oldaldobozjavitott.jpg

kozelet_hataratkelo_widget.jpg

Utolsó kommentek

Kívül tágasabb!

Nincs megjeleníthető elem

Gazdagisztán

Nincs megjeleníthető elem

2018. április 06. 06:30,  Az álmainknak ára van 205 komment

2018. április 06. 06:30 Határátkelő

Az álmainknak ára van

Több tízezer (de lehet, hogy bőven százezer) magyar dolgozik szezonmunkásként külföldön, elsősorban Ausztriában, de akár messzebb is. Az ilyen élet nem könnyű, hiszen amikor van munka, akkor nagyon sokat kell dolgozni. Ausztriában dolgozik Ádám is, aki egy vlogbejegyzésben örökítette meg az átlagos napokat, de megkértem, hogy írjon pár sort elé.

Neked hogyan telik egy napod? Meséld el írásban, fotókkal vagy videón és küldd el a hataratkeloKUKAChotmail.com címre!

ausztria_idenymunka_adam_forras_youtube.jpg

„Igazából félve publikáltam ezt a videót, mert úgy gondoltam, hogy majd sokan támadják, meg biztos én vagyok a béna, hogy ilyen egyhangúan töltöm a napjaimat. 

Aztán át is alakítottam az egész videót, meg átírtam a szöveget is... sokat változtattam rajta, hogy ne legyen túl negatív, legyenek benne pozitív motívumok is. 

Meg egy csomó emberen teszteltem, mielőtt publikus lett volna. És azt tapasztaltam, hogy az emberek szeretik, és átérzik a mondanivalóját. Hogy ők is így élik meg a szezonmunkát. Ezért is mertem megmutatni a Határátkelő oldalnak, vállalva ezzel a nagyobb nyilvánosságot. 

Fontos kiemelni, hogy ez a videó a szezonmunkáról szól, arról az életről, ami csak a pénzgyűjtés miatt van, amikor nem ide tervezed az életed. 

És ez is mind a vendéglátásban, ahol mindannyian tudjuk, hogy 7/6 nap munka, akár 8 óránál is több óraszámban, ahol igazából teljesen mindegy, hogy Te vagy ő dolgozik-e, mert ha elmész, úgyis jön a következő helyetted, csak biodíszlet vagy a vezetőség számára, meg a munkahelyed az életed, etc. 

Szóval ezt az élethelyzetet akartam picit bemutatni azoknak, akik mondjuk otthonról csak azt látják, hogy a Zwischensaisonban otthon „az Ádám már megint valami új dolgot vett”, vagy „ez állandóan csak étterembe jár” és társai. 

Picit rávilágítani, hogy igen, tök jó ez, tök sok pénzt lehet megspórolni... de nem árt a háttét is látni ennek, mert az nem mindig pompa és csillogás. :) 

És - mielőtt bárki támadna - önmagam védelmében hadd térjek ki arra is, hogy igen, valóban, járhatnék minden nap kocsmázni, társaságba meg bulizni, de mivel konkrét céljaim vannak, amiket el akarok érni, így ez nekem nem fér bele rendszeresen. 

Természetesen ez nem azt jelenti, hogy éjjel nappal a szobámban ücsörgök, de a prioritást számomra nem ez jelenti. Persze azzal sincs gond, ha másnak igen, mindannyian mások vagyunk. De így vagy úgy, az álmainknak ára van.”

HÍRMONDÓ 

„Belgiumban nem kérdezték, mennyit keresek” 

Juhász Roland és Torghelle Sándor mindketten hosszú évekig futballoztak külföldön, és ugyan már jó pár éve hazatértek Magyarországra, az összehasonlítási alapjuk megmaradt. 

Több a gyilkosság Londonban, mint New Yorkban 

Még soha nem fordult elő, hogy a brit fővárosban több gyilkosság történjen, mint az amerikai metropoliszban. Most ez is megtörtént, főleg azért, mert elképesztően sok a késelés.

A moderálási alapelveket itt találod, amennyiben általad sértőnek tartott kommentet olvasol, kérlek, jelezd emailben a konkrét adatok megjelölésével.

Gyere és csatlakozz hozzánk a Facebook-on!
Ha inkább levelet írnál, elmesélnéd a személyes történeted,
azt a következő címen teheted meg: hataratkeloKUKAChotmail.com

Címkék: sorozat egy napom Ausztria

A bejegyzés trackback címe:

https://hataratkelo.blog.hu/api/trackback/id/tr4913811494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

London2009 2018.04.06. 23:05:56

@Arthamyr: jezus... jo lenne valami hasonlot tudni!

London2009 2018.04.06. 23:08:02

@gabors: igen, ezt a security officer is mondta, hogy nem hulyeseg a sign. Nagyon szeretnenk kutyat, de nem lenne nalunk jo helye. Sokat vagyunk tavol. Majd remelem egyszer lesz.

zoldzeller 2018.04.06. 23:08:40

@Arthamyr: na jo de ez 1:1-es felallas... Nem tudom Londong mekkora es hany kg, de szerintem nem lenne sok eselye 3 pasival szemben. :)
En gyava vagyok, pici es gyorsan futok... a fene allna le verekedni.

gabors 2018.04.06. 23:09:15

@London2009: itt a legtobb allamban legalis fegyverrel minden kovetkezmeny nelkul helyben leloheted a betorot.

Az mas kerdes hogy a legtobb ember ezt nem tudja megtenni az adrenalin szint miatt de legalabb a lehetoseg megvan.

Arthamyr 2018.04.06. 23:17:13

@zoldzeller: Eredetileg ketten akarták kirabolni, és az egyiket rángatta le a motorról. :) De persze, ha hárman vannak, elég elszántak, és fegyverük is van, nem túl jók az esélyek.

Ahogy @gabors: írta, a kutya a tuti, ahhoz már egy fokkal nagyobb elvetemültség kell, hogy valaki a kutyát semlegesítse.

gabors 2018.04.06. 23:19:02

@Arthamyr: na itt most mindkettonknek kb igaza van

" On 17 December 2012, the last Maybach-vehicle was manufactured in Sindelfingen."

de 2015-be a mercedes ujra inditotta es valoban az S-Clasbol epitenek valamit amit W222 vagy mit de ezek felmillio dollaros autok :-)))

ja cegtol inkabb nem kerem el mert mar regiek es a biztositas 3 havi fizetesem lenne :-((

Latcho Rom 2018.04.06. 23:20:27

@London2009: majd
A baba mellett majd jól mutat...

Sorry, mocsok kedvem van. :(

Arthamyr 2018.04.06. 23:23:43

@gabors: Igen, ezért nem is néztem nagyon, csak valahol láttam a hírt, nem én vagyok az elsődleges célpont az eladásoknál. :) A "régi" sem lehet nagyon igénytelen autó egyébként, a céges autónál meg illő, hogy a cég tartja fenn. Ha meg már Maybach, adhatnak hozzá sofőrt is, te meg pezsgőzöl (vagy amit épp kedved tart) hátul.

London2009 2018.04.06. 23:24:41

@zoldzeller: harom ferfivel szemben az esely szerintem nulla. Bar legalabb olyan eros vagyok, mint Popei. : )

gabors 2018.04.06. 23:25:54

@London2009: "@gabors: igen, ezt a security officer is mondta, hogy nem hulyeseg a sign. Nagyon szeretnenk kutyat, de nem lenne nalunk jo helye. Sokat vagyunk tavol. Majd remelem egyszer lesz. "

az pont jo vannak mozgas erzekelore bekapcsolod mukutyak es tok ugy ugatnak mint egy igazi ... egy veletlenszeru betorest siman meg akadalyozhatnak ...persze ha valami masert vagy celpont is "kifigyelik" akkor nem...

a kutya jo dolog de persze gong utazaskor ha csak nincs kiterjedt jo ismeretseg/csalad ... de ket migransnak komoly gond ...

zoldzeller 2018.04.06. 23:27:06

@Arthamyr: nem szeretem a kutyakat. :)
Nekunk a foldszinten van az ablakokon es az ajton van sensor, a parkoloban + a lepcsohazban ahol fel lehetne jonni az emeltre ott pedig mozgaserzekelo... az igazsag az az hogy meg soha nem kellett, ugyhogy csak remelem hogy mukodik.

(a nagymamat tudjak csak ellopni, a vendegszoba a foldszinten van es ott nincs mozgaserzekelo.)

London2009 2018.04.06. 23:28:50

@gabors: Te most ha jol ertem lemigransoztal? De ilyet!!
A mukutyan hangosan felrohogtem. Mukutya!! Qrva jo! :DDD

zoldzeller 2018.04.06. 23:30:56

@gabors: nem is olyan reg olvastam valahol, hogy hiaba van sokaknak fegyvere, eles helyzetben a legtobben nem tudjak hasznalni.

gabors 2018.04.06. 23:31:11

@Arthamyr: "Ahogy @gabors: írta, a kutya a tuti, ahhoz már egy fokkal nagyobb elvetemültség kell, hogy valaki a kutyát semlegesítse."

nem is a semlegesites a kerdes hanem hogy zajt csinal bent is meg a szomszedok is akar ebrednek stb egy betoronek nem jo az ilyen mindig a konnyebb celpontra mennek meg egy automatikusan felkpacsolodo lampa is akar elteritheti oket ... ez pl itt szinte minden hazon van nekunk is elol hatul

Arthamyr 2018.04.06. 23:34:02

@zoldzeller: Nálunk volt kb. 2 hónapja betörés az egyik lakásba. Aztán elkezdtem kérdezgetni, hogy hogy.

Úgy, hogy nyitva hagyták a főbejáratot és a lakásajtót is. Nem vittek el semmit, mert nem nagyon volt mit, inkább csak kis rendetlenséget csináltak. :D Van cctv, de szerintem az annyit is ér, mert nem vittek el semmi értékeset/nem történt személyi sérülés.
Amikor először jöttünk Dublinba, ellopták a biciklinket a zárt garázsból (a feleségem kb. 2 óráig birtokolta az övét, szóval szerintem a bolttól követhettek), bevittem a felvételt a rendőrségre, azóta is nézik. :)

A monitorozott felvétel jó, de azt meg kis házakban drága üzemeltetni.

gabors 2018.04.06. 23:36:41

@London2009: olvastam errol (nem ezt hanem a bbc-t) es abszolut erthetetlennek tartom meddig kellet volna varni hogy megvedje magat ... nyilvan valo hogy eroszakkal ratamadt a ficko (ja es mintha nem migrancs lenne a tamado) szerintem tokeletes megoldas hogy meghalt remelem felmentik a vegen az oreget ..az maga hogy orizetbe vennek az itt is elofordulhatna de nem valoszinu hogy vadat is emelnenek itt ilyen esetben mert ez klasszikus onvedelem es az hogy ebbe a tamado belehalt nem szempont

Arthamyr 2018.04.06. 23:37:24

@gabors: Otthon ezt úgy kezelték, hogy megmérgezték a kutyát, vagy purhabot fújtak a szájába.

gabors 2018.04.06. 23:41:48

@gabors: "gong utazaskor" marmint gond utazaskor

zoldzeller 2018.04.06. 23:44:14

@Arthamyr: de ezek felvetelek igazabol csak esemeny utani segitseg.
Nekunk az abakokon vannak ilyen kis izek es a telefonom csipog ha megprobalom becsukas nelkul este aktivalni a rendszert...

Arthamyr 2018.04.06. 23:45:49

@zoldzeller: Nekünk nem segítettek semmit a felvételek.

London2009 2018.04.06. 23:46:48

@gabors: ertettem igy is. Ferjem oshonos, migrancs csak en vagyok. :D

gabors 2018.04.06. 23:47:05

@London2009: "@gabors: Te most ha jol ertem lemigransoztal? De ilyet!!"
magadra vetted mi ???? hat te mi vagy ? meg mintha a ferjed sem londoni lenne gondolom a csaladja sincs a szomszedba...

pedig magunkrol irtam mindketten BEVANDORLOK vagyunk (immigrant) orbanul migrancs....

"A mukutyan hangosan felrohogtem. Mukutya!! Qrva jo! :DDD"

pedig komolyan van ilyen pont ugy mukodik mint a mozgaserzekelos lampa csak bent bekapcsol egy hangszoro mint a dallam csengo csak ugat ...

gabors 2018.04.06. 23:51:07

@London2009: lasd masikat de meg hozzateszem hogy nalunk egyikunknek sincs rokona itt miota a felesegem anyja 3 eve meghalt azota bizony gond utazni a hazikedvesek miatt ... nem is voltunk kozosen sehol tobbet mint egy napot tavol ... olyanok mint a kisbabak persze vannak olyan elvetemultek akik repultetik a babaikat de az kb allatkinzassal er fel a szememben...

es valakit felfogadni mondjuk ket hetre dragabb lenne mint az utazas mondjuk Mo-ra (ott nem kellene szallast fizetni lenne lakas Pesten)

London2009 2018.04.06. 23:51:31

@gabors: dehogy vettem magamra. Buszken vallalom migrancs kiletemet. Nem londoni, de van csalad helyben. Testver, unokatestver es a szulok is egy oran belul vannak. Sot, migrancs letemre rengeteg az ismeros, barat is akad szerencsere. Egyebkent van dog nursery is napi tiz fontert. Az lehetne megoldas csak nem akarok evente tobb ezer fontot erre kolteni. One day... addig meg marad a mukutya! :D

gabors 2018.04.06. 23:55:07

@zoldzeller: ez igy van magam is ezt irtam meg az erre kepzett atlag rendor sem nagyon kepes eles helyzetben a fegyveret rendesen kezelni (csak a filmekben) hat meg egy amator

akik persze rendszeresen jarnak gyakorolni azok talan de ez elenyeszo kisebbsege a fegyvertartoknak

London2009 2018.04.06. 23:56:20

@Arthamyr: azt mondta a security expert, hogy igazabol ezek a dolgok deterrentnek jok. Ennyi hasznuk van, nem tobb.

zoldzeller 2018.04.06. 23:56:50

@gabors: na jo de a gyerekek megnonek es kivaloan lehet veluk utazni.

Latcho Rom 2018.04.06. 23:59:26

@London2009: de ládde,csak halad a világ, ge@ci focista vagy sem..trump kis peckerjéről is pókot neveztek el

Szép új Világ baszodalássan...

Latcho Rom 2018.04.06. 23:59:32

@London2009: az ki? Talán Popey?

Ma spenónot vittem lunchra, le is lettem migráncsozva :)

Latcho Rom 2018.04.06. 23:59:34

@London2009: ehh, a maradék kis országunkat is ledarálják..

Mit lehet ehhez hozzátenni :(((

gabors 2018.04.07. 00:01:59

@Arthamyr: "@gabors: Otthon ezt úgy kezelték, hogy megmérgezték a kutyát, vagy purhabot fújtak a szájába. "

Mint irtam ha valamiert celpont es elore megfigyeltek akkor tudjak hogy van kutya es ugy keszulnek akkor a kutya csak akkor jelent valamit ha arra van tanitva hogy NE ugasson hanem a betanitott tamadast vegezze ... szemelyesen lattam ilyet. Felesegemnek van egy kutya idomito ismerose (NYPDs kutyakat is tanitott evekig) o mutatott ilyen dobbermanokat amit erre tanitottak meg ... rendben ez nem a normalis hazi kedvenc tipus hanem pont vedelemre idomitott gyilok gepek.... persze ezeket is le lehet loni vegso soron.

De itt nyilvan veletlenszeru volt dolog es a betoresek tobbsege ilyen ahol egy eber es ugato kutya mar eleg lehet hogy a kovetkezo utcaban probalkozzanak.

London2009 2018.04.07. 00:03:09

@latcho drom: ki kellett gugliznom, Popeye kerlek szepen. Szarj a farmra! Ugysem ott elsz, kvazi nem mindegy?

Arthamyr 2018.04.07. 00:05:33

@gabors: Simán. Szerintem többet ér, mint a cctv, meg az összes ilyen biszbasz. Ha nem lakásban laknánk, nekünk is lenne, de én nem vagyok híve a benti kutyatartásnak.

gabors 2018.04.07. 00:10:45

@London2009: "Egyebkent van dog nursery is napi tiz fontert."

ez nagyon olcsonak tunik itt $40 korul van a legolcsobb es a jobbak inkabb $100 korul naponta amiben minden benne van mar

de van meg ezenkivul 2 par macska is .. :-))

London2009 2018.04.07. 00:13:02

@gabors: ez csak a napkozbeni ar. Ha ott alszik a kutyus az 20. Egy tenisztarsamnak jar oda a kutyaja. Lehet, hogy ez olcso valoban, de eves szinten azert ez is tobb ezer font lenne...

zoldzeller 2018.04.07. 00:13:22

@gabors: A macskak par napig el vannak nem? Kinti vagy benti macskak?

2018.04.07. 00:24:38

@gabors:

"ezt szeretem amerikaban"

Hát szerintem meg ebből a szempontból az usa legföljebb elrettentő példának jó, és (bár tudom, hogy Csodabogár vesszőparipáját lopom ezzel) eléggé alulról közelítik a civilizáltságot (szigorúan ebből a szempontból).

De te ott élsz, neked tetszik -- én nem élek ott, nekem nem tetszik, ez így szívcsakra meg világbéke.

Arthamyr 2018.04.07. 00:38:39

@London2009: 100+ napra raknád be a jószágot? :)

A kajája még annál is több lenne, bár nyilván függ a méretétől. Igazad van, hogy nem veszel kutyát azért, hogy hoteleztesd az év harmadában.

Arthamyr 2018.04.07. 00:39:45

@Nagy kámpics: Ez egy szuper dolog, csak sajnos a fegyvert ki is hordják a házukból, úgy meg már kevésbé szuper.

London2009 2018.04.07. 00:43:04

@Arthamyr: egy heten legalabb 3 napra beadnam, tehat az havi 120 evi 1440 plusz meg amikor nem vagyunk az orszagban...nem tolok igy ki egy kutyaval. Bar lehet, hogy meg igy is sokkal boldogabb lenne, mint egy menhelyen...

Arthamyr 2018.04.07. 00:44:35

@London2009: 3 napig nem mentek haza hetente? :S Akkor valóban nincs értelme...

London2009 2018.04.07. 00:55:40

@Arthamyr: nem igy ertettem. A napkozbeni nurserybe adnam be. Sajnalnam egesz napra egyedul hagyni itthon. Altalaban egy vagy ket napot itthonrol dolgozom. Bar most mar hetek ota itthonrol dolgozom, ilyenkor gondolkozom el mindig az eben, milyen jo is lenne... de ennek a projektnek sajnos hamarosan vege es megyek vissza a balettbe ugralni. A csahos meg mehetne az oviba.

gabors 2018.04.07. 01:18:40

@London2009: "@gabors: ez csak a napkozbeni ar. Ha ott alszik a kutyus az 20." ez mar mas ez mar kozelit mennyi most a font dollarban 1.25 ? nem penzugyi vonalon mozgok de mintha romlana a dollar a trump ugyeskedesi miatt

gabors 2018.04.07. 01:23:15

@zoldzeller: "@gabors: A macskak par napig el vannak nem? Kinti vagy benti macskak? "

benti macskak de van amelyikeket kiengedjuk porazon a hatso kertebe napozni

igy van par napig elvannak sot azokat akar a szomszed is ellatna mondjuk par nap utan mar az almokat cserelni kell. Mi amugy nem hagyunk kint kajat mint masok mert van olyan macskank amilyek menhelyrol hoztuk es kobor volt es addig eszik amig van :-)

gabors 2018.04.07. 01:39:54

@Nagy kámpics: Nem tudom nalad az magyar es mas eu fele impotens rendor jon be akinel meg fegyver sem lehet es valami raszamolassal kellene hogy megallitsa roma honfitarsakat ... vagy egyebb bandakat ???

szerintem jol kepzett es megfeleloen felszerelt rendorokre van szukseg akiknek tekintelye es hataskore van es JOGA barmilyen fizikai tamadast megallitania amibe az is belefer hogy a tamado meghal ...Hibak is vannak persze de elenyeszo es gyakan az aldozat a hunyo, amirol te beszelsz az teljes baromsag mar bocs de azt hiezel amit akarsz ...

Az az erdekes hogy az elmult 28 evben TOBBSZOR allitottak meg MAGYAR rendorok az uton mint az usa-ban. Otthon semmiert ... es ilyeneket kerdeztek hogy hol volt ... hova megy ... meg hasonlok se gyorshajtas semmi csak keso ejjel volt ..

Itt az usa-ban meg egyetlen egyszer sem allitottak meg ok nelkul ketszer gyorshajtas, ami igaz is volt... egyszer beneztem egy befordulni tilos 7-9 am-es tablat olyan helyen ahol nem jartam es csak a GPS bamultam merre kell menni, egyszer meg belementem a narancssargaba ennyi !! Vezetek 15,000 merfoldet evente ... (napi 60-65 merfold)

Volt olyan ev 2000-es evek elejen hogy 10 nap alatt Mo-on ketszer allitottak meg azzal hogy kozuti ellenorzes ... MI VAN ???

szoval nekem az usa rendfentartasi modja jobban tetszik. Jo en nem vagyok fekete :-) Vagyis csak akkor foglalkozik velem a rendor ha erre oka van.

Amugy nem szeretem a rendoroket mert okoztak nem kis gondot az eletemben bar en voltam a hulye abban az esetben azota jobban tudom hogy a rendor nem a baratom.

gabors 2018.04.07. 01:49:34

@Arthamyr: "@Nagy kámpics: Ez egy szuper dolog, csak sajnos a fegyvert ki is hordják a házukból, úgy meg már kevésbé szuper. "

ez igy nem teljesen igaz csak az allamok feleben lehet ezt megtenni azok tobbsegeben is csak engedellyel es egy csomo helyre tilos bemenni vele szoval meg ott ahol szabad a fegyverviselet pl West-Virginia a donto tobbseg nem igy tesz ...

En magam nem vagyok hive a 2nd Amendment-nek (most jol irtam :-))) de itt ez most a law of the land ... :-(

Es ahol eleg az egyik legszigorubb a civil fegyverviselesi szabalyozas .. pl kezifegyvert civil legalissan nem igen tarthat longgun/shotgun lehet de pl AR-15/AK-47 tipusu fegyver NY allamban illegalis (persze csak a torvenytisztelokkel van kibaszva ezzel)

Zsuzsi65 · http://susiehun.blogspot.com 2018.04.07. 01:52:42

Haha azert jol elbeszelgettetek ma tobb mint 150 kommentet OFF-topic :))

gabors 2018.04.07. 01:54:32

@London2009: "@Arthamyr: egy heten legalabb 3 napra beadnam, tehat az havi 120 evi 1440 plusz meg amikor nem vagyunk az orszagban...nem tolok igy ki egy kutyaval. Bar lehet, hogy meg igy is sokkal boldogabb lenne, mint egy menhelyen..."

ez tenyleg kibaszas a kutyaval

De miert kellene hetente haromszor beadni ? amig nagyon kicsi esetleg gond ... de egy eves kor utan reggel nyolctol este nyolcig el lenne siman egy normalissan nevelt kutya a lakasban. Ezt siman tudja szinte mindegyik ....

vagy ti 3x hetente go out ?? Akkor valoban kutya felejtve hacsak nincs valami doggy-door lehetoseg ... gondolom egy kutyasetaltato is hasonlo arban lenne ..

gabors 2018.04.07. 02:00:57

@Zsuzsi65: "ma tobb mint 150 kommentet OFF-topic :)) "

mi volt a topic ??? a poszt OK de nem volt benne igazan semmi erdekes...

az sokkal erdekesebb hogy Londo2009-nak az osszetort autoja helyett kapott autot valami banda elrabolta es ahelyett hogy a helyszinen lelottek volna oket mint a "lovakat" inkabb o is kutyuson gondolkodik (vagy baby ??? mar nem tudom ) ...

ja es ahogy szokasos amerika megint a civilizacio szegyene :-(

:-))

London2009 2018.04.07. 02:05:25

@gabors: ezen is hangosan felnevettem, hogy a macska porazon napozhat a kertben. Ez kesz! :DDD
Szerintem sem a vilag vege, de a ferjem szerint ez nem jo a kutyanak ha napkozben egyedul lenne. A doggy door megoldhato lenne, ezt javasoltam en is, de o sajnalja a kutyat. Szerintem ez a dog nursery tok jo megoldas lenne, de ah, nem tudom, bonyolult. A menhelynel szerintem igy is jobb dolga lenne az ebnek.

London2009 2018.04.07. 02:07:33

@gabors: hehe. Mino megtiszteltetes, hogy ily erdekes temat szolgaltathattam. Bar jobban elvezem az unalmas hetkoznapjaimat. Szigoruan kutyarol volt szo. : )

gabors 2018.04.07. 02:13:54

@London2009: "@gabors: ezen is hangosan felnevettem, hogy a macska porazon napozhat a kertben. Ez kesz! :DDD"

Nem viccelek .. azert kell mert van olyan ami messzebre is menne es a kerites nem igazan akadaly ...:-)

felteszek majd kepet biztos van par, ha holnap jo ido lessz akkor majd lefotozom oket ...:-)

az egyiket amugy poraz nelkul is kiengedjuk mert hallgat a nevere es bejon mikor hivjuk ...:-)

London2009 2018.04.07. 02:19:51

@gabors: betoroim peldajat kovetve I’ll go no comment. :D

gabors 2018.04.07. 02:20:23

@London2009: "A menhelynel szerintem igy is jobb dolga lenne az ebnek. "

respekt :-) !!!!

"de o sajnalja a kutyat. "

napkozben kb 6 orat alszanak foleg ha nem vagytok otthon par eve baby kamerat hackeltem akkoriban mindketten dolgoztunk es a kutya a macskakkal volt egyedul minden nap ... nezegettuk a videokat es volt hogy orakig mind aludt itt vagy ott ... nagy ritkan jottek mentek de semmi komoly

reggel kaja kutyaval 10-15 perc seta (this is a must!!) este hasonloan a kutyat KELL setaltatni ... most mar nem gond mert a felesegem otthon van ...

gabors 2018.04.07. 02:27:09

@London2009: "Szigoruan kutyarol volt szo. : ) "

huh ...mi a gond a baby-kel ?? :-) persze nekunk sincs :-( de mi probaltuk egy darabig, de nem lett errol mar irtam parszor ...

na akkor udv majd irok holnap a szavazasrol ... mar tudom kire szavazok holnap ...

ja es ha van ra energiad elj panasszal ha sokan megteszik akkor legalabb lesz nyoma es kuld el az altalad elfogadhato mediaknak is ... a valaszokkal egyutt (persze csak ha akarod)

London2009 2018.04.07. 02:27:31

@gabors: hmmm... tempting... at kell gondolni. Micro piget meg mindig vehetunk. Ha megunjuk, megesszuk. :D

London2009 2018.04.07. 02:31:24

@gabors: irtam valaszlevelet es kesz vagyok elkesziteni egy alkotmanybirosagi beadvanyt. Elfogadhatatlannak tartom ami tortent.

gabors 2018.04.07. 02:37:52

@London2009: "@gabors: hmmm... tempting... at kell gondolni. Micro piget meg mindig vehetunk. Ha megunjuk, megesszuk. :D "

that is equally true for a dog, just pretend you are korean for the day :-)) like everone is irish on March 17

gabors 2018.04.07. 02:41:01

@London2009: "@gabors: irtam valaszlevelet es kesz vagyok elkesziteni egy alkotmanybirosagi beadvanyt. Elfogadhatatlannak tartom ami tortent. "

olvastam a masik posztnal ... tamogatlak ... most olvastam hogy milyen szopatassal keszul a Londoni kovetseg a valasztani akarokkal szemben ... ha igaz remelem valaki csinal belole kepeket es videot

trumpian valasz SAD

en is viszek fenykepezogepet holna

London2009 2018.04.07. 02:49:55

@gabors: haha. Nagyon vicces kedvedben vagy ma!

Kiabrandito ami ezzel a valasztassal kapcsolatos megy. Annyira tipikusan magyar gagyi, hogy nem is ertem miert vagyok meglepodve. Mi az, hogy nem er ide a szavazolap? Hogy a tokombe nem szavazhatok a kovetsegen ha nem ert ide az a qrva csomag? Mit kepzelnek, hogy 10k embert akarnak varatni es 14 szavazo fulke lesz? Annyira felidegesit, hogy elmondani nem tudom.

Az epuleten belul biztos, hogy nem fogsz tudni fenykepezni. Majd varjuk a beszamolot.

Zsuzsi65 · http://susiehun.blogspot.com 2018.04.07. 03:03:10

@London2009: ismeros ma kapta meg Portland, Oregonban a csomagot, es probalja Fedex-szel eljuttatni SF-ba...remeljuk, sikerul neki...

gabors 2018.04.07. 03:08:29

@London2009: "@gabors: haha. Nagyon vicces kedvedben vagy ma! "

hat ha mini pig-et megennel mi a kulonbseg egy kutyaval :-)

ez amugy nem is vicces :-(

epuleten belul milyen engedélyre lenne szuksegem ?? vikit meg mindenki mast fenykepeznek ezerrel szavazas kozben szoval nem valami altalanos tilalomrol van szo ...

ha sor lesz kin akkor azert azt mindenkeppen lefotozom ...

more tomorrow vagy itt vagy a holnapi posztban

gabors 2018.04.07. 03:13:11

@Zsuzsi65: "@London2009: ismeros ma kapta meg Portland, Oregonban a csomagot, es probalja Fedex-szel eljuttatni SF-ba...remeljuk, sikerul neki... "

remeljuk, DE jobban jart volna ha valaki ismerosnek kuldi aki hajlando bevinni es bedobni a dobozba mart az hogy esetleg a konzulatus atveszi (szombaton ez kozel sem garantalt) meg NEM JELENTI hogy belekerul az urnaba is ... sajnos !!!

Mrs. Clayton 2018.04.07. 09:18:07

@London2009: nem akarlak elkeseriteni es megertem, hogy bosszanto, h nem kaptad meg a csomagot, de nem tudsz az alkotmanybirosaghoz fordulni, foleg mert alkotmanyjogi panaszra akkor lenne lehetoseged, ha a birosag dontott volna az ugyedben egy alaptorveny ellenes jogszabalyt felhasznalava, ilyen meg ugye nem volt. Azt persze megteheted h irsz a kepviselodnek, h kerje a torveny utolagos normakontrolljat csak ehhez be kell szervezzen meg jopar masik kepviselot is.

Arthamyr 2018.04.07. 09:56:07

@London2009: Ennyi erővel kb. csak nyugdíjasoknak kellene kutyát tartania.
Másik meg mennyivel jobb a kutyahotel/ovi, napi 10-20 fontért, mint az, hogy egyedül/kutyapajtijával kolbászol a kertben? Nem hinném, hogy abban benne van, hogy hatalmas területen szaladgálhat (ha mondjuk van egy tisztességes telked az 500nm alsó hangon, ekkora terület nem jut a kutyára ott, azt nem lehet napi 20 fontból kigazdálkodni, és akkor még csak ugyanott vagy, mintha otthon lenne).

erkölcsi hulla 2018.04.07. 11:20:03

Ekkora semmitmondó videót rég láttam.
Bármilyen munkára rá lehet ezt fogni.

De találtam benne bugot:

Reggel felkel, inkább későn mint korán, zuhany, kv, elmegy bevásárolni, és már fullosan nappal van,mintha dél lenne. Aha.
Más reggel felkel, mondjuk reggel 6 órakor, töksötét van, zuhany, kv., és indul dolgozni, mint a mosott szar. Talán majd hétvégén bevásárol.

gabors 2018.04.07. 12:04:02

Na akkor most mivel aludni eppen mar nem tudok megyek szavazni ...

2018.04.07. 12:47:01

@gabors:

"amirol te beszelsz az teljes baromsag mar bocs de azt hiezel amit akarsz"

Hát, nem én hoztam fel az usa rendőrséget, és nem is állítottam semmit, ami "teljes baromság" lehetne.... de hát megelőlegezted nekem, ez van. :)

M. Péter 2018.04.07. 13:56:37

@gabors: Több, mint 3-szor annyi fehér van. Egy feketét kb. 2,5-szer nagyobb valószínűséggel lőnek le a rendőrök, mint egy fehéret.

London2009 2018.04.07. 14:06:10

@Mrs. Clayton: tobb fele alkotmanyjogi panaszra van lehetoseg. Ugyhogy termeszetesen elhetek panasszal. Majd beszamolok az eredmenyrol.

London2009 2018.04.07. 14:16:03

@Arthamyr: az teny, hogy legjobb dolga egy nyuggernel lenne. : )

Shaktee 2018.04.07. 14:54:55

@London2009: azt hittem hogy már a westminstrelnélfőzöd a bogràcsgulyást!

:)

gabors 2018.04.07. 18:14:09

@M. Péter: " Egy feketét kb. 2,5-szer nagyobb valószínűséggel lőnek le a rendőrök, mint egy fehéret. "

es kb 10 valoszinubb hogy bunozo !!! sajnos ez van itt

gabors 2018.04.07. 18:15:11

@swing gitan: ott holnap szavaznak nem ma !!!!

Mrs. Clayton 2018.04.07. 20:12:42

@London2009: szerintem tevedsz
Az Abtv. 26. § (1) bekezdése alapján alkotmányjogi panasszal az egyedi ügyben érintett személy vagy szervezet fordulhat az Alkotmánybírósághoz, akinek alaptörvény-ellenes jogszabály alkalmazása folytán az Alaptörvényben biztosított jogának sérelme következett be az ügyében lefolytatott bírósági eljárás során. A panaszt csak akkor lehet benyújtani, ha az érintett a jogorvoslati lehetőségeit már kimerítette, vagy jogorvoslati lehetőség nincs számára biztosítva.

London2009 2018.04.07. 21:12:49

@Mrs. Clayton: nem tevedek. Olvasd tovabb a torvenyt. Eleg a kovetkezo paragrafust elolvasnod es ott a valasz.

Mrs. Clayton 2018.04.08. 09:38:00

@London2009: a 26.§(2) nem vonatkozik rad mert az altalad tamadott jogszabaly rad nezve nem ir elo kotelezettseget, a levelszavazas egy lehetoseg, raadasul az h x hivatal nem kuldte ki idoben a levelet nem is tartozik az ab hataskorebe, szoval nem igazan ertem mire alapitanad h az abnek hataskore van az ugyedben, plusz nincs alaptorveny ellenes jogszabaly sem, mert az h mikor hogyan kuldik ki a leveleket teljesen rendben szabalyozott, az h hiba csuszott a rendszerbe nem alaptorveny ellenesseg

Mrs. Clayton 2018.04.08. 09:43:26

@London2009: de ha nem a 26.§(2)-re ertetted h a kovetkezo paragrafus, ami az atalam idezett szakasz masodik bekezdese egyebkent, hanem valoban a 27. szakaszra akarsz hivatkozni, akkor egyertelmuen meg van nevezve h biroi dontes ellen lehet benyujtani, ilyened neked nincs.

London2009 2018.04.08. 11:12:17

@Mrs. Clayton: most erre mit mondjak? Ha hallgattal volna, bolcs maradtal volna?

Pöff 2018.04.08. 15:25:19

Mff
Munkakörnyezet,anyagi függetlenség, általános életszínvonal...fix8 óra munka..hétvégi szabad idő...spórolás.
Itthon ezt el se lehet érni.

Esetleg ezt vagy azt lehet ha olyan munkád, vagy végzettséged van...de a többi...sokkal sokkal lassabban jön.

Sosem értettem, akik kint vannak miért panaszkodnak..
Azért mentek ki mert itthon még így se élnének..
Alsó hangon 2-3 társadalmi osztályt ugrottak...
Itthon ha megőrül a munkába vagy a seggét a földhöz veri se éri el azt az anyagi színvonalat.

Mrs. Clayton 2018.04.08. 20:30:26

@London2009: hahaha, persze. Ha tenyleg tervezek barmit csinalni akkor leirom h mi a helyes eljaras. Eloszor irsz egy kifogast az nvinek. Ennek hatarideje ajogszabalysertest koveto 3 nap. Azt hiszem ebbol kicsusztal. Aztan az nvi hoz egy hatarozatot, ha az nem tetszik az ellen felebbezhetsz. Ha az erre hozott dontes sem tetszik birosagi felulvizsgalatot kerhetsz. Ha az a dontes se tetszik, akkor lehet elmehetsz az abhez.
Az ab nem foglalkozik ugyanis kabatlopasi ugyekkel. Akkor sem ha a kabatod a tulajdonod s mint ilyen az alkotmanyos alapjogod serult amikor azt elloptak.
Ha megis tevednek, majd toltsd fol a valaszt amit az alkotmanyjogi panaszodra kapsz.

London2009 2018.04.08. 20:36:29

@Mrs. Clayton: : )
Ne haragudj, de van egy szint, ami ala mar nem mennek le. Tovabbi szep estet!

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2018.04.08. 21:23:30

Haha, kéziféket ránt a havas parkolóban, cafka cica is van; ez a tag jó arc lehet...
:D

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2018.04.08. 22:22:52

@London2009: Vigyázz, mert még beperel a rohadék hiperpigmentáltja, hogy milyen sz@r kocsit tartasz, hogy ő belesérül az autólopásba...Legalább is nem lepődnék meg már ezen se...
Autótolvajnak kézlevágást, előszőr csuklóból, utána vállból.Börtönt nem is adnék nekik, az náluk a továbbképzés, bökje meg...
:-(((

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2018.04.08. 22:34:00

@London2009: Hámmér, hogy szerezték meg a kulcsot?Az nem elég bizonyíték?

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2018.04.08. 22:39:25

@London2009: Ez így röhej, nem is kicsit.Valszeg a nem akarásnak nyögés a vége, ezexerint az ottani zsernyákok se szeretnek mindig dolgozni...Szomorú.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2018.04.08. 22:43:37

@Nagy kámpics: Azért ha valami rohadt bűnözőt likvidálnak, akkor hétszentség, hogy nem fog többet erőszakoskodni, rabolni, stb.Szóval végső soron hatásos, ez biztos.
Én is kurv@ kemény lennék velük szemben, pont mint Arthamyr.Az ilyenekért nem kár, már 15 évesen is túl sokat éltek...Lehet szemet forgatni, meg hátrahőkölni bárkinek.

Mrs. Clayton 2018.04.08. 23:29:36

@London2009: szint? Hallottal te a valasztasi torvenyrol? Nyilvan valoan nem. Te akkor jartal jogi egyetemre amikor a kutyam...

London2009 2018.04.08. 23:44:04

@Mrs. Clayton: : )
Hamarabb utolerik a hazug embert, mint a santa kutyat Jess...

Legyél te is országfelelős!

Ahol már ott vagyunk: Ausztria, Ausztrália, Belgium, Brazília, Brunei, Ciprus, Chile, Csehország, Dánia, Egyesült Államok, Franciaország, Hollandia, India, Izland, Izrael, Japán, Kambodzsa, Kanada, Kanári-szigetek, Málta, Mexikó, Nagy-Britannia, Németország, Norvégia, Olaszország, Omán, Spanyolország, Srí Lanka, Svájc, Svédország, Szingapúr, Törökország és Új-Zéland.

Jelentkezni (valamint az országfelelősökkel a kapcsolatot felvenni) a hataratkeloKUKAChotmail.com címen lehet.

süti beállítások módosítása