oldaldobozjavitott.jpg

kozelet_hataratkelo_widget.jpg

Utolsó kommentek

Kívül tágasabb!

Nincs megjeleníthető elem

Gazdagisztán

Nincs megjeleníthető elem

2014. június 29. 06:49,  Rám ragadt a turbó pozitív öngenerátor 595 komment

2014. június 29. 06:49 Határátkelő

Rám ragadt a turbó pozitív öngenerátor

Ami összeköti a mai, szokásos heti blogajánlóba válogatott posztokat, az (amellett, hogy mindnek hölgy a főszereplője) az értékelés. Ki-ki határátkelésének más-más szakaszában jár, talán ezért is érdekes lesz, miként látja a külföldi életet az, aki több éve Los Angelesben él, aki két év Hollandia lakója és aki egy éve érkezett Wolfsburgba.

nő boldog.jpg(A kép illusztráció)

Kezdjük Los Angelesszel, annál is inkább, mert ezzel egy (a Határátkelőn) új blogot is van szerencsém bemutatni. A Hungeleno blogot többen írják, az itt ajánlott poszt szerzője Gabi.

„Beletelt pár hónapba, mire leesett, hogy a "Hogy vagy?" kérdés egyáltalán nem a hogylétem felől érdeklődik, hanem csak annyit jelent szimplán, hogy szia, vagy jó napot!

Aztán később megértettem azt is, attól, hogy mindenki azt mondja, jól van, még egyáltalán nem biztos, hogy úgy is érzi, csak nem illik a másik orrára kötni az éppen aktuális gyomorhurutunkat. Az mindenkinek a magánügye.

A hétköznapi poklok elemzését általában meghagyják a pszichológusoknak, vagy a terapeutáknak, és ők szépen meg is élnek belőle. De ezen kívül, főleg társaságban nem comme il faut kellemetlen dolgokat szóba hozni.

Olyasmit felemlegetni, mint politika, reuma, vagy a XX. századi történelem, nem ildomos. Esetleg pár percig érdekes lehet nekik, mint egy döglött bogár, de aztán unalmassá válik.

Az itteniek mesteri szinten művelik az öt percig szórakoztatóan kellemes beszélgetés műfaját, azután egy laza témaátkötéssel már el is slisszolnak a következő beszélgetőpartnerhez.

Úgy általában 5-10 percnél többet beszélgetni valakivel egy partin, már szinte udvariatlanság. Ha mégis előfordul, akkor vagy tényleg van miről beszélgetni, ami a ritkább eset, vagy üzleti érdeke fűződik hozzá valamelyik félnek. De, ha unalmassá válik, akkor megint bukta az egész.

Az elmúlt években rám is átragadt a turbó pozitív öngenerátor. Bármilyen kedvem van, fülig érő szájjal tudok mindenkinek köszönni és csevegni a legkevésbé fontos dolgokról.

A bökkenő csak az, hogy nemsokára utazunk haza Magyarországra. Az otthoniak lemennek hídba, ha az itt megszokott rutinnal társalgok. A minimum, hogy azt hiszik majd, nem vagyok normális, ha úgy vigyorgok, mint a tejbetök.

Én meg nem akarok senkit megbántani, valahol biztos bennem is lappang még a mélymagyar borongás, megkeresem, ha addig élek is. Ha nem lesz meg, akkor majd besegít az első TESCO pénztáros.”

Ahogy már megszokhattátok, ez csak egy részlet a teljes posztból, amit ide kattintva érhettek el, és természetesen érdemes beleolvasni a többi írásba is!

Meg kell küzdenem a különböző értékrenddel

A második poszt egy interjúrészlet a Nők külföldön oldalról. Főszereplője az 52 éves Vanda (a kornak azért van jelentősége, mert ez egy sorozat arról, miként lehet 40 fölött beilleszkedni külföldön), aki 50 évesen ment férjhez egy holland férfihoz és került Hollandiába.

„Nehezen küzdök meg (…) a felháborodásommal, amit a jóléti állam eszméletlen pazarló ellátó rendszere vált ki belőlem, valamint bosszant a gyerekuralom, a minden elvárás, norma nélküli gyerektartás (merthogy nevelés nincs). Meg kell küzdenem a különböző értékrenddel, mentalitással, temperamentummal, időjárással, de ezek jól-rosszul kezelhetők.

Úgy érzem, jól sikerült beilleszkednem, köszönhető ez férjemnek és baráti körének, akik ebben partnerek. Teljes egészében és az első pillanattól elfogadták a nagyon más személyiségemet, hátteremet, múltamat, talán meg is szerettek. Az elfogadásban a hollandok tényleg nagyon jók amúgy is.

Mivel „csak” házasodtam”, az életkorom inkább előnyömre válik, én nem akarok sem megváltozni, sem megfelelni, tudom, mit akarok, kialakult értékrendem van stb. Itt egyébként nincs öreg ember. Nincs ilyen kategória. 40 fölött, sőt 60-70 fölött is ugyanúgy élnek, mint bárki más, tény, hogy minden lehetőségük megvan erre.”

A teljes interjút további érdekes részletekkel ide kattintva olvashatjátok el.

Mindenhová való vagyok egy kicsit

Végezetül jöjjön az Élet a határon túl blog, melynek szerzője, Edit éppen most egy éve költözött családjával Wolfsburgba, ami jó alkalmat adott arra, hogy mérleget vonjon.

„Ami fontos, hogy újra belevágnék, nem nagyon csinálnék másképp semmit, mert a végeredmény nagyon rendben van. A város ahol élünk több mint egyszerűen csak megfelelő.

Nem érzem magam wolfsburginak, nem is vagyok az, de ha valaki rákérdezne nem is tudnék mit válaszolni. Wolfsburgban élek, de otthon érzem magam még pár városban, azt sem mondanám, hogy pesti vagyok, és azt sem, hogy szegedi, de azt sem, hogy jánoshalmi. Mindenhová való vagyok egy kicsit.

A lányok Szegeden születtek, Pesten éltek, most Wolfsburgban és még ki tudja, hogy merre megyünk, hol kötünk ki. Kíváncsi leszek, hogy 20 év múlva mit fognak majd mondani erről.

Úgy gondolom nem is az a fontos, hogy mi volt, inkább, hogy mi van most, vagy lesz egy év múlva. Jósolni azonban nem fogok, semmi ilyen nincs a bizonyítványomban.

A tavalyihoz képest sokkal jobb helyzetben vagyunk, nincs annyi kérdés, elrendeződtek a dolgok, kialakult az életünk, és jó nekünk. A lányokat illetően is megnyugodtam, elég jól megy a német, a sulit könnyedén veszik, vannak barátaik, jól érzik magukat, ha probléma van, az nem a költözésből adódik, hanem az életkorukból.”

A teljes posztot ide kattintva olvashatjátok el, érdemes, miként szétnézni az oldalon is.

A kommentelési szabályokról itt olvashatsz.

Gyere és csatlakozz hozzánk a Facebook-on!
Ha inkább levelet írnál, elmesélnéd a személyes történeted,
azt a következő címen teheted meg: hataratkeloKUKAChotmail.com

Címkék: blogajánló Németország Hollandia Egyesült Államok

A bejegyzés trackback címe:

https://hataratkelo.blog.hu/api/trackback/id/tr16446535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

morsels (törölt) 2014.06.29. 22:49:26

@diggerdriver:
Nem is volt problema a karacsonyi meglepetes :-)

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2014.06.29. 22:51:43

@Muscari:
Nekem???
Tudod hogy minden gondolatom szűziesen tiszta.
Hátsó szándékot fel sem tételeznék.
Mi az hogy hátsó?
Én olyan ártatlan vagyok.
Csak ülök csendben és szelíden szemlélem a világ történéseit.
Hát beleszóltam én valaha valamibe?
Merek én megnyilatkozni?
Az én véleményem a te véleményed.
Én olyan szelíd birka vagyok hogy a megfelelő ajtón se tudok kimenni.
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Muscari 2014.06.29. 22:52:22

@diggerdriver: vettel mar tabletet az asszonynak?

Lukas Meier (törölt) 2014.06.29. 22:58:05

@Th's child: Na végre, hogy valaki kimondja a jelenséget! Erre vártam mióta.
Itt ahogy észrevettem, az angol/amerikai hasít, nagyon majmolják az angol kultúrát itt is, ezért menők.

Viszont amint egy kelet-eui nő ugye kiszabadul nyugatra, úgy érzi magát, mint a mézes bödönben, ha egy átlagos helyivel jön össze, akkor már nyert az ügyön életminőségben.

Lukas Meier (törölt) 2014.06.29. 22:58:09

@tanato:
"van ilyen is meg olyan is,ahányan annyifélék vagyunk.Vannak anyagias nők meg vannak kevésbé a pénzre hajtósak is.Országokon belül is.."

Tanato.
50-100-szoros a különbség az anyagi és egyéb előnyökkel rendelkező külföldi férfiak javára. Ezt magyarázd meg kérlek azzal, hogy "vannak ilyenek is meg olyanok".

"Olyan magyar nők is vannak akiknek meg szegényebb országokból való férjei vannak,rengeteget ismerek.Orosz,kínai,afrikai,arab stb.És nagyon jól élnek már évtizedek óta.Nem minden nő kurva azért,mert nem magyar férje van.""

De az arányt nézd, könyörgöm!
50-100-szoros különbség a gazdag külföldi javára! Ismerősi körömben is csak ilyen párokat ismerek, online is csak szinte ilyet láttam, a haverjaim is, na meg ott a statisztika feketén-fehéren!

Még egyszer: az ARÁNYT nézd.

M. Péter 2014.06.29. 23:07:03

@Jess G: A First Directnél volt sms, de megszüntették, mert álítólag nem volt rá igény.

tanato 2014.06.29. 23:11:59

@Lukas Meier: Nézem én az arányt is persze,de általánosítani azért nem szerencsés.A lányok sem azért mennek ki feltétlenül hogy gazdag férfit fogjanak maguknak,de ha megismerkednek kint valakivel az még nem elítélendő.Egy idő után a kint dolgozó magyar fiúknak is összejön azért párkapcsolat csak nyilván dolgozni kell rajta , többet mint egy szép nőnek.Nemzetközi migráció van, keveredik a lakosság./Szerencsére,mert a beltenyészet ebben a témában sem szerencsés./Természetesen az volna a demokratikus ha 50-50% volna az arány,de mint már sokszor írták/én is/ a nők és a férfiak párválasztási szokásai nem azonosak.

Mrs. Clayton 2014.06.29. 23:20:34

@M. Péter: sms van a barclaysban is, nem az a gond, csak nem azonnal hanem napokkal kesobb, esetleg hetvegen, ugy meg semmi ertelme
mondjuk azt elhiszem, h az emberek itt tisztaban vannak azzal h mit kell csinalniuk ha ellopjak a kartyajukat, sot a penzuket is visszaszerezhetik, mo-n ezzel senki sincs tisztaban, igy kerik az azonnali sms ertesitest, ha levesznek vmit a szamlarol

pappito · http://pappito.com 2014.06.29. 23:35:55

@diggerdriver: "Mert sosem tudod mikor blokkolja a bank a kártyádat.
Meg sokkal hamarabb kifizetek valamit készpénzzel mint kártyával.
Majd ha ott állsz 75fontnyi áruval a pénztárnál és próbálsz egy értéktelelen plasztiklappal fizetni akkor keressél értelmet a dologban."

been there, de hiszti helyett a másik kártyámat használtam.
A pókerezésen és az időnként előforduló iskolai 1-5 dolláros izéken kívül nem használok kp-t. Egyáltalán. Még az itteni vaterán is leginkább átutalással fizetek, ha az eladó engedi. Általában tök üres a tárcám, leszámítva a Jedlik érmet amit az elektrotechnikai múzeumban csináltam még régen. Most megnéztem, emelett még van egy húszcentesem, fogalmam sincs honnan :)

Szerencsére itt a magyar hentes leszámítva mindenhol lehet kártyával fizetni, sőt, az az alapértelmezett. Még a strandon a fagyisnál is meg az irodába járó szendvicsesgyereknél is.

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2014.06.30. 00:03:01

@Jess G: nekem semmi ilyen nincs itt kinn, hála égnek

Mrs. Clayton 2014.06.30. 00:04:50

@pappito: nalunk azt nem ertem h a parkolo automatakon miert nincs kartyas fizetes, allandoan bajban vagyok h hogyan fizessek, vagy legalabb lehetne telefonon mint Mo-n de azt se, csak aproval, mintha lenne nalam

pappito · http://pappito.com 2014.06.30. 00:06:21

@diggerdriver: "Viszont senki sem gondol bele milyen az mikor ott állsz a pénztárnál rengeteg lehúzott áruval kilométeres sor fizetne utánad te meg állsz mint a hülye és nem érted.
Megpróbálod mégegyszer meg harmadszor és akkor se.
Égsz mint a rongy és elkullogsz családostul.
Na ebbe a helyzetbe gondoljon bele mindenki."

figyi, elmentem a bótba, megcsináltam a nagybevásárlást, majd a kasszánál derült ki, hogy a tárcámat otthon felejtettem. Mondok a pénztárosnéninek, hogy mi van, aszondja, mit szeretnék, törölje ki a már bekapált tételeket, vagy elugrom a tárcámért. Úgyhogy szépen beültem a kocsiba, hazaszaladtam a tárcáért, visszamentem, közben a pénztárnéni szépen kiszolgálta a t9bbi millió vevőt, kivártam a sorom, villantom a kártyát, néni a gépből előszedi az én bevásárlásomat, pricc-prucc minden le van tudva, majd füttyentett a samesznak, aki kitolta a full bevásárlókocsit valami zárt helységből, szép napot kívántunk egymásnak és kész.
Senki se anyázott, nem állt a pénztár, a saját hülyeségemért meg fizettem egy odavissza extra utat.

kurva anyját a banknak

Vagy amikor Magyarországon a vacsoráért kiszámlázott 500ezer forintért elkísérnek a verőlegények az automatához és nem tudod használni a kártyád."

Mrs. Clayton 2014.06.30. 00:06:29

@tildy[UK]: mire erted? korhaz, rendben? en kedden szerdan leszek bent, mondjuk nem alszom, csak kismutet, elvileg

pappito · http://pappito.com 2014.06.30. 00:07:11

"Vagy amikor Magyarországon a vacsoráért kiszámlázott 500ezer forintért elkísérnek a verőlegények az automatához és nem tudod használni a kártyád.""

ahha, ez pont ugyanaz, ne már :(

pappito · http://pappito.com 2014.06.30. 00:08:47

@Jess G: nálunk van, de van valami fix 50 cent csardzs a hitelkártya miatt, gondolom a visa/master díjat lepattintja az önkormi. mondjuk nem kell sokszor nekem ,de ha kéne folyton hordanék egy rolni aprót az biztos

pappito · http://pappito.com 2014.06.30. 00:11:43

@M. Péter: "Ha más lakó is hozzáfér, akkor már nem biztonságos."

de hát a kártryák nem élnek amikor kipostázzák őket, azt aktiválni kell a neten vagy telefonon, ha gonosz erők kiszedik a postaládából, akkor kb. a jeget* kaparhatják vele nem? az csak egy darab műanyag amíg a tulaj fel nem éleszti

*:egyes szolgáltatási területeken :)

Mrs. Clayton 2014.06.30. 00:13:19

@pappito: hat ez nagyon jo, csak emailen latom h mit irtal

szoval, a fene se hord maganal rollnit, ja johogy nem, itt a varosban nem gaz, mert a parkolohazak alt 2 ora idore ingyenesek, szoval bolond volnek fizetos helyen megallni, de sokszor videken gaz, mert kell egy hely azonnal, furi minden esetre, h telefonon nem lehet intezni, sztem ez egy okos otlet Mon h ott meg lehet

Mrs. Clayton 2014.06.30. 00:15:15

@pappito: nem, sztem itt nem kell minden kartyat aktivalni pl a Natwesteset kell, de a Barclaysosat nem

morsels (törölt) 2014.06.30. 00:18:51

@pappito:
Te most beszoltal sajat magadnak?
:-)

Mrs. Clayton 2014.06.30. 00:20:05

@morsels: nem, azt digger irta es tole idezte

morsels (törölt) 2014.06.30. 00:21:50

@Jess G:
Ohhh.. szoval en nem ertettem. Akkor rendben :-)

Mrs. Clayton 2014.06.30. 00:23:50

@morsels: aha, kicsit rosszul tordelte eslemaradt gondolom a vege, ha nem olvastad reggeltol a blogot akkor nem biztos h leesett mi az o velemenye es mit idezett vkitol, de en, en naprakesz vagyok, kerdezz barmit :-D

morsels (törölt) 2014.06.30. 00:26:39

@Jess G:
Igen, gyakorlatilag nelkulozhetetlenne valtal :-)

Mrs. Clayton 2014.06.30. 00:28:23

@morsels: kepzelem mennyire :-)
na alszom, mert ma is fel haromkor fekudtem le hajnalban, holnap meg elvileg melo, mar csak 3 kell aludnom es a nyarra befejeztem, juppi :-)

morsels (törölt) 2014.06.30. 00:30:24

@Jess G:
Yeah, you need your beauty sleep :-)

Mrs. Clayton 2014.06.30. 00:31:54

@morsels: dehogy, igy is gyonyoru vagyok :-)
fociban mi van, hollandok lesznek a vilagbajnokok?

morsels (törölt) 2014.06.30. 00:34:01

@Jess G:
Hat, ezen a vb-n barmi lehet. Akar a hollandok is megnyerhetik.
Gondolom az argentinoknak meg lesz beleszolasuk...

Mrs. Clayton 2014.06.30. 00:34:42

@morsels: ja, az lehet h argentin holland donto lesz

morsels (törölt) 2014.06.30. 00:37:13

@Jess G:
Az nem valoszinu, mert egy agon vannak.

Mrs. Clayton 2014.06.30. 00:39:29

@morsels: ja, azt hittem innen ez mar ugy megy, h aki legyozi a masikat az tovabb megy es vegul osszeerhetnek, na majd jobban megfigyelem mi van, van egy speci tablazatom, amit vezetek, gogo pizzas :-)

Naschkatze (Mostindien / CH) 2014.06.30. 00:43:19

@Lukas Meier: Tudod, nekem csak egyetlen egy bajom van a te ältalänositäsaiddal: az, hogy nekem, akit nem is ismersz mi közöm van hozzä? Mert engem emlitettél meg elöször, ugy hogy nem is ismersz se engem, sem a férjemet. Aztän jött Mirjam, tableno és charlie is.
Nem gondolkodtäl még el azon, hogy talän benned van a hiba?
Ha nem beszéled a nyelvet, akkor millio egy lehetöség van annak javitäsära. Persze, a legegyszerübb egy helyit "beszerezni". De az még eszedbe sem jutott, hogy akärmennyire is van helyi kapcsolatod, ha az nem javit következetesen. A férjem azt mondta, hogy ö mégegyszer nem csinälnä végig. Tudod hogy tellt el a mi elsö pär évünk? Én papagäj modjära ismételgettem mindent. Van aki besértödik arra, ha mäsok kijavitjäk. Van aki ezt beégetésnek éli meg. És vannak olyan pärok, ahol tizen x év utän sem beszéli az aranyäso fél a fogadott orszäg nyelvét, mert a pärja csak röhög a hibäin, de nem javitja... :-(
Értelmesen irsz, de ez a fobiäd kicsit gäz...
Nem tudom, hogy hol, mit dolgozol. Milyen nyelven kell kommunikälnod munka közben.
De
Gondoltäl mär arra, hogy azokkal, akikkel talälkozol nem vagytok egy szellemi szinvonalon? Nekem is van / volt olyan munkatärsam, aki aranyos és kedves volt, de olyan egyszerü, mint egy hintalo. Vele nem is tudok mäsrol beszélni, mint a szia hogy vagy - szünetre mész - nem keresett senki amig szüneten voltäl - on kivül semmiröl. És ezen az sem segit, hogy olyan teste van...
Hiäba vagy egy értelmes, tanult ember, ha nem beszéled a fogadott orszäg nyelvét, egy bizonyos szint fölött. Az elején még "érdekes" lehetsz, mint az exportfeleségek, de ez hamar elmulik.
Ha komolyan nyitni akarsz, és nem csak picsogni, mint hinta, akkor järj emberek közé! A legegyszerübb egy nyelviskola vagy valami ami a hobbidhoz köthetö. Szorakozo / piälos helyen nem igazän lehet tartos kapcsolatra mäsik felet beszerezni. Ne legyél eröszakos, a mindenäron nöt akarok-tol ältaläban menekülnek a nök. És ezt a stilust se eröltesd, amit itt adsz elö...
@Muscari: Bär nem engem kérdeztél, de nekem ö az egyik, akit nem rugnék ki az ägyambol... :-) A mäsik ö: www.google.ch/search?q=joaquin+phoenix+caesar&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=xpSwU6XIMabN7AawioDgDQ&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1920&bih=956#facrc=_&imgdii=_&imgrc=5-lnFGIHPWTenM%253A%3Bag_9Ps9dH49G4M%3Bhttp%253A%252F%252Fhistoryoftheancientworld.files.wordpress.com%252F2013%252F10%252Fcommodus_thumbs_up.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fhistoryoftheancientworld.org%252F2013%252F10%252F06%252Fjulma-keisari-commodus%252F%3B1020%3B628 (férjem néha hasonlit rä. :-) )

morsels (törölt) 2014.06.30. 00:46:31

@Jess G:
Igen, ugy megy, de ket agon vannak a csapatok.
A hollandok az argentinokkal az egyik agon, a brazilok, franciak, nemetek meg a masikon.

Persze ha a brazilok megverik kolumbiat, akkor vagy a nemetekkel, vagy a franciakkal jatszanak, mert ok elotte meg egymas ellen is.
(azt feltetelezem, hogy a franciak megverik nigeriat, a nemetek meg algeriat)

Naschkatze (Mostindien / CH) 2014.06.30. 00:54:30

@Lukas Meier: Rezsöfater linkelt még reggel egy oldalt diggerrel kapcsolatban, ahol ezt talältam. Talän hasznos lesz neked is :-P
www.lifegooroo.com/find-love/secret-tricks-that-will-make-women-fall-in-love-with-you

pappito · http://pappito.com 2014.06.30. 00:56:33

@Jess G: kösz, hogy elmagyaráztad, közben végigolvastam akommenteket, tényleg rosszul tördeltem vagy mi

pappito · http://pappito.com 2014.06.30. 00:58:06

OFF
ha ausztriában legálisak a nyilvánosházak, akkor nem dobunk össze két kurvára a két frusztrált osztrák nyomorultnak? komolyan kérdem, már a könyökömön jön ki ez a frusztrált, sértett nyígás, amit itt tolnak.
ON

Naschkatze (Mostindien / CH) 2014.06.30. 01:03:16

@pappito: Kitörlödött a következö hozzäszoläsod?

pappito · http://pappito.com 2014.06.30. 01:07:54

@Naschkatze (Mostindien / CH): nem, illetve nem tudom, (tök idegesítő, hogy ha kommentelek, akkor csak a száz legújabb komment töltődik be)

something went wrong... bloody mondays

Naschkatze (Mostindien / CH) 2014.06.30. 01:33:35

@pappito: Reagältam a 00:58:06-os kommentedre, majd elküldtem és nem jelent meg se az enyém, se a tiéd, még frissités utän sem. Miutän megirtam a mäsodikat, megjelent minden. :-) Most meg mikor elöször frissitettem kiirta, hogy a proxyszerver nem müködik. :-)))
Nekem a hétfök a legkedvesebbek...ezek az én szombatjaim. :-)

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2014.06.30. 02:53:43

@QUERCUS: Na jó, de miért?Mert kurva sok időt elbasz vele, ugye?Itt külföldiában ott kezdődik, hogy oda se adom a pénztárosnak a kártyámat, meg se érinti.Elővenni annyi idő, mint a készpénzt, bedugom a nyílásba, kb 2-3 másodperc, leokézom, jön a nyugta és kész, faresz.Azt egész process kb fél perc, hosszabb leírni, mint megcsinálni.Nem 6-8 perc, mint magyarban...

Világpolgár2012 2014.06.30. 03:22:41

@Lukas Meier:
Lehet, hogy csak direkt provokálod itt a népet, de rám jött megint az alvatlanság, szóval nézzük meg az arányokat egy másik oldalról.

Az a baj, hogy egy nagyon homogén társadalmat veszel alapul. Ha az arányokat, amikről beszélsz egy más társadalomra vetítjük rá, akkor egy teljesen más képet fogsz kapni. London pl. nagyon jól megfelel Ausztria ellentétjeként. Több, mint 8 millió ember, kb. annyi, mint egész Ausztriában és már több, mint a fele bevándorló. Saját ismeretségi körből a párok, szinte mindnyáján Londonban jöttek össze, nemzetiség születés alapján:

Amerikai lány, angol fiú (Japánban találkoztak, most itt élnek, későbbiekben USA is be van tervezve)
Angol lány, koszovói fiú (a fiú az egyik kedvenc kocsmámban a séf, a lány a pultos)
Angol lány, chilei fiú
Angol lány, portugál fiú (rokon fiú)
Angol lány, amerikai fiú
Ausztrál lány, kínai fiú (a lánynak jobb állása van, bőven átlag felett keres)
Ausztrál lány, angol fiú
Ausztrál lány, magyar fiú (tavaly költöztek Ausztráliába)
Bolgár lány, ghánai fiú (+ 3 gyönyörű gyerek)
Bolgár lány, angol fiú
Bolívia lány, olasz fiú
Brazil lány (olasz útlevéllel a szülőkön keresztül), olasz fiú
Horvát lány, japán fiú
Horvát lány, skót fiú
Iráni lány, indiai fiú
Francia lány, Elefántcsont-parti fiú
Lengyel lány, albán fiú (most már Párizsban laknak, a fiú ott jár egyetemre)
Lengyel lány, marokkói fiú
Lengyel lány, paraguayi fiú – ebből van három páros is, bár nem ismerték egymást előtte
Magyar lány, Sri-lankai fiú (rokon lányka)
Magyar lány, angol fiú, de eredetileg Nigériából (3 szintén gyönyörű gyerek)
Magyar lány, angol fiú – három páros, egyik sem Londonban jött össze eredetileg
Magyar lány, mozambiki/portugál fiú
Paraguayi lány, francia fiú
Portugál lány, mozambiki/portugál fiú

Most hirtelen ennyi jutott eszembe, de biztos folytathatnám a végtelenségig. Igazából sokkal több vegyes párost ismerek, mint nem. Persze mondhatod, hogy nekem vannak csak ilyen ismerőseim, de megkérdezhetsz bárkit, aki Londonban él és érintkezik emberekkel, az biztos hasonlókat fog mondani. Érdekességképpen, most, hogy így felsoroltam a fentieket, egyetlen lengyel lányt nem ismerek, akinek angol hapsija van, ami persze biztos előfordul, csak én nem ismerek ilyet.

Szóval, a fentiek alapján, nekem is van hozzád kérdésem. Ki van kivel érdek alapján a fenti párok közül? Ja, és ki a gazdag külföldi és ki a szegény külföldi a párok között?

Na, ez jó hosszúra sikeredett, szerencsére sokan már alszanak ilyenkor, nem kell olvasniuk :)

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2014.06.30. 04:17:02

@nyuszigonosz(D): Jejjzus isten.De ki nem tenné a barom állatja, hogy az a kassza nem jó, nem megy a kártyázás, stb...Na, ilyenek a tipikus cseszlovákok.Ahol csak lehet, bojkottálom is őket, pont az általánosan ilyesmi viselkedésük miatt.Stokiból Pestre autózni is inkább D-A-H, mint D-Cz.Sk-H... :-((

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2014.06.30. 04:49:02

@QUERCUS: Őőőő, ezen már én is elgondolkoztam, de nem mertem megkérdezni... :D Gondoltam, biztos valami hanyattesősen fantasztikus kaja.És lehet, hogy télleg egy rántott hekk lepipálja.
:-))
Na mindegy, mi biztos nem érthetjük ezt...

pappito · http://pappito.com 2014.06.30. 04:56:34

@Világpolgár2012: jedves VP2012, a felsorolásodat nem támasztja alá az Osztrák Lúzer- és Sirámellátó Hivatal (Österreichische Nationale Loser und Beschwerdestelle) éves felmérésén alpuló statisztika, így kénytelen vagyunk az egészet hazugságnak tekinteni, amivel jól láthatóan tönkre akarod tenni mások aktív trollkodását amelyet a netes pornó lassú letölthetőségének köszönhetünk.

nem szép tőled. Osztrák különítményünk időt- és energiát nem kímélve bujkál a valóság elöl, te meg itt tényekkel bombázod őket, amikor közimert tény, hogy a szegény kurvák mind gazdag faszikhoz akarnak menni nyugaton és minden kivándorló hazudik, ha esetleg jól érzi magát.

kérlek értékeld erőfeszítéseiket és ne tologasd a trolltalicskát. Nemsokára leér vagy egyiküknél a szesz, vagy a másikuknál a Swingers DP vol. 23. és akkor nyugi lesz.

köszöntem :)

pappito · http://pappito.com 2014.06.30. 05:02:05

@geegee: nincs a F/C-ben semmi érdekes vagy extra, (amúgy nem rántott, hanem sörtésztában sült) egy jó fisencsipsz az jó hal meg jó krumpli.
Gasztroértéke pontosan megegyezik a lángoséval, jólesik, de amúgy olajban sült rémálom extra zsírral, de mi szeretjük. A britek is szeretik a fisencsipszüket, ezt szokták meg. Rohadt jól tud esni mind a kettő.

A rántott hekk jópofa kaja, mirelit izé kisütve a legolcsóbb olajban, azt is szerettem, de nem pipál az le semmit se. Az pont a fisencsipsz kategória, csak a jó fisencsipsz mondjuk nem tölt hónapokat mélyfagyasztva feltétlenül.

Világpolgár2012 2014.06.30. 05:53:16

@pappito:
Nem volt éppen jobb dolgom :) Meg hátha elcsábíthatom őket Londonba mosogatni :)

pappito · http://pappito.com 2014.06.30. 05:55:46

@Világpolgár2012: hát, annak csak akkor van értelme, ha lakhatnak egy szebb konyhában :)

Világpolgár2012 2014.06.30. 05:57:41

@nyuszigonosz(D):
Egyik kedvence honlapom:

www.castlexplorer.co.uk/

Ez a kastély pedig itt van a közelben, van is éves bérletünk:

www.leeds-castle.com/home

Világpolgár2012 2014.06.30. 06:03:21

@pappito:
A konyhát nem tudom garantálni, de Pierre Cardin farmer már van 10 euróért :)

Muscari 2014.06.30. 06:04:31

@Babette.: Most lattam csak meg, hogy kit linktel be, es hat ezen nem fogunk osszeveszni, nekem o nem jon be.

A Vas megyei csajokat meg nem sajnalom, biztosan jo helyre kerult az embor :-)

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2014.06.30. 06:58:17

@pappito:
Figyu London se Szváziföld itt is kehet mindenhol kártyával fizetni még a koldusnál is.
A kártyás fizetés megbízhatósága a vita tárgya.
Nem hiszem hogy az a megoldás hogy a 32lapos magyar kártyát gyüjtsem össze bankkártyákból.
Egy legyen de az minden körülmények között megbízható.

Ugyandehogy (törölt) 2014.06.30. 07:02:47

@Jess G: nem nemet
neal mcdonough
ha jol betuzom...

Ugyandehogy (törölt) 2014.06.30. 07:14:06

@Muscari: ez a legkedvesebb hozzaszolas, miota itt vagyok, pedig volt mar par.

:)*

tanato 2014.06.30. 07:42:51

@Világpolgár2012: @pappito: Na erről van szó,sajnos sok fiatal fiú/országokon belül is/ha nem talál magának az elképzeléseinek megfelelő/bombázó/barátnőt,az összes lányt,vagyis azok nagyobbik részét kurvának tartja.Ezt vetíti a két srác határátkelős alapokra,holott ennek a jelenségnek a határátkeléshez semmi köze

tableno 2014.06.30. 08:10:20

@Lukas Meier: megfogadhatnád a saját tanácsodat...

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2014.06.30. 08:42:23

@Jess G: token szeru motyora ertettem. Es igen, mar itthon:)

Kövérmadár [swe] · http://fettfagel.blogspot.se/ 2014.06.30. 08:46:56

@diggerdriver:
Ezzel egyetertek, de akkor is utalom a kpt. Az ermek gyujtesre valok, nem arra, hogy fizessunk veluk. Raadasul mar egy ideje penztarcam sincs, csak a telefontok + a kartyak (jogsi, pontgyujto kartya, hitelkartya, sima bankkartyabol ketto, teremberlet).

Most epp van nalam kb. 200kr papirpenz (20 font kb), mert ramtestalta Nori. Ha aprot kapok vissza, dobom be az autoba es majd egyszer beleetetem egy parkoloautomataba.

Lukas Meier (törölt) 2014.06.30. 08:56:17

@Világpolgár2012:

"Szóval, a fentiek alapján, nekem is van hozzád kérdésem. Ki van kivel érdek alapján a fenti párok közül? Ja, és ki a gazdag külföldi és ki a szegény külföldi a párok között?"

Úgy tűnik, hogy te sem értesz a statisztikához.

Azért, mert láttál olyat IS, nem azt jelenti, hogy az a többség. Keress milliós mintán alapuló kimutatásokat, különben ez az érvelés megfelel azzal, amikor a kocsmában azt mondják, hogy "de én láttam, hogy nem úgy volt".

"Az a baj, hogy egy nagyon homogén társadalmat veszel alapul. "
Nem hinném, hogy Ausztria annyira homogén (külfiek részesedése a népességből):
www.migrosmagazin.ch/_storage/asset/3393892/storage/mymi:image-article_2/file/9955074/05128126.jpg

A homogén az Magyarország. A valós arányok amúgy szerintem sokkal magasabbak pl. Ausztria vagy Anglia esetében.

Amiket felsoroltál, ott több nyugati-nyugati, illetve szegény országbeli nő-gazdag o. férfi van. Igen, találsz olyat is, amelyik fordítva van, de az ARÁNY, az ELŐFORDULÁSI GYAKORISÁG elenyésző.

@pappito: egy kis személyeskedés mindig jól jön, köszi. Kérlek a korábban említett arányokat megmagyarázhatod te is nyugodtan, ha már kigúnyoltál.

@tableno: mivel semmilyen érvet nem tudtál a mondottak ellen felhozni, ezért elismerésnek veszem az én álláspontomat.

Ugyandehogy (törölt) 2014.06.30. 09:05:27

@Lukas Meier: olyan ontelten nyilatkoztatsz ki, hogy szinte senkit nem erdekel, mi az allitasaid igazsagtartalma. esetleg erdemes lenne atertekelni a kommunikacios stilusodat, ha att akarod, hogy megertsenek.

Lukas Meier (törölt) 2014.06.30. 09:35:57

Kedves kommentelők, akik még nem értenek egyet, ezeket kéne megmagyarázni, hogy miért ilyen párosok alakulnak és miért van ekkora különbség a kétféle párosítás között:

Slowakei
239 osztrák férfi - szlovák nő
12 szlovák férfi - osztrák nő
Russische Föderation
169 osztrák férfi - orosz nő
4 orosz férfi - osztrák nő
Ukraine
153 osztrák férfi - ukrán nő
4 ukrán férfi - osztrák nő
Polen
124 osztrák férfi - lengyel nő
21 lengyel férfi - osztrák nő
Tschechische Republik
96 osztrák férfi - cseh nő
2 cseh férfi - lengyel nő

Thaiföld:
136 osztrák férfi - thai nő
2 osztrák nő - thai férfi

Filippínók: 43-6
Kína: 105-21

Magyarország: 205-34 alatt, utóbbi szám nincs megjelölve

Még egyszer: az ARÁNY a fontos, nem az, hogy "de én már láttam olyat is".

www.verein-fibel.at/images/stories/Binationale_Eheschlieungen_in_sterreich_2009.pdf

Lukas Meier (törölt) 2014.06.30. 09:35:57

@Babette.: ahogy észrevettem, ketten is (vazzup és pappito) sértegettek keményen. Én semmilyen rossz szót nem szóltam hozzájuk.

Mivel már harmadszorra mondom, hogy az arányon van a hangsúly, így nem lehet ezt már nyugodtan megtenni, mert mindenki mindenféle kibúvókkal jön és terel.

Aki az órási különbség okát megmagyarázza észérvekkel, azzal teljesen nyugodtan fogok beszélni. Amíg terel, addig mindig visszaterelem a témát az arány és a különbség témakörére.

Te is nyugodtan beszállhatsz, a témát gondolom ismered, olvastad, amiket írogattam.

tableno 2014.06.30. 09:42:21

@Lukas Meier: na most akkor százegyedszer és utoljára is elmagyarázom, hol vagy eltévedve. Tehát: NEM a statisztikáiddal vitatkozom, hanem azzal, ahogyan értelmezed őket. Hadd világítsam meg egy példával: a statisztika szerint a magyar munka
qq
qqqqqqállalók 90%-a nem külföldön dolgozik. Következik-e ebből, hogy aki mégis azt állítja, hogy külföldön dolgozik, az 90%-ban hazudik? És az, hogy ha egy magyar munkavállaló szeretne külföldön dolgozni, akkor erre csak 10% esélye van?

A származás és a párkapcsolatok arányából sem csak egyfajta következtetést lehet levonni. Például a statisztikádban igen nagy arányt képviselnek a törökök. Na most az nem jutott eszedbe, hogy sok muszlim férfi NEM AKAR nyugati (keresztény, emancipált, "laza erkölcsű", stb.) nőt elvenni? Ha ezeket kiszűröd, rögtön változik az arány. Persze a származás is lehet EGY szempont a párválasztásban, úgy ahogy leírod. De nem kizárólagos, és legtöbbször nem is döntő. Mint azt az itteni kommentelők által felhozott számtalan ellenpélda (amire meg TE nem reagáltál) mutatja.

Elég világos voltam?

tsabus UAE 2014.06.30. 09:53:49

@Lukas Meier: Óhhh édes Istenem !!! Elolvastam az összes kommentet. Amikor az első 100-ban előadtad a véleményed, az még hagyján. De hogy most, az 500-on túl, még mindig ugyanazon rugózol, az már elég komoly becsípődés gyanúját veti fel. Egy vitát kétféleképp tudsz lezárni. Vagy konszenzussal a felek között, vagy rájössz, hogy nem tudod meggyőzni a másikat (mindegy hogy miért !) és abbahagyod. Ilyen hosszan húzni valamit, az már beteges. Totál teleszemeteled a hozzászólásokat, míg mások nem tudják rendesen kibeszélni a reggeli székletük színét... :-)

tanato 2014.06.30. 09:54:45

@Lukas Meier: Nincs gond az aránnyal,a gond a következtetés levonásával van.Mivel ez nem migrációs probléma.Országokon belül is a nők szeretnek vagy azonos statusú vagy kissé magasabb statusú párt találni a bennük lévő anyai ösztön miatt gondolván a család jövőjére.De mondom nem országfüggő,ha a férfi megfelelő statusú nem számít milyen szegény államból jött.Akiket én ismerek pl MO.-n végzett orvosok ,mérnökök a világ legszegényebb országaiból és soha nem volt probléma nekik sem első lépésben barátnőt másodikban meg feleséget találniuk a magyar lányok közül.Pedig legtöbbje még bőrszínben és vallásban is erősen elütött a magyartól.
Ellenben a mostanában itthon megjelenő nagyszámú ,román és moldáv,magyarul csak kevéssé értő ,tanulatlan,mezőgazdasági vendégmunkások,bevándorlók garantáltan nem ilyen sikeresek a magyar lányoknál.
Mondom a probléma nem Há-specifikus még ha az arányokból ezt a helytelen következtetést vontad is le.

Lukas Meier (törölt) 2014.06.30. 10:14:13

@tableno:

"Hadd világítsam meg egy példával: a statisztika szerint a magyar munkavállalók 90%-a nem külföldön dolgozik. Következik-e ebből, hogy aki mégis azt állítja, hogy külföldön dolgozik, az 90%-ban hazudik? És az, hogy ha egy magyar munkavállaló szeretne külföldön dolgozni, akkor erre csak 10% esélye van?"

Nem, ez hibás értelmezés.
De szerintem ez teljesen más, mint amiről én írok.

"Például a statisztikádban igen nagy arányt képviselnek a törökök. Na most az nem jutott eszedbe, hogy sok muszlim férfi NEM AKAR nyugati (keresztény, emancipált, "laza erkölcsű", stb.) nőt elvenni? Ha ezeket kiszűröd, rögtön változik az arány."

A törökökről szó sem volt, ők eleve ki vannak szűrve. Ők valószínűleg maguk közül választanak, éppen ezért semleges területet választottam, a k-euiakat.

"Persze a származás is lehet EGY szempont a párválasztásban, úgy ahogy leírod."
A részleges elismerés bekövetkezett, ennek örülök.

" De nem kizárólagos, és legtöbbször nem is döntő. "
20-50-szeres különbségeknél én ezt megkérdőjelezem.

"Mint azt az itteni kommentelők által felhozott számtalan ellenpélda (amire meg TE nem reagáltál) mutatja."
Hogyne reagáltam volna. Azt mondtam, hogy az ARÁNYokat tessék vizsgálni, ne azt, hogy "de én láttam olyat is". Annak nincs értelme.

A kérdésem még mindig:
Kérem megmagyarázni, hogy miért ilyen párosok alakulnak és miért van ekkora különbség a kétféle párosítás között a 2014.06.30. 09:35:57 hozzászólásomban.

Nem példákat szeretnék felsorolva látni az ellenkező párosításokból, hogy "de hát láttam olyat is", nem történeteket, hogy "ez olyan mintha...", hanem erre a választ szeretném megtudni.

A részleges elismerés már bekövetkezett részedről: "a származás is lehet EGY szempont a párválasztásban". A származás előnyeit már korábban kifejtettem és tartom magam még mindig az álláspontomhoz, hogy ekkora különbségeknél az előnyök sokkal nagyobb súlyt kapnak ezekben a kapcsolatokban, mint az érzelmek, mint maga az ember, tehát érdekházasságokról beszélhetünk ezen kapcsolatok jelentős részénél.

Mirjam, Tanato, és Th's is már beismerte ezt, olvass vissza a kommentekben.

Lukas Meier (törölt) 2014.06.30. 10:14:13

@tanato:
"Országokon belül is a nők szeretnek vagy azonos statusú vagy kissé magasabb statusú párt találni a bennük lévő anyai ösztön miatt gondolván a család jövőjére."

Erről van szó.

"Mondom a probléma nem Há-specifikus még ha az arányokból ezt a helytelen következtetést vontad is le. "
Még egyszer: nyugati országbeli helyi férfi = rengeteg előny, tehát "nők szeretnek vagy azonos statusú vagy kissé magasabb statusú párt találni a bennük lévő anyai ösztön miatt gondolván a család jövőjére."

Ezért van a bevándorló férfinek hátránya.

Lukas Meier (törölt) 2014.06.30. 10:14:13

@tsabus:
"Vagy konszenzussal a felek között, vagy rájössz, hogy nem tudod meggyőzni a másikat (mindegy hogy miért !) és abbahagyod."

Mivel feltételezem, hogy értelmes emberek ülnek a másik oldalán a gépnek, ezért feltételezem, hogy meg lehet őket győzni.
Szerintem nincs ebben semmi "becsípődés".

Lukas Meier (törölt) 2014.06.30. 10:14:13

@Naschkatze (Mostindien / CH): nem akartalak téged személy szerint kipécézni, csak megemlítettelek, hogy ti is beleestek az általánosításomba, mint pár. Légyszi ezért ne haragudj.

A komment további részében a személyeskedést sem veled, sem velem kapcsolatban nem kívánom kommentálni, mert az kitiltással jár.

tableno 2014.06.30. 10:21:22

@Lukas Meier: tudod, hiába vagy tenyérbemászóan idegesítő, inkább csak sajnálni tudlak. Hogy valakinek az legyen az egyetlen öröme az életben, hogy MEGMAGYARÁZZA, hogy neki miért nem jut nő, ahelyett, hogy tenne valamit érte... Pffff.

Mindenesetre innentől szűrtelek.

Pernilla 2014.06.30. 10:28:55

@Lukas Meier: te magyar nöknel probalkozol? szerintem naluk azert az atlagosnal nagyobb sikered lenne, mivel egy nyelvet beszeltek.

tanato 2014.06.30. 10:30:29

@Lukas Meier: Ez igaz,de ha a bevándorló férfinak olyan fogalakozása és nyelvtudása van ami ott is egy jó statust biztosít, a kezdeti beilleszkedési nehézségek után nem lehet gond egy ottani párt találni.

Határátkelő 2014.06.30. 10:33:49

@Lukas Meier: Most már nagyon sokszor kifejtetted a nagy számok törvényét és az arányokat, így kérlek fejezd be a témát. A poszt beszélgetése szinte teljesen ebbe az irányba ment el, nem szeretném, ha ez a maival is így lenne, személyeskedésekkel egyetemben, úgyhogy a mai poszthoz ne erőltesd ezt a témát, mert nem fogom beengedni a kommenteket.

Lukas Meier (törölt) 2014.06.30. 10:34:30

@tableno: Rendben, szűrjél.

Én sem fogok neked a témában többet írni. Mindenesetre részleges elismerés már bekövetkezett ezzel a mondattal: ""a származás is lehet EGY szempont a párválasztásban"".

"Hogy valakinek az legyen az egyetlen öröme az életben, hogy MEGMAGYARÁZZA, hogy neki miért nem jut nő, ahelyett, hogy tenne valamit érte... Pffff."
Nem rólam van szó, hanem a jelenségről. Az egy másik dolog, hogy nekem ehhez közöm van.

tanato 2014.06.30. 10:35:25

@Határátkelő: Jogos,nem szabad engedni hogy minden cikk után egyféle téma legyen csak kidumálva,Pl. milyen jól, elvagyunk a homokosok nélkül is egy ideje.

Lukas Meier (törölt) 2014.06.30. 10:59:14

@Határátkelő: Ok, befejezem.
A mai posztba nem fogok ezzel kapcsolatban kommentelni, viszont szerintem ebben a posztban még kibeszélhetjük az esetlegesen felmerülő kérdéseket, ide úgysem ír már senki mást.

De ahogy te akarod, te vagy a főnök.

A nagy számok törvényét azért emlegettem mindig, mert mindig a különböző kommentelők azt mondták, hogy "de hát én láttam az ellentétjét is már párszor".

@tanato: teljesen igaz. Igaz, az felsorolt előnyök a helyivel szemben csak sok év múlva épülnek le.

@Pernilla: ez így van. De te is pontosan tudod, hogy milyen nehéz egyetlen nációt kiválasztani külföldön, akik alacsony számban vannak jelen, ráadásul még közöttük is válogatni kell pont úgy, mint otthon.

tsabus UAE 2014.06.30. 10:59:23

Talán kicsit OFF, de a sok példa miatt érdekes lenne megbeszélni, hogy miért érzik úgy emberek, hogy időt és energiát nem kímélve, egy blogon próbáljanak meggyőzni másokat a saját véleményük igazáról. Szerintem, 3-4 válaszból kiderül, hogy a vita vezet-e valami eredményre. Ha valaki ezt a felismerést nem teszi meg és továbbra is erőlteti a dolgot, akkor mindenkiben felmerül, hogy miért KELL ezt így tolni. Először arra gyanakodnak egyesek, hogy egy trollról van szó, aztán átmegy az egész szánakozásba, mert szegénynek csak ez maradt az életben, hogy sikerélménye legyen. Ha ezen is túlmegy a dolog, akkor a beszélgetőtársak tehetetlennek érzik magukat és a folyamatos nyomulást agresszióval próbálják ellensúlyozni, vagy egyszerűen elmenekülnek/szűrnek. Esetleg újra felvetődik, hogy trollról van szó. Érdekes...

Ugyandehogy (törölt) 2014.06.30. 11:04:03

@Lukas Meier:
ennek megértéséhez javaslom az antropológia, szociológia és társadalomszociológia kutatását.
néhány támpont:
- mindegyik párosításnál megfigyelhető, hogy a férfi fél gazdaságilag előnyösebb államból származik
- a nők eredendően és ösztönből erősebb, gazdagabb (vagy annak elérésére képesebb) hímet választanak.
Innen kéne elindulnod a megértéshez.

Pernilla 2014.06.30. 11:04:40

@Lukas Meier: Pont Ausztriaban egyre jelentösebb a magyarok szama. Es sokan vannak köztük, akik nyelvi vagy egyeb okokbol szinte csak magyar tarsasagban mozognak, ebböl nekem az is következik, hogy ezek a nök a magyar ferfiakat preferaljak.

Ugyandehogy (törölt) 2014.06.30. 11:04:45

@Lukas Meier: nem, a sokadik hosszú szövegnél már nem voltam képes követni a gondolatmeneted:)

Hari Seldon 2 2014.06.30. 11:05:45

@Babette.:
Hagyjátok. Neki ez a rögeszméje.
Új kis mániákusunk van Birca elment, jött ő.
Birca homokosokkal volt elfoglalva, ő a keleti csajokkal...

Ugyandehogy (törölt) 2014.06.30. 11:07:01

@tsabus: esetleg érdemes azon elgondolkozni, hogy a beszélgetés zajlana-e, ha nem válaszolnátok rá.

Ugyandehogy (törölt) 2014.06.30. 11:40:24

@Hari Seldon 2: és pont ugyanúgy nem tudjátok kezelni.

Határátkelő 2014.06.30. 11:45:12

@Lukas Meier: Szerintem meg már rendkívüli módon ki lett beszélve. Ha nem így érzed, akkor esetleg indíts róla egy blogot. :)

Muscari 2014.06.30. 12:02:21

@Lukas Meier: Eskuszom ha leirod meg egyszer SIKITOK!

2014.06.30. 12:16:22

@Világpolgár2012: +1000, en is kb. ilyen parokat ismerek. Ja es most hogy mondod, ismerek Londonbol egy brazil (brit) lany-ukran fiu, es egy angol lany-litvan fiu parost is. Es mind a ket fiu tok atlagos, nem modell alkatuak es nem keresnek jol. Viszont erdekes, ertelmes, normalis, kedves, jo fej pasik.

2014.06.30. 12:19:56

@pappito: Hogy te milyen gonosz vagy :)))

2014.06.30. 12:36:57

@tableno: Teljesen igaz, es ez kelet-europai ferfiakra is vonatkozik. Sokan nem vennenek el 'emancipalt / nyugati' not felesegul akkor sem ha lehetne, mivel nem jonnek be nekik az ilyen nok. Soha nem tortem magam hogy kelet-europai pasim legyen, de ha megprobaltam volna, nagyon konnyen elkepzelheto hogy nem talaltam volna szinte senki aki komoly kapcsolatot akart volna velem.

tableno 2014.06.30. 13:04:09

@Mirjam2: Á, ugysem az számít, amit mi a vaksi szemünkkel látunk, és süket fülünkkel hallunk, hanem a STATISZTIKA.

Quercus a favágó 2014.06.30. 15:43:20

@Muscari:

Gyöngyike, most komolyan, elolvassátok amit ír?

Dragonlady (Bp, Hun) 2014.06.30. 19:25:36

Egyebkent ha meg egy no "lefele" talal kapcsolatot, szegenyebb orszag vagy mas borszin, akkor meg azt kapja meg konnyen, h "mivan nem talaltal jobbat, rendes ember nem akar megdugni?"

Legyél te is országfelelős!

Ahol már ott vagyunk: Ausztria, Ausztrália, Belgium, Brazília, Brunei, Ciprus, Chile, Csehország, Dánia, Egyesült Államok, Franciaország, Hollandia, India, Izland, Izrael, Japán, Kambodzsa, Kanada, Kanári-szigetek, Málta, Mexikó, Nagy-Britannia, Németország, Norvégia, Olaszország, Omán, Spanyolország, Srí Lanka, Svájc, Svédország, Szingapúr, Törökország és Új-Zéland.

Jelentkezni (valamint az országfelelősökkel a kapcsolatot felvenni) a hataratkeloKUKAChotmail.com címen lehet.

süti beállítások módosítása