oldaldobozjavitott.jpg

kozelet_hataratkelo_widget.jpg

Utolsó kommentek

Kívül tágasabb!

Nincs megjeleníthető elem

Gazdagisztán

Nincs megjeleníthető elem

2017. január 09. 06:48,  Külföldi társkeresés az indiai Brad Pittől az unalmas angolig 316 komment

2017. január 09. 06:48 Határátkelő

Külföldi társkeresés az indiai Brad Pittől az unalmas angolig

Külföldön párra lelni legalább annyira nem könnyű, mint Magyarországon, sőt, a helyzetet a kulturális különbségek is nehezíthetik. Nehezítik is, legalábbis ez derül ki Era új-zélandi posztjából, ami (félig komolyan, félig szatirikusan) mesél a kalandjairól.

Neked is van külföldi társkeresési tapasztalatod – akár sikeres, akár sikertelen? Szívesen írnál róla? Tedd meg, hadd okuljanak belőle mások is! A cím: hataratkeloKUKAChotmail.com.

randevu_foto_pixabay_com_spekyy.jpg

„Belevetettem magam a társkeresésbe – szigorúan eme bejegyzés létrejötte miatt -, hogy felmérjem a terepet és kipróbáljam magam angol nyelvű randikon és teszteljem a helyi fazonokat. Azt kell, hogy mondjam, a helyzet kritikus és elkeserítő. Hogy miért is? Lesznek izgalmak, hosszú lesz, de megéri olvasni, randizzatok velem!

Drága Anikó (nem röhögsz :P) unszolására próbáltam ki a Tindert. (Soha többet, felejtsétek el most azonnal!!) Az appról röviden (helyi viszonylatban): elkeseredett indiai fazonok, akiket a kiwi csajok még bottal sem piszkálnának meg, őrült, nyuszis pizsamába bújt, söröskorsóval a kezükben pózoló kiwi srácok és minél jobban elrejtőzni próbáló családos férfiak teszik ki a nagy átlagot.

De menjünk végig a listán, milyen nemzetiségű fazonokkal sikerült összehoznia a sorsnak … de hogy minek, arra még nem jöttem rá. :D

Az indiai Brad Pitt

A statisztika azt mutatja, hogy az érdeklődők nagyjából harmada indiai. (Azt elöljáróban tudni érdemes, hogy Auckland már multikultibb város, mint New York vagy épp London.) Hát, nem tudom, mit mondjak róluk… Isten a tanúm, én aztán nem ítélkezem, megadom az esélyt mindenkinek. 

Az első indiai élményem mondhatni kellemes volt… egy szép tavaszi napon egy óceánparti kávézóba érkezve megpillantottam életem első barna bőrű randialanyát, hát köpni-nyelni nem tudtam. 

Ez a srác még reggel, összegyűrt arccal is szebb, mint Brad Pitt volt fénykorában, talpig sminkben, esküszöm! Magas, hófehér fogak, ragyogó mosoly és hát az a nyaktól lefele elterülő test sem kutya, na. 

Hát túlestünk az első megpróbáltatásokon, honnan jöttél, jaj de jó, mióta vagy itt, merre jártál, blablabla. Na, ezek után jött a csoda. Modell barátom este sms-ezett, hogy hát ő nagyon örül, hogy taliztunk, menjek vele másnap be a városba. Are u serious?! Look at me! …and after that… look at you! OK. 

Nos, azt tudni kell a drága fiúról, hogy… igen, drága. Na, nem mintha fizettem volna bármilyen szolgáltatásáért, de el van eresztve lóvéval rendesen. Szóval gondoltam, indiai ide vagy oda, meg kéne tartani, na. :D 

Egy jó tanács: sose kezdjetek gazdag üzletemberrel, sosincs ideje, arrogáns és azért cuki. Barátság megmaradt, kapcsolatban vagyunk, de szerencsére nem lettem részese ennek az életformának egy indiai szuperman mellett. Ja, mert hát ő így hívja magát! Végül is az. Meg hát ahogy csókol. Kérem szépen az biza tényleg pillangós. 

A kiwi Country Guy 

Szeretek itt élni, mert jópofák az emberek, de a kiwi srácok nekem „too much” kategória. Vagy lehet, én nyúlok bele mindig a „tutiba”. Hadarnak, imádnak magukról és Új-Zélandon kívüli tapasztalataikról beszélni (ha egyáltalán van ilyen), de valahogy nem érzem az összhangot. 

Nekem picit túlvilági élménynek tűntek ezek a randik. Mivel elhatároztam, hogy megpróbálok idővel európai külsejű, fehér (na, nem mintha rasszista lennék, de hát európai csaj vagyok), és remélhetőleg pompázatos külsejű úriemberre szert tenni, ezért rendületlenül próbálkozom tovább. 

Akinek van randioldalakkal kapcsolatos élménye, tudja, hogy néha biza nem szabad bedőlni annak, amit látunk és olvasunk. Ritkán, de az ötvenes korosztály megpróbálja eladni magát 38 évesnek és ártatlan szemmel néznek, amikor leleplezed őket. 

Ilyen élményem is van ám, kérem! Neveket direkt nem írok, de legyen Country Guy, aki egy felejthetetlen élmény marad nekem. Negatív értelemben, persze. Az már gyanús volt, hogy mindegyik képén ugyanabban a szerelésben van. Fekete ujjatlan póló, fekete zsebes nadrág és bakancs. Nyáron is. 

Nem vagyok én olyan szigorú, jó fejnek tűnt, talit is kért, gondoltam még egy ingyen kávé lecsúszik a torkomon, egye fene. Meg hát kiwi a lelkem, és hát fehér a bőre, ugye, szóval gondoltam már +2 ponttal indít. Aztán lett belőle -154. 

Szóval találkozó lebeszélve, csávó sms-t küld a randi délutánján, hogy már ott is van a megbeszélt helyen - fél órával korábban!! Itt kellett volna leülnöm a kanapéra (mert én még otthon voltam), és inkább mozizni, mint elmenni eme szörnyű délutáni programra. 

A kávézóba beérve már tudtam, ajajj, itt bajok lesznek. Leültem, kávé megrendelve, kértem valami flancos óriás méretet, ha már szenvedni fogok az elkövetkező percekben, a torkomnak legyen jó élménye. 

A pasas egyfolytában beszélt. Folyamatosan. Szünet nélkül. Néha volt rá lehetőségem, hogy megszólaljak, majd amikor végeztünk, aszongya, de jót dumáltunk. Rávágtam, hogy szerintem nem. 

Meglepődve kérdezte, miért nem? Hát mondjuk, nem szeretem azokat az embereket, akik nem figyelnek, nem tartanak szünetet a mondandójukban, nem hagyják szóhoz jutni a másikat és folyamatosan csak magukról beszélnek. 

Konkrétan az elmúlt kínkeserves egy óra alatt semmi másról nem beszéltünk, csak róla. Elhallgatott, de végül mosolyogva közölte, hát hogy ő már annyi mindent tud rólam… aham. 

Ekkor megkérdeztem, hogy elárulnád mennyi idős vagy? 50? 55? Itt elkezdett dadogni, meg viccelődni, hogy én miért gondolom, hogy ő idősebb, mint 38… majd elköszöntem és elballagtam. Ez a pasas több billentyűzet leütést nem is érdemel. 

A dél-amerikai „szupersztár” 

Az egyik legviccesebb élményem egy dél-amerikai sráccal volt. Eddig meg voltam győződve, hogy nálam helytelenebbül senki se bírja használni az angolt, de végül rájöttem, vannak mások is. 

Ez a drága latino srác nem tett túl nagy benyomást rám elsőre, ezért a második találkozást nagy szájhúzogatások mellett, de azért megejtettem vele. A „randi” fénypontja a következő kérdés volt: Do you want some latino experience? 

Hm… nagyjából 3-4 percig próbáltam rájönni, hogy mégis mi a fene az a latino experience, kérdeztem tőle párat, próbáltam óvatosan megtudakolni, mire gondol, mire ő csak belepirulva félválaszokat adott. 

Aztán megvilágosodtam, és hoztam a formám (mert hát engem itt mindenki csak straightforward girlnek – őszinte, egyenes – hív), belekérdeztem: u wanna fu** with me?? (dugni akarsz velem?). 

Szegényke hebegve-habogva válaszolt: hogy hát igen… Aztán hallgatnom kellett fél órán keresztül, hogy ő bizony egy szupersztár az ágyban. Alig vártam, hogy vége legyen a találkának, de tényleg. 

A csávó kérem szépen… ah, röviden, nagyon gáz. Kitartása és pláne önbizalma az van, mert az elmúlt két hónapban nem telt el úgy hét, hogy ne írt volna üzenetet, amire én sose válaszolok. Kíváncsian várom, hogy mikor hagyja abba. :D 

Általában mindig próbálom kihangsúlyozni a bemutatkozó oldalakon, hogy én bizony egy nagyon magas lány vagyok. Egészen pontosan 182 cm. Szóval törpék, akik dobbantóval se nagyon tudnak helyes kis pofimra csókot adni, kérem, lapozzanak tovább. 

De valahogy ezt a számomra lényeges információt a magasságomról nem sokan észrevételezik. Másfél hete könyörög egy srác, hogy találkozzunk. 171 cm. Hát ha az a fétise, hogy a vállamat csókolgassa, és esetleg én még ezt élvezném is, OK. 

De a valóság ettől messze áll, mert én is szeretek felnézni az erősebbik nemre, és 185 cm alatt nemigen állok szóba senkivel. Szóval move on (lépjünk tovább)! 

Az unalmas, de rendes angol 

Tudjuk, hogy Új-Zéland angol gyarmat volt anno (egészen pontosan Új-Dél-Wales része). Szóval a kiwik is végeredményben angol származékok és hát nem kevés UK csávó megfordul itt az országban. Ó istenem, ha tudnátok! 

Szóval az észak-angol csávó fotó alapján rendesnek, normálisnak tűnt. Semmi félmeztelen szelfi a tükör előtt, amiből lényegében csak a koszos és fogkrémpöttyös felületet látod, nincs mellbimbó fotó, tetoválásokról és napszemüvegben, hátrahajtott menőcsávós fejjel a semmibe meredős és exbarátnőt a fotóról levágós fénykép. Jó kezdet. 

Pár nap csetelés, majd elhív egy italra. OK, menjünk. Mégiscsak európai fazon, hátha ezzel szerencsém lesz. (És talán tudja is, merre van Magyarország, nem hiszi azt, hogy Hungary egy Ausztrália melletti kis sziget… ó jaj, volt aki ezt mondta, biza).

Nos, tali megvolt, egyetlen dolog hibádzott: a csávó nem fizet. Hm. Nem mintha nem zörögne annyi apró a zsebemben állandóan, hogy ne fussa egy italra, de erre ezidáig még nem volt példa. Mindenki mindig gentleman és ha ráadásul ők hívnak el egy italra, fizetnek. 

A másik nagy gond: az akcentus. Borzalmas. Érthetetlen és mintha öklendezne állandóan vagy én nem is tudom. Ami még általában bosszant, hogy ugye az angol nem anyanyelvem, jól beszélem, de fejlődik még mindig és hát azért vannak néha problémáim borzalmas akcentusokkal és választékosan beszélő emberekkel. 

Ami jó, mert lehet tanulni tőlük, de egy randin mondjuk kicsit leegyszerűsíthetné a mondandóját valaki, ha direkt felhívom a figyelmét, hogy hát a szókincsem nem rossz, de a felét se értem ám annak, amit mondasz, kisbarátom - és folytatja ugyanúgy tovább. 

Nem figyel… ugye erről már korábban beszéltünk. Végeredményben a srác unalmas, de rendes gyerek, barátkozunk mostanság, eljárunk néha enni, inni, de ha ő lenne az utolsó férfi a földön se kéne, azt már most megmondom nektek. 

Szingli vagyok és jól érzem magam 

Voltak még cifra randik, de az általánosságban elmondható: a legtöbb találka egy alkalom, lényegében jót beszélgetünk, majd a végén megkérdezik: hát őőő… nem akarok véletlen szexelni? Hát egész véletlen nem… goodbye. 

Szóval a randik 99%-a mind ugyanarról szól. Oké, nem mondom, hogy a szükséglet nem nagy úr, és nem vágyom egy kis lepedőgyűrögetésre, de nem hiszem, hogy ezekkel az önbizalommal ugyan teli, de valójában holt unalmas, jellemtelen fazonokkal nekem bármit is kezdenem kéne. 

Most jöhetnek a támadások, hogy biza válogatós vagyok, stb., de azt kell, hogy mondjam, köszönöm szépen, szingli lennék, és jól vagyok. Isten óvjon ezektől a pasasoktól! Folyt köv. és még egyszer: ne tinderezzetek!” 

Aki még többet is olvasna Erától, az látogasson el a blogjára, sok érdekességet találhat rajta! 

HÍRMONDÓ 

Különleges övezet lehet London

Jön a "londoni vízum"? Egy elképzelés szerint még ez se kizárt.

Tizenöt éves az euró: merre tovább?

15 éve, hogy fizikailag is megjelent a közös fizetőeszköz Európában. A következő évek nagy kérdése az lesz, hogy megéri-e a nagykorúságot, illetve lesz-e valaha magyar euró.

A valósággá vált Avatar 

A kolumbiai Reserva Natural San Rafael olyan, mintha az Avatar megálmodott világa valósággá vált volna. Csoda!

(fotó: pixabay.com/Spekyy)

A moderálási alapelveket itt találod, amennyiben általad sértőnek tartott kommentet olvasol, kérlek, jelezd emailben a konkrét adatok megjelölésével.

Gyere és csatlakozz hozzánk a Facebook-on!
Ha inkább levelet írnál, elmesélnéd a személyes történeted,
azt a következő címen teheted meg: hataratkeloKUKAChotmail.com

Címkék: Új-Zéland

A bejegyzés trackback címe:

https://hataratkelo.blog.hu/api/trackback/id/tr5912110281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SzZoole 2017.01.09. 22:40:07

@erabery: olvastam fentebb,hogy a mostani onkentjelentkezo 179 centis,de nem ezt kerdeztem:)))
A minusz centikre vagyok kivancsi,hogy arra milyen igenyeid lennenek:))

SzZoole 2017.01.09. 22:46:02

@erabery: csak vicc volt.
Remelem ebbol nincs harag es tobbszor is megfordulsz itt:)))

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2017.01.09. 22:49:30

@sellőlány: Én nem nevezném sunyiságnak. A nők sem jobbak csak más az indíték.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2017.01.09. 22:51:24

@montroyal ( CAN qc): Gratulálok nekik. Sohase lássanak szebbet...
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

skye8 2017.01.09. 22:51:52

@sellőlány: +1 ezt nagyon szepen megfogalmaztad (online tarskeresesrol es Megcsalasrol irt velemenyedet).

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2017.01.09. 22:52:24

@sellőlány: Nem. TE nevezed sunyiságnak. Én nem. Fiatal vagy...
Majd rájössz.

montroyal ( CAN qc) 2017.01.09. 22:52:25

@sellőlány: Tehát a sunyiság a nyerő?)
nem hasznalnék ilyen eros kifejezest de az egesz noi system levadaszni a pasikat, erre epiteni az eletuket ,megfeleljen az osszes elvarasaiknak, jol keressen ,jo csaladapa legyen , huseges legyen ,csak hogy mindent megtart a markaban .... ha ez nem jon be ez a teljes control akkor az sunyisag .. ertem ..

semmi bajom a vilaggal csak eppen az volt az ujévi fogadalmam hogy ezek utan minden engemet erinto ugyben ÉN dontok ... meg ha vilaghaboru is lesz ebbol .. a nok nehezen viselik el ha kimegy a kezukbol a kontrol ..

montroyal ( CAN qc) 2017.01.09. 22:55:14

@erabery: az a 3 cm visszajott valahol? mint mondjuk atlag+ 3cm :-)

skye8 2017.01.09. 22:56:47

@erabery: ok en csak arra reagaltam h azt irtad feher europai fazont preferalsz. ezt akkor ugy ertetted Hogy randizni elmessz nem feher Nem europai pasikkal is de komoly kapcsolatot csak feher europai pasival tudsz elkepzelni?

2017.01.09. 23:00:14

@sellőlány:

"különösen érdekelne, hogy te erről mit gondolsz"

Miért? :)

Szerintem minden oké egy kapcsolatban, amit az adott pár megbeszél. Lehet nyitott kapcsolatban élni, vagy összejárni másokkal, ér a pisi-kaki szex, meg bármi, amit ők ketten megbeszélnek.

Egyébként erről a részéről @diggerdriver: nem mond semmit, mármint hogy konkrétan közöttük milyen understanding van az asszonnyal. De az, amit sugall, vagyis az alakoskodás, a hazudozás, a lojalitás teljes hiánya -- na, az nem megy el. És főleg nem úgy, hogy nem eseti botlásról beszél, hanem hogy ez a normál ügymenet.

Értem, hogy mindenkinek vannak vágyai, és ha az ember már nem tud alkalmi szex nélkül élni, akkor azt is meg lehet beszélni a másikkal. Felnőtt emberek vagyunk elvégre. Aztán vagy mond rá valami konstruktívat a másik, vagy nem... és akkor e szerint továbblépünk.

De egyébként is van egy csomó dolog, amit nem csinálunk a másikkal. Nem veszünk ki pénzt a pénztárcájából, nem beszéljük ki a háta mögött, nem bántalmazzuk érzelmileg (meg persze ideális esetben máshogy sem)... és nem, nem csalunk. Nem kéne ennek űrmateknak lennie.

És nem igaz, hogy a férfiak (vagy a nők) 99%-a ilyen. Például @montroyal ( CAN qc): is írja, hogy teljesen nyíltan megmondja az asszonynak, hogy mi az ábra. Ami tök szuper, thumbs up montroyalnak, és be like montroyal, ahogy a mém mondja.

Digger mondandójában számomra az az igazán bosszantó, hogy teljesen magabiztosan állítja, hogy én személyesen is szar ember vagyok. És lehet, hogy az vagyok, de nem ebben.

Amúgy @Zoole[uk]: , te szoktál itt nagyon pozitívan írni a nejedről, plusz haverja vagy diggernek. Te mit gondolsz erről? Szerintem is az az elvárt viselkedés, hogy az ember rendszeresen csalja az asszonyt (hogy aztán hazudjon róla)?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2017.01.09. 23:00:48

@puhacica: egy kereszteny csaladnak egy fogalma van
mas kulturakban lehetnek tobbnejuek stb. ezt nem vitatom el@macamuca [IHUN]: nem a sokasodas a lenyeg, de hat ahhoz hogy csalad legyen kell sokasodni is, mert ugy less csalad
gyerek nelkul is csalad a csalad, ha valami miatt nem lehet, vannak rokonok, a csaladot tagabb ertelemben kepzeld el, de hogy a csalad ne haljon ki, ahhoz bizony gyerekek kellenek
meg a dednagymamrol is vannak emlekeim,, torekeny oregasszony volt mar
testverek, unokatestverek szulok gyerekek stb.
ez a csalad
jo nem vagyok egy Esterhazy...
de csaladom van
alig varoom az unokat, mert nekem Isten egy fiut adott es ha nem less gyereke, akkor a csalad ezen vonala kihal /van meg tobb is /
kerdesedre valaszolva ketszer nosultem, mindketszer szerelembol, az elso hazassagom aldott meg egy fiugyermekkel, amit nagyon akartunk
a masodikbol mar nem sikerult
egy hazasparnak celja kell hogy legyen gyerek
remelem a posztolo is megtalalja a parjat es majd azt irja, dejo csaladban elni, anynak lenni, nem azt, hogy jo szinglinek lenni

erabery · http://erikabuchmann.com 2017.01.09. 23:01:54

@skye8: olvasd ujra.....megprobalok.....es remelhetoleg....ez annyit jelent, randizok en barmilyen nemzetiseggel :)

erabery · http://erikabuchmann.com 2017.01.09. 23:03:13

@montroyal ( CAN qc): oh sracok....komolyan.... :D (nadragon beluli centikrol nem nyilatkozom, bocsi... )

sellőlány 2017.01.09. 23:08:53

@diggerdriver: Hasonlót akartam írni, amit Nagy Kámpics. Én sem a feltétlen örök hűség mellett kampányolok. Hanem amellett, hogy amíg együtt, addig csak úgy. Ha nem megy úgy, akkor azt ki kell mondani. És állni az érzést, ha úgy adódik, hogy rád vágják az ajtót... Ha valaki tud nyitott kapcsolatban élni a társával, az megint egy másik szint. De ahhoz is két ember kell. Én másban nem hiszek.

SzZoole 2017.01.09. 23:09:24

@Nagy kámpics: hogy mit gondolok,az emberek nok/ferfiak kivancsiak,aki azt mondja,hogy nem az valotlant allit.
Es nem akarok belemenni reszletekbe.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2017.01.09. 23:09:55

@Nagy kámpics: Látod EZ a probléma. Már ELVÁRT viselkedésnek nevezed amit mondta, holott köze nincs hozzá.
Szeretem egyébként a szentbeszédeket. Ha templomban vagyok.
Semmi baj nincs. É tudomásul veszem hogy itt mindenki ma született bárány és köze nincs ahhoz amiről beszélek. Mindenki szent ember. Én is. Soha nem lépnék félre. Hűséges típus vagyok. " "A királynőt megölni nem kell félnetek..."

erabery · http://erikabuchmann.com 2017.01.09. 23:10:39

@skye8: annyi kiegeszites, hogy engem speciel kimondottan erdekelnek mas nemzetisegu sracok. Szerintem erdekes lehet ilyen kapcsolatban elni, nem az anyanyelvunkon kommunikalni. Tobb turelem kell hozza, mintha egy magyar sraccal kezdenek. Aztan ki tudja....de ettol fuggetlenul ugy gondolom, lehet egyszerubb lesz egy europai sraccal....na majd kiderul ez is idovel. A mostani indiai sraccal meglepo modon jol kijovunk, o nagyon turelmes es elfogado.

2017.01.09. 23:11:22

@mojyo: A nőknek a konyhában meg a szülőszobában a helyük. Pofa meg alapállásba.

:DDD

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2017.01.09. 23:13:21

@sellőlány: Sem az élet sem ez a történet nem fekete fehér. Ne haragudj minden mondatodból süt az idealista tapasztalatlanság. Kívánom hogy soha ne ébredj fel az álmaidból.

sellőlány 2017.01.09. 23:14:02

@Nagy kámpics: Respect. Most valami olyasmit kellene mondanom, hogy tökre nem érdekelt volba, hogy nézel ki, meg hogy mennyit keresel és mi a végzettséged... úgy 12+ éve. Igen, ez az a szint.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2017.01.09. 23:18:26

@Nagy kámpics: @Zoole[uk]:
Zolikának több esze van mint nekem hogy belemenjen egy ilyen csinnbe. Nálatok meg sokkal több élettapasztalata van. Ezért hallgat.
Én is hallgattam volna de ma túl sok volt az idealizmus meg a szentbeszéd gondoltam kicsit kijózanítom a társaságot.

kardio1 2017.01.09. 23:19:57

@diggerdriver: Mindenki magàbol indul ki? :)

skye8 2017.01.09. 23:21:34

@erabery: nekem sem Magyar a parom. A kislanyunk sem lesz Magyar, 99% angol kornyezetben elunk.ez az egyik hatranya a vegyes kapcsolatnak/kornyezetnek.az irasod eszembe juttatta a par evvel ezelotti online ismerkedos sztorijaimat. Ugy orulok Hogy ennek mar vege!

sellőlány 2017.01.09. 23:22:14

@diggerdriver: Idealista tapasztalatlanság, csak mert más valóság, mint a tiéd? És ezért nem is létezik? Talán csak mert nem vagy képes megtapasztalni. Akkor mond ezt. Ezzel nem lenne semmi bajom. De nekem nem jön be ez az ősember hozzáállás, bocs, feltételezve, hogy mind az ikszmilliárd férfi ugyanúgy működik. Most persze előkaphatod a "proli vagyok" kártyát. De ez nem magyarázat.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2017.01.09. 23:29:46

@kardio1: Igen de én ebben az esetben az EMBEREKBŐL indultam ki.

2017.01.09. 23:29:53

@Zoole[uk]:

"Es nem akarok belemenni reszletekbe."

Rendben.
A kíváncsiság, amit írsz, igaz persze, de nem tudom, onnan hova mutat a kettős következtető nyíl.

De mindegy, nem akarlak belerángatni a beszélgetésbe, elnézést.

@diggerdriver:

"Szeretem egyébként a szentbeszédeket. Ha templomban vagyok."

Ne cinikuskodj itt most velem, digi. Nem először hozod ezt fel, ha bele akarsz állni a véleményedbe, állj bele.

Lehet, hogy az "elvárt" szó helytelen volt, de a lényeg, hogy azt gondolod, hogy ez a "normális" viselkedés, ugye?

Már a múltkor kérdeztem tőled, csak elsikkadt: emlékszel itt a nagy kékségre/megmondóemberre? Aki mondta, hogy csak azért nem sikkaszt/lop, mert lebukna vele, és biztos benne, hogy mindenki más is lopna vagy sikkasztana, ha alkalom volna rá? (Ha jól emlékszem, nagyon hasonlóan is fogalmazott, mint te. Hogy mindenkinek megvan az ára, miért alakoskodunk akkor stb.)

Érted a párhuzamot, amire ki akarok lyukadni? Oké szerinted így fogalmazni másokról?

Megaztán, tök érdekelne: honnan veszed az adataidat? Olvastál valami felmérést, vagy a barátaid ilyenek? Miből indulsz ki? Tényleg teljesen biztos vagy benne, hogy a férfiak 99%-a félrelép, és (mivel az a legegyszerűbb) kurvázik?

@sellőlány:

Merszi boku. :)
(De persze tudok olvasni a sorok közt: vágom, hogy most már nagyon is érdekel, mennyit keresek. Mehehe. Vicceltem.)

Csodabogár 2017.01.09. 23:32:28

@erabery: Valahogy én soha nem tudtam elképzelni az életemet semmilyen külföldivel. A hiba bennem van. Nagyon türelmetlen vagyok és biztos kiakadnék ha naponta többször kellene, számomra teljesen magától érthető dolgokat, elmagyaráznom. lefordítanom stb. Egy magyarral, ha kb. azonos hátterünk van műveltségben és olvasottságban, akkor félmondatokból is értjük egymást.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2017.01.09. 23:33:02

@sellőlány: A proliságnak ehhez semmi köze. Az ősemberségnek már inkább. Ne menjünk ebbe bele. Nem tudod elképzelni hány olyan felfogású párt láttam már mint te vagy. Aztán...
Nincs probléma maradj meg ilyennek.

2017.01.09. 23:35:24

@Philosoraptor aka Impotens és Buzi Hülyegyík: Hat jolvanna, csak erdeklodtem :D

@diggerdriver: Amugy nagyon erdekes, hogy nem fogadod el, hogy ha masok nem osztoznak a "buneidben", de miert? Ugy ertem, el se tudod kepzelni, hogy ez masoknal, raadasul teljesen vadidegeneknel nem ugy van, mint amit te elkepzelsz? Ezt most nem kotozkodesbol kerdezem, vagy ilyesmi, meg a vitatkozasba sem szeretnek belefolyni, csak ugy erdekel, hogy mi az oka annak, hogy nem azt mondod, hogy "sokkal tobben lepnek felre mint amennyien lebuknak", mert ez valoszinuleg igy van amugy, hanem, hogy mindenki, beleertve minden egyes kommentelot, aki allitja magarol, hogy o marpedig nem, az vagy naiv, akinek fel kell ebrednie, vagy alszent, aki hazudik. Komolyan erdekel, hogy miert gondolod, hogy olyan nem lehet, hogy teljesen jol ismeri a partneret, es magarol is tenyleg igazat mond?

sellőlány 2017.01.09. 23:39:09

@montroyal ( CAN qc): Ez a system, amiről írsz, érdekes. Már ezek a szavak, hogy "levadászni", "erre építeni az életét" is azt mutatja, hogy egy ilyen kapcsolatban nem egyenrangú felekről van szó. Jobbára nem is működnek. Amik ugyanúgy el tudnak romlani egyenlő felek között is, persze. A kérdés csak az, hogy mi az alapvetés. Mert akkor más a "játék" menete.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2017.01.09. 23:43:18

@Nagy kámpics: A Nagy Kékséggel ugyan sok mindenben nem értettem egyet de ez pont az a véleménye volt amiben teljesen igaza volt. A sors fintora pont ebben érte a legtöbb támadás pedig legalább ki merte mondani az igazat.
Mondtam olyat hogy ez a normális viselkedés? Mondtam olyat hogy ez helyes? Támogattam egyetlen mondatommal a kurvázást a félrelépést? TI magyarázzátok bele mindezt.
Én egy jelenségről beszéltem. Egy olyan emberi alaptulajdonságról mint például a szerelem. A jószívűség. A rosszindulat. Még lehetne sorolni.A legutolsó gazemberben is lehet jószívűség ha olyan helyzetbe kerül, és a legjóindulatúbb emberből is elő lehet hozni rosszindulatot. Ezek a tulajdonságok minden emberben ott vannak. Van akiből könnyen előjön van akiből sohasem. Persze, vannak emberek akik soha nem lépnek félre. A két feltétel közül valamelyik hiányzik. Aztán ezt lehet akár hűségnek is nevezni. Éntőlem kisnyúlnak is hívhatjátok. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

sellőlány 2017.01.09. 23:43:54

@Nagy kámpics: Inkább a nomád hátteret érdekelne. Ez az igazi gazdagság. Én (mi) ilyen utazásokra (tapasztalatokra) egyelőre csak a megkeresett tőkét verjük. Amihez én értek, az nem működik távban. :-) Magas labda ez itt most, de tudom, hogy te érted. ;-)

kardio1 2017.01.09. 23:45:02

@diggerdriver: Nem, nem. Abbol indulsz ki, amit az emberekrôl, ùgy nagy àltalànossàgban feltételezel. Ezàltal kinyilatkoztatsz egy s màst olyanokrol, akikrol gyakorlatilag semmit sem tudsz.
A vélemènykülönbség közted es sellôlàny között nem tapasztalatban meglévô különbségekbôl fakad, hanem vilàglàtàsban és az életetek soràn megélt élményekben valo különbségbôl, mely utobbiak persze szorosan következnek egymàsbol. En igy làtom.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2017.01.09. 23:50:19

@mojyo: Azért mert a genetikai örökségünket a tanult viselkedésformák nem írhatják felül. Civilizálódhatunk, felvehetünk egy jólnevelt viselkedésformát Eltartott kisujjal hörpinthetjük ki a Hennessy-t a pohárból de belül ugyanazok az ősemberek vagyunk mint egymillió éve a fán.
A pasid harapott már bele gyengéden a nyakadba HÁTUL?

erabery · http://erikabuchmann.com 2017.01.09. 23:54:07

@Csodabogár: nem hiba ez, masok vagyunk. :) En szeretem a kihivasokat az elet minden teruleten, ugyhogy lehet egyszer megiscsak belevagok egy ilyen eltero kulturalis hatteru kapcsolatba. A mostani sraccal nagyon jol kijovunk, hasonlo a humorunk, stb., nagyon jokat dumalunk, nevetunk ha egyutt vagyunk....lassuk mi lesz belole.

sellőlány 2017.01.09. 23:54:49

@diggerdriver: Ismersz? Nem. Találkoztunk? Nem. Ez a maradj ilyen blablabla kézlegyintés is mutatja a viszonyodat a másik nemhez. De abban is biztos vagyok benne, hogy ez változna, ha ismernél. Tapasztalatból mondom.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2017.01.09. 23:56:09

@kardio1: Ha azt mondom hogy MINDEN emberben kivétel nélkül van jóindulat az helyénvaló? Gyanítom hogy senki sem támadna ezéért a mondatért. Ha azt mondom hogy minden emberben van rosszindulat akkor ugyanazok a reakciók mint a fenti állításomban.
Vagyis ha olyat állítok amit minden ember büszkén vállal az rendben van. Ha olyat állítok amit mindenki elutasít akkor kinyilatkoztatok és fuj fuj fuj Digger.
Milyen érdekes...

erabery · http://erikabuchmann.com 2017.01.09. 23:56:18

@skye8: szerencses vagy....mi se igy terveztuk a ferjemmel a jovot szerintem, de elvezem az uj eletem minden percet, ez a lenyeg. :)

2017.01.09. 23:57:17

@diggerdriver:

"A Nagy Kékséggel ugyan sok mindenben nem értettem egyet de ez pont az a véleménye volt amiben teljesen igaza volt. "

Meh.

Lopsz a boltból? Igen vagy nem? Ha nem, miért nem?
Amikor a plázában elmész a budira, és becsületkassza van, kistányéron az apróval, akkor nem dobsz be pénzt, ugye? És rendben, nem dobsz be, de a többit elhozod? Ha nem, miért nem?

Ha az erdőben találsz egy törött lábú női túrázót, és nincs a közelben senki, mit csinálsz? A kedvedet leled benne, és ott hagyod megfagyni (soha senki nem fogja megtudni), vagy segítesz neki?

Javaslom, hogy ne beszéljünk úgy általában az emberi jelenségekről. Te konkrétan ezekben a helyzetekben mit cselekszel?

sellőlány 2017.01.09. 23:58:08

@sellőlány: abban -benne helyett... Késő van...

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2017.01.09. 23:59:56

@sellőlány: Ez nem ismeretség kérdése. A közvetlen legjobb barátaimra is vonatkozik az amit mondtam. Nem hiszem hogy bármelyik is megsértődne. Nem olyan családból származnak...
:))))))))))))))))))))))))))))

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2017.01.10. 00:02:12

@Nagy kámpics:
Nincs mit válaszolnom rá mert amiket felsoroltál köze sincs ahhoz amit a buszsofőr mondott.
Ha te ezt így értelmezted akkor nagyon félreértetted.

2017.01.10. 00:03:05

@diggerdriver:

"Azért mert a genetikai örökségünket a tanult viselkedésformák nem írhatják felül. "

Hülyeség. És ne haragudj, hogy ezt mondom, de félműveltség.

Az, hogy milyen szerepe van az altruizmusnak, a becsületességnek, a monogámiának vagy akármi másnak az életünkben, és hogy ebben mennyi a genetikai örökségünk, az egyelőre kérdéses. Lehet, hogy egészen pontosan az a genetikai örökségünk, hogy az emberek 85%-a hűséges, a maradék meg nem (vagy fordítva). Nyugtalanná tesz, hogy te ezt ennyire magabiztosan meg akarod szakérteni.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2017.01.10. 00:04:14

@Nagy kámpics: Elismerem hogy egy jó debattőr vagy de ez a hozzászólásod nem volt méltó hozzád. Ennél többre vagy képes.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2017.01.10. 00:07:43

@Nagy kámpics: Már bocsánat de itt befejezném mielőtt túl messzire mennék.

Amít írtál az már az a szint minthogy a Diggerdrájverek nem szoktak a lepkék bábban lévő átalakulásáról elmélkedni.

Ha nem tudod miért írtam ezt akkor érdeklődj utána.
Én itt kiszállok.

2017.01.10. 00:13:28

@diggerdriver:

Nem tudom, miért írtad (biztos van valami előélete itt a blogon, de nem olvasok mindig mindent).

Mindenesetre ezt már a múltkor is írtam, hogy felingerel, ahogy írsz erről, és talán ezért vagyok nyersebb, de se türelmetlen, se udvariatlan nem akartam lenni. Elnézést, ha bántó voltam. Peace.

2017.01.10. 00:13:55

@diggerdriver: "genetikai örökségünket a tanult viselkedésformák nem írhatják felül."

Tehat azt gondolod, hogy az ember genetikai oroksege, hogy allandoan szaporodni akarjon? Es, hogy az osember egymillio eve a fan nem is lehetett monogam, vagy, hogy a fajfenntarto oszton felulirja az egyed tuleloosztonet (marmint megtalalni azt a part aki mellett nagyobbak az egyed tulelesi eselye)?

Tovabbra sem vitatkozni szeretnek, mert en sem tudok errol sokat, csak meglep, hogy ilyen magabiztos vagy ebben a kerdesben, raadasul olyan dologra alapozod (genetikai orokseg), ami egy eleg komplex dolog, meg a cirkuszi medvet se mindig sikerul vissza integralni a termeszetbe, pedig egy vadabb allatrol van szo, mint az ember, de mar o is civilizalt es megtanult biciklizni, es ezzel felul is lehetett irni a vadaszosztonoket is egyes peldanyoknal, szoval szerintem ez nem olyan egyszeru. A pasim peldaul nem harap. :D

Masik kommentelonek valaszoltal, hogy alkalom szuli a reakciot, es en ezt peldaul elfogadom, peldaul az elegge kozhelyes, hogy az ember elrakja a talalt penzt, vagy megnezi a szep embert az utcan, esetleg meg pornot is nez mert arra is alkalom es ingyen ottvan az interneten, vagy mittudomen, de ez nem ugyanaz, mint konkret lepeseket tenni, es aktivan "reszt venni" az alkalom letrejotteben, vagyis, hogy olyan penzt is eltegyek, amirol tudom, hogy kie, vagy olyan emberrel is lefekudjek, aki nem az enyem.

kardio1 2017.01.10. 00:14:05

@diggerdriver: Nem abban van köztünk nézetkülönbség, hogy egyik ember sem csak fekete, vagy csak fehér, mindenkiben van jo is és rossz is, ez egyértelmû. Ott làtjuk màsképpen a dolgokat, hogy, ha jol értelek, te ùgy gondolod, hogy minden erkölcsi norma csak egy rànk kényszeritett fék, külsô kényszer még mindig, és mig vilàg a vilàg, ez igy is fog maradni. Szerintem meg az ember ezeket magàévà teszi, igy belsô gàttà vàlnak. Persze van, aki ösztönlény marad, nincs benne empàtia. Jo esetben példàul nem azért nem lopunk, mert jön a rendôr bàcsi, hanem mert felfogjuk, hogy a meglopottnak ez nem fog jolesni, és hogy nekünk se esne, ha velünk tenné valaki.

2017.01.10. 00:19:20

@diggerdriver: Jaj, pedig enis hasonlot irtam, csak ezt meg nem lattam, viszont en nem allitottam, hanem csak kerdeztem, ugyhogy remelem azon nem sertodsz meg :)

kardio1 2017.01.10. 00:23:15

@diggerdriver: szerintem nem az volt kàmpics problémàja, hogy a lepkék bebàzododàsàrol te ne elmélkedj, hanem hogy hagyj egy kicsi helyet a kételynek is, hàtha nem pontosan, egészen ùgy van, ahogy azt te gondolod. Ezt most nem a témàval kapcsolatban irtam, mert errôl mindenkinek meglehet a maga véleménye, nem olyan, mint hogy 1+2=3.

Shaktee 2017.01.10. 00:27:05

@Nagy kámpics: Ez félnek is kevés.

hogy alakitják a genomot a mindenkori társadalmak. Alapdolog..

Shaktee 2017.01.10. 00:27:51

Persze hogy alakítják, akartam írni.

sellőlány 2017.01.10. 00:29:14

@diggerdriver: Én is hasonlíthatnálak a melósaimhoz, de nem teszem. Miért is tenném? (Egyiknek se játssza az életet az Örkény színház... höhö, hogy cinikus legyek). Ahogy Diggerből egy van, úgy mindenki másból is. A valóságaink, hitünk, preferenciáink lehetnek hasonlóak - és jó látni, hogy emellé az értékrend mellé itt sokan odaállnak. Ez a legprivátabb ügye mindenkinek. És ezt ha nem is tudod elfogadni (hinni), legalább ne szóld le cinikusan.

adg 2017.01.10. 00:29:24

Mi van a monogam allatokkal?

kardio1 2017.01.10. 00:42:08

@adg: azok mé vàrnk az alkalomra :)
@kardio1: bebàbozodàs (csak le tudtam irni, hurrà :)

puhacica 2017.01.10. 00:42:58

@diggerdriver: ez a genetikai orokseg egy akkora okorseg...
-szaporodunk, minden no szulni akar, ezt hozza evezredek ota
-minden no az alfahimbe szerelmes, aki biztositja az utodlast (ma penz, testi eronlet, biztos hatter)
-ha apa marad otthon a gyerekkel, akkor anya felre fog kefelni, mert genetikusan hozza magaval, hogy a ferfira fel kell nezni

ja, mindenki felrebaszik, mert tovabb akarja orokiteni a genjeit. ertem, hogy a kihasznalhato lehetosegrol, a kiprobalhato ujdonsagrol irsz. az adodo alkalomrol. de ez ugye nem kor fuggvenye. egyszeruen van, amit nem kockaztatsz. nincs az az ujdonsag, nincs az a lehetoseg, nincs az a kivancsisag. nincs vagy, igeny ra. nem vagyunk mar allatok.

Shaktee 2017.01.10. 00:51:08

@sellőlány: Mácsai most beszél a hír-tvben.

Ha figyeled ezt a jó arcot, megérted hogy miért választotta blogtársunk londoni életét..

puhacica 2017.01.10. 00:53:31

@rebel rebel: @gabors: @erabery: en speciel sehol nem veszek kavet, mert nem szeretem, de mondjuk 2,5 fontert mar lehet kavet venni, akkor az mondjuk 4 napra eleg, ha csak egyet iszik valaki naponta. szerintem egy ilyen fizesd a sajatod akcio utan ez egy igazan szep gesztus lenne tolem. :D

macamuca [IHUN] 2017.01.10. 00:59:24

@montroyal ( CAN qc):
Mindenki ebben a stádiumban van, aki egyedülálló ÉS párt keres:
-keres: valakit
-kínál: önmagát
Hogy a keresett és kínált személy milyen konkrét paraméterekkel rendelkezik, az részletkérdés (mindenki valamilyen = mindenkinek vannak tulajdonságai), ahogyan az is, hogy reális, vagy irreális az egyén önmagáról alkotott képe, valamint a másiktól elvárt dolgok.
Ha reális, akkor jó eséllyel fog találni párt (nem biztos!, csak esélyes). Ha irreális, akkor nem (előbb válogat, utóbb várogat..).
De ez mind részletkérdés.
A párkereséshez 2 tényező elengedhetetlen:
-kereslet
-kínálat
Nevezhetjük romantikusabban is, attól még ez a lényeg...

sellőlány 2017.01.10. 01:14:03

@rebel rebel: Mit mondott Mácsai? (Egyébként Bagossy fedezte fel.) Nekem ezek a merítések olyanok, mint Moravia vájkálása az emberi pszichében, ahol elvi síkon a társadalom minden szintje keveredhet a másikkal.

Shaktee 2017.01.10. 01:18:26

@sellőlány: Moravia inkább a szexusban turkált hmm?

Ha meglelelem a Mácsai riportot felteszem neked.

Manapság a neten keveredik minden társadalmi szint, s nem ritkán van ebből kalamajka :)

Shaktee 2017.01.10. 01:22:19

@rebel rebel:
youtu.be/ke7HX4x_rNY

Bár ez nem mai adás volt, novemberi...

macamuca [IHUN] 2017.01.10. 01:26:26

@diggerdriver:
És legfőképpen őszinte.
Ugye?
Mindig, mindenkivel, mert hát az őszinteség fontos...

(az álszent és a hazugság szavak jelentéséről mi a véleményed? Amúgy szerencse, hogy kijelentő módban közlöd, tehát tényszerűen megállapítod, hogy a férfiak ilyenek, a nők meg olyanok, ez a normális, az ettől eltérő deviáns. Mert te tudod, mi az alap, a normális, az etalon = az, ami szerinted/számodra okés. Mondd, tényleg nem tűnik fel, hogy ez már rég nem tapasztalat és önbizalom, hanem önteltség? Hogy nem csak a nők, hanem a férfiak felé is nagyfokú lenézést és lekezelést nyilvánítasz ki azzal, hogy az egymás szemébe hazudást altalanosnak és normálisnak tartod. És aki nem ilyen, aki nem csalja meg a párját, az vagy lúzer, vagy hazudik. Ha szerinted mindenki ilyen, akkor csak arról állítasz ki bizonyítványt, hogy te milyen vagy, illetve a téged körülvevő /=általad választott/ emberek milyenek... )

macamuca [IHUN] 2017.01.10. 01:29:04

@diggerdriver:
Számodra kényelmes, ha ama vesszőt tetszésed szerinti helyre rakosgatod.
Szövegben és valóságban egyaránt.
Nem, ezt nem rugalmasságnak nevezik, teljesen más szó passzol ide...

erabery · http://erikabuchmann.com 2017.01.10. 05:52:43

@mojyo: nagyon joooo a hozzaszolasod. :D
Miert nem volt jo a gazdag indiai? Bonyolult....tenyleg nem akarok belemenni, baratok vagyunk, jo ez igy most. :)

erabery · http://erikabuchmann.com 2017.01.10. 05:59:10

@P.Elliot: koszi a hozzaszolast. :)
Buddhista templomba jarok minden heten, akadnak korombeli sracok, igaz nem sok, azt hiszem talan 3. :) Veluk mar ertekeztem, az alacsonyabbakkal is, de egyelore semmi.
A gond neha az is, hogy ugyan jo az angolom, de neha kell turelem hozzam...es pl. a kiwiknel meg angoloknal eszreveszem, hogy abszolut nincs turelmuk valakihez, aki nem perfekt beszeli a nyelvet. A tobbiek, akik szinten bevandorlok es nem anyanyelvuk, tudjak milyenek az elso evek mig eljutunk a folyekony szintre, veluk igazan jokat tudok beszelgetni. (megjegyzem, az angolom elvileg jo, multkor azt is megkerdeztek, melyik uj-zelandi varosban szulettem :)))

sellőlány 2017.01.10. 09:09:52

@rebel rebel: Köszi a linket, és igen, pont erre a (jó) emberi attitűdre gondoltam, az objektivitás és az obszerváció képességére és ezek alkalmazására a művészetben. Moraviához visszatérve... az első szinten megragadható szexus mögött, egy-egy történés vagy sima erotikus jelenet, vagy maga a karakter mögött sokkal több az alkotói munka. Ezek megalkotásához szükség volt az emberi psziché nagyfokú ismeretére, az akkori társadalmi tabuk döntögetéséhez nem kevés bátorság is kellett. Az ilyen társadalmi alámerülések kielemzése, azok absztakciója, művé emelése az, ami az igazi alkotói munka, kb. mint ganéban a gyémánt megtalálása. Amihez azért nem mindenkinek van szeme vagy érzéke.

erabery · http://erikabuchmann.com 2017.01.10. 11:08:59

A del-amerikai szupersztar, akit a bejegyzesben emlitettem, most irt ram megint... :D

Shaktee 2017.01.10. 14:11:14

@sellőlány: Morvavia sokat tudott a fülledt talján hálószobákról

is :-)

Shaktee 2017.01.10. 15:12:16

@puhacica: Napi egy jáva, nyista a hétvégén, nem megyek hozzád kosztosnak :-)

skye8 2017.01.10. 15:39:30

@Philosoraptor aka Impotens és Buzi Hülyegyík: ez pont egy hataratkelos blogon irod....kedves vagy lol

Shaktee 2017.01.11. 00:08:55

@puhacica: Az cuki lenne, de mi van még a cihádban a heti négy kávén kívül? :)

puhacica 2017.01.11. 12:15:43

@rebel rebel: nem sok. de azt kivaloan be tudom osztani. :D

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2017.01.11. 19:30:29

Még a többiek kommentjei elolvasása előtt:
A nőknem nem jó semmi...
:-)))))))))))))

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2017.01.11. 19:34:13

@erabery: Na de hát erre is megvannak a szolgáltatók, hosszabb távon hétszentség, hogy jobban meg is éri, meg a cafka nem mondhatja azt a pénzért, hogy ő nem szexel első randin...
:-)))
Akkor viszont miért nem használják ezt ki az emberek?Oda kell menni, ahol piros lámpa világit az épületben... :D
Fura ez nekem...

Shaktee 2017.01.11. 19:41:19

@puhacica: reggel, délben estve? :-)

Shaktee 2017.01.11. 22:29:32

@puhacica: nem bírom az iramod giza :))

montroyal ( CAN qc) 2017.01.11. 23:13:28

@geegee: vagy masszazs salon ... én tudom ... mar az elso randevun ki lehet hasznalni .. es sokkal olcsobb mint 3-4x fizetni vacsorat mozijegyet stb ... annyival olcsobb hogy meg egy bejarono is belefer hetente egyszer :-)),

erabery · http://erikabuchmann.com 2017.01.11. 23:24:22

@geegee: :D
Igen, ezt en se igazan ertem... azt kapsz amit szeretnel, nincs meglepetes, meg finnyogas, hogy en ezt nem akarom csinalni... :D

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2017.01.11. 23:35:31

@montroyal ( CAN qc): Na, hát eszondom én is...És a "partner" sem mondhatja, hogy ma ne, édesem, fáj a fejem, megjött a piros merci, stb...
:-))

@erabery: Így van! :D

erabery · http://erikabuchmann.com 2017.01.11. 23:46:50

@geegee:
Oh, ugyanmar, csakhogy a legkedvesebb baratnoimet idezzem: penz, meno kocsi, meno haz, jo kulso, szep nagy meretek a naciban.... ezt nem mondanam semminek. :D Eleg sok minden jo nekik... es persze most nem magamrol beszeltem.

Na most elmerulok a blogodban picit. ;)

Almandin 2017.02.09. 06:14:47

@erabery: Szerintem nem rasszizmus, ha valaki bizonyos kultúrkörből való párt nem szeretne magának. Ennek az az oka, hogy sok esetben a szokások nem kompatibilisek.
Mennyire ismered az indiai kultúrát, az ottani nők helyzetét? Én azt tapasztalom, hogy sokan, akik ilyen kapcsolatba beleugranak, naiv szerelmesek, akik szinte semmit nem tudnak a másik országának szokásairól. Sokszor későn döbbennek rá, mibe cseppentek, akkor meg már sokszor nincs kiút.
Épp ma jelent meg ez a cikk, sok igazság van benne.
divany.hu/stilfuresz/2017/02/08/indiai_nok/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
Biztos vannak Indiában felvilágosult emberek és társadalmi rétegek is, de azt is tudni kell, hogy egy nyugati civilizációjú országban egy indiai is nyugatiasabban viselkedhet, ami sok mindent elfed.
Tehát, ha valaki azt írja, hogy inkább csak fehér emberekkel randizik, az nem rasszizmus, mert egyszerűen csak azt akarja, hogy hasonló kultúrájú párt szeretne, ami a harmónia miatt fontos.

Legyél te is országfelelős!

Ahol már ott vagyunk: Ausztria, Ausztrália, Belgium, Brazília, Brunei, Ciprus, Chile, Csehország, Dánia, Egyesült Államok, Franciaország, Hollandia, India, Izland, Izrael, Japán, Kambodzsa, Kanada, Kanári-szigetek, Málta, Mexikó, Nagy-Britannia, Németország, Norvégia, Olaszország, Omán, Spanyolország, Srí Lanka, Svájc, Svédország, Szingapúr, Törökország és Új-Zéland.

Jelentkezni (valamint az országfelelősökkel a kapcsolatot felvenni) a hataratkeloKUKAChotmail.com címen lehet.

süti beállítások módosítása