oldaldobozjavitott.jpg

kozelet_hataratkelo_widget.jpg

Utolsó kommentek

Kívül tágasabb!

Nincs megjeleníthető elem

Gazdagisztán

Nincs megjeleníthető elem

2013. július 23. 06:42,  Keddi Klubsarok 129 komment

2013. július 23. 06:42 Határátkelő

Keddi Klubsarok

Természetesen ma is megnyílik a Klubsarok, ahol a mai három archív poszt kapcsán lehet kommentelni - no és persze bármi más kapcsán is, ami csak az eszetekbe jut. Helyzetjelentés szabadságfrontról: harcolok a függőségemmel, de erős vagyok és kitartó. :)

Na, jó beszélgetést!

Gyere és csatlakozz hozzánk a Facebook-on!
Ha inkább levelet írnál, elmesélnéd a személyes történeted,
azt a következő címen teheted meg: hataratkeloKUKAChotmail.com

Címkék: klubsarok

A bejegyzés trackback címe:

https://hataratkelo.blog.hu/api/trackback/id/tr595419590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

négyzet 2013.07.23. 13:57:54

@Bonjour: nah, nekem már segítségnyújtás (én segítettem volna) is volt megverlek/bazdmeg "élményem". azóta feleannyiszor állok meg jóhiszeműen, segíteni.

2013.07.23. 14:00:28

@én már a fény gyermeke vagyok: A tegnapi origos baranyai falu cikk sokkal jobb lenne ide.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.07.23. 14:15:57

@Bonjour:

Két jó barát – Benjámin és Bálint – leült beszélgetni egy sörözőbe, a söröző külső, utcai részére.

Rendeltek két sört.

Ekkor váratlanul odaugrott egy habókos hajléktalan, s üvöltve kiborította a két üveg sört. Annyira meglepődött a két barát, hogy nem is tudtak reagálni. Közben meg a hajléktalan elszaladt.

Rendeltek ismét két sört. Azonban a hajléktalan ismét előugrott egy bokorból és megint megpróbálta kiborítani a söröket. Csak az egyiket sikerült, mert a közelben lévő pincér rácsapott a betolakodó kezére. A pincér felajánlotta, hogy ingyenesen pótolja a kiömlött üveg sört. Benjámin köszönettel elfogadta az ajánlatot, de hozzátette:

- Ez a hajléktalan szomjas! Legyen szíves plusz még 3 üveg sört, s kérném a segítségét, ha lehet.

Kihozta a pincér a 4 új sört. A hajléktalan ismét ugrott, de Bálint már felkészülten várt, s azonnal elkapta. Majd Bálint és a pincér lefogták, miközben Benjámin lassan, nyugodtan, de erőszakkal megitatta a hajléktalant 3 üveg sörrel, pontosan annyival, amennyit kiöntött.

Muscari 2013.07.23. 14:27:24

@tilmir: szia Tilmir, nekem csinaltak ilyen mutetet, bal fent 1 es 2 fogam volt erintett. Tiz eve mar es koszonom mindket fogam jol van:-) A diclofenac tenyleg segit de kell vagy 50 mg egyszerre. Kaptal antibiotikumot?

svájci sapka (ch) · http://svajcisapka.blogspot.ch/ 2013.07.23. 14:47:44

@Muscari: Részvétem. :) És köszi.
Igen. Van mindig itthon talonban, de mivel visszatérő a probléma, úgy néz ki nem úszom meg.

Shanarey 2013.07.23. 14:53:43

@NIKI LAURA:

Szóval, neked már akkor fideszes útleveled volt.
:-)))))))))))))))))

Mrs. Clayton 2013.07.23. 14:57:19

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: aztán járhatnak a rendőrségre, bíróságra, mert az ilyen kis mitugrász köcsögök majd jól feljelentik személyi szabadság korlátozásáért meg mittomén még miért

ezzel összefüggésben van egy sztorim

virágboltos család egy faluban
cigány asszony bemegy rendel egy sírcsokrot, v koszorút, másnap megy érte, akkor a tulajdonos 18 éves lánya volt ott,
aki kérte a koszorú árát, mondta a nő, h majd behozza, most nincs nála pénz
a boltos lány mondta, addig nincs csokor amíg nem fizet, hagyja ott a gyereket, amíg elmegy pénzért, h tudja h vissza is jön majd
cigány asszony elment
se este, se másnap nem volt sehol
lány hazavitte a gyereket
etették, itatták kimosdatták
harmadnap megjelent a rendőrség
lányt letartóztatták
bíróság pedig letöltendő börtönre ítélte

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.07.23. 15:18:32

@Jess G: ne haragudj de teljesen eletszerutlen es ertelmetlen tortenet
a bircae rendben van mert O szeret elkepzelt torteneteket irni
ha nincs penze , nem adom oda a koszorut, de nem veszek emiatt a nyakamba egy ciganygyereket

2013.07.23. 15:26:22

@négyzethálós: Hogy már egy pirinyó kis faluból is húznak el az emberek, mint a vad libák, külföldre.

montroyal ( CAN qc) 2013.07.23. 15:30:06

@Jess G: gyerekrol egy hasonlo tortenet velem tortent de nem ilyen sulyos

haiti no a gyerekevel zaras utan erkezik a kocsijaert, de eppen akarok beulni a jaro automba , akarja a kocsijat de adjak neki vissza a biztositasi csekbol( sajnos itt a csek a tulaj cimere megy es ugy zsarol vele ahogy akar ) mivel errol szo sem volt es kulon ingyen munkat is csinaltam szivessegbol , azt mondtam nem - mire o - akkor nem adja oda a csekket ( az autojat fizetes nelkul is koteles vagyok oda adni egyebkent)- erre azt mondtam akkor latod zarva vagyunk gyere vissza holnap ..
erre a no betette a 2-3 eves gyereket a kocsimba es elkezdett uvolteni hogy adjam vissza a gyereket utana meg hogy ne nyuljak a gyerekehez ... (ezek is ciganyok vagy rosszabbak)
mondanom se kell rendorseg lett belole nehezen tudtam kimagyarazni magam es vegul egy rendor megoldotta ; adjak mar a nonek 20$-t es igy el lett simitva az ugy...

Mrs. Clayton 2013.07.23. 15:35:50

@hagyma: nem sikerült megfognod a lényeget, mert az lett volna, h ne te akarj az igazadnak érvényt szerezni, mert Mo-n valószínűleg te fogod a rövidebbet húzni
a sztori 100% igaz kb 15 évvel ezelőttről, még akkor is, ha nem hiszed, de mint mondtam nem ez volt a fő motívum csak
közvetetten reagáltam a parkolós sztorira
tudom h Amerikában rendőrt kell hívni, de Mo-n meg odébb kell állni, ha nem akarsz még nagyobb bajt a nyakadba
ennyi

Mrs. Clayton 2013.07.23. 15:40:09

@montroyal: ez kb Mo-n is így megy, a kocsit nem tarthatod vissza, ha tartozik, mert megjárod
sőt a németek előszeretettel utaznak arra, már az ilyen lecsúszott, de Mo-n németül menőző üzletember fajta, h az1000 éves 10 millió km-t futott szarját a német autópályán hűtővíz nélkül széthajtja, majd a szerviztől kér kártérítést, amiért gallyrament a kocsija
hiszen úgysem tudja bizonyítani, h tényleg feltöltött radiátorral adta át a lehúzós németjének

montroyal ( CAN qc) 2013.07.23. 15:48:08

@Jess G: de legalab a biztosito a muhelynek kuldi a cseket? nalunk sajnos a cliens cimere megy es ha nem csinalod meg ingyen a masik oldalt is vagy nem adsz belole vissza penzt , nem adja ki a kezebol ... meg kell csinalni a munkat es a csek csak utana lesz postazva es vagy kifizetnek vagy nem .. ket alairas kell hozza de a bank nem ellenorzi tenyleg az en alairasom es ha van barmilyen pecset is rajta be cashelik es menjel birosagra ha nem tetszik ..
ott csak annyit kell mondania - nem fizettem mert nem vagyok megelegedve a munkaval... mindig a kliensnek van igaza..

Bonjour 2013.07.23. 15:53:55

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: félreértések elkerülése végett az én autóm abban a parkolóban középkategóriás volt, mondom, jómódú környék. Nem az autónak szólt, de még csak nem is nekem, úgyhogy nem húztam rajta fel magam. Ha nem gond, nem vennék neki 3 sört, meg autót sem, ennyire én sajnos nem állok jól, de szeretnék :). Nekem jó a szívem, de megtanultam ésszel osztani a jóságot/megértést, stb.

És a velem üvöltő nő jómódú volt. A járgánya 6-7 milliót érhetett használtan, normálisan (jól) öltözettek, Valami más lehetett. A fura az volt, hogy én végig normális voltam vele. Velem ilyesmi ritkán fordul elő, azert gondolom, hogy inkább valami van a levegőben.

Amúgy ha hezitáltok, hogy gyertek-e kicsit Budapestre, akkor jelentem, kihalt a város, szinte csak turisták, meleg és baromi jó éttermek. Kettőt is megjártunk, világszínvonalúak.

Mrs. Clayton 2013.07.23. 15:57:01

@montroyal: mivel Mo-n nem ismert a csekk, ezért csak utalás van, ma már sztem ez gördülékenyen megy, de még anno a 90-es években egy szerviz akár több hónapot, éveket is várhatott a pénzére
ma ez úgy megy, h a szerviz egyben kárfelvételi hely is, már ha elég nagy, felméri a kárt, elküldi a biztosítónak, ők rábólintanak és x%-ot kárelőlegként kifizetnek
ugye a bontás után kiderülhet, h nagyobb a kár mint kívülről látszott, akkor pótszemlézik stb, stb, meghatalmazás alapján a biztosító a szerviznek fizet egyébként, soha nem az ügyfélnek, mert akkor abból az esetek 50%-ban nem lát pénzt a szerviz
a gáz akkor van, ha az ügyfélnek egy olyan autó okoz kárt, aminek nincs semmilyen biztosítása, ilyenkor a mabisz fizetne, elvileg, de nem szokott, v csak évek múlva

Bonjour 2013.07.23. 15:57:37

@Jess G: ez durva, én elhiszem. Nagyon sok rossz sztorit hallok, amolyan parkoló-órás, meg átverős sztorikat. Gondolkodom, hogy nyitok egy blogot ezeket kiboncolni. Csak nincs időm.

Bonjour 2013.07.23. 16:00:22

@hagyma: hat egy naiv 18 éves lányról van szó, ő lehet, hogy azt hitte, hogy ez jó ötlet. Elképzelhető. De a lényeg valóban a jogrendszert kificamító megborult társadalom képe Jess-nélkül, én azt hiszem értettem.

Mrs. Clayton 2013.07.23. 16:01:28

@Bonjour: azért írtam, mert a nő nyilván arra játszott veled kapcsolatban, h húzd meg a kocsiját és akkor majd jól feljelent
lehet, h jó meg drága volt a kocsija, meg szép volt a ruhája, de a feszültségét simán okozhatta a devizahitele, ami a házán, kocsiján volt, mellé a hitelkártya adóssága, szóval ő hihette, ha te meghúzod a kocsit, beletolatsz, akkor ő szépen leadja a bank telephelyén, h kész ennyi, megrongálódott a kocsi, neki nem kell
persze ettől még a hitele megmarad
de sok magyar így gondolkodik
és ez is sokszor a feszültség alapja
de lehet csak a kölykök húzták fel
minden esetre akkor jársz a legjobban, ha inkább a tetőablakon át beszállsz és elmész

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.07.23. 16:03:26

@Jess G: sajnos nem tudom a lenyeget megfogni ha maga a story baromsag
az ugy megtortenhetett, de nem ugy ahogy leirtad
- jottem a koszorumert
- Ok kerem a penzt
- nincs majd kesobb hozom- Ok akkor addig nem adom a koszorut, de a gyereket is itt tartom a boltban / miert?????/
-OK
megfurdet
megetet
borton
ha tudnal bvalami korabeli linket adni:)
mir erdekil az eladot, hogy visszamegy -e, ha nem megy majd eladja a koszorut masnak, maximum kicsereli a szalagokat
vagy kidobja a faszba
de nem visz haza egy ciganygyereket:))
ez muhhaha
amugy meg lehet elore kernia penzt es ugyis egyszerubb
sajnalom , nem hiszem el
gondolom, Te is csak hallottad a storyt
ez annyira eletszerutlen, de annyira

miert kene amerikaban rendort hivni?
nincs penze nem tud fizetni viszont latasra
itt nem kell sem rendor, se gyereket lefoglalni
egyszeruen ebben a formaban erthetetlen a tortenet

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.07.23. 16:08:18

@Jess G: ennel sokkal egyszerubb a magyarazat
a no egy bunko volt

Mrs. Clayton 2013.07.23. 16:09:45

@hagyma: esetleg azt megmutatnád h hol írtam, h a koszorút nem adta oda?, egyébként nem emlékszem h azzal mi lett
ez egy Tolna megyei eset, linkem nincs, mert anyám ügyfelével esett meg a lényeg:
soha ne te keress a problémádra megoldást, mert megszívod,
de ezt már 3x-or mondom
mit nem értesz ezen?
majd anyámtól elkérem az ítéletet aztán feltöltöm, h tudj aludni, de ez max augusztusban lesz, remélem addig valahogy elleszel

Mrs. Clayton 2013.07.23. 16:11:07

@hagyma: persze, egy frusztrált bunkó, én a frusztrációra adtam egy lehetséges okot
de látom ma nem v rosszul aludtál
inkább megyek

Bonjour 2013.07.23. 16:12:58

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: nézd, részemről az volt az ajándék, hogy nem mentem oda és képeltem fel a gyerekei szemei előtt... De nem azert mert nem érdemelte volna meg, hanem mert ilyet sose csinálnék. Viszont azt a szívességet nem tettem meg, hogy leállok vele anyázni, mert attól ő meg kielégül. Maximimálisan a "kenyeret dobtam vissza néki" elvet követtem azzal, hogy miután ledöbbentem, tudomásul vettem, begyomoszoltem magam a túloldalról és egy szó nélkul elmentem. Te mit vsináltál volna?

Egyébként azert meséltem el, mert látom, hogy pörög a topic, gondoltam, hátha van véleményetek, sztoritok, meghogy mire véljem.

montroyal ( CAN qc) 2013.07.23. 16:16:16

@Jess G: bar igy lenne nalunk de igaz a nagy maffia garazsok direct megkapjak a csekket ,maguknak mernek fel senki utana nem nez , lancolatba tomorulnek es annyit szamolnak amennyit akarnak de ha nem hozzajuk viszed a kocsit , kijonnek a biztositotol hozzam es uj felmerest keszitenek ami a fele lesz , miert jo a biztositonak duplajat fizetni a marka szerviznek ugyanazert a munkaert - meg nem fejtettem meg... sot a biztosito kotelezi a klienst ( teljesen torvenytelenul ) hogy hozzajuk menjen..
amultkor balhe volt a TV-ben es az okosak megmondtak a biztosito kartalanit ,a garazs javit .. a biztositonak nincs garazsa a cliens valasztja meg hova megy .. persze ezt nem mindenki tudja..

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.07.23. 16:17:36

@Bonjour: nyugodj meg birca storyja fantazia szulemenye
Jess-e valami hallottam valamit, de hogy nem igy zajlott az tuti

ugorgyunk
hat Izraelben tenyleg nem elnek
mint ahogy az araboknal sem
mert miert is tennem?

Bonjour 2013.07.23. 16:18:20

@hagyma: jó hagyjuk :)! Inkább elmondom, hogy olyan lecsót ettem ma, hogy hét nyelven beszélt, kolbásszal, tojással, ahogy kell. Ez már nem a könnyed ratatouille, nem, ez kérem igazi nehéz magyar lecsó volt. Meg is feküdte a gyomrom :).

Kövérmadár [swe] · http://fettfagel.blogspot.se/ 2013.07.23. 16:18:51

Jó történetek... eddig is csíptem a gyerekeket, ezután az autóm közelébe sem engedek senkit, akinek van :D

A virágárus lány ostoba volt... vitte volna a henteshez a gyereket, hogy ha virágot lehet vele fizetni, akkor biztos jó lesz oldalasért is. A hentes legalább fel is tudja dolgozni, így beépítve az üzletbe. Win-win helyzet :)

Bonjour 2013.07.23. 16:20:03

Na most megyek, este elmesélem a másikat.

montroyal ( CAN qc) 2013.07.23. 16:21:42

@Bonjour: nalunk is lecso van es szilvas gomboc lesz .. vendegeink vannak MO-rol ok csinaljak mire vegzunk a munkaba..

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.07.23. 16:21:52

@Jess G: en teljesen tokeletesen aludtam
a tortenetedre mondtam, hogy elkepzelhetetlen
EBBEN a FORMABAN
Te irtad
"addig nincs csokor amíg nem fizet, hagyja ott a gyereket"
tehat csokrot sem adott meg a ciganygyereket is lefoglalta

Te tunsz inkabb idegesnek

igen a bonjourral megesett eset az teljesen hiheto es a no egyertelmuen egy bunko volt
egyreszt kozel allt a kocsijahoz - ez a kisebb hiba - masreszt nem hogy beparkolt volna normalisan es mosolyogva elnezest ker, meg fenyegeteozik
ez egy bunko
ezeket hagyni kell
at kell maszni a kardanon
ez van

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.07.23. 16:24:15

@Bonjour: regen keszulok egy igazi lecsora
lehet csutortokon meg is csinalom
@Kovermadar: tegnap meg ma oldalas volt-van
nagyon jo lett, Mary sutotte
most reggelire vegeztem az utolcso darabokkal

Bonjour 2013.07.23. 16:27:18

@Jess G: na látod erre nem is gondoltam! :(. Hátha nem, inkább csak "használatannak" tűnt, (értjük a virágnyelvem?)
Annak az ítéletnek a számát elküldöd majd?

@Kovermadar:
Nekem is na gyerekem. Majd ha lesz neked is lesz, meglátod, hogy a legdrágább, a legidőigényesebb, de egyben a legfelemelőbb dolog a világon. Megéri. De nem is a gyerekeivel volt a baj.

Na tenyleg mennem kell, bociszemmel néznek itt rám a többiek. :)

Bonjour 2013.07.23. 16:30:21

@hagyma: na azert is írtam, mert a te tegnapi oldalasod jutott eszembe! Hagyd Jess-t, nem lehet a bonyolult eseteket öt mondatban leírni, valszeg ezért félreérthető. Lehet, hogy érdekes sztori, megtudjuk, ha meglesz az ítélet.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.07.23. 16:35:12

@Bonjour: na most ne hidd, hogy erdekel kulonosebben
ebben a formaban nem hiszem el es kesz
a dolog megtortenhet ugy pl. hogy
a cigany no nem akar fizetni de kell nekei a csokor koszoru akarmi / mert idore megy/ ( ismerem oket, egyszer megcsinaltak velunk is mikor butort vittunk es olyan szepen kitaktikaztak es hazudtak, hogy ingyen legeyen, hogy csak na/
es akkor visszaterve aszongya, hogy elviszem a csokrot, hozom vissza a penzt isten lassa lelkemet es addig Jeniffer itt marad megvar engem, de most kell a koszoru mert kezdodik a temetes
es azutan nem megy vissza Jennifere
sot meg fel is jelenti
igy is eleg szurrealisztikus, de megtortenhet
a teny7leges letoltendot megint nem nagyon hiszem

de tenyleg haggyuk:)
tortent ahogy tortent

montroyal ( CAN qc) 2013.07.23. 16:40:05

@hagyma: Te ismered a storyt kozjegyzonel kikotottem a nejem gyerekei soha nem johetnek lakni a lakasomba.. de latogatoba jottek 3 hetre 20 eves fiu a csajaval es a 15 eves lany ..
ugye arra gondoltok igy kezdodik ... én is ... de soha nem csinalok problemat belole ha a nejem ki akarja hozni oket ( a fiu mar folnott)
bérel egy lakast es jo szerencset de hozzam nem .. es meg orulok is hogy segithettem..

Kövérmadár [swe] · http://fettfagel.blogspot.se/ 2013.07.23. 16:41:09

@hagyma:
Ez nagyon jól hangzik! Most kicsit irigykedek ám!
Nekünk pénteken lesz egy remek mac&cheese, végre találtam hozzá cheddar sajtot.

@Bonjour:
Ritkán van a gyerekkel baj... szerintem 95%-ban a szülővel van. De attól még egy vicc, hogy mint hímes tojás, kell vigyázni minden gyerekre, amitől (ahogy a fenti példák is mutatták) elsőosztályú zsarolási alap lesz belőle.

A gyereket nem lehet büntetni, nem lehet kérdőre vonni, nem lehet vele semmit sem csinálni. Sok olyan gyerek van, aki valóságos mini-terrorista, mert tudja, hogy retorzió nélkül megtehet mindent.
Én azt mondom, a saját boldogságom élredéken, inkább távol maradok tőlük :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.07.23. 16:52:16

@montroyal: hat ezen csodalkoztam
eloszor csal lecsot fozunk
azutan ott alszunk csak egy ejjelt:)
@Kovermadar: oldalashoz a krumplin kivul az is volt koretben
le kene dobnom par kilot, de igy nemmegy
raadasul country ribs volt nem babyribs, volt benne anyag
es ilyenkor a kenyer is jatszik meg a sult soskrumpli,/sor/
oh ne is beszeljunk rola
ma este mar halistenek melozok, kicsit lemozgom:)

Dragonlady (Bp, Hun) 2013.07.23. 17:02:56

@Kovermadar: az előzményeket még nem olvastam, csak épp betöltöttem a kommenteket, és látom, hogy a szülőkkel van baj, hát tudnék mesélni. kedvencem a szülő, aki elhitte az ötéves gyerekének, hogy egy csoporttársa késsel támadt rá, és azért szakadt az inge, majd mire észbekaptam, leüvöltötte a megvádolt hatéves fejét és a rendőrséget akarta ráhívni. a gyerek a csúszdán szakította el az ingét. ugyanez a szülő ragaszkodik ahhoz, hogy a chips az zöldség és egészséges.

2013.07.23. 17:17:13

Ez jo, ugyanaznap kirakni izraeli es uae-es posztokat. Ha a tarsasag hozza a formajat, akkor ma itt tobb embernek "field day" lesz.

Kövérmadár [swe] · http://fettfagel.blogspot.se/ 2013.07.23. 17:17:53

@hagyma:
Vegyél vissza, mert sírva fakadok! :)

@Chang Yai:
Nem semmi!
Biztosan azért nem értem meg a szülők sokszor irracionális viselkedését, mert nem vagyok szülő. De emlékszem még, hogy voltam gyerek (nem is olyan régen :) ) és bizony tudtam én is rossz fát tenni a tűzre (következésképp az én gyerekem is képes lesz rá).

Erről jutott eszembe: apám sokszor mesélte az olyan történeteket, hogy az iskolában körmös kapott. Erre az anyja (vidéki, határozott parasztasszony) beviharzott az iskolába, hogy ugyan hogy képzleik. Mikor a tanár elmondta, hogy miért, nagymama hazasietett és jól elverte apámat, hogy miért ilyen hülye.
Ezt a fajta hozzáállást manapság nem nagyom látom. Mindenki ragaszkodik a saját, kis, tökéletes, hibátlan, hímestojás kölykéhez, messze az irracionalitáson túl is védi.

(és mielőtt kitalálják a népek, hogy gyereket nem verünk... valóban nem, de régen megesett és mégis egy - szerintem - sokkal életképesebb, rendesebb, dolgosabb generáció nőtt fel, mint az enyém)

montroyal ( CAN qc) 2013.07.23. 17:29:08

@Kovermadar: Ritkán van a gyerekkel baj... szerintem 95%-ban a szülővel van
csak a napokba tortent .. mellettem egy napkozi van nyaron es a szulok hozzak ki a gyerekeket , persze ratamaszkodnak a parkolomba a cliensem frissen festett autojara, intunk nekik menjenek el az autotol, mire felnezek megint mar harman ulnek a kocsin ( mar nem ragadt) odamagyek es szolok nekik szaljanak le .. erre 3 szulo nekem tamad mit akarok a gyerekektol miert nem hagyom beken oket.. na erre elkezdtem kiabalni hogy nem nekem kellene szolni hanem az idiota szuloknek a gyerekukre hogy az apjuk kocsijara uljenek ne masokera..

Dragonlady (Bp, Hun) 2013.07.23. 17:29:17

Na attól nekem is üthetnékem lesz, amikor jön egy szülő, és nem hiszi el, amit mondok (nem sok van, de egy ilyen hisztis tyúk is bőven elég), kb lehazugoz, hogy de az őőő gyerekeeeee. akár akkor is, ha ott van a gyerek. aki mondjuk így 7 évesen kiválóan megtanulja, hogyan manipuláljon mindenkit és csináljon oltári nagy jelenetet. (pl beugrik ruhástul a medencébe, aztán aszongya valaki belökte.) egyébként be van kamerázva az iskola, soha senki nem foglalkozik azzal, hogy mi történik, nem kukkol a nagyfőnök, de ha valami ilyesmi van, akkor mindig meg lehet nézni, mi történt. (pl eltűnik valami, valaki eltör valamit, verekedés, stb.)

2013.07.23. 17:30:18

@négyzethálós: nagyon lassu a netem. Mi tortenik Szoliom (majd az angol ejtesben) Airwaysnel? Lesz? Indul mar Heathrowra?

Tökfőzelék1 (törölt) 2013.07.23. 17:51:39

@négyzethálós: igen

Istentelen unalmasok vagytok, úgyhogy nem is fogok többet hozzászólni, amíg nincsen új poszt.

Kövérmadár [swe] · http://fettfagel.blogspot.se/ 2013.07.23. 17:55:00

@montroyal:
Jogos, elméletileg senki sem születik hülyének / idiótánk / taplóprasztnak.

Vajon ha egy csomó szakmánál van alkalmassági vizsgálat, akkor pont az egyik legnagyobb horderejű dolognál, a szülőségnél miért nincsen?

Mondják erre, hogy mindenkinek joga van a családhoz...

És ott tartunk a végén, hogy mindenkinek mindenhez joga van, csak békében élni / dolgozni nincsen, mert akkor jajj-jajj.

Sajnos nem értem :(

@Chang Yai:
Adott példánál maradva: én akkor mi van, ha beleugrik a gyerek? Megszárad a gyerek is, a ruha is. Ha meg tönkre megy, hát tönkre ment... gyerek + ruha kombináció a legritkább esetben számít örökéletű kapcsolatnak :)

@charlieharper:
Ne OFFolj, most a gyerekekről van szó! Mit nekünk közelkeleti konfliktus.
(Egyébként túlreagált hülyeség az egész: hagyni kell, hogy egymásnak feszüljenek, aztán a győztesé lesz a terület és kész. Ehelyett meg 70 éve megy a bajuszhúzgálás.
Kívülálló laikusként csak annyit látok, hogy két (több) sértett hülyegyerek hisztizik egymással, halálosan feleslegesen.
De ugyan ez érvényes az összes elhúzódó konfliktusra, mint Irak, Észak-Korea. Nem ugatni kell, hanem harapni. De így csak lejáratják magukat)

montroyal ( CAN qc) 2013.07.23. 18:19:46

@Kovermadar: nagyon diplomatikus vagy a konfliktusokba .. foleg charlieval akit mint mast en is tisztelek ..
gyoztese lesz a terulet .. ja vajon ki lesz az aki az vilag egyik legerosebb hadseregevel rendelkezik vagy az a megaltalkodot akinek lemenojet felmenojet lebombaztak egy hazi keszitesu bombat rak magara ... ja tudom a missilek.. nalunk kommenteljak a TV-ben mutogatnak egy sivatagba egy lukat es repesz darabokat es komolyan hozza fuzik ha ez egy iskolat talalt volna el tobb gyermek aldozat lett volna tehat izraelnek joga van megvedenie magat gyerunk szonyegbombazas a civilekre
na nem megyek bele csak az eletet tartom a legfobb erteknek es senkinek sincs joga elvenni barmely okbol a masiket ugyanugy a fiatal izraeli v amerikai katonaknak sincs szuksg hoskent meghalni az idiota politikaert vallasert.. stb ..

Bonjour 2013.07.23. 18:37:04

@Kovermadar: ebben igazad van. A franciák abszolúte nem kényeztetik el, es nemrég egy német szerzőtől is megjelent egy könyv, ami arról szól, hogy hagyjuk már abba, hogy szörnyeteget csinálunk a gyerekből.

Nálunk fegyelem van, de a nagyszülők teljes aknamunkát végeznek időnként. Szerencsére limitált az unokához való hozzáférés és azon túl is fegyelmezem őket is. Tényleg néha őrjítő. Pedig annyira jó fej gyerek nincs még a világon, mint mindenkinek a saját kölyke. Szóval továbbra is azt mondom, megéri.

Bonjour 2013.07.23. 18:45:12

@Tökfőzelék1: te viszont milyen szórakoztató vagy.

Kövérmadár [swe] · http://fettfagel.blogspot.se/ 2013.07.23. 18:47:27

@montroyal:
Az első mondatot nem értem :)
Nem bántottam charlie-t, eszembe sem jutott. De szerintem nem is vette magára a dolgot (senkinek sem kellett magára venni, mert senkit sem bántottam vele).

A problémám pedig az, hogy adott egy izraeli-arab konfliktus, ami remekül konzerválódott. Ezzel önmagában nem is lenne problémám, mert mindenki azt csinál a saját homokozójában (esetükben tényleg homokozó :) ), amit akar. De az nem nagyon tetszik, hogy feltételezhetően emiatt a konfliktus miatt vált érintetté csomó más ország is.

Baromira nincsen szükség arra az ellentétre, háborúra és a járulékos áldozatokra sem (sem a helyi civilekre, sem a konfliktusból fakadó terrorizmusra).

Egyik oldalra sem állok, egyik sem szimpatikus, mert mindkettő csökönyös, meggyőzhetetlen és képtelen belátni, hogy sehová sem vezet a hiszti amit csinálnak.

Mrs. Clayton 2013.07.23. 18:47:33

@montroyal: nem tudom a biztosítónak Kanadában mi a biznisz
Mo-n sem ugyanazt az óradíjat tudja egy független kis cég elfogadtatni a biztosítóval, mint egy nagy márkaszerviz, hiába dolgozik tényleg ugyanannyiért, aztán ha a kuncsaft egy kis műhelybe megy, akinek nem előfinanszíroz a biztosító, az simán fizethet előre a javításért, mert a műhelynek nincs akkora kapacitása, h kivárja, míg megkapja a pénzt
ilyenkor az ügyfél reklamál, és el tudom képzelni, h mondják neki, h akkor hová menjen
én azt tudom, h otthon régen eléggé gázosak voltak a biztosítók, szó szerint lehúzták az ügyfeleiket, mert olyan alap dolgokat sem fizettek ki, mint pl övfeszítő egy ütközés után
aztán voltak olyan szervizek, akik át tudtak ilyeneket is verekedni a biztosítón és végül jól összemelegedtek
de az is hozzátartozik az otthoni biztosítós autójavításhoz, h komplett műhelyek épültek arra, h a kocsikat totálkárra törik papíron, felveszik a pénzt majd hibátlanként behitelezték egy hajléktalan nevére, majd a hajlékony eltűnt, vele együtt az autó is természetesen
ezt leginkább kis cégek, magánvállalkozók csinálták
szóval sztem emiatt is szeretnek a biztosítók szerződött partnerrel dolgozni

Bonjour 2013.07.23. 18:48:01

@Chang Yai: hat nem éppen, de ez is egy jó téma :).

montroyal ( CAN qc) 2013.07.23. 18:53:36

@Jess G: igen amiota a ciganyok megjelentek itt visszajott a magyar kifejezes; lebiztositozzuk a kocsit .. egymas utam lopjak el a ciganyok shitboxjait es jonnek ujabb kocsikkal ... ez ismeretlen volt itt..

montroyal ( CAN qc) 2013.07.23. 18:58:10

@Kovermadar: nem , nem Te.. inkabb magam mentegetem mert mar megkerdezte hogy zsidoellenes vagyok-e
vajon miert oldanak meg a konfliktusokat ... zarjanak be a fegyvergyarak , hova lennenek a milliardok ami a haborukra megy ( valakik zsebebe) .. de a millio munkasok katonak stb .. nekik is kell a kenyer...

Kövérmadár [swe] · http://fettfagel.blogspot.se/ 2013.07.23. 19:02:18

@montroyal:
Szimpatikusabbak a K+F-re költött milliárdok, mint a háborúra :) De lehet én vagyok csak ilyen maradi :)

Dragonlady (Bp, Hun) 2013.07.23. 19:08:09

@Kovermadar: a medencébeugrálós másodikosnak már ezer dolog volt a rovásán, anyukája használhatatlan, és a gyerek iszonyúan élvezi, hogy manipulál mindenkit.
húztam már ki úszni még nem tudó gyereket medencéből, amikor ott van egy tanár 5 másik gyerekkel, és egy ilyen kis idióta beugrik neki, hát nem egy biztonságos helyzet. ott se kellett volna lennie, mert nem úszik, csak épp arra járt.

Mrs. Clayton 2013.07.23. 19:09:59

@hagyma: de egyébként itt egy másik, ami jelenleg folyamatban van még nyomozati szakban, de sztem borítékolható egy letöltendő, tekintve h az ember felfüggesztettel volt szabadon

az ember vett egy motort, amivel ment hazafelé, száguldozott, majd összetörte, ekkor úgy gondolta, h ez nem az ő, hanem a motor hibája, s visszaköveteli az eladótól a pénzt
azt is elgondolta, h egy kis gázpisztollyal nyomatékot adna az indokainak
ez bejött, mert megkapta a pénzt, kb 3 nap múlva hajnalban ébresztették a rendőrök, azóta ki sem engedték
ez legalább annyira értelmetlen, mint a virágos kislány, de ez is megtörtént, egyszerűen hülyék léteznek, bármennyire is hihetetlen
kb 1000 ilyet tudok neked mondani s nem úgy találom ki
de a lényeg még mindig annyi, h fölösleges azt csinálni, amit birca javasolt, hacsak az ember nem szeretne utána bíróságra járkálni

Mrs. Clayton 2013.07.23. 19:16:42

@montroyal: én ismertem egy palit, aki Mo-n nem tudott a saját nevében biztosítást kötni, mert alapból feketelistás volt, mert korábban annyi kárkifizetés történt a nevére
onnét mindig volt újabb és újabb barátnő, akik törték a kocsikat
de volt egy haverom, aki hivatásszerűen "kaszkadőrködött" azaz odaadtad neki a kocsidat, ő meg tényleg összetörte, ugyanis idővel a biztosítók annyira rafkósak lettek, h kimentek a megadott 54-es főút 234-es kilométerszelvényéhez és ha nem volt nyoma a balesetnek, nem fizetett, ilyenkor persze kellett lopatni egy donort kb a piaci ár 5-10%-ért
ja meg a törött gépkocsialkatrész is nagy biznisz volt egy időben
de érdekes, h otthon ebben nem a cigók jártak jellemzően élen, hanem a magyarok

DieNanny CH 2013.07.23. 19:24:53

@Kovermadar:

A gyerekverésről:

Nálam 6 évvel idősebb unokatesóm volt anno 7-8 éves, és nálunk nyaralt. A családban abban nagy egyetértés volt, hogy gyereket szigorúan kell nevelni, mindegy, kié.
Nos, unokatesóm valami nagy rosszaságot csinált, anyukám meg jól rávert a fenekére. Erre ő: De nénje! Ezt én nem akarom! Engem otthon tisztességesen vernek! Fakanállal!!!

montroyal ( CAN qc) 2013.07.23. 19:31:44

@Jess G: ugyes dolog jo otlet csak nekem a nyugdijig mar nem tul sok van hatra ezert maradok a becsuletes munkanal..
@Kovermadar: tulajdonkeppen en se sokat foglalkozok vele a vilagmegvalto iskolaba mar az en idombe is tuljelentkezes volt ezert autokozlekedesibe mentem..

most mar tudom rosszul tettem ha grof inasnak mentem volna ennyi gyakorlattal mar régen felszabadult grof lehetnék..

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.07.23. 19:33:26

@Jess G: ez teljesen hiheto tortenete, teljesen normalis ha sitten van, ez meg csak nem is onbiraskodas, ez inkabb fegyveres rablas...

Mrs. Clayton 2013.07.23. 19:38:30

@montroyal: hát ja, becsületesen mindig kevesebb a pénz, mint csibészkedve, persze ha az is szempont, h az ember nyugodtan aludjon, akkor célszerűbb a kevesebb pénzre menni, némileg több munkával :-)

montroyal ( CAN qc) 2013.07.23. 19:41:53

@Jess G: es megelegszem annyival amennyi van ... most kezdtem el gyujteni a masodik millio $-omat...

azert a masodikat mert az elso nem sikerult akkor kezdem a masodikkal..

Mrs. Clayton 2013.07.23. 19:43:03

@hagyma: számomra érdekes, h neked mitől hihetőbb az, h ha vki felfüggesztettel van szabadon, az mi a fenének megy visszakérni a korábban megvett, ám összetört motor árát
mert h semmi logika nincs benne az biztos

hát ha az ember szempontjából nézed, aki annyira hülye h elhiszi, h a motor hibájából törte össze nem pedig száguldás miatt, akkor önbíráskodás, hiszen miért nem perelt, v indított egyéb jogi eljárást, ami egyébként a követelés érvényesítésének legális módja

Mrs. Clayton 2013.07.23. 19:44:35

@montroyal: hát akkor hajrá :-) már csak a pénznem a kérdés? sajnos magyar forinban annyira nem nagy szám még a kettő sem, nem hogy az egy, kanadai dollárban kicsit jobban néz ki

Kövérmadár [swe] · http://fettfagel.blogspot.se/ 2013.07.23. 19:51:40

@montroyal:
Nem akarok én világmegváltani. Ha csak egymást lövik szét az nem érdekel. Amikor már engem is érinthet, főleg egy marhaság miatt, az zavar :)

montroyal ( CAN qc) 2013.07.23. 19:58:32

@Jess G: igaz kanadai jo lesz hagyom a fenebe a forintot ..@Kovermadar: ja de azert nem kellene senkinek meghalnia.... meg ha az en adomat ilyen baromsagokra koltik ... igaz azt nem tudjuk mennyi, mert nalunk a koltsegvetesbe a hadi kiadas soha nem volt benne ahhoz kozonseges halando adofizetonek semmi koze...

Mrs. Clayton 2013.07.23. 20:12:14

@montroyal: na, ezért jó Mo, ott sztem a katonai kiadások a 0-hoz konvergálnak, igaz minden más értelmetlen baromságra ellopják az adódat, már ha azok közé a szerencsések közé tartozol, aki egyáltalán fizet

montroyal ( CAN qc) 2013.07.23. 20:17:38

@Jess G: nem tartom szerencsesnek magam itt canadaban adot fizetni kulonosen nem a bunteteseket amugy itt is ellopjak az adot es egymaskozt osszak szet ..

Mrs. Clayton 2013.07.23. 20:32:41

@montroyal: hát ez már csak így van mindenhol
nem is tudom, múltkor vki mondta, h bezzeg nyugaton, na ott nem lehetne lefizetni, számla nélkül ezt-azt venni, nem a fenét

a minap bevittem szervizbe a kocsit, kértem egy full szervizt meg vettem 4 új gumit is, igaz 17-eseket és fizettem több mint 800 fontot
erre tanult angol kollégám megkérdezte, h miért nem kértem számla nélkül
na tessék, tiszta Mo már itt is

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.07.23. 20:42:05

@Jess G: javaslom az ertelemzo szotart
mit jelent az, hogy hihetobb
es mit az, hogy erthetobb
attol, hogy - a masikkal ellentetben - ezt a tortenetet neg akar el is hihetem, az nem jelenti azt hogy a csavo nem idiota
de hat a helyen van a jelek szerint

Mrs. Clayton 2013.07.23. 20:57:15

@hagyma: ezt viszont tudom javasolni viszont is, hiszen az egész onnét indult, h azt mondtam nem érdemes senkinek sem saját maga érvényt szerezzen a vélt v valós igazának, s erre hoztam példának a kislányt, aki a csokor virág árát egy gyerek visszatartásával gondolta megkapni
erre te kijelentetted h ilyen hülye nincs senki sem, ezért szted ez nem történhetett meg, majd mondtam egy szerintem sokkal hülyébbet
mire te azzal érvelsz, h aki idióta, annak sitten a helye, és különben is érthetőbb, meg hihetőbb, ha vki fegyveresen követel jogtalanul pénzt vissza, ami meg sem illeti
föladom, bocs
inkább bevallom, h a kislány meg a gyerek a képzeletem szüleménye, mert sztem így jobban járok

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.07.23. 20:58:43

@Jess G: nalunk ha azt mondanam valamire, hogy szamla nelkul erem, nem ertenek mit beszelek
mondjuk egeszen kisvarosokban /falukban/ nem tudom mi van, ott meg nem eltem

Kövérmadár [swe] · http://fettfagel.blogspot.se/ 2013.07.23. 21:15:43

Azt tudom még elmondani a háborúskodáshoz, hogy ha csak az 1%-át kapnám én meg a hadikiadásoknak, akkor egy ember a Földön biztosan kiugrana a bőréből a boldogságtól.
Míg ugyan annyi pénzen vett fegyver vagy bármi hasonló okosság egészen biztosan nem lesz örömforrás.

Sokkal nagyobb lenne a nettó öröm, ha engem tömnének pénzzel a kormányok. Szerintem :)

ctboy (US) ENTP · http://stress.blog.hu/ 2013.07.23. 21:21:36

@hagyma:
számla nélkül amerikaiul úgy szól hogy "under the table" meg fogják érteni hidd el.
Szintén a számla nélküli fizetés megfelelője a "paying cash".
Azt itt sem fogják bevetni a könyvekbe.
Viszont tény hogy nagyon ritka az ilyesmi. A leggyakoribb fizetési mód a bank kártya (CC).
50-100 dollárod bankjegy alig van forgalomban.

Ugyandehogy (törölt) 2013.07.23. 21:29:58

@ctboy: a cc magyarul hitelkártya. a bankkártya a debit card.

montroyal ( CAN qc) 2013.07.23. 21:44:28

@Jess G: nalam egyszeruen nem hajlandok fizetni adot ha azt mondom 100$ plus 15% tax ;; no no no! es nem csavarhatom ki a kezet.. de azt kell mondanom 120$ es ne fizess adot ... ugy jo..

Mrs. Clayton 2013.07.23. 21:50:34

@montroyal: én még olyan szentet nem láttam, amelyiknek ne maga felé hajlana a keze, meglepő lenne, ha Kanadában nem így lenne, de mint megtudtuk, azért az USA-ban is hasonlóan működik ez, hiába az embernek lehet akármennyi pénze, mindig lehet még egy kicsivel több, szóval, ha tud itt-ott lefarag a kiadásból és hát az adó a legszarabb kiadás, mert közvetlen nyereség nem származik belőle

Kövérmadár [swe] · http://fettfagel.blogspot.se/ 2013.07.23. 21:55:26

Itt egy remek svéd reklám, tökéletesen visszaadja annak a hangulatát, amikor én próbálok svédül beszélni.
www.youtube.com/watch?v=KGORp3UuhSg
Esetemben ilyenkor enyhén félredöntik a fejüket és látom, hogy mozog a szájuk (próbálják dekódolni, hogy mit mondok :) ).

@Babette_:
Az AD/DC-ről nem is beszélve :)

Mrs. Clayton 2013.07.23. 21:58:10

@montroyal: ja, hasonlót én is tapasztaltam
pógár kocsit akar venni, bejön körbenéz, értékesítő ajánl neki vmit, á, neki ez nem kell, a szomszédnak jobb van, megkérdezi mennyivel van neki jobb, erre ajánl másikat, á az túl drága, akkor vissza az elsőhöz, de más színben természetesen az már eleve drágább, mert limitált kiadás, és kínál hozzá, csak neki, csak most egy csomagot, ami nagyon akciós, ma megkapja 700e helyett 200e-ért, közben az eredeti hitelajánlat még 5% belefoglalt jutalékkal, újraszámolt extráshoz már 10%-ost rak
az úgy már jó lesz és a vevő happy
pedig mennyivel jobban járt volna, ha a legelső legolcsóbbra azt mondja, ok viszem

Kövérmadár [swe] · http://fettfagel.blogspot.se/ 2013.07.23. 22:00:50

@Jess G:
Csak egy működő rendszer... ahol nem nagyon fizet senki sem adót, ott a rendszer romokban hever (pl. Magyarország). Ahol fizetik rendesen (pl. Svédország), ott a rendszer is sokkal biztosabb lábakon áll.

Mrs. Clayton 2013.07.23. 22:05:40

@Kovermadar: ezt egy percig nem vitatom, ugyanakkor az emberi természet már csak olyan, h ahol lehet és megéri ott az ilyen jellegű kötelezettségek alól kibújik, hiszen ki szeret olyan dolgokra fizetni, amiből közvetlen haszna nem igen van
szóval, ha egy kormányzat javítani szeretné az adófizetési morált, akkor elfogadható szinten kell tartsa az adó mértékét és egy egyszerű, ám jól ellenőrzött rendszert kell kialakítania

ctboy (US) ENTP · http://stress.blog.hu/ 2013.07.23. 22:06:06

@Babette_: Köszi, összezavarodtam egy pillanatra.

montroyal ( CAN qc) 2013.07.23. 22:12:02

@ctboy: igen szoktam is mondani hogy most ala bujunk az asztalnak es ott fizetunk persze hogy nagy helyeken computeres penztargepnel elkepzelhetetlen de kis helyeken egyszeruen nem akarjak fizetni az adot ... ennek elensulyozasara nalam nincs szamozott szamla es kezzel irok mindent ... az ettermekbe mar regen bevezettek hogy a penztargep egyenesen az ado computerebe van kotve zappolni mar nem lehet es a forgalom utan kell borravalo utan fizetni az adot ... sajnos kezdik mondogatni a kovetkezo célpont az autojavitok..

montroyal ( CAN qc) 2013.07.23. 22:37:51

@Jess G: akkor sem fizetnenek ha normalis szinten lenne az ado ezert egyszeru 2x magasabb ado mert a fele ugy sem fizett es igy pontosan bejon a tervezett.. egyebkent az a becsuletes adofizeto aki nek nincs mas valasztasa minden papiron jon levonva..

meg az én ado ellenorom ...aki kioktatot mindenkinek fizetni kell ,o maga is fizet...meg az edes anyukad a te egesz fizetesed mar masok adojabol van ha te abbol vissza fizetsz a kassza nem lesz tobb .. azert ezt csak gondoltam es bologatva igazat adtam neki..

Kövérmadár [swe] · http://fettfagel.blogspot.se/ 2013.07.23. 22:41:52

A "ma" megjelent svéd poszthoz lenne egy észrevételem: a benzin biztosan nem 3,14 kr literenként, hanem 13,14 kr!
Ennyire nem lehet régi a poszt, mert a lakás, villany, TV, ennivaló árai viszont kb. maiak (vagy nem túlságosan régiek).

Ma egyébként 14,88 kr volt a benzin és 14,7x a gázolaj, de ez úgysem érdekel most senkit :D

Mrs. Clayton 2013.07.23. 23:08:13

@montroyal: ezt az elméletet egy indiai gyárban hallottam először, amikor megkérdeztem, h az h lehet h az itt dolgozók közül rengetegen a gyártósor helyett az udvaron fetrengenek
erre az volt a válasz, h 2x annyi embert kell felvenniük, mint amennyire szükség lenne, mert sajnos mindig csak az egyik felét lehet munkára bírni

pappito · http://pappito.com 2013.07.24. 00:35:57

@Tökfőzelék1: osztán ki akar egy megégett kamunikknek megfelelni?
azért nem álltad meg, hogy bekommenteld, hogy unod, vagyis végigolvastad :) hát megint nem a többi a kommentelő a hülye :)

pappito · http://pappito.com 2013.07.24. 00:47:07

errefelé most az az átverés a divat, hogy meghirdeted a kocsidat az aukciós szájton, valaki leüti, (ez neked pénzbe kerül meg eleve hirdetni is) aztán ír egy mélt, hogy nem magának vette, mert ő overseas van éppen, hanem elszállíttatja. De mivel most nem tud utalni, az elszállítás költségét add fel te western unionnal neki és utána ő majd kifizeti a vételárat meg a szállítási költséget együtt...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.07.24. 02:44:10

@Jess G: inkabb haggyuk
hogy nem human vonalon dolgozol az tuti
@ctboy: koszi 16-ik eve elek itt.....
nagyon-nagyon ritkan mehet blokk-szamla nelkul biztos
nekem meg nem sikerult belefutni
adocsalasnak szamit amiert itt eveket lehet kapni

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.07.24. 02:48:02

@Babette_: es leggyakoribb a debitkartyas fizetes
de azert sokan hasznaljak a cereditet is
vannak meg kp-sek is
es sokan fizetnek csekkel, kulonosen az idosebb korosztaly
egy elmeny, mikor elkeZdi a kasszanal tolteni, sot le is konyveli ott helyben a csekkony hataban levo noteszbe:)
a debit kartyas fizetes kevesebb mint 5 mp es kezedben a blokk

ctboy (US) ENTP · http://stress.blog.hu/ 2013.07.24. 03:50:19

@hagyma: koszi 16-ik eve elek itt.....

szívesen

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.07.24. 03:57:11

@ctboy: en mindig nyitott vagyok az uj ismeretekre

zopilote 2013.07.24. 06:15:54

@hagyma:
" nekem meg nem sikerult belefutni "
Mert "rossz " korokben es szuk teruleten mozogsz:)

" adocsalasnak szamit amiert itt eveket lehet kapni "
A " mi koreinkben " a villamosszek is enyhe buntetes lenne, ha az adocsalast buntetnek:(

" a debit kartyas fizetes kevesebb mint 5 mp es kezedben a blokk "
Nem mindig, ugyanis amig egyesek megtalaljak a kartyatartojukat, probaljak beutni az elfelejtett PIN szamukat - felteve ha latjak a masinan a szamokat - hosszu percek telnek el, amitol en idegbajt kapok, pedig rendkivul nyugodt es turelmes ember vagyok:) Az en elvem: keszpenz minden korulmenyek kozott!!!!!!!!!!!! Raadasul nyoma sincs, nem kerul bele kulonfele adatbazisokba a nevem:) Neha arra vetemednek egyes helyeken, hogy telefonszamot is kernek fizeteskor: olyankor vasarlas nelkul tavozom!!!!!!!! :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.07.24. 11:49:50

@zopilote: hat, amerikai palyafutasom, minden volt eddig csak nem szuk korben mozgas

ha valaki hulye az kp-vel is hulye
kp-vel legalabb 1 perc a fizetes
kartyaval 5 mp
nem kerul a zsebembe fempenz, gyors es ptaktikus
mondjuk ha valaki rendszeresen evek ota hasznalja a akrtyajat, hogy a lofaszba felejtene el azt 4 szamot?
a nevemet meg odateszik ahova akarjak
telefonszamot meg sosem kertek tolem, de tudom, szuk korben mozgok
/lakas-mosogatas-kocsma-lakas/

gzeevi 2013.07.24. 13:42:44

Bandi Republic archív blogjához (Felfegyverzett csajok és őrületes balagan) szeretnék hozzáfűzni valamit. Amellett, hogy számomra igen érdekes volt olvasni, hogy és mit lát meg valaki kívülről, friss szemmel - a "két fontos megjegyzés"-hez lenne megjegyzésem. Ugyanis ilyen durván blőd, buta megjegyzést ritkán olvas az ember egy szimpatizáló cikkben...
"1. Igen, Izraelt is egy magyar találta föl".
Herzl ugyan Pesten született, sőt, magyar nyelvű érettségi bizonyítványát is láttam - de ő maga sohasem tartotta magát magyarnak. Szülei Szerbiában (akkor a Monarchia része)születtek, németül beszéltek, bár eredetileg spanyol-zsidó (szefárd) eredetűek. Aki az Osztrák-Magyar Monarchiában született, az még nem feltétlenül magyar identitású. Petőfi nyugodtan mondhatta volna magát szerbnek - de magyarnak tartotta magát, magyar volt az öntudata. Herzl viszont nem volt magyar identitású, 18 évesen Bécsbe költözött, ott tanult jogot, ott lett német nyelvű újságíró. Egy biztos: zsidó volt, mégpedig nem a vallása révén - az igen gyenge alapokon állott, inkább ateista volt. De rájött, hogy származásának tudatát "nemzetiség"-ként kell rekonstruálni és elismertetni a világgal.
Ennél már csak egy blődebb felvágást hallottam, hogy a kémiai Nóbel-díjas Hershkó is magyar, lehet büszkélkedni vele...
No persze, ő is Mo-n született (1937 vészes évében), zsidó kisgyerekként kimaradt az iskolából, üldözték, bújkált, majd a felszabadulás után 13 évesen családjával kivándorolt Izraelbe. Itt érettségizett, járt egyetemre, izraeliként kapott Nóbel-díjat. Magyarország annakidején kimondta rá, a gyerekre a halálos ítéletet - most nem átallja büszkeségei közé sorolni? Több szerénységet, egyenességet, őszinteséget, uraim!

gzeevi 2013.07.24. 14:18:54

A másik "fontos megjegyzés" még sokkal ordítóbban durva.
"2. Tudomásom szerint ez az egyetlen ország a világon, amely faji és nem nemzetiségi alapon szerveződik."

Az egész emberiség egy faj, nincs magyar faj és zsidó faj!Aki az ellenkezőjét állítja, az vagy hitleri rasszista, vagy csak egyszerűen buta.
Vannak viszont etnikumok, nemzetiségek. A magyar pl egy etnikum, amely 1100 éve egy országgá szerveződött, amely otthont ad ennek a kultúrának, nyelvnek. A nemzetisége már rég nem tiszta, beolvadások, összekeveredések történtek, legtöbben magyar identitásúak, mások nem, vagy kevert az önazonosságuk is - de azokat is el kell fogadni egyenrangú embereknek. A zsidó a magyarnál régebbi etnikum, amelynek az ókorban már megvolt az országa, nyelve, kultúrája, nemzeti vallása - több mint 1000 éven át. (ugyanúgy, és kb azokban az időkben, mint az indiai vagy kínai kultúráknak). A történelem viharaiban ezt az etnikumot erővel szétszórták az ókori nagyhatalmak, csak nemzeti vallásuk őrizte meg egy töredéküket, túlnyomó részük azonban beolvadt és máig is beolvad más népek közé, és lassan elveszti származásának tudatát. A ma élő zsidók, akik még tudják magukról, hogy azok, és ezt az inentitást nem is akarják eldobni - jórészt már nem vallásosak. Akkor mitől zsidók? Attól, hogy nemzetiségi származásuknak tudatában vannak. Az asszimiláció egyik legnagyobb kártevése az volt, hogy megpróbálta kimosni a zsidók agyából ezt a nemzetiségi tudatot. Ez a jelenség főleg a felvilágosodott Európában terjedt el. Oroszország, kézőbb a SZU, ill. Ázsai-Afrika országaiban a zsidók vagy vallásosak maradtak, és azért számították magukat, ill. számították őket zsidóknak, vagy már nem voltak vallásosak, de nemzetiségként voltak elismerve. A szovjet személyi igazolványokba nemzetiségként, mint azér, litván, szamojéd, stb - a héber is be volt jegyezve. Nem "zsidó", hanem "héber" nemzetiségű. Egy nemzetiség kultúrája elismerést kaphat a többiektől. De ha az illető azt állítja, hogy én ugyanolyan magyar vagyok, mint te, csak éppen magyar-zsidó, - no nem vallásos, mert ateista vagyok, de zsidó - akkor az fából vaskarika, mimikri, amit kényelemből, sunyításból, a tények előli menekülésből, megalkuvásból, stb hirdet az illető, - ez a magatartás ellenkezést, sőt ellenszenvet válthat ki a környezetből. A másság vállalása - nem. A törleszkedés vágya, a különállás fenntartásával - igen. Ez volt a legnagyobb hiba, amit a Mo-i zsidó szervezetek elkövettek, az etnikum nem-vállalása, akkor is, ha nem vallásilag definiálja magát az illető. Attól még a környezet egyenjogúnak fogadja el a más nemzetiségű-sármazású embereket - amennyiben a környezet demokratikus, liberális, befogadó. Ez így van ma a normális országokban, csak ki kell nézni egy kicsit a saját egérlyukunkból.
A múlt század végén megindult mozgalom vissza kívánta telepíteni őshazájukba a zsidó nemzetnek azon tagjait, akik magukat e nemzet tagjainak tartották. Így épült újjá Izrael, a zsidó etnikum országa. Természetes, hogy e nép további, még külföldön lévő tagjai visszajöhetnek, és állampolgárságot nyerhetnek itt. Épp úgy, mint ahogy egy külföldi magyar - Magyarországon. Ha egy eritreai kopog a magyar határon - az nem, hacsak nincs pl magyar házastársa. Pont úgy, mint Izraelben. Mindkettő - mint a legtöbb állam a világon - nemzeti államok, - ami nem zárja ki egyenjogú kisebbségek, ill. egyének életét ezekben az országokban.
Qki ebben "faji" szerveződést lát, az vagy veszélyes, rosszindulatú demagóg, - vagy csak buta, aki a hallott jelszavakat szajkózza.

Legyél te is országfelelős!

Ahol már ott vagyunk: Ausztria, Ausztrália, Belgium, Brazília, Brunei, Ciprus, Chile, Csehország, Dánia, Egyesült Államok, Franciaország, Hollandia, India, Izland, Izrael, Japán, Kambodzsa, Kanada, Kanári-szigetek, Málta, Mexikó, Nagy-Britannia, Németország, Norvégia, Olaszország, Omán, Spanyolország, Srí Lanka, Svájc, Svédország, Szingapúr, Törökország és Új-Zéland.

Jelentkezni (valamint az országfelelősökkel a kapcsolatot felvenni) a hataratkeloKUKAChotmail.com címen lehet.

süti beállítások módosítása