oldaldobozjavitott.jpg

kozelet_hataratkelo_widget.jpg

Utolsó kommentek

Kívül tágasabb!

Nincs megjeleníthető elem

Gazdagisztán

Nincs megjeleníthető elem

2018. augusztus 16. 06:30,  Magyarország nem akarja, hogy hazaköltözzek 203 komment

2018. augusztus 16. 06:30 Határátkelő

Magyarország nem akarja, hogy hazaköltözzek

Rengeteg szó esik mostanában (a beszéd szintjén mindenképpen) a munkaerőhiányról, és arról, hogyan lehetne megkönnyíteni a határátkelők hazatérését. Nos, Roland mai története azt mutatja, egyelőre elég nagy a szakadék a szöveg és a tettek között.

Mi az a tárgy, amit semmi pénzért nem hagynál hátra, amit magaddal vittél Magyarországról vagy mindenképpen hazavinnél? Fotózd le és írd meg a történetét, miért fontos, mit jelent neked! A fotót és az írást a hataratkeloKUKAChotmail.com címre küldd!

apa_es_lanya_2_foto_pixabay_com_faithfinder06.jpg

„Sajnos én is a hazaköltözés cipőjében járok. Nem, nem a nyugattal van gond, vagy azzal, hogy a nyugatiak lenézően viselkednének. Sőt, ellenkezőleg. Hat éve élek Ausztriában. A kimenetel egyáltalán nem volt nehéz... de a hazamenetel az lesz. 

Őszintén szólva semmi kedvem hazamenni. Ma is megesett velem például, hogy bementem Ausztriában az egyik nagy lánc boltjába vásárolni. Egyik szó követte a másikat, állást akartak ajánlani jövő héttől... ezt meglátom meg, elvállalom-e. 

A kislányom miatt mennék 

Na, de miért is tervezem, hogy hazaköltözök? Az egyetlen oka a kislányom. Budapesten él az anyjával, aki sajnos eléggé komolytalanul veszi a láthatás dolgot, pedig havi 60 ezer forint gyerektartást kap. A pici lányom az egyetlen okom a hazaköltözésre. 

Az emberek nagy része Magyarországon nem foglalkozik a másikkal, ha a másiknak egészségügyi baja van, azt hiszik, hogy részeg és a közelébe sem mennek. 

Pont 2-3 hete esett meg velem, hogy Kelenföldön sétáltam, és egy fickó a lépcsőn feküdt. Megszólítottam, de nem reagált. Ezért kihívtam a mentőket. Nem elég, hogy egy órával később értek ki, de még fel voltak háborodva, hogy hogyan mertem őket zaklatni azért, mert valaki sokat ivott. 

Igen, és? A 40 fokban a tűző napon feküdt, de az emberek elfordították a fejüket! Pedig teljesen mindegy, mi az ok, ha valakinek segítség kell, akkor segítség kell! 

Ezzel szemben itt külföldön az emberek még az ismeretleneknek is köszönnek, ha valaki rosszul van, egyből mindenki megy és segít, mentőt hív... Nem tagadom, egyszer velem is előfordult, hogy túl jól sikerült a parti (nem vagyok rá büszke), és elaludtam a reptéren a csomagjaimmal. 

Nem kiraboltak, vagy elvették őket, hanem azonnal orvost hívtak, aki kedvesen és szakszerűen ellátott! Magyarországon jó eséllyel 10 perc alatt ellopták volna mindenem. 

Viselkedés, fizetések, főnökök 

Az emberek mosolyognak, kedvesek a másikkal. Tavaly egy svédországi ismerősömmel közösen nyaraltunk Budapesten, és olyan szinten bunkó volt az étterem pincérnője, ahova bementünk vacsorázni, hogy fogtam, kifizettem az ételt aztán ott hagytam, és mondtam, hogy akkor ezt most egye meg maga. 

Természetesen az étteremvezető személyesen rohant utánunk és hozta az ételt és a pénzt is, hogy nem kell kifizetni, be is csomagolta az ételt gyorsan. De itt Ausztriában ilyet sem tapasztaltam meg sosem a 6 év alatt. 

És még sorolhatnám, akar a fizetések mértékével is, vagy a főnökök hozzáállásával. Egy szó, mint száz, az egyetlen oka, amiért haza akarok költözni a kislányom, hogy az élete része lehessek, ne csak egy arc a Skype-on, akit apának kell hívni. 

Miben látom a két ország közti különbséget? 

Emberileg abban, hogy itthon nem érdekel senkit, ha haza akarsz költözni. Ha a gyerek miatt, oldd meg magad. Majd erre később rátérek. 

Voltam vidéken állásinterjún, végül nem engem vettek fel, pedig még havi 200 ezer nettóban is benne lettem volna. No hard feelings, de akkor is.

Ma voltam bent a magyar munkaügyi hivatalban, hogy szeretnék átképzést. Állom a költségeket (290 ezer forint), de ez is idióta volt, mert telefonon nem tudtam időpontot kérni. 

Miért kevés havi 200 ezer forint? 

Bementem, hála istennek holnap reggel 10-re adtak időpontot. De elkezdték, hogy csak az általuk biztosított átképzést tudják fizetni. Na most én havi 150-200 ezerért a kisujjam sem mozdítom meg. 

Gyerektartás 60 ezer (külföldi fizetéshez van igazítva), diákhitel 24 ezer, és anno, amikor behozták a nulla alkoholt vezetéshez, már kint voltam. Elkövettem azt a hibát, hogy éppen szabadságra jöttem haza, én voltam a sofőr. 

Mondom akkor menjünk el Siófokra bulizni. Egyből elvettek a jogsim visszafelé. Pedig akkor nem is tudtam erről. Két sör simán jó volt. 

A kislányom miatt nagyon nehéz. Férfi létemre bevallom, hogy sok éjszakát sírtam át. Hónapokon keresztül. Hála Istennek a 3 éves Kius már félig osztrák állampolgár, Bludenzben született. És mivel évek óta kint vagyok, megkapta az állampolgárságot is. Ez jó neki, mert ha ki is dobnak majd az EU-ból, legalább neki lesz ott helye, ha elmúlik 18. 

Tényleg szörnyű, amit itthon művelnek az emberrel. Laza 680 euró fizetésig lementem volna. De ha nem, hát nem. 

Három tűz között 

Bocsánat a személyes dolgokért, csak épp baromi ideges vagyok. Se a munkaügyi, a magyar állam ugye, nem akarja, hogy hazaköltözzek, az osztrák meg végképp, mert egy jó adózót veszít el. Szóval most így több tűz között vagyok. 

Ha hazajövök, nem lesz munkám, és semmit sem kapok, ha ott maradok, nem lesz munkám, de 960 eurót kapok havonta, ha az Emirátusokba megyek (ez is felmerült), lesz munkám, 2000 euró havonta, ingyen úszómedencés lakás, de akkor baromi messze leszek a kislányomtól.”

A nap idézete

„Évente meglátogatom a szüleimet, de az itt töltött egy-két hét bőven elegendő, rögtön visszatérek. Annyira kiábrándító itthon minden, hogy már nem tudnám itt leélni az életem.

(Fotó: pixabay.com/faithfinder06)

A moderálási alapelveket itt találod, amennyiben általad sértőnek tartott kommentet olvasol, kérlek, jelezd emailben a konkrét adatok megjelölésével.

Gyere és csatlakozz hozzánk a Facebook-on!
Ha inkább levelet írnál, elmesélnéd a személyes történeted,
azt a következő címen teheted meg: hataratkeloKUKAChotmail.com

Címkék: hazatérés Magyarország Ausztria hazaköltözés

A bejegyzés trackback címe:

https://hataratkelo.blog.hu/api/trackback/id/tr2114183345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pandras11 2018.08.17. 09:56:15

@Olliék: Az egész iromány mese habbal.
Benyeltétek!

ati27 2018.08.17. 10:33:11

A porszt nem igazán "koherens"

Ha a gyerek kint születik, akkor nem lesz "automatice" állampolgár, hacsaknem az egyik szülője nem osztrák... Itt ez nem valószínű. Anya budapesten él, tehát valószínű nem osztrák állampolgár. Az apa valószínüleg nem osztrák állampolgár, mivel akkor le kellett volna mondani a magyar állampolgárságról, és akkor a poszt valószínüleg arról szólna, hogy milyen szopás ujra megszerezni a magyar állampolgárságot.. Más, vannak sejtéseim a válás okával kapcsolatban nekem is.. Ahogy látom, a "posztolo" megemlítí, hogy elég lazán bánik az alkohollal, meg a "party"-kal. Persze a tévedés jogát fentartom.. De azért itt valami "bűzlik"!

ati27 2018.08.17. 10:33:29

Amúgy Ausztriáról: Most voltunk majd 2 hetet nyaralni Tirolban, (előző 2 hetet pedig Magyarországon). Szuper hely, szuper idő volt, sőt nekem már kicsit túl meleg.. De az, hogy sok helyen, éttermekben, pizzériában nem lehetett kártyával fizetni, az egy vicc! (mondjuk 12 év svédorszég után, évek óta nem nagyon láttam kp.-t) Online autopálya matricát, úgy lehet venni, hogy letelik a 16 nap "elállási" idő, no az is vicc... Ennél durvább sztori a szlovák autópálya matrica megvétele volt.. Amit meg lehetett volna online is venni, de kint a "prérin" nem volt térerő az applikáció letöltpséhez.. Szóval szívtam 1,5 órát a sorbanállással..

Tangooo 2018.08.17. 10:52:52

Erről az jutott eszembe, hogy "Nehéz a bányászok élete."
J.F. Kennedy mondása is ide passzol: „Ne azt kérdezd, hogy mit tud érted tenni a hazád, hanem azt, hogy te mit tudsz tenni a hazádért”
Az kevés, hogy részegen vezetsz!

MJ_11 2018.08.17. 11:16:41

Nem akarom bántani a kedves posztolót, mert látszik hogy "idegállapotban" van, de:
- A rövid írományban is két alkalommal szerepel hogy alkoholfogyasztása problémás: az azért nem általános hogy valaki eszméletlenre igya magát egy reptéren, vagy hogy alkoholfogyasztás miatt elveszik a jogosítványát. Nem tudjuk ennek mennyire van köze az anya elköltözésének vagy a láthatás korlátozásának.
- Viselkedés, fizetések, főnökök blokkban bunkó pincérnővel azért lehet bármelyik országban találkozni, szerintem az étteremvezető hozzáállása teljesen korrekt. Persze itt sem ismerjük a körülményeket. De hogy ebből hogy következik, hogy Magyarországon a viselkedés a főnökök meg a fizetések sokkal szarabbak az nem derül ki.
- Miért várja el a posztoló hogy bárkit is érdekeljen, hogy ő haza akar költözni? Pontosan mit várna a posztoló?
- Volt vidéki állásinterjún, ahol ő akár 200 nettóban is benne lett volna. Erre ezek a szemetek az alkalmasabbat válaszották. Nem érdekelte őket hogy ő haza akar költözni?
- Ha a posztoló átképzésre vágyik amiért fizet, akkor miért a munkaügyi hivatalba megy? A következő bekezdésben viszont írja, hogy a munkaügyi központ csak az általuk szervezett képzést fizeti. Hát mekkora szemetek ezek is, hogy nem a posztoló által kiválasztott képzéseket biztosítják számára ingyen? De akkor most végülis ingyen kell a képzés vagy sem?

Összefoglalva akkor a tanulságot, arra, hogy Magyarország nem akarja, hogy a posztoló hazaköltözzön a következő események alapján követketethetünk:
- bunkó a pincérnő, bár amikor ezt jelezte a posztoló, visszakapta a pénzt.
- nem vették fel egy vidéki munkehelyre
- a munkaügyi központ nem fizeti ki az általa választott képzést
- az emberek nem mosolyognak

Nekem, aki szeretem a hazámat és szeretek itt élni, rosszul esik ha valaki a hazámat (ezzel együtt engem) hibáztatja a saját személyes sorsának alakulásáért. A másik jelenség - bár erről itt nincs szó - amikor önigazolásképpen, külföldre költözésük igazolásaként - szórnak kígyót- békát Magyarországra. Van a harmadik kategória , ami miatt érdemes ezt a blogot olvasni, amikor tényleg megtudhatjuk hogy egyes országokban milyen az élet.

A posztolónak is azt ajánlanám, hogy vizsgálja meg személyes felelőségét abban, hogy a dolgok így alakultak. Az áldozati szerep nagyon kényelmes, de sajnos nem vezet megoldáshoz. Ezen felül próbálja meg objektívan megvizsgálni akolholfogyasztási szokásait esetleg kérjen meg egy kívülálló, objektív személyt ugyanerre.

takarék-láng 2018.08.17. 11:39:22

Ha annyira szar az orszag, van 2 opciod:
- tegyel lepeseket hogy jobb legyen
- maradj ott ahol jobb.

A fikazas nem opcio, foleg akkor nem, ha nem tenyeken alapszik.

takarék-láng 2018.08.17. 12:07:26

@Bredpitt Monika: "normális, épeszű, jóérzésű ember, akinek számít a haza ezt, ami itthon folyik nem bírja elviselni"
- Mi folyik itthon, amit nem lehet elviselni?

Sir Galahad 2018.08.17. 12:07:26

Nem tudjuk, mi az oka annak, hogy a volt nej akadályozza a láthatást, de az biztos, hogy csak emiatt teljesen felesleges hazaköltöznie a szerzőnek. Ugyanis akkor is képes lesz a láthatást elszabotálni, ha a szomszéd utcába költözik.

takarék-láng 2018.08.17. 12:07:26

@EmKey: totalisan egyetertek a hozzaszolasoddal. A legtobb kintrol hazajovo magyar bekepzelt, nagykepu, hepciaskodik, elojogokat kepzwl maganak, tudnam miert? azert mert par evet trogerolt kint?

Tom66 2018.08.17. 12:07:26

Természetesen Magyarország sem tökéletes, de ideje volna észrevenni a jó dolgokat is. Sokan éltünk, dolgoztunk külföldön, ezért tisztában vagyunk a soha nem említett árnyoldalakkal is. Persze a szomszéd fűje mindig zöldebb és a nője is mindig szebb.

werinter 2018.08.17. 12:07:26

"Na most én havi 150-200 ezerért a kisujjam sem mozdítom meg. " Ez most irónia, ugye? Tudod a legtöbbünk a mindkét kisujját odaadná ennyi pénzért!

@énisfélek: Teljesen egyetértek, de egyébként nem kell elmúlni 40 évesnek sem, hogy ne kapj normális munkát.
A munkaerőhiányt egyébként, amelyet annyira szajkóznak, a gyári sori munkák, a vendéglátás és az építőipari "biorobot" munkakörök jelentik.

takarék-láng 2018.08.17. 12:13:22

@MJ_11: "Van a harmadik kategória , ami miatt érdemes ezt a blogot olvasni, amikor tényleg megtudhatjuk hogy egyes országokban milyen az élet. "

- az ilyen posztokat szeretem olvasni en is . Pontosabban csak szeretnem, mert ezekbol van a legkevesebb, a tobbseg a tenyeket ignoralo, onigazolo magyarfikazas.
En nem ismerek olyan madarat, amely a sajat feszkebe pottyant, de az ilyen ballib blogokon ez mindennapos.

Határátkelő 2018.08.17. 12:15:43

@takarék-láng: Tudom, hogy téged a tények érdekelnek a legkevésbé, de azért legalább a tényszerű dolgokban ne hazudozz, ha kérhetlek.

Csak a te kedvedért összeszedtem az augusztusi posztokat.

Kalandos európai minikörút
Hibák, amiket elkövethetsz Spanyolországban
Hajós munka feketén és fehéren
A külföldi önkéntesség sötét oldala
Egy hónappal hazaköltözés után (pozitív és negatív dolgokat is összeszedett, de alapvetően pozitív)
Norvégia máshonnan és fentről
A 10 legidegesítőbb dolog a karibi életben
Az eddiginél is nehezebb lehet bevándorolni Amerikába
Gyorskajával a világ körül
Megérkezés Vietnamba
Öt dolog, ami jó Finnországban
Mindenhol jó, de a legjobb Stockholm
Nehezített határátkelés (introvertáltak és a határátkelés)
A nagy Balaton-átverés - a balatoni munkavállalás problémái
5+1 mítosz az ausztriai életről
Roxfort Amszterdamban

Többségben van "a tenyeket ignoralo, onigazolo magyarfikazas" mi?

Szánalmas.

barabásildi 2018.08.17. 13:53:36

Éppen a gyermek miatt nem költöznék haza. Nagyobb korában hálás lesz majd, ha nem kell itthon nyomorognia, hanem külföldön várja az édesapja, így megalapozhatja a jövőjét.

christophe 2018.08.17. 13:53:50

@szakasz2: gondolom kettos àllampolgàrt akart irni,csak nem ugrott be neki a kifejezès...tobbek kozt errol is ir,a kotekedésrol,b@sztatàsrol,a màsikba valo ''belerugàsrol'' ès még csak nem is kell Magyarorszàgra utaznia.

barabásildi 2018.08.17. 13:53:53

@Shanarey: Igen, viszont később nagyon jó lesz a gyereknek, ha kimehet apukához, és nem itt kell megrohadnia.

rnz 2018.08.17. 13:53:57

Nem elég, hogy - most már egészen biztos vagyok benne - az egész nettó hazugság, még cenzúrázzák a lebuktató posztokat. Na ez az igazán szánalmas.

zokogjatok 2018.08.17. 13:54:22

@Határátkelő: Valóban nem igazán a te hibád, az indexesek viszont többnyire a magyarfikázósakat teszik címlapra, gondolom az hozza a több kattot. Egy "Megérkezés Vietnamba" cikkre én biztos nem kattintottam volna, erre a trollbaitre meg igen. Szóval részükről érthető, részünkről is érthető, ilyen a rendszer.

És igen, a cikk egy tömény magyarfikázás, az összes kis checkboxot ki lehet pipálni:
- külföldön bezzeg mosolyognak
- külföldön bezzeg udvariasak
- itthon keveset lehet keresni (gondolom ez brutál meglepő lehet, hiszen néhány éve még simán vertük Svájcot, nem?)
- bezzeg mikor külföldön tökrészegen feküdtem, nem raboltak ki
- ellenben a rohadt magyar rendőrök még a jogsimat is elvették, pedig csak két sört ittam! tuti, istenuccse!

Az egyetlen bónusz, hogy belebegteti, hogy ki leszünk rúgva az EU-ból, ezt mostanában nem hallottam, de ez is egy régebbi klasszikus felmelegítve.

Sima egységsugarú nyafi.

Határátkelő 2018.08.17. 14:00:52

@zokogjatok: Nagyon sok poszt kikerül az Index címlapjára (ezek többsége is kint volt), csak hát egyszerűbb azt gondolni, hogy a Határátkelő egy magyargyalázó, hazaáruló blog. Igaz, a tények ezt nem támasztják alá, de a tények ugye nem nagyon zavarják azokat, akik egyetlen célja a fikázás.

Ez a poszt pedig egy elkeseredett ember írása, aki ebből adódóan nyilván néhol túloz, de ilyen is van és nem szerencsés ezt annyival lesöpörni, hogy kamu. Legalábbis szerintem.

telkoe 2018.08.17. 14:07:14

@werinter: Na most én havi 150-200 ezerért a kisujjam sem mozdítom meg. " Ez most irónia, ugye? Tudod a legtöbbünk a mindkét kisujját odaadná ennyi pénzért!

Ha van (lenne) mogotte nemi tudas is, akkor teljesen nyugodtan mondhatja, hogy ennyiert nem dolgozik (mert mashol sokszorosat megkapja). A joember legnagyobb problemaja, hogy erettsegi + felbehagyott felsofoku kepzes messze van a hasznalhato es megfizett tudastol es senki nem fog tole hasraesni ahogy o elkepzelte.

A munkaerőhiányt egyébként, amelyet annyira szajkóznak, a gyári sori munkák, a vendéglátás és az építőipari "biorobot" munkakörök jelentik.
Kerits (szak)orvost, hasznalhato informatikust, epgep tervezot, epvill tervezot, epitoipari szakipari barkit... es itt mar lazan millios nagysagrendrol beszelunk.

telkoe 2018.08.17. 14:22:19

@barabásildi: Tenyleg nagy jovot alapozhat a 960 eur segelyke es jovo hettol talan dolgozhatnek a boltban szinten karistolo apukara...

2018.08.17. 14:22:25

@Határátkelő: És szóhoz is hagysz jutni olyanokat, akiknek erről más a véleménye? Mert szerintem nem. Kínosan ügyelsz rá, hogy ellenvélemény ne hangozhasson el, mondván a stílus. Csak ezt már senki nem hiszi el.

zokogjatok 2018.08.17. 14:22:43

@Határátkelő: Ja gondolom "az ország átlépte a határt, ezért mi is átlépjük" is tök célzásmentes, semleges szlogen. Hagyjuk már.

No meg a következő tanulságot ajánlom még a figyelmedbe:

"Hiába vagy jó ember, pontosan fizeted az adódat, sok érdekes dolgot teszel, gazdag és tartalmas életet élsz sok érdekes hobbival, ha egyetlen alkalommal megdugsz egy kecskét, onnantól te vagy a kecskedugó ember."

Na valahogy ugyanígy van ez a magyarfikával is. Senkit nem érdekel, hogy hányszor NINCS magyarfika. Az az érdekes, hogy hányszor van.

Ettől ez persze még a te blogod és azt raksz ki, amit akarsz. Csak ez az elkenegetős "jaj de hát nem is igaz, nem is vagyok rasszista hiszen van zsidó barátom" szöveg, ez a fals.

Határátkelő 2018.08.17. 14:25:00

@molimau: Aki normális stílusban képes megfogalmazni a véleményét, az természetesen. (Azèrt nehéz lenne azt állítani, hogy ez alatt a poszt alatt pl. nincsenek kritikus megjegyzések.)

@zokogjatok: Bocs, az én hibám, azt hittem, lehet értelmesen beszélgetni. Többet nem fordul elő.

2018.08.17. 14:27:10

@zokogjatok: És ezt pont te mondod, aki csuklóból libsibolsizol le akárkit =akár azt is, akivel tegnap éppen egyetértettél), ha egy másik téma kapcsán kritizálni merészeli a Vezírt? HA nem ismeri vaslszeg a netes tevékenységedet, de te akkora Fidesz-troll vagy arányapám, mint ide Lacháza, és az nem kis távolság :PPP

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2018.08.17. 14:36:21

@Shish Yakoo: Uhh, bazz, ez nagyon kemény volt...
:-)))
A legdurvább korszakomat idézte.

Bredpitt Monika 2018.08.17. 14:40:07

@takarék-láng: a mocskos tolvajokat, meg az asszisztalo seggnyaloikat....legfokeppen,
axlista tul hosszu, az elet meg tul rovid,
veletlenul vettem eszre, hogy kerdeztel, nem kaptam uzenetet a blog.hu rol...
csak szolok....

2018.08.17. 14:47:58

@Pink Petsch: És aki ezen a blogon a magyarok kiirtásáról beszélt, azt minek neveznéd? Igaza van azoknak, akik azt mondják, ide bújtok el gyűlölködni.

2018.08.17. 14:48:11

@Határátkelő: Régóta olvasom ezt a blogot. Pár éve még érdekes, szórakoztató volt. Akkor is többségben voltak azok, akik előszeretettel pocskondiázták Magyarországot, de akkor még voltak egy páran a mérleg másik serpenyőjében is. Ez már egy jó ideje megszűnt. Most az van, hogy aki nincs moderálva, az bármiről, bárkiről, bármilyen stílusban bármit mondhat. Reagálni, védekezni nem lehet. Te nem engeded be ezeket a kommenteket, vagy csak sokkal később. Aminek a célja nyilvánvalóan az, hogy a kívülállók ezt megunják, és ne is próbálkozzanak.
Nekem erről az a véleményem, hogy ez gyávaság.

2018.08.17. 14:49:43

@molimau: Mna, még egy troll-madár. Ki beszélt a amagyarok kiírtásáról, édesanyakicsiharangja? A magyarokat nem kell kiírtani megteszik azt saját maguk ....

somlobodog 2018.08.17. 15:25:36

@zokogjatok: te most tényleg megdugtal egy kecskét? Sajnálom ha emiatt kikozositettek. Remélem konszezuson alapult az aktus.

2018.08.17. 15:40:29

@Pink Petsch: Igen, itt mindenki troll, aki nem énekel együtt a kórussal. A baj az, hogy már maga a kórus is fals.

eßemfaßom meg áll 2018.08.17. 15:43:09

"pedig havi 60 ezer forint gyerektartást kap."

Gavalléros.

Határátkelő 2018.08.17. 15:43:51

@molimau: Az is egy megoldás, hogy visszatérsz arra a blogra, ahol viszont büntetlenül lehet mocskolódni.

2018.08.17. 15:58:51

@molimau: Nem, de az egyértelműen Fidesz-propagandát nyomató Fidesz-trollokat kitiiltják, nagyon helyesen. Ugyanis az EGYEDÜLI IGAZSÁG hirdetői legfeljebb a Jehovák lehetnek :DDD Szóval, a faszom, aki kíváncsi rájuk.
Vitatkozni lehet, sőt kell is! Ez egy demokratikus rendszer alapja, ettől fejlődik egy társadalom, de az nem vita, hogy ha nem értesz egyet velem, akkor libsibolsi vagy, és a Soros fizet személyesen ... márpedig a mai magyar "vitakultúrára" ez jellemző.
Ezt gondold át, meg azt is, hogy bármennyire is egyetértesz a Fidesszel, szerinted, a pártpolitikától és menekült-rettegéstől elvonatkoztatva, szerinted normális, ami ma Magyarországon zajlik? (Nem kell erre itt, nyilványosan felelned, csak, kérlek, legalább 1 percet szánj rá az idődből, hogy elgondolkozz ezen, úgy, magadban ...)

Csak a yamaha 2018.08.17. 16:09:06

Hu de vacak/sánta írás ez..Kb a fele lehet igaz.Az biztos aki ezt írta,na az be/meg össze van zuhanva=fél hülye...És amúgy meg,nem kell Emirátusokba menni havi 2000.euróért..

Nancsibacsi 2018.08.17. 16:09:19

Tehát valaki, akinek egy árufeltöltő+pénztáros poszt előrelépést jelentene a "karrierjében" (azt ugye nem tudjuk meg mit is dolgozik), ráadásul iszik, még akkor is amikor vezet, nem kapott vidéken 200eFt-s nettóval állást. Mit mondjak: az írás stílusa alapján én se adtam volna. Egy piás kubikos vidéken tényleg nem keres 200 nettót, bejelentve csak azért mert azt szajkózza, hogy "nekem kislányom van". Nekem is van 2, meg mellé diplomám, jól fizető szakmám, és önuralmam, hogy ne piáljak pl. vezetés előtt (gondolom munka előtt meg akár közben is iszik).

2018.08.17. 16:13:17

@molimau: Mellesleg, Birca, igen a bolgár Birca, a Fidesz- politika-plakát arca állandó szereplő a blogon, szóval, igazán nem vádolhatod a bloggazdát a bármivel szemben ellenvélemyényeket-formálók kitiltásával. Amit te, és sokan mások sem a troll-brigádból nem értetek, az a stílus, és az előadásmód, gyakorlatilag a voitakultúra hiánya. Ezért vagytok kirakva a legtöbb blogról, ami ad is valamit magára, és nem a kattintásokat vadásza. Ezért, és nem az ellentétes vélemény miatt, mert az lehet, de ha tapló, bunkó módjára adod elő, személyeskedve (általában mondva ...), akkor a lőtéri kutyát sem fogja érdekelni. Ha nem tudsz civilizáltan vislekedni egy ineternetes vitában sem, akkor ne várj civilizált választ sem ... tudod, ha berúgod a kocsmaajtót. akkor jó eséllyel megkéselnek a törzsvendégek, és nemcsak egy borsodi zsákfaluban.

Nancsibacsi 2018.08.17. 16:19:25

@Határátkelő: "Aki normális stílusban képes megfogalmazni a véleményét, az természetesen. "
Sunyi előzetes moderáció bizony csak a kommancs és a termékreklám blogokon van. Ha valaki elhinné, hogy az ország tényleg olyan, mint ami a posztokban és a "szalonképes" hozzászólásokban van, azt gondolhatná, hogy Magyarországon még sose volt olyan rossz, mint most. Aztán nézd meg: a P rendszám 1 év alatt kipörgött (előtte az N ment vagy 2.5 évig), az autóvásárlások fele magán (előtte volt 10%, és nincs már 0%-os kezdőrészlet, mint amikor hasonlóan magas volt), meg megnézheted az ingatlan piacot is (a Balatonon, Velencei tónál az elmúlt évek összes nyaralója elkelt), - egyszóval ma az emberek Magyarországon olyan jól élnek, mint még sose. Na persze ez nem illik bele a "gazdáid" által sugallt képbe, amiért a fizetést kapod, hogy sugározd.

2018.08.17. 16:22:11

@Nancsibacsi: És ugye, olvasod is ezt a hozzászólásod, amire éppen reagálok? Szóval, megjelent, az belőzetes moderáció és a kritikád ellenére. Tehát, akkor mi is a bajod? Hogy nem anyázhatsz. és személyeskedhetsz következmények nélkül?

Bredpitt Monika 2018.08.17. 16:32:57

@Nancsibacsi: "egyszóval ma az emberek Magyarországon olyan jól élnek, mint még sose."

igen, pont ezt látom, amikor sosem látott mennyiségű hajléktalan van Budapest utcáin, és nemcsak a külső kerületekben, de bent a városban is

mikor jártál utoljára pl a Király utca Deák tér felőli részén, az utcán alszanak, hálózsákok mindenütt a BKV székház mellett?

miről beszélsz jó ember?

Nagykörúton túli magyar 2018.08.17. 16:45:17

Kedves Posztoló!
Ha az osztrákok korrektek lennének, engednék, hogy home officeban toljad. És akkor nyugodtan hazaköltözhetnél.
Ez Magyarországon már működik, én is így dolgozom. Ideje lenne a nyugatnak felzárkóznia már hozzánk.

ZOH 2018.08.17. 16:54:33

hat nem tudom, mikor ment ki a poszter, de biztos jo regen, mert az ittas vezetesre a zero tolerancia jopar evtizede megvan mar

2018.08.17. 17:02:20

@zokogjatok: @molimau: @Nancsibacsi: Hm, tudjátok mi a bajotok nektek tulajdonképpen? Hogy a liberalizmus nem nektek való. A liberalizmus csak társadalmi (és nemcsak biológiai) szempontból felnőtt embereknek való. Ti keveretik ( a netes tevékenységetekből kiderül) a liberalizmust az anarchiával. Gyerekek vagytok még, a társadalmi felelősségvállalásról legfeljebb hallotatok, azt, ami nektek tetszik a "jár" oldalt. A kötelezettségekről tudni sem akartok. Ezért is felel meg nektek egy diktatórikus atyáskodó rendszer, mert társadalmilag éretlenek vagytok még a a felellősségvállalásra, rábízzátok azt egy "atyuskára", jelen esetben Orbánra, de tökmindegy a név és a személy, bárki megfelene, aki képes számotokra betölteni ezt a szerepet.
Ti még nem vagytok eléggé fejlettek társadalmilag egy demokratikus rendszerre, ahol nemcsak egy vélemény az egyeduralkodó (tökmindegy melyik)
Nem vagytok ezzel egyedül, a társadalmi fejlettségi szint alsó fokán uszkve 2 millió társatokkal osztoztok Magyarországon. A nemzet tragédiája viszont, hogy kislétszámú, a demográfiai mutatói eléggé szarok, és a társadalmilag fejlettebb tagjai túllépnek az ország határain, ha csak tehetik. Ha meg nem tehetik, akkor az utódaikat nagyon nagy eséllyel erre ösztönzik ..... Mna, ez a nemzethalál, nem Soros György.

zokogjatok 2018.08.17. 17:18:19

@Pink Petsch: Most komolyan azon sírsz, hogy jaj a személyeskedés miatt nem lehet vitázni, és közben végig kizárólag személyeskedsz, hogy köcsög fidesztroll mindenki? :D

Nevetséges vagy, ember :D

zokogjatok 2018.08.17. 17:18:25

@Pink Petsch: Íme a "nem személyeskedés", ami végig arról szól, hogy "mert ti ilyenek meg olyanok vagytok" :DDD

Nyomjad még, öreg, ki kell ennek jönni :DD

zokogjatok 2018.08.17. 17:18:39

@Határátkelő: "Az is egy megoldás, hogy visszatérsz arra a blogra, ahol viszont büntetlenül lehet mocskolódni. "

Ja látom itt csak Pink Pecs mocskolódhat büntetlenül, n+1edik tirádájában, hogy miért is agyalágyult buta alsóbbrendű fideszkatona mindenki, és a rohadékok még személyeskednek is, és nem értik a más álláspontok szépségét :DD

Tényleg nem hiszem el hogy komolyan csinálja, annyira önironikus :D

2018.08.17. 17:21:18

@zokogjatok: Ez az őszinte vélemény arról a társadalmi csoportról, amihez te is tartozol. Nem személyesen rólad szól. Nem képzeld ennyire fontosnak már magad! :PPP

2018.08.17. 17:23:47

@zokogjatok: Éppen erről beszélek, hogy nem érted ... nem érted, hogyan nem basznak ki engem erről a blogról, sőt a netről sem, mint az amcsi filmekben ... csak azért, mert nem veled értek egyet.
Tudod, nekem nincs gazdám ...

2018.08.17. 17:29:46

@zokogjatok: Nem mindenki, de te tuti ... el is ismerted... bár lehet túl sok volt akkor éppen a kóla .... :PPP

N. Barbie 2018.08.17. 17:42:48

@nyuszigonosz: @_z_: kicsit tulkomlikaljatok ezt a kislany osztrak allampolgarsagot :)
Nem ismerem Ausztriaban az erre vonatkozo dolgokat, de pl. itt Angliaban van olyan, hogy egyik szulo sem angol allampolgar es a gyerek megis az. Akkor, ha legalabb az egyik szulo min. 5 eve folyamatosan, bizonyithatoan az orszagban el es a gyerek angliaban szuletik.
Szerintem valami hasonlo lehetett a posztolonal is.

javított állomány 2018.08.17. 17:42:52

@Lógás Hugó: Ez csak azért lehet mert minden poszter egyenlő, de vannak egyenlőbbek. :-)

zokogjatok 2018.08.17. 17:43:18

@Pink Petsch: Ja értem: "bár végig a vitapartnerekről állítok folyamatosan ellenőrizhetetlen, dehonesztáló dolgokat, de ez mágikusan nem személyeskedés, mert ez a valós véleményem, és különben sem rá mondtam, hanem egy olyan halmazra amiben ő is benne van" :D

Ecsém...

Én a posztról írtam (sírás), meg a blogról (sok a magyarfika, kezdve mondjuk a szlogennel). Erre mondta a bloggazda, hogy nem is sok, mert mittomén csak 20-ból 1. Erre mondtam én, hogy a 20-ból 1 is tud meghatározó lenni, a talán egyesek számára nehezebben érthető, de szerintem poén kecskebaszós példával. Itt úgy láttam, hogy nem akarja folytatni a vitát, vagy talán alapvető dolgokban nem értünk egyet és ezt nincs kedve tisztázni, szóval kb. lezárta a vitát.

Erre te megjössz, izomból kezdted, hogy "de te csak egy fidesztroll vagy", majd kioktatsz, hogy ne személyeskedjek, mert mi, kibaszott buta fideszkatona trollok, mind olyanok vagyunk, hogy (stb, buta állítások 30 soron keresztül) :D

Csodás :D

nyuszigonosz 2018.08.17. 18:00:16

N.Barbie:

Szerintem nem komplikáljuk túl a dolgokat. :-) Csak a helyükre próbáljuk tenni öket.
Mivel Ausztria nem Anglia, az állampolgárság megszerzése nem úgy van, mint ott.
Ausztriában nem lesz valaki születési helye szerint állampolgár. Csak abban az esetben, ha legalább az egyik szülö osztrák állampolgár. Másként nem.

2018.08.17. 18:02:44

@zokogjatok: Te, M ondták már neked, hogy az interneten kb. minden megmarad? A te korábbi hozzászólásaid is, ami egyértelmű narancstrollként azonosítanak, amit el is ismertél?
Mna, ekkor erről az alapról folytathatjuk, ha még akarod ...
Egyébként, nem tűnt fel, hogy a cenzúrával vádolt libsibolsi, szerinted magyargyűlólő oldalon megjelennek azért a kommentjeid? Egy ilyen ellentmondás nem ingatja meg a hülyeségbe vetett hiteted? Vagy mivel logikátlanm, csak megerősíti

2018.08.17. 18:09:19

@nyuszigonosz: Ja, Ausztriában a jus sangvini van érvényben, akárcsak Magyarországon, plusz Ausztria csak kivételes esetekben engedélyezi a kettős állampolgárságot, a posztoló leírt esete meg nem az, hacsak a neje nem osztrák, de akkor meg miért élne pont Magyarországon? No sense ...

2018.08.17. 19:00:30

@Határátkelő: Nagyon keveset kommentelek, és soha nem mocskolódom. De megkérdezném, ha én olyan stílusban írnék, mint Pink, beengednéd?

2018.08.17. 19:00:35

@Pink Petsch: Nem tudom, van-e olyan, hogy röhög a net, de ha van, akkor ez a kommented általános derültséget okoz. Te oktatsz ki másokat stílusról, előadásmódról, vitakultúráról? Jézusom!

2018.08.17. 19:00:40

@Pink Petsch: Már több helyen olvastam, hogy a liberalizmus a kisebbség diktatúrája a többség fölött. Teljesen egyet értek ezzel a meghatározással. Te vagy rá az élő példa.

hillman. 2018.08.17. 19:31:38

@nyuszigonosz: A család egyik barátja az 50es években született budapesten és amerikai állampolgár lett. A szüléstöl az utcán összeesö anyját egy diplomata felvette és mire a korházig értek már megszületett. Mivel a kocsi "területe" amerikai felségterület igy az ott születö gyermek automatikusan amerikai állampolgár.

nyuszigonosz 2018.08.17. 19:43:20

hillman. :

Igen én is hallottam/olvastam elsösorban így megszerzett amerikai állampolgárságról - amerikai felségvizeken lévö hajón/ amerika felett repülö gépen születettek, ezzel amerikai állampolgárokká váltak.

Csak Ausztria meg nem ilyen. Nekem lényegében abszolút mindegy, milyen állampolgár a poszt író gyereke.

Anselmo 2018.08.17. 20:22:36

Vagyis ha nem sikerül egy állásinterjú, akkor "Magyarország nem akar engem"? Gusztustalan mindenért az országot szidni, a posztoló felelőssége, hogy munkát találjon és eltartsa magát, nem az országé a felelősség, hogy eltartsa.

Billy Hill 2018.08.17. 20:53:28

Asszem volt már, de a határ közelébe kellene költözni, és ott munkát vállalni. (Akár az osztrák, akár a magyar oldalon. Győr, Szombathely stb. Nyilván anyagilag Burgenland még jobb.) És onnan már gyakrabban/gyorsabban tudja látogatni a gyermeket talán...

Isaac Milo Mendez 2018.08.17. 20:53:30

Annyira unalmas már ez a téma...

2018.08.17. 21:15:32

@molimau: Akármit is gondolsz rólam, én bármikor kiáálok majd azért, hogy te elmondhasda véleméynedet, szabadon, retorziók nélkül, fenyegetések nélkül, akár arról is, mekkora egy Soros-bérenc libsibolso vagyok. Jogod van hozzá, ha a jóérzés néha tiltakozik is, de jogod az van. És én bármikor kiállok a te és a hozzád hasonlók jogai mellett a szabad szóláshoz retorziók nélkül. Ez a demokrácia alapja. Ez ma Magyarországon nem valósul meg, egy kormánykritikus megjegyzés. és annyi ....
Ez a liberalizmus, amit te, és a hozzád hasonlóan gondolkodóak sosem fogtok megérteni ... hogy miért állna ki valaki olyanokért is, akik alapvetően rühellik, mert már nézetek vall. Ez az, amit te, és a hozzád hasonló gyerekek sosem fognak megérteni, az elv számít, a személytől függetlenül.

Nancsibacsi 2018.08.17. 21:36:34

@Pink Petsch: "Szóval, megjelent, az belőzetes moderáció és a kritikád ellenére."
3-ból kettő - ez tényleg k.rva jó arány.

Nancsibacsi 2018.08.17. 21:36:45

@Pink Petsch: "a liberalizmus nem nektek való. A liberalizmus csak társadalmi (és nemcsak biológiai) szempontból felnőtt embereknek való."
Várjál egy pillanatig, ez nem személyeskedés véletlenül? Akkor miért is jelent meg ez, meg ahogy utána fél oldalon kifejted még az alázást? Persze mikor én írtam rólad személyeset - nem bántót, vicceset - azt meg kimoderálták. Nahát - ki látott már ilyet...
Csak a szokásos kommancs blog...

taga20 2018.08.17. 21:41:30

@Nancsibacsi: mi van erdész, te vagy itt a dzsémszbond 00?

2018.08.17. 21:51:06

@Nancsibacsi: Nem, ez sima társadalomtudományi tény ... ahogy vannak biológiai érettségi szintek, úgy vannak társadalmiak is. Persze, tudom, Magyarországon éppen mostanában kiáltja ki Orbán a társadalomtudománmyokat (amiket egyébként ő is végzett) libisbolsi Soros-összeesküvésnek.
Azért, egy alapvető, józan paraszti ésszel elgondolkozhatnál, miért fél annyira Orbán a társadlomtudományilag képzett emberektől?

2018.08.17. 21:52:17

@Nancsibacsi: Vedd úgy, hogy 3-ból kétszer sikerült eltalálnod a megfelelő hangnemet, ami tényleg kurva jó arány ;))))

flash.gordon · http://kulhonban.blogspot.co.at 2018.08.17. 22:19:00

@gabors: ez mi ez a 0 alkohol? Mo-n mindig is 0 ezrelék volt a megengedett nem?

flash.gordon · http://kulhonban.blogspot.co.at 2018.08.17. 22:20:59

2000€ egy jó szakmunkás bére azok miért kapnának úszómedencés házat?

flash.gordon · http://kulhonban.blogspot.co.at 2018.08.17. 22:28:30

Hála Istennek a 3 éves Kius már félig osztrák állampolgár, Bludenzben született. És mivel évek óta kint vagyok, megkapta az állampolgárságot is.

Ha megkapta az állampolgárságot a kicsi akkor miért félig állampolgár? Attól miért kapja meg vki mert a magyar szülei kint dolgoznak?

Jessss 2018.08.17. 22:52:03

@Dikusz: szerintem ez egy tipikus nagyotmondo kint elo posztja. Nem lehet osztrak a gyereke ha csak nem o is osztrak. De hat ev utan nem hiszem. Plusz miert menne megtavolabb ue allamokba? Ausztriaban is meg lehet keresni 2000€ netto. Ami ott meg semmi. Vicc az egesz poszt

taga20 2018.08.17. 23:14:19

nem értelek blog gazda!

M. Péter 2018.08.18. 00:51:38

@molimau: Azt mondod, hogy a liberális kisebbség szabadságra kényszeríti a többséget?

kronikas 2018.08.18. 04:16:53

@Nancsibacsi: az emberek közé az éhező 3 milla miért is nem számit? Se azok akik megfagynak vagy kilakoltatják?

gabors 2018.08.18. 04:38:25

@flash.gordon: "@gabors: ez mi ez a 0 alkohol? Mo-n mindig is 0 ezrelék volt a megengedett nem? "

NEM nezz utana kb 1 uveg sor nagyobb darab embernel 2 meg elment

nagyon fiatal lehetsz ...

valoban a FIDESZ alatt valtozott ez meg 0 ezrelekre ... es valami olyanra hogy helyszinen elveszik a jogist ... korabban nem volt igy..

amugy a valtozaskor nagyon nagy vita volt meg olyat is felhoztak hogy mi lesz a csuhasokkal hiszen mise alatt bizony jezus veret a bort kell inni es utanna beul atyuska a trabantba es meg ket harom faluban kell megint boroznia ... :-)))

De en mar 28 eve "kitantorogtam" vagyis nem biztos hogy jol tudom ... :-)))))

de nem is ez a kerdes ..

2018.08.18. 05:23:03

@gabors: tenyleg, erre a pap-kivetelezeses vitara emlekszem :)))))

2018.08.18. 05:29:13

@Pink Petsch: "miért fél annyira Orbán a társadlomtudományilag képzett emberektől? "

en nem hiszem hogy fel, emogott szimplan csak annyi van, hogy valamelyik magasra jutott tusko parasztnak nem tetszik, beszelgetett a tobbi tusko parasztal, akiknek ezutan szinten nem tetszett, es mivel megtehetik betiltjak.

ez kb olyan, mint hogy neked nem tetszete a kiszedett es ujrarajzolt szemoldok, aztan betiltanad, valami tokom indokkal, hogy pl isten nem azert teremtett szemoldokot, hogy aztan a nok jobban tujdak, hogy hogy kell annak allni. csak valoszinu te nem vagy akkora tusko paraszt, hogy azt hidjed, hogy a te velemenyed a mindenhato, es mindenkinek aszerint kellene gondolkodi, emiatt az ilyen lepesek erthetetlennek tunnek

eßemfaßom meg áll 2018.08.18. 08:42:46

@gabors: "valoban a FIDESZ alatt valtozott ez meg 0 ezrelekre . es valami olyanra hogy helyszinen elveszik a jogist ... korabban nem volt igy.."

Hazudni csak pontosan, szépen, ahogy a csillag megy az égen úgy érdemes

www.origo.hu/itthon/20080617-zero-tolerancia-152vel-kevesebb-ember-halt-meg-az-orszag-kozutjain.html

"2008.06.17. 8:55

Sikeresnek ítélte a zéró tolerancia és más közlekedési szigorítások bevezetését Bencze József. Az országos rendőrfőkapitány tanulmányában azt írja, az év első négy hónapjában 152-vel kevesebb ember halt meg az ország közútjain, mint az előző év azonos időszakában. A rendőrök összesen 580 millió forint bírságot szabtak ki és több mint 2800 vezetői engedélyt vettek el"

24.hu/elet-stilus/2009/04/06/zero_tolerancia_kilencezer_jogsit_vettek/

"2009. 04. 06. 14:18
A zéró tolerancia tavaly januári bevezetése óta kilencezer sofőrtől vették el a helyszínen a rendőrök ittas vezetés miatt a jogosítványt. "

eßemfaßom meg áll 2018.08.18. 08:43:01

@LepesMez: "tenyleg, erre a pap-kivetelezeses vitara emlekszem :))))) "

jaja volt ilyen, csak az időpontot igazította félre a 28 éve kitántorgott memóriája a saját ideológiájának megfelelőre.

index.hu/belfold/bor2415/

"2008.01.23. 15:02
Német László, a Magyar Katolikus Püspöki Konferencia (MKPK) titkára levélben fordult Takács Albert igazságügyi és rendészeti miniszterhez az ügyben, hogy a misebor fogyasztását a papok esetében a rendőrök ne büntessék a közúti ellenőrzéseknél.

A misebor fogyasztásának büntetése a katolikus egyházat súlyos helyzetbe hozhatja, ugyanis az igazságügyi és rendészeti miniszter január 20-án életbe lépett úgynevezett "zéró tolerancia" rendelete értelmében a legkisebb alkoholszint kimutatása is a jogosítvány azonnali bevonásával jár. "

2018.08.18. 08:43:22

@M. Péter: A baj az, hogy az általatok, liberálisok által vizionált szabadságból a többség nem kér. És ez már mára eléggé egyértelmű. Jövő ilyenkorra meg még egyértelműbb lesz. A liberalizmusnak semmi köze a szabadsághoz, a demokráciához. mert a liberalizmus diktatúra A dolgok folyása megmutatja, hogy erre egyre több ember jön rá Európában.
Vagyis van remény arra, hogy Európa észhez tér, és megtöri a liberális világrendet. Ehhez nagy segítségünkre van Trump, aki maga is ezen munkálkodik. Kiváló elnök, aki hazában, nemzetben gondolkodik.

2018.08.18. 08:43:32

@Pink Petsch: Igen ez látszik. Naponta bizonyítod te is, meg a többiek is, milyen elánnal álltok ki a szólás-, és véleménynyilvánítás szabadsága mellett. Ha valaki eltérő véleményt fogalmaz meg, az rögtön troll, fideszbérenc, és már reklamáltok is a bloggazdánál, hogy miért engedi be.
Vagy ti ezt hívjátok liberálisul szólásszabadságnak?

flash.gordon · http://kulhonban.blogspot.co.at 2018.08.18. 09:14:56

@gabors: A papos vitára emlékszem de tuti, hogy nem az utóbbi egy-két évben változott meg. :)

Basz-ommm 2018.08.18. 10:36:20

"Elkövettem azt a hibát, hogy éppen szabadságra jöttem haza, én voltam a sofőr. "
LOL, azt követted el hogy ittasan vezettél. Ha ennyire nem érted az itteni dogokat akkor legjobb ha ott maradsz ahol ezeket a dolgokat megértik. Du bist maradni Austria!

HakapesziM 2018.08.20. 08:26:35

Lol. Még arról is Magyarország tehet, hogy elvették a jogsid. Apa, én 25 éve vezetek, Magyarországon mindig is 0.0 ezrelék volt a határ.

Tényleg borzasztó mi megy itt. Ott.

kék madár 2018.08.21. 06:02:08

@HakapesziM: "Magyarországon mindig is 0.0 ezrelék volt a határ. "
Apa, rosszul tudod, ne irj hulyesegeket

kék madár 2018.08.21. 06:04:00

@molimau: gyogyszered elgurult. Trump a demokracia lebontasan es a sajat diktaturaja kiepitesen dolgozik

2018.08.21. 07:29:02

@kék madár: Trump az első amerikai elnök, aki az amerikai nemzet, az amerikai nép érdekeit tartja elsődlegesnek, és nem a globális tőke érdekeit szolgálja, mint elődei. Ez kétségtelenül azzal jár, hogy szembeszáll a liberális világrenddel. Ezzel viszont már nemcsak az amerikai nép, hanem a világ minden népének az érdekében fellép, akiket a liberális vallási rend, szekta elnyom. Vagyis Trump a többség érdekében, a valódi demokrácia visszaállításáért küzd. Ugyan úgy, mint itt Európában már egyre több politikus.
Megértem, ha ez a liberális világrend fenntartóit, híveit rendkívüli módon idegesíti, hiszen mégiscsak az első számú nagyhatalomról van szó. Ha Trump meg tudja törni a liberálisok egyeduralmát az USA-ban az azt jelenti, hogy a liberalizmus halálos sebet szerez, és vége. Remélhetőleg sikerül neki, és fölszabadulunk a liberális diktatúra alól.

kék madár 2018.08.21. 08:11:43

@molimau: "Trump az első amerikai elnök, aki az amerikai nemzet, az amerikai nép érdekeit tartja elsődlegesnek"
ennel nagyobb hulyeseget meg nem olvastam a heten, es meg nagyon az eleje van. Trumpot az egvilagon semmi nem erdekli csak Trump. Halvany goze sincs a demokracia elemeirol, az alkotmanyrol, megrekedt egy 5 eves gyerek szintjen, melle meg a rasszista es fasiszta barat nezeteit sem szegyelli.. Folyamatosan hazudozik, es tudomanytalan eszbonto hulyesegeket tol a twitteren naponta, amitol a sajat tanacsadoi is a fejuket fogjak. Ha barki kriitizalja abba azonnal belerug a legalaptalanabb okokkal es vadakkal,. Nagyon sotet lehet abban a barlangban ahol elsz, hogy ezek nem jutnak el hozzad. Mentsegedre: megkerdezhetem, hogy hany eves vagy?

HakapesziM 2018.08.21. 09:05:35

@kék madár:

És azt is meg fogod mondani, mikor lehetett Magyarországon piásan vezetni, mondjuk az elmúlt 30 évben?

kék madár 2018.08.21. 17:56:16

@molimau: nem tudom hol elsz, de en abban az orszagban, amit Trump nagy erovel tesz tonkre, es ezt nap mint nap a boromon erzem. Olyan baromsagokat irsz, hogy fogalmam sincs mi lehet az agyadban es nem tudom az ovoda melyik evenel kene elkezdenem tenyek alapjan felvilagositanom teged, hogy az alapokig eljussunk

kék madár 2018.08.21. 18:51:50

@molimau: hat talan mert rendszeresen jarok Magyarorszagra, ott eltem 30+ evet, es naponta kommunikalok Magyarorszagrol rokonaimmal barataimmal.
A baromsag kriteriuma egyebkent a bizonyitas, kerlek ird meg, hol irtam baromsagot Magyarorszagrol.
Azt hogy te Trumprol baromsagokat irsz folyamatosan tudom bizonyitani, ha elkezdem sorolni a tenyeket, lemegy es feljon a nap mire a vegere erek es kezdhetem elorol, mert ujra csinal ugyanannyi elmebeteg kart mint elozo nap.

HakapesziM 2018.08.21. 19:10:38

@kék madár:

És? Nem az a kérdés, hogy mennyire büntetik. Magyarországon soha nem volt megengedett ittasan vezetni, úgy, mint egyes nyugati országokban van egy alacsony határ. Más kérdés, hogy a büntetési gyakorlat változik. Autópályán sem büntetnek gyorshajtásért 150 km/h - ig, de attól a limit még 130 km/h. A szesz limit meg 0.00 volt mindig is Magyarországon.

Oops.

HakapesziM 2018.08.21. 19:45:35

@kék madár:

Ezeket én is ismerem, kár keresgélned. Hivatásos sofőr vagyok, benne élek.

Olyat mutass, hogy Magyarországon legális volt valaha is 0.2, 0.5 vagy bárakárhány ezrelék megengedett alkoholszint amivel vezethetsz. Úgy, mint Nyugaton is van jelenleg több országban.

Mindenki tudja, én is, hogy a büntetési gyakorlat szigorodott időközben. Hogy korábban nem vették el érte a jogsit helyben azt is mindenki tudja, én is tudom.

De Magyarországon soha nem volt megengedett ezrelék.

Sean MacTíre 2018.08.21. 21:54:44

@LepesMez: emlékszel az emberarcú fideszes Pokorni esetére a balneológiával? :D Istenem, ha ő ilyen sötét, képzeld milyen a többi.

Legyél te is országfelelős!

Ahol már ott vagyunk: Ausztria, Ausztrália, Belgium, Brazília, Brunei, Ciprus, Chile, Csehország, Dánia, Egyesült Államok, Franciaország, Hollandia, India, Izland, Izrael, Japán, Kambodzsa, Kanada, Kanári-szigetek, Málta, Mexikó, Nagy-Britannia, Németország, Norvégia, Olaszország, Omán, Spanyolország, Srí Lanka, Svájc, Svédország, Szingapúr, Törökország és Új-Zéland.

Jelentkezni (valamint az országfelelősökkel a kapcsolatot felvenni) a hataratkeloKUKAChotmail.com címen lehet.

süti beállítások módosítása