lehet jó.
Az egész folyamatot gondold végig.
Megismerkedik egy pár. Szép lassan haladva előre rájönnek hogy az isten is egymásnak teremtette őket.
Aztán eljutnak az ágyba és az egyiknek ez hatalmas csalódás.
Még az is lehet hogy nem. Csak később válik azzá.
Mi legyen?
Mindenki tesztelje először a másikat egy egyéjszakás kalanddal aztán ha jól baszik akkor mehet tovább?
Hogy gondolod ezt?
Egy jótanácsot fogadj meg. Soha senki nem tudja mit gondol a másik.
Van neked fogalmad róla hogy hány nő áradozik a szuper szexuális életéről miközben a férje szopat egy útszéli kurvát? Természetesen fordítva is igaz.
A nők elkövetnek egy hibát. Mivel a férfi kelégülésének látható jele van abban a tévhitben leledzenek hogy a férfi egyúttal ki is van elégítve. Hátnem.
Nem előny ha egy nő hanyattfekszik és úgymarad mintahogy az sem mikor a férfi ráfordul és lefordul.
Mindegyik alapvető hiba.
Jaa jut eszembe ezt már olvastad?
"Amikor a pap gyónás után megkérdezte a Gróf urat ugyan Gróf úr miért jár még 60évesen is minden héten be a városba a kurvákhoz, a Gróf úr eképpen válaszolt. Nézze Atyám negyven éve vagyunk házasok a feleségemmel. Ma is ugyanúgy szeretem mint akkor. Ő a világ legcsodálatosabb teremtése, elképzelni sem tudnám nélküle az életem.
Szült nekem 7 fantasztikus gyereket, de a 40év alatt egyszersem láttam a köldökét és minden szeretkezés előtt keresztet vet. Na ezért járok a kurvákhoz. "

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2014.06.26. 21:18:44

@Chang Yai:
1,5 a személyi száma, nem tudtad?
:)))))))))))))))))))))))))

Dragonlady (Bp, Hun) 2014.06.26. 21:25:28

@diggerdriver: menjen. csinálja. lehetőleg egy olyan nővel, aki önszántából van ott. de ettől még erkölcsileg olyan ez, nekem, szerintem, mint mondjuk önvédelemből leszúrni valakit. ott vannak az enyhítő körülmények, teljesen érthető bizonyos szempontból, de attól még végülis leszúrtál valakit.
és azt továbbra is tartom, hogy ha nagyon áll a farka és csinálna valamit vele, akkor keressen inkább egy olyan nőt, aki önszántából, kalandvágyból, kíváncsiságból van vele, és nem pénzért eljátszik egy szerepet.
lehet, hogy nagyon nem értek valamit, de valahol van egy rész, amit meg te nem értesz nagyon, ahonnan én nézem.
de ettől szerintem még ne hülyézzük le egymást.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2014.06.26. 21:29:10

@Chang Yai:
Ne haragudj meg érte de valóban nagyon nem értesz valamit.
eszemben sem lenne lehülyézni de ebben a témában megdöbbentően naív vagy.

Dragonlady (Bp, Hun) 2014.06.26. 21:36:10

Te se haragudj meg érte, de nagyon nem értesz valamit te sem.
És ahogyan én nem akarom érteni, ami hiányzik, valszeg te sem akarod inkább érteni, ami neked hiányzik. Mindketten elvagyunk a saját kis világunkban így.

Muscari 2014.06.26. 23:14:50

@diggerdriver: "Mert a házasság jó a felek meg a kielégülést megtalálják máshol.
De ettől még a házasság lehet jó."

Nekem ezt nem tudod megmagyarazni, mar mondtam, hogy szerintem ezek az emberek nem boldogok, ez csak a latszat.

A fenti peldadban meg az az ember akkor nem az eletem szerelme es nem megyek hozza, maximum jo baratok leszunk.

A ferjem is elolvasta es egyetert velem, ez nem csak egy "noi" nezopont :-)

Na jo ejszakat te nagy macko :-)

2014.06.27. 00:45:59

@geegee: az a sifutok nyari edzese. Gondolom ezert latod oket, mert eszakon gyakori. Felenk is szoktak nyomni, mert bar hobiztos terep vagyunk, tavasztol karacsonyig itt sincs ho :D

A SUP szinten ismert a hegyen(!!), mert a hegyi tavakban szoktak vele paddling-elni. Silvaplana eleg nagy vizisportos kozpont, van itt minden amit a szel fuj (vitorlas, windsurf, kite, meg olyan ami kiemelkedik a vizbol es hasonlit egy vitorlasra, csak palcakon all, mert a viz alatt vannak a talpai. Egy fizikai csoda) meg kajak, kenu stb.

@pappito: durva, h ezzel ilyet is lehet :o en azt hittem, h ez a nyugodt vizhez valo nyugdijasoknak :DDD

@diggerdriver: az oromlanyok, ha legalisan csinaljak, jol keresnek. Itt Svajcban pl. kisebb helyen 3-4ezer frank/ho (adok stb. minden utan) nagyobb helyeken 6-8ezer...Ezek a sima lanyok. A BDSM (a koznyelvben a korbacsos :D ) az alapol 6-8ezer kis helyen, nagyobb helyen 10-12...Low season-ben ertendo ezek. A szeptembertol januarig tarto high seasonben ezeket a szamokat 1.5-2x szorozhatod....

@DieNanny [SZ,CH]: ez igy van, ha te vagy a turista. Nyomatjak az olaszt, elvegre olasz kanton. De a nemet-orosz tudavasal 2 legyet utne egy csapasra. En vallakozasban gondolkodom, meg a turistak penzenek megcsapolasaban :D

@Th's child: es az agyban orgazmust szinlelo feleseg/baratno mennyivel jobb? :D

@Chang Yai: A rengeteg erdekkapcsolatban elo nokrol mit gondolsz, ahol a ferfi oldalarol nagy a szerelem, forditva viszont...? Szerintem a legsunyibb kurvak. Az oromlanyok meg profi szakmunkasok.

M. Péter 2014.06.27. 01:08:32

@Taxomükke: Nem, de több ismerősöm is középiskolai tanár, és ez a téma is felmerült már. Az egyikük felesége önkéntesként segít, ő azt mondta, hogy neki tényleg nem szabad a gyerekeket megérinteni, de a tanároknak igen.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2014.06.27. 21:50:41

@pappito: Ja ja, sakál.De én valahogy akkor is inkább ülnék rajta, valahogy logikusabbnak tűnik számomra.Láttam már ilyen cuppanós lábú műanyag székeket, teljesen olyan vele a deszka, mint egy kajak.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2014.06.27. 22:16:09

@Mirjam2: Köszi a válaszod.Lehet, csak én reagáltam túl a dolgot, vagy nagyon eltérő a gondolkodásom az ottaniakhoz képest.

Legyél te is országfelelős!

Ahol már ott vagyunk: Ausztria, Ausztrália, Belgium, Brazília, Brunei, Ciprus, Chile, Csehország, Dánia, Egyesült Államok, Franciaország, Hollandia, India, Izland, Izrael, Japán, Kambodzsa, Kanada, Kanári-szigetek, Málta, Mexikó, Nagy-Britannia, Németország, Norvégia, Olaszország, Omán, Spanyolország, Srí Lanka, Svájc, Svédország, Szingapúr, Törökország és Új-Zéland.

Jelentkezni (valamint az országfelelősökkel a kapcsolatot felvenni) a hataratkeloKUKAChotmail.com címen lehet.

süti beállítások módosítása