oldaldobozjavitott.jpg

kozelet_hataratkelo_widget.jpg

Utolsó kommentek

Kívül tágasabb!

Nincs megjeleníthető elem

Gazdagisztán

Nincs megjeleníthető elem

2020. január 20. 06:30,  Agyrém, propaganda, hányinger 122 komment

2020. január 20. 06:30 Határátkelő

Agyrém, propaganda, hányinger

A minap magam is belefutottam (nehéz is lett volna kikerülni…) abba a történetbe, melynek keretében egy Kanadából hazatért magyar nő az észak-amerikai országban dúló borzalmas állapotokat ecsetelte, egészen apokaliptikus helyzetet lefestve tudtukon kívül nemváltoztatás alá vetett óvodásokkal és egyéb bornírt baromságokkal. Úgyhogy igencsak megörültem, amikor a Kanadában élő Ákos elküldte alábbi írását.

kanada_ovodasok_foto_ucdsb_on_ca.jpg

“Erősen csodálkoztam, amikor Timka megemlítette, hogy nagyot megy a Facebookon az a sztori, amiben egy korábban Kanadában élő magyar nő azt állítja, hogy Kanadában a gyerekeket hormonokkal tömik, hogy megváltoztassák a nemüket.

Aztán csak szembejött a hír nekem is, amikor az Index és a 444 is lehozott egy-egy összefoglalót erról a HírTV műsorról, amiben Szakállas Katalin meredek dolgokat állít a kanadai oktatási rendszerről és a kanadai életről.

A műsor profin felépített propaganda, ahol leültetnek egy lelkészt, akinek ugye illik elhinni amit mond, meg egy “messziről jött embert”, aki állítólag saját tapasztalatát mondja el, erős szavakat használ, sokkoló dolgokat mond és ez így erősen hat az érzelmekre.

A műsor célja kb. fél óra múlva válik egyértelművé, amikor Katalin elmondja, hogy ha rosszul szavazunk, ahogy azt a kanadai szülők tették, akkor jönnek a liberálisok és a kanadai pokol vár a gyerekeinkre.

De mire ide eljutunk, addig nagyon meredek állításokat kell meghallgatnunk. Mint például:

“Kanadában több ezer gyereket, futószalagon tömnek hormon blokkolókkal a szülők tudta nélkül.”

“Mennek a gyerekek a vágóhídra, meg sem mondják a szülőnek”.

Nos lehet, hogy mi még nem élünk elég ideje Kanadában ahhoz, hogy ennek az ördögi gyakorlatnak a szenvedői legyünk, de a mi gyerekünk jelenlegi és korábbi iskoláiban még egy lázcsillapítót sem adnak be a nebulóknak, ha a szülő nem tölt ki 5 oldalas nyilatkozatot és nem mellékeli az orvosi vagy patikusi rendelvényt, ami tartalmazza, hogy miként kell a gyógyszert adagolni. Tudom, mert tőlem is ezt kérték.

Katalin azt is állítja, hogy ha egy kanadai óvodás kislány (Suzie) kisvonattal játszik, akkor már jön is a hormon blokkoló és ezzel már az óvodában elkezdik a gyerekek nemi átalakítását.

Nem vagyok különösebben tisztában az orvoslással, de annyit megértettem abból a pár cikkből amit elolvastam, hogy a hormonblokkolókat azoknak a tiniknek adják, akiknek nem a születési nemükkel azonos a nemi identitásuk és a pubertás korba lépnének.

A hormonblokkoló megakadályozza/késlelteti az elsődleges és másodlagos nemi jellegek fejlődését, ami időt ad a gyermeknek és családnak, hogy döntést hozzanak arról hogyan tovább.

Nincs tehát szó arról, hogy ez óvodás korban történik és hormonblokkoló adagolásával megindítják a nemi átalakulást, majd futószalagon jön a műtét és a “nedvedző sebek” meg az öngyilkossági gondolat, amivel Szakállas Katalin riogat.

És mi helyzet akkor több ezer gyerekkel, akiket Kanadában futószalagon tömnek hormonblokkolóval? 

E szerint a 2019-es cikk szerint valóban emelkedik az “eltérő nemi identitástudattal” (gender dysphoria) kezelt fiatalok száma Kanadában. 2016-ban már 1.000 fiatalt kezeltek Kanada szerte. Megjegyzem 37 millió kanadaiból kb. 4 millió a 19 év alatti, ebből 1.000 fiatal emberről beszélünk.

tablazat_200120.jpg

Mindenki döntse el maga, hogy szerinte ez a liberális gender propaganda eredménye, vagy ez mindig is jelen volt és van a társadalomban és csak arról van szó, hogy nem kell bújkálnia annak, akit ez érint.

Az én szubjektív véleményem az, hogy 50 éve a diszlexiás, diszgráfiás gyerekeket simán hülyének nevezték, ma viszont már neve van ennek az állapotnak és a tudomány segíteni tud az érintett családoknak. 

Egy másik cikk szerint a növekedés oka az lehet, hogy a fiatalok befolyásolják egymást a közösségi médián keresztül. Gondolom az lenne a konzervatív megoldás erre, hogy tilos szóba hozni azt, hogy ha valakinek nem a születési nemének megfelelő identitása van és akkor nem terjed a “járvány”. Nem beszélünk róla, tehát nincsen vele probléma.

Szakállas Katalin szerint a kinti szülőknek nincs semmi ideje a gyerekeikkel beszélgetni, leülni, mert “olyan nehéz a megélhetés Kanadában, olyan drága az élet, annyira sok a rejtett adó és a szülőktől annyira sokat várnak a munkahelyeken”.

Igen, az én kanadai munkahelyem is sokat követel tőlem, de semmivel sem többet, mint amit Magyarországon tapasztaltam. Sőt...

Jó 10 éve Magyarországon komoly felelősségel rendelkező vezetőként hetente 60 órát is dolgoztam, majd néhány év után már “csak” 45-50 órát dolgoztam hetente.

Kanadában a hivatalos munkaidőm 37.5 óra, ha kemény hetem van, akkor kb. 45 órát dolgozom, de gondoskodnak róla, hogy ki tudjam venni a plusz időt, amit túlóráztam.

Nekem tehát nem jelent kihívást, hogy a gyermekemmel időt töltsek, játszunk és tanuljunk, bár igaz, hogy nekünk nem 4 gyerekünk van, hanem egy. Persze ez szubjektív, mert ha nincs szerencséd a munkahelyeddel vagy újra azt a karriert szeretnéd befutni, mint az előző életben, akkor valószínűleg hajtanod kell. De Magyarországon vagy Szlovákiában ez máshogy van? Ugyan már...

Katalin állítja, hogy a liberális Trudeau-kormány hatalomra kerülése óta terjed a genderpropaganda az országban és az óvodákban és az iskolákban minden nap mérgező propagandát tolnak a gyerekek arcába.

Minderről úgy számol be, mintha ő is szenvedője lett volna ennek, miközben a családja 2012-ben költözött vissza Kanadából Szlovákiába, a Trudeau-kormány 2015-ben került hatalomra.

A mi gyermekünk eddigi egyetlen iskolájában sem tapasztaltunk olyat amit Katalin állít. Barátaink több gyermeke is Ontarióban jár iskolába és őket sem hálózta be az LGBTQ lobbi.

A Szakállas Katalin által említett SOGI 123-al még sosem találkoztunk.  De ha holnap arról lesz szó az iskolában, hogy nő-nő vagy férfi-férfi is szeretheti egymást és ők is lehetnek egy család, akkor azzal mi egyetértünk.

Azzal is, hogy a gyerekeknek el kell és el lehet mondani, hogy egy család nem csak férfiből és nőből áll, hanem több formája lehet a boldogságnak. Igen, ezt érzékenyítésnek hívják és fiatal korban érdemes elkezdeni. 

Hogy miért érdemes ezt elmondani a gyerekeknek? Mert akkor nő a toleranciájuk a másság iránt és talán lesz annyi eszük, hogy ne tudják őket a politikus egyes kisebbségek ellen hangolni.

Mert ma még csak buzizunk, holnap cigányozunk, harmadnap a kerekesszékeseket utáljuk vagy félünk a pirézektől, mert a vezetőink azt mondják, hogy félni kell tőlük.

De majd ők megvédenek minket, csak szavazzunk rájuk. És addig sem arról a lényeges dolgokról szól a közbeszéd, mint a rendszerszintű korrupció, jogbiztonság hiánya, egészségügy és oktatás züllése... Ezek csupa olyan dolog, ami miatt mi most Kanadában élünk Magyarország helyett.

De köszönöm az egészet, mert az országváltás nem könnyű és nehézségek mindig akadnak, de így legalább emlékezek rá, hogy miért is csinálom. Ha legközelebb elbizonytalanodok, akkor belenézek majd egy M1 Híradóba, vagy éppen a HírTV Credo műsorába.”

Ha szívesen olvasnál még a kanadai életről, látogass el a Juharszirup blogra!

Kövesd a Határátkelőt az Instagramon is!

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Indonéz mosoly �: @agnes.heg #indonesia #indonézia ��

Határátkelő (@hataratkelo) által megosztott bejegyzés,

(Fotó: ucdsb.on.ca)

A moderálási alapelveket itt találod, amennyiben általad sértőnek tartott kommentet olvasol, kérlek, jelezd emailben a konkrét adatok megjelölésével.

Gyere és csatlakozz hozzánk a Facebook-on!
Ha inkább levelet írnál, elmesélnéd a személyes történeted,
azt a következő címen teheted meg: hataratkeloKUKAChotmail.com

Címkék: Kanada

A bejegyzés trackback címe:

https://hataratkelo.blog.hu/api/trackback/id/tr3315416436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andy73 2020.01.20. 10:50:21

"Agyrém, propaganda, hányinger"

Ha jól értem, ezt a cikkíró arra érti, ahogy a hölgy és a magyar média egy része felhívta a figyelmet egy súlyos problémára Kanadában. A cikkíró szerint ugyanis semmi probléma a gyerekek hormonkezelésével és a nemi átalakításával, mert az nem is az óvodában, hanem csak később történik.

Szerintem pedig sokan vannak, akik szerint inkább erre illik rá a fenti cím.

Gerolsteiner 2020.01.20. 10:50:31

Egy dologban egyetértek: egy család valóban nem csak egy férfiből és egy nőből áll, kell hozzá legalább egy gyerek is. Amíg gyerek nincs, addig csak egy (házas)párról beszélhetünk.

hunter84 2020.01.20. 10:50:50

Katalin ugyan ferdített, ez tiszta sor, de!
"A hormonblokkoló megakadályozza/késlelteti az elsődleges és másodlagos nemi jellegek fejlődését, ami időt ad a gyermeknek és családnak, hogy döntést hozzanak arról hogyan tovább."

Mi a f.sz ez a fenti? Ez nem normális. Van a fiú/férfi, és van a lány/nő. Ennyi. Nincs olyan, hogy társadalmi nem, ez egy bullshit, okádok az egésztől.

svédnyugger 2020.01.20. 11:04:27

@fordulo_bogyo: Nekem is ez jutott eszembe a név hallatán. Hiába, a név kötelez.

Hari Seldon 2 2020.01.20. 11:11:39

@Andy73:
Egyrészt, én azt hallottam, hogy azért kellett Szolvákiába kötözniük, mert valami eljárás indult ellenük valami közösség elleni izgatás miatt.

Másrészt, kicsit "túlrinyálod" a hormonkezelt témát. Mert nyilván, amíg nem volt kezelve (már ahol kellett), az szám 0 volt.
Mára felismerték, hogy vannak esetek (nem dolgom megitélni, hogy mennyire szükséges vagy nem, nyilván vannak erre szakemberek) amikor ez indokolt lehet.

Ettől még gondolod, régebben nem voltak olyan személyek, akikek nem lett volna rá szükségük, csak nem volt meg hozzá a technológia? - Hát a fenét nem voltak. Gondolj csak bele, régen cirkuszba mutatták a népeknek. Szerinted nekik "boldog" életük volt? - Hát a lófenéket volt az. - AZ IGAZ, hogy nem is voltak ilyen kezelések. Milyen jó is volt nekik. - Ja, nem.

Szóval a lényeg: miután most megtudták, hogy lehetséges ez, az érintettek élnek a lehetőséggel. - Nyilvánvaló, hogy a teljes tiltás (vagy nem volt lehetséges más okból) után van egy engedély, aztun lesz egy felfutás, amikor az összes kérvényező kéri. Majd, később beáll egy állandó értékre. - Hogy ez magas vagy nem, nem az én vagy te dolgod eldönteni az érintett helyett.

Természetesen NEM hiszem el, hogy ez állam álltal kötelzően előírt eljárás, és azt sem, hogy a szülőknek ne lenne beleszólásuk ebbe. Ez csak szimpla lázálom.

Indriq 2020.01.20. 11:29:01

@Andy73: aha... te nem hazudsz...
Exponenciálisan nő.... szóval 100 év múlva még a reptiliánok is hormonkezeltek lesznek.... ugye? :)

labirintus1 2020.01.20. 11:29:17

Szerintem, ez kicsit túl van dimenzionálva.

Valaki úgy fogalmazott, hogy ezeknél a sajtótermékeknél van a célszalag, aztán valahogy az összes futóbolond oda érkezik be.

Szintén előásták, hogy a nő már egyszer végigturnézta az erre vevő sajtót ezekkal a sztorikkal, csak ott még nevetésgesebb részletek voltak, pl. hogy tömegével találkozott az utcán olyan emberekkel, akiknek a nemátalakító műtéteket követő váladékozó sebe volt.

A lényeg, hogy azért a hülyeségnek is van határa, mert ha a saját gyereke Kanadában és nem Szlovákiában vagy Mo-on jár egyetemre, akkor még a háztartásában sem sikerült meggyőznie az embereket az igazáról.

dr. vuvuzelafan 2020.01.20. 11:29:33

@Andy73:
Te ugye csak pénzért tudsz ennyire retardált lenni?
Ha elolvastad volna, azok nem "nemi átalakításra váró" gyerekek, hanem azok, akikben nem tisztázódtak még dolgok, és nem átalakításra várnak, hanem időt kapnak a gondolkozásra. Nyilván az emberek látókörének szélesedésével van összhangban a növekvő szám. De ezt egy bigott birka sosem fogja belátni...
Amúgymeg te magad írod: "már megírták, hogy nem is most települt vissza a család, hanem sokkal korábban, tehát nem minden igaz abból, amit állít. " - ezek után még van képed védeni ezt a pofátlan hazudozó propagandista véglényt?

Andy73 2020.01.20. 12:06:08

@dr. vuvuzelafan: Időt kaptak a gondolkodásra: vagyis, hogy átalakítsák-e magukat, illetve eldöntsék, hogy fiúk vagy lányok akarnak-e lenni.
Igen, ezt én is megértettem, de kösz, inkább nem kérek belőle, hogy ez itthon is elterjedjen. Tudom, hogy már itthon is volt ilyen műtét - a pontos számot nem tudom, de nem hinném, hogy jó lenne, ha emelkedne ez a szám. Inkább másra kellene költeni az adófizetők pénzét, az egészségügyben is ezer jobb helye van ennél.

DanteTM 2020.01.20. 12:55:15

@Andy73: Nem, ez Rátok vonatkozik, akik ész nélkül, minden hülye baromságot jöttök megerősíteni és érvelni mellette. Ha azt mondanák, hogy a kanadaiak ezt azért csinálják, mert 20 év múlva transszexuális alvósejteket akarnak itthon létrehozni, hogy megdöntsék az egyistenhitet, akkor jönnétek és erősítenétek.
NA ez az agyrém, hányinger.

patkányarcúáginéni 2020.01.20. 12:55:19

@dr. vuvuzelafan:
"Te ugye csak pénzért tudsz ennyire retardált lenni?"

Sértegetés OK?

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2020.01.20. 12:55:25

latom ti mindenhez is ertetek
halistennek
a moderalashoz foleg.

MEDVE1978 2020.01.20. 12:55:38

@Hari Seldon 2:

Nekem elsősorban az a bajom ezzel, hogy a legtöbb kutatás szerint a pubertás kor "útkeresés", bizonytalanság. A hormonok össze-vissza repkednek, a test átalakul stb. Nem biztos, hogy a gyerekeknek ebben a korban teljes döntési jogot kellene biztosítani. Azt sem hiszem mondjuk, hogy ha egy 18 éves fiú netán úgy dönt, hogy kasztráltatja magát valamilyen okból / egy lány úgy dönt, hogy véglegesen sterilizáltatja magát, az egy "okos döntés lenne", illetve, hogy a társadalom részéről okos-e, hogy ezt engedi.

Azt, hogy már gyerekkorban nemet válthatnak a gyerekek, én túl korainak tartom.

Matyika Ápolója 2020.01.20. 13:14:24

@DanteTM:

"Azért hülyeség, amit mondasz, mert sokkal nagyobb hülyeséget is el tudok képzelni, hogy mondanál!"

wow vitastílus lvl100

Matyika Ápolója 2020.01.20. 13:14:32

A nemi átalakításra váró óvodás olyasmi, mint a vegán macska. Tudjuk jól, hogy nem az ő döntése.

Hari Seldon 2 2020.01.20. 13:31:05

@MEDVE1978:
Azért én felttételezem, hogy ha van (nem tömeges) ilyen igány, az nem egy egyik napról a másikra történeik. Nyiláván van róla egy pszihológusi szekvélemény, ami döntő. Nem gondolom, hogy azt nyomatják az "áldozatnak", hogy neked erre szükséged van.
Ne higgyük már azt, hogy a kanadaiak hülyék, mert kiírtják magukat...
Nyilván tisztában vannak vele, hogy a társadalom számára milyen következményei vannak, "ha minden másodikat átoperálják, mert az milyen menő..." - Azért ne gondoljuk már, hogy ott ez az extremitás a norma.
De persze lehet ezt úgy tálalni, hogy végük van.

kristal 2020.01.20. 13:46:32

@dr. vuvuzelafan: És akkor oké, ha hormonblokkolot kapnak oviban?

Hari Seldon 2 2020.01.20. 13:56:28

@kristal:
Miért gondolod te is, hogy kapnak? Meg szülők tudta nélkül?
Mert a Szakállas néni ezt mondta?
Ezt a félnótást már egyszer kitoloncolták az országból közösség elleni izgatás miatt. De szerintem nem kitolncolni, hanem betoloncolni kellett volna egy biztosnságos házba, ahol áplók figyelnek rá.

kristal 2020.01.20. 14:37:05

@Hari Seldon 2: Nem gondolom. Illetve inkább azt gondolom, hogy fogalmam sincs. Csak dr.v-nem válaszoltam, mert ö meg úgy ír, mintha a blokkoló jobb lenne mint a műtét. Azért kérdeztem, hogy szerinte az jobb e? Magáról az ügyről tényleg nem tudom mit gondoljak. Azt gondolom túltolja az ügyet a hölgy, de az azért tény, hogy a más identitásúak száma növekszik. Én anno még tizenvalahány éve mikor dolgoztam Angliában már akkor hallottam, hogy ott is járnak be szakemberek iskolákba kicsikhez, talán 7 -8 évesekhez hogy ne féljenek a más identitást felvállalni. De akkoriban nem volt semmi iskolába járó ismerősöm, így megerősíteni hogy így van e nem tudom. Ugyanakkor az is tény, hogy manapság a rossz hír hozóját már ugyan nem fejezik le, de erősen utálják, főleg ha nő az illető. Pl most mindenki Katalinról beszél, pedig hát ott ült a férje is. Mégis az ö nevét még csak nem is tudom, annyira nincs képbe. Meg hát ott van Gréta aki igazat mond, mégis mennyien gyűlölik. Ugyanakkor ha igaz is lenne amit mond, akkor sem értem, hogy miért tennének ilyet állami szinten. Kinek jó a nemi identitás megbontása? Ha meg nem igaz amit mond, akkor meg nem értem, miért állna ki egy 4 gyerekes nő teljes hülyeséget állítani, hogy lejárassa magát? Tehát ez legalább olyan hülyeség mint az amit mond. Végső soron azt hiszem, hogy ez a nő hisz abban amit állít. Ha hisz benne és nem elmebeteg akkor valami igazságalapja csak van a történetének. De akkor sem értem , mi érdeke fűződne ehhez Kanadának, vagy más országnak. erre pedig tényleg nem tudok mit mondani. Így inkább nem tudom mit gondoljak.

somlobodog 2020.01.20. 15:08:52

Ha Katalin Szakállas, akkor őt is megtomtek hormonokkal vajon?

somlobodog 2020.01.20. 15:09:16

@Andy73: Igazad van. Kiváló meglátás. Az is aggasztó hogy a középkorban nem voltak mentális betegek. Csak boszorkányok. Most meg mi van a 20.századtól? Elmebetegek tömegei. Kb 1950elott a statisztikák 0 elmebeteg gyógyszeres kezelest mutattak, csak simán bezártak őket. Aztán utána (fura módon véletlen egybeeses a gyogyszerkutatasok és orvostudomany e téren való fejlődésével - taps a franciaknak) hirtelen több ezer majd tízezer majd százezer mentális beteget tudtak gyógyszerrel kezelni. Durva trend....

fordulo_bogyo 2020.01.20. 15:49:20

@kristal: " Ha meg nem igaz amit mond, akkor meg nem értem, miért állna ki egy 4 gyerekes nő teljes hülyeséget állítani, hogy lejárassa magát?"
Mert teljesen hulye, mert feltunesi viszketed, mert kell a propaganda a konyvenek, es nem urolsosorban sajno nem mindenki gondolja hulyesegnek az allitasait, a kormanysajto vonalaba nagyon beleillik.

"Tehát ez legalább olyan hülyeség mint az amit mond. Végső soron azt hiszem, hogy ez a nő hisz abban amit állít."
Kovetkeztetesed teves, a Szakallas neggyermekes hisz abban amit allit. Tevit.
Nem all egyedul azzal, hogy teves dolgokat hisz es allit.

"Ha hisz benne és nem elmebeteg akkor valami igazságalapja csak van a történetének. "
Az elmebetegseg megiteleset hagyjuk szakemberre, szerintem hatareset... igazsagALAPja van, de eltulzott, nagyon durvan eltulzott, osszefuggeseibol kiragadott es szamos tenybeli tevedest tartalmazo allapontja osszessegeben veretes marhasag.

morph on deer 2020.01.20. 16:01:36

@kristal:
“ És akkor oké, ha hormonblokkolot kapnak oviban?”

De nem kapnak, mit nem értesz?

Azt megmondanád, hogy amúgy milyen hormonokat is akar(hat)nál blokkolni egy óvodásnál, az ég szerelmére?!

Csodabogár 2020.01.20. 16:22:49

@Andy73: Egész konkrétan az 50-es években volt egy eset akit láttam. A János kórházban volt a műtét több szakaszban. Egy falusi gyerek volt, nagyjából ott lakott a kórházban. Tehát nincs új a nap alatt. Csak nem volt olyan köztudott mint manapság és ritka volt mint a fehér holló. A már nem fiatal főorvos aki ezzel foglalkozott, 2-3 esetet említett egész életében.

Andy73 2020.01.20. 16:25:05

@somlobodog: Az orvostudomány és a gyógyszerészet valóban gyerekcipőben járt jó 100 évvel ezelőtt, nem csak ezen a téren, és nem kell visszamenni a középkorba.
Csakhogy egyáltalán nem mindegy, hogy mire használjuk a fejlődést. Ahogy az sem mindegy, hogy az atomot atomenergiára vagy atombombára használod.
A hormonoknak is van sok olyan felhasználási módja, ami hasznos és valóban a gyógyítást szolgálja, de erről inkább nem tartanék itt ismeretterjesztést. Persze lehet vitatkozni, hogy mi a gyógyítás, de a meddőségi kezelés általában elfogadottan az, hogy lehessen valakinek gyereke. Viszont ha direkt meddővé teszel valakit hormonokkal - akár nőt, akár férfit - az már aligha gyógyítás.

Törpvadász 2020.01.20. 16:52:58

1. Az M1 nem autentikus hírforrás. Aki onnan tájékozódik,nem kao mást, csak fakenews-t, föcsögést, gusztustalan pártpropagandát. Nem hiszem, hogy bármit be lehet bármelyik gyereknek adni Kanadában a szülő tudta, beleegyezése nélkül.
2. A nő nem becsületes, kiutasították Kanadából hosszú évekkel ezelőtt... Belekeveredtek néhány büntetőjogi kategória alá eső sztoriba. Tényleg szavhihető ember.

Kanyarfúró 2020.01.20. 17:34:35

Megértem, ha valaki hazajön külföldről. Nem olcsó fenntartani egy négy gyermekes családot. (Iskola és egészségügy elég drága, amit részben a házadón keresztül szednek be.) Lehet valamivel egyet nem érteni. De: a saját érveidet szemenszedett hazugságokkal alátmásztani? Na az egy beteges dolog. Ezért vagy fizet neki az M1 vagy nem, de elég kemény, hogy ezt tolja a közszolgálati TV Budapesten.

pocokman 2020.01.20. 17:35:32

@Andy73:
Itt is arról van szó, hogy vannak emberek, akiknek valami félrement az anyaméhben való fejlődés közben. Igen, ilyen van, létezik. Mint ahogy valaki kezek és lábak nélkül születik, ugyanúgy vannak emberek, akik - tudom, hogy furán hangzik - rossz testbe születtek. Az agyuk tudja, hogy ők nők, vagy férfiak, de a testük ellentétesen fejlődött ki az anyaméhben, vagy olyan is van, akinek mindene van. Az ilyen gyerekek, emberek rettenetesen szenvednek. Képzeld el, hogy valaki rád erőlteti, hogy az ellentétes nem ruháit viseld, a másik nemből legyen neved, hogy éreznéd magad. Na, ők pont ezt élik át. Rengeteg vizsgálat van ilyenkor, hogy megállapítsák, hogy ez most csak valami gyerekes hülyeség - nyilván ilyen is van -, vagy valóban gond van. A hormonblokkolót azért adják a pubertáskorba belépő gyerekeknek ilyenkor, hogy tisztázni lehessen, hogy ő tényleg mit akar.
Ha nem jött volna át, az emberek túlnyomó többségét ez a probléma nem érinti, ők nem találkoznak ezzel, közelébe se kerülnek a hormonblokkolóknak, nem-megerősítő műtéteknek, stb stb. Talán ezért is könnyű mindenféle baromságokat összehordani róla, és alaptalan hisztériát kelteni. Írtad, hogy szerinted az 1000 már túl sok. Ahogy a cikk írja, ez kb 4 millió 19 éven aluliból került ki, az 0.025. És igen, ez valószínűleg emelkedni fog, ahogy egyre több érintett szerez erről tudomást, hogy van megoldás a problémájukra. És ha most ez több lesz? Akkor több lesz, haragudj akkor a természetre, és ne azokra, akik meg akarják oldani ezt a problémát.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.01.20. 18:13:12

Látom trollok beszabadultak.
Ebbe a műsorba én is beleszaladtam a hörrtévén!
Addig néztem,hogy a szülőknek nincs idejük meg hogy a gyerekeket hogy nevelik,ha jól emlékszem,ennyi elég is volt belőlük.
Néha rá nézek a fizetett idióták műsorira!
Mondjuk öröm volt nézni,hogy október 13.-a után köpni nyelni nem tudtak!XD

Felicitasz · http://felicitasz.blog.hu 2020.01.20. 18:15:11

Első bekezdésig olvastam, és most egyből szólok, hogy hat évig laktunk Kanadában (azóta USA), és az eredeti hírverése ugyanez volt az első gondolatom, hogy bakker egy C-vitamin tablettát nem adhatnak a kölöknek az előzetes írásos engedélyem nélkül.

Valamint, ha már egyszer liberálnyugati fertő, hát, oké, szörnyülködjünk csak, és tegyük fel EGY PILLANATRA, gondolatkísérletül, hogy ez történik. És gondoljuk csak bátran tovább. A szülők bárgyú mosollyal bólogatnak és dehogyis van kérdésük, nem tesznek panaszt, nem írnak a képviselőnek, senki egy szót se szól a fészbukon se, oknyomozó újságírók nincsenek, és hát a kanadai kormány köztudomásúlag AZONNAL letartóztat és elvisz mindenkit akinek bármiről bármilyen panasza volna... ja, upsz, az nem Kanada.

Hát mégis ki az, aki ebből egy szót is elhisz?

Felicitasz · http://felicitasz.blog.hu 2020.01.20. 18:22:26

@fordulo_bogyo: Rég találkoztunk. Mindig szívesen olvastalak. Most is :D

Arthamyr 2020.01.20. 18:31:24

Nem értem Ákost. Komolyan, mégis ki a bánatos faszt érdekel, hogy mit mondanak Kanadáról valamelyik médiumban Magyarországon? Egy jóérzésű kanadai lehet, hogy azt sem tudja, hol van Magyarország, mert lássuk be, hiába a dicső (?) múlt, jelenleg azért nagy jelentősége nincsen a világban. Ezen túlmenően aki ezt bekajálja, az meg is érdemli. Minek (megpróbálni) helyretenni a gondolatait? Szerintem pont jó, hogy még egy ok miatt kerülik Kanadát. Legalábbis én így látnám, ha Kanadában lennék.

Nem értem a Határátkelőt. Én pl. erről nem is hallottam eddig, és megmondom őszintén most is csak mint egy elpazarolt poszt-helyre tekintek erre a posztra (helyette lehetett volna egy Amerikás poszt Viktortól vagy a csillagásztól - akinek most nem jut eszembe a neve, elnézést - vagy akár egy vicces szállodás poszt ütvefúrótól vagy nomádkodós poszt Elvirától vagy tényleg akármi), azon felül kb. vállvonós a dolog. Felesleges extra publicitást ad egy olyan baromságnak, ami egyébként normális ember radarja alatt jó eséllyel észrevétlenül elment volna.
Másrészt ezzel a címmel, ezzel a tartalommal csak egy bazinagy trollmágnes az egész. Tényleg azokat érdemes megszólítani, akiket ez vonz? Biztos, hogy erről (kellene, hogy) szól(jon) a Határátkelő?

Pöffetegecske 2020.01.20. 18:32:08

Na akkor ne felejtsük megemlíteni, hogy ezzel szemben kb. egy éve a hatóságok Magyarországon ott tesznek keresztbe azoknak az állampolgáraiknak, akik ebben a folyamatban vannak, ahol tudnak, és nem engedik pl. a névváltoztatást, nem adnak ki új igazolványt stb. Az emberség minimális mértékét is megtagadják ezektől a magyar állampolgároktól. Inkább ezzel kellene foglalkozni.

CoolKoon 2020.01.20. 18:35:51

@Hari Seldon 2: Elmebeteg vagy sem, az a gond, hogy bemondta a teve. Attol kezdve pedig a sok suttyo proli/szektahivo szamara hivatkozasi alap. Sajnos ez egy ilyen vilag.

Felicitasz · http://felicitasz.blog.hu 2020.01.20. 18:36:32

@Kanyarfúró: Amire gondolsz, az az USA (ahol oktatás egészségügy elég drága, és az ingatlanadónak köze van ahhoz hogy mennyire jó a körzetes iskola).
Kanada nem az USA.
Kanada egy másik ország, az USA-tól északra. Kanadában a közoktatás alanyi jogon jár és ingyenes, pont mint pl. Magyarországon, csak még inkább, mert tankönyvekért sem kell fizetnie senkinek és nincs kötelező egyen tornacucc se.
Az egészségügyi alapellátás Kanadában ingyenes. Nem a Tb-járulék kötelező levonása után "ingyenes", hanem défaktó az. A haladóbb szintű szakellátásért biztosításon keresztül kell fizetni, tartományi programokon keresztül szabályozott (mesterségesen alacsonyan tartott) árat. Kanadának nincs egészségbiztosítás nélküli lakosa (mert az ingyenes "public health insurance" már a tartósan letelepedett lakosságnak is alanyi jogon jár, nemhogy az állampolgároknak; a vízummal tartózkodóknak pedig kötelező kiváltaniuk az alapellátással ekvivalens biztosítást magánúton).

CoolKoon 2020.01.20. 18:57:18

@Pöffetegecske: "kb. egy éve a hatóságok Magyarországon ott tesznek keresztbe azoknak az állampolgáraiknak, akik ebben a folyamatban vannak, ahol tudnak" - O, rosszabbul is jarhattak volna. Pl. az akasztasukat adhatna eloben az m1 is akar, mint ahogy (par) "mintaorszagban" szokas....

CoolKoon 2020.01.20. 18:57:18

@Andy73: "Vagyis exponenciálisan emelkedik a szám, amiből szerintem - és a józan többség szerint - már egy is sok." - Es ez megis mennyire bizonyitja, hogy a hormonkezelesen atesetteket (pszichologiai modszerekkel) "kenyszeritettek" erre (mint ahogy azt a dilinyos noci allitotta a HirTV-ben)? Mert szerintem semennyire.

kunzoo 2020.01.20. 18:57:18

Azt nem értem miért nem várják meg a felnőtté válást. Honnan tudja a fiú, hogy ő nő? Még férfi sem volt. Lehet hogy lány szeretne lenni, de az nem ugyanaz. Lányokra ugyanaz.

A másik kérdés: Kialakult már egy viselkedési kódex a nemváltoztatott embereknek? Ismerkedéskor mikor kell előjönni a farbával? Büntetőjogi következménye van-e annak ha eltitkolja a partner előtt? Hiszen sokat tud az orvostudomány, de teljesen nem képes átalakítani. Nem lesznek minden tekintetben másneműek. Köteles-e a partner elfogadni a nemét?

Herr Géza 2020.01.20. 19:08:06

@Arthamyr:@Felicitasz: @Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
Agyrém az egész. Beszéljük inkább a köröm-/hüvelygombáról, vagy a korpás hajról. Több értelme lenne...

nyuszigonosz 2020.01.20. 19:11:30

@Arthamyr: Jó, hogy ezt igy összeszedted, nekem nem volt kedvem ezt mind leírni: mivel a mai posztnak nevezett valami csak egy klattygenerátor, lényegében reklámot csinál valakinek, akiröl sosem hallottam eddig.
Így ugye utána néztem, kiröl is van szó. Ez egy olyan személy, aki mindenáron ismert akar lenni, kerül amibe kerül, csak ne pénzbe, mivel azt meg a könyvével akarja keresni.
Két évvel a Kanadából hazatérésük után nem ezeket mondta, akkor más témával akart ismert lenni, pl. azzal, hogy Kanadában egy szervezett iparág van arra, hogy az odavándorlókat kifossza + a kanadai nyugdíjasok eltávolítása olcsó lakóparkokba mivel a sikeres embereket ott a szociális politika teszi tönkre. MInt öket is, és ezért mentek el állítólag onnan.
Na most megint pénz kell, és akkor most jön ezzel.

De minek kellett ezt a dolgot iderakni?

Kedves Határátkelö, ha te magad is agyrémnek, propagandának találod a dolgot, söt hányingered van töle, akkor miért raktad ide?

midnight coder 2020.01.20. 19:16:58

@somlobodog: "Aztán utána (fura módon véletlen egybeeses a gyogyszerkutatasok és orvostudomany e téren való fejlődésével - taps a franciaknak) hirtelen több ezer majd tízezer majd százezer mentális beteget tudtak gyógyszerrel kezelni. Durva trend...."

Pláne, mert a dolog hatása addig tart, amíg az illető szedi a gyógyszereit. Ha ezt valamiért abbahagyja, akkor van egy kiválóan üzemelő elmebeteged szabadlábon. Aztán, ha netán megöl valakit, akkor a dilidoki aki rászabadította a társadalomra mossa kezeit.

CoolKoon 2020.01.20. 19:16:58

@kunzoo: "Honnan tudja a fiú, hogy ő nő?" - Nem tudom, hogy honnan, de ugy nez ki, hogy egy eleg jelentos reszuk tudja, mar kb. a kamaszkoruk kozepen. Es konnyu emiatt kamaszos hobortnak beallitani a dolgot, de attol tartok, hogy ez egy cseppet sem konnyit a helyzetukon.

midnight coder 2020.01.20. 19:16:58

@Felicitasz: Ingyen ebéd viszont nincs, ergo a polgárok nem mint TB-t fizetik mindezt, hanem mint adót. És persze ez abból a szempontból is királyság, hogy így még több a potyautas a rendszerben aki kiveszi az almát a kosárból, de bele nem rak soha semmit.

kunzoo 2020.01.20. 19:16:58

@trtales:
Szerintem a társadalmi nemnek ma már nincs jelentősége, ellenben a múltban nagyon is volt.

Kanyarfúró 2020.01.20. 19:33:34

@Felicitasz: Kösz a pontosítást. Igen láttam már a térképen Kanadát. A lényeg azonban, a poszt másdik fele volt.

Herr Géza 2020.01.20. 19:43:17

@kristal: Vedd meg, olvasd el, szakállas néni meg is fogja neked köszönni, sőt dedikálja is biztos:
puskikiado.hu/szakallas-katalin-anyanak-lenni-kanadaban.html

Felicitasz · http://felicitasz.blog.hu 2020.01.20. 20:09:26

@midnight coder: Ehhez így ebben a formában nem értek; a magam részéről azt láttam, hogy van a kosárban elég alma, és adót is kevesebbet fizettünk. A leggazdagabbak persze Kanadában sokkal több adót fizetnek arányában, mint Magyarországon, ez igaz. De az is, hogy az áfa, amit viszont mindenki nyög, nem 27%, csak 5.

Még azt tenném hozzá, hogy az USA-ban még magasabbak az adók (a személyi jövedelemadó), és mégsincs államilag garantált egészségügyi ellátás.

Quadanium 2020.01.20. 20:27:21

B+! Én biztosan elkerülöm Kanadát ezek után!

Arthamyr 2020.01.20. 20:28:23

@nyuszigonosz: Én nem néztem utána, és nem is fogok, mert nem érdekel téma, és nincsen semmi haszna, hogy tájékozódjak vele kapcsolatban. Megmondom őszintén, hogy nagy ívben leszarom, hogy Kanadában hormonkezelik-e a gyerekeket vagy sem. Szerintem nyomós ok nélkül nem tesznek ilyet, de ha igen, és igazat mond a nő, engem az sem érdekel egy cseppet sem. Szóval ja, akár @Herr Géza: által felvetett témákra is lehet váltani. Az alpesi levegő hatása a korpás hajra. Vagy: a párás ír óceáni éghajlat hatása a hüvelygomba szaporodásának sebességére. És akkor még határátkelős is a téma. :)

Arthamyr 2020.01.20. 20:31:34

@Felicitasz: Ezt fejtsd már ki légyszi, hogy az USA-ban magasabbak az adók. :) Amúgy Kanada nem szövetségi állam, mint az USA? Különböző állami adózási szabályokkal?

élhetetlen 2020.01.20. 20:40:22

@Andy73: “ott van az a grafikon, a száraz tényekkel”. Egy személyes ismerős, 50 évvel ezelőttről. Pontosabban akkor már 15 éve ismertem, Mariként. Aztán egy buli a szomszéd faluban, összefutottunk, félrehívott, hogy véletlenül se szólítsam Marinak, ő már Józsi, és így ismerkedik. Megnősült, a feleségének nyilván elmesélte a műtéteket. De ez akkor nem volt hír, nem mérték, és kevesen vallották be. A száraz tény, hogy ez volt, van, és lesz, legfeljebb már beszélünk róla. Ugyanez a homoszexuálisokkak kapcsolatban. Nincs kevesebb ott sem, ahol ezért büntetik, vagy kivégzik őket, csak gondosabban próbálják meg eltitkolni. Ezek a száraz tények.

élhetetlen 2020.01.20. 21:02:58

@hunter84: A társadalmi nem nem arról szól, hogy férfi, vagy nő az illető, hanem egy orvos akkor is orvos, ha férfi, ha nő, ha homoszexuális. Ha orvos, akkor orvos, ha darukezelő, akkor az. “Van a fiú/férfi, és van a lány/nő. Ennyi.”. Ennél bonyolultabb az élet, sőt, már több ezer éve is az volt, volt, ahol a hermafroditákat szentként tisztelték, volt ahol a homókat büntették, vagy ölték, de voltak, vannak, lesznek. Ezt ne keverd a társadalmi nemi szereppel, azért nyugodtan okádjál, de jobb lenne, ha gondolkodnál.

Ferenc Laszlo. 2020.01.20. 21:06:48

Sajnálom, hogy ez a blog is tolja a gender bullshitology szekerét.

Egy normális világban nincs olyan, hogy hormonblokkolás, aztán majd eldönti, hogy mi akar lenni.

A cikkíró is cikinek tartja majd amit írt.
Amikor bölcsebb lesz.
Ráérünk.
De persze addig egy csomó tudatlan fiatal élete siklik ki a genderszivárvány nevében.
A kommunizmus (genderharc helyett osztályharc) ugyanilyen káros volt, és ugyanilyen véget ért.

élhetetlen 2020.01.20. 21:16:58

@Andy73: “eldöntsék, hogy fiúk vagy lányok akarnak-e lenni.”. Sötét vagy, ez nem döntés kérdése, nem passzió, ha valaki nincs a helyén, az oda akar kerülni, ahol a helye van. Te meg nem vagy Isten, hogy eldöntsd, hogy egy lábtörés rendbetétele fontosabb-e, mint egy ember életének rendbetétele.

élhetetlen 2020.01.20. 21:56:34

@kristal: “de az azért tény, hogy a más identitásúak száma növekszik”. Ez nem tény, legfeljebb az tény, hogy többen vállalják be, ha valami nem úgy van, mint ahogy a környezetük várja. “ott is járnak be szakemberek iskolákba kicsikhez, talán 7 -8 évesekhez hogy ne féljenek a más identitást felvállalni.”. Ez miért baj? Miért kell kényszeríteni valakit, lásd Oscar Wilde, aki megnősült, nemzett két gyereket, azután vállalta be, hogy ez nem az ő élete. Börtön, száműzetés. Ez jobb módszer volt? A problémákkal küzdő gyerekeknek segít csak szabadulni a kötöttségektől, ettől az a kisfiú, aki a kislányba szerelmes, nem fog beleszeretni egy kisfiúba. “miért állna ki egy 4 gyerekes nő teljes hülyeséget állítani, hogy lejárassa magát?”. Nem láttál még hülye , négy gyermekes oltás ellenes anyát? Pedig vannak bőven, és veszélyeztetik a környezetüket! “ez a nő hisz abban amit állít. Ha hisz benne és nem elmebeteg akkor valami igazságalapja csak van a történetének”. Volt már olyan, hogy egy oltás ellenest elmebetegnek nyilvánítanak? Nem. Hisznek benne? Igen. Kártékonyak? Igen.

élhetetlen 2020.01.20. 22:10:58

@kristal: “ És akkor oké, ha hormonblokkolot kapnak oviban?”. Van erre valami bizonyíték az agyament csaj szövegén kívül? Vagy csak tejbegrízt kapnak, de két különböző lábasból, az egyikben olyan hormon van, amitől a fiúk lányok lesznek, a másikban az, amitől a lányok lesznek fiúk, vagy olyan hormon egy közösben, amitől mindannyian semleges neműek lesznek? Ezt komolyan gondolod, hogy a nő nem hülye, vagy nem pénzért mesél?

2020.01.20. 22:24:16

Mondjuk kivancsi lennek, hogy az elmult 4 evben hogyan mozgott az a diagram, es tenyleg exponencialis-e? (a tippem, hogy nem)

ha 4millio 19 ev alatti van, akkor kb 1millio 15-19 eves. Ha 95%-ot veszek "altalanos"-nak (e.g fiunak nez ki, fiunak erzi magat, lanyokhoz vonzodik), akkor ebben a korcsoportban 50000 "nem altalanos" felallasu fiatal van. Ha 1000-et kezelnek hormonnal, az 2%-a a "nem altalanos" fiataloknak (es 0.1%-a a teljes korcsoportnak)

gyors internetes kereses alapjan kiderul, hogy 1000 szuletett gyerekre 1.7-nal a nemiszervekbol nem lehet eldonteni a gyermek nemet (kb: az anyja sem tudja megmondani, hogy fiu-e vagy lany) Kivetitve ezt az 1millio kanadai 15-19 evesre, 1700 fiatalnal csak a nemiszerv alapjan nem megallapithato a nemuk, tehat joval tobb, mint amennyi fiatalt hormonnal kezelnek (es ezzel nem azt mondom, hogy csak az ilyen gyerekeket kezelik).

es most a gender bullshitology-zoktol varom, hogy a szamok tukreben ez miert akkora ferto, es amugy milyen megoldast javasolnanak annak az 1700 fiatalnak, plusz azoknak, akiknek fizikailag ugyan kifejlodtek a nemiszervei, hogy kategorizalhatoak legyenek, de belulrol ezt megsem elik meg ugy, hogy passzol hozzajuk.

bonuszkent pedig arra is valaszolhatnak, hogy az M1/HirTV combonak miert egy masik orszag 0.1%-at erinto kerdest kell felhasznalni riogatasra, raadasul az adatokat nem ertelmezve/felreertelmezve - es hogy akkor ez miert nem "agyrem-propaganda-hanyinger"

trabant 2020.01.20. 22:25:12

Újabban sikk a napi blogot vagy a témáját ócsárolni? Nem kéne.
Akit nem érdekel, lapozzoon tovább. Van elég más olvasnivaló is a neten.
Mindenkinek másra van olvasási igénye,s ez a portál is a többoldalú tájékozódást és tájékoztatást szolgálja.

A HirTv-t sokan nézik. és készpénznek veszik az ott látottakat-hallottakat. Itt kivesézték az adást, ami azoknak is segít a téma körüli tisztábban látásban, akik nem nézik, ill. nem látták az adást. Mi a kifogás ellene?

Akinek nem inge…, védje meg a másféle álláspontot.
Ez a legérdekesebb és legsokoldalúbb bloogk egyike. Maradjon is!

morph on deer 2020.01.20. 22:42:58

@Arthamyr:
“Biztos, hogy erről (kellene, hogy) szól(jon) a Határátkelő?”

Bizony erről!
Kell a megnyugtatás, hogy bármilyen hülye is lennél, itthon tárt karokkal várnak..!
Fogadjunk, hogy enélkül a poszt nélkül azért te sem gondoltad volna, hogy ez lehetséges, ugye?

gabors 2020.01.21. 01:25:46

@morph on deer: "Kell a megnyugtatás, hogy bármilyen hülye is lennél, itthon tárt karokkal várnak..!"

na de ez ,masok nemi fejlodesert annyira aggodo Katalin nem is Mo-ra ment valszeg egy szlovak cigany akirol kiderul hogy a rettegett megelhetesi migrans es el akarta venni a Kanadaiak munkajat .... igy valszeg tok onkent visszatertek SZLOVAKIABA ....

FutureFry 2020.01.21. 06:13:42

@Felicitasz:
“Kanada egy másik ország, az USA-tól északra. Kanadában a közoktatás alanyi jogon jár és ingyenes, pont mint pl. Magyarországon, csak még inkább, mert tankönyvekért sem kell fizetnie senkinek és nincs kötelező egyen tornacucc se.”

Bár tudtommal szövetségi/alkotmányos törvénnyel nincs garantálva, azért Amerika összes államában létezik “ingyenes” (azaz az adófizetők pénzéből fenntartott és minden helyi lakosnak járó) “public education” (K-12 között) [1]. Bár persze lehetnek a szülők által fizetendő költségek (kirándulások, íróeszközök, stb.), a tankönyvek a legtöbb helyen ingyenesek [2] (igaz általában “csak” a tanév idejére kölcsönadott könyvekről van szó, amit megfelelő állapotban kell visszaszolgáltatni)

“ … De az is, hogy az áfa, amit viszont mindenki nyög, nem 27%, csak 5. …”

A sales tax típusú adó azért Kanadában sok helyen - province-től függően - több mint 5% (akár 15% is) [3].

[1] wenr.wes.org/2018/06/education-in-the-united-states-of-america
“… All students are guaranteed a free public education through the 12th grade. …”
[2] www.ecs.org/clearinghouse/01/09/23/10923.pdf
[3] www.retailcouncil.org/resources/quick-facts/sales-tax-rates-by-province/

FutureFry 2020.01.21. 06:22:00

@Felicitasz:
"Még azt tenném hozzá, hogy az USA-ban még magasabbak az adók (a személyi jövedelemadó), és mégsincs államilag garantált egészségügyi ellátás."
@Arthamyr:
" Ezt fejtsd már ki légyszi, hogy az USA-ban magasabbak az adók. :)
..."

Persze konkrét lakóhely(állam/város) + bevétel/kiadás függvénye, szerintem azért Amerikában elég sok helyen (mondjuk lehet, hogy pont Kaliforniában nem :)) valamennyire általánosnak mondható, hogy - mondjuk egy Viktor-féle [1] - bruttó éves bevételen egy család effektív adó és adó-jellegű elvonása összesen 20-25%-ra jön ki (és ebbe benne van a tb + ingatlanadó + eü. biztosítás (legalább is a munkavállaló által fizetett része, ha van) + áfa is). Érdekes lenne egy Kanadai összehasonlítás…

[1] hataratkelo.blog.hu/2019/12/23/ot_ev_utan_revbe_erve_amerikaban

hopp11 2020.01.21. 06:32:24

1. A bemutatott ábra évről évre robbanásszerű növekedest mutat. Ott 2016 az utolsó év, most pedig 2020 van. Amennyiben a növekedés hasonló most is, akkor idén akár 10 ezer gyerek is érintett lehet. Vagy ki tudja, beláthatatlan a szám.
2. A hölgy a hír tv-ben konkrét eseteket említett. Elég furcsa elmebetegekhez hasonlítani, meg olyanokhoz, akik az oltások káros hatásában hisznek. Ugyanis ő nem kitalált, nem létező dolgokban hisz, hanem a saját maga által tapasztaltaknak. Azt mondja, hogy a 11 éves fia két osztálytársát már átoperálták más neművé. A saját ovis gyerekei mondták el neki, mi van az óvodában. A 11 éves gyerekeknek az iskolában férfiak szexuális aktusát kell teljes részletességgel megtapasztalni előadások révén. A gyerekeket olyan szinten traumatizálta mindez, hogy csak hosszas nógatásra tudtak róla beszélni.
Az itt megszólalók többsége szerint ez oké, ez normális?
3. Én nem gondolom, hogy a transzszexualitás ne létezne. Én is ismertem ilyen embert. És nem volt őrült, nem is beszélte senki tele a fejét, hogy ilyesmiket gondoljon. Ő magától érezte így, hogy hiába született fiúnak, ő bizony lány, nő. De ezt ő 18 éves kora után kezdte intézni saját maga. A pszichológiai szakvéleményt, a hormonkezelést, a műtéteket. Ekkor, felnőttként már el tudja dönteni. De könxörgöm, nyugaton már ovisokat, kisiskolásokat kezdenek átváltoztatni. Miközben pszichológusok elmondták, hogy kamaszkorban az emberek jelentős része bizonytalan önmagában. Még a nemi identitásukban is. De ugyanezen pszichológusok szerint felnőttkorukra 99 %-uknál ez magától elmúlik. Tehát nem szabadna mjndezt tananyagba iktatni, aki ilyen, az úgyis tudja, érzi, hogy nem stimmel vele ez a dolog. 18 éves kora után el tudja intézni, ha még akkor is így érzi.

ADLON 2020.01.21. 06:32:31

@somlobodog: Katalin nem fölül, hanem alul szakálas ...

Hórukk 2020.01.21. 06:32:54

Én sem diszlexiás, sem diszgráfiás, sem diszkalkúliás nem voltam, viszont csak pálcikaemberkét tudtam rajzolni, a kottát csak addig értettem, ameddig a dó az első sorközben helyezkedett el és a magasugrásom is inkább tartozott a ciki kategóriába. Ezeknek a fogyatékosságoknak mikor adnak nevet a megélhetési kutatók? Vagy a magamfajta gyerek diagnózis nélkül marad, liberalizmus ide vagy oda?
Másik dolog: ha netalán valakinek versenyló, vagy hegyi kecske identitása van, akkor azokat is átalakítják? Vagy simán cserbenhagyják őket? Mi lesz, ha ez miatt szomorúak lesznek?

somlobodog 2020.01.21. 06:33:24

@midnight coder: na bassz. Van pár ilyen. Mint a cukrosok. Ha abbahagyja meghal. A doki meg mossa kezeit. Komolyan leirtad ezt mint érv?? Mi van veled ember? A mentális beteg is beteg. A gyógyszer kezelés. Azért mert valaki szed pl prozacet és normálisan tud létezni és nem otthon szorong az elég gyakori. Amit írsz a kenyszezubbonyos emberek ölik a lakosságot az elenyeszo. Arányaiban nem több mint a sima gyilkosok az emberek közt.

somlobodog 2020.01.21. 06:33:47

@trabant: figyelj Kádár elvtárs. Ez egy moderált blog. Mocskolodni nem lehet. De ha egyszer az adott írást valaki nem szereti akkor már miert ne tehetné meg hogy ezt le is írja? Ki az a felnotas birka aki mindent mindig szeret kritika nélkül? És mi az hogy nem kéne? Miért mi lesz? Osszefirkalod a hozzaszolast a monitoron? A bloggagzdanak van annyi esze hogy azért mert valaki leszarozza a cikket vagy témát, nem tiltja le. Nem lehet minden nap szuper érdekes cikk. Az neki is visszajelzes hogy mit szeret a nép és mit nem. Kritika szó jelentése? Megvan? Üdv a (relatív) szolasszabadsagban.

Gabonazsizsik 2020.01.21. 06:33:51

Aki fröcsög, miért nem ír inkább egy posztot a konstans észosztás helyett?

midnight coder 2020.01.21. 07:17:55

@somlobodog: A cukros ha abbahagyja a kezelést, legfeljebb meghal. Az elmebeteg viszont esetleg megöl. Ez azért pici különbség.

Serény Vélemény 2020.01.21. 10:55:20

Azt a görbét, amit a gender disphoria számossága leír, úgy hívják: exponenciális függvény. Ha ez a trend folytatódik/folytatódott, akkor idén kb. már 40 ezer gyerek lesz érintett, jövőre 80ezer, az évtized közepére pedig 1 millió.

Én nem szeretném, ha bármelyik gyerekem érintett lenne a kérdésben, ezért az összes fiamat fiúnak nevelem, olyan fiúnak, akiből férfi lesz, aztán férj, aztán apa, a lányomat pedig abszolút lánynak, olyan lánynak, akiből NŐ lesz, aztán feleség, aztán anya és így tovább.

És nem szeretném, hogy ha bármilyen elmebeteg félőrült divat miatt ebben akadályozva legyek.

Cpt. Flint 2020.01.21. 10:55:37

@midnight coder: sztem ne menjünk el ebbe az irányba...
ugyan balesetnek hívják, de tömegével okoznak másoknak halált azok az emberek, akik nem veszik be a gyógyszerüket, nem veszik fel a szemüvegüket, nem kezeltetik a magas vérnyomást, szívbetegséget, apnoét stb., vagy csak simán nem ütik meg a gyógyszerrel kezelendő elmebeteg szintjét, mondjuk IQ 70-nel viccesnek találnak valamit, amiben meghal vki.
minden utánanézés nélkül is megkockáztatom, hogy sokkal több ilyen van, mint közveszélyes, diagnosztizált (és gyógyszerrel szabadlábra engedett) elmebeteg (által okozott halál).

Cpt. Flint 2020.01.21. 10:55:47

@Hórukk: Akinek versenyló v. hegyi kecske identitása van, az (manapság) teljesen nyilvánosan futhat versenyt, mászhat hegyet, ehet zabot és füveket. Dicsérni fogják az egészséges életmódjáért és vegánnak fogják nevezni.
Szóval őket csak ne sajnáld, rohadtul előnyös helyzetben vannak.

clemens 2020.01.21. 12:09:23

A grafikonon az látszik hogy évente duplázódik a kezelések száma,
az utolsó adat 2016-ban több mint ezer.
Ebből az következik hogy 2020-ban 16000-20000 tájékán tartanak.
Tartva az ütemet 2026-ban 1 millió lesz.
Hoppá!

Cpt. Flint 2020.01.21. 12:51:34

@clemens: @Serény Vélemény: A fák sem nőnek az égig. Pedig a növekedési görbéjük kezdeti szakasza exponenciális.

Platonica 2020.01.21. 13:15:07

@Serény Vélemény: Sajnos nemcsak te neveled, nyilvan ezert is fontos kerdes, vajon minek vannak kiteve a gyerekek az iskolaban, ahol szinte tobb idot toltenek, mint otthon. Nekem sem volt szimpi, amikor anno lebegtettek, hogy mar 5 eveseknel elkezdik a szexualis nevelest, felvilagositast, szerencsere nem maradtunk abban a suliban.

@Cpt. Flint: Nem jo az analogia, mert a faknal megvan egy termeszetes, fajtatol fuggo behatarolt magassag, mig az itt vitatott kerdesnel nincsen ilyen 'natural cap', akarmi lehet.

2020.01.21. 13:18:47

@clemens: @Serény Vélemény:

"évente duplázódik a kezelések száma,
[..]
Tartva az ütemet 2026-ban 1 millió lesz."

Ezt így meggondolva ez éppenséggel elég megnyugtató.
2026: 1 millió
2027: 2 millió
2028. 4 millió
2029: 8 millió
stb.

Mármost összesen 4 millió 20 év alatti ember van kanadában, a jelek szerint 2027-re ez már mind hormonkezelt lesz, ami baj, ugye (természetellenes, genderista buzilobbi voltaképpen. meghát zsidók is amúgy valószínűleg, de ez most végülis mellékvágány.)

Viszont hohó, 2028-ra az összeset kénytelenek visszakezelni, ha tartani akarják a tervet. Én teljesen föl vagyok lélegezve most már.

Az igazi disney-park, persze, 2029-től indul, kénytelenek lesznek mindegyiket kétszer is kezelni az évben (természetesen a szülők tudta nélkül, hogyan máshogy), de a lényeg, hogy az év végére minden normális lesz megint.

(Egy kevéssé emített pozitív hozadéka még az ügynek, tényleg már csak zárójelben:
Kanada nyilván az ezoterikus betegpornó fellegvárává kell, hogy váljon az évtizedben, szerintem kis ár ez a kanadaiaknak, nagy ünnep az emberiségnek.)

Cpt. Flint 2020.01.21. 13:57:11

@Platonica: hogyne lenne. először is, eleve adott egy eltartható népesség, ill. várható szaporulat. eleve leginkább a 30 év alattiakra korlátozódik ez a kérdés, tehát aki kiöregszik ebből a kategóriából, az már nemigen vált. viszont minél jobban nő a száma az átalakítottaknak, akik ugye nem szaporodóképesek, annál alacsonyabb lesz a szaporodási ráta, azaz nem lesz utánpótlás. persze lehet itt vizionálni spermabankból megtermékenyített béranyákat, meg külföldről importált szaporodóképes népességet, de azért ez valszleg nem jelent erős befolyást.
azaz matematikailag-populációdinamikailag itt is szinte biztosan egy S alakú görbéről beszélhetünk, ahol egy meredekebb felfutás után lassul, majd valamilyen szint közelében állandósul ez a szám. legfeljebb az lehet kérdéses, hogy mi lesz ez a szint. én nem hiszem, hogy 1-2%-nál több lenne.
Ezt "veszélyes"-nek érezni, rettegni tőle, gyűlölködni miatta szerintem irreális. Tényleg lehetne ennyi erővel a középkori babonáknak megfelelően a balkezesektől, vörös hajúaktól is rettegni.

somlobodog 2020.01.21. 13:57:19

@midnight coder: Boritekolt válasz. És ha a cukros vezet és kómába esik balesetet okoz és valaki más is meghal. Ugyanez a szivbeteg. Ne legyél demagog. Pont annyi az esély erre mint hogy gyogyszerelhagyott elmebetegek gyilkolasznak. Tiszta walking dead

élhetetlen 2020.01.22. 01:03:41

@Serény Vélemény: “az összes fiamat fiúnak nevelem, olyan fiúnak, akiből férfi lesz, aztán férj, aztán apa, a lányomat pedig abszolút lánynak, olyan lánynak, akiből NŐ lesz, aztán feleség, aztán anya”. És egy cseppet sem érdekel, hogy a gyerekeid hogyan szeretnének majd élni. Majd te eldöntöd. Két út, olyan nyomás alatt neveled fel őket, hogy nem is mernek véleményt nyilvánítani, vagy, ha később lázadnak, akkor esetleg kitagadod őket. Szép jövő. Tavaly voltam kórházban, és két férfi ápoló, azaz “nővér” is volt. Gondolom, ez a fiaidnak nem lesz megengedett. Az, meg, hogy lányod villamos mérnök legyen, szintén nem, csak legyen NŐ, stb, bár egy villamosmérnöknő is lehet feleség, és anya, de ez ütközik az elveiddel. Nem irigylem a gyerekeidet.

élhetetlen 2020.01.22. 02:08:15

@hopp11: “A hölgy a hír tv-ben konkrét eseteket említett”. De nem igazoltakat. “ő nem kitalált, nem létező dolgokban hisz, hanem a saját maga által tapasztaltaknak. Azt mondja, hogy a 11 éves fia két osztálytársát már átoperálták más neművé.”. Mit is tapasztalt? Két 11 éves átoperálását, mert neki megküldték a zárójelentést? “A saját ovis gyerekei mondták el neki, mi van az óvodában.”. Csak képzeld el, hogy az ötéves gyerek hazamegy, és elmeséli, hogy a nemi identitását megváltoztató hormont kapott. Ugyan a szavak negyedét sem ismeri, de még hozzáfűzheti, hogy az óvónéni mondta, hogy ettől kisfiúból kislány leszel, vagy fordítva. Így képzeled a személyes tapasztalatot? Kicsit arra a riportra hasonlít, mikor valamelyik skandináv országból már tíz éve hazatelepült nő nyilatkozott, hogy azért jött haza (AKKOR, de azt nem említette), mert már nem tudta elviselni a MOSTANI migránshelyzetet. Van, amennyiért korpásodik. a haj. “Tehát nem szabadna mjndezt tananyagba iktatni, aki ilyen, az úgyis tudja, érzi, hogy nem stimmel vele ez a dolog. 18 éves kora után el tudja intézni, ha még akkor is így érzi.” Az úgyis tudja, de ha soha senkivel nem beszélhet róla, az nem segítség. És hidd el, ha beszélnek erről egy iskolában, attól még az adott kislányba szerelmes kisfiú nem fog beleszeretni egy kisfiúba. Ennyi.
Felesleges, de leírok egy kb 55 éves sztorit. Durva száj és körömfájás járvány az országban, ahol fertőzést észleltek, kilőtték az állományt. Volt három anyadisznónk, egy kan, negyven hízó, három bikaborjú, volt miért aggódni. Apa zárlatot rendelt el, nem mentem suliba, anya nem mehetett le a boltba, csak apa ment ki gumicsizmában, és jött vissza a fertőtlenítő medencén keresztül. (Az állatorvos is azon keresztül jöttbe, és helyeselte). Megúsztuk. Ennyi a bevezető, hogy értsd. Aztán pár éve láttam egy riportot a tv-ben, ismerem a fazont, aki nyilatkozott, hogy ez a járvány nem is volt, ezt csak kitalálták, mert a TSZ-ek nem akarták a háztáji állattartást. És ő egy éjszaka alatt megőszült, mikor kilőtték a max. 6 állatát, de lehet, hogy csak két hízója volt. És megtalálták ezt az embert, és riporter is volt hozzá, mert ott tartottunk, hogy de szar volt a TSZ redszer. Na, ez hosszú lett, vagy átgondolod, vagy nem. Ennyi.

élhetetlen 2020.01.22. 02:21:05

@Platonica: “mar 5 eveseknel elkezdik a szexualis nevelest, felvilagositast, szerencsere nem maradtunk abban a suliban.“. Remélem nem éled meg, hogy úgy gondolod, hogy a lányod szexuális felvilágosítását elég 14 éves korában elkezdeni, ő meg 13 évesen közli, hogy terhes.

hopp11 2020.01.22. 06:34:54

@élhetetlen:
Nézd, neked felesleges bármit mondani, hisz az illetőt lehazugozod vagy idiótázod, amennyiben a tiedtől eltérő álláspontot képvisel. Magyarán, olyasmikről beszél, ami neked nem tetszik. Ha a 11 éves gyereked és annak barátja elmondja, mi történt az iskolában, akkor te nem hiszed el, ameddig zárójelentést nem hoz róla? Ha az ovis gyereked elmondja, hogy nőnek öltözött bácsik járnak az oviba, ahol meséket olvasnak, amikben kisfiúkról van szó, akik kislányok lettek... akkor te lehazugozod a gyerekedet, ameddig nem hoz megdönthetetlen bizonyítékokat?
A Svédországból hazatelepült nő pedig nem 10 éve költözött vissza, hanem akkor, amikor a média lehozta - tehát 1-2 éve -, az általa hivatkozott migránsbűnözés is aktuális volt, pont az akkori Svédországi helyzetet írta le. Egyébként egy általam közelről ismert család is kb 1 éve költözött haza Svédországból. Tehát első kézből tudom, mi megy ott. Nem az, amit a liberális sajtó leír. Hidd el, nagyon nem az.

Hari Seldon 2 2020.01.22. 07:40:15

Nem akartam ehhez a cikkhez többet mondani, mert feleslegesnek gondoltam. Ellenben most látom, hogy tökéletesen megvan a "vevőközönsége" ezeknek az állatságoknak. Úgyhogy a maffiapárt médiája nem véletlenül nyomaja őket. Mert ha fut egy kört a facebookon (márpedig fut, mert ez egy kattintásvadász szöveg), már meg is van a médiahekkelés.

Serény Vélemény 2020.01.22. 10:27:36

@élhetetlen: Ami ma zajlik, az nem "szexuális felvilágosítás", hanem a kisgyermekek szexualizálása.

Új zélandi ismerőseink azon akadtak ki, amikor a 13 éves lányuknak biológiaórán olyan modult kellett volna látogatnia, amit a planned parenthood szponzorált (Igen, az a szervezet, amelyik a legnagyobb abortuszklinika, és amelyik hányingerkeltő módon kereskedik az abortált magzatokkal, illetve testrészeikkel.) , illetve amikor udvariasan megkérdezték az iskolától, hogy mégis miről van szó ezen az órán, akkor azt a választ kapták, hogy "a szülőnek azt nem kell tudnia".
Ott egyébként az orvos 13 éves lánynak a szülő tudta és beleegyezése nélkül írhat föl fogamzásgátló tablettát.

Nagyon jó könyvek vannak egyébként, amelyek ovisoknak is elég információt szolgáltatnak a szexualitásról, illetve a nemekről, amelyekben semmilyen erkölcsileg elítélhető tartalom nincs.

Az lmbtq...xyz aktivisták ténykedése az óvodákban és iskolákban nem ebbe a kategóriába tartozik.

Akit átoperálnak egyébként, az soha többet nem él át orgazmust, mert az átoperálás _ezt_ is jelenti. A nemi hormonok olyan hatást váltanak ki a szervezetére, mint egy drog, csak éppen sokkal kevésbé lehet tudni, hogy a hosszú távú hatásuk mit fog okozni, mint a drogokkal kapcsolatban.
A élettartamuk radikálisan lerövidül, és sokkal kitettebbekké válnak pszichiátriai megbetegedések felé, és háromszor akkora valószínűséggel halnak meg, mint az azonos korú, nemváltó műtéten át nem esett emberek.

(Például: Magyarországon százezer emberből kb 16 lesz öngyilkos és ez magas számnak tekinthető, egy, az átoperáltakat vizsgáló svéd kutatás szerint 324 átoperált közül 15-en lettek öngyilkosok, 29 embernek voltak öngyilkossági kísérletei, 64-en kerültek pszichiátriai problémával kórházba, 22-en használtak drogokat.)

Úgyhogy kell ez nekünk?

Platonica 2020.01.22. 11:41:30

@Cpt. Flint:
Nem pont erre utaltam: arra a szenzitiv kerdesre, hogy a dontes joga emberi kezben van, nem pedig egy genetikai program hatarozza meg, mint mondjuk a fak novekedeset. Vagy nezhetjuk a kovetkezmenyek felol is. Erre irtam, hogy nem osszehasonlithato a ketto.
@élhetetlen: Nincs lanyom;-) Es egyebkent pont a lenyeget nem ertetted meg: a feleslegesen korai eletkor mellett az intezmenyesitessel van a problemam. Amikor mindenki ugyanakkor kapja, szemelytelen, erzeketlen formaban, figyelmen kivul hagyva, hogy epp hol tart az illeto gyermek. Ahogy itt is irta valaki, az sokkal inkabb szexualizalas, mint szexualis felvilagositas. Ezek a dolgok csaladban kell tortenjenek, szemelyre szabottan.

élhetetlen 2020.01.22. 19:14:02

@hopp11: Ez nem egészen arról szól, hogy nekem tetszik-e valami. Csak nem tartom reálisnak, hogy egy 11 éves gyerek pontosan tudja, hogy mi történt (ha történt valami) egy kórházban. Azt sem, hogy egy óvodás hazamegy, és azt mondja, hogy hormonokkal tömik őket. Amiről te írsz, a nőnek öltözött bácsikról, az csak annyi, hogy megtudják a gyerekek, hogy ilyen is van, az élet része, ugyanúgy, mint a homoszexualitás, ne úgy nőjenek fel, hogy ha ilyennel találkoznak, akkor halált kérjenek rájuk, mert nem olyanok, mint ők. Ettől nem lesz egy fiúból lány, vagy fordítva. De ennek semmi köze ahhoz, hogy, a cikkből idézve: “Katalin azt is állítja, hogy ha egy kanadai óvodás kislány (Suzie) kisvonattal játszik, akkor már jön is a hormon blokkoló és ezzel már az óvodában elkezdik a gyerekek nemi átalakítását”. Ez az, amit te elhihetsz, én nem. És ráadásul ezt a liberálisok művelik, akit komolyan hiszik, hogy van nemi szerep, és van társadalmi szerep. Miért akarnák Suzie-t fiúvá alakítani, mikor ők tudják, hogy egy nő is lehet mérnök, tervező, orvos, stb., ehhez nem kell “átalakítani”. Csak egy kis logikát kérek.
24.hu/belfold/2018/03/13/a-svedorszagbol-hazamenekult-no-mar-2016-ban-a-budai-varban-lakott/ . A Svédországból hazatelepült nő is teljesen szavahihetőnek tűnik. a 10 évért bocs, csak arra emlékeztem, hogy nem akkor volt, mikor nyilatkozott.

élhetetlen 2020.01.22. 20:24:41

@Serény Vélemény: Nézd már meg, légy szíves, a szexualizálás jelentését. hu.wikipedia.org/wiki/A_l%C3%A1nyok_szexualiz%C3%A1ci%C3%B3ja . A felvilágosítás nem arról szól, hogy a lányokba azt szuggerálják, hogy vonzó nővé kell fejlődniük, férjhez kell menniük, esetleg szüljenek, ha megígérik, hogy szülés után is tökéletes marad a testük, (mert nekik ez a feladatuk a nemi szerepekben), mert ez lenne a szexualizálás. Lehet, hogy tévesen használsz fogalmakat. “amikor a 13 éves lányuknak biológiaórán olyan modult kellett volna látogatnia, amit a planned parenthood szponzorált”. Gondolom, nem azért vitték oda a gyerekeket, hogy vonzóvá tegyék az abortuszt, hanem, hogy megmutassák, hogy ez a legrosszabb megoldás. Nem gondolod? “Ott egyébként az orvos 13 éves lánynak a szülő tudta és beleegyezése nélkül írhat föl fogamzásgátló tablettát.”. Normális anya-lánya kapcsolatban a lány tud beszélni erről az anyjával, a test már érett, a hormonok működnek, és az anya viszi el nőgyógyászhoz a lányát, megelőzendő a bajt. Ahol ez a bizalmi viszony nincs meg, ott mi a jobb? Ha az orvos felírja a fogamzásgátlót, vagy egy 13 éves terhes lány? Csak kérdezem. A statisztikád. Elég furcsa, ha össze akarod hasonlítani a számaidat 100 ezerből tizenhat, 324 átoperált közül 15-en lettek öngyilkosok. Talán ha azzal jönnél, hogy a másik országban is 100 ezres minta volt, amiből a 15 kijött, és utána nézték volna meg, hogy hány az átoperált, lehetne valami. Amit most kihoztál, hogy nem lehet más eset, Magyarországon csak az átoperáltak lesznek öngyilkosok, egy kivételével. “és háromszor akkora valószínűséggel halnak meg, mint az azonos korú, nemváltó műtéten át nem esett emberek.”. Az már egyéni döntés kérdése, hogy valaki rövidebb ideig, de boldogan akar élni, vagy hosszabb ideig boldogtalanul, mert nem találja a helyét a világban. “Úgyhogy kell ez nekünk?”. Neked nem, nekem sem, de akinek KELL, az kaphassa meg a lehetőséget.

élhetetlen 2020.01.22. 21:26:28

@Platonica: Nincs lányod. A többi lány meg nem érdekel. “a feleslegesen korai eletkor mellett az intezmenyesitessel van a problemam…. figyelmen kivul hagyva, hogy epp hol tart az illeto gyermek.”. Egy osztályba zömmel azonos étettségű gyerekek járnak, ez a hol tart a gyerek szöveg így nem értelmezhető számomra. Ahol van tanterv, ott minden gyerek ugyanazt tanulja. A “szexualizalas” jelentését te is megnézhetnéd, ahogy az említőjének (Serény Vélemény) is ajánlottam. “Ezek a dolgok csaladban kell tortenjenek, szemelyre szabottan”. Ugye nem tudod elképzelni, hogy egy anya úgy gondolja, hogy majd 14 éves korában beszél erről a lányával, a lánya meg 13 évesen teherbe esik? Vagy egy apát, akinek elmondja a fia, hogy lefeküdt valakivel, mire az apa vállon veregeti, hogy jól van fiam, férfi lettél, és ezzel lezárva a téma? Ennél sokkal jobb az idejében történt, intézményesített, akár személytelen (ez még jobb is, mert a gyerek nem veszi magára, csak tudomásul veszi) felvilágosítás, ahol beszélnek arról, hogy a szex milyen következményekkel is járhat, ha nem tudnak eleget róla. Tehát ezt a ki nem érti a lényeget, talán hagyjuk.

kék madár 2020.01.23. 00:16:56

@Serény Vélemény: "amelyik hányingerkeltő módon kereskedik az abortált magzatokkal, illetve testrészeikkel"

azt ugye tudod, hogy ez teljesen alaptalan hazugsag, amit mar sokszor megcafoltak?'
Ha nem, akkor sotet vagy, ha meg igen, akkor, hadd ne folytassam...

kék madár 2020.01.23. 00:19:22

@Serény Vélemény: jol van, latom a hulyesegbombat ledobtak pont a fejed folott, nem zavarlak a tenyekkel

hopp11 2020.01.23. 07:07:04

@élhetetlen:
Egy 11 éves gyerek látja, ha az osztálytársa fiúból hirtelen lánnyá változik. Ha te ezt nem tudod elképzelni, akkor csak ugyanazt tudom mondani, azt hiszed el, ami megfelel az elképzeléseidnek. Mast nem.
Én sem kérek halált a homoszexuálisokra, transzszexuálisokra, pedig se oviban, se iskolában nem volt tananyag ennek népszerűsítése.
Korábbi írásodban azt fejtegeted, hogy azért kell már kisiskoláskorban, kamaszkorban ezt propagálni, hogy az érintetteket segítsék. Erre azt mondom, hogy nem kell ezt segíteni. Az ezzel foglalkozó pszichológusok mondják, hogy kamaszként a többség bizonytalan önmagában, sokan a nemi identitásukban is. Ilyenkor nem hogy segít, de kifejezetten káros, ha kívülròl beavatkoznak. A szakemberek szerint felnőtt korukra a bizonytalankodók is 99 %-ban helyrejönnek, maguktól megtalálják az identitásukat. 18 éves koruk után már dönteni tudnak, mit akarnak. ( ekkor is lehet persze rosszul dönteni, de ez már egy felnőtt döntése) De akit már kamaszként átalakítottak, az már utána nem tudja visszacsinálni. Na innen jönnek az öngyilkosságok tömegével. Ha te ezt a nyugati ( kanadai) gyakorlatot támogatod, akkor azt is tudnod kell, hogy ezzel emberek tömeges öngyilkosságba hajszolását is támogatod.
Én ismertem két transzszexuális embert is, akik saját maguk felnőttként intézték el maguknak, jártak utána az engedélyeknek, a pszichológiai szakvéleményeknek, a hormonkezelésnek, operációnak, stb. És képzeld, mindegyik normális életet él, biztosak a jó döntésükben, nincsenek öngyilkos gondolataik. Pedig itt nőttek fel Mo.-on, se az oviban, se az iskolában nem tömte a fejüket meg a többi gyerek fejét se ezzel senki. Az átalakulásuk olyan jól sikerült, hogy ránézesre meg nem mondaná senki, hogy más nemnel születtek.

Platonica 2020.01.23. 14:59:10

@élhetetlen: "A többi lány meg nem érdekel." Ezek a te szavaid, gondolom hasrautesre. A fiam nevelese van ram bizva, ennek resze, hogy ot is arra orientaltam, ne csak magara, de a tarsaira is odafigyeljen, legyen az fiu vagy lany.

Fura, hogy azt irod, ilyen egyszeru dolgot nem tudsz ertelmezni, fontos, ki hol tart. Nemcsak az iskolaban lexikalisan tanultak leteznek. Egy gyerek aktualis eletkori fejlodesi fazisaban a tantervnek sokkal kisebb szerepe van, mint gondolod. (Plane egy 5 evesnel, aki epp elkezdte a sulit.)
Szo jelentese: lehet, nem talalkoztal me'g vele, pedig letezo szohasznalat pl: csaladhalo.hu/hatter/szulok-protestaltak-a-gyerekek-korai-szexualizalasa-ellen-megtamadtak-oket/
En nem kepzelgek mas anyak helyett, azt viszont fenntartom, hogy a jelenlegi torekvesek, amik itt zajlanak egeszen pici korban, mar 5-6 eveseknel, nem helyesek. Kesobb sem olyan hatekony, mint azt sokan hiszik, itt tobb tanulmany eredmenyet veti egybe a szerzo. (Nem meglepo konkluzio, legalabbis szamomra. hogy a felmutathato eredmenyekert sokkal inkabb a szuloknek jar a taps, mint az iskolai kampanyoknak.) www.psychologytoday.com/us/blog/all-about-sex/201703/teen-pregnancies-fall-school-sex-ed-doesn-t-work-huh

élhetetlen 2020.01.25. 00:18:08

@hopp11: Felesleges szócséplés. Nem hiszem el az óvodában hormonnal tömést, és nem hiszem el a tinik átoperálását.” Én ismertem két transzszexuális embert is, akik saját maguk felnőttként intézték el maguknak, jártak utána az engedélyeknek, a pszichológiai szakvéleményeknek, a hormonkezelésnek, operációnak, stb.” Ez legális, és miért ne élhetne mindegyik normális életet? De te óvodásokról, és tinikről beszélsz, amire nincs több alapod, mint egy buggyant nő szövege. És, ha az óvodában elmondják, hogy ilyen is előfordul, akkor rosszabb lett volna az életük, esetleg könnyebb, mert egy kis szűk közösségben, (falu), akik erről nem hallottak, nem közösítik ki őket, mert tudják, hogy ez is lehet?

élhetetlen 2020.01.25. 00:37:21

@Platonica: Úgy tűnik, ez nem megy. Elég szélsőséges példákat írtam a szülői hozzáállásról, ha nem lenne ilyen, akkor nem lenne tinikori terhesség, márpedig van. Nem fogod fel, hogy, ha a felvilágosítást megkapja személytelenül, akkor még a családdal átbeszélheti, de, ha a családdal nem tud erről beszélni, ez is sokkal több a semminél. És visszaértünk a kiinduló ponthoz, te tapsold magad, amelyik szülő meg nem foglalkozik időben ezzel a kérdéssel, annak a gyereke úgy járt. Idő előtt, éretlenül lesz apa, vagy anya, “"A többi lány meg nem érdekel." Ezek a te szavaid, gondolom hasrautesre”. Nem hasraütésre, hanem a szöveged alapján. Azt hiszem, ezt itt befejezhetjük.

Dan da Man 2020.01.26. 11:49:28

@hopp11: Bocs, de a nő hazudik. Az én gyerekeim is abba az iskolába jártak, és senkit nem operáltak át ott...

És akkor most légy szíves, a Te tudásod alapján, amivel az esetről rendelkezel, mondd meg, hogy melyikünknek van igaza...

Messziről jött ember azt mond, amit akar, barátom. Ideje lenne ezt az alapigazságot megtanulni. Nem élsz Kanadában. Nem tudod, mi folyik ott. Még ha ez a nő normális lenne, akkor is egészséges kétellyel illene kezelned, amit mond. Azt is, ha azt állítja, hogy kolbászból van a kerítés.

Szóval a véleményedhez jogod van, csak előtte nézd meg, hogy mire alapozod. Azok se hazudnak, akik szerint a Föld lapos. De szerinted igazuk van?

kesztió · http://szabadter.wordpress.com/ 2020.01.26. 14:05:12

@Andy73: Igen, valóban exponenciálisan növekedik, tehát egy-két évtized múlva a hormonkezeltek száma jó párszor fogja csak meghaladni az emberiség jelenlegi népességszámát.

Tiangong 2020.01.26. 14:05:13

@Dan da Man: Az azert szornyu amit a cikkiro is elismer hogy egy donteskeptelen tinit hormonokkal tomnek. Nem szavazhat, nem ihat, de mar ilyen frankeinstein beavatkozasokra rakenyszerithetik. En kifejezetten liberalis ideologiaju vagyok de amit a cikkiro is beismer az inkabb az elmebaj kategoria. 2x voltam Kanadaban turistakent es lenyugozott a varos harmoniaja. De nem tudtam hogy ilyen beteg dolgok vannak a tarsadalom mogott.

kesztió · http://szabadter.wordpress.com/ 2020.01.26. 14:05:13

@hunter84: Tulajdonképpen homoszexuális vagy aszexuális személyek sincsenek. Ha férfi vagy, nőket szeretsz, ha nő, akkor férfiakat. Egyszerű, nem? Minden más egyéb pedig, ami nem illeszkedik a világképünkbe, sürgősen likvidálandó. A múl században már többször is kipróbálták, bevált!

Legyél te is országfelelős!

Ahol már ott vagyunk: Ausztria, Ausztrália, Belgium, Brazília, Brunei, Ciprus, Chile, Csehország, Dánia, Egyesült Államok, Franciaország, Hollandia, India, Izland, Izrael, Japán, Kambodzsa, Kanada, Kanári-szigetek, Málta, Mexikó, Nagy-Britannia, Németország, Norvégia, Olaszország, Omán, Spanyolország, Srí Lanka, Svájc, Svédország, Szingapúr, Törökország és Új-Zéland.

Jelentkezni (valamint az országfelelősökkel a kapcsolatot felvenni) a hataratkeloKUKAChotmail.com címen lehet.

süti beállítások módosítása