oldaldobozjavitott.jpg

kozelet_hataratkelo_widget.jpg

Utolsó kommentek

Kívül tágasabb!

Nincs megjeleníthető elem

Gazdagisztán

Nincs megjeleníthető elem

2013. november 14. 06:47,  Milyenek a német nők? 508 komment

2013. november 14. 06:47 Határátkelő

Milyenek a német nők?

Valami azt súgja nekem, a mai egy megosztó poszt lesz, hiszen szerzője, Bé egy németországi étteremben dolgozik pincérként és tapasztalata szerint, ha egy férfi picit odafigyel a külsejére, az öltözködésére, akkor gyakorlatilag bárkit megkaphat.

pincér flörtöl.jpg

„Hasonló írással még nem találkoztam a blogon, pedig szerintem rengeteg férfi társam él egyedül külföldön, csak az én szűkebb környezetemben öt olyat ismerek, aki a jobb élet reményében, hátrahagyva mindent, külföldön keresi a kenyerét.

Reggel felkel, dolgozik, hazamegy, kaja, pihi, majd hétvégente meglátogatja a közeli bordélyházat, egy-két sörrel a kezében. Ismerősen cseng? És ez így megy minden héten, minden hónapban, egészen addig, míg meg nem unja, és hazamegy, mert már eleget keresett, vagy mert rájön, hogy ez nem élet.....

Pedig Németország nők terén hihetetlenül változatos, és gyakorlatilag ha egy picit odafigyelsz a külsődre, az öltözködésedre, akkor bizony bárkit megkaphatsz. Ezzel nem mondtam szerintem újdonságot, otthon is hasonló a helyzet. Csak itt nehezíti esetleg a nyelvtudás hiánya, amivel sokan takaróznak.

24 éves vagyok, étteremben dolgozom, sima, átlagos pincérként. (Még a németet se beszélem tisztán.)

18-22 évesek: gyakorlatilag ez a legnehezebb, látod, hogy bejössz nekik, de ők még elvárják azt a nyelvi szintet, amit ők is beszélnek. Így már nehézkes...

23-26-ig: Ez a kedvencem (nem véletlen, hisz saját korosztályom). Az egyetemista lányok a kalandot keresik, még jobban is motiválja őket, hogy akcentusod van. Nekik még menő a „szexi pincér" sráccal flörtölni. Kaptam már egy 6 fős lánytársaságból 4 telefonszámot, és akit végül felhívtam másnap, azzal indított, hogy ugye csak őt hívtam fel - elképesztő.

Miután gasztronómiáról beszélünk, ebbe az éjszakai munka is erősen beletartozik. Szomszédos bárok, éttermek dolgozói rendszeresen együtt isszák meg a napvégi sört. Hasonló korosztály, hasonló sztorik, hasonló emberek, hasonló életfelfogás. Mi kell még?

26-30-ig: Ez egy roppant érdekes korosztály. Hozzáteszem, szerintem ebben a korosztályban Németországban legalább négyszer-ötször annyi a szingli nő, mint otthon. Banki alkalmazottak / titkárnők, feltörekvő menedzserek, akik vagy a sok munka miatt nem találták meg azt, akit keresnek, vagy csak egyszerűen az évek alatt olyan elviselhetetlenek lettek, hogy már senkinek sem kellenek. Pedig borzasztóan szexik, igényesek, adnak magukra.

Ha te is adsz magadra ők azok, akik három mondat után teszik le a telefonszámukat. Ha még erre visszakacsintasz, és kedvesen mosolyogsz, tuti az aznapi siker. Nem érdekli őket sem a nyelvi szinted, (sőt talán még jobban doppingolja őket, mert tudják, hogy úgysem lesz folytatás, ugyebár az ő pasi ideáljuk egy bankigazgató) csakis pusztán AZT akarják!

30-40-ig: A házasságból kiment a levegő, gyerekek, stb. Még a nevem sem érdekli, gond nélkül belecsúsztatja a zsebembe az elérhetőségét, miközben a WC-re igyekszik, és a férje, az öltönyös Hans, meg az étlapot böngészi. Egyszerűen süt róluk az egymás felé érzett érdektelenség.

Külföldi vagy? Pár hónapja élsz itt? Nem beszéled a nyelvet? Nem vagy török meg indiai? Hát, akkor bizony Jackpot vagy ezeknek a nőknek!!! Volt olyan, aki egyedül jött, irgalmatlanul sokat magyarázott nekem, finoman mondtam már neki, hogy felét nem értem, de őt ez hidegen hagyta, csak mondta, mondta, majd 7,50-es számlára adott egy ötvenest meg a névjegykártyáját... paff.

Azért írtam meg ezt a posztot, mert szerintem a férfiak belemenekülnek abba a tudatba, hogyha külföldön vannak, csak bordélyházban lehet nőket felszedni. Pedig aztán a német nők feleannyira sem gátlásosak, mint mondjuk az otthoniak."

A kommentelési szabályokról ide kattintva olvashatsz.

Gyere és csatlakozz hozzánk a Facebook-on!
Ha inkább levelet írnál, elmesélnéd a személyes történeted,
azt a következő címen teheted meg: hataratkeloKUKAChotmail.com

Címkék: Németország

A bejegyzés trackback címe:

https://hataratkelo.blog.hu/api/trackback/id/tr855632323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2013.11.14. 23:37:45

@morsels:
Véletlenül nem a Barátusz vagy morsels nicknéven?

Nála itt szoktam azt mondani hogy ok igazad van.
Mert ha nem ezt mondanám akkor kitiltanának innen.
Ok igazad van.

Latcho Rom 2013.11.14. 23:38:39

@diggerdriver: Feladom akkor. A firkadrol, tudom hogy csak viccnek szantad, derultem is egy jot, a napi puncin is.
gnite

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2013.11.14. 23:40:21

@shakti_rom:
Na. Azt hittem már te is belém akarsz kötni.

morsels (törölt) 2013.11.14. 23:40:24

@puhacica:
Meselj meg.
Mekkor tv-d van? Vagy projectort hasznalsz? Milyen receiver, hangfalakat vettel?
Most akarom felujitani a movie theater-t, otleteket keresek.

morsels (törölt) 2013.11.14. 23:41:59

@diggerdriver:
Nem. Sot, sertonek talalom :-).

De meg mindig nem erted. Majd talan megirom maganban. Addig haverkodj shaktival. O nagyon jofej fazon.

Kövérmadár [swe] · http://fettfagel.blogspot.se/ 2013.11.14. 23:47:12

@morsels:
A nemet auto itt is dragabb. De mit csinaljak, ha a rizsborral mukodo markak nem tudnak szamomra erdekeset alkotni. Illetve ahol igen, az ugyis amerikai modell es arban ugyan ott vagyok vele vagy meg messzebb, mint a nemetek (pl. Lexus).

@Don Kartasch:
Az mifele? :)

@shakti_rom:
;)

Naschkatze (Mostindien / CH) 2013.11.14. 23:54:14

@puhacica: Én igen, hiszek benne, és tök jo lätni pl a szomszédomékat, akik 80 körül vannak, és olyan édesek együtt. :-)
Naivan hiszek a sirig tarto kapcsolatokban, tudom, ez naiv a mai vilägban, és remélem, hogy a férjemmel még nagyon sok közös évünk lesz együtt. 9éve vagyunk együtt, és bär mindenhol azt olvasom, hogy a szerelem egy idö utän szeretetté alakul ät, nälam ez az idö még nem érkezett el. :-) Nekem ö ugy tökéletes, ahogy van, és bär én sajät magammal nem vagyok megelégedve, de én neki igy tetszem, ahogy vagyok...különben nem lenne velem együtt, ezt ö igy mondta. Az ö véleménye mär nem ennyire romantikus, szerinte egy ember életében több monogäm kapcsolat létezik...

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2013.11.14. 23:54:43

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: es ha valakinek arra van igenye? Nekem abszolut nem hianyzik pl. a tuncimunci, konyhabaragados eletmod, es bar nem focizom, azert a repules sem tul noi "sport.

@dradix [wannabe bee]: bocs, de mi az a mukorom? Es aki tenyleg dolgozik, hogy tud vele egyuttelni?

"Nem kell egy nőnek férfivá válni, és fordítva se valami jó ötlet.
Amit az evolúció dobott, nem kellene ellene ennyire lázadni."

Nem KELL azza valni, de lehet. Hasonlo mentalitasu emberek probaltak anno nekem is megmondani, hogy mi a f...szt keresek mernoki palyan. Nem lett igazuk.

BTBTBT 2013.11.14. 23:55:34

Látom, volt itt csörtézés.

@cicalany76 (die Schnäpplijägerin):
Nem hiszem, hogy rendszeres portyák révén maradt ott pókháló. :)

@Kövérmadár [jävla invandrare]:
Kiabáláshoz felkiáltójeleket használnék. A nagybetű a gyengébbek és gyengénlátók miatt került oda. :)

Fordíts svédből: Mit jelent ez javlás?

@sodalisO:
Arról beszéltem, hogy a srácokat marasztalod el, hogy fiatalság így-röptében is úgy, de ehhez nők is kellenek, nem? A motiváció rövidtávú.

@Don Kartasch: :)
Nem jó ez a teszt, mert sokszor csak két opciót ajánl fel válasznak, holott senki sem fekete-fehér.
De azért örülünk, hogy magadra ismertél a végeredményben. :)

@diggerdriver:
Nem. Magammal nem szoktam összeveszni.

@puhacica:
Te ilyen kib@szott naiv lennél? :)))

morsels (törölt) 2013.11.14. 23:56:47

@Kövérmadár [jävla invandrare]:
Azok az amerikai autok mar csak legendak. Nem csinalnak olyanokat, vagy ha probalnak, akkor azok is dragak. Nem veletlenul zuhant ossze a harom nagy, nem veletlen hogy Detroit lassan szellemvaros lesz.

Meg vezettem '70-es Oldsmobile Toronadot, de mar regota nem gyartanak ilyesmit. A Mustang, Charger, Viper, Corvette mar csak nosztalgia, a regi nagy amerikai autok mar nem leteznek az utakon.

Naschkatze (Mostindien / CH) 2013.11.14. 23:57:30

@Kövérmadár [jävla invandrare]: Fütöszälas szélvédö nekem a kis mindenki ältal leszarozott Mégane-omban volt. Esös/päräs idöben, télen nagyon kiräly volt, hogy kb 2perc és lättam.

bpetya75 2013.11.15. 00:05:11

@Quercus58:

Már a legfelső szinten van az ügy? Kíváncsi vagyok rá. Igazából a kártérítés okát nem értem. Jogalap nélkül korlátozták a szakirányítói tevékenységedet, vagy mi történt?

Rothstein 2013.11.15. 00:05:44

Tapasztalatom szerint Nyugat-Európában a helyi nők kifejezetten nem kedvelik a kelet-európai férfiakat. Rettentő nehéz becsajozni, nagyon sokan vannak egyedül. Nekem is több ilyen esetem volt(francia, angol, máltai), mikor megtudták honnan vagyok, az ígéretesen induló ismerkedés ott véget is ért. Totál részeg fiatal fruskákat persze el lehet kapni, de ebből a korból már kinőttem. "Járni" egy kelet-európai srácnak nyugati nővel szinte kizárt. Maximum 1 estés szex ami összejöhet.
A feketék viszont nem tesznek különbséget fehér és fehér közt, velük viszonylag könnyű az ügy. Furcsa hogy a kelet-európai férfiak ritkán használják ki a lehetőséget. A legtöbbjük saját nemzetbeli párt szeretne, gondolom azért.
Az igazi gond az, hogy kelet-európai lányokat is nehezen tudunk összeszedni (bár esély nagyobb rá), mert nekik meg csak a külföldi kell (olasz, spanyol, latin, néger, arab, skandináv).
Elég könnyen meg is kapják amit akarnak, mert a kelet-európai nők nagyon népszerűek minden náció körében. Szépek, háziasak, elég sok mindent lenyelnek (sok olyat is, amit előtte, hasonló nemzetiségű párjuktól soha, semmi szín alatt).
Dél-európai nőknél megint csak nem jön szóba kelet-európai férfi. Nagyon rossz a reklámunk valami miatt(valszeg a román/bolgár/szerb viselkedés miatt). Egy olasz vagy spanyol nő/kelet-európai férfi pl. teljesen esélytelen párosítás
Nem egyszerű na. Azért próbálkozunk. :)

P.S.: A skandináv nők elég könnyűvérűek, már ha totál lerészegedtek. Járni szinte csak saját nemzetbelivel járnak ha külföldön élnek. Otthon már összejönnek négerrel, bangladeshivel, pakival, de kelet-európaival akkor sem.

Behajtó70 2013.11.15. 00:05:48

Végre egy értelmes poszt! :)

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2013.11.15. 00:06:24

@Barátusz: Akkor a kérdésed nem volt egyértelmű bocs. Igen, abban igazad van, hogy speciel ehhez a " dologhoz" 2 ember kell. És jogos a kérdés is, akkor milyenek ezek a nők ? Háááátttt , na....a véleményem szerint olyanok mint amit az előző kommentben írtam neked.....de ezen a területen nagyon nem vagyok szakértő" ....egyébként is az átlagtól azt hiszem nagyon eltérő véleményem van a fő témát illetően.Tehát nagyon szubjektív a véleményem.

BTBTBT 2013.11.15. 00:09:32

@sodalisO:
Gondolom, ezek a srácok is csak próbálnak beilleszkedni külföldön, nem? :DDD

Naschkatze (Mostindien / CH) 2013.11.15. 00:12:20

@Barátusz: Nem tudom, hogy hozzäd szolhatok-e még...
@morsels: Nekem pont az ältalad fölsorolt autok tetszenek nagyon, de sajnos még nem vezettem egyet sem közülük...bär lehet, hogy jobb is, mert csalodnék bennük. Szerintem formailag sokkal szebbek az amerikai piacra szänt autok, belülröl viszont csak mint bérelt autokkal volt szerencsém talälkozni az ujabbak közül, azok meg ugye a cockpitben minöségileg nem hoztäk az europait.

puhacica 2013.11.15. 00:12:21

@morsels: na alljon meg a talicska, nem mondtam, hogy vannak ilyen extrak a kocsinkban! de vagyakozni szabad. :) sokat nem segitek vele: full hd samsung tv-nk van, 86 cm-es, hofeher, valami jvc erosito, meg ket derekig ero epitett hangfal, ezekrol az uram tudna meselni, az o hobbija. lathatod, nem kiemelkedoen csucs dolgok ezek, de nekunk jelenleg eleg. akinek tobb/kevesebb kell, csinalja ugy. (azert irtam tegnap, hogy megfeszitenenek a cuccaink miatt, mert ha meg egy vertut vett volna a srac, talan megertem, de egy sgs2-re kiakadni? ertesz ugye?)
@cicalany76 (die Schnäpplijägerin): de jo ezt olvasni. :) nekem a legszebb, amit mondott az uram: "te vagy a jobbik felem".

Naschkatze (Mostindien / CH) 2013.11.15. 00:17:57

@puhacica: Nekem azt szokta mondani, hogy te vagy a napsugär az életemben... :-)

Latcho Rom 2013.11.15. 00:18:19

@diggerdriver: nem minden kanadait gyurtak kekecbol meg gizdabol, haver :)

morsels (törölt) 2013.11.15. 00:22:46

@cicalany76 (die Schnäpplijägerin):
Nade ezek az autok a regiek reinkarnacioi. Mar nincs Buick Roadmaster, Lincoln Intercontinental, Oldsmobile Toronado, vagy Monte Carlo.

Ezeken a markakon kivul a japanokkal versenyeznek. Es azokban a japanok, koreaiak jobbak. Kivetel a minivan, SUV, pick truck kategoria. Legalabbis eszak-amerikaban.

Don Kartasch [Warwickshire, UK] 2013.11.15. 00:22:53

@Barátusz: cseszd meg, ez egy szemelyiseg teszt, nem kozvelemenykutatas! :) azert van ketto mert a preferenciaidat meri fel nem az elvarasaidat. :) pont az a lenyeg hogy abbol a kettobol kell valasztanod! Borschav teszten sem mondja azt a paciens hogy inkabb tegyunk meg egy kis pacat ide vagy oda, mert nem hasonlit ahhoz amit en kitalaltam. :D

Amugy nagyon is jo ez a teszt (es utanolvasva kiderult hogy ez vilagszerte elismert egyik legpontosabb szemelyisegjellemzest adja)! Most ez inkabb ilyen ujrafelfedezes volt. Nem most talalkoztam vele eloszor. Vagy 3 eve mikor megtalaltuk megcsinaltuk egy csomoan haveri korbol, legalabb 90%-ban pontosan leirja a kerdesek alapjan a jellemed.
Azert ez szerintem erdekes! :) mindenki milyen marha osszetettnek es egyedinek gondolja magat es kozben egyszeruek vagyuk mint a faek es bizonyos csoportokon belul rohadtul egyformak. Elgondolkodtato szerintem...

Andaluzkutya biztosan tobbet tudna meselni ezeknek a kerdoiveknek az osszeallitasarol.

puhacica 2013.11.15. 00:24:50

@Barátusz: jovanma! :) mas: majd csinalok egy ilyen bemutatkozo filmet, hatha befutok vele angliusfoldon. :D
barabasphoto.com

puhacica 2013.11.15. 00:27:48

@morsels: nem is gondoltam, hogy komolyan kerdezed, de en ilyen oszinte gyerek vagyok, ha kerdeznek, valaszolok. :)

BTBTBT 2013.11.15. 00:43:15

@cicalany76 (die Schnäpplijägerin):
Mi van? Miért ne szólhatnál hozzám?

@Don Kartasch:
Egy személyiségtesztnek azért bizonyos kérdések esetében kettőnél több lehetőséget kéne ajánlania.
Vagy jobban leírni, hogy milyen körülmények közötti helyzetre érti a feltett kérdést. Lásd az elsőt a társasággal.

A 21-es is tipikusan az a kérdés, aminél ez feltűnt. Sokan attól IS gyakorlatiasak, hogy ötletesek. Anélkül pedig nem lennének azok. (Aki pedig ötletes, nem feltétlenül szellemes.)
Magamra vonatkoztatva mindkettőt kéne jelölnöm, de arra nincs lehetőség, pláne, hogy eleve felhívják a figyelmet az elején arra, hogy lehetőleg ne a munkára gondolva válaszoljunk.

@puhacica:
Mit takar az, hogy "amennyiben a hozzáállásod megfelelő"? :)
Kié ez a kisfilm? Csak mert minimum HD minőségben kéne fönt lennie az oldalán, nem így. Legalábbis nyugaton.

bpetya75 2013.11.15. 00:43:49

@Don Kartasch:

Lehet, túl gyorsan akartam megoldani ezen a késői órán, de nekem csak úgy nagyjából volt betalálós. Ez jött ki:lelektanitipusok.net/tipusok/sp/esfp/jellemzes

A rövid, pár mondatos jellemzés az élet habzsolását leszámítva pontos, de a részletes leírás már nem annyira. Azért köszi a megosztást, érdekes volt. Megpróbálom asszonyt is rávenni, hogy kitöltse, kíváncsi vagyok az eredményére.

Naschkatze (Mostindien / CH) 2013.11.15. 00:45:24

@morsels: Valoszinüleg azért is tetszenek. :-)
Egyszer még nagyon régen itt volt a hugom nyaralni, és séta közben fölfedeztünk egy muzeumot, amiben régi autok és motorok voltak. A legrégebbi auton, egy sportauto volt és egy börönd volt hätulra erösitve, mint csomagtarto. :-) A helynek volt valami vonzäsa, vagy nem tudom mi, mert az ember annyira jol érezte magät ott, én többször is visszamentem, és amikor a hugom pär évre rä ismét nälunk volt ö is el akart menni ujra oda.
Sajnos ätépitették ott a környéket és a muzeum elköltözött, és senki nem tudta megmondani, hogy hovä... :-(

bpetya75 2013.11.15. 00:53:48

@cicalany76 (die Schnäpplijägerin):

" de én neki igy tetszem, ahogy vagyok...különben nem lenne velem együtt, ezt ö igy mondta"

Erről eszembe jutott egy székely vicc:

A székely bácsi és felesége kinn ülnek a teraszon. Egyszer csak anyjuk érdeklődik:
- Te szeretsz engem?
- Persze.
- Csak mert sosem mondod.
- Egyszer mondtam, majd ha változik, szólok.

Egyébként meg érdekesek vagytok ezzel az önkritikussággal (feleségem is ilyen). Nem elég, hogy elmondjuk, hogy jók vagytok nekünk, ahogy vagytok, nem vagytok elégedettek magatokkal. Tehát velünk sem ;-)

Én egyébként nem hiszek a többszörös monogámiában, hanem veled értek egyet. Van az az egy ember, akivel sírig lehet tolni a szekeret.

Naschkatze (Mostindien / CH) 2013.11.15. 00:54:25

@Barátusz: Azért, mert megint az a väd ér, hogy mär megint le...ööö megszolitottalak... :-)

BTBTBT 2013.11.15. 00:58:07

@bpetya75:
Amellett, hogy másként működnek, a nők szimpátiát várnak el tőlünk, amikor kételkednek magukban. Némelyik viszont csak szimplán bizonytalan. :)

@cicalany76 (die Schnäpplijägerin):
Le? Meg? Most akkor melyik?
Tegnap éppen fordítva volt. Engem ért ilyen vád. :)

Naschkatze (Mostindien / CH) 2013.11.15. 00:58:51

@bpetya75: Neked mindig valami vicc jut az eszedbe! :-))))
Lättäl mär olyan nöt, aki elégedett volt magäval? :-)))
Azt modta, ha nem tetszenék neki, akkor nem is kezdett volna velem. Bär néha kostolgat, de akkor megfenyegetem, hogy lefogyok ismét, és lesz egy gebéje a popocici helyett. :-)

Naschkatze (Mostindien / CH) 2013.11.15. 01:06:19

@Barátusz: Tegnap én csak poénkodtam veled, mert folyton "belekötöttél" a postäs kommentjeimbe, pedig (szämomra :-))) ) logikusan elmagyaräztam, hogy miért Németorszägban lett föladva a csomag...
Ma meg ezt irtad: "Azért oda lett kérdezve, hogy ennyire konverzálódni akarok-e - holott többnyire te szólítasz l.., akarom mondani: meg. :) "
Mielött még az a väd érne, hogy....

BTBTBT 2013.11.15. 01:09:16

@cicalany76 (die Schnäpplijägerin):
Azért, mert tegnap csak a többszöri megkérdezésre árultad el, hogy miért egyszerűbb neked elvinni a tesód okiratát ahelyett, hogy anyukád kiküldte volna neki. Olvasd vissza, ha gondolod.

"Azt modta, ha nem tetszenék neki, akkor nem is kezdett volna velem."
Normális férfi. Aki meg nem így gondolkodik, az később vakarhatja a fejét.
Hogy az van németül, hogy "popócici"? :)

Naschkatze (Mostindien / CH) 2013.11.15. 01:12:08

Tudom, nem vagyok digger, és nem is török a magassägaira, de ezt talältam most: img8.joyreactor.com/pics/post/demotivation-posters-auto-257248.jpeg

Naschkatze (Mostindien / CH) 2013.11.15. 01:13:52

@Barátusz: Ezt magyarul mondja. :-)
Lätod, itt jön az én hibäm, hogy azt hiszem, hogy ami nekem logikus, az mäsnak is. :-) Elnézést! :-)

BTBTBT 2013.11.15. 01:17:25

@cicalany76 (die Schnäpplijägerin):
Joyreaktor, mi? Férj kéznél van ilyenkor, vagy éppen dolgozol?

Többször is kérdezni kellett, nem mondtad el egyből, hogy miért te vitted magaddal az okmányt.
Nincs ebben semmi logika, csak ilyen sorrendben adtad elő tegnap a sztorit. Most meg azt mondtad, hogy eleve elmondtad az indokot, én meg továbbra is kérdezősköztem.
Így már világos? :)

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2013.11.15. 01:29:31

Ami tobb helyen is mukodik , nagyon jol, az a magyar ferfi + portugal vagy brazil no felallas. Mano tudja mi az oka, de nem egyet lattam mar.

Naschkatze (Mostindien / CH) 2013.11.15. 01:37:55

@Barátusz: Veteränautot kerestem, morselsnek akartam berakni, hogy hogy nézett ki az auto, amit leirtam, de nem talältam...helyette viszont ez is kijött többek között. :-)
Még melozom, férj ma nem vär meg, mert honap tärgyaläsa lesz.
Igen, igy mär vilägos. :-) (a nöi logika meg az, hogy azért vittem el, mert mäst is el kellett küldeni neki, és igy azt is elküdtem. :-) )
@tildy:): Erröl szerintem tucano-t kérdezd meg, hogy ö hogyan ismerte meg a feleségét.

Ugyandehogy (törölt) 2013.11.15. 06:35:08

@macamuca: értelmes ember a KELLhez meg tudja választani a HOLt és a MIKORt.

Ugyandehogy (törölt) 2013.11.15. 07:54:48

@diggerdriver: gúnyolodhatsz, egy biztos, egészséges férfiembernek nem kell fennhangon bizonygatni a szexualitását.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2013.11.15. 08:08:44

@Babette_:
Mikor állítottam hogy egészséges vagyok?
:))))))))

bpetya75 2013.11.15. 08:09:56

@macamuca:

Szépen megfogalmaztad, amit néhány napja én is firtattam. Maximálisan egyetértek.

@Barátusz:

Így igaz. Ráadásul időnként annyira túlzásba tudják vinni a bizonytalankodást, hogy csak na. Kezdek hozzászokni, hogy ilyenkor komoly indoklásra van szükség, hogy el is higgye, tényleg jó nekem úgy, ahogy épp van ;-)

@cicalany76 (die Schnäpplijägerin):

"popócici" Ez jó :-D

Easyke (törölt) 2013.11.15. 08:54:34

Vicces, hogy az első kommentem nem jelent meg. Pedig csak fel szerettem volna hívni a posztoló figyelmét arra, hogy ahogyan a férfiak a könnyen kapható nőket kezelik, úgy kezelik ezek a nők a könnyen kapható férfiakat.

bambanő (törölt) 2013.11.15. 08:54:35

A nemet nok valoban sokkal szabadabban kezelik a szexualitast, mint a magyarok. Ez egy jo dolog, ha alkalmi kapcsolatot akar az ember. Anyagi igenyeik a fellegekben jarnak, nem veletlen, hogy a nemet ferfiak is thai meg filipino nokkel akarnak ma mar hazasodni.

A pincer, pultos, szallodai portas melo, amugy Magyarorszagon is sok no bugyijaba nyitja meg az utat. Magyar nok is rendszeresen vetemednek arra, hogy mig a ferjuk kimegy a WC-re, addig odacsusztatjak a telefonszamukat a pincernek :) Akar a ferjuk tudtaval, sot batoritasaval is!

Az is jo megallapitas, hogy mar az egy hatalmas plusz pont, hogy nem vagy indiai vagy torok vagy mas szinesboru harmadik vilagbeli. Tapasztaltam kulfoldon, hogy az indiai, paki, bangladeshi ferfiaknal szinte nincs is alacsonyabb presztizsu a vilagban.

A kelet-europai nok, akik kulfoldon elnek, azok meg inkabb prostikent dolgoznak vagy egy helyi Gunther-re hajtanak, aki majd eltartja oket. Ezert aztan kelet-europai ferfikent a legkisebb az eselyed a kivandorolt kelet-europai noknel, akik gold digger uzemmodban nyomulnak nyugaton (is). Olyan nyugati pasikkal kepesek osszeallni, akikre ra se neznenek, ha nem nemetek, spanyolok, franciak, irek, angolok lennenek. Allampolgarsagert, munkaert, eloleptetesert, ingyen szallasert a k-europai nok akarmire kepesek. Ezt te kivandorlokent nem tudod nekik nyujtani, ezert aztan mashol kell keresgelni.

A skandinav nok meg nagyon konnyu predak, sot siman kezdemenyeznek is, bar csak szexre jok, egyuttelesre teljesen alkalmatlanok az elferfiasodott viselkedesuk miatt es nem is torekszenek erre egy k-europaival. Szoval win-win szituacio.

Sákif za morro? 2013.11.15. 08:54:35

Érzek némi túlzás szagot ebben a posztban. Szerintem csak egy része saját élmény, a többi legenda, vagy a fantázia szüleménye. Nehezen tudom elképzelni, hogy mindenféle nők telefonszámot dugdosnának a picérfiúcska zsebébe. Életszerűbb, hogy a sztorik java inkább az esti onanizálás témáját képezi... :-)

citrix 2013.11.15. 08:54:35

A számomat ha elkérte egy valamennyire is csinos lány/nő,az felhívott és valami portékát/biztosítást/befektetést akart a nyakaba sózni.Ha én adtam meg,egy-két kivétellel azt akár a wc-n is lehúzhattam volna a papírkát,a halak legalább ilyen valószínűséggel hívnak fel... Az is igaz,nem voltam se tagbaszakadt tetkós rosszfiú,se szexi pincér.Külön tehetségem van viszont a facérnak látszó ám halálbiztosan a van barátom/vőlegényem/férjem/szeretőm típus megtalálásához.Elsőre.

Netuddki. 2013.11.15. 08:54:35

@tableno: "Vicces amúgy a Határátkelő blogon találkozni a kormány "Rezsicsökkentés - Magyarország jobban teljesít" reklámbannerjével... :S "

Ez nem "kormány hirdetés" hanem fideszes választási hirdetés. A határátkelő meg gondolom kirakja ha fizetnek érte. Apropó fizetés! Tuti nem a fideszes pártkasszából fizetik...

Void Bunkoid 2013.11.15. 08:54:46

@macamuca: én is ezzel értek egyet. Türelem, kitartás és bizalom kell hozzá. Sok emberből (meg talán az egész XXI.századból már) ezek az értékek hiányoznak már.

Kövérmadár [swe] · http://fettfagel.blogspot.se/ 2013.11.15. 09:16:09

@Babette_:
Na jo, de digger bizonytalan onmagaban :(

@Barátusz:
Nem tudom irtak-e mar, de kb.: "kurva bevandorlo" :D

@cicalany76 (die Schnäpplijägerin):
Nekem a Mondeomban volt majdnem, de az idiota elozo tulaj kicsereltette a szelvedot es nem futoszalasat vett bele. :(

Határátkelő 2013.11.15. 09:45:05

@kovi1970: Viccesnek vicces, más kérdés, hogy a valóság más: az összes, a blogon látható hirdetés az Index (avagy a blog.hu) által központilag értékesített, nekem semmi közöm hozzá és beleszólásom sincs abba, milyen hirdetés kerül ki.

Érdekes egyébként, hogy a blog lassan két és fél éves történetében még soha egyetlen hirdető sem akadt, aki kifejezetten itt szerette volna reklámozni a termékét, legyen az mobilszolgáltató vagy légitársaság.

Persze tényleg ironikus itt látni egy Magyarország jobban teljesít reklámot, de hát ez van.

macamuca [IHUN] 2013.11.15. 10:14:56

@cicalany76 (die Schnäpplijägerin):
igen :))))
(és a prevenció híve vagyok. :DDD)

macamuca [IHUN] 2013.11.15. 10:36:23

@puhacica:
Profinak nevezi ugyan magát, de nem az, csupán hatásvadász, nem kicsit.
Amolyan önfényező "izé", a habokból kiemelkedő girnyó testével, amit nyilván a fotóstudása nyomatékosítása miatt tart szükségesnek megmutatni, és mint legfontosabbat, rögtön a filmecske elején.
A kemény tekintet és a túlhansúlyozott "profi" szó is azt hivatott elhitetni, hogy ő aztán überszuper, aki még munkát is tud adni.
Engem nem győzött meg a profizmusáról, sőt....
A technikai részletekről nem is szólva...
:)

macamuca [IHUN] 2013.11.15. 10:36:56

@puhacica:
Profinak nevezi ugyan magát, de nem az, csupán hatásvadász, nem kicsit.
Amolyan önfényező "izé", a habokból kiemelkedő girnyó testével, amit nyilván a fotóstudása nyomatékosítása miatt tart szükségesnek megmutatni, és mint legfontosabbat, rögtön a filmecske elején.
A kemény tekintet és a túlhansúlyozott "profi" szó is azt hivatott elhitetni, hogy ő aztán überszuper, aki még munkát is tud adni.
Engem nem győzött meg a profizmusáról, sőt....
A technikai részletekről nem is szólva...
:)

macamuca [IHUN] 2013.11.15. 10:37:31

Nah, blogmaci megint bemálnázott....

macamuca [IHUN] 2013.11.15. 10:50:19

@Babette_:

"értelmes ember a KELLhez meg tudja választani a HOLt és a MIKORt."

Általánosságban igaz, hogy fontos a hol és mikor, de tekintve, hogy itt és mindig (=minden nap) a poszttól független offolások adják a beszélgetések/kommentek zömét, nos, így már ez a téma is belefér, pláne, hogy a tegnapi poszt témája is a szex volt.
Így aztán -szerintem- semmi gond az e témában (is) kifejtett véleménnyekkel.
Akit nem érdekel, vagy akarja kifejteni a véleményét, az nem reagál.
Ennyire egyszerű.
Szerintem.

flash.gordon · http://kulhonban.blogspot.co.at 2013.11.15. 10:52:37

@macamuca:
"Bércsökkentés nem volt az iskolai technikai dolgozóknál, a béremelés is érintette némelyiküket,"

Azért ezzel vitatkoznék: www.nepszava.hu/articles
/article.php?id=675799

"A c-típusú egyedek, akikre célozgatsz, szerinted ebben a kulturális közmunkaprogramban vesznek részt? "

Nem feltétlenül de én a közmunka egészéről beszéltem. Azért mert valaki diplomásként végez közmunkát nem feltétlenül hasznos illetve hatékony.

"Akár irodai jellegű közmunka, akár utcaseprés, arra alkalmatlan, hogy megtanítson valakit dolgozni: aki akar, az e nélkül is képes, aki nem akar, az pár hónap alatt sem fog akarni."

És a nem akaró emberrel mit csináljon az állam? Köszönje meg, hogy fizethet neki munkanélküli segélyt?

Hogy a közmunka tüneti kezelés azzal egyetértek.

macamuca [IHUN] 2013.11.15. 10:56:06

@Babette_:
Egészséges ember nem veszi zokon, ha mások a szexről beszélgetnek, akkor sem, ha ő maga nem vesz részt a csevejben.

A mentális egészség része, hogy gátlások nélkül (ami nem azonos a gátlástalansággal...) képes beszélni a szexről IS.

tableno 2013.11.15. 11:04:29

@flash.gordon: Gratulálok jólfejlett szolidaritás és empátiakészségedhez! Ahogy Lázár János Úr mondta: aki szegény, az annyit is ér!

flash.gordon · http://kulhonban.blogspot.co.at 2013.11.15. 11:06:40

@tableno: Mielőtt elsírnám magam megsúgom, hogy én is dolgoztam közmunkásként egy kerek évig és még az aranygyűrű sem esett le az ujjamról.

Majd ha lesz időm megsajnálom őket.

tableno 2013.11.15. 11:09:39

@flash.gordon: Ja, értem. Ha te már szívtál, szívjon más is! :)

Ugyandehogy (törölt) 2013.11.15. 11:12:52

@macamuca: ezzl azt mondod, hogy bárhol, bármikor helyénvaló a szexről beszélni?
ezt, ugye, nem gondolod komolyan?
temetés, óvoda, halotti ágy, soroljam?

és ezek szerint ez sem zavar téged semmikor, sehol, senki előtt:
subba.blog.hu/2013/11/12/subba_vetelkedo_elmesz_vagy_nem_mesz

te, nem emlékszem, mit is nyilatkoztál az orrszívásról?

flash.gordon · http://kulhonban.blogspot.co.at 2013.11.15. 11:17:39

@tableno: Igen, azt már abban az időben is szerettem, hogy mindig mások magyarázták meg nekem miért rossz. Míg én úgy éltem meg, hogy most ez van ezt kell elvégezni.

Nem haltam bele. Ők sem fognak.

macamuca [IHUN] 2013.11.15. 11:24:00

@flash.gordon:
A cikkben említett konyhások a kiszervezés után nem az iskola (=KLIK) alkalmazottjai, hanem azé a vállalkozóé, aki a konyha üzemeltetését ellátja = a bérüket ő csökkentette, a munkaidejüket ő növelte.

"Az egyik közösségi oldalon egy "hálás" pedagógus írt arról, hogy ő 48 éves, két diplomás, és 30 éves munkaviszonnyal rendelkezik, tanári fizetése eddig nettó 143-155 ezer forint volt. Szeptembertől 105 ezerre csökken a bére, mindezért 10 órával többet, nem 22, hanem 32 órát kell hetente kötelezően az iskolában töltenie. Megjegyezte azt is, hogy a pedagógusoknak hét évenként kötelező továbbképzésre menniük, de ennek költségét maguknak kell állniuk."

A fenti példában említett tanár nettó (!!!) bére NEM 105 ezer ft, hanem 173 ezer ft. (főiskolai diplomával), vagy 190 ezer ft. (egyetemi diplomával), az alábbi bértábla alapján (tekintve, hogy férjem is tanár, így tudom, hogy a közölt számok a nettó bért jelentik).
A 7 évenkénti képzés valóban kötelező, de költsége nem a tanáré, hanem a munkáltatóé.

"Nem feltétlenül de én a közmunka egészéről beszéltem."
Mivel a beszélgetés a most megindult diplomás közmunkaprogramról szólt (a linkelt cikk alapján), így felesleges (mármint e konkrét téma, a diplomás közmunkaprogram) általánosságban beszélni a közmunkáról. Főleg úgy, hogy 2 csoportként kezeli valaki a közmunkaprogramban résztvevőket: a diplomások, meg a dolgozni nem akarók. A kép ennél jóval árnyaltabb, a résztvevők végzettsége és munkamorálja szerint is, az egyéb szempontokról nem is beszélve. Nekem pld diplomám nincs, dolgozni akartam/akarok, mégis utcát sepertem, virágoskertet kapáltam, stb 5 hónapig. És örültem, hogy mehettem...
Nagyon egyszerű azt mondani, hogy aki nem dolgozik, az azért van, mert nem is akar, de próbáld meg elhinni, hogy ez nagyon nem így van, akkor is, ha valóban sok olyan ember van, aki tényleg nem akar dolgozni. Tekintve, hogy milyen sok a munkanélküli, a dolgozni nem akarók száma sem kevés, de nem ez a jellemző, hanem az, hogy akar, de nincs mit. És hiába képzi/képezné át magát, ha nincs munkahely utána sem. Ha pld az ország keleti feléből minden munkanélküli átköltözne a munka miatt az ország másik felébe, akkor
1: a keleti régió kiürülne
2: a nyugati fele az országnak megtelne munkanélküliekkel. Ugyanis itt sincs annyi munka, hogy mindenkinek munkát adjanak.
Ha lakhelytől-végzettségtől függetlenül összehasonlítod a munkanélküliek számát és az üres pozíciók számát, akkor kiderül, hogy ha minden pozira felvesznek egy munkanélkülit, akkor is marad rengeteg ember, akinek nem jutott munka. Mégpedig százezres nagyságrendben...
És mindenki nem mehet külföldre sem. Mégis egyre többen elindulnak, kétségbeesetten.
Mert a nincs (munka, étel, lakhatás, stb) nagy úr...

tableno 2013.11.15. 11:25:08

@flash.gordon: nézd, azzal, hogy a munka az munka, egyetértek. A baj ott van, amikor egy nyilvánvaló igazságtalanságot elfogadunk azzal, hogy "ez van, ezt kell szeretni". Mert ezzel csak odatartjuk a hátsónkat a hatalmaskodóknak, hogy rúgjanak bele még egyet. És bele is rúgnak, efelől biztos lehetsz!

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2013.11.15. 11:36:06

@macamuca:
Na végre.
De jó hogy nem én modtam ki

Köszi

macamuca [IHUN] 2013.11.15. 11:39:19

@Babette_:
Ok, nem bármikor/bárhol, a temetésen a valóban érzelmileg érintettek (=gyászolók) között nem jellemző, hogy a téma előkerüljön. Ugyanakkor a toron (már ahol szokás még) előfordul, hogy az elhunyt (főleg ha férfi volt) teljesítőképességét dícsérjék, amolyan "nagy kópé volt!", meg "nagy szoknyavadász volt!"-stílusban.
Ovi: lepődj meg: oviban is téma a szex, mégpedig a gyerekeknek tartott felvilágosítás keretén belül, koruknak megfelelő szóhasználattal és témákról. Továbbá az is megesik, hogy anyukák-apukák egymás között szót váltanak róla (természetesen akkor, ha vannak egymással annyira jó viszonyban, hogy ez is szóba kerülhessen az ovis farsang, meg az időjárás, menza, stb mellett).

A linkelt videót ugyan nem néztem meg, de pornót (pláne ha efféle módon kerül elő) nem azonosítom a szex-szel. Igaz, mindkettőnél ugyanazok a szerveink a főszereplők, hasonlóak a figurák is, mégis ég és föld a két szó jelentése között a különbség. Egy tévés vetélkedőben orálozni ugyanis nem ugyanaz, mint szigorún négyszemközt-négylábközt tenni ugyanazt. A wc-ben üríteni, vagy a park közepén: nagy különbség...

Tehát a HÁ blogon, egy szexszel foglalkozó poszt kapcsán miért is nem lehet a szexről beszélgetni a kommentekben?
Erre lenne érv az, hogy azért nem, mert light pornóműsort csináltak a japánok egy tévés vetélkedőből, vagy hogy oviban nem szokás a szexről beszélgetni?
A szex nem azonos a pornóval, az oviban meg téma a szex.

macamuca [IHUN] 2013.11.15. 11:42:46

@diggerdriver:
Legfeljebb együtt fityegünk a kereszten.
Társaságban jobban múlik az idő....
Kártyát hozol, vagy vigyek én? (ha már lúd... elvégre Márton-nap tájéka van... :DD)

macamuca [IHUN] 2013.11.15. 11:43:43

@diggerdriver:
Legfeljebb együtt fityegünk a kereszten.
Társaságban jobban múlik az idő....
Kártyát hozol, vagy vigyek én? (ha már lúd... elvégre Márton-nap tájéka van... :DD)

2013.11.15. 11:52:34

@Babette_: @macamuca: ez nem igy van. Egy irodai munkahelyen peldaul nem beszelsz a szexrol. Ha igen, akkor nem sokkal kesobb, a biztonsagior osszepakol a fiokodban es azonnali hatallyal "gardening leave"re tesznek, amig a HR nyomozas lezajlik. A gardening leave, az amikor nem lephetsz a munkahely teruletere, de meg kapsz fizetest. Aminek az eredmenye nagy valoszinuseggel fegyelmivel valo elbocsajtas.
Az oviban sem beszelnek a szexrol errefele, de Eszak-Amerikaban sem. Egy temetesen meg abszolut nem.

puhacica 2013.11.15. 12:21:40

@Barátusz: @macamuca: kié lenne, hát Barabás Béla profi fotósé! :D 2 napja mutatta egy valóban profi fotós barátunk, azóta sírunk rajta. de nem csak mi:
kaposvarmost.hu/magazin/egyeb/2013/11/15/mem-lett-a-profifotosbol_8724.html

macamuca [IHUN] 2013.11.15. 12:25:02

@charlieharper:
Dolgoztam irodában, nők között. Téma volt a szex (is). Nem a naturalisztikus részletek, de mint írtam, a light pornó (képen vagy szövegben) nem azonos a szexszel = eme részletek vulgáris leírása/elmesélése nélkül is sok részlete van a szexnek, mint témának.
Ha munka helyett folyik a fecsej, akkor olymindegy, mi a téma, a főnök joggal teszi kívül a szűrét a dolgozónak.
Ha munkaközi szünetben, mosdóban, stb kerül elő a téma, ahhoz meg semmi köze a főnöknek (sem, a biztonsági őrnek még kevésbé...). Nyilván olyan személyes jó kapcsolat kell ehhez a témához, ami nincs meg minden kollégával, node nem is arról van szó, hogy mindenkivel csak a szexről beszélgetünk, hanem arról, hogy előfordul-e ez a téma munkahelyen.
Előfordul.
Férfiaknál éppúgy, mint nőknél.
Lehet tagadni, merthát ha a főnök megtudja, akkor kirúg, ha az asszony megtudja, kirúg, mittudomén, de ettől még egészséges ember számára ez is egy téma, amiről képes kulturált módon beszélni (a kamaszos hevület túlzásai és alpári szókincse nélkül).

Ovi: a felvilágosítást Mo.-on már az oviban elkezdik (tapasztalat), így a gyerekek korának és érdeklődésének megfelelő módon és szóhasználattal itt téma a szex az oviban. Mivel a két nem közötti különbséggel nagyjából 3-5 éves korban szembesülnek, és koruknak megfelelően erről is kérdeznek, méghozzá fáradhatatlanul (ahogyan minden más, a figyelmüket felkeltő dologról), így a témát maguk a gyerekek hozzák fel. Kérdéseikre lehet válaszolni, koruknak megfelelően, vagy lehet terelni, "nem nektek való ez!"-módon. Itt beszélnek róla, része a "tantervnek". A terelést választók meg halogatnak, iskoláskorig, akkor meg az a leggyakoribb érv, hogy "úgyis tud már mindent!". Ja, a többi gyerektől, akik szintén hasonló módon szerezték a "tuti" infót: egymás között találgatva, vagy magabiztosságukat hansúlyozva tényként tálalnak tévedéseket. Ilyen tuti infó pld az is, hogy menzesz alatt nem lehet teherbe esni = szabad a szex. Micsoda meglepetés a szülőnek, ha kiderül, hogy kamasz lánya kipróbálta már a szexet, terhes is lett, mert azt hitte, úgy "tudta", hogy... Megtörtént sztori, nem légből kapott...
A szexuális felvilágosításnak csak egy része a külső nemiszervek összeillesztésének lehetősége, módjai, következményei. Ezért beszélni kell a témáról -szerintem-, azért, hogy a gyerek -ha már érdeklődni kezd- helyes tényeket tudjon meg a felnőttől, és ne féligazságokat, tévinformációkat halljon kortársaitól.

macamuca [IHUN] 2013.11.15. 12:27:20

@puhacica:
hát tényleg sírva röhögős kategória :D

BTBTBT 2013.11.15. 12:30:52

@cicalany76 (die Schnäpplijägerin):
A vegerol kezdeni egy tortenetet az eleje helyett tenyleg lehet a logika kerdese. :)

@bpetya75:
Attention seekers - ez jut eszembe a tulzasba vitt bizonytalansag miatt hozzam tanacsert fordulo norol.

@Kövérmadár [jävla invandrare]:
Es teged mar hivtak "kurva bevandorlo"-nak?
Engem mar hivtak "fucking Hungarian"-nek. Persze ki mas a multikulti Londonban, mint egy algeriai retek, aki az angol felesege mellol ugatott. :)
"Szerencsere" nem en voltam az egyetlen (volt f. Polish, German, minden), mert a naluk szobat berlo osszes lakoval megcsinalta ezt, amikor kijelentkeztunk, mivel elegunk lett az ejszaka reszegen dorbezolasabol.

@puhacica:
Mi az a "mém"?

Tökfőzelék1 (törölt) 2013.11.15. 13:02:07

@bambanő: @Rothstein: teljesen egyetértek veletek

persze ilyenkor a törzskommentelők sehol sincsenek, csak amikor egyedül vagyok a véleményemmel, akkor kötnek belém, hogy torz a világnézetem

pedig dehogy, mások 100%-osan ugyanazt írták le, mint én látok

viszont nekem sikerült ebből a kelet-európai prostituált szerepből kitörni, én egyedül is képes vagyok mindent elérni!

tr1n1ty 2013.11.15. 13:03:05

Sziasztok! 8 évet éltem Németországban és ha sarkítva akarnám jellemezni a férfi-női társadalmat, azt mondanám, hogy a nők emancimancik, a pasik meg melegek. Természetesen nem így van, viszont hazai szemmel nézve mindkét jelenség iszonyatosan magas rátát mutat (már az is felmerült bennem, talán köze van az egyiknek a másikhoz, mint kiváltó ok). Lényeg: nagyon nyitottak szexuálisan, az egyetemen simán plakátolták a Schwulen és Lesbenparty-kat már a 90es években, pedig én egy konzervatív kisvárosban éltem. A nyitottság hátulütője, hogy normális kapcsolatra első körben elég ritkán törekednek, talán mert nem merik elvárni, ezért a nők inkább bekeményítenek, hogy nekik pasira nincs is szükségük, a férfiak meg megpuhulnak és papuccsá válnak emiatt, talán férfiúi identitásukat is bántja ez. Rengeteg közeli ismerősöm volt, és a vicc az egészben, hogy mindkét fél iszonyatosan vágyik őszinte és normális kapcsolatra, de van egy felszín, ahol ezt vmiért "ciki" kimondani, meg félnek a csalódástól stb. Emiatt nagyon sokan boldogok, ha egy külföldivel futnak össze: pl. a német fiúk a magyar lányokat azért is csípték, mert ők pasiként tekintettek rájuk: odaadták a nehéz táskát, hogy az cipelje (a német nő ilyet nem tesz, mert még úgy tűnne, hogy nem elég frankó), hagyták, hogy meghívja őket az étteremben (általános, hogy párok külön fizetnek, a pasi nem is meri előhozni, hogy fizessen, mert még a nő úgy érezné ettől, hogy lenézi, amiért neki nincs elég pénze), valamint a magyar csajok esetenként főztek is a pasiknak, és akkor se esett le a gyűrű az ujjukról, ha mosogatni kellett utána, megcsinálták azt is. A német nő nem szorul semmiben sem támogatásra (legalábbis ezt mutatja) és ez a pasiknak sztem nem jó. A magyar csajok meg kimondottan örültek, ha jött vki, hogy "védelmezze" őket.
Szerintem a nők szemszögéből hasonló a helyzet: ahányat ismertem kint, egyik se volt boldog attól, hogy ilyen emancimancinak kell lennie. A magyar pasik szerintem sokkal férfiasabbak, mint a németek. A német srác nem tud megjavítani semmit, inkább újat vesz vagy szakembert hív. Nem enged előre az ajtóban, nem veszi ki a kezedből a nehezet, stb. Azt gondolom, már ezzel hatalmas előnyre lehet szert tenni a német csajoknál.
De természetesen mindenki más, ez csak egy sarkított vélemény, nyilván ismertem pro és kontra illetőket is, de nekem ez volt az átlagos megfigyelésem.

2013.11.15. 13:17:40

@macamuca: ertem, amit mondasz a munkahelyrol, de ez UKban vagy az USAban/Kanadaban elfogadhatalan. Munkahelyen vagy, ugy is viselkedsz. A szexrol valo, akar kulturalt csevej nem tartozik bele a kulturalt irodai munkahely kategoriaba (nem szexiparban dolgozom). A pubban a munkaidon kivul mit csinalsz, abba senki nem szol bele, ameddig nem torvenyserto.

Az ovis resznel mar megint olyan hosszut valaszoltal, hogy kikapcsoltam olvasas kozben. Az a lenyeg, hogy egy 4 evest nem ezzel traktalnak.

2013.11.15. 13:36:56

@Tökfőzelék1: ez a poszt nem a kelet-europai nokrol szolt.
Nem lettel premier hozzaszolo?

Mielott ramszolsz, hogy miert vagyok a blogon, a heten nem dolgozom.

morsels (törölt) 2013.11.15. 13:55:45

@macamuca:
Hanyszor irjam meg le, hogy nem az volt a bajom, hogy szexrol volt szo.
Hanem hogy digger vesszoparipaja az, hogy itt sokan prudek, o meg aztan szembepisil, a vesszoparipajat maganak feldugva.

Tenyleg nem ertheto?

morsels (törölt) 2013.11.15. 14:02:22

@Tökfőzelék1:
Ja, te mar nyugat-europai prostitualt vagy.
:-)

morsels (törölt) 2013.11.15. 14:06:07

@charlieharper:
A lenyege az volt, hogy digger sem ugy szokott ertekezni a szexrol, az emberek egymast kozti intim kapcsolat fizikai lenyegerol, mint ahogy mondjuk az ovodaban beszelnek rola.

Mondjuk innentol kezdve mar azt se ertem, hogy mit vitat. Mint ahogy nem szexszel o sem a parkban, masok szeme lattara, ugy itt sem kellene, hogy normalis legyen. Attol persze meg lehet hulyulni, amit digger is csinal, csak hat ugye nem is ez volt a problema.

Akarhogy is nezem, erosen offol, dehat az is belefer :-)

Ginix 2013.11.15. 14:14:34

@Barátusz: a mém az az egység a kultúrában, mint a gén a biológiában. szerintem marha izgalmas, hogyan szaporodik el, variálódik v tűnik el egy adott mém. lehet az bármi, egy szólás, egy dallam, egy mozdulatsor, bármi, ami nem egyszeri és megismételhetetlen. az a legérdekesebb (nekem), h vajon mitől válik valami mémmé illetve mitől nem.
itt egy példa, ami talán jól szemlélteti, h egy egyszerű paparazzi fotóból hogyan lesz mém (elég kérészéletű, de attól még az).
szuperblog.hu/memriado-scarlett-johansson-elesett/

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2013.11.15. 15:23:19

@charlieharper:
Huuuu Charli akkor én nagy hibát követtem el.

dennis27 2013.11.15. 15:51:44

Nem a nők gátlásosak itthon,hanem a pasik zöme béna!!!
Már olyan világban élünk,ahol egy nőnek kell felszedni egy pasit. Na a német nők pont ezt csinálják, csak a kérdés az,hogy ha egy nő ennyire nyomul és semmit nem kell tennie egy pasinak érte, ez mennyire érdekes egy férfi számára?
Szerintem semennyire....ha egy nő ennyire nyomul egy pasira,akkor 100 másikra is rányomul. A gátlásosság nem egyenlő azzal,hogy egy nőnek van tartása. A férfiak túl bénák itthon,ahhoz,hogy egy nőt meg merjenek szólítani vagy egyáltalán azt se tudják miről beszélgessenek,mert annyira félnek egy csinosabb nőtől.
Az meg,hogy egy férfi ad magára alap dolog kellene hogy legyen, ahogy a nők esetében is. Lyukas melegítőben nem igazán tud megnyerő lenni sem egy férfi,sem egy nő.

2013.11.15. 15:52:57

@diggerdriver: ha nem irodai munkat vegzel, arrol nem tudok nyilatkozni, hogy ott mi folyik egy munkahelyen.

tableno 2013.11.15. 16:03:01

@dennis27: "Nem a nők gátlásosak itthon,hanem a pasik zöme béna!!!" - hehehe... Na ezzel a hozzáállással tuti, hogy egyedül maradsz! :)

eagles 2013.11.15. 17:05:33

Én vagyok az ötszázadik. Király!

bpetya75 2013.11.15. 18:02:05

@tr1n1ty:

Amikor ilyeneket olvasok, mindig elszörnyülködöm, hogy mivél lesz ez a világ. Aztán azzal vigasaztalom magam, hogy valahogy túléltük a másik végletet is, a túlzott prüdériát...

Ugyandehogy (törölt) 2013.11.15. 18:36:42

@macamuca:
" Egy tévés vetélkedőben orálozni ugyanis nem ugyanaz, mint szigorún négyszemközt-négylábközt tenni ugyanazt. A wc-ben üríteni, vagy a park közepén: nagy különbség..."

most a park közepén vagyunk.

"egy szexszel foglalkozó poszt kapcsán miért is nem lehet a szexről beszélgetni a kommentekben?"

mert nem csak ebben a posztban volt szó róla. állandóan arról volt szó. aki meg szóvá tette, az prűdnek lett nyilvánítva.
pedig csak tudni kéne disztingválni, hogy hol, mikor, és milyen mélységben.
mert amúgy unalmas. és nem veszi figyelembe a társaság igényeit.

az óvodai szexuális felvilágosítás (ami amúgy WTF?????) nem ugyanaz, mint beesni és a szexuális életedről beszélni nekik.
mint ahogy az sem ugyanaz, ha egy poszt kapcsán szexről beszélgetünk (bár a poszt nem a szexről szólt, hanem a szex megszerzéséről), mint ha valaki beesik és mindenki mást prűdnek nyilvánít.

te a szexuális szabadságról próbálsz beszélni, de csak szabadosság lesz belőle.

2013.11.15. 19:35:18

@Babette_: marmint, hogy nem tesznek ki ilyenert a munkahelyedrol?

Ugyandehogy (törölt) 2013.11.15. 19:40:55

@charlieharper: nem, hanem amit mondasz. idézek tőlem: "értelmes ember a KELLhez meg tudja választani a HOLt és a MIKORt."
és ne írjál úgy nekem, mintha egyetértenék mucival, mert nem értek.:)

2013.11.15. 19:45:55

@Babette_: eszembe se jutott, hogy egyetertettel mamacucaval. Azt akartam irni eloszor, hogy ertelmes ember disztingval, aztan inkabb megprobaltam ravilagitani arra, hogy nem KELL mindenhol errol beszelni, sot valahol az allasodba kerulhet. Tudom, hogy ezt te tudod. Gondoltam belekotyogok a beszelgetesbe.
Regebben szerettem volna a lanyomnak nehany posztot megmutatni, hogy gyakorolja az elo nyelvet. Mar reg letettem rola. Spagnola egyik ilyen beszelgetese ota inkabb nem.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2013.11.17. 01:45:37

Hiánypótló poszt. Mondani se kell, hogy mivel nem minden külföldön dolgozó magyar ebben a csajozás szempontjából ideális szakmában dolgozik, így jóval kevesebb eredményt is tud felmutatni...

Legyél te is országfelelős!

Ahol már ott vagyunk: Ausztria, Ausztrália, Belgium, Brazília, Brunei, Ciprus, Chile, Csehország, Dánia, Egyesült Államok, Franciaország, Hollandia, India, Izland, Izrael, Japán, Kambodzsa, Kanada, Kanári-szigetek, Málta, Mexikó, Nagy-Britannia, Németország, Norvégia, Olaszország, Omán, Spanyolország, Srí Lanka, Svájc, Svédország, Szingapúr, Törökország és Új-Zéland.

Jelentkezni (valamint az országfelelősökkel a kapcsolatot felvenni) a hataratkeloKUKAChotmail.com címen lehet.

süti beállítások módosítása