oldaldobozjavitott.jpg

kozelet_hataratkelo_widget.jpg

Utolsó kommentek

Kívül tágasabb!

Nincs megjeleníthető elem

Gazdagisztán

Nincs megjeleníthető elem

2017. augusztus 17. 06:30,  Az légy, aki vagy 286 komment

2017. augusztus 17. 06:30 Határátkelő

Az légy, aki vagy

Az a furcsa helyzet állt elő, hogy a mai egy olyan téma, ami elég jól megmutatja, milyen különbségek vannak két ország között. A két ország ebben az esetben Hollandia és Magyarország, a téma pedig a melegség kérdése, amit Zita vet fel az amszterdami Pride kapcsán. Előre szólok, hogy egymás tisztelete ma fokozottan érvényes. (A képeket köszönöm neki.)

cim_106.jpg

„Hova mész, hova futsz, mondd, hogy jó reggelt!

Ölelj át, a világ épphogy életre kelt!”

Vasárnap reggel ahogy nézem a vizet a kompról, és biciklizek szerelmetes városomon át a dülöngélő mézeskalács házak között a csatorna parton, Charlie-t dúdolok. Nem néznek zakkantnak… itt mindenki olyannak jó és természetes, amilyen. 

Éppen pirkad. A szürke felhők mögött néhol már látszik az ég világoskékje. A „Kht” már ezerrel takarítja a várost beterítő térdig érő szemetet. Mire kezdődik az élet, már nyoma se lesz a tegnapi országos bulinak. Meg az előző heti menetelésnek. 

Ismét rám törnek a határátkelős „dejóhogyittvagyok”- gondolatok. Én csak ennyire vagyok dilis. A vízenjárás és bringázás közben igyekszem fejben megváltani a világot. 

Itt már nem kell semmit demonstrálni 

Apropó a hely és az idő (mindkettő persze Einstein óta relatív, mint tudjuk): Amszterdam, 2017.08.06. 05.30. Ez a kapocs a valósághoz. Ismét túl vagyunk egy Amszterdam Pride-on. Most már Europride hivatalosan is. 

Valójában ez egy egyhetes rendezvénnyé nőtte ki magát az idők folyamán és az egyik legtöbb embert megmozgató esemény a városban, sokan csodájára járnak, mert a miliője nem hasonlítható egyik hasonló európai rendezvényhez sem. 

Namost, hogy mindenki jól értse a lényeget: nem az a koreográfia, amihez a magyar fül, szem szokott. Itt már nem kell semmit se demonstrálni, legfeljebb sugározza minden és mindenki magából, hogy ez itt kérem szépen egy szabad ország, ahol természetes az egyenjogúság, az emberi jogok tiszteletben tartatnak. 

Ez az az ország, ahol a világon elsőként 2000-ben legalizálták a melegek házasságát. Azóta az alábbiak is hasonlóképpen tartották helyesnek: Belgium (2003), Kanada (2005), Spanyolország (2005), Dél-Afrika (2006), Norvégia (2009), Svédország (2009), Izland (2010), Portugália (2010), Argentína (2010), Dánia (2012), Uruguay (2013), Új-Zéland (2013), Franciaország (2013), Brazília (2013), Anglia/Wales (2013), Skócia (2014), Luxemburg (2014), Írország (2015), Grönland (2015), Finnország (2017). 

Ugye arra nem is gondoltunk, hogy a határátkelés egyik motivációja még akár ez is lehet. 

A magyar Coming out 

Mert Abszurdisztán nemhogy nincs itt a felsorolásban, hanem még mindig a 2013-as Coming out c. magyar filmnél tart, ami meg amúgy is népbutítás, még ha oly vígjáték is. 

Azonkívül megkockáztatom, alapfelállásában megalázó a melegek számára, ugyanis csak egy dologgal nem számol, vígjáték ide vagy oda, hogy ez nem az a dolog, amiből ki lehet „gyógyulni”. 

Tehát le kéne végre nyelni a békát, és kitörölni első körben a köztudatból, hogy ez betegség. Hát nem. Erre születni kell, és nem választási lehetőség, hanem egy dolog, amihez ismét lehet igazodni, lehet megtanulni vele együtt élni. De facto elfogadni. 

Hogy egy szülőnek ne kelljen állandóan attól rettegni, hogy a meleg gyerekét a sárga földig alázzák, tojással dobálják meg, kordonokat építenek a „védelmére”, és lépten-nyomon leköcsögözik. 

Mindezt azért, mert pl. az egyik jól bevált eszköz a napi politikában, hogy akit karrierhalálra ítélnek, arról elég, ha kiderül, hogy meleg. Ezért azután gátlástalanul buzizzák egymást a politikusaink. De olykor jól beletörik a bicskájuk Alföldi Róbertekbe. Mert a tehetséggel még mindig nem bírnak el a balgák. A „kiművelt emberfők” előtt meg legfeljebb meghajolni lehet. 

Akkor hát keressük magunknak egyre és egyre, mániákusan a bűnbakokat: migránsokat, melegeket, határátkelőket, s közben zsidózunk, kommunistázunk, cigányozunk, hát épp nem kulákozunk meg eretnekezünk, de tettük vastagon azt is a múltban, miközben semmit se fejlődtünk. 

Egy 116 éves aggastyán hozott anyagával élünk, és demens agyával szemléljük a világot, miközben az elhúz ezerrel mellettünk, és mi meg elmerülünk jól a saját mocsarunkban. 

„Az, aki szép, az reggel is szép,

amikor ébred még ha össze is gyűrte az ágy,

alakul még az igazi kép,

nézni szeretném a színek, meg a fény

hogyan fonnak Rád ma új ruhát!” 

A részletekben a lényeg 

Ebben az évben elhatároztam, hogy az apróságokra fogok koncentrálni.  A lényeg mindig a parányi részletekben rejtőzik. Az ötleteket kezdtem el figyelni, fényképeztem, ami megtetszett. 

És valóban látszott a készülődés, a szivárványba öltözés. Ezt így konstatáltuk különbözőképpen: „Prájdul a város.” „Melegszik a város.”  Szivárványos zászlók mindenütt, a magánházaktól a templomig. Rengeteg rózsaszín lufi. Az embereken rózsaszín ruha, kalap, bármi. Nemcsak a melegeken, a heterókon is. Ez lényeges. Mármint a mindenki.

Itt van például a villamos. Az egyébként GVB névre hallgató tömegközlekedési társaság egy hétre GayVB lett.

villamos.jpg

Azután íme a patinás Ink Hotel, Pink Hotelre színezte át magát az ünnepélyes megbízható sötétkékből mindjárt pajkos rózsaszínre.

pinkhotel.JPG

Végül a Primark szivárványos kirakata is magáért beszél. A szimbólum a szövetség jelképe a Biblia óta. Annyira, hogy máig is pont ezt jelenti.

primark.JPG

Mielőtt még csúnyán rám támadnátok, igen, tanultam én is marketinget, és persze, talán pont ezért szeretném oszlatni, ami elsőre meg is fordul a fejekben, hogy ez nem más, mint egyszerű reklámfogás. 

Kétségtelenül benne van, bár leszögezném, hogy mindhárom cég árbevétele €-ban kifejezve is baromi sok nullát tartalmaz, Ft-ba meg ne is próbáljuk átszámolni. Egyszóval, ha komolyabban belegondolunk, parányit sincsenek ráutalva. 

Tolerancia a társadalomban

Sokkal inkább fontos, hogy ilyen szinten is megjelenik a társadalomban a tolerancia. Remélem, elég érthetően világítok rá az igazi demokrácia valós mibenlétére. 

A három cég közül kettőben dolgoztam ill. dolgozom. Tudom, hogy nem kis számban alkalmaznak melegeket, mint ahogy bármilyen nemzetiségű, bőrszínű, vallású, migránsokat és bennszülötteket, mindegy, hogy milyen nyelvet beszélnek. 

Mindez a legnagyobb természetességgel történik. Türelmesek egymással, megtanulják megérteni a másikat. A másság itt természetes, ettől is kerek a világ. Valahol itt rejtőzik a lényeg mélyen a részletekben. Dolgoznak együtt a hétköznapokban és ünnepelnek vállvetve, ha bulizni kell. 

Ennek az egy hétnek itt ez az üzenete, hogy így normális. 

A szabadság illata 

Eme i betűre teszi fel a pontot a záró rendezvény szombaton: a parádé a kanálisokon. Természetesen kihasználva a város lehetőségeit maximálisan, megszámlálhatatlan hajó -felöltöztetve, színesen, vidáman, zenélve, táncolva- vonul végig a kanálisokon. 

A parton megint csak nyüzsgés, a házak mind feldíszítve, az ablakokon erkélyeken is lógnak az emberek. Leírhatatlan tömeg és tömeg mindenfelé. A hajókon cégek képviseltetik magukat: polgármesteri hivatal, rendőrség, kórházak, böngészőnk, telefonszolgáltatók, és még kik mások hihetetlen számban. (Ez itt nem a reklám helye.)

Mindenki az utcán van, 0-116 éves korig, nemre, szexuális irányulásra, nemzetiségre, pártállásra, vallási hovatartozásra való tekintet nélkül. Igen, és a tolókocsisokat sem hagyják otthon. Ez egy ilyen ország. Nagyon patetikusan hangzik, ha azt mondom, hogy olyan szabadság illata van a napnak? A büszkeség is valahol itt kezdődik: büszke lehetsz arra, aki vagy, lehetsz bárki is. 

„Az légy, aki vagy, érezd jól magad,

és ha elhajózom hosszú vizeken,

néhány kikötő még útba ejthető,

de úgyis visszaérkezel.”                       

Közben Magyarországon 

Noch dazu van nem is olyan messze, 1400 km-re valahol Európában egy ország, ahol még mindig nem hagytak fel vele, hogy az embereket melóskékbe vagy lódenszürkébe öltöztessék egytől-egyig. Ahol szintén rendeznek minden évben Pride-ot. 

Közben kordonokat építenek vagy épp elbontanak, ahol elég csak az idei beszédeket visszanézni, a transzparenseket elolvasni, és máris Clara Zetkin vagy Martin Luther King világába csusszanunk vissza. Az emberi jogokért küzdöttek. Az mindegy most, hogy a női emancipációért vagy a feketék jogaiért. Emberi jogokért. 

Mert a budapesti Pride nem volt más, mint egy emberjogi tüntetés… 

Azt gondolom, a melegházasság elismerése sem arról szól, hogy a meleg párok is csaphassanak hét országra szóló romantikus lagzit. Sokkal inkább szól az őket is megillető jogokról. Nevezetesen, hogy gyereket nevelhetnek, örökbe fogadhatnak, hogy lakáshitelt vehetnek fel, örökölhetnek a párjuktól. 

Miért ilyen fontos ez? Mert a napi szinten való életet biztosítják. Családban élhetnek, lehet közös fedél a fejük felett, nem teszik utcára egyiküket, ha a másik egyszer meghal. Elválhatnak, vagyonmegoszthatnak, veszekedhetnek gyerekláthatáson, meg ilyenek. Összegezve: rájuk is vonatkozik a családjogi törvény. 

Abszurdisztán. Ahol nem ember a meleg, nem ember a cigány, nem ember a migráns, nem ember a zsidó, nem ember a tudós, a művész, a mérnök, a tanár, nem ember a fogyatékkal élő. Mert túl színesek és büszkék ahhoz, hogy szürke lódent húzzanak bárki kedvéért. 

Vasárnap reggel nézem a vizet a kompról. Biciklizek szerelmetes városomon át a dülöngélő mézeskalács házak között a csatorna parton. Ismét rám törnek azok a határátkelős „dejóhogyittvagyok”- gondolatok. Közben Charlie-t dúdolok... 

„Ébredés, változás, minden új nap új,

ölelj át, mitől félsz ennyi hajnalon túl?

Az, aki szép, az reggel is szép,

amikor ébred még ha össze is gyűrte az ágy

ne siess még, ne siess úgy, mondok valamit, a tükröd hazudik,

nehogy elhidd, hogyha másnak lát!”

Ha szívesen olvasnál Hollandiáról, hasonló írásokat, akkor látogass el Zita blogjára!

HÍRMONDÓ 

Öt érdekes hollandiai lehetőség 

Tényleg érdekesnek ígérkező lehetőségeket találtunk, ráadásul változatosak is, hiszen az szoftverprogramozástól az ápolói munkán át a festőig terjed a skála. 

A britek csak fantáziálnak 

Nem aratott Brüsszelben osztatlan sikert a brit kormány vámunióról szóló javaslata, és akkor még finoman fogalmaztunk. Amennyire csak a diplomáciában lehetséges, Londont elég gyorsan elküldték melegebb éghajlatra. 

Meglepő, melyik a világ legkorruptabb országa 

Az elismert maffiaszakértő és író, Roberto Saviano szerint messze nem Olaszország, vagy mondjuk Kolumbia, esetleg Mexikó a leginkább korrupt ország a világon. Az ő választás kissé meglepő, ráadásul a hivatalos lista is kicsit másképp néz ki. 

Alig költenek nyaralásra a magyarok 

Jóval kevesebb pénzt tudnak nyaralásra szánni a magyarok az uniós átlagnál, és még csak nem is ez a leginkább meglepő az Eurostat legfrissebb adataiban, hanem a leszakadás mértéke és az aránytalanság.

A moderálási alapelveket itt találod, amennyiben általad sértőnek tartott kommentet olvasol, kérlek, jelezd emailben a konkrét adatok megjelölésével.

Gyere és csatlakozz hozzánk a Facebook-on!
Ha inkább levelet írnál, elmesélnéd a személyes történeted,
azt a következő címen teheted meg: hataratkeloKUKAChotmail.com

Címkék: Hollandia

A bejegyzés trackback címe:

https://hataratkelo.blog.hu/api/trackback/id/tr3312756338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kék madár 2017.08.17. 06:41:13

nekem mindig jo teszt az, hogy a magyarorszagi ismeroseim, rokonaim kozul ki homofob (sajnos rengetegen).
Nem szoktam veluk vitatkozni, csak ha kiderul, kerulom a tarsasagukat. 2000-ben talan meg gyozkodtem volna, 2017-ben ez mar abszurd, groteszk es elkepeszto!

33621 2017.08.17. 08:22:15

Magával a melegekkel nincs semmi bajom, az ő dolguk meg az ő érzésük. De az ilyen parádékra nincs szükség szerintem, mert az ilyen megmozdulások inkább ellenszenvessé teszi őket az emberek szemében. A heterók sem vonulnak ki az utcára, vagy a pedofilok, igazt azt most büntetik, de anno Rómában ez természetes volt. Így valamikor a homoszexualitást is büntették mint ahogyan most a pedofíliát, de lehet száz év múlva az is elfogadott lesz mint a régi Rómában,ebben a liberális világban.

SzZoole 2017.08.17. 08:24:58

Ami otthon történik az maradjon otthon, ami a munkahelyen történik az ne kerüljön haza, és az ami az emberi belsőben történik az maradjon az emberben, de miért kell ezt az utcára vinni, miért kell parádézni, bazári majmot csinálni magukból ezeknek az embereknek.......

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.17. 08:30:29

Az légy aki vagy?

Ez butaság. Ezen az alapon lehetek gyilkos.

A valóság: az leszel, amit MI mondunk.

pappito · http://pappito.com 2017.08.17. 08:33:14

"parányit sincsenek ráutalva" - gondolom ez nincsenek rászorulva akart lenni...

pappito · http://pappito.com 2017.08.17. 08:34:03

"De az ilyen parádékra nincs szükség szerintem" - akkor ne járj ilyen parádékra. easy as.

pappito · http://pappito.com 2017.08.17. 08:40:27

@Reprobate: "miért kell parádézni, bazári majmot csinálni magukból ezeknek az embereknek"

miért kell bazári majmot csinálni magukból húsvétkor a hagyományőrző lányoknak, minek kell bazári majmot csinálni maguknak a busómaszkos alakoknak, minek kell bazármi majmot csinálni magukból a papoknak, szoknyában illegetik magukat, komolyammá, na meg a lovasíjászkodás, szőrkucsmában 2017-ben, lovon bazmeg, észmegáll, a biciklistákról nem is beszélve a szűk alsójukban meg a strandon is manapság mán egyszál kis ézében illegetik magukat a cemendék, tisztára bazári majmok azok is.

a helyes kérdés, hogy miért kell ostobenkó házmesternek lenni, aki jobban akarja tudni, hogy másoknak mi legyen szabad meg mások mit csináljanak?

SzZoole 2017.08.17. 08:47:23

@pappito: persze lehet ezt tovább ragozni, hogy mit miért és hogyan, de akkor azon se csodálkozon senki, hogy az USA-ban verik a nácik az ellentüntetőket, nem?

Zitka 2017.08.17. 09:01:06

Én sem élek Magyarországon, bár nem nemi hovatartozásom miatt jöttem el. A társadalmilag „elfogadott“ hetero csoportba tartozom, igaz vadházsasságban élek, és megkeresztelve sem vagyok, ja, és svájci frankos hitelem sincs… :) Borzalom :) Pozitív beállítottságom és a szívesen ajándékozott mosolyom miatt viszont sokszor érzem/éreztem magam Mgyarországon UFO-nak :) Hihetetlen minden alkalommal az a gyűlölet, közöny, stílus amivel otthon találkozom. Elég egy boltba bemenni, ne adj`Isten egy fél órával ezelőtt vásárolt terméket szereték visszacserélni. BONTATLANUL, számlával… Főbenjáró bűn. A kedves eladó: mé hozom vissza? Ha gondolom, ESETLEG levásárolhatom... Ilyenkor ráébredek, ja, Magyaroszágon vagy! Szóval alkalmazkodom és a pénzemmel távozom. Sajnos én is abba a generációba tartozom, akik nem szoktak hozzá a „mássághoz”. De külföldön megtanultam. :) - halkan megjegyzem, nekem még kötelező volt a köpeny az iskolában, szigorúan gombos, amit nem voltam hajlandó felvenni, ezért drága anyám fodros, modern köpenyt vett, kaptam is egy beírást... :)-
Mindig kérdezik tőlem otthon, hogy na, mivan a migráncsokkal? Semmi, mivel ahol élek, 3% alatti a munkanélküliség, ergo reggel elmegy majdnem mindenki a munkába, este hazajön, hétvégén saját ritmusának megfelelően mulat/relaxál/kikapcsol, a mindennapi életritmus nem változott. Nálunk 8 fiatal afrikai férfi van, ebből 3 a helyi csapatban focizik, 4 dolgozik, illetve mind önkéntes munkát végez. Tavaly, amikor ide tették őket le voltak sokkolódva, hogy itt minden nap mindenki dolgozik! Fogalmuk nem volt, hogy hova jönnek! De ők mára már beilleszkedtek.
Hozzáteszem, NEM vagyok „migrisimogató” (ezt otthon tanultam), egyáltalán nem értek egyet 1M 20-30 éves fiatal, egyedülálló férfi befogadásával, a fanatizmusukkal, egyáltalán azzal, amit egy bizonyos valláshoz tartozóak zömével képviselnek. Na őket nincs az a Mutti aki integrálja... Menjen haza, építse ott az országát, vagy amit akar, ezen a téren valóban óriási feszültségek vannak. De ki tud itt igazságot tenni? A gyűlölet biztos nem.

Csodabogár 2017.08.17. 09:05:59

Szomoruan olvasom, hogy a tolerancia nem dühöng még honfitársaimnál.:-(

verkagrafomanka 2017.08.17. 09:07:36

Én is voltam tavaly az amszterdami pride-on, megindító és felszabadító volt látni a tömeget, a jókedvet, hogy az állami cégektől (rendőrség, helyi bkv, stb.) kezdve a Google-n át az Európai Bizottságig minden társaság egy-egy bulihajón ropta, mosolygott és ünnepelt, az emberek meg már reggel kitelepedtek a kanális mellé, hogy a legjobb helyről "szurkolhassanak". Mindig úgy képzeltem, hogy egy normális országban ez nem küzdelem, hanem buli, de ekkora bulira nem számítottam, egy csoda volt. Minden fanyalgónak ajánlom, hogy egyszer, ha megteheti, nézze meg, talán megérti, hogy mi a lényeg.

Sajnos nem tudom, kitől származik a mondás, de tavaly az otthoni Pride-hét idején keringett a FB-n: "ha heteró vagy, ne azt firtasd, miért kell a melegeknek a Pride, hanem örülj neki, hogy neked nincs rá szükséged (és támogasd őket, de ezt már én teszem hozzá)".
A "négyfalközött" "érvre" az a válaszom, hogy ha az nem probléma, hogy a heteró párok egymás kezét fogják, horribile csókolóznak az utcán, akkor ha két azonos nemű ember teszi ezt, akkor az miért zavaró? Ja, mert az "a természet ellen való" - hát csak meg kell nézni az állatvilágot, közismerten gyakori a homoszexualitás.

Love is love!

fhdgy 2017.08.17. 09:21:48

@Equinoxe: Ebben a "kurva abszurdisztánozás"-ban nem a "kurva abszurdisztánozás" a fő baj! Hanem az, hogy qrvára illik orbanisztánra!

Érted, hogy mit szeretnék ezzel mondani?

Vagy magyarázzam el?

Zitka 2017.08.17. 09:32:26

A Pride-hoz kapcsolódóan, élni és élni hagyni :)

pappito · http://pappito.com 2017.08.17. 09:42:07

@Reprobate: félve kérdezm, hogy egy jogtipró, mások jogait és életét eltörölni és/vagy megvonni kívánó politkai mozgalom elleni civil fellépés hogy jött a képbe?

remélem nem a szexuális irányultság jogegyenlőségét hirdető/ünneplő rendezvénnyel kapcsolatban

verkagrafomanka 2017.08.17. 09:47:26

@pappito: ajjaj, ebbe kár volt belemenni :D

szÖveges professzor 2017.08.17. 10:33:35

Érzem, hogy itt ma még vér fog folyni...

London2009 2017.08.17. 11:22:18

2 evvel ezelott Mykonoson toltottem egy hetet. Nagyon szep sziget, sok gyonyoru parttal, jo szalassokkal, ovarossal stb. Koztudottan a melegek egyik kedvenc helye. Csak lanyok mentunk, minket aztan ez nem zavart. Legalabbis ezt gondoltuk az elejen. Aztan eltelt par nap es olyannyira elkezdtuk kenyelmetlenul erezni magunkat, hogy en peldaul a het vege fele mar alig vartam, hogy visszaterjek a normalis vilagba. Teljesen nyitottan mentem oda de elkezdtek baromira idegesiteni par nap utan. Megtanultam a lecket, nyilvan nem kell odamenni legkozelebb, meghagyom nekik ezt a szigetet. Hasonlo megfontolasbol ezek a felvonulasok sem erdekelnek. Bulizzanak csak. De ha nem muszaj, akkor inkabb kihagyom, koszonom.

pappito · http://pappito.com 2017.08.17. 11:31:09

@London2009: de mi történt?

nem tudtam, hogy köztudott a mykonos-meleg összefüggés, tök érdekes lenne tudni, hogy miért jönnek létre ilyen helyek? na mindegy
azért elég szépnek tűnik a gugli képek alapján!

London2009 2017.08.17. 11:55:14

@pappito: Nagyon szep sziget. Az ettermek is tok jok. Viszont a gorog szigetek kozul a legdragabb, nem veletlenul. Nem tortent semmi kulonos csak nekem sok volt nap, nap utan ezt latni, nezni. Tenyleg mar elkezd az ember gondolkozni, hogy lehet, hogy velem van a baj?!? Nyiltan csokoloznak, setalnak kez a kezben, szeretgetik egymast, vicces cuccokban jarkalnak, megy a picsogas, ripacskodas es a tobbseguket en rohadtul tenyerbemaszonak talalom. Aztan az esti szorakozasi lehetoseg egy drag queen show vagy egy disco. A discoban is eleg fura erzes volt, hogy egy oraig keszulodtunk otthon, aztan az ember hozza van szokva, hogy belep valahova es akkor csak raneznek a ferfiak. Na itt nem! Rank se bagoztak, nyilvan ertheto okokbol. Na mindegy, ezt is lattam. Tobbszor tuti nem megyek oda. Egy baratnom, aki ezt az utat szervezte viszont minden evben megy. Imadja ezt a szigetet. Ki erti ezt?!? : )

Golf2 2017.08.17. 12:03:36

Itt Kolozsváron is rohadt meleg van,Ja és Magyar napok.

verkagrafomanka 2017.08.17. 12:06:39

@London2009: "Nyiltan csokoloznak, setalnak kez a kezben, szeretgetik egymast" most ez komoly??? a heterók _mindenhol_ ezt csinálják.

pappito · http://pappito.com 2017.08.17. 12:09:00

@verkagrafomanka: pont azt akartam írni, hogy ilyen turistahelyeken annyian bírnak lenni amitől én alapból agyfaszt kapok, akármiféle szexuális orientációjú népek művelnek akármit. általábna nem nagyon érdekel, hogy mások mit csinálnak, de maga a mennyiség el tudja rontani a nyaralást

verkagrafomanka 2017.08.17. 12:11:37

@pappito: teljesen egyetértek, és kiemelném, hogy ez nem a szexuális orientáción, hanem a tömegen múlik.

skye8 2017.08.17. 12:14:41

Jok az idezetek :) a temahoz nem tudok hozzaszolni, szerintem a szexualis iranyultsag mindenkinek maganugye. En heterokent nem szeretnem hogy az allam megtiltsa a csaladalapitast, gyerek orokbefogadasat. Ebbol a szempontbol semmi kulonbseg nincs heterok Es melegek kozott, a jogoknak egyformaknak kellene lenni. Azt is megertem hogy a pride Es hasonlo rendezvenyek celja toleranssa tenni a tarsadalmat a lgbtq tarsasag irant. Nincs ezzel semmi baj de sajnos a paradek soran (legalabbis itt torontoban) eleg sok gusztustalan Es szexualisan provokativ jelenet tortenik. Ezzel a rendezveny eppen a celja ellen dolgozik mert viszolygast vagy elutasitast Valt ki a kozonseg egy reszebol aki eddig sem szimpatizalt a melegekkel.

London2009 2017.08.17. 12:17:40

@verkagrafomanka: en hetero vagyok aminek mondjuk en orulok, de nem szoktam nyalni falni a ferjemet nyilvanos helyen. Ugyhogy igen, ez komoly. Nekem ez tul sok, izlestelen es elegge neveletlen dolognak tartom.
Pont a hetvegen voltunk egy eskuvon ahol az ifju par nagy nyelves csokokat nyomott a nasznep, oromszulok elott kb. ket percenkent. Ezt en ugyanolyan furcsanak talaltam es nem tetszett egyaltalan.

fhdgy 2017.08.17. 12:20:30

@London2009: @pappito: A horvát Adrián is vannak helyek, ahol a hétköznapi ( nem mondom, hogy nyárspolgár ) számára meglepő dolgok vannak. Van pl. egy partszakasz, kimondva vagy kimondatlanul felosztva gatyás, nem gatyás ( nudista vagy naturista ), vegyes ( itt a gatyások és nem gatyások békésen megférnek egymással ) szakaszokra.

A nem gatyás tovább osztható melegeknek és nem melegeknek való partszakaszra.

A nem melegek szakasza is két részre bontható:

A szolidakéra és azokéra, akinek a nyíltszini szexualitás teljesen elfogadottnak tűnik.

Mindenki olyan szakaszra menjen, ami az ő tűrőképességének még elviselhető, ha pedig véletlenül, akarata ellenére olyan területre vetődik, ami nem felel meg az ízlésének, akkor távozzon elegánsan.

verkagrafomanka 2017.08.17. 12:20:37

@London2009: oké, én se gondolom, hogy a nyilvános smárolás gusztusos, az volt a bajom a kommenteddel, hogy az jött le belőle, hogy ez azért zavart, mert ott melegek csinálták.

London2009 2017.08.17. 12:24:13

@verkagrafomanka: Az is zavart volna ha heterok csinaljak. De igy meg aztan duplan azt ereztem, hogy valami olyat latok, amit baromira nem szeretnek! :D

puhacica 2017.08.17. 12:24:47

@pappito: koszi, nekem mar nem kell leirnom. :)

___

hetvegen egy olyan helyen ebedeltunk, ahol ilyen padlotol plafonig ero uvegajto volt, a jo idore valo tekintettel teljesen nyitva. tehat bent is voltunk, meg kint is. ulunk arccal az utca fele. jon 2 otvenes figura, megallnak velunk szemben, nezik a menut, ami mogottunk volt, a pult fole kirakva. mikor kinezegettek magukat, szepen elsetaltak. erre kerdezi az uram: lattad? mit? melegek voltak, kezenfogva setaltak. ugy elkezdtem nevetni, gondoltam tenyleg lemaradtam valami kulonlegesrol. :D

London2009 2017.08.17. 12:24:53

@fhdgy: na jah, erre jutottam en is, hogy a legjobb lenne innen eltavozni. De mondjuk egy szigetrol ez nehezkes. :D

verkagrafomanka 2017.08.17. 12:25:39

@London2009: föl kell tennem a kérdést, hogy akkor miért pont oda mentél nyaralni, ahol tudtad, hogy melegek lesznek, akik zavarnak? :D

London2009 2017.08.17. 12:31:40

@verkagrafomanka: Nem gondoltam, hogy ennyire zavarni fognak. Tenyleg nem. Engem is meglepett, hogy mennyire nehezen viseltem mar par nap utan is. Tenyleg alig vartam, hogy vegre eljojjek. Nehez elmagyarazni de valami miatt rettenetesen idegesitettek. Nyilvan ha tudna az ember, hogy elesik, akkor leulne, nem?

London2009 2017.08.17. 12:37:53

@canuck madár: ki ez a canuck madar? Az ember elutazik 10 napra es tenyleg mire visszajon mar semmi sem a regi. :D

pappito · http://pappito.com 2017.08.17. 12:40:48

@London2009: szóval végül is nem a melegek zavartak, hanem a viselkedés, amit csinálnak pont úgy heterók is, nem?

félre ne érts, kérlek, nem piszkálni akarlak, nekem is van olyan ismerősöm aki kicsit irtózik a nyilvános intimitástól, még a nejével se megyen sehova kézenfogva, mert szerinte az ilyesmit nem az utcán kell intézni. ami tök valid amúgy, ő ilyen oszt kész. mondjuk ő leszarja, hogy mások mit csinálnak :)

London2009 2017.08.17. 12:49:37

@pappito: igen, nekem ez tul sok. Kezfogassal, puszikkal, vagy egy simogatassal nyilvan nincs semmi gondom, sot, az szerintem inkabb kedves. De a durvan egymas szajaban levest, fogdosast, harsany viselkedest en ki nem allom. Tolem ez nagyon tavol all. De mondjuk napi egy ket ilyen esettol nem fogom rosszul erezni magam. De amikor non stop ezt nyomjak az arcodba, az nekem nem a kozegem. Ennyi.

pappito · http://pappito.com 2017.08.17. 12:53:05

@skye8: mostan erre meg aszondom, hogy teljesen megértem, ha valami extremitás vagy a konformitás teljes elutasítása valakiből viszolygást vált ki, de azért ilyen prájdok már évtizedek óta vannak, szóval tök jól meg lehet jósolni, hogy ott olyasmi lesz ami kilöki az embert a komfort zónájából, hát akkor ne tessék odamenni. Én speciel nem szeretem a focit és ezt úgy kezelm, hogy nem nézek focit. Se prájdot, egyszer voltam pesten szimpátiából és annyira de annyira szar zene volt, hogy aszittem meghalok. Sose többet nem mentem :) Jó, tudom, ez nem egy szofisztikált megoldás, pláne nem trendi, de engem kurvára nem érdekel a prájd, az meg nem zavar, hgoy másokat igen.

szokott volt lenni itt Aucklandban ilyen boobs on bikes vagy mi felvonulás, motros urak félpucér hölgyekkel motroznak végig a queen streeten. (na jó nem igazi motorok, csak csopperek) minden évben van nagy hömpölgés, hogy ez micsuda fertő meg a gyerekeinkkel mi lesz ha ezt látják meg juj meg ki lehet menni felháborodva és felvonulásellenes transzparensekkel a kézben nézni a csöcsöket :) na arra se mentem még ki sose

P.Elliot 2017.08.17. 12:54:07

En ugy gondolom hogy ha Istenhivok vagyunk akkor milyen jogon kerdojeleznenk meg azt hogy homoszexualisokat is kevert az emberek koze, kik vagyunk mi hogy az Isten teremtmenyeit kritikaval illessuk csak azert mert masok mint mi.
Engem abszolut nem zavarnak, megertem oket, plane ha arra gondolok ha en magam ennek szulettem volna mit szolnek ha engem gyulolnenek, kikozositenenek az emberek. Probaljuk csak beleerezni magukat az o borukbe mindjart maskeppen gondolkodunk.
Az elso kikenyszeritett gay felvonulasok itt zavartak annyiban hogy a felvonulok harsanyan es gusztustalanul hirdettek hogy ok kik, egymast atolelve, tapogatva, nemelyik furcsa, gusztustalan jelmezekbe oltozott , a kezeben himvesszo leggombot vagy masbol formalt targyat vitt, tablat, tiszta hanyinger volt az egesz hogy ezzel hirdettek, eleg lett volna rendes tablas feliratok es kihagyni a jelkepeket ha csak ilyenben tudtak elkepzelni.
Mara ez finomodott, valoban rendes, kellemes es kulturalt felvonulas ahhoz kepest ami volt es az emberek joresze ezt el is tudja fogadni mar igy.
Itt New Jerseyben elfogadott a hazassag is es meg ugy tudom jopar allamban, semmi problema.
Kozelrol is ismerek egy harmincas evekben jaro part, a lanyom valahai iskolai barati korehez tartozott es tartozik a mai napig is, voltak vagy 15 evesek amikor kiderult a ket osztalytarsrol hogy kik es egyutt jarnak, az iskola joresze persze mutogatott ra akkoriban ez nagyon nagy fekete folt volt, ki is lettek kozositve de a lanyom ottani barati kore, vagy 10-12 darab csendes, felszegebb konzervativabb inkabb a tanulassal torodo kolok volt/ akik nem akartak elfogadni semmifele kilengest, ketes bulizast, fuves cigatettat, bajkeverest/, behuzta maguk koze ezt a furcsa part, megvedte masok ellen es meg a mai napig is tartjak a kapcsolatot veluk. Resze a valahai, maig is megmaradt barati kornek.
A ket gyerek mar felnott, egyutt laknak egy sajat szep lakasban amit a "fiu" szulei vettek nekik miutan amikor kiderult a dolog es a szulok a foldrezuhanas es a kezdeti halalos szegyen utan amit allitolag ereztek osszedtek magukat es mar csak annyit ereztek hogy lakjanak egyutt, tartsanak ki egymas mellett nehogy AIDS-et szedjenek ossze mastol, a "lany" szulei azonnal kirugtak az ajton a gyerekuket, latni sem akartak tobbe csak a testverei de mara ott is megbekultek, hazassagot kizarolag azert nem kotottek meg mert a fiu szulei meg mindig nem tudjak elkepzelni hogy hogy lehet ezt elmondani az egyhazukban/ katolikus/ hogy a fiuk kit vett el, buszke emberek, a fiut ki is tiltottak a templombol, maguk a szulok, oda nem mehetnek.
A fiatal par nagyon kellemes emberek, egyetemet vegzettek, csendes eletet elnek ket macskaval, tervezik a hazassagot, aztan majd a gyereket is, azt meg nem tudjak hogy milyen formaban, orokbefogadas vagy beranya, penzuk lenne ra.
A fiu szulei ezt sem tudjak elkepzelni hogy lesz egy unoka es akkor hogy magyarazzak meg, ki az anya?
Ezt csak azert meselem el hogy van aki akkora problemat csinal belole, de ezek inkabb a regebbi vilag tagjai, a fiatal nemzedeket igazan nem erdekli hogy gay valaki vagy nem.

pappito · http://pappito.com 2017.08.17. 12:55:22

@London2009: ez teljesen rendben van, ez egyéni limit, hogy kinek mi sok. de ezek szerint mégsem a melegekkel volt a bajod, hanem azzal, hogy túl harsányan intimek, nem?

London2009 2017.08.17. 13:01:38

@pappito: Mondjuk ugy, hogy lehettek volna heterok is, akkor is zavartak volna. Peldaul ezen a drag queen shown volt egy terhes apacanak oltozott holgy/uriember, aki a szinpadon szult meg. Errol csak szimplan kisetaltam. Se nem vicces, se nem polgarpukkaszto, csak szimplan eroltetett, cheap, szinvonaltalan. Ugyanigy allok en is ehhez az egeszhez, mint ahogy az elozo kommentedben irtad, hogy nem tetszik es nem megyek oda. Mykonos egy jo tanulopenz volt. De mondjuk Ibizara sem vagyom. Egyszer voltam biciklizni tavasszal, de nem tudnanak eleg penzt fizetni azert, hogy szezonban odamenjek.

skye8 2017.08.17. 13:03:39

@pappito: en nem jarok pride-ra de azert a teveben csak latom mikor kozvetitenek a felvonulasrol. Most akkor hunyjam be a szemem vagy hajitsam ki a tevet az ablakon? Elozo kommentem lenyege pedig az lett volna hogy sajnos az lgbtq-k is sokszor taplaljak a heterok ellenszenvet eppen a nonkonformista Es kihivo viselkedesukkel.

pappito · http://pappito.com 2017.08.17. 13:03:50

@London2009: én tzenéve se bírtam a tömeget igazán, most meg már úgy el vagyunk kényeztetve, hogy ha rajtunk kívül van még ötven ember egy öt km-es partszakaszon, akkor nyafogunk, hogy "tömeg van" :)

skye8 2017.08.17. 13:05:35

@pappito: a tesomnak majd megmondom hogy ovja a fiat a queen street I fertotol ;) aucklandban elnek mar jo 9 honapja.

pappito · http://pappito.com 2017.08.17. 13:08:37

@skye8: én kidobtam a tévét az ablakon és semmi bajom nincs amióta nem nézek olyasmit ami nem érdekel (pl. reklámokat, azok engem jobban idegesítenek, mint a prájd)

de segítek, leírtad a kulcsmondat: a heterók ellenszenvét. nekem nincs ellenszenvem, ezt nem táplálja semiféle l...q whatever, ahogy soksok másik heterónak sincs.
de ezek szerint jól csinálják amit csinálnak, mert te felismerted magadban az ellenszenvet, fél siker, megmutatták neked a saját démonaidat. kezelni őket neked kell, nem nekik.

pappito · http://pappito.com 2017.08.17. 13:12:35

@skye8: jólvan, amúgy is óvakodjanak a csoppert vásárolóktól, azok mindenféle egyéb rémségre is képesek :)

amúgy szeretik? micsinálnak?

2017.08.17. 13:19:01

Remélem, ma nem lesz cimlap, mert HA oda kénytelen majd magát pillanatragsoztózni a gép elé.
Egyébként meg, szerintem a melegeket is ugyanolyak jogok illetik meg, mint a heterókat az élet minden területén. Ami meg a Pride-okat illeti. Felőlem ... én megyek ki ilyesmikre. Igaz, kézmüves-vásárokba sem járok, mert annyira nem érdekel. Sem ez, sem az.

London2009 2017.08.17. 13:22:51

@Pink Petsch: nagyon hasonlo jogok illetik meg oket. Igazabol pont azon gondolkoztam, hogy milyen hatrany erheti meg oket? Orokbe is fogadhatnak, hazasodhatnak, megis hol bantjak oket? No mindegy is. Nem igazan erdekel ez a tema engem sem.
Amugy hello. :D Szabadsagon voltam, olyan mintha egy honapja lennek tavol. :D

SzZoole 2017.08.17. 13:25:02

@pappito: P. ez kb. olyan hasonlat volt, mint a tied.
A húsvéti szokások/busojarast összehasonlítani a kamion utánfutóján hangos zenére egymás előtt terdelo faszporgetyukel?

pappito · http://pappito.com 2017.08.17. 13:26:22

@Reprobate: akkor most már két dolgot nem értettél

pappito · http://pappito.com 2017.08.17. 13:27:36

@London2009: "Orokbe is fogadhatnak, hazasodhatnak, megis hol bantjak oket? "
azért ezek nem általános dolgok, van pár hely ahol ezt megtehetik, a világ nagyobb részén nem.

2017.08.17. 13:29:53

@London2009: A hasonló, nem ugyanolyan .... És tekintettel arra, hogy nem minden országban házasodhatnak, fogadhatnak örökbe, alapithatnak családot hivatalosan is, az ezzel járó jogokkal együtt, még a "hasonló" is csak részben igaz.
Nyomorult egyházi szarságok ....
Üdv újra itt, az élményeidet olvastam :D

2017.08.17. 13:31:10

@Reprobate: Azért a leszbi-pornóra te is kivered, pubi, ugye? Ugye ...

SzZoole 2017.08.17. 13:31:20

@pappito: dehogy nem P, értem én nagyon jól,de az első kommentem első felet is olvastad?

Nem érdekel,hogy otthon mit csinálnak, de ne vigyek ki az utcára.
És milelott, vannak meleg ismerőseim akkikel szoktam egy asztalnál inni/enni, és nekik is ez a véleményük az utcán felvonuló díszbuzoganyokrol.

London2009 2017.08.17. 13:32:11

@pappito: az orokbefogadas szerintem szep dolog, viszont a beranyaval "gyerek csinaltatassal" nem ertek egyet. De mondjuk en azzal sem ertek egyet, hogy egyedulallo nok besetalhatnak a spermabankba es "csinaltatnak" egy gyereket maguknak, ami kulonben egyre nagyobb divat. No mindegy. Biztos ezzel nem leszek ma tul nepszeru, de ez is egy velemeny, amit en vallalok.

pappito · http://pappito.com 2017.08.17. 13:33:09

@Reprobate: ó hát persze, hogy sokat beszélgetsz a meleg ismerőseiddel erről :)

azt meg nem te döntöd el, hogy kiviszik-e az utcára. te azt döntöd el, hogy felháborodsz teljesen feleslegesen vagy sem, de ezért a döntésedért nem okolhatsz másokat

SzZoole 2017.08.17. 13:33:31

@Pink Petsch: nem igazán Didi,már régen túl vagyok az ilyen kalandokon :-)

pappito · http://pappito.com 2017.08.17. 13:36:26

@London2009: a béranyaságról meg spermabankokról nem sokat tudok, nincs véleményem a dologról

az örökbefogadás meg szerintem jó dolog, a fosterszülőkről meg az állami intézetekről csak rémsztorikat tudok, annál csak jobb lehet egy család ahol akarják azt a gyereket. (de az örökbefogadásban sem vagyok járatos, nemtudom mivel jár)

Hari Seldon 2 2017.08.17. 13:36:46

@pappito:
"miért kell bazári majmot csinálni magukból húsvétkor a hagyományőrző lányoknak, minek kell bazári majmot csinálni maguknak a busómaszkos alakoknak, minek kell bazármi majmot csinálni magukból a papoknak, szoknyában illegetik magukat, komolyammá, na meg a lovasíjászkodás, szőrkucsmában 2017-ben, lovon bazmeg,"

He-he. Ezt en sem tudom miert kell. - Mindig tavosagtartassal neztem a "hagyomanyokat". - A husveti locsolkodast kifejezetten nagyon nem szerettem.

Ettol meg, ha valakinek ilyen dilije van csinalja. Csak nekem ne kelljen semmi "spontan" vagy szervezett hagyomanyon/rendezvenyen reszt venni.

SzZoole 2017.08.17. 13:37:39

@pappito: nyilván te jobban tudod kivel mennyit beszélgetek és miről.....
Hol írtam én ilyet, hogy én döntők is bármiről?
Ne olvas bele olyan dolgokat amiket nem írtam le P.

London2009 2017.08.17. 13:38:21

@pappito: igen, ezt en is igy gondolom. Annal barmi jobb.

2017.08.17. 13:38:31

@Reprobate: De azért mélyen bennük voltál ... szóval, eléggé álszent faszkodás részedről, "faszpörgentyükről" beszélni, miközben a nőnemü melegekre meg feláll ....

2017.08.17. 13:39:33

@London2009: Hm, és mi van a meddőséggel?

Hari Seldon 2 2017.08.17. 13:46:51

@London2009:
Azt hiszem ertem mire gondolsz. Nekem kb ugyanez a velemenyem.

SzZoole 2017.08.17. 13:49:44

@Pink Petsch: na most akkor tőled is megkérdezem, hol írtam olyat?

Hari Seldon 2 2017.08.17. 13:51:46

@pappito:
"túl harsányan intimek"
Nem erzel ellentmondast a ket fogalom kozott?

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.17. 13:51:52

Kivételesen megpróbáltam ide írni, de látom, semmi se változott: az ellenvélemény tilos, mert különben Soros gazda letiltja a finanszírozástt.

2017.08.17. 13:52:58

@Reprobate: Itt:
Reprobate 2017.08.17. 13:25:02
"A húsvéti szokások/busojarast összehasonlítani a kamion utánfutóján hangos zenére egymás előtt terdelo faszporgetyukel?"

Határátkelő 2017.08.17. 13:53:31

@Reprobate: @Pink Petsch: Hé, azért a hangnemmel csak normálisan! Kösz!

2017.08.17. 13:54:01

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Ládd, milyen hülye vagy? :DDD Azt be nem ismered, hogy tévedtél, mi?

Határátkelő 2017.08.17. 13:56:30

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Ha kivételesen megpróbálsz normálisan, akkor minden további nélkül megjelenik.

pappito · http://pappito.com 2017.08.17. 13:58:55

@Hari Seldon 2: két ember közötti intimitás is lehet harsány, pláne turisták által ellepett közterületen :) ha jorgosz feldobja a nőjét a strandkorlátra és megszeretgeti tövig, az csak elég harsány, nekik lehet, hogy intim :)

Shaktee 2017.08.17. 14:06:00

@Határátkelő: mazo mudban tetszik ma lenni :-)

@Pink Petsch: gyogyulgatsz szivi?

2017.08.17. 14:08:02

@swing gitan: Kurvalassan .. holnapig megint ki vagyok irva, holnap aztán vissza-busz Neustadtba a klinikára ... Úgy néz ki, legfeljebb csak jövő héten lesz ebből meló :(((

2017.08.17. 14:09:55

Kámpics vagyok, meleg(jog)pártoló.

Nem akarok negatív lenni, és köszönjük Zitának, hogy megírta, de nem nagyon tetszett.

Nem tetszett, mert giccses (a szerelmetes városomban dülöngélő mézeskalács házak felütésnél lefejeltem az asztal sarkát, pedig munkanap van, ezt ki téríti meg?), ráadásul olyan védhetetlen kis dolgokat is mond.

Olvastam birca kimoderált kommentjét, tök jól összeszedte. Pedig szerintem aztán birca tényleg egy szellemi világtalan, úh ha még ő is talál fogást, akkor ott baj van.

Nem értem, hogy miért kellett pont az ő kommentjét kiszedni, a "maradjon a négy fal között" féle intellektuális zsákutca helyett például.

Azt értem, hogy a fene sem akar egész nap erről a témáról kötelet húzni, mert minden bircának (vagy a négy-fal-közötteknek) írt válasz mínusz 5 iq-pont, de akkor meg minek ilyen poszt?

Ha már egyszer itt van, miért pont birca ne írhatná rá (az ezúttal véletlenül éppen kevésbé) hülyeségeit?

Oké. A 10 millió moderáció-szakértő országa vagyunk, kívülről könnyű pofázni. Jogos.

De akkor is meh.

Nem elég, hogy lefejeltem az asztalt, még az erekcióm is elment. Nincs itt véletlenül hétfő, b.sszameg?

2017.08.17. 14:14:42

@Nagy kámpics: Oké, a stilus helyenként giccses, helyénként meg nyálas, de ha te egy blogon, ami beküldött posztokból áll, a stilust veszed gorcső alá, és nem a témát, az olyan, mint a papirzsepibe élvezés ....
Ha meg birca-ra vagy kiváncsi, csak kattints rá tetszőlegesen bármely cimlapra posztra ... ahonnan még nincs kitiltva, ott lesz.

Taxomükke (UK) 2017.08.17. 14:17:36

@London2009: Haggyadma, az egyik haverom mindig ezt csinalja az aktualis szeretojevel - tarsasagban vagyunk, oszt cuppantgatnak, sot a jomultkor megpuszilta a lany labujjat.
Nekem ez sok, nem vagyok prud, sot, de otthon a negy fal kozott szeretek szexelni, es nem vagyok kivancsi masok tolem egy*ket meteren belul lebonyolitott maganeletere.
Az mar csak hab a tortan, hogy a haverom meg a barati tarsasag minden tagja mostanaban toltotte be az otvenet.

London2009 2017.08.17. 14:19:10

@Pink Petsch: a meddo parok eseteben is ugyanezt gondolom.

2017.08.17. 14:21:11

@swing gitan: Dehogynem, ez nem USA ... csak rohadtul unom magam ...

2017.08.17. 14:23:02

@London2009: Hm, hát remélem, akarsz gyereket, és remélem, össze is jön ... és nem szorulsz majd egy béranyára, még akkor sem ha nem meddőségről van szó, hanem "csak" sima tapadási rendellenésségről.

London2009 2017.08.17. 14:24:06

@Taxomükke (UK): :DD
Felall a hatamon a szor tole. Rem irritalonak talalom. No mindegy. Legalabb mi egyetertunk. :D

London2009 2017.08.17. 14:27:47

@Pink Petsch: akkor sem lenne soha az opcio a beranya. Akkor vagy orokbefogadok, vagy elfogadom, hogy nekem ezt osztotta az elet. Teljesen elkepzelhetetlen a szamomra ez a beranyasag. De miutan lattam nagyon rossz peldat az orokbefogadasra a csaladomban igy azt hiszem, hogy azt is kilonem. Talan a lombikig elmennek bar azt is a termeszet megeroszakolasanak tartom, de az a maximum.

Ponton Bianchi alkatresz nagykereskedelem 2017.08.17. 14:27:53

Gondolom turbora kapcsolt a moderacio.
Nembaj.
Egyre tobb a muszlim Hollandiaban is, es ez ebbol a szempontbol jo.

Shaktee 2017.08.17. 14:30:45

Tetszik a poszt, laza kedves irás..

Nálunk itt tart a dolog, rendorok csak civilben vonulhatnak majd, s fognak is, melegek-heterok egyutt:

www.cbc.ca/news/canada/ottawa/ottawa-police-bordeleau-pride-reaction-no-uniform-1.4247216

SzZoole 2017.08.17. 14:31:51

@Pink Petsch: nem ezt, azt a feltetelezesed, hogy én leszbiporno elot elem az életem, ez kb olyan mintha azt felteteleznem,hogy anno qurvacsoszkent te is elcsabultal egy egy jó ajanlatotol, na ugye, hogy ugye :-)

Shaktee 2017.08.17. 14:32:06

@Pink Petsch: munkahelyi baleset esetén, fizet a gonosz usák is, s imadkozik hogy ne pereled be oket.

Shaktee 2017.08.17. 14:33:51

@Taxomükke (UK): :-) " jomultkor megpuszilta a lany labujjat"

De legalább nem kapta be :P

2017.08.17. 14:39:16

@London2009: Oké ... remélem, sosem kell majd ilyen helyzetben döntést hoznod ...

2017.08.17. 14:40:30

@Reprobate: Jahogy. Az meg itt van:
@Pink Petsch: nem igazán Didi,már régen túl vagyok az ilyen kalandokon :-)
A "régen túlvagy" azt jelenti, hogy volt benned részük ....

2017.08.17. 14:41:13

@swing gitan: Hát, legfeljebb a sajtot tudnám beperelni ...

Ponton Bianchi alkatresz nagykereskedelem 2017.08.17. 14:48:00

@verkagrafomanka: "hát csak meg kell nézni az állatvilágot, közismerten gyakori a homoszexualitás. "
- annyira, hogy kb 0.5%-t tesz ki.

Shaktee 2017.08.17. 14:48:52

@Pink Petsch: reszeld a sajtot legkozelebb ne vagdald :P

London2009 2017.08.17. 14:51:53

@Pink Petsch: ne haragudj, de annyira ki vagyok az ilyen tok folosleges kommentektol. Honnan tudod, hogy nekem miben kellett mar dontest hoznom? Miert nem lehet elfogadni, hogy nekem ez a hatarozott velemenyem? Tok folosleges ilyeneket irni, hogy majd megtudod, majd meglatod stb. Grrrr...

huisje,boompje,beestje · http://huisjeboomptjebeestje.blogspot.nl/ 2017.08.17. 14:56:07

Szép napot mindenkinek! Jövök este, addig is olvasom a kommenteket!

Shaktee 2017.08.17. 14:56:40

@Nagy kámpics:

Ha neked a birca tartja fent a woodydat akkor tényleg nagy kakiban van a HA
:-))))
woody=hard on..etc..

2017.08.17. 14:58:54

@Pink Petsch:

"Azért a leszbi-pornóra te is kivered"

Ezt nem tőlem kérdezted, és persze anekdotális evidencia, de én éppenséggel nem. Úgy esett, hogy volt egy csajom, aki egy idő után nem átallott lelépni egy másik csajjal, és akkor A) egy picit pöszén néztem, és B) ha volt is neki korábban, a leszbipornó elvesztette minden vonzerejét számomra. Úgy vagyok vele azóta, hogy:

i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/913/758/a12.jpg

De egyébként rágugliztam, csak úgy érdekesség jelleggel, hogy leszbipornót inkább nők néznek, ahogy (meglepetés!) (legalábbis nekem) gay pornót is, és figyelemre méltó, hogy a férfiak közül kábé ugyanannyian néznek gay meg lesbian pornót, ami legalábbis gyanús.

metrouk2.files.wordpress.com/2015/05/womenmen.jpg

"ha te egy blogon, ami beküldött posztokból áll, a stilust veszed gorcső alá, és nem a témát, az olyan, mint a papirzsepibe élvezés .... "

Haha, ez jó szöveg, de bevallom, a stílus legalább annyira szokott érdekelni, mint a téma.

Hogy pont a papírzsepivel mi a baj (a többi háztartási tárgy relációjában például), arra nem merek rákérdezni, bircát meg sajnos látom eleget.:D

2017.08.17. 14:59:29

@swing gitan:

Háttööö, szerencsétlen megfogalmazás volt tényleg. :D

2017.08.17. 15:00:08

@swing gitan: Nem hiszem, hogy egy reszeltsajt-tálnak túlságosan nagy sikere lenne ;)))

2017.08.17. 15:01:02

@swing gitan: Nem hiszem, hogy egy reszeltsajt-tálnak túlságosan nagy sikere lenne ;)))

2017.08.17. 15:03:32

@London2009: Elfogadtam. És egyben kifejeztem abéli reményemet, hogy nem kerülsz olyan helyzetbe, amikor az elveiddel/meggyőződéseddel ellentétes helyzetbe kényszerit az élet. Mondjuk, a gyerekvállalás terén.
Ennyi. A többit meg túlreagáltad ...

Shaktee 2017.08.17. 15:04:22

@Nagy kámpics:

Embere válogatja kanpitch, az én izlésemnek túl szőrös a fickó..
:D

hányféle szo van a portugalban a woodyra?

London2009 2017.08.17. 15:05:05

@Pink Petsch: ez nagyon kedves toled, ettol fuggetlenul irom neked meg egyszer, hogy akkor sem es nem a levegobe beszelek, maradjunk ennyiben.

verkagrafomanka 2017.08.17. 15:05:31

@Ponton Bianchi alkatresz nagykereskedelem:
nem a szám a lényeg, hanem hogy az nem érv, hogy az emberi homoszexualitás a természet ellen való, mert van állati is, és az aztán tuti nem az állat saját döntése (sokak szerint az embereknél döntés kérdése).

2017.08.17. 15:06:54

@Nagy kámpics: Hm, pedig jobban jártál, mintha egy másik pasival lépett volna le ;).
Nincs sok baj a papirzsepivel, már attól eltekintve, hogy bár okoz némi élvezetet, messze nem az igazi ;)

montroyal ( CAN qc) 2017.08.17. 15:10:24

wow super iras ... igaz Canadaban 3. -ként legalizaltak a meleg hazassagot de azelott régen elismerték, nem uldozték a melegeket pl nem igazan tudom miota de 90 ben amikor ide éerkeztem mar régrn megvolt a Village ami egy keruletnyi varosresz a melegeknek ... es nalunk is egy hetes unnep a Pride es szépen hoz a turizmussal is ..
www.google.ca/search?q=village+gay+montreal&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiJq_fKqt7VAhVB7oMKHfghBdYQ_AUICigB&biw=1097&bih=543

Dikusz 2017.08.17. 15:17:15

@Pink Petsch: ki tudsz cseszni a sajttal, edd meg! :)))

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.17. 15:25:22

@Határátkelő:

Na látod, megint törölted. Elég gusztustalan alak vagy, nem gondolod?

Határátkelő 2017.08.17. 15:26:49

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Az lehet, hogy én gusztustalan alak vagyok, te pedig nem érted, hogy ha nem szeded ki a szövegedből a másokat sértő szavakat, kifejezéseket, akkor beküldheted ötvenszer is, akkor sem fog megjelenni.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.17. 15:31:06

@Határátkelő:

Világos, szabad mást gusztalannak nevezni, de nem szabad érvelni logikusan.

A gusztustalannak nevezés nem sértés, de a "hivatalos" állásponttal szembeni racionális kritika az. Vicces vagy.

Na jó, ennek így semmi értelme. Nem akarsz vitát a blogndon. Ez legyen akkor a te bajod.

Ponton Bianchi alkatresz nagykereskedelem 2017.08.17. 15:31:23

@pappito: "de azért ilyen prájdok már évtizedek óta vannak, szóval tök jól meg lehet jósolni, hogy ott olyasmi lesz ami kilöki az embert a komfort zónájából, hát akkor ne tessék odamenni"

- akkor rendezzek ugy mint az ozorai drogfesztivalt, a falu vegen es senkit sem fognak zavarni, eppen ugy mint azok a kulfoldi fesztivalozok. Ok sem zavartak senkit. Ha az lgbt fesztival Bakonygyiroton a faluvegen lesz akkor nem megy oda senki akit nem erdekel. De ok a belvaros foutcajan akarjak, miert ha nem a provokacio miatt?
Azt tanultam hogy a demokraciaban a tobbseg dont, a tobbseg akarata szamit. Azt mar tudom hogy europaban csak latszatdemokracia van.

Demi78 2017.08.17. 15:32:46

Volt mar buzizas, erdemes visszaolvasni?

Határátkelő 2017.08.17. 15:33:45

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Ne ferdítsd el a szavaimat. Azt mondtam, hogy ha kiszeded a szövegedből a másokat sértő kifejezéseket, akkor megjelenik. Ezt ne mosd össze semmikyen racionális érvelessel, mert a kettőnek semmi köze egymáshoz. Egyelőre te neveztél engem gusztustalannak, és nem én téged, ha nem tűnt volna föl.

London2009 2017.08.17. 15:35:41

@Ponton Bianchi alkatresz nagykereskedelem: kivetelesen most ebben egyetertek veled. Szerintem is elkepeszto, hogy az Andrassy uton duborognek a kamionok, vagy fel Londont lezarjak emiatt a csudas rendezveny miatt. Tehat en szivok amiatt, hogy razhassak a pixajukat a kamionokon mar elnezest. Rakjak tenyleg valami olyan helyre, aminek jot tesz ez a rendezveny, bevetelt general, de nem zavar masokat. Ebben tok igazad van.

Ponton Bianchi alkatresz nagykereskedelem 2017.08.17. 15:39:47

@Pink Petsch: @London2009: "Egyébként meg, szerintem a melegeket is ugyanolyak jogok illetik meg, mint a heterókat az élet minden területén."

- szerintem is, de ok tobbletjogokat kovetelnek.
London: szabadsagod ota uj hir, hogy ilyenolyan modon (csalas v tudatos markeing ami szinten csalas) Mark Zuckenberg lesz az Usa kovetkezo elnoke, o aki az egyenloseg neveben kirugja a ferfi programozokat hogy noket vegyen fel helyettuk a "gender balance" jegyeben. Az egyik kollegam fiat is kirugtak mondvacsinalt okok miatt a facebooktol, ez volt a valodi ok.
Miert nem lehet hagyni mindenkit hogy olyan munkat vegezzen amihez kedve van, miert kell eroltetni?
Mint a kommunizmusban, banyasz es traktoros lanyok. Bar a vilagot ugyanazok iranyitjak mint akkor tehat nem csoda.

London2009 2017.08.17. 15:42:54

@Ponton Bianchi alkatresz nagykereskedelem: errol meg nem hallottam, meg nem is erdekel addig, mig nem tortenik meg. Hiszem, ha latom kategoria.

Demi78 2017.08.17. 15:47:23

Ez a Pride szamomra olyan, mint a Red Bull Air Race: erdekel par ezer, szazezer embert, de ezek miatt ugyan kar lezarni a varos egy reszet.
Vagy mint a Critical Mass, aminek lelkes resztvevoje voltam otthon.

Nem lett kevesebb veszelyeztetes BP utjain a Critical miatt, nem lesz tobb repulogeppilota a Red Bull miatt, nem lesznek toleransabbak az emberek a Pride miatt. Akkor mi a francnak rendezik ezeket? Csak megy el a penz, teljesen feleslegesen.

Muscari 2017.08.17. 15:47:28

@33621: nem erted a lenyeget. Ez egy emberi jogi megmozdulas. Sok helyen a vilagon meg mindig halallal buntetik, ha valaki meleg, fontos, hogy erre felhivjuk a figyelmet. Par evtizede meg Europaban is borton jart erte.

A lanyom minden evben kimegy Londonban, bar o nem meleg, de szolidaritasbol ott van.

Muscari 2017.08.17. 15:48:14

@Demi78: en meg csak par kommentig jutottam, gondolkodom, hogy olvassam-e tovabb.

Demi78 2017.08.17. 15:49:59

@Muscari: pont ezert kerdezem en, mar abbahagytam a 444et, index-et par hete, nem akarom, hogy a HA is felvigye a vernyomasomat. Eljen a struccpolitika!:)

London2009 2017.08.17. 15:53:23

@Demi78: pont ez jutott az eszembe, hogy ugyanigy erzek a Notting Hill vagy Hackney karneval irant is. Mondjuk engem inkabb az a rengeteg szemet zavar, amit ezek a felesleges rendezvenyek termelnek. Ettol fuggetlenul hadd csinaljak, engem nem zavar, de nem bannam ha nem lenne tul nagy fennakadas miattuk. Amugy meg tudhatnad, hogy ilyet nem szabad mondani. Ezrevel jonnek a Red Bull Air Race-re a turistak...

2017.08.17. 15:54:03

@London2009: Hm, szerinted ez az elképesztő? Szerintem meg az, amikor a taxisok a fél várost lebénitják, hogy kizsarolják az Ubert az országból. Vagy az az elképesztő, hogy a Vivicita futóversenye miatt egész napra lebénul a Belváros tömegközlekedésestől, mindenestől. És akkor még egy szót sem szóltam a Duna felett rendezett rendszeres légibemutató-showwról, ami kiatt napokig szop az egész Belváros. Szerintem meg akkor ezeket rendezzék Bivalybasznád-alsón. Tudod, hogy az Andrássyn Pride lesz, nem mész oda, ha nem érdekel.

Muscari 2017.08.17. 15:54:57

@fhdgy: +1

mi sokszor vetodunk ilyen helyekre, engem sose szokott zavarni, tartunk egy kis tavolsagot toluk, es ennyi. Oket se zavarja, hogy rajtunk van furdoruha :-)

Demi78 2017.08.17. 15:56:26

@London2009: .... es pride-re a melegek (jujj, kimondtam, csapok is a szamra:)) )

London2009 2017.08.17. 15:59:28

@Pink Petsch: de, de. Ez is mind ugyanannyira erthetetlen. Biztos valakinek nagyon megeri.

gabors 2017.08.17. 16:01:00

a felsorolasbol kimaradt USA (2015) csak szolok :-))) igaz a alt-rgith-nak ez azota sem elfogadhato

2017.08.17. 16:01:23

@London2009: Perszehogy, különben nem rendeznék.

gabors 2017.08.17. 16:04:17

"Ugye arra nem is gondoltunk, hogy a határátkelés egyik motivációja még akár ez is lehet. "

en szemelyeses is tudok ilyenrol igaz nem mostanaban tortent :-))

Shaktee 2017.08.17. 16:14:20

@gabors: egy ilyet tudok ebben a varosban, egy ifju arra hivatkozott hogy uldoztek otthon mert meleg ..bekk in 90s, kirugtak eleg hamar..

2017.08.17. 16:18:58

@swing gitan:

Sajnos nem beszélek portugálul. :)

És képzeld, a múltkor, ugye, linkelted azt az ana moura videót, hát látom az óriásplakáton, hogy itt koncertezik a szomszéd városban 28-án, már izzítom is a csajomat, erre amikor rákeresek a neten, kiderül, hogy persze, 28-án, de a múlt hónapban volt, júliusban.

Eh.

Többet kellene városba járnom meg olyan helyekre, ahol vannak óriásplakátok. Kár érte. :)

gabors 2017.08.17. 16:21:05

@P.Elliot: "Itt New Jerseyben elfogadott a hazassag is es meg ugy tudom jopar allamban, semmi problema."

jo par allamban??? mind az 50-ben legfelsobb birosag 5-4 es dontese ota 2015 !! (fagyi visszanyalt a Defense of Marriage Act :-)

blackhairlady 2017.08.17. 16:26:30

Sokszor szembe jon az a kifogas, hogy mert az arcunkba toljak ezt a buzi temat, es mar tul sok. Es igen, tenyleg az arcunkba toljak. Hogy miert? Mert most erett meg a vilag arra, hogy ok is elkezdjenek a jogaikert kuzdeni. Friss meg a dolog, es bizonyara meg 10+ evig ezt fogjuk erezni.
Annak idejen valoszinuleg igy ereztek a feher emberek amikor a feketek elkezdtek tiltakozni, aztan a ferfiak amikor a holgyek nadragot huztak es a szavazati jogukert kuzdottek, manapsag pedig a teljesen egyenlo jogaikert , egyenlo fizetesert, megitelesert, amit ugye a sok ferfi csak feminacizmusnak hiv.
Bizony evekbe, evtizedekbe telik amig egy csoport ki tud maganak harcolni egyenlo jogokat, es igen, ez bizony nagyon zavaro tud lenni azoknak akiket ez nem erdekel vagy uram bocs' nem ert egyet vele.

Feljon ervkent, hogy de hat mar sok orszagban egyenlo jogaik vannak. Viszont sok orszagban meg nincsenek. Amikor olvassuk a cikket, hogy szulok kerelmezik, hogy a meleg ovobacsit bocsassak el az allasabol. Akkor hol is van az egyenlo jog?

Aztan ugye jon az, hogy en elelfogadom a homokosokat csak engem hagyjanak beken. Pelda. Elmegyunk szorakozni, leszolit egy ferfi. Kedvesen elutasitom. vagy ababhagyja a nyomulast vagy nem. Elso esetben egy normalis ferfi, a masodik esetben egy bunko ferfi aki nem ert a szobol. Ugyanez egy leszbikos holgytol. Leszolit, erre kozlom vele, hogy nem egy ligaban jatszunk. Vagy elfogadja vagy nem. Elso esetben egy normalis holgy, aztan itt jon a csavar, a masodik esetben mar nem az lesz, hogy egy hulye bunko arogans no, hanem a hulye leszbi picsa. Holott nem a szexualis beallitottsagaval volt a baj hanem az emberi viselkedesevel, mint ahogy az elso esetben sem emeltuk ki ugye, hogy a bunko hapsi nem buzi volt.

Szeretnunk kene a homoszexualisokat? Dehogy is. Ha nem tudjuk befogadni az eletviteluket akkor ne hogy mar megeroszakoljuk magunkat, hogy marpedig ez kotelezo. Mint ahogy nem kell szeretnunk a zsido/kereszteny/muszlim..., feher/fekete/rezboru... , vajnatimi/bojteatatya, kover/sovany, (es sorolhatnam napestig) embereket, emberi tulajdonsagokat, eletvitelt sem. Hogyan is varhatnank el, hogy mindenki mindenkit kedveljen, elfogadjon. Azert vagyunk emberek, hogy legyenek erzelmeink, legyen velemenyunk, es ha nen nem tudom szeretni , elfogadni egy masik embert, egy masik eszmet, akkor ne kelljen azt mondanom, hogy de igen, hurra, en vagyok a mindenkit toleralo szuperno.

DE! Es ami a lenyegnek kellene, hogy legyen. Annyit mindenkeppen tegyunk marmeg, hogy nem bantjuk oket, nem uszitunk ellenuk,
es amennyire lehet, eljunk egymas mellett bekeben. Ne verjuk meg oket a a sotet sikatorban, ne alazzuk meg oket a tornaterem oltozojeben, ne diszkriminaljuk oket a munkahelyen. Ha valamit elkovetnek, azt nem azert kovetik el mert homokosok, hanem mert galad emberek, pont mint a nem homokosok is amikor torvenyt, szabalyt szegnek, eppen ezert ugyanugy legeynek buntetve is a tetteikert, es ne a nemi hovatartozasuk miatt.
Ha valaki a maganletet behozza a munkahelyre akkor legyen kovetkezmenye a homoszexualisnak es a nem homoszexualisnak is, de ne hozzuk focimen a vallalati aliujsagon, hogy a buzi jozsi megcsokolta munkahelyen a buzi pistat. Mert azt sem emeljuk ki, hogy a nem buzi feri megcsokolta a munkahelyen a nem leszbi katit.
Ezert nem ertek egyet szemly szerint a "coming-out"-tal sem, amikor egy homoszexualis bejelenti, hogy o a sajat nemet szereti. Ez maganugy, senkit nem erdekel, es nem is lenne szabad, hogy erdekeljen, hogy kit csokol arcon ha belep a lakasba.

Szoval csak azt akartam mondni roviden, hogy hagyjuk beken egymast, es maris egy fokkal szebb lesz ez az amugy gyonyoru Fold nevu bolygo es rajta emberek millioinak elete:)

Shaktee 2017.08.17. 16:26:46

@Nagy kámpics: kár, nagy kár..

www.youtube.com/watch?v=lh9YHtZzHfk

Még mindig titok hogy milyen nyelven beszélsz a csajoddal?

Képzeld, a múlt héten annyira tulleptem a data porciomat kvebekben hogy nem tudok a buszon hazafele netezni, olvasgattam a Bruce(boss)könyvét nagy élvezettel, eszembe is jutottal, a katolicizmusarol irt eppen..meglepett..hozom is neked ha meglelem.

pill.

P.Elliot 2017.08.17. 16:28:48

@gabors: Na, akkor nem tartottam szamon hogy hol fogadtak meg el, szoval midenutt.
Remek!
Okos pasi vagy, mindent tudsz....

Digger hol van? Magyarorszagon nyaral? Feltunt hogy mostanaban nem latom a hozzaszolasait.

Ponton Bianchi alkatresz nagykereskedelem 2017.08.17. 16:29:25

@verkagrafomanka: "sokak szerint az embereknél döntés kérdése)."

- a velemenyszabadsag jegyeben: szerintem is, es a 70es evekig pszichologusok szerint is, engem csak az exhibicionosta fajta zavar, amelyik elvarja a toleranciat de o aztan kereszteny jelkepeket gyalazva vonulgat.

Ponton Bianchi alkatresz nagykereskedelem 2017.08.17. 16:29:37

@Határátkelő: a mocskos mindenit.
Mar a life.hu-s linket sem rakod be, mert nem vag egybe a velemenyeddel, jollehet valosagot kozol?

A pride-k europai jovojerol szolo hozzaszolasommal mi a baj? Nem illik a vilagkepetekbe?

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.17. 16:29:54

@Határátkelő:

Nincs egy sértés se a szövegemben.

Nem szoktam sértegetni.

Tudomásul veszem, hogy nem szeretnél vitát. Semmi gond.

Latcho Rom 2017.08.17. 16:30:37

@Nagy kámpics: Bruce Springsteen Born to Run

"“The way I see it, we ate the apple and Adam, Eve, the rebel Jesus in all his glory and Satan are all part of God’s plan to make men and women out of us, to give us the precious gifts of earth, dirt, sweat, blood, sex, sin, goodness, freedom, captivity, love, fear, life and death . . . our humanity and a world of our own.”

2017.08.17. 16:34:09

@blackhairlady: Értelek, de ha kussban maradnak a négy fal között, akkor sosem lesznek jogaik. Semmilyenek. Ahogy neked sem lennének, ha a kurtizánok pofázás és felvonulás helyett meggyes pitét sütöttek volna.
Egyébként a mondanivalód 90%-ával egyetértek, a fent megjegyzettek volt a 10% ;).

2017.08.17. 16:37:05

@Ponton Bianchi alkatresz nagykereskedelem: Tehát akkor az állatvilágban is választas kérdése a homoszexualitás. Legalábbis a gondolatmeneted szerint ...
Huhh, azt a rohadtkurva! Ezek evolválódnak!

gabors 2017.08.17. 16:37:49

@Pink Petsch: :Dehogynem, ez nem USA ... csak rohadtul unom magam ... :

Huh ??... nekem jarna teljes fizetes 186 napig akar egyhuzamba is itt az USA-ban .... sot dolgozokent az emberek nagy reszenek jar fizetett beteg szabadsag is tobb vagy kevesebb a munkaltatotol fugg. Nem kellene mar minden ismeret nelkul ilyen alltalanos megallapitasokat tenni...

az igaz hogy nincs altalanos allami eu biztositas de ez sok EU-orszagban sincs vagyis nem mindenkinek "jar". Foleg azert mert az USA-ban eleg magas az onfoglalkoztatas a gazdasag minden teruleten es ott maga egyenileg donti el hogy kell-e neki biztositas (mindaddig amig eros egeszseges addig nem akar fizetni es mikor beut a majrak akkor a csalad csodbe megy :-(

Amugy valami elmozdulas van lasd ACA ... amit Trump nem tudott (egyelore) eltorolni a nagy nepi ellenallas miatt

2017.08.17. 16:40:13

@Ponton Bianchi alkatresz nagykereskedelem: Mellesleg döntsd el, hogy akkor a kereszténység nevében kéred-e ki, vagy a magadéban. Ha a kereszténység nevében, akkor Isten-hivő vagy (legalábbis elméletben). Nos, hogy mered megkérdőjelezni Isten alkotásának tökéletességét? Ő teremtette a homoszexuálisokat is.
Ha meg a magadában, akkor kár belekeverned a keresztény jelképeket, ugyanis simány csak arról van szó, hogy olyan vagy, mint egy lépcsőház.

2017.08.17. 16:43:48

@gabors: Tudtam, hogy ez betalál :DDD Szóval, igaz, hogy az államtól te fel is fordulhatsz, és ha a munkáltatód nem fizeti, akkor igy jártál. Vagy ha kényszervállalkozó vagy, akkor is igy jártál, de azért fasza, mert személy szerint neked olyan szerencsléd van, hogy a te munkáltatód fizeti.
Mellesleg, ilyen szempontból, hülye volt maga az eredeti kérdés is, tudva, hogy melyik országban élek. Pont annyira volt ignoráns a válaszom, mint a kérdés.

gabors 2017.08.17. 16:45:44

@P.Elliot: " hogy hol fogadtak meg el, " ez szovetsegi szinten dolt el 2015-ben addig csak allamokra vonatkozott pl ha valaki mondjuk Hawai-n vagy New York-ban vagy New Jersey-ben kotott "meleg" hazassagot (same sex marriage) a tag allamok tobbsege es a szovetsegi allam sem fogadta el (pl adozas) ...

A legfelsobb birosag a 14-dik alkotmany kiegeszites alapjan, ami jog elotti egyenloseget mondja ki (tobbek kozott), legalizalta minden allamra vonatkozoan (termesztesen mind szovetsegi joggal egyutt). Ez amugy eleg fontos volt peldaul orokles vagy betegseg es sok mas ugyben ahol "hivatalos" hazastarsnak vedett jogai vannak az elettarssal szemben .....

Hari Seldon 2 2017.08.17. 16:52:07

@Demi78:
He-he. Szerintem itt tevedsz: a penz jon.
Iszonyu biznisz a homofesztival. Ha nem volna nem csinalnak.
Hirdetesek, reklamok.
En ugy kepzelem, hogy olyan, mint a Tour de France. (aki volt mindketton, kijavithat vagy helyeselhet)
Tele tamogato cegekkel, stb. Media nyilvanossag. Ott kapjak a reklam idot.
Szerintem ezt nagyon nyeresegesen meg lehet rendezni. Ja es annak uzlet, aki "behulyiti" a beoltozott felvonulokat, hogy micsoda "jo moka" ez, meg "kialltok magatokert... stb stb"
Par ember nagyot kaszal ezen, csak adnak hozza egy ideologiat.

Határátkelő 2017.08.17. 16:52:18

@Ponton Bianchi alkatresz nagykereskedelem: ja, hogy a link miatt nem került be! Én hülye meg azt hittem, hogy az előtte fejtegetett szöveg miatt.

gabors 2017.08.17. 16:52:27

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: "Na látod, megint törölted. Elég gusztustalan alak vagy, nem gondolod? " miert lenne gusztustalan O (akarki is legyen_ a bloggazda O donti el ...

"Hozzászólásod előzetes moderáció után jelenik meg. " ez nem szokott feltunni a nyomas elott ?? az jelenik meg ami a moderator szerint belefer :-) ez van ... ha nem tetszik irjal mashol (ahol meg nem tiltottak ki)

blackhairlady 2017.08.17. 16:56:28

@Pink Petsch: nem irtam, hogy kussban maradnak, hol olvastad?

Shaktee 2017.08.17. 16:58:08

@Hari Seldon 2:

Inkább forditva van ez Hari, elobb volt a jogok vedelme, riots new yorkban, melegeket oltek san franciscoban, s s masutt is, a biznic beállt kesobb, mint mindenhova ahol lehet penzt csinalni.

Shaktee 2017.08.17. 17:00:15

@blackhairlady: Erre gondolt a Pinki:

"Ezert nem ertek egyet szemly szerint a "coming-out"-tal sem, amikor egy homoszexualis bejelenti, hogy o a sajat nemet szereti."

Shaktee 2017.08.17. 17:03:40

@swing gitan:

Tehát, a felvonulásokkal sem értesz egyet - bár azt irod hogy szeressuk egymast gyerekek, Kumbaya, de maradjon csak mindenki csendben, a szekrényben - hiszen ezek nagy coming out manifesztáciok.

gabors 2017.08.17. 17:06:07

@Pink Petsch: . " Vagy ha kényszervállalkozó" itt szo nincs kenyszervallakozokrol (az esetek donto tobbsegeben)

amugy a tobbiben sincs igazad de nem probalom elmagyarazni hiszen ugy tunik meg azt sem latod tisztan hogy az USA az nem egy "allam" hanem Constitutional Republic.

Amugy szemely szerint en a Berni Sanders es korabban masok (pl Obama, Clinton) alltal javasolt "single payer public option-t " vagy a szinten hasonlo Medicare for All tamogatom. De most nem ez van az USA-ban ... az hogy miert plane nem fer bele egy kommentbe ... csak irritalo az ilyen sztereotip beszlas .... mondhattad volna hogy nem szomalia kina vagy meg vagy 100 orszag ...

gabors 2017.08.17. 17:08:19

@swing gitan: en azokrol az idokorl beszelek amikor meg Magyarorszagon is felig meddig illegalis volt :-)))

blackhairlady 2017.08.17. 17:08:48

@swing gitan: Szerintem fussal neki megegyszer, kezdd az elso mondatokkal.

Shaktee 2017.08.17. 17:12:04

@blackhairlady:

Nincs mit ujraolvasnom, hiszen becsomagoltad a dolgot ebbe a nyálas izébe, tudod ezer ilyet olvastam azoktol akik szerint maradjanak csendbe a melegek, feketek, zsidok, mert maguknak okoznak kárt azzal hogy felhivjak magukra a figyelmed.

Peace sister :-)

Hari Seldon 2 2017.08.17. 17:12:14

@swing gitan:
OK. Pontositok: most errol az amsterdami fesztivalrol van szo. Jelenleg ez ott mar hatalmas biznisz. Semmi kiallas, meg hasonlok. Ahogy hallottuk mar 17 eve sima ugy ez naluk. Egy hetig tarto buli, stb. Ilyenkor dragabbak a szallodai szobak, dragabb a kocsmaba a sor. Hat hogy a fenebe ne tamogatna boldog boldogtalan. A sok szolgaltatasban erdekelt szereplo felkialt: "Hello jon a sok meleg, lehet kaszalni!"
Plusz szponzorok mindenhol. A varosnak is buli, a megnovelt bevetel.
Ergo ez mostanra hatalmas anyagi nyereseg. - Nehany szervezonek. Es nehany erdekeltnek.
Plusz koltseg? - a, csak a felvonuloknak, vendegeknek. De vegulis meg kell fizetni a nyereseget.
Gyanitom, hogy ugyanez van gyakorlatilag mindenhol nyugaton.
(az mas kerdes, hogy mashol ez mennyre kiallas / stb)

Na, jo ez csak egy rosszmaju megjegyzes volt reszemrol a fesztival hatterevel kapcsolatban.

Shaktee 2017.08.17. 17:17:50

@Hari Seldon 2: Miert ne lenne kiallas?

Minta az oroszoknak ahol nem engedik oket az utcara, minta az arab orszagoknak ahol kivegzik oket...minta orbanisztannak, ahol csak rendor sorfalak kozott vonulhatnak, hogy ne verjek oket szarrá a feketeruhas kisnyilasok.

Dehogynem kiállás + jo uzlet is.

blackhairlady 2017.08.17. 17:19:52

@swing gitan: Egyaltalan nem ezt irta. Sot. Pont azert nem ertek egyet az egyeni akciokkal mert annak art amiert harcolnak, az egyenlo megitelesert. Nem kellene kihangsulyozni a homosexualaitast egy munkahelyi vagy barmilyen kozossegben, mert pont olyan jogaik kellenenek, hogy legyenek mint a "normal" (sok sok idozojelben) kapcsolatuaknak. A csoportos osszfogasban hiszek, minden teren. Ezert is irtam az elejen, hogy meg sokaig fogjak az emberek ugy erezni, hogy az arcukba toljak, mert hosszu ut all meg elottuk.

gabors 2017.08.17. 17:20:36

@blackhairlady: "Ezert nem ertek egyet szemly szerint a "coming-out"-tal sem, " itt mire gondolsz mert a legtobb "homokos" ahogy irod nem csinal ilyet hacsak nem Ellen de Generis a szemely .. en csak olyat tudok hogy kozvetlen csaladnak ismerosnek "vallotta" be ... akik altalaban mar "sejtettek"

szerinted elje le egesz eletet ugy mintha "normalis" lenne (direkt van az idezojel) ??? ez majdnem lenullazza a mondanivalod elso reszet ....

ez a "coming-out" abbol ered hogy "coming out of the closet " mert angolul a closet-ben vannak a titkolni valo "rossz" dolgok ... olyanok mint a "skeleton" vagyis kb csak annyit jelent hogy valaki "nyiltan" el ugy ahogy .. gondolom NEM ezt utasitod el .... ??? ha igen akkor neked is kell meg par tiz ev evvel kapcsolatban...

blackhairlady 2017.08.17. 17:21:59

@Ponton Bianchi alkatresz nagykereskedelem: A nepszerusetes nem egyenlo azzal ha valaki elindit egy blogot. Oda kellenek tomegek is akik moge allnak. Szerinted hanyan fognak egy pedifol jogaiert kuzdo moge allni? Gyanitom tudod a valaszt.

2017.08.17. 17:26:12

@gabors: Nem, természetesen semmit sem tudok az USA-ról, és különben is, a Föld kapos. Az arrogancia mindenesetre nagyon megy neked :DDD

blackhairlady 2017.08.17. 17:26:39

@gabors: Nem. olvasd vissza az elozo kommentemet. Ne elje le az elet ugy, de nem kell hivatalosan kiallni es mikrofonok elott bejelenteni.Egyszeruen csak ha szoba kerul egy beszelgetesben, akkor pont olyan termeszetesseggel beszeljen a parjarol, neven szolitva mint a nem homoszexualis, ha rendezveny van, vigye a tarsat magaval, mutassa be az ismeroseinek mint egy termeszetes dolgot, mert az is. Es nekem is van kozeli ismerosom aki tobb dolgon ment mar keresztul mint amit te elkepzelni sem tudsz, es hidd el, tudom mirol beszelek.

2017.08.17. 17:29:29

@blackhairlady: Amikor a "coming out"-okról irtál, hogy már az is sok neked a nyilvánosságukól. Pedig az még nem a jogokért küzdés, viszont, ha az zavar, ha valaki nyiltan vállalja éppen azt, amit, akkor ugye leginkább azt szeretnéd, hogy kussban legyen.

gabors 2017.08.17. 17:32:52

@swing gitan: ++++

ezt probaltam en is modani de ez jobb :-))

az az ugra bugralo M. L. King is maradt volna csondben akkor biztos nem lottek volna fejben egy motel erkelyen :-(((( akar meg mais is elhetne szepen csendben valamelyik ultetveny szelen 88 evesekbol azert manapsag mar sok van

Shaktee 2017.08.17. 17:37:23

@Pink Petsch: ne veszekedj vele bameg, egy oldalon állunk.
:D

gabors 2017.08.17. 17:40:18

@blackhairlady: "Ne elje le az elet ugy, de nem kell hivatalosan kiallni es mikrofonok elott bejelenteni." OK bocsika de a comint-out mint kifejezes NEM ezt jelenti ... (mint irtam volt/van ra pelda hogy valaki IGY csinalta)

a "coming-out" mint kifejezes PONT azt jelenti hogy valaki nyiltan el mint pl "homokos" ezt nyilvan "normalis" heteroknak nehez megerteni nekem se ment sokaig :-) ez kb olyan hogy van olyan hetero aki "csak" titokban csalja a feleseget/ferjet es van aki "coming-out" es nem titkolja masok elott (az hogy buszke is ra mar egy kulon kategoria) .. nem tudom ertheto-e

2017.08.17. 17:40:49

@swing gitan: Számomra túl arrogáns ... volt egy hülye kérdésed, kaptál rá egy hülye választ, és ez igy tök rendben is volt :DDD Erre jön Mr. USA, és kioktat, mintha nem tudnám ...

gabors 2017.08.17. 17:42:35

@Pink Petsch: " Pedig az még nem a jogokért küzdés, viszont, ha az zavar, ha valaki nyiltan vállalja éppen azt, amit, akkor ugye leginkább azt szeretnéd, hogy kussban legyen. " jol mondod :-)) sajnos sokan nem "ertik"

Shaktee 2017.08.17. 17:43:21

@Pink Petsch: apropos mr usa, irtam a a Tivadar fianak a facebookon, egyenlore nem valaszolt

kéményseprő 2017.08.17. 17:48:23

@33621: itt Zürichben és még több nagyvárosban például a nők is felvonulnak március 8-án az esélyegyenlőség jegyében. Rózsaszín sapkában.

Shaktee 2017.08.17. 17:50:24

@Hari Seldon 2:

S végül, ha nem lenne ez a poszt, az amszterdami rendezvény egy fontos kiállás IS, akkor miért örjöngenének itt a trollok, bircák, s másutt a Tesók, fújják a bús magyar turulyt...

Peace

blackhairlady 2017.08.17. 18:00:23

@gabors: nem, a coming out azt jelenti, amikor nyilvanosan kiall es bejelenti, hogy o homokos. En ezzel nem ertek. Azt, hogy barmikor vallaja, azzal igen, es tamogatom is. Ahogy irtam, vallaja fel a feleseget, ferjet, elettarsat, baratnojet, baratjat, akarkit. Ha szoba kerul, ne kelljen lesutott szemmel kussba maradnia. Ezt tamogatom, es fogom is, mivel hiszem, hogy egyenlo jogokkal rendelkeznek, ezert egyenlo jogokok is illetnek meg oket.

blackhairlady 2017.08.17. 18:03:43

@Pink Petsch: "Ezert nem ertek egyet szemly szerint a "coming-out"-tal sem, amikor egy homoszexualis bejelenti, hogy o a sajat nemet szereti. Ez maganugy, senkit nem erdekel, es nem is lenne szabad, hogy erdekeljen, hogy kit csokol arcon ha belep a lakasba."

Egy szoval sem irtam, hogy nekem ez sok. nem ertek vele egyet, hogy nagy nyilvanossag elott van bejelentve. Ossza meg ugyanugy mint mindenki mas, sztorizgatva, tarsasagba jarva, nem eltitkolva dolgokat.

Hari Seldon 2 2017.08.17. 18:04:13

@swing gitan:
Jó. Ma szarkasztikus kedvében voltam...

Hari Seldon 2 2017.08.17. 18:05:42

@Hari Seldon 2:
A fene, ez a "hülyetelefon"... - átírta a ragozást!

2017.08.17. 18:15:24

@blackhairlady: Na igen, viszont ha nincs meg az elfogadó társadalmi közeg, akkor nem kicsit szivja meg. Elfogadó társadalmi közeg meg nem szokott csak úgy magától kialakulni. Ahhoz kell a nagy nyilvánosság, a jogokért való tényleges küzdés, sőt még ezek a Pride-ok is - mindaz, ami nem tetszik neked.

gabors 2017.08.17. 18:17:26

@swing gitan: mit tudna mondani ? vagy a konyvrol kerdezted ?

gabors 2017.08.17. 18:18:35

@canuck madár: most lattam a BBC-n remelem nincsenek halottak ... egyelore sok serultrol irnak 5 perce ...

SzZoole 2017.08.17. 18:24:32

@gabors: itt egyről írnak és több sérültről,a sofőr lövöldözött is :-(

Shaktee 2017.08.17. 18:27:53

@gabors: 1 halott, 20 sebesult, Plaza Catalunya ahol a Ramblas kezdodik..CNN

Mindegy hol csak pusztitsanak, a spanyolok a madridi terror utan kivontak a katonaikat a kozel-keletrol..

Ponton Bianchi alkatresz nagykereskedelem 2017.08.17. 18:34:31

@Pink Petsch: Isten Nem teremtett homoszexualis egyedeket, nem kene belemagyarazni.
"
Teremtsünk embert képmásunkra, magunkhoz hasonlóvá. Ők uralkodjanak a tenger halai, az ég madarai, a háziállatok, a mezei vadak és az összes csúszómászó fölött, amely a földön mozog. Isten megteremtette az embert, saját képmására, az Isten képmására teremtette őt, férfinek és nőnek teremtette őket."

biblia.thsoft.hu/%C3%93sz%C3%B6vets%C3%A9g.html

Ponton Bianchi alkatresz nagykereskedelem 2017.08.17. 18:34:31

@Határátkelő: de a blackhairladynek kuldott hozzaszolasom miert nem? Azert mert leirtam tobbek kozott hogy az emberek tobbsege nyugaton is hanyik ezektol a fesztivaloktol?

Ideje lenne a valosaghoz igazitanod a latasmododat, bar akkor soros papa kevesebbet adna, de buszkebben nezhetnel tukorbe.

Ponton Bianchi alkatresz nagykereskedelem 2017.08.17. 18:34:31

@swing gitan: "minta orbanisztannak, ahol csak rendor sorfalak kozott vonulhatnak, hogy ne verjek oket szarrá a feketeruhas kisnyilasok. "
- tehat ez most akkor koszonet orbanisztan rendoreinek?

Ha rendor lennek, beteget jelentenek aznap.

Ponton Bianchi alkatresz nagykereskedelem 2017.08.17. 18:34:31

@blackhairlady: "Oda kellenek tomegek is akik moge allnak."
- nem igaz. Penz, tamogatas kell a nepszeruseghez. A tomegek soha nem allnanak moge, ha nem tolnak ezt a mediabol.

Szaktanár 2017.08.17. 18:34:31

hello emberek, szeretnék egy kicsit off topic lenni, ha a bloggazdát nem zavarja. olyanoktól szeretnék rövid beszámolókat olvasni, akik kanadába vagy az államokba vándoroltak be, főleg a nyugati part érdekelne mindkét esetben - mennyire volt nehéz bekerülni, milyen az élet, mi tetszik, mi nem, mindent szívesen fogadok. olvastam néhány posztot itt a témában, de ha bárki úgy érzi, h reagálna a felhívásra, szívesen venném. akár privátban is, h ne legyen szétoffolva ez a poszt. holnap tudok válaszolni. előre is köszi!

Határátkelő 2017.08.17. 18:35:31

@Ponton Bianchi alkatresz nagykereskedelem: Akkor vissza kellene adnom a Ferrarit, azt meg nem akarom.

blackhairlady 2017.08.17. 18:39:01

@Pink Petsch: Nekem nem tetszik a pride? Most mar tenyleg nem ertem mit olvastal. Idezd mar be legyszives. Pont hogy azt irtam, hogy a nagy osszefogas kell. Ezert kellettek annak idejen a fekete megmozdulasok vagy a nok felvonulasai.
Hisz meg te is egyetertettel a 90%-azzal amit irtam, akkor most meg hol olvastad azt, hogy nem akarom, hogy a jogaikert kuzdjenek?
De ok. Most mondjuk en itt nagy nyilvanossag elott coming outolok, hogy leszbikus vagyok. Akkor szerinted mi fog tortenni? Gratulalnak nekem emberek? Mihez? Vagy elkuldenek a nemmondomkihova? Azzal mit erek el? Ezert irtam, hogy a nagy nyilbanossag elotti kitarulkozassal nem ertek egyet, mert nem tudnak mit kezdeni veke az emberek. Ha a sajat kozegedben termeszetesen kezeled akkor sokkal tobbre mesz. Egyebkent meg tomeges megmozdulasok tudnak a politikusokra hatni akik a torvenyeket alkotjak, ha mar azok rendben vannak akkor lehet a nagyobb tarsadalmi reteggel is elfogattatni. De akkor sem lehet rakenyszeritni mindenkire, hogy kedvelje oket, viszont ha barninemu serelem eri oket akkor mar lehet jogorvoslatert fordulni.
Teged mivel lehetne ravenni, hogy kedveld az USA-t?:))

2017.08.17. 18:39:14

@Ponton Bianchi alkatresz nagykereskedelem: De azt már nem rágta a szájukba, hogy kivel szexelhetnek. A saját képmására, ugyan, de Isten, ugye meddő és aszexuális. Szóval, heteroknak, biszexuálisoknak meg homoszexuáliskoknak teremtette az embereket.

blackhairlady 2017.08.17. 18:40:17

@gabors: M.L. Kingnek is megvolt a maga Prideja.

blackhairlady 2017.08.17. 18:43:09

@Ponton Bianchi alkatresz nagykereskedelem: Igy van. Penz, tamogatas. na most a tamogatas az a tomegek, nem? Vagy milyen tamogatasra gondolsz? Beirnak a blogjaba, hogy veled vagyunk ecsem? Mert azert ez szerintem keves.

montroyal ( CAN qc) 2017.08.17. 18:44:45

@fhdgy: ezzel csak az a bajom hogy nem zart terulet es pl a nudistakhoz csapatostol jarnak a gatyas muszlin pasik hatrahagyva a ruhas strand eldugott zugaban a talpig elkendozott csaladjukat .. nalunk igy van ..

2017.08.17. 18:46:10

@blackhairlady: Hm, és mi van, ha éppen egy törvényhozó politikus coming out-ol? (történt már ilyen) Azzal sem értesz egyet? ;))) Értelemszerüen, nem kovács-16-józsi coming out-ja fog hatni a társadalomra (legfeljebb a mikrokörnyezetére hozza rá a frászt), bár ezek a "kis" coming out-ok is fontosak. Hm, hányszor lehet egy mondatban azt, hogy "coming out" mielőtt durva szóismétlés lenne belőle? ;)))
Egyébként, a Pride-oknál a kovács-16-józsik számára nincs is tökéletesebb "coming out". Te pedig állitólag nem szereted a nagy nyilvánosságot ... hát csak ezért gondoltam ...
Hogy én az USÁ-t? Hm, mondjuk, a földrésszel semmi bajom :DDD

Shaktee 2017.08.17. 18:48:41

@Pink Petsch: " Hm, és mi van, ha éppen egy törvényhozó politikus coming out-ol? (történt már ilyen)"

Jobbára déli repubik jonnek ki a klozettbol a retyiben, bilincsben :-)

skye8 2017.08.17. 18:50:19

@pappito: sajnalom hogy nem megy a szovegertelmezes. Ellenszenves ha egy kamion tetejen felmeztelen kifestett alakok nyaljak faljak egymast, tancolnak stb. Az egesz rendezveny celjat vulgarizalja a viselkedesuk. Ha szerinted ez az en belso demonaimat tukrozi, akkor eleg nevetseges a logikad mar Meg ne haragudj.

2017.08.17. 18:51:08

@blackhairlady: Hm, van rá egy 50-esem, hogy valami háttérhatalmi katyvasz van a fejébben ezzel kapcsolatban, mint a Soros, vagy Izreal, vagy az ürgyikok ... ők támogatják az ilyen deviánsokat, csak és kizárólag azért, hogy lerombolják az ő kis mikro-világát.

SzZoole 2017.08.17. 18:54:25

@skye8: na, en meg veled értek egyet, eddig csak ketten lennénk ?

fhdgy 2017.08.17. 18:57:47

@montroyal ( CAN qc): Kukkolók mindig voltak, vannak és lesznek is, hogy muszlim vagy nem muszlim, szerintem már csak részletkérdés.

Különben is, aki ma kukkoló, lehet, hogy holnap már naturista lesz.

Én érdekes eseteket már láttam gatyások és gatyátlanok között, de komoly gondok szerencsére nem voltak, pontosabban én nem láttam olyanokat.

Shaktee 2017.08.17. 18:57:55

@skye8:

Jobban idegesit a neo-nácik vonulása délen, s mindaz ami az egesz mogott van, akar imadott kanadankban is - mint a nyali-fali.

Te hogy vagy ezzel?

Shaktee 2017.08.17. 18:59:43

@blackhairlady: "Teged mivel lehetne ravenni, hogy kedveld az USA-t?:))"

Szerintem sovarog a pinki ide erosen, azt kompenzalja az allando wallmartozassal ;P

blackhairlady 2017.08.17. 19:02:19

@Pink Petsch: Szemely szerint nekem mindegy, hogy ki, nem tartom celravezetonek. De nem sert, nincs rossz erzes bennem. Sportolok is, politikusok is comingoutoltak mar (van erre valami bevalt magyar szo?:)) ) , kb olyan erzesem van vele mint a sokat kifogasolt izlestelen futykoslobalok a kamionok tetejen, nem hinnem, hogy tett volna barmit is az ugy hasznara.
A comingout tobbszori hasznalalta nem minosul szoismetlesnek a helyesirasi btk. szerint :))

2017.08.17. 19:04:46

@swing gitan: Bizony-bizony, alig tudom visszafogni magam, hogy repülőre üljek. Aztán nagyhirtelen eszembe jut, hogy egy sima vámtisztviselőcske értelmes ok nélkül beinthet nekem, csak, mert másnapos és rossz kedve van, vagy hasonlitok az ex-ére, aki csúnyán dobta. Szóval, lottózzon a faszom!. ;)

Ponton Bianchi alkatresz nagykereskedelem 2017.08.17. 19:09:02

@Pink Petsch: de azt is a szajukba ragta hogy kivel szexelhetnek. Nem is egyszer nem is 2x. A zsidoknak irt parancsolatokban meg az allatszex is meg van emlitve. Keress az alabbi linken. Ne magyarazz bele hulyeseget.

www.biblia.hit.hu

gabors 2017.08.17. 19:12:22

@blackhairlady: "coming out azt jelenti, amikor nyilvanosan kiall es bejelenti, " nem ezt jelenti, hanem magat az egesz folyamatot amikor az egyen odaig jut hogy nyilvanosan/nyiltan (out of the shadows) el tovabb mint "gay" "lesbian" stb, es van aki valoban "bejelenti" az egesz vilagnak pl Ellen .. de van aki ezt mashogy teszi ... az egesz egy teljesen egyeni/szemelyes dolog mindenkinel maskeppen zajlik ez .. .nekem peldaul semmi gondom azzal sem ha valaki a TV-n jelenti

montroyal ( CAN qc) 2017.08.17. 19:13:27

@Pink Petsch: miközben a nőnemü melegekre meg feláll

akik a filmekben szerepelnek es nem is biztos hogy lesbik igazabol... viszon az igazi lesbik egyutt elo csajok nonek is ferfinak is csunyak tobbnyire dagadtak fius oltozkodes haj ... na neee .... az igaziakra nem nem all fel...
akkor inkabb a bisexek akik azert fiuval vannak de jol elvannak a csajokkal is

Ponton Bianchi alkatresz nagykereskedelem 2017.08.17. 19:17:22

@Pink Petsch: www.google.co.uk/amp/s/amp.businessinsider.com/these-6-corporations-control-90-of-the-media-in-america-2012-6

tehat az oly sokszor citalt sokszinuseg szinte uldozendo dolog lett. Ilyenkor miert nem fontos a sokszinuseg a diverzitas?

Ponton Bianchi alkatresz nagykereskedelem 2017.08.17. 19:17:52

@Pink Petsch: akinek a kezeben van a media az tudja befolyasolni az emberek velemenyet (politikusokat is). A velemeny allitolag szabad de valojaban nem mert a nekik nem tetszot elhallgatjak. Igy amit nem akarnak az nem jelenik meg tehat a hatalmuk nagyobb a politikusokenal is. Viszont nem tudjuk csak setjuk kikrol van szo. Ezert hatterhatalom. Meghuzodik, rejtozkodik a hatterben. Es mivel oket senki nem valasztotta, ezert nonszenwz demokraciarol is beszelni.

en.m.wikipedia.org/wiki/Concentration_of_media_ownership

2017.08.17. 19:20:02

@Ponton Bianchi alkatresz nagykereskedelem: És? Zsidó vagy? Vagy, ha éppen alátámasztja az agymenéseidet, akkor akár a Koránból is idézel?
Szóval, ezek szerint az embereknek aszexuálisoknak, és meddőknek kellene lenniük, már a te igazságod szerint, hiszen Isten saját képmására teremtette őket.

2017.08.17. 19:22:17

@Ponton Bianchi alkatresz nagykereskedelem: Igy legyen telitalálatom a lottón! Kiszámitható vagy, mint minden troll.

montroyal ( CAN qc) 2017.08.17. 19:23:40

@Szaktanár: főleg a nyugati part érdekelne mindkét esetben

az nekem is csak alom ..

2017.08.17. 19:24:13

@blackhairlady: Hm, pedig a véleményformáló pozicióban levő emberek ilyen-olyan-amolyan coming outjai vezetnek el végül, ha lassan és fokozatosan is, a szélesebb körü társadalmi elfogadottsághoz (most az extrém hülyeségeket kivéve, ugye).

gabors 2017.08.17. 19:26:29

@blackhairlady: "@gabors: M.L. Kingnek is megvolt a maga Prideja. " 1millio+ ember a Mall-on DC-ben !!!

montroyal ( CAN qc) 2017.08.17. 19:28:02

@fhdgy: OK de ezek egyertelmuen muslim kanok . es ok sohase lesznek a csaladjukkal naturistak ... amugy ilyen ruhas le fel setalo kukkolok nem igen vannak akik azok inkabb maganyosak de levetkozve beulnek a plage szélére ..

Shaktee 2017.08.17. 19:28:29

@Pink Petsch: Azt hiszem hogy trampli eltorli a lottot, bar ebben is mr amerika-lecso a szakerto :P

Shaktee 2017.08.17. 19:30:30

@Szaktanár:

Szia,

Ha irsz valamit magadrol, korodrol, szakmadrol, nyelvtudasodrol, akkor talan segiteni tanacsokkal azok akik a nyugati parton(nagy ám!) élnek..

fhdgy 2017.08.17. 19:31:53

@montroyal ( CAN qc): Ne légy kérlek türelmetlen! Honnét tudhatod, hogy 10, 20, 50 vagy száz év múlva mivé válnak?

A világ változik!

gabors 2017.08.17. 19:32:42

@swing gitan: "Jobban idegesit a neo-nácik vonulása délen" ??? most szombaton eppen Boston-ban akarjak megismetelni a jobb osszefogasa felvonulast ...

gabors 2017.08.17. 19:44:50

@Ponton Bianchi alkatresz nagykereskedelem:

bocs de a biblia nem relevans meg az sem hogy mit mondott isten meg kinel ... ez nem erv mar regota

tolem abban hiszel amiben akarsz ha neked a kigyomese az etalon megertem elj aszerint. de ha lehet nem kellene azt a propagandat nyomni eleg volt mar 3000 ev ...

Shanarey 2017.08.17. 19:45:09

Click bait téma.

:-)

Na mindegy.
Azért csendben megjegyezném, ha nem lenne akkora felhördülés a Pride-ok miatt, akkor egy idő után már a kutyát sem érdekelné, és szelídebb, max turista csalogató egyéb lenne belőle, vagy még az sem. A cirkusz, addig cirkusz, amíg van közönség.

Shaktee 2017.08.17. 19:48:55

@gabors: szép uj vilag..

Lee dedunokajat hallottad?

Ok részérol ha muzeumokba teszik a "rebel" szobrokat.

Shaktee 2017.08.17. 19:50:10

@Shanarey: Ha nem lenne/lesz felhordules akkor feleslegesek lesznek a Prájdok - evidens.

gabors 2017.08.17. 19:51:06

"terrortámadásról beszél

A sofőr több száz méteren át hajtott a forgalmas utcán, majd elmenekült. Több halott van, egyes források szerint 13 is lehet a számuk. Legalább húszan megsérültek. Lezárták a környéket. Állítólag a tettes túszokat ejtett egy étteremben, amit körbevettek a rendőrök. "

rosszabb mint elsore tunt bar a BBC egyelore nem ez van meg

Shaktee 2017.08.17. 20:08:38

@gabors: Se bbc se cnn nem ir 13 halottrol, csak a teso/hinta hirugynokseg szamol be valami simlivari linkrol...

Te hol lattad a 13 aldozatot?

2017.08.17. 20:09:58

@Ponton Bianchi alkatresz nagykereskedelem:

"Isten Nem teremtett homoszexualis egyedeket, nem kene belemagyarazni."

Ez mit jelent? Miért _ne_ teremtett volna? Nem értem.

Mrs. Clayton 2017.08.17. 20:22:10

@swing gitan: most megy a hirek a tv-ben eloben a helyszinrol. egy halott es 32 serult van...

montroyal ( CAN qc) 2017.08.17. 20:24:53

@fhdgy: ugy gondolod csag dugjak meg egymast ( finoman szolva ) :-) abbol nem lesz gyerek .:-)

Mrs. Clayton 2017.08.17. 20:28:44

@Mrs. Clayton: na tessek, erre bemondtak a 13 halottat meg tizenx serultet

fhdgy 2017.08.17. 20:33:50

@montroyal ( CAN qc): Nem, én az általad muszlim kanoknak nevezett kukkolókra írtam, amit írtam.

Nekik ez még nagy, elképzelhetetlenül nagy ugrás, amit nem igazán tudnak feldolgozni.

Mondjuk, én tudok olyan magyar emberekről, akiket rettenetesen érdekel a nudizmus világa, de nem merik meglépni, hogy el is menjenek.

Sok még a tabu.

De a világ változik, tetszik vagy nem, de el kell jönnie annak a világnak, ahol a föld lakosai már csak egy majdnem homogén masszának lesznek tekinthetők.

Ma egy nap alatt ott teremhetsz a Föld másik felén. A távolságból fakadó akadályok ledőltek, ez pedig maga után fogja vonni, hogy az egyéb akadályok is szépen eltűnnek.

Még egyszer: hogy ez jó vagy rossz, nem az én tisztem eldönteni.

Shaktee 2017.08.17. 20:35:54

@gabors: Amen!

Tony Schwartz ✔ @tonyschwartz
The circle is closing at blinding speed. Trump is going to resign and declare victory before Mueller and congress leave him no choice.
1:34 PM - Aug 16, 2017
918 918 Replies 2,209 2,209 Retweets 6,272 6,272 likes
Twitter Ads info and privacy
Follow

Tony Schwartz ✔ @tonyschwartz
Trump's presidency is effectively over. Would be amazed if he survives till end of the year. More likely resigns by fall, if not sooner.
3:20 PM - Aug 16, 2017
705 705 Replies 1,468 1,468 Retweets 4,174 4,174 likes
Twitter Ads info and privacy
In followup tweets in response to questions, Schwartz predicted Trump would make

Shaktee 2017.08.17. 20:37:11

@Mrs. Clayton: Sokat jártunk arra..:((((

SzZoole 2017.08.17. 21:23:59

www.bbc.co.uk/news/live/40966524

Maroccoi születésű Driss Oubakir
Biztos csak lecsúszott a lába a fékpedálrol......,

gabors 2017.08.17. 22:05:20

@swing gitan: gondolom Tony nagyon megbanta hogy ezt a hazugsaghegyet segitett felepiteni. Mert NEM a media fake hanem Trump az egesz mitosz rola fake, az emberek nem vettek eszre hogy a reality tv show-k azok fake-ek !!! Az Trump Egyetem na is egy monmentalis csalas volt (fake university)

De az teny Tony Schwartz talan mindenkinel jobban ismeri Trumpot a gondolkodasmodjat (illetve a nem gondolkodasanak modjat) ...

Azt teny hogy egyre szetesettebbnek tunik a tegnap elotti "sajto tajekoztato" felelem kelto volt ... hogy az az ember ott a kepen az USA elnoke ...

amit nem ertek hogy tehetseges elismert emberek mint a tabornokok Kelly, McMaster peldaul, hogyan tudnak igy megalkudni ? Miert ?

gabors 2017.08.17. 22:06:50

@Pucumónár Kapcabetyár: "Biztos csak lecsúszott a lába a fékpedálrol......, " O egy masik bibliat hasznal az igazanak az alatamasztasara amiben Isten minden ketseget kizarva a hitetlenek gyilkolasara ad nekik utasitast ... akkor mar inkabb a kigyo mese

Dikusz 2017.08.17. 22:22:09

@London2009: pár napig Bazsiban (Sümeg melletti kisközség) voltam.
Holnap pedig utazom le Szegedre, onnan indulunk a Pádis-fennsík környékére (Románia, Bihar-hegység, csodaszép) kisebb túrákra, gombaszedésre, ha van. Egy hét múlva jövök haza:)

pappito · http://pappito.com 2017.08.17. 22:54:48

@Demi78: "Nem lett kevesebb veszelyeztetes BP utjain a Critical miatt, nem lesz tobb repulogeppilota a Red Bull miatt, nem lesznek toleransabbak az emberek a Pride miatt. Akkor mi a francnak rendezik ezeket? Csak megy el a penz, teljesen feleslegesen."

a CM és a Pride az amolyan Awareness kampány nem az a cé, hogy több bringás/buzis legyen. Szórakoztató ismeretterjesztés kb. Ha nem okozna kényelmetlenséget, akkor nem működne az awareness része. a redbull vs pilótaképzés meg wtf?

Dikusz 2017.08.17. 23:22:50

@canuck madár: köszi:)))
Azért megalapozzuk az utat, hogy ne szomjazzunk. Kimegyünk Gyálára házipáleszt venni, az itthoni ár harmadáért (birs, alma, körte, szilva stb). A gazda engedéllyel főzi, többszörös díjnyertesek a szörpikéi:)

Latcho Rom 2017.08.17. 23:23:56

@Dikusz: szilva kéretik, ha nem annyira kóser asse baj ;)

Latcho Rom 2017.08.17. 23:26:05

@Pucumónár Kapcabetyár:

Marseille lesz az kisapa, s ez se migráns..illetve menekült.

huisje,boompje,beestje · http://huisjeboomptjebeestje.blogspot.nl/ 2017.08.18. 00:01:01

Gondoltam, hogy darázsfészekbe nyúltam. Követtem ma a kommenteket, most itt vagyok, és valójában tényleg folyt a zuhanyból a nap folyamán jégkocka és forróvíz egyaránt. Nem tudok a ki tudja hány kommentre egyesével válaszolni, de úgy tűnik mindenkit megmozgatott a téma. Mindannyian másként vagyunk elfogultak a kérdésben. Nekem úgy hozta az élet, hogy erősen érintett vagyok. Milyen minőségben, az most mindegy, de volt időm feldolgozni, megismerni, megérteni és elfogadni. Nyilván ezért született meg a poszt is, mert nekem fontos. Az egyenesen adta magát a két véglet összehasonlítása. És tényleg sokat gondolkodtam rajta, hogy mi az a forma, amivel nem verek ki túl sok biztosítékot, mégis ráirányítom a figyelmet egy nem kevés indulatot kiváltó témában.

Zsuzsi65 · http://susiehun.blogspot.com 2017.08.18. 00:24:43

@Szaktanár: "hello emberek, szeretnék egy kicsit off topic lenni, ha a bloggazdát nem zavarja. olyanoktól szeretnék rövid beszámolókat olvasni, akik kanadába vagy az államokba vándoroltak be, főleg a nyugati part érdekelne mindkét esetben"

Az OFF-odra...van FB-on 2 csoport, aminek kifejezetten ez a profilja: Amerikai Elet inkabb lazabb, es az eletvitellel, szokasokkal stb. kapcsolatos (www.facebook.com/groups/eletzoldkartyaval/ )
A masik csoport most van atalakuloban, es kifejezetten zoldkartya-temaban erdekelteknek szol...www.facebook.com/groups/amerikaibevandorlas/?fref=mentions
Remelem, ez segit az info gyujtesben :)

Zsuzsi65 · http://susiehun.blogspot.com 2017.08.18. 00:33:30

@swing gitan: "Szerintem sovarog a pinki ide erosen, azt kompenzalja az allando wallmartozassal ;P"

jaj, az ESL tanar kibujt belolem :)) bar aki a Walmart-ba megy, talan falakba utkozik (WALL), de azert az aruhaz neve meg mindig Walmart :))) bocs, tul magas labda volt, nem tudtam kihagyni :)))

Latcho Rom 2017.08.18. 01:08:54

@Zsuzsi65: ideje volt hogy megtanuljam! :))

gabors 2017.08.18. 03:01:14

@Zsuzsi65: "jaj, az ESL tanar kibujt belolem :)) bar aki a Walmart-ba megy, talan falakba utkozik (WALL), de azert az aruhaz neve meg mindig Walmart :))) bocs, tul magas labda volt, nem tudtam kihagyni :)))"

Igen mert semmi koze a wall/fal hoz az alapitok csaladi neve Wal ... hogy valamit azert tegyek hozza (azt hiszem a ceg a mai napig privatly held )

gabors 2017.08.18. 03:05:32

@gabors: bocs .. ez nem jo informacio .. .

a csalad neve Walton

es a Walmart public company 1970 ota ... nem tudom miert emlekeztem rosszul ...

Dikusz 2017.08.18. 06:07:08

@huisje,boompje,beestje: én úgy gondolom, hogy előbb kellett volna belépned kommentelni. Tényleg sokakat érdekel a téma, láthatod a hozzászólások számán. Komolyan érdekel -bár vagy nem kapok választ, vagy csak egy hét múlva fogom tudni elolvasni-, miért nem léptél be előbb? Érdemes lett volna, talán jobban megértik azok, akik nem érintettek a témában. Igazán nem szabadulhattak el az indulatok, a bloggazda nem szokta hagyni.

Dikusz 2017.08.18. 06:14:39

@gabors: tényleg ne haragudj meg rám, de ennyire nem jött le neked, hogy @Zsuzsi65:, és @canuck madár: ugratják egymást?

Vagy ha mégsem, akkor ők talán megírják...

@canuck madár: ezekből biztos lesz, meg alma is (nem kóser, de legalább minőségi), csak az a baj, hogy 1 l/fő hozható be, de full létszámmal megy a kocsi, és mind nekem hozzák:)))

bpetya75 2017.08.18. 09:15:38

@blackhairlady:

Nagyon kerek. Teljesen egyetértek.

Latcho Rom 2017.08.18. 13:46:30

@Dikusz: csak hozzátette a 2 fillérét a gabesz, Sam Walton alapította a Walmartot, zsuzska látta hogy én többször is rosszul irtam :)

gabors 2017.08.18. 15:46:31

@Dikusz: " tényleg ne haragudj meg rám, de ennyire nem jött le neked, hogy @Zsuzsi65:, és @canuck madár: ugratják egymást?
"

en is csak vicceltem de utanna megneztem es rajottem hogy nem volt pontos amit irtam es kijavitottam magam szerintem az hogy mitol is hivjak walmart-nak ha nem a WALL miatt szerintem relevans volt ... de mindegy is ... ez volt az en 2 cents -em :-))

Zsuzsi65 · http://susiehun.blogspot.com 2017.08.18. 19:36:01

@lajos kátorz: haha, varietas delectat, ahogy a muvelt latin mondja..:) neked mennyi nick-ed van! :)))

Latcho Rom 2017.08.18. 19:40:10

@Zsuzsi65: Mindent az alattvalóimért Oh Suzanna :)

London2009 2017.08.21. 13:11:17

@Dikusz: erezd nagyon jol magad! : )

Legyél te is országfelelős!

Ahol már ott vagyunk: Ausztria, Ausztrália, Belgium, Brazília, Brunei, Ciprus, Chile, Csehország, Dánia, Egyesült Államok, Franciaország, Hollandia, India, Izland, Izrael, Japán, Kambodzsa, Kanada, Kanári-szigetek, Málta, Mexikó, Nagy-Britannia, Németország, Norvégia, Olaszország, Omán, Spanyolország, Srí Lanka, Svájc, Svédország, Szingapúr, Törökország és Új-Zéland.

Jelentkezni (valamint az országfelelősökkel a kapcsolatot felvenni) a hataratkeloKUKAChotmail.com címen lehet.

süti beállítások módosítása