oldaldobozjavitott.jpg

kozelet_hataratkelo_widget.jpg

Utolsó kommentek

Kívül tágasabb!

Nincs megjeleníthető elem

Gazdagisztán

Nincs megjeleníthető elem

2012. november 19. 06:53,  Megtapasztalni az élet minden oldalát 274 komment

2012. november 19. 06:53 Határátkelő

Megtapasztalni az élet minden oldalát

Egy nyughatatlan, állandóan kereső ember írta a mai posztot, aki élt már Londonban, Madridban, aztán hazahúzta a szíve Magyarországra, de kis idő múltán megint felkerekedett. P.A. történetét igazán jól talán a következő mondata foglalja össze: „próbálok a jelenben élni, és amikor csak tudok, hazamegyek, hogy tápláljam a lelkemet is, nem csak a zsebemet".

reptér check in_2.jpg

„Magyar vagyok, 26 éves, egyedülálló lány. Mondhatnám, hogy nő, de nem látom a határvonalat, ami ezt a kettőt elválasztja. Ember vagyok és nőnemű. fehér, Magyarországon születtem, az apukám felmenőit Szlovákiából deportálták kb. 100 évvel ezelőtt.

Vidéken nőttem fel Pesttől nem messze, egy nagyon szép kis városban. Nagyon jó nevelést kaptam, eleinte szegények voltunk, később édesapám cégének köszönhetően jobb életünk lett. Soha nem volt milliós kocsink vagy nagy tévénk és nem jártunk külföldre nyaralni, pedig megtehettük volna. Két testérem van, mindketten lányok és épp boldog életüket élik Magyarországon.

Én 19 évesen eljöttem otthonról, Londonba költöztem, amikor befejeztem a gimnáziumot. Ennek már hét éve. Nincs végzettségem, de már nagyon sokféle munkám volt.

Mindig hazahúzott a szívem

Többször hazaköltöztem, éltem Madridban, körbeutaztam a világot, minden pénzemet erre költöttem. Szerencsém volt mindig, valószínűleg azért is, mert soha nem félelemmel indultam el sehova, inkább bizakodással. Nem a pénz vezérelt, csak látni akartam a világot. Sokat segítettek a szüleim, ezért is tudtam ennyi helyre elmenni.

De akárhol voltam, bármit csináltam, mindig hazahúzott a szívem. Körülbelül négyszer költöztem úgy haza, hogy maradok és elkezdek egy új életet otthon. Főleg a családom hiányzott és a természet.

London elég nehéz város, még így is, hogy már ismerem minden szegletét. Mindenhol ahova mentem sikerült beilleszkednem, kaptam jó munkát és élhettem volna boldogan. Sajnos ez nem volt elég.

Az életet szeretem

Nem az az ember vagyok, aki el tudja képzelni, hogy 50 évig ugyanabban az országban éljen. Én csak nem vagyok ilyen. Főleg egyedül utaztam, voltam Indiában kétszer, második alkalommal 3 hónapot töltöttem el ott, szintén egyedül. Az az érdekes, hogy belül tudom, bárhova elmehetnék és bármit csinálhatnék. Szeretnek az emberek, én meg az életet szeretem.

Amikor Madridba költöztem angolt tanítottam egy nagy cégnek és 22 eurót kerestem óránként. Mégis, 4 hónap után menekültem haza, mert úgy éreztem lehet bármennyi pénzem az nem fog boldoggá tenni, mert a családom nélkül semmi nem vagyok. Csak sodródom az árral egyedül és nem tudom megosztani azt a sok szépet, amit látok, érzek.

Úgy éreztem, be vagyok zárva

Rengeteg barátom van mindenhol a világban, a legjobb helyeken ettem, ittam, buliztam, a legszebb tengerpartokon jártam, aludtam 5 csillagos hotelban és a híd alatt is, volt, amikor 3 milliós kocsim volt, de sokszor volt, hogy nem volt mit ennem. Kérhettem volna bármikor, de nem akartam. Meg akartam tapasztalni minden oldalát az életnek.

Két éve hazaköltöztem, vettem egy lakást Pesten, kaptam egy munkát, ami jól fizetett, volt kocsim és elkezdtem egyetemre járni. Három hónapig tartott. Úgy éreztem, elköteleztem magam egy olyan dolognak, ami igazán nem tesz boldoggá.

Ott ültem a gyönyörű lakásomban és úgy éreztem be vagyok zárva. Budapestre, Magyarországra, hogy ha most ezt végigcsinálom, már nem fordulhatok meg. Visszajöttem Londonba, azóta is itt vagyok.

Nem érzem magam teljesnek

Nem azért mert annyira szeretem, inkább azért mert itt mindenki utazó, itt megértenek az emberek. De itt sem érzem magam teljesnek. Nincs, akiről gondoskodhatok, akinek segíthetnék, ha rászorul. Soha nem akartam itt letelepedni, sokkal inkább vagyok természetjáró, mintsem városlakó.

Megértem azt, hogy az emberek elmennek otthonról, én is megtettem, nem is egyszer, de szerintem ez jó dolog, ha megtanulod, hogy mi mennyit ér. Soha nem fogok lemondani a hazámról, szeretem a magyar embereket, a gyönyörű vidékeket, a nyelvet.

Mindenki elkezdett mozogni az egész világban, felfedezni azt, amit csak a tévében láthatunk. Visszatérünk az igazi gyökereinkhez, a nomád élethez. Ahhoz hogy megismerjük magunkat, meg kell ismernünk a világot, ami körülvesz, ki kell próbálnunk mindent, hogy utána eldönthessük, mi az, ami a legjobbat hozza ki belőlünk.

Ne keseredjenek el

Én sem tudom mi lesz, hol fogok élni, lesz-e családom, és hol lesz, ha lesz. De próbálok a jelenben élni, és amikor csak tudok, hazamegyek, hogy tápláljam a lelkemet is, nem csak a zsebemet.

Nem vagyok gazdag, biciklivel járok dolgozni, minimálbért keresek, nem járok el inni, nem költök semmire. Inkább belső életet élek. Ez segített abban is, hogy megnyugodjak. Amíg van hova hazamenned, addig nincs semmi baj.

Kívánom mindenkinek, hogy találják meg a belső nyugalmukat, ébredjenek fel a világ szépségeire és ne keseredjenek el. Bárhol lehetünk is, az egyetlen dolog, ami életben tart minket, az a hozzátartozóink szeretete irántunk. Anélkül bárhova megyünk és bármit csinálunk, elveszettnek fogjuk érezni magunkat a világban."

Gyere és csatlakozz hozzánk a Facebook-on!
Ha inkább levelet írnál, elmesélnéd a személyes történeted,
azt a következő címen teheted meg: hataratkeloKUKAChotmail.com

Címkék: Magyarország London Anglia Spanyolország Nagy-Britannia

A bejegyzés trackback címe:

https://hataratkelo.blog.hu/api/trackback/id/tr854913853

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kert születik, I. felvonás vége 2012.11.19. 12:32:23

Nem vesztünk el, csak egy kicsit leragadtunk a kertben. Megfogadtam, teljesítettem: a kert megásva, hogy szerénytelenkedjem egy kicsit, "Be van fejezve a nagy mű, igen. A gép forog, az alkotó pihen." . 2012. november 18. 13 óra 58 perc. Tapaszt...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kriosz 2012.11.19. 17:21:51

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Hát, most őszintén ha a fészbuk adja a jó számítógépes-internetes készséget akkor az már régen rossz.
Ezek szerint a kis tinik tömkelege akik az életük 90%-át ott töltik netzsenik? De ha megkérdezem hogy tetülassú a gépem , vajon mitől lehet még azt sem tudja hogy hol keresse ;)

váj mí 2012.11.19. 17:24:46

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Ahham, és azt akarod mondani, hogy ezt azon mérik le, hogy van-e valakinek FB regisztrációja vagy se nem? Ahham, baszott profi nálatok a HR.

Ami meg a magánéletet illeti, ha megosztod, posztolsz, lájkolsz meg amit még szoktak arrafelé, máris ott éled a magánéleted egy jelentős részét. Ha meg nem teszed mindezeket, akkor minek regisztrálsz? A barátaidnak, ismerőseidnek telefonszámuk és e-mailcímük feltehetően van, hogy tudjátok tartani a kapcsolatot.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.19. 17:25:21

ja es indiaba jar nyaralni, meg egyiptomba a piramisok vegett

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.19. 17:25:24

@kriosz:

Igen, pont erre jó a FB is. Ez az egyik fő funkciója: kapcsolattartás távolibb ismerősökkel.

Egyik régebbi hobbim volt a családfakutatás. Nos, a FB segítségével ma már egt csomó olyan rokonomat is felleltem, akiről a nevén és születési évén kívül semmit sem tudtam.

Aztán számomrta a FB másik fő haszna, hogy fel lehet iratkozni hírforrásokra. Pl. nem lenne időm minden nap háromszáz médiát végignézni, de így megjelennek a hírfolyamban e médiák főbb hírei.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.19. 17:27:26

@kriosz:

"Ezek szerint a kis tinik tömkelege akik az életük 90%-át ott töltik netzsenik?"

Logikai hiba.

Abból, hogy minden kutya emlős, nem következik, hogy minden emlős kutya.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.19. 17:29:22

@váj mí:

Mint vázoltam, számomra 2 fő funkciója van:
- távoli ismerőkkel kapcsolattartás,
- hírforrások, különféle médiák követése.

Mindez SOKKAL bonyolultabb lenne FB nélkül.

váj mí 2012.11.19. 17:29:41

@hagyma: Te, leszakadhatnál már a melómról, Megnyugtatásodra közlöm, a családom, a barátom, a barátaim, ismerőseim tudják mit dolgozom. Nem azért nem vagyok fenn iwiwen vagy facebookon, mert lányokkal dolgozom, hanem mert nem érdekel. Sosem érdekelt.
Nem szerepelek telefonkönyvemben, mert az albérletben nincs vezetékes telefon. Feltöltő-kártyám van, mindig is az volt, akkor is, amikor más volt a munkám. A társasház meg olyan, hogy nem nevek vannak a postaládákon, hanem lakás-számok. Mna.

Globetrotter2014 2012.11.19. 17:30:33

Egy éléggé IT orientált cégnél dolgozom. Az emberek többségének nincs FB porfilja. Akinek van az sem a munkatzársakkal osztja meg.

Az FB privát.

Amit @maxval, a gondolkodni próbáló birca: ír arra kulútűltakk körökben ott van a Linkedin.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.19. 17:30:50

@váj mí: hetente egyszer felnezek?
ha meg akarok osztani mindenkivel egy videot
akar magamrol is vagy ahol jartam?
nehany fotot ha voltam valahol, vagy csak erdekes?
ha mastol is szivesen megnezem?
ha a focicsapatomnak van rajongotabora, es megbeszeljuk, hogy nyert tegnap a buccaneers?
/nagy makkal, de nyertunk:)/
stb stb stb
attol hogy valaki az FB-n van nem ott eli az eletet
en sokat vagyok a net-en mert ha nem melozok irom a konyvemet es ilyenkor nezegetem az amcsi ujsagok mellett az indexet is
de kb hetente megyek az FB-ra
a nejem minden nap felnez
a csaladja kentuckyban, Kansasban stb.
nem biztos hogy ejjel 10-kor hazaer es felhivja a lanyat, hogy vagy?
igy meg ott a foto az unokajarol, par sor, hogy mi tortent
3 gyerek 3 unoka 9 testver a baratokon kivul
nem egyszerubb ezt atnezni melo utan, mint m
felhivni minden nap mindenkit?

váj mí 2012.11.19. 17:32:02

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
Ez rendben is van, csak ne jelentsünk már ki hülyeségeket, hogy aki nincs fenn egy ilyen közösségi izén az antiszoc, pszichopata hacker, aki ráadásul a számítógéphez, nethez sem ért.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.19. 17:32:45

@váj mí:

"Ami meg a magánéletet illeti, ha megosztod, posztolsz, lájkolsz meg amit még szoktak arrafelé, máris ott éled a magánéleted egy jelentős részét."

Átlag hetente 2-3 alkalommal szoktam megosztani és lájkolni.

A cikkeim a blogprofilomon jellenek meg, nem a személyesen. Ha rámész a honlapomra, ott a FB-blogprofilom látható. Van aki feliratkoztak FB-vel, bár a többség inkább az emailes követésre iratkozott fel.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.19. 17:32:49

@váj mí: en ra se szakadtam
ironia jel hol van a gepen?:)
en fenn vagyok az FB-n
blogom van, bar haldoklik
van vezetekes telefonom, mert nekem fontos
es itt is csak szam van az ajton es a postaladan
oda nem irom ki a nevem, mert minek?

váj mí 2012.11.19. 17:35:16

@hagyma: Te, ezzel nincs baj, de bizony a magánéletetek jó része fenn van a neten, nyilvános felületen. Ennyi. Én nem szeretném megosztani ezeket a dolgokat az összes ismerősömmel, és kíváncsi sem vagyok a nyaralási képeikre. Akiére igen, az elküldi mailben.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.19. 17:35:42

@ZF2: az IT orientalt cegeknel fejletteb organizmusok dolgoznak
mi hetkoznapi emberek vagyunjk:)
nekunk van FB-nk

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.19. 17:41:13

@váj mí: najio de mit nevezunk maganeletnek?
amaganeleted zajlik az utcan, amelohelyeden, a boltban es mindenhol
az FB-n is folyhat
megosztok egy videot, feteszek egy jol sikerult fotot maryrol egy jo kirandulas utan
mi a baj
ez a magnelet kozelet is
aki az intimm szferajaba beenged , az mas kerdes,
/amugy rolad egesz sokat tudni FB nelkul is:)/
nade ez is mindenkinek a sajat dontese
van aki a faszat rakja fel, vagy fegyverekkel pozol
de ez nem azt jelenti, hogy mindenki erre hasznalja
az egeszseges tavolsagtartast meg lehet orizni FB-n is es el lehet jatszani, csak ha reszegen tantorogsz az utcan, maximum nem 2000=en lajkoljak, csak a kocsmabol hazavivo uton a lakossag, meg a szomszedok lajkoljak, hogy utod az asszonyt palacsintasutovel
ilyen erobvel oneletrajzi regenyt sem szabad irni, mert kiteregeted a privatot
pedig de sok jo ilyen regenyt olvastam
ebben a mufajban Kassak a kedvencem
de a modern irodalomban is van par

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.19. 17:43:34

ja ugye Esterhazy a Harmoniaval
nem tudom fent van e az FB-n de tuti tobbet megtudtam rola a konyvei utjan, mintha fent lenne
arccal, nevvel, cimmel

kriosz 2012.11.19. 17:43:37

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Na és nincs is ezzel semmi baj:) te sem vagy fészbuk függő:)
Ne húzzunk már egymásra hülye kliséket. Biztos van olyan oldala is a fészbuknak ami hasznos, megint csak arról van szó mint az egész internetről hogy ki mire használja. De attól mert még fent vagy v. nem vagy fent nem vagy ilyen vagy olyan.
DE én bevallom amit a fiatalok nagy többségénél látok hogy hogyan használja mondjuk a fészbukot na az fura. Hogy az az első reggel hogy ki és hányan és lájk meg mittudomén mi amit két perccel előtte kiraktam és ha senki sem lájkolt akkor?( és mennyi barátom van és stb. amúgy meg a "barátokkal" élőben alig tartja a kapcsolatot na az az antiszochi és még csak nem is tud róla.

Na, mindegy ez is ilyen dohányzós téma :)

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.19. 17:44:32

@váj mí:

Nyilván ez nem egy örök isteni törvény, hanem csak statisztikai valószínűség. Dehát a HR ez alapján dolgozik.

Korábban történt. A régebbi cégnél, ahol dolgoztam Szeredőcön, állás hirdettek és az egyik feltétel a magyar nyelv anyanyelvi szintű vagy ahhoz közeli tudása volt. Én találtam is egy román-magyar gyereket. Gyerek akart is dolgozni. Átment minden teszten. Aztán jött egy végső interjú a fő-HR-essel. Soha nem hívták vissza a gyereket, majd a végén 1 hónap múlva emailt küldtek neki "sajnos nem Önt választottuk". Ez nem volt igaz, mert ő volt az egyetlen megfelelő jelentkező. Inkább hagyták a pozíciót betöltetlenül! Megkérdeztem a HR-es barátnőmet miért történt ez. Azt válaszolta "instabil egyéniség, nem maradt volna úgyse sokáig, felmondott volna, valószínűleg el is költözött volna más országba". A vicc: a gyerek tényleg más országba költözött 4 hónap múlva! Azóta elhiszem, hogy a HR az egy szakma.

váj mí 2012.11.19. 17:46:53

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Értem én, nem is mondtam, hogy ez baj lenne, de az ellenkezője (ha valakit nem érdekelnek a közösségi oldalak), miért lenne az?

@hagyma: Például nekem az már magánélet, ha kidöglöm valahol a tengerpartra egy szál semmiben napozni. Azt legfeljebb a barátom lájkolja, ha lehetséges.
Ja, rólam sok mindent lehet tudni, csak azt nem, ki vagyok valójában.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.19. 17:47:32

@kriosz:

A jelenség ismerős. A saját kisebbik fiamat kell csak néznem (16 éves). Nála napi szinten száz körüli a lájkolás és a megosztás, 95 %-ban totális ostobaságok. Eleve nála a FB mindig be van kapcsolva.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.19. 17:49:55

@váj mí: meg fogsz lepodni
nem posztolunk ki Maryvel meztelen kepeket egymasrol
ez nem az FB-re valo
vagy azt hitted az egy erotikus oldal?

Globetrotter2014 2012.11.19. 17:49:57

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: FB-n csak exkolégák vannak, akikkel már nem dolgozom. És ők is korlátozott hozzáéférssel.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.19. 17:52:10

@váj mí:

Nálam ez fordítva működik. Mint hihetetlenül népszerű internetes egyéniség, valódi adatokat használok a neten. (Több mint 20 éve foglalkozom a nettel!) Viszont mivel kénytelen vagyok bérmunkásként is robotolni a neten, így ez konfliktust okozhatna, ezért a munkaadó nekem engedélyezte, hogy álnévvel dolgozzak.

Pont fordítva mint mások. akik a munkahelyen használják valódi nevüket, a neten meg anoním nickek.

kriosz 2012.11.19. 17:52:23

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Engem bevallom elszomorít, ott látom görnyedni a szobában a gép fölött és igen jó dolog az internet meg a gép de ha visszaemlékszem saját magamra, nem görnyedés volt hanem rihegés röhögés és jó kis dumálgatások élőben.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.19. 17:52:42

@váj mí: ezt mondom, es a magneleted jelentos resz kint zajlik az utcan es a melohelyeden stb.
a maganelet nem egyenlo a privat szferaval
es nyugodj meg, nem teszem ki a nyaralasunk fotoit
de egy jol elkapott kep lehet klassz
most eppen 3 honapja folyamatosan viragzik a hibiszkuszom es le kellett fotoznom, hogy megosszam
meg a multkor a rakottkrumplimat mert qrwa jo lett:)

váj mí 2012.11.19. 17:53:13

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Hm, én alapvetően nem vagyok egy nagy HR rajongó, összesen eddig három olyan HR-ssel találkoztam, akikről el is hittem, hogy értik is, amit éppen csinálnak, és nem az egyetemi tanulmányaikat próbálják kétségbeesetten felidézni.

kriosz 2012.11.19. 17:53:46

Na, én is elkezdtem ezt a bezzem az én időmben :)))
Lehet hogy néha anyámnak igaza is volt? :))))

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.19. 17:55:07

@ZF2:

Nekem 80 %:
- exkollégák és jelenlegi kollégák,
- volt iskolatársak,
- közeli és távoli családtagok, rokonok.

A maradék 20 % pedig olyan, akivel a neten kívül sosem találkoztam, jellemzően egyes blogtársak, kommentelő társak, egyéb rajongók...

váj mí 2012.11.19. 17:56:44

@hagyma: Ez csak egy példa volt. A bikinis képemet sem szánnám közösségi oldalra, de persze én konzervatív vagyok. Sem az ebédemet, sem a lakásomat, sem semmilyen hasonló dolgot, mert nekem az már privát szférám. De mondom, én konzervatív vagyok.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.19. 17:57:56

@kriosz:

Változnak az idők. Annak idején nekünk is azt mondták, hogy "bezzeg, a mi időnkben". Ennek a "bezzeg a mi időnkben, nahát ezek a mai fiatalok, romlásba rohan a világ" szövegnek az első írásos nyoma az i. e. II. századból származik, Rómából.

váj mí 2012.11.19. 17:58:19

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Hm, nem rossz Virtuália, de nekem a valódi világ jobban bejön.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.19. 18:00:24

az volt mar, hogy a poszt kamu?

kriosz 2012.11.19. 18:02:08

@váj mí: akkor ezt most lájkolom :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.19. 18:03:43

@váj mí: konzervativ no nem dolgozik kupiban, foleg nem napozik meztelen a tengerparton
ez ellentmondas
furdoruhas kepeket sem osztunk meg, bar azt a starandokon eleg gyakran latni eloben
nem ertem a gondot
en sem az ebedemet osztottam meg, a rakottkrumpli vacsora volt
a lakasomat meg szeretem
aki akarja megnezheti videon, de anyamon kivul senkit nem erdekelt, ezert is neki keszitettem:)

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.19. 18:05:22

@kriosz:

Szüleim 70-éves korosztálybeliek, Mindkét szülőmnek van FB-profilja. Sőt apám kifejezetten aktív, politikai cikkeket szokott megosztani.

Persze nyilván érződik a korosztályok "harca".

A két fiamnak az összes iskolatársa, haverja fent van a FB-on. Oké, nem az összes, de 95 %, csak az "elvből nem kell FB" csoport hiányzik.

Az én korosztályomban más a helyzet. Iskolatársaim, ismerőseim csak kb. 60 %-a van fenn.

Szüleimnél meg 15-20 % körüli az arány. Anyám szervezte tavalyelőtt saját 50-éves érettségi találkozóját. A telefonkönyv hasznosabbnak bizonyult, mert alig az osztálytársak 20 %-ának volt FB- vagy IWIW-profilja.

váj mí 2012.11.19. 18:07:08

@kriosz: oszd és ezerrel ;)

@hagyma: Ládd, én ilyen ellentmondásos személyiség vagyok.
A lakásod meg majd csak érdekelni fog valakit anyudon kívül is, ha sokat osztod. Annyi időre, amíg kipakolja, biztosan.

váj mí 2012.11.19. 18:08:02

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Azt nem, de ha te fordítva csinálod ... ;)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.19. 18:12:33

@váj mí: ah nincsenek nagy ertekek otthon
az is biztositva...
kp-re, festmenyekre senki ne szamitson:)
butor se nagyon van, de akinek az a'gyunk kell , meg a beepitett szekreny...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.19. 18:13:35

@váj mí: ja es ez OK is, csak ne tartsa magat konzervativnak
mert akkor en mi vagyok?

váj mí 2012.11.19. 18:18:10

@hagyma: Ultrakonzervatív exhibicionista beütéssel ;)

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.19. 18:30:30

@hagyma:

Én is konzervatív vagyok, de szeretem az erotikus fényképeket.

kriosz 2012.11.19. 18:30:35

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Gyerekeimtől tudom hogy az itteni összes szülő fent van a fészen, én csodabogárnak számítok de gondolom ezt betudják hogy külföldi :)
Elvből?? Á egy fenét, nem is tudom mi az amit elvből csinálok v. nem :) Tényleg nem érdekel.Amit akarok az így is megtalálom, aki érdekel azzal próbálom tartani akapcsolatot de hogy az akivel talán öt éve egy szót sem beszéltem merre nyaralt, v. milyen ügyesen rajzol a gyereke abszolut nem érdekel.
Viszont mekkora egy biznisz lett, ügyes!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.19. 18:34:51

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: en nem kifejezetten szeretem, tehat nem vadaszok arajuk, de gondom sincs veluk
de hogy jott ez ide?
en arrol beszeltem, en mint konzervativ nem szeretnem ha a felesegem kupiban dolgozna es a tengerparton meztelenul napozna:)
ja es egyik dolgot sem nezem le
mindenki a maga erkolcseinek a kovacsa:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.19. 18:36:41

vagyis kicsit azert lenezem:)

Globetrotter2014 2012.11.19. 18:56:05

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: akkor a FB előbb utóbb ki fog nyírni, mert megsérted a ÁSZFüket.
@hagyma: nem, a Linkedin pont nem az IT kockák gyűjtőhelye.

Ugyandehogy (törölt) 2012.11.19. 19:00:47

@hagyma:
én megnéztem, és tetszett. és mára ígértél újat.
:)

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.19. 19:08:53

@ZF2:

"akkor a FB előbb utóbb ki fog nyírni, mert megsérted a ÁSZFüket"

Tévedsz. Teljesen legálisan csináltam mindent a FB-on. Nézd meg, van lehetőség blogprofilok létrehozására.

(deleted) (törölt) 2012.11.19. 19:14:34

Hát, volt tévénk, de már 10 éve nincs. Jó helyette az internet. Amikor lett iwiw, regisztráltam, aztán ahogy megtalálták az amúgy informatikai analfabéta ismerősök és ismerősök ismerősei, és mindenki mindenkit körbejelölt és ömlött a szutyok az üzenőfalra, vagy minek hívták, akkor töröltem magam, és nem hiányzott egy percig sem. Volt már facebook ugyanis, és akkoriban 30-40 igazán barátom volt ott. Ez ment nagyjából két évig, majd egyszercsak elkezdtek az iwiwről ide átözönleni az informatikai analfabéta ismerősök, és újból - sértődős levelek terhe mellett - körbejelöltek mindenkit. Most már majdnem mindenkiről "le vagyok iratkozva", vagyis nem látom a bejegyzéseiket, de akkor minek? Van néhány hírfolyam és ennyi. Ráadásul ha valamit megosztok, akkor egyszerűen nem lehet úgy beállítani, ahogy én szeretném, hogy kik lássák (mint körök google pluson), és hiába törlök valamit, nos a törlés szinte lehetetlen. Nem tetszik. Úgyhogy hajlok afelé, hogy megmarad a már meglévő linkedin, ezt is kezdik felfedezni az emberek, de talán ebből nem lesz olyan roham, mert ez nem a cuki/vicces képek megosztásának helye, illetve van google plus, ami még nem teljesen az igazi, de legalább vannak körök, és tényleg működik.

Mindezt leírni csak azért, mert szerintem létezik a közösségi oldalak "evolúciója", és nekem úgy tűnik, hogy egyre több ember mozdul a "szakosodott" oldalak irányába.

Ja és Facebook regisztrációt a kommenteléshez légyszi ne :)

Globetrotter2014 2012.11.19. 19:27:03

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: ennyire nem akartam részletezni. De akkor képben vagy :)

2012.11.19. 19:30:58

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Akkor jópár profi szakembert bukhattok így, ugyanis sokan nincsenek fent (én sem). De persze ez minden cégnek a maga döntése. Mindenesetre nekem a komolyabb beosztásban dolgozó ismerőseim túlnyomó része nincs a FB-on, csak a LinkedIn-en és/vagy a Xing-en.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.19. 19:45:14

@Nyulz of the World: miert a linkendin a komolyabb beosztasuak facebookja:)
muhahaha

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.19. 19:53:40

@Babette_: najo de ha en megigerek avalamit, az nem biztos hogy ugy is lesz
viszom ha megeskuszom ra...
akkor se
jut eszembe eskudni kellett a jo multkor az FNI-nal es veletlenul a bal karomat tettem fel
majdnem elzavartak:)
\/irok egyet keppel videoval, ahogy meg lesz az utolso papirom:)/
erre szavamat adom:)

NIKI LAURA 2012.11.19. 20:58:15

Bammeg hagyma,évek óta olvaslak ,szinte minden bloghoz hozzászólsz.
Felmerül a kérés:magyar oldalon vagy állandóan,magyar Tv nézel neten,magyar hireket olvasol szabad idődben!
Vajon hogy szocializálódtál az Usa-ban?
Ott kellene a hireket ovasni,ottani emberekkel beszélgetni,ott kellene részt venni a mindennapi ÉLETBEN!
Ha igaz is amit korábban irtál-tak,hogy évekig menekültél az Usa-ban,illegálisan tartozkodtál,majd egy névházassággal maradhattál!!..Hát becsüld meg magad HAGYMA koma,és ne frankozd magad,mert ez ennyi év után is visszaüthet,hidd el!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.19. 21:04:42

@NIKI LAURA: sorolnad a minden blogot?
segitek
homar/ oshomaros vagyok/
a sajatom
meg meg nem szunt a malackaraj, de mar reg megszunt
es a par honapja a hataratkelo, mert en is emigrans vagyok, igy erdekel
anyad maradt itt nevhazassaggal, es finom voltam...
mi uthet vissza idiota?
esetleg en neked, de hat nem vagyokl eroszakos tipus
ugyhogy pszt..
teket izi
/ ps. ha beszelsz angolul szivesen elkormanyozlak amerikai blogokra, ahol elek netes eletet/

niki laura koma:)....

NIKI LAURA 2012.11.19. 21:10:13

@hagyma: Te irtad a hataratkelon,hogy illegalisan voltal egy darabig.
Erre irtak a "Thai"posztban,hogy valami öreglányt vettél el a statuszért.
Ne aggodj,sokan vannak igy,ez nem ciki.
Ehez senkinek semmi köze,de ne add elő itt "nem tudni magyar,en elni itt 15 ev"féle stilust.
Kanadaban ha kiderül,hogy anno illegális volt a statuszod,elveszik a késöbbi allampolgarsagot is.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.19. 21:17:55

@NIKI LAURA: most tenyleg ki akarod harcolni a q.anyad minositest?
az en oreglanyom egy csodalatos no, Mary, eletem szerelme
es nem statuszert vettem el
de nem is tudom, mirt pazarlom idomet egy idiotara
ha felmesz a blogomra lathatod
csovestol enned a kukoricad ha ilyen nod lenne es nem otthon rejszolnal niki lauda fotoja elott

itt mar kiderult, mikor beadtam a papirjaimat be kellett vallani 6 evet illegalisan meloztam, az FBI-sok elismeroen csdettintettek:)

engem basztathatsz, de a felesegemet meg egyszer a szadra ne vedd
erre most csak kerlek

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.19. 21:19:40

ja es sejtem ki vagy a 29-es hozzaszolasoddal
vigyazz el ne szakadjona z a bizonyos cerna:)
kiskoma

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2012.11.19. 21:21:26

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

Kérdezem én : milyen elönnyel jár egy facebook profil ?
Ugyanis én kiadok másoknak információt ( ergo : ADOK valamit ), de ezért semmit nem KAPOK.

LinkedIn profilom az van, de csak azért, mert ott fejvadászokkal meg volt ( és jelenlegi ) kollegákkal tarthatom a kapcsolatot, aminek monetáris elönyei vannak.

Egyébként az igazán jó kollegáimnak egyiknek sincs facebook profilja, csak linkedin.

A másik dolog meg : nem tudom, miért baj ha valaki "rejtözködö". Én azt inkább bölcsnek mondanám, hiszen tudja, hogy az információ érték. ( Rólam p.l. nincs fenn fénykép, telefonomat meg titkosítottam, linkedin-ben a jelenlegi munkahelyem pedig "virágnyelven" szerepel. )

Semmire sem tartom azokat, akik a magánéletüket stb a nagy nyilvánosság elé tárják. Ostobák.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.19. 21:21:51

tipikus fake nick 2009-es regisztralassal
hehehe:)
mindig imadtam a frusztralt idiotakat, de hogy miert mindeig engem talal meg egy barom?
tessek, fotot, cimet Ip-t prezentalni
ja attol felsz?
idiota

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.19. 21:25:34

@Scaramella va alla guerra:
de az mitol maganelet, hogy felteszem a fotomat
a varosomat a melohelyemet?
mi tortenik?
Te bezarkozva elsz?
igen ez en vagyok Hagymasi Tivadar 50 eves
Asheville NC banquet server, egy csodalatos no ferje, egy remek figyermek apja
szep lakast berelunk egy to partjan, van 2 kocsink
mit kene ezekbol titkolnom?
ettol vagyok ostoba?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.19. 21:29:19

es ezek a csodalatos fustolo hegyek
3 unoka
/csak felesegi agon, a fiam, meg toketlenkedik/
a kedvenc csapatom a tanmpa bay buccaneeres
szeretm a sort
es a jo steaket
hu most nagyon kiteregettem a maganeletemet:)
holnap paprikaskrumplit fogok fozni
januarban megyek allampolgari vizsgara
csutortokon thanksgiving
ua szta micsoda szemlyes infok:)

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2012.11.19. 21:29:49

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
Ja tényleg : TV-m sincs, mert minek.
Az internetet pedig nagy részben (amúgy méregdrága) szakkönyvek és szakcikkek letöltögetésére használom. Amiböl természetesen hasznom van.

majd ha a facebookból is hasznom lesz, majd akkor ...

Nálunk egyébként a felvételi szakmai : nincsenek bullshit HR kérde'sek ( hogy hol látja a jelölt magát 5 év múlva, meg miért akar nálunk dolgozni - nyilván kirúgták vagy nem keres eleget ). Vannak viszont matematikai és programozási tesztek. Meg a jelölteket a PhD-jükböl vett anyagokkal vallatják. Semmi HR nonszensz, semmi szöke P&O nonszensz, stb. Ha a jelölt szakmai tudással rendelkezik, tud velünk együtt dolgozni (ez az interjú alatt kiderül) és jól bírja a stresszt, akkor felveszik.

Ja igen : az sem hátrány ha a jelöltnek van ( absztrakt ) humorérzéke, és ha a középkori pesitsjárványok tanulmányozása a hobbija ;)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.19. 21:33:48

@Scaramella va alla guerra: es ha esetleg valakinek mas az erdeklodesi kore?
akar nezni ameikai footballt?
x faktort
voicet?
atyauristen!!!!!!!!!
pedig a felesegem szereti
akkor ne legyen tv
ne nezze meg naponta az unokait az FB-n?
komolyan nem ertem
ne nezzem meg a hiradot reggel a tv 4-en
hogy hany fok lesz es mi tortent tegnap ejjel es mi fog ma?
erre a tv van kitalalva

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2012.11.19. 21:35:12

@hagyma:

Nézd, soha nem lehet tudni, hogy ki hogy és milyen célból aggregálja az infót.

és az neked hasznos-e vagy sem.

Szeretem ha az interneten csak olyan anyag van rólam, amiböl a nekem megfelelö képet lehet rólam kialakítani. ( Természetesen a cikkeimen ott van a nevem, a szakmai konferenciákon is ott van a nevem, valamint az is hasznos, ha jó szakemberekkel együtt említik a nevemet. Satöbbi )

Akkor vagy ostoba, ha nem látod be, hogy a sok infóból sok kombinációs lehetöség van, ami neked nem biztos hogy kedvezö. Minél kevesebb ( lehetöleg szürt ) info, annál jobban tudod az image-det ápolni. Ami igen hasznos.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.19. 21:36:59

nem nem mi egyszeruek vagyunk
meregdraga szakcikkeket toltunk le reggel hatkor zuhanyzas es kv-zas kozben
nem tv-t nezunk, nem
bullshit
ma reggel is mondtam 6-kor Marynek, hogy hagyd mar azt a kurva tv-t mikor itt mezopotamiaban talaltak egy kettospattanasos seggu makit, es tuti attol szarmazunk

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.19. 21:38:59

@Scaramella va alla guerra: en tuti ostoba vagyok
de ezt nem is tagadtam
en nem irok szakcikkeket
en kefelek, eszek, iszok, dolgozom, apolom a csaladi kapcsolatokat, a haverokat
leszarom az imagomat
ennyi

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.19. 21:40:42

@Scaramella va alla guerra:

Számomra ez:
- távoli ismerőkkel kapcsolattartás,
- hírforrások, különféle médiák követése.

"Semmire sem tartom azokat, akik a magánéletüket stb a nagy nyilvánosság elé tárják."

A FB-profiloddal azt tárod fel, amit akarsz.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.19. 21:43:12

na majd holnap jovok hatha lesz egy olyan bejegyzes ami arrol szol ami a blog celja, gondolom en
apu penzen turitaskodunk az mas kerdes
meg hozzakoltunk ezt-azt

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.19. 21:45:41

@Scaramella va alla guerra:

"TV-m sincs, mert minek."

Nekem van és használom is. Szeretek filmekt és műsorokat nézni,

Persze nézhetném számítógépképernyőn is, de az kényelmetlen lenne. S a filmekkel nem lenne gond, mert le lehet tölteni őket, de sok műsor nincs fenn a neten.

Így szükséges a tévé.

interpreter 2012.11.19. 21:46:59

@hagyma: Ne haragudj,én nem bántani akarlak.
6 év illegális U.S.A tartozkodással te nem fogsz állampolgársági vizsgára menni.
Bizonyára ismered az U.S.A törvényeit,illetve az Alkotmányt.
Ezt az országot te becsaptad,törvényeit kijátszottad.
Na mind1,nem rám tartozik...

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.19. 21:47:27

@Scaramella va alla guerra:

"majd ha a facebookból is hasznom lesz, majd akkor ..."

A legtöbb dolog, amit csinálok nem hoz nekem SEMMILYEN ANYAGI hasznot.

Ha viszont nem csak anyagi haszonról beszélünk, akkor a FB sok hasznot hoz nekem.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.19. 21:52:29

@Scaramella va alla guerra:

Ha adatokat akarnak rólad komolyan gyűjteni, úgyis összegyűjtik, ezt te is tudod.

Én igyekszem semmit sem titkolni, ez tűnik a legbiztosabb módszernek.

Az meg, hogy a FB, a Google vagy bárki más valamilyen módon hasznosít rólam valamit nemigen érdekel. Semmi károm nem származik belőle.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.19. 21:56:56

@hagyma:

Nem töltesz le hajnalban szakcikkeket a netről és tévét nézel???
S ezek után arra számítasz, hogy állampolgárságot kapsz??? Örülj, ha nem deportálnak ilyen múlttal!!!
:-)

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2012.11.19. 21:59:09

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
Ó persze hogy összegyüjtik.

Én is összegyüjtöttem a volt kollegám új fönökéröl ( pedig neki sincs se facebook se linkedin profilja ).

Nade az azért mégiscsak ostobaság, hogy te saját magad szolgáltatod tálcán az adatokat saját magadról, nem ? Haverokkal lehet skypeolni ( természetesen a regisztrációs nevemnek semmi köze sincs a valódi nevemhez, stb, stb )

Filmnézés meg unalmas. Akkor már inkább könyvolvasgatás. Na mindegy, de gustibus non ...

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2012.11.19. 22:01:42

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

Mondjuk tényleg csodálkozom, hogy a jenkik ilyen liberálisak, hogy egy illegálisnak elismerik az illegalitásban töltött éveit. Föleg 9-11 meg a nagy talibánozás és arab-para óta. Nade mindegy, nem rám tartozik.
Mint ahogy az sem, hogy emberünk még fennhangon hirdeti is mindezt magáról.

Én biztos nem tenném, de ez is az én dolgom.

think different 2012.11.19. 22:02:33

@hagyma: 'a feleslegesen trollkodok engem nem erdeklo blogposztok alatt' kimaradt a felsorolasbol :D

pappito · http://pappito.com 2012.11.19. 22:13:32

@váj mí: "De egyáltalán, miért kell ezzel foglalkozni? Neked vagy a többi kommentelőnek? Mi közöd van hozzá akár említés szintjén is, hogy ő ezt az életmódot miből finanszírozza? A poszt nem ennek a bemutatásáról szólt, hanem egy életstílus leírásáról. Mi a halál véreres nemiszervének kell rögtön azt boncolgatni, hogy miből? "

Én nem a zsebében turkáltam, már leírtam tegnap. Csak egyszerűen ez nem az a határátkelés amiről a blog szól. Nyaralgat, utazgat, hol itt, hol ott. Aztán hazamegy. És újra mondom, nekem ez nem okoz lelki problémákat, csak nem értem mit keres itt, ez a blog a külföldön boldogulásról szól leginkább. A poszt meg nem.

nem szoktam más zsebében turkálni

pappito · http://pappito.com 2012.11.19. 23:12:22

hú, most értem a végére, mára FB bashing lett a dolgoból :)

(btw itt a komoly HR-es csekkolja a Linkedin-t és ránéz az FB profilra, hogy van-e megosztva fekvehányós kép. de ez csak töredéke annak amit csinál)

PANGEE 2012.11.20. 00:15:26

Üdvözlet!
Nagyon érdekes gondolatokat kaptam vissza erről a postról, köszönöm a jókat is és rosszakat is, rávilágítanak a lényegre, amit én nem tudtam kifejezni. Persze hogy az ember elábrándozik és elgondolkodik hogy hogy is lehetett, mi hogyan történt, de csak annyit tudok mondani hogy szerencsém volt. A szüleimtől kaptam a lakást, akik megdolgoztak érte, a kocsimat is tőlük kaptam, sőt az egész életemet. A pénzemért 19 éves korom óta megdolgozom, amiért nem, az az ég ajándéka. Hiszek abban hogy amit adsz azt egyszer visszakapod. Lehet külföldön dolgozni képesítés nélkül, folyékonyan beszélek angolul és el tudom adni magam. Az angol tanítás munka Madridban volt, a Telefonica nevű cégnek ahol egy barátom dolgozott és ő ajánlott be. Ezért nem kellett a papír. Mivel Londonban éltem sok barátom lett akik visszaköltöztek a hazájukba és sokszor mentem őket meglátogatni. Így olcsó volt és körbejártam a világot. Mivel nyitott ember vagyok, engem is befogadnak. Jöttek többen is hozzám Magyarországra. Azért írtam be mert nagyon megtetszettek a levelek, és inspiráló volt amiket olvastam. Leírhatnám a tapasztalataimat minden egyes országból, de minek, az emberek úgyis oda mennek ahova az élet sodorja őket. De ha már a pénznél tartunk, Londonban 1300 fontot keresek havonta, kemény fizikai munkával nőként, 50 órát dolgozokl egy héten, biciklivel járok dolgozni, bent eszek a munkahelyemen, így kb. heti 50 fontot költök. Nincs tv-m 7 éve, sem mikróm. 4-en lakunk egy 3 szobás lakásban, ami otthon panel minőségűnek mondható. 400 fontba kerül a szobám számlákkal együtt. Eddig 600 fontnál járunk, mondjuk hogy csak 500 at minden hónapban el tudok rakni. Voltam Thaiföldön 2 hetet tavaly, ez 1000 fontomba került mindennel együtt. Nem hotelban szálltam meg, hanem egy banán kunyhóban. Ázsiában sokkal kevesebből élsz meg mint Európában. Indiában a legolcsóbb jegyet vettem a vonatra, és a helyiekkel utaztam. A megállókban például kis feles műanyag poharakban árulták a chai-teát. Kaptam egyet a mellettem ülő úrtól, aki nem hagyta hogy kifizessem. Amikor elindult a vonat mindenki elkezdte kidobálni a pohárkákat az ablakon..bámulatos látvány volt, ahogy repül a sok száz pohár, a gyerekek meg gyűjtik össze őket a peronon. Na ezek azok a pillanatok amiért nem a Tv ben kell a travel channelt bámulni, hanem értékelni a világunkat. Ezért nem tudok egy olyan multi cégnek dolgozni ami állatokat öl, tönkretszi a mezőgazdaságunkat vagy elad nekünk valamit ami nem is tesz jót. Inkább pincérkedem tovább és megnézem azt a csodát amit kaptunk ebben az életben, nem a tvben hanem élőben. Érezni a jázmin illatát, a tengeri levegőt, Bangkok piacain a különböző halak ízét, mind mind egy új élmény amit minden érzékszervünkkel meg kell tapasztalnunk. Én nem azért utazom mert le akarok telepedni valahol..én csak utazom és közben élek valahol ahol meg tudom teremteni az ehhez szükséges dolgokat.

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2012.11.20. 00:20:13

@pappito: Szerintem a leirasabol itelve, nincs igazad. PErsze nem ugy el, hogy fixen, egy helyen, es tenyleg szerencses, hogy van hova hazamennie, van kikbol erot meriteni. Irigylem is kicsit, hogy ennyire lazan veszi a dolgokat:)

De azert ez a dolgozunk valahol, majd bejarjuk a vilagot nem feltetlen azt jelenti , amit te irsz, hogy csak nyaralgat. Nagyon nem.

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2012.11.20. 00:26:18

@NIKI LAURA: Ezt sosem fogom megerteni. Elvileg senkinek semmi koze ahhoz, ki hova , es milyen nyelven kommentel.

Az, hogy az ember idegen nyelven kommunikal napkozben, vagy olvas ujsagot, vagy nez tevet, netan angolul vitazik a redditen, nem zarja ki azt, hogy magyar blogra akar magyarul is kommenteljen.

Miert zavar ez valakit?

encore 2012.11.20. 03:05:16

Szerintem kellett ide ez az írás is.
Jól megvilágítja azt a helyzetet ha valaki egyedül van vagy csak egyedül érzi magát, sőt már megszokottá válik ez a helyzet, de nem az a terve hogy egyedül is maradjon.
Ilyenkor még a világjárás ha lehet így fogalmazni sem elég hogy kitöltse az életét, akár hol is jár.
Én is hasonló helyzetben vagyok, egyedül indulok külföldre dolgozni, de a hozzámtartozók itthon élnek. (Még szerencse hogy nincs saját családom)
Szerintem ezt az állapotot csak párosan lehet igazán felszabadultan megélni, egyedül hiányérzete lesz mindenkinek egy idő után, 6 év így alakult single után már nekem is kezd hiányozni valaki. Én magánéletileg a partnercserés (esetleg kiégett) bagzónyulakat nem sokra tartom.
Ennek ellenére az egyedüllét számomra egy állapot amit meg kell szüntetni. Elég érdekes lesz külföldre menni hosszútávra dolgozni egyedül.

eddieblog 2012.11.20. 03:45:01

A nicknevekrol es a trollokrol ugy altalaban...
eddieblog.blog.com/2012/11/20/1984/

pappito · http://pappito.com 2012.11.20. 05:07:34

@tildy:): " Szerintem a leirasabol itelve, nincs igazad"

a szerző kommentjéből meg az derül ki, hgoy részben mégis :)

a "nyaralgat" az tényleg túlzás volt, azt visszavonom, nem jól fogalmaztam

nincs1itt 2012.11.20. 06:58:26

@think different: Látom, ha érv nincs, akkor jön a személyeskedés... Évek óta külföldön dolgozom és élek(vannak tapasztalataim a kezdésről és a folytatásról is, a legkevésbé sem vágnak egybe a posztolóéval). Nem "kreatív területen" dolgozom, hanem a való világban, műszaki kivitelezésben. Szóval, ha valaki meg akar etetni azzal, hogy "elég a személyes varázs és a kreatív szövegelés" a nyugati munkaerő piacon, attól csak azt kérdezem meg, hogy melyik áruházban vagy árufeltöltő??? Az ASDA esetleg a TESCO, vagy szállodai éjszakai recepciós? Ez nem azt jelenti, hogy ezek nem munkák, csak azt, hogy a tapasztalataim szerint, az ilyen nagy dumás kreatívok általában ezt érték el...
A Facebookról pedig annyit, hogy aki azt gondolja, hogy attól lesz informatikai szakember, hogy felismeri a FB funkcióit az tényleg nem vehető komolyan. Az HR-es pedig aki nem hívja be a FB profillal nem rendelkező jelentkezőt, az meg adja vissza az OKJ-s vizsgáját...

olahzsolti 2012.11.20. 07:17:14

@Scaramella va alla guerra: Nem ismerik el,én sem hangoztatnám előző életem,ha gázos.
Én 1.5 évet voltam hasonlóan mint Hagyma,Amerikai feleség ide vagy oda,deportáltak mint a sicc.
Elég ha egy rosszindulatú elküldi angolul pár helyre az itt elhangzott dolgokat,lesz rá szabad kapacitás az ellenőrzésre.
Tuti kiutasitás!

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.20. 07:27:35

@Scaramella va alla guerra:

"Filmnézés meg unalmas. Akkor már inkább könyvolvasgatás."

A kettő nem ellentéte egymásnak.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.20. 07:28:08

@Scaramella va alla guerra:

"az azért mégiscsak ostobaság, hogy te saját magad szolgáltatod tálcán az adatokat saját magadról"

Azt szolgáltatom, amit én akarok. Hol a gond?

eyebug05 2012.11.20. 16:57:16

@PANGEE: Mindenhez csak gratulálni tudok!! (:

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.11.21. 00:08:15

Jó olvasni egy olyan posztert, akinél működik az alapprogram. Az, amire az ember hivatott, ő azt be tudja teljesíteni. Önmaga minél teljesebb megismerését. Felemelő. Komolyan. Annyira jó, hogy ösztönszinten működik ez nála, lásd: az élet sóját maximálisan meg akarta és meg akarja tapasztalni. Legjobb. Ilyen egy egészséges ember!!

wowerman 2012.11.21. 12:15:16

"aztán hazahúzta a szíve Magyarországra" Az utóbbi pár évben egyre furcsábban olvasom az ilyen mondatokat. A barátain, családtagjain, esetleg kedvenc éttermén/kocsmáján/horgásztóján/stb KÍVÜL mi az ami visszahúzhatja az embert ide? Csak azt ne mondja senki hogy a hazaszeretet, vagy hogy "magyar vagyok", mert egyrészt ezek tök elvont dolgok; másrészt magyarnak lenni annyira nem fasza, van itt pár millió tapló, meg egy kormány ami olyan amilyen; harmadrészt az hogy hova tett le a gólya pont olyan esetleges mint a szemünk színe. És ugye szemszín alapján sem nagyon alapít az ember klubot vagy pártot. De lehet hogy csak én vagyok ilyen. És szerintem nemcsak magyarok vagyunk, de emberek is, és európaiak is, nyílt határokkal és nyelvismerettel

spangola 2012.11.22. 21:18:31

@váj mí: Én sem vagyok fenn semmilyen közösségi oldalon, töröltem magam. Hogy miért? Mert senkinek semmi köze hozzá, hogy mi van velem!

spangola 2012.11.22. 21:22:02

@hagyma:
"most eppen 3 honapja folyamatosan viragzik a hibiszkuszom es le kellett fotoznom, hogy megosszam
meg a multkor a rakottkrumplimat mert qrwa jo lett:) "

Na, az ilyen hozzászólások miatt hittem, hogy nő vagy.
Rakottkrumpli, hibiszkusz... (???)

mkuk 2012.11.23. 10:36:09

"Két éve hazaköltöztem, vettem egy lakást Pesten, kaptam egy munkát, ami jól fizetett, volt kocsim és elkezdtem egyetemre járni."

Ez tetszett, főleg h minden pénzedet az utazásra költötted, plusz érettségivel buliztad végig a fél filágot. Kíváncsi vagyok ezt hogyan sikerült véghezvinned. Mégis hogyan?

Legyél te is országfelelős!

Ahol már ott vagyunk: Ausztria, Ausztrália, Belgium, Brazília, Brunei, Ciprus, Chile, Csehország, Dánia, Egyesült Államok, Franciaország, Hollandia, India, Izland, Izrael, Japán, Kambodzsa, Kanada, Kanári-szigetek, Málta, Mexikó, Nagy-Britannia, Németország, Norvégia, Olaszország, Omán, Spanyolország, Srí Lanka, Svájc, Svédország, Szingapúr, Törökország és Új-Zéland.

Jelentkezni (valamint az országfelelősökkel a kapcsolatot felvenni) a hataratkeloKUKAChotmail.com címen lehet.

süti beállítások módosítása