oldaldobozjavitott.jpg

kozelet_hataratkelo_widget.jpg

Utolsó kommentek

Kívül tágasabb!

Nincs megjeleníthető elem

Gazdagisztán

Nincs megjeleníthető elem

2013. július 29. 11:00,  Hétfői Klubsarok 164 komment

2013. július 29. 11:00 Határátkelő

Hétfői Klubsarok

Új hét, a régi rendszer, azaz ezen a héten is itt a Klubsarok, a hely, ahol beszélgetni, vitatkozni lehet a nem kommentelhető archív posztok kapcsán. Ma Németország, Finnország és Izrael a három úticél, nekem pedig nem is maradt hátra más, mint hogy jó beszélgetést kívánjak. (Ja, és egyáltalán nem utolsósorban felhívjam a figyelmet arra, hogy ma van eredeti, klasszikus, "rendes" poszt is, mégpedig Japánból.)

Jó beszélgetést!

Gyere és csatlakozz hozzánk a Facebook-on!
Ha inkább levelet írnál, elmesélnéd a személyes történeted,
azt a következő címen teheted meg: hataratkeloKUKAChotmail.com

A bejegyzés trackback címe:

https://hataratkelo.blog.hu/api/trackback/id/tr75431783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mirx 2013.07.30. 22:37:19

Egyébként a profilja még létezik, lehet látni, más blogokon is ezt művelte:

blog.hu/user/811299/tab/activity

mirx 2013.07.30. 22:38:48

@morsels: Dehogy ugyanaz, vöribaba egy szimplán eléggé buta csaj, ez az őrült meg egy tök másik ember (szerintem hímnemű).

Határátkelő 2013.07.30. 22:38:49

@Igényes: Azt az egyet felejtitek el, hogy itt emberek a SAJÁT életük történetét, a saját tapasztalataikat osztják meg, ami szerintem nem kis dolog.

Nem gondolom, hogy ne lehetne értelmesen hozzászólni (ami egyáltalán nem zárja ki a kritikát, sőt), de az, ami itt nem is olyan néha megy, az már sok.

Természetesen mindig lesz olyan, aki nem ért egyet (akár az én hozzáállásommal, módszereimmel), de ezzel nincs is gond. Nekem ma ezzel betelt a pohár, lehet, hogy ebben szerepet játszik az is, hogy szabadságon vagyok (vagy mi...).

Lehet, hogy ti ezt másképp látjátok, de én meg tudom, hogy ha ez így megy tovább, az megöli a blogot, és ezt nyilván nem akarom, mert igen, olyan, mint a gyermekem.

Bennem nagyjából kialakult a megoldás, már kezdeményeztem az egyeztetést a blog.hu-s csapattal, hogy miként valósítható meg.

Addig egy kis türelmet kérek.

bpetya75 2013.07.30. 22:39:28

Na, nekem is pont ma kellett benézni ide...

mirx 2013.07.30. 22:40:32

@mirx: Sőt, találtam még másik nickjét is neki :)

blog.hu/user/242269/tab/activity

bpetya75 2013.07.30. 22:41:09

@Határátkelő:

Bennem is pont ez merült fel. "Jó kis" merénylet volt a mai.

yenoee 2013.07.30. 22:41:36

@morsels: Bocs, h read-onlyból beledumálok, de a már előttem is hivatkozott subba blogon ezt próbálták egy ideig, és semmit nem használt.

morsels (törölt) 2013.07.30. 22:42:45

@mirx:
Hat jo, vegulis en voribarihos sem szolnek hozza, mert... mert nem :-).
De jo, nekem vegulis mindegy.
Vannak orultek is a neten, engem mar nem hiszem, hogy nagyon barmi meg tudna lepni :-).

Igényes 2013.07.30. 22:43:40

... és esetleg egy munkatábort is alapíthatnál, ha már itt jól begyakoroltad magad. Vagy kettőt. Csini lennél kápójelmezben. :)

morsels (törölt) 2013.07.30. 22:43:48

@yenoee:
En elhiszem. Mondtam is, hogy en meg nem lattam arra peldat, hogy ez mukodott volna, dehat...

morsels (törölt) 2013.07.30. 22:46:10

@yenoee:
Ugy erted, hogy a subbara senki nem irt sehova mondjuk 3 oran at? Vagy egy napig?
Nem ugy ertettem, hogy hozza nem szolni, hanem tok kihaltta tenni a blogot. Senki nem ir sehova.
(ezt mondjuk ugysem lehet megallni, ahhoz kell egy B felulet :-).

Vagy csak hozza nem szoltak. Mert az nem mukodik.

Igényes 2013.07.30. 22:46:23

@morsels: Majd jól bevezetteti a facebookos kommentelést. Kreatívabbat nem nézek ki belőle. Vagy ha eljut odáig a tudomány, megcsippel. Lesz a töködön egy HA_VALID_COMMENTER jelzésű piercing. :)

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2013.07.30. 22:47:24

@morsels:
Figyelj, józanul gondoljunk bele.
Mit tehetsz?
Hozzászólsz a trollhoz vagy nem.
Ma bebizonyosodott hogyha hozzászólsz az nem jó taktika.
Lehet hogy a másik sem na de azt én mégis jobban preferálom.

Igényes 2013.07.30. 22:48:54

@diggerdriver: Betennél a kedvemért egy terpesztett pinát avatárnak? Most úgy érzem, menne a blog szellemiségéhez. Köszi.

morsels (törölt) 2013.07.30. 22:49:16

@Igényes:
Te meg ne dramatizald mar tul :-)

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2013.07.30. 22:51:15

@Igényes:
Genitáliákat nem teszünk közszemlére.
Olyat az xvideos oldalon találni:))))))))))))))))))

morsels (törölt) 2013.07.30. 22:51:47

@diggerdriver:
En elhiszem neked, hogy nem jo dolog.
En csak azt mondom, hogy ha senki nem szol hozza, az az ilyen embert (ez mar nem troll kategoria) egyaltalan nem zavarja. Attol meg csinalni fogja azt, amit, mert latja, hogy masok masokhoz szolnak.

Talan az egyetlen, ami mukodne az az, hogy senki nem szol senkihez. Amikor tenyleg csak egyedul van. Erted? Csak o kommentel. Kulonbozo nickeken. Akkor talan abbahagyja.
Mondjuk meg erre sem lattam peldat.
De attol meg mukodhet az is, amit te javasolsz. Vegulis szeretnek latni egyszer egy peldat, na :-)

Igényes 2013.07.30. 22:54:10

@morsels: Igazad van, végülis csak a saját illúzióim estek a fejemre. Végre egy normális, értelmes társaság, minimális mennyiségű, de még tűréshatáron belüli hülyével, sehol egy hepciáskodó hülye picsa, hogy majd ő jól megmutatja, mert neki hatalma van, és MODERÁTOR.... én ebben hittem, és örültem neki. Oszt kiderül, hogy helyette meg lófaszse.

@diggerdriver: Kár. Akkor nézek egy kis olyat.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2013.07.30. 22:54:50

@morsels:
Olyan nincs hogy valaki a végtelenségig csinálja.
Kell valami motiváció valami visszajelzés.
Ennek ez a lényege.
Ha nem kap ingert akkor kifullad.

morsels (törölt) 2013.07.30. 22:56:28

@Igényes:
Neked vannak illuzioid?
Anarchista vagy? :-)

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2013.07.30. 22:57:32

@Igényes:
Nem értelek.
Kevés olyan oldal van ahol ennyire kevés moderálás történik.
Viszonylag normális a társaság.
Persze. Nem tökéletes de ki vagy mi az?

morsels (törölt) 2013.07.30. 22:59:26

@diggerdriver:
Mondom, olyat nem lattam meg, hogy egy kozossegben ez mukodott volna.
Mert mindig van valami/valaki. Mindig.
Ettol meg persze mukodhet. En szemely szerint nem csalodtam a tarsasagban, mint te. Csak ennyit kivantam mondani.

morsels (törölt) 2013.07.30. 22:59:59

@diggerdriver:
Nem tokeletesnek, hanem Igenyesnek kell lenni :-)

Igényes 2013.07.30. 23:01:22

@diggerdriver: Ez amolyan személyes defekt. Ha mindenki ráront egyvalakire, én amellé állok. Titeket védelek vele, nem őt, de ezt senki nem szokta észrevenni.

A végre menetrendszerűen az szokott lenni, hogy levonom a tanulságokat, és elkotródok a kurvaanyámba, ahová való vagyok.

@morsels: Aha. Értelmes élet nyomait kutatom a bolygón. Amilyen kurvára le vagyok vele maradva, azt hiszem, örökre itt ragadtam.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2013.07.30. 23:01:43

@morsels:
Elég belőle egy:))))))))))))))))))))))))))))))))))))

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2013.07.30. 23:03:13

@morsels:
Én sem csalódtam csak csodálkozok hogy úgy viselkedtünk mint a gyerekek.

svájci sapka (ch) · http://svajcisapka.blogspot.ch/ 2013.07.30. 23:04:17

@diggerdriver: Hm... ha a céltáblán vagy,nehéz megállni, hogy ne szólj egy kukkot sem... én próbálkoztam.

Igényes 2013.07.30. 23:07:20

@morsels: Toleránsnak kellene lenni. Nem csak amikor a melledet meg a farkadat kell rá verni, hanem valóban. :) Itt ez sokaknak nem megy. Csak akkor azt nem értem, miért hiányoljátok másból annyira.

morsels (törölt) 2013.07.30. 23:08:17

@Igényes:
Es melyik bolygorol jottel? :-)
De tenyleg nem ertelek. Vannak szabalyok mindenhol. Ertem en, hogy nem tetszik, nadehat az ember mar olyan, hogy amikor szervezodik ilyen kurva naggya, mint global piac, meg a kinai gazdasag kohogese agynak donti Angela Merkelt es egesz Europa inkabb egy tabori korhazhoz hasonlit, akkor megis hogyan kepzeled el a szabalyok nelkul valo elest?
Marmint persze, ertem, hogy egyenileg te faszan meglennel es nem is akarsz olyan klubhoz tartozni, ahol szabalyok vannak, nadehat...

Szerintem irhatnal egy postot. Te masfajta hatart lepsz at. Meselj :-)

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2013.07.30. 23:09:07

@tilmir:
Ennek a lászló papának én szóltam először. Azt hittem hogy valami új hozzászóló. Aztán amikor Téged ordenárá módon bekóstolt onnan nem szóltam hozzá.
Egy biztos. A blognak régi olvasója vagy akár hozzászólója is.
Én nem zárom ki hogy Töki meg Vöri azonos vele.

Igényes 2013.07.30. 23:12:02

@morsels: Akkor tartsd be legalább azokat a szabályokat, amiket hangoztatsz. Engem nem zavarnak a szabályok. Ami zavar, hogy ostobán viselkedtek, ami persze szívetek joga, de emellé már nem akaródzik felvállalni, hogy mi van, hanem keressünk bűnbakot.
És ez olyan kiábrándító. :)

Igényes 2013.07.30. 23:14:35

Mindegy, hagyjuk a faszba. Elmentem alient 4-et nézni.

@Határátkelő: Csillagvirág, a szupermoderált hiperálliberállófaszodban a továbbiakban nem óhajtok részt venni. (Jól bosszút álltam, mi?)
A lényeg, hogy az olvasottságod nem csökken egy embertől. Egy ideig még.

morsels (törölt) 2013.07.30. 23:15:46

@Igényes:
Ez mindig erdekelt, ez a tolerancia.
Neked ez amolyan voros poszto, ugye?

A tolerancia egy fogalom, aminek a jelentese eleg sok minden lehet attol fuggoen, hogy hol es milyen helyzetben hasznaljak.

Es neked itt van a problemad, azt hiszem. Hogy az 'allamilag rad kenyszeritett tolerancia' serti a szemelyes szabadsagodat. Ami rendben is van, csak nem kene osszekeverni fogalmakat.
A demokracia a tobbseg akarata, ha ugy tetszik tobbsegi eroszak a veluk egyet nem ertokkel szemben.
A liberalizmus szerintem csak popularis elitizmus, amikor onmagat eleve felsobbrendunek gondolo harcol olyanok jogaiert, akiket eleve alsobbrendunek tart.

De te a tolerancian vagy fennakadva, amit aztan kielezel a vegletekig. Dramat irsz csak azert, hogy valamifele lenyeges pontra hivd fel a figyelmet, nadehat ez a pont pont azert veszik el, mert osszekeversz dolgokat.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2013.07.30. 23:19:42

@morsels:
Sámááán!!!
Naaaaaa
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

morsels (törölt) 2013.07.30. 23:21:13

@Igényes:
En nem hangoztatok szabalyokat :-).

Nekem vannak hatarok, amiket meghuzok. Szemelyes hatarok. Peldaul ha eljossz hozzam es a nappaliba akarsz szarni, kibaszlak a picsaba. Viszont vannak szabalyok, amikhez meg nekem kell alkalmazkodnom. Vannak koztuk olyanok, amikkel egyet tudok erteni es olyanok, amik nem tetszenek annyira, de el lehet menni.

Szoval mondjuk most ide irok es HA torolt egy topikot, mert nyaral es nem akar bajlodni a reszletekkel. En siman elfogadom, mert az o blogja, az o szabalya. Ha nem tetszik, elmehetek, vagy csinalhatok egy blogot es hivok mast.
Az, hogy en mit toleralok es esetleg mas mit toleral, az innentol kezdve egeszen addig szemelyes hatar kerdese, mig a blog gazdaja kozbe nem lep. Es te ezt kered szamon tole, ugye.

Nadehat neki is van sajat szemelyes hatara. Amit valaki atlepett. Szamomra ertheto, lehet hogy en is ezt leptem volna meg.
Neked nem ertheto, szerinted ez mar a Gulag... hat csinalj egy reddit fele blogot.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2013.07.30. 23:24:46

@morsels:

Na alakul ez mint púposgyerek a prés alatt.
:))))))))))))))))))))))

morsels (törölt) 2013.07.30. 23:25:07

@diggerdriver:
Ahh.. kifelejtettem a csirke vagasa szocio-subliminal manifesztaciojat.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2013.07.30. 23:26:56

@morsels:
Nagy hiba volt.
Megbocsáthatatlan hiba volt
Rosszul fogok aludni:))))))))))))))))))))))

morsels (törölt) 2013.07.30. 23:31:37

@Igényes:
Egyebkent milyen bunbakrol beszelsz?
Ki itt a bunbak?
Egy amokfuto lett leszedve, aki szembe ment a forgalommal. Persze le lehet zarni a szakaszt az autopalyan es megvarni, mig kifogy a benzin, nade attol meg nem bunbak, hanem amokfuto :-).

Vagy van ahol kilovik a kereket.

morsels (törölt) 2013.07.30. 23:32:43

@diggerdriver:
Azert ne eld bele magad. Meg sosem jartam angliaban, bar a KFC-t ismerem :-).

Határátkelő 2013.07.30. 23:38:29

OK, ez egy értelmes vita határokról és szabályokról. Párszor már elmondtam, de elmondom most is, hogy az általam meghúzott határok ott vannak, amikor valakit emberi méltóságában sértenek meg.

Ez a blog nélkületek nem létezne, de most lesz pár hét múlva kétéves és ezen idő alatt rengeteg melóm van benne, tehát nyilván nekem is nagyon fontos. Most úgy látom, az ilyen trollok létében fenyegetik a Határátkelőt, egész egyszerűen azért, mert az emberek nem fognak írni egy olyan oldalra, ahol mindenféle jöttment megalázza őket.

Az is tény, hogy képtelenség állandóan a blog mellett ülni és moderálni. Megpróbáltam, pár napig megy, de az embernek van azért egy élete is, munkahellyel, családdal, stb.

Az Origón azért volt más a helyzet, mert az egy kisebb közösség volt, másképp szocializálódott olvasókkal (ami alatt csak annyit értek, hogy az Origós cikkeknél nem divat a kommentelés, valamiért így alakult ki). De most, hogy régi posztokat hozok át ide és töltök fel, azért azt sem lehet állítani, hogy ott nem voltak gondok, csak éppen más dolog 60-70 kommentet átfutni és esetleg moderálni és megint más, amikor egy olyan poszton van 400 komment, ami a blogon kívül sehova máshova (se Facebook, se Index2, se Index címlap) nem került ki.

Lényeg a lényeg, értem én Igényes hozzáállását, de ha itt történeteket akarunk olvasni (és persze, hogy akarunk), akkor most már valamit lépni kell, mert ez így nem mehet tovább.

Shanarey 2013.07.31. 00:04:01

A fenébe, megint lemaradtam a műsorról.
Így jár aki dolgozik, és drága neki a mobilnet (na meg utál mobilon netezni).

Ez nem troll, csak CTRL+C, CTRL+V mániája van és így éli ki magát, mert másképp képtelen.
:))))))))))))))))))))))))))

Csak nem az "álamfő" személyesen?

@Határátkelő:

Origósokról ne beszélj, mert akik ott bujkálnak most a blogtéren, azokhoz képest az itteni valaha volt elvetemült nap, amikor Vájmi-t is kirúgtad, nos hozzájuk képest az egy szolid teadélután volt.

Kövérmadár [swe] · http://fettfagel.blogspot.se/ 2013.07.31. 00:08:37

Látom, amíg stílusosan megnéztük este a múltkor ajánlott Idicracy című filmet megint ment az okosság.

Azt gondolom, alapvető különbség van aközött, hogy egy "fórum" agyonmoderált vagy csak szimplán nem engedi a maihoz hasonló dolgokat.

Nem teljesen értem, hogy miért van ezzel gondja Igényesnek.

És azt sem, hogy miért megoldás erre az, ha nem szólunk hozzá a delikvenshez. Illetve annyira értem, hogy akkor előbb-utóbb abba fogja hagyni. De az oldalra és ezzel együtt ránk ez akkor is rossz fényt vet!

A cél nem az, hogy ki legyen mindenki tiltva egy "basszameg"-ért... gondolom ez világos?!

Ami ötletem hírtelen van: kijelölni néhány, megbízható embert, akik vélhetően felelősséggel tudnak eleget tenni a moderálási feladatnak. Valahogy beépíteni egy "Jelentem" gombot, ami üzenetet küld (mondjuk a hsz-re mutató linkkel együtt) az összes kijelölt embernek. Majd a leggyorsabb / legráérőbb megjelenik és szükség esetén rendezi a dolgokat (indoklással).
Fontos, hogy ne merüljön fel olyan, hogy szimpátia alapon "alul"- vagy "túl"-moderálódik valaki.

Ha hülyeség, azt is vállalom, nem az első lenne a napokban :D

Shanarey 2013.07.31. 00:09:13

@Határátkelő:

Értem én hogy nyaralsz, de az hogy van hogy archív posztokat tolsz be ide, pedig sokan jelezték már hogy küldtek neked posztot, de azóta sem jelent meg egyik sem.

Ha már nyaralsz akkor nem kell poszt, max. betolsz minden napra egy új klubsarok verziót. A tömeg úgyis arról beszél, amiről akar, és az arcív poszt nem az amit jó témának neveznek. Legalábbis ez eddigi példák szerint.

Kövérmadár [swe] · http://fettfagel.blogspot.se/ 2013.07.31. 00:10:57

@Shanarey:
Örülj neki, nem volt egyszerű délután... mirx-el csináltuk végig, ez már vérszerződéses kapcsolat :D

Kövérmadár [swe] · http://fettfagel.blogspot.se/ 2013.07.31. 00:18:34

@Shanarey:
Gondolom be van állítva, hogy mikor mit posztoljon automatikusan a rendszer. Ilyen az én blogom is tud, bár még sosem próbáltam.

Shanarey 2013.07.31. 00:20:58

@Kovermadar:

Ha ember moderál, ott lehet szimpátia, és lehet harag is.
Ha gép, az még rosszabb, azt át lehet verni.

A moderáció nem rossz dolog, de meghatározni mi jó és mi nem, na ez a macerás rész.

Shanarey 2013.07.31. 00:22:34

@Kovermadar:

Rendben, de akkor miért nem az eddig még nem megjelentek, közül választott?

Kövérmadár [swe] · http://fettfagel.blogspot.se/ 2013.07.31. 00:29:58

@Shanarey:
Nyilván.
Más megoldás? Mert ha hagyjuk időnkét teleszemetelni az oldalt, az sem jó. Az a tipikus példája a félrenézünk-nek.

Nem tudom miért így jelennek meg a posztok. Most ez van, gondolom lassan hazaér HÁ és akkor lesznek új posztok is.

@morsels:
Nem tudom mi benne a vicces, de ha az, hát az.
A mai nap nem volt annyira megmosolyogtató (nekem pl. a halott anyámat szidták kb. 50 soron keresztül - viccből. És ha az vicces volt, lehet a "jelentem gomb" is).

morsels (törölt) 2013.07.31. 00:33:39

@Kovermadar:
Hat az atkosban a hazmester volt a "Jelentem" gomb.
Vagy a tomb bizalminal.
Es ne erts felre, ertem en, hogy te mire gondoltal.
Megbizhato, regi forumozokra, akik szolnak.

Nem az otlet rossz, erted :-)

Shanarey 2013.07.31. 00:42:38

@Kovermadar:

Szerintem a szóismétlés kategóriát automatikusan is lehetne figyelni, csak software kell hozzá, na meg a dupla kommenteket is lehetne így szűrni.

A "jelentem" gomb, oké, de csak úgy ha némi indoklást is lehet hozzáfűzni. Nem ártana tudni, hogy aki jelent egy hozzászólást, annak mi is a baja azzal.

Mint már láthattuk, akad itt jó pár olyan aki a gépelési hibákba is gond nélkül beleköt.
Naná mert vitázni nem tud.

Kövérmadár [swe] · http://fettfagel.blogspot.se/ 2013.07.31. 00:44:08

@morsels:
Igen, most már. :)
Nekem az átkosból nem sok emlékem van. Ez a fajta jelentem dolog lehet az átkos hagyatéka miatt nem szimpatikus egyeseknek (vagy akár a moderáció hoz fel ilyesfajta emlékeket).

Nem arra gondoltam, de a Te ötleted még jobb :)

Határátkelő 2013.07.31. 00:45:36

@Shanarey: Ennek az az oka, hogy amikor átköltözött ide a blog (ennek egy éve), akkor valamiért (hogy miért, arról a postr.hu stábját kellene megkérdezni, én megtettem, állítólag túl sok volt a komment...) nem sikerült importálni ide az addig ott megjelent írásokat. Elkezdtem ide átmásolgatni, aztán valahol elakadtam vele. Gondoltam, most a szabadságom idején lesz heti 3 (esetleg 4) új poszt, de mellettük folytatom a feltöltést is. Ez két hét alatt 42 archív poszt feltöltése - gondolom, azért az belátható, hogy nekem is egyszerűbb lett volna minden napra egy Klubsarkot feltenni, de gondoltam, nem mindenki olvasta az Origón a blogot, legyen itt azért addig is valami tartalom.

Nem tudom, kik és hova küldték azt a sok meg nem jelent posztot, én nem tudok róluk, ha van ilyen, az jelezze nekem emailben.

Kövérmadár [swe] · http://fettfagel.blogspot.se/ 2013.07.31. 00:48:54

@Shanarey:
Mit értesz dupla komment alatt? Egymás után véletlen ugyanaz? (egybe írtam!!! :) ). Vagy csak ugyanaz a kommentelő ír kétszer egymás után (mint most vélhetően én)?

A gombbal kapcsolatban igazad van.
Persze arra is rászabadulhat egy troll, aztán HÁ legyen a talpán, aki átnyálazza, hogy most kinek és mivel volt baja :)

morsels (törölt) 2013.07.31. 01:02:36

@Kovermadar:
Te, nekem mas a tureshatarom valoszinuleg, meg maskepp is nezek nickeket. Peldaul ez a Shanarey nekem borzolja a nemletezo szoromet, persze ha jol 'kezeli' az ember, akkor lehet vele is beszelni. Mint ahogy Baratusszal, vagy hagymaval.
A kerdes (legalabbis szamomra) az, hogy akarnek-e beszelgetni veluk.

Es hat nalam itt jon be a tolerancia :-)
Szamomra nem erdekesek, de masok (peldaul te) szivesen beszelgetsz veluk.

morsels (törölt) 2013.07.31. 01:03:45

@Határátkelő:
Te ne magyarazd mar meg, hogy szabin vagy :-)

pappito · http://pappito.com 2013.07.31. 01:14:07

nu, mi volt itt amíg alukáltam? valami komoly hiszti lehetett, mert valaki még az én blogomba is jött kommenthányni... :) ma meg nincs is kedd már...

a moderálástól irtózni meg hülyeség, és általában mindenféle otoba demagógiába burkoltan sikerül megsértődni. A moderálás olyan, mint a partvis. Sokáig nem kell, de ha úgy eszel, mint a disznó, akkor fel kell söpörni.

Ennek nincs SEMMI köze se a demokráciához se a feljelentős házmesterhez, ugyanúgy vannak viselkedési szabályok, mint a színházban, villamoson, iskolában, stb. Mint az életben.

Szerintem itt elég lazán van kezelve a dolog, rendszeresen eltérünk a tárgytól és beszélgetünk mindenféléről ami nem szigorúan az adott poszt vagy akár a határátkelés témája. Még sámán is megjelent :)
Ha recsegve fingasza a liftben, ne csodálkozz ha em leszel meghívva a céges sörözésre.
Szóval, ha egy ilyen helyről kibasznak, akkor gondolkodj el :)
(nem tudom mi zajlott tegnap)

remélem mindenki jól van

Latcho Rom 2013.07.31. 01:18:43

@pappito: Amen. S itt van a kivalo szuro gomb is, ha valaki nem akar a Mary burgerjerol meg hasonlo marhasagokrol olvasni.

pappito · http://pappito.com 2013.07.31. 01:21:11

@shakti_rom: én azt használom is rendszeresen (önként moderálok :)
gyakorlatilag pompásan testre lehet szabni vele a tartalmat, csomó arc van itt akinek érdekel a véleménye, gondolatai és van pár fix akiket olvasatlanul kiszűrök mielőtt nekiállnék a kommentfolyamnak. vagy ugyanazt ismételgetik örökké vagy manifeszt elmebetegek vagy ilyen kényszeresek, mint ... á, hagyjuk :)

a maradékért járok ide.

Kövérmadár [swe] · http://fettfagel.blogspot.se/ 2013.07.31. 01:30:14

@morsels:
Alapesetben nekem is (azt hiszem :) ). Ez a kis szosszenet viszont tulment eleg sok hataron. Ritkan szurok, de amikor valaki csak azert csinalja az uj nickeket, mert akkor a friss nem lesz szurve es igy tud meg egyet "beszolni"... ma szerintem 6 nicket tuti ki kellett kukazni (mind a 6 ugyan az volt persze).

Mas az, amikor hagyma es Igenyes osszezordul...

@pappito:
:D
Volt itt minden, amit el tudsz kepzelni... erdekes, az en blogomat bekenhagytak. :)

@shakti_rom:
:D

2013.07.31. 01:30:51

@pappito: kit vagott ki a HA? Es mirx mit csinalt a keddi sarokban, hogy az megszunt?

2013.07.31. 01:32:09

@Kovermadar: ird mar le, hogy mi volt. ferenc papa es szmore lett kivagva?

Kövérmadár [swe] · http://fettfagel.blogspot.se/ 2013.07.31. 01:41:27

@charlieharper:
Mirx nem csinalt semmit. Allta a sarat, aztan vegul szurte a kollegat (elvileg).

Nem tudom, hogy ki lett-e vagva barki is, de vegul a komplett keddi klubsarok ment a levesbe.

Ferenc_papa kezdett orjongeni, nem is picit. Voribaba lelepett szerintem. Mikor F_papa szurve lett (vagy elotte?) beregelt meg par nickkel (vaj miii; charlieharper. ; dienanny ; hataratkelo es meg talan 1-2). Minddel teleszemetelte az oldalt (nem sovany anyazasokkal, szemelyeskedesekkel, copy-paste modszerrel ugy 50-50 sor erejeig).
Aztan irtan egy mailt HA-nak, hogy erdemes lenne beneznie, mert ez igy nem annyira nez ki jol.

Vegul megszunt a keddi topic. Most itt tartunk.

pappito · http://pappito.com 2013.07.31. 01:52:51

@charlieharper: nem tudom, amikor elmentem aludni, akkor jött éppen vöribaba valami marhasággal, de nem emlékszem mi volt az, csak becsuktam a laptopot és szunya. reggel meg a nemlétező kedd fogadott meg a saját blogomban némi komment-okádás, de legalább megvan ferenc pápa nick IP-je, ha kéne később :)

Kövérmadár [swe] · http://fettfagel.blogspot.se/ 2013.07.31. 01:57:54

@pappito:
Wow, odahanyt hozzad is?
De vajon miert?

Magyar IP vagy kulfoldi?

Kövérmadár [swe] · http://fettfagel.blogspot.se/ 2013.07.31. 02:05:43

Azt hiszem, leteszem a lantot.
Nyugodalmas ma-holnapot mindenkinek!

pappito · http://pappito.com 2013.07.31. 02:07:07

@Kovermadar: nem tudom, még csak nem is beszéltem vele (azon a nickjén biztos)

magyar IP :)

2013.07.31. 02:17:28

Eltunt az Ukrajna poszt is

2013.07.31. 02:36:46

@pappito: +1
@shakti_rom: +1

Jó lenne ha nem kellene mindig újra és újra elvégezni a szürést. Én egy pár nicket permanensen a feketelistámon tartanék ezért vagy azért. Jóval kellemesebb lenne igy az olvasás vagy a társalgás.

Vadalmaaaaa 2013.07.31. 03:21:05

@Határátkelő:
ezen a blogon nem beszélgetés folyik,hanem hajtépés vagy bárgyú jópofizás

írod,hogy nem kis dolog,hogy életük történetét osztják meg-igen,amit te cenzúrázol és ami nagy részben ferdítenek a poszterek,aminek következtében születnek olyan posztok,amit legutóbb feltettél,hogy angol nélkül,bele a semmibe elindul egy kétgyerekes ovónéni a semmibe

Vadalmaaaaa 2013.07.31. 03:58:51

tilmir
én szeretnék tőled bocsánatot kérni
felmerült bennem,hogy más neveken tőled kapok arcátlan megjegyzéseket,amire bevallom ugyanolyan hangnemben válaszoltam
de átgondolva,nem hiszem,hogy te voltál
és,ha így volt,nem volt korrekt részemről

Vadalmaaaaa 2013.07.31. 04:07:01

hataratkelő

nem hiszem,hogy felméred mennyi kárt okoz a blogod és azt sem hiszem,hogy lelki furdalást érzel,ha emberek valahol bajba kerülnek a világban,mert az itt olvasott, cenzúrázott hazugságok hatására megindulnak a semmibe ,mint ,ahogyan azt olvashattuk már párszor

én tuti nem kívánok résztvenni a blog olvasásában a továbbiakban

Vadalmaaaaa 2013.07.31. 06:00:38

bevallom nem olvastam el a sok marhaságot,ami fentebb össze lett hordva

megsajnáltam egy poszter lányát,de nagyon egy korábbi cikke hatására
szegénykének csak azért kellet befejezetlenül hagynia magyarországi tanulmányait,mert édesanyja megirigyelte ismerősei életét az alpesi országban,kantiba járnia,mert édesanyja rajta keresztül is elismeréshez szeretett volna jutni,habár leírja már az otthoni oktatási rendszerben sem volt problémamentes a gyerek,így a bukás kódolva volt
szegénykének a kudarcélmények sorát és kitaszítottság érzését kell átélnie tiniként felelőtlenség és kivagyiság miatt
szomorú
én nem akarok sót hinteni a sebre,felnőtt emberek,majd hazamennek
remélem ez a blog nem heccel fel sok embert és nem kerülnek bajba,kilátástalanságba sokan az itt olvasott cenzúrázott hazugságok,félinformációk hatására
én ebben nem kívánok résztvenni

pappito · http://pappito.com 2013.07.31. 06:24:07

@vöribaba: még hányszor írod be, hgoy nem akarsz részt venni?

Menj, pá, szép napot.

zopilote 2013.07.31. 07:07:57

@charlieharper:
Egyaltalan nem csodalkozom, hogy eltunt:( Nem is lett volna szabad megirnia a szerzojenek.

2013.07.31. 07:18:28

@charlieharper: És eltűnt a keddi klubsarok is, ha jól látom.

svájci sapka (ch) · http://svajcisapka.blogspot.ch/ 2013.07.31. 07:40:42

Egy megjegyzés:
Lehet moderálni, csak kell hozzá pár ember. Néhány éve csinálunk egy másik oldalt, eleinte ott is voltak problémák, de pár hét alatt lecsengett. Szerintem, meg lehet húzni azt a határt, ahol kivágjuk az embert, aki nem bír magával. Ennyi.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2013.07.31. 07:49:18

@Kovermadar:
Voltam olyan fórumon ahol volt olyan lehetöség a hozzászólás mellett hogy ''törlésre javaslom'' ha hárman megnyomták akkor törlödött.
Müködik.

nyuszigonosz 2013.07.31. 08:09:36

@diggerdriver: Itt, vagy lehethogy lesz szerdai sarok is még.

Kövérmadár [swe] · http://fettfagel.blogspot.se/ 2013.07.31. 09:05:02

@diggerdriver:
Ez is jol hangzik.
Kerdes mit kezd egy 3 nicket regisztralt amokfutoval?

Mr Long [unatkozik, munkalkodik...] 2013.07.31. 09:42:29

most mi van? a HA banolt mindenkit a posztjaibol es bezart minket egy dobozba beszelgetni?

Kövérmadár [swe] · http://fettfagel.blogspot.se/ 2013.07.31. 09:57:41

@Babette_:
Bármi megtörténhet ;)

@Mr. Long:
Szerintem csak vár... azt írta, hogy pár napon belül elrendeződnek a dolgok.
Addig lehet, hogy szünetelni fog a blog (kérdés milyen hatással lesz ez a látogatottságra).

Kár, hogy egy marha ennyi kárt tud okozni :(

fannie · http://elet-uton.blog.hu/ 2013.07.31. 10:01:04

Hello! Id
ig fajult a tegnapi történet? HÁ törölt posztokat? És nincs "közérdekű közlemény"? Mondjuk szegény éppen nyaralna...

Mrs. Clayton 2013.07.31. 10:13:57

sztem a tegnapi eset max vicces volt, amit ferenc művelt, arra értem
ellenben szmöre sokkal inkább irritáló, a tököt már megszoktam és ő max napi 1x nyögi be az okosságot
ha a trollkodás annyira zavaró lett volna, akkor az utolsó két nicket már réges-régen ki kellett volna vágni, mert az ő kommentjük a személyeskedésnél többet soha nem adott hozzá, de ha jól emlékszem még csak figyelmeztetve se lettek

Igényes 2013.08.03. 15:14:30

@morsels: "Es neked itt van a problemad, azt hiszem. Hogy az 'allamilag rad kenyszeritett tolerancia' serti a szemelyes szabadsagodat."

Nem. Az állam egy felettem álló szervezet, okos, képzett, felelősségteljes emberek alkotják, és ezek is dolgoznak benne. Látod, én az országból sem akarok elmenni az "állam" miatt. Ezzel szemben a HA... az nem győzött meg ezekről a jellemvonásairól, ellenben határozott jeleit mutatta másféléknek. No persze, miért is kellene meggyőznie engem bármiről. :)

Az önkényességgel és az egyenlőbbítéssel van problémám. Meg azzal, hogy nem nagyon érti, hogy ez miért probléma. No de sebaj, van az úgy, hogy benézek valamit.

Nézd, nincs semmi gond, vannak akiknek megfelel ez így, nekem nem, és mint mondtad, igen, el lehet innen menni.
Szóval elmentem.

Amarante 2013.08.05. 00:13:24

@Kovermadar:

Szervusz baratuszom!
Mar megint kimaradtam a jobol?:))))
Meg egy hetig vendegeim vannak,aztan megint leszek.Mindenkinek jo nyaralast,munkat stb:)))))

33621 2013.08.05. 00:13:25

De mi baj volt az ukrán poszttal! Miért kellett törölni?

fannie · http://elet-uton.blog.hu/ 2013.09.20. 14:45:19

Azért remélem, találunk valami megoldást, kár lenne, ha néhány troll "áldásos tevékenysége" kihatna az egész közösségre. :( Sajnálnám.
@Kovermadar: Döntöttem, quiche lesz, saláta, húsos lasagne és pudingos piskóta az orosz vendégeknek. Nem merem bevállalni a magyar konyhát, nem is vagyok annyira jó benne. Majd otthon gyakorlok a három hét alatt. :)

a nagy levin 2 2013.09.20. 14:45:19

Akkor mostantól lehet turbékolni az akolmelegben! Hajrá:DDD

Legyél te is országfelelős!

Ahol már ott vagyunk: Ausztria, Ausztrália, Belgium, Brazília, Brunei, Ciprus, Chile, Csehország, Dánia, Egyesült Államok, Franciaország, Hollandia, India, Izland, Izrael, Japán, Kambodzsa, Kanada, Kanári-szigetek, Málta, Mexikó, Nagy-Britannia, Németország, Norvégia, Olaszország, Omán, Spanyolország, Srí Lanka, Svájc, Svédország, Szingapúr, Törökország és Új-Zéland.

Jelentkezni (valamint az országfelelősökkel a kapcsolatot felvenni) a hataratkeloKUKAChotmail.com címen lehet.

süti beállítások módosítása