oldaldobozjavitott.jpg

kozelet_hataratkelo_widget.jpg

Utolsó kommentek

Kívül tágasabb!

Nincs megjeleníthető elem

Gazdagisztán

Nincs megjeleníthető elem

2018. május 14. 06:30,  Magyar gyűlöletkampány határátkelő szemmel 191 komment

2018. május 14. 06:30 Határátkelő

Magyar gyűlöletkampány határátkelő szemmel

Többen írtátok már, mennyire meglepő volt hazalátogatáskor megtapasztalni azt, ami Magyarországon folyik. Az alábbi posztot Hanna küldte még a választás előtt, de úgy gondoltam, érdemesebb várni vele kicsit – sajnos aktualitását nem vesztette el.

magyarorszag_plakat_foto_veres_viktor.jpg

„Húsvét előtt a választási hajrá kellős közepén otthon jártam. Sejtettem, hogy a politika valamilyen szinten felbukkan majd a beszélgetésekben, de végül sokkolt az, amit tapasztaltam. 

A gyűlöletkampány elérte célját. A következőkben elmesélek pár beszélgetést, ami lezajlott.

Vasárnap kora este a belvárosban haladtam a helyi busszal, amin összetalálkoztam egy rég látott idős ismerős bácsival.

- Szia! Téged is lehet látni itthon?
- Igen, hazajövök látogatóba.
- És aztán milyen kint Angliában, jól vagy?
- Köszönöm, nem panaszkodhatom
- Na és a migránsok???

Egy picit bambán néztem és tovább mosolyogtam ismerősöm arcába. De közben elkezdtem belülről forrni. Elnézést, mi köze van az angliai életemnek az otthoni plakátkampányhoz. És csak azért mert külföldön élek, mit jön valaki nekem a migránsokkal?

Nagyon bepöccentem. A fenébe is, hát én is migráns vagyok Angliában. Nem? Szóval mit migránsoznak nekem egy Angliában élő migránsnak?

Azt kérdezi valaki, hogy mi van a migránsokkal itt kint. Hát köszönöm, bejelentve dolgozom, több száz fontot adózom havonta, tiszta az erkölcsi bizonyítványom is. Soha semmi problémát nem okoztam Londonban senkinek sem. 

Egy nap sem telt el, hétfőn reggel egy másik ismerősömmel, egy középkorú úrral futottam össze.

- Téged is lehet látni itthon?
- Hazajöttem látogatóba
- És aztán béke van-e Londonban?
- Nem lőnek, nem háborús zónában élek.
- Na és a migránsok?

Remélem a nézésem nem árulta el, hogy a fejem éppen felrobbanni készült a hülyeség hallatára. Emésztenem kellett a hallottakat. Londonban béke van-e? Miről beszélünk? 

Most komolyan, mintha Szíriában élnék, vagy mi ez az abnormális felvetés? Mi köze van egyáltalán a múltkori menekültáradnak ahhoz, és hogy akkor lőnének mára a migránsok Londonban?

Megint csak nyomatékosítanom kell magam, hogy én is migráns vagyok egyébként Londonban. És az itt élő migráns lengyelek millió, a több százezer magyar és spanyol, stb. nem lő egymásra. 

Nagyon szomorúan tapasztaltam, hogy azon ismerőseim, akik soha nem éltek külföldön, nincsenek nem magyar barátaik/ismerőseik, s az elmúlt 10 évben maximum a horvát vagy görög tengerpartra jutottak le, mint külföld, elhisznek bármit. 

Sőt, nem hogy elhiszik, de egyenesen tovább szőnek egy történetet a fejükben. Egy valótlanságot tartanak valósnak. És ezért lyukadunk ki olyan elméletekhez, hogy Londonban már háborús a hangulat, mert bejöttek a migránsok. Meg hát a hanyatló és fertőben úszó nyugaton dolgozom szerintük. 

Zárásként megjegyzem, hogy nem támogatom az illegális bevándorlást, de a kollektív migránsozás az nagyon böki a csőröm. Azt is el kell mesélnem, hogy én éltem 9 hónapot egy olyan paneltelepen, ahol mindenféle vallású és kultúrájú embert élt együtt. A 9 hónap alatt nem történt semmilyen negatív atrocitás, ami engem személyesen sértett/bántott volna.

De migránsozzunk bátran! Vagy inkább tájékozódjunk…” 

Ha érdekelnek Hanna írásai, akkor látogass el a blogjára!

A nap idézete 

„Ha Magyarországon az egészségügyi dolgozók tekintetében az állandó támadások helyett a megbecsültség dominálna, ha az ellenzék nem a negatív kivételek kiragadásával foglalkozna, hanem azzal a tisztelettel, ami kijár azoknak, akik az életüket a többi embertársuk gyógyítására, életmentésére áldozzák, akkor ez sokat számítana az országhatárokon innen és túl dolgozó egészségügyi szakemberek számára egyaránt.” Hogyan csábítaná vissza az orvosokat az EMMI új vezetője, Kásler Miklós?

(Fotó: Veres Viktor / Népszabadság)

A moderálási alapelveket itt találod, amennyiben általad sértőnek tartott kommentet olvasol, kérlek, jelezd emailben a konkrét adatok megjelölésével.

Gyere és csatlakozz hozzánk a Facebook-on!
Ha inkább levelet írnál, elmesélnéd a személyes történeted,
azt a következő címen teheted meg: hataratkeloKUKAChotmail.com

Címkék: Magyarország

A bejegyzés trackback címe:

https://hataratkelo.blog.hu/api/trackback/id/tr9513914896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tanato 2018.05.15. 09:28:10

@kovlac: A néhai Hagyma kolléga minek számított,legális bevándorlónak vagy határsértő migránsnak?

2018.05.15. 09:37:36

@roli101: Ok, csak az arc ne legyen eltakarva.. Azért az persze még egy külön kérdés, hogy mennyi fejkendős beengedése egészséges egy nyugati társadalomban. Mert, bizony van optimális szintje az idegenek betelepítésének. Ez meghatározó abban a tekintetben is, hogy mennyire lesznek integrálhatóak..

2018.05.15. 09:37:52

Emberek! Semmilyen migránsprobléma nincs Nyugaton. Mindenki hallgasson addig, amíg a (sokszor) erőszakkal a szőnyeg alá söpört probléma nem robban. De ezzel így vagyunk Magyarországon is, ahol nincsenek migránsok, csak egy magát kormánynak álcázó maffia.

flamer 2018.05.15. 09:38:01

@különvélemény: "Merkel is elismerte, meg kell állítani az illegális migrációt"

Hogy ha illegális, akkor azt nem kellett elismerni, mert eddig is ott volt a törvényeikben, hogy meg kell állítani.

Nagyon faszák az ilyen "tiltsák be az illegális tevékenységeket!" kirohanások a honi propagandától :)

VT Man 2018.05.15. 09:46:42

@chrisred:
Ez nem igaz.
Ha megnézzük az Oxford angol szótárban, ezt írja:
"migrant -
A person who moves from one place to another, especially in order to find work or better living conditions."

Azaz ha valaki Budapestrõl Solymárra költözik (vagy fordítva), az is migráns.

De a köznyelv nem erre használja, hanem az afrikaj, szíriai bevándorlókra.

VT Man 2018.05.15. 09:47:21

@Innovált kutyák:
"Van még kérdés?"

Igen. 2002-ben ezek a bolsevik prolik szavazták meg az MSZP-t?

M. Péter 2018.05.15. 10:05:35

@csentecsa: Igen, ezt hívják belső migrációnak.

chrisred 2018.05.15. 10:06:49

@Midnight Run: A szabálysértések általában elfogadhatatlanok, akár érvényes papírok nélküli határátlépésről, akár gyorshajtásról van szó. Ezért szankcionálják.

chrisred 2018.05.15. 10:06:53

@VT Man: Arról beszéltünk, hogy az angolban mit jelent a migrant kifejezés? Nem a köznyelvben, hanem a politikai propagandában jelent meg ez a szó ebben az értelemben.

2018.05.15. 10:07:00

@VT Man: nagyjából igen. Éppen kiben látják Kádár szellemét megtestesülni

2018.05.15. 10:07:16

@Golf2: az történt, hogy a muszlimok megtámadták a kerítést. Ismerős?
Mondd, a molotov-koktélokat dobâló muszlim miért vált ki belőled együttérzést, miközben a mi határunkat megtámadó uszító börtönbe került?

2018.05.15. 10:13:04

@kovlac: és be sem fogadják őket. Nem kap letelepedésit papírok nélkül.

2018.05.15. 10:13:12

@Korunk egyik legnagyobb gondolkodója: A "semmilyen probléma" és a csúcsra járatott elmebeteg agymosás között húzódik egy meglehetősen széles, általad még felfedezetlen mezsgye, amit normalitásnak neveznek.

Probléma sok van, az Eu vezetői között sok a balf., de azt gondolni, hogy egy tízmilliós, gazdaságilag, katonailag és erőforrások terén is elhanyagolható erejű ország egyedül megoldja azt, torz világlátásra vall.

Herr Géza 2018.05.15. 10:24:16

@illango pillango: A “pedig de” egy kicsit erős. Mert a HH-Harvestehude eléggé egyedi eset, pont ezért kapott ekkora nyilvánosságot. Ha körülnézel errefelé, a migránsszállók alapból igencsak mindenféle ipartelepek szélén, és/vagy elhagyatott foghíjtelkeken vannak. A lakásokban elhelyezett nagycsaládos migrik pedig tuti nem elitnegyedbe kerülnek, ugyanis a Jobcenter fizeti a lakbért, nekik meg szigorú keretük van arra, hogy mennyi az adott településen kifizethető max. lakbér (Vergleichsmiete), és annál biza egy centtel sem fizetnek többet. Ez a keret pedig max. a “gettóra” elég. Ami lehet a belváros lepukkant része, vagy valami külterületi lakónegyed, nagyobb városokban panelmonstrum.

Dikusz 2018.05.15. 10:59:44

@tanato: nem fog válaszolni. Most került a címlapra a poszt, lehet csak azért szólt hozzá...

M. Péter 2018.05.15. 11:24:07

@chrisred: A korrupciót, közbeszerzési csalást, hamis vagyonbevallást kellene szankcionálni.

chrisred 2018.05.15. 11:36:25

@csentecsa: Hallottál már, hogy valakire azt mondták, hogy Budapestről Debrecenbe emigrált?

Sean MacTíre 2018.05.15. 11:36:57

@csentecsa: fordítva tedd fel a kérdést. Ha Albánia EU tag és albán vidékiek özönlik el Magyarországot (barna bőr, más kultúra) olcsóbban dolgozva, akkor te szétteszed a kezed, hogy hát ez az EU? Vagy idegennek érzed őket? Nem az számít, hogy szerinted jogod van ott lenni, hanem hogy a helyiek mit gondolnak rólad. A helyiek szerint migráns vagy, és igazuk is van, mert mindenki migráns aki elköltözik más országba (igazából aki elköltözik onnan ahol született).

Ballib vagyok rettegek 2018.05.15. 11:43:15

Meg lehet nézni a becsléseket ami a franciákat, angolokat, hollandokat, ... érinti, hogy hány éven belül éri el a 40-50%-ot az iszlamisták száma.
A mostani becslések szerint 40-60 éven belül.

Persze lehet majd akkor is mondani, hogy milyen remekül szórakoztam angliában, meg melóztam, igaz disznóhúst nem ehetettem, sört nem ihattam, és az asszonynal nem sétáltunk 21h után csak turistáknak kijelölt helyen.

De azért meg kéne érteni, hogy mi nem kérünk ebből.
Nem haragszunk azokra, akiknek ez nem gond, de mi magyarok maradunk, a saját országunkba most és 50 év múlva is.
Titeket ez miért zavar ? Miért zavar ez, ha a muszlim térhódítás nem zavar ?

Sean MacTíre 2018.05.15. 11:43:23

@flamer: MINDEN menekült illegális migráns. Az 56osok is. Belépés után menedékjogot kér, ha elismerik, onnantól változik a jogi státusza.

_most_ 2018.05.15. 11:43:34

Tényleg hihetetlen, hogy Magyarországon a fidesz mennyire uralja az emberek gondolatait. Nemrég voltam Svédországban pár napra, mikor vissza jöttem majdnem mindenkinek az volt a kérdése, hogy sok-e a migráns? Pár éve ez meg egyáltalán nem volt téma, ma meg már nem is tudnak másról beszélni az emberek.

Lehetnék én is 2018.05.15. 11:43:42

@Innovált kutyák:
van kérdés.
Te mikor jártál Budapesten kívül?
Találkoztál emberekkel?

mynameisone 2018.05.15. 11:44:48

@különvélemény: UK a lengyel a magyar és a litván melósok miatt lép ki az EU-ból, nem az illegális migránsok miatt.

Andy73 2018.05.15. 11:45:10

Érthető a blogger álláspontja, de felháborodás helyett miért nem tájékoztatta a beszélgetőpartnereit, miért csak a blogjában írja meg ezeket? - ahogy azt más kommentelők is megjegyezték.
Nem követem a blogját, így nem tudom, mióta él Angliában, de az érdekes, hogy meg sem említette a Brexitet. Merthogy az angolok is éppen a migránsok miatt lépnek ki, és ezzel kapcsolatban volt ott is plakátkampány a népszavazás előtt. Mi pedig maradunk az EU-ban, a plakátkampány nem a kilépést célozta, nem is pusztán a gyűlöletkeltést, csak az illegális és a korlátlan migráció veszélyeire és a határvédelem fontosságára hívta fel a figyelmet. Persze nyilvánvaló, hogy ez nálunk is egy választási kampány része is volt, a parlementi választás előtt, de ha az ellenzéki pártok más álláspontot képviselnek, mint pl. a DK is, akkor ez egy valóban fontos és döntő különbség a pártok között.

Sexual Harassment Panda 2018.05.15. 11:45:16

"Nagyon bepöccentem. A fenébe is, hát én is migráns vagyok Angliában. Nem? "

Nem.

Virago_1000 2018.05.15. 11:45:42

@Shanarey: az index.hu es a 444es szennyblogot kar idezni mert csak magadat jaratod le.

énisfélek 2018.05.15. 11:56:46

NAGYON HÜLYE mindenki, aki egy másodpercig is egy kalap alá vesz egy legálisan külföldön munkavállaló embert a határkerítéseken átmászó bűnözőkkel. Sok hülye úgy használja/olvassa a "migráns" szót, hogy soha végig sem gondolta, hogy mit is jelent. De határozott véleménye az persze van a kérdésről.

VT Man 2018.05.15. 11:56:57

@mynameisone:
"UK a lengyel a magyar és a litván melósok miatt lép ki az EU-ból, nem az illegális migránsok miatt."

Ehhez kepest a kampany szorolapokon az volt, hogy a torok es sziriai migransoktol kell felni.

Olvasnivalo:
How the Brexit campaign used refugees to scare voters
www.pri.org/stories/2016-06-24/how-brexit-campaign-used-refugees-scare-voters

chrisred 2018.05.15. 11:57:02

@Sean MacTíre: Nem feltétlenül, de a menekültnek van lehetősége a menedékes eljárás során tisztázni a szabálytalan határátépés szükségességét, így mentesülhet a szabálysértési szankció alól.

VT Man 2018.05.15. 11:57:12

@chrisred:
"Arról beszéltünk, hogy az angolban mit jelent a migrant kifejezés? Nem a köznyelvben, hanem a politikai propagandában jelent meg ez a szó ebben az értelemben."

A politikai propagandaban a migrans nem jelenti az angliaban vagy nemetorszagban dolgozo magyarokat.

Csak a posztolo talalta ki, hogy "o is migrans". Persze. Ha Budarol Pestre koltozott volna, akkor is migransnak tartana magat.

VT Man 2018.05.15. 11:57:19

@chrisred:
"A migráció a másik országba költözést jelenti."

Ha egy ir ember Eszak-Irorszagbol Irorszagba koltozik, az migrans?

Hiszen masik orszagba koltozott. Valojaban lehet, hogy csak 100 kilometerrel arrebb el, ugyanugy irek kozott.

különvélemény 2018.05.15. 12:35:23

@flamer:
Azért írtam illegálist, mert a magadfajta libberek, folyton összemossák a kettőt, ahogy a posztoló tette az angliai magyarokkal.

Legálisan egyetlen afrikai, közel-keleti, vagy ázsiai sem tud menedékkérelmet beadni Németországban, kivéve azokat, akik legálisan, érvényes papírokkal és vízummal érkeztek az országba.

chrisred 2018.05.15. 12:35:31

@VT Man: Igen. Pont erről beszélünk, a szó eredeti jelentéséről, és amivé a politikai propaganda alakította. A nácik előtt is teljesen mást jelentett például az "árja" kifejezés.

chrisred 2018.05.15. 12:35:40

@VT Man: Mivel feltehetően angol anyanyelvű személyről van szó, saját maga meg a környezete szempontjából a "migrant" szó az előbb beidézett jelentéstartalommal teljesen megfelelő. Nekünk meg innen nézve ugyanolyan másik országba költöző migránsnak számít. Ahogyan egy angol is harmadik országból az Unióba érkező bevándorlásnak tekinti, ha egy beregszászi magyar Magyarországra költözik.

kakuto 2018.05.15. 12:36:06

@Ballib vagyok rettegek:

Hamarabb lesz magyarorszagbol romanesztan mint angliabol muszlim orszag.

Nagy britania 65 millios orszag, sokfele nemzetiseg alkotja, olvaszto tegely is. Vannak gondok, hol nincsenek.

Magyaorszag 9-9,5 millios orszag ahol a becsult ciganyok aranya 1-2 millio kozotti.
A ciganyvajda 5 eve azt mondta mar hogy 2milios a magyar ciganysag szama.
Persze szerinted ez csak hangulatkeltes, a magyar ember okyan naiv azert cumiztattak meg oket az evszazadok soran. Persze most a hatalom erted van, el is hiszed hogy nem magukert vannak.

tanato 2018.05.15. 13:03:20

@kakuto: Ez viszont ezer százalék,és nem fognak beolvadni mint pl.Angliában a másod vagy harmadgenerációs magyarok,lengyelek,karibiak.Sőt a kis falvakban éklő szegény sorban élő kisebbségi magyarság válik cigánnyá.

Magyar ember ne viseljen baseball sapkát 2018.05.15. 13:12:43

@tanato: Angliaban nincsenek se masod, se harmadgeneracios magyarok

desw 2018.05.15. 13:13:09

@Shanarey:

"Na migránsozzunk egy jót, ha már mi is azok vagyunk :-)"

"2015–16-ban Németországban 0,7 százalékkal nőtt a regisztrált bűncselekmények száma, de bizonyos típusok látványosabban nőttek: a kábítószerhez kapcsolódók 7,1 százalékkal, az erőszakos bűncselekmények 6,7 százalékkal nőttek egy év alatt. A fegyverrel kapcsolatos bűncselekmények 14 százalékkal nőttek – írta a Deutsche Welle."

"A németországi adatok is azt mutatják, hogy a nemi erőszakos bűncselekmények elkövetői között a közel-keleit bevándorlók arányát a szélsőjobboldali portálok erősen felnagyítják – derült ki a Spiegel cikkéből, amely a megvizsgált 291 nemi erőszakkal kapcsolatos hírt, amely kifejezetten bevándorlásellenes oldalon jelent meg. Ebből – a szélsőjobboldali portál gyűjtésében lévő esethalmazból – valójában csak 59 esetet minősítettek a hatóságok nemi erőszaknak, ebből 18 esetben volt az elkövető migráns. "

Tehát 59 esetből 18-nál volt migráns az elkövető. Az klassz! Kár, hogy a migránsok csak 1-2 százalékát teszik ki az össz lakosságnak.

tanato 2018.05.15. 13:15:33

@Magyar ember ne viseljen baseball sapkát: dehogy nincsenek, a régebben 10+ éve kiköltözöttek gyermekei akik már angol iskolában nőnek fel.

flamer 2018.05.15. 13:26:10

@VT Man: "Ha egy ir ember Eszak-Irorszagbol Irorszagba koltozik, az migrans?"

Az:

migráns (főnév)
Lakóhelyét megváltoztató személy; egy területről elvándorló, illetve más országba betelepülő ember.

Kapaszkodj meg, magyar hivatalok országon belüli vándorlásként is használják a migráns szót, mert ilyenek ezek a szociológusok.

flamer 2018.05.15. 13:26:16

@desw: "Tehát 59 esetből 18-nál volt migráns az elkövető. Az klassz! Kár, hogy a migránsok csak 1-2 százalékát teszik ki az össz lakosságnak."

Az 59 eset nem az összes megtörtént nemi erőszakok száma, hanem az olyan esetek, amikben a migráncsozó média szerint mind migráns volt az elkövető.

chrisred 2018.05.15. 13:26:22

@desw: A nem német születésűek (migránsok) a lakosság mintegy 20%-át teszik ki.

Antal Jozsa 2018.05.15. 13:46:51

@kakuto: romakat kenytelen lesz jobban beintegralni ill. elfogadni az orszag .ezt a gyerekkorban el kell kezdeni...van olyan dolgozni akaro roma ismerosom aki a hatranyos megkulonboztetes miatt ment el a magyar felesegevel

chrisred 2018.05.15. 13:46:58

@flamer: Másképpen: a szélsőjobbos propaganda által a migránsoknak tulajdonított nemi erőszakos bűncselekmény 92%-a nem migránsok által elkövetett nemi erőszakos bűncselekmény.

Magyar ember ne viseljen baseball sapkát 2018.05.15. 13:47:02

@flamer: mind az 59 migrancs volt csak a tobbi mar allampolgar

Midnight Run 2018.05.15. 13:47:25

@Ballib vagyok rettegek:
Ez kifejezetten kívánatos lenne. Nézd meg mi van most. Fiatal leánykák kirakják mindenüket, hogy a férfinépek frusztráltak legyenek és csorogjon a nyáluk. Ahelyett kapnának egy rendes ruhát, követnék és férjüket és beteljesítenék a női príncipiumot!

Az alkohol betiltása miért baj egy országban, ahol 800 ezer alkoholista és 2 millió nagyívó van!

A disznóhús evése mellékesen nem egészséges, ez is kívánatos lenne!

Az elmondottak alapján Magyarország kifejezetten jól járna az iszlám fundamentalizmussal. A templomokról elég a keresztet leszedni, a szöveg bent mehetne ugyanúgy, járni alig járnak oda, miközben úgysem értik, miről szól a dolog.

citrix 2018.05.15. 14:05:24

A gyűlöletkampányra lehúzott a fidesz (Orbán) legalább 20 ezer millió pénzt a wc-n az adófizetők kárára. Jobb nem lett tőle senkinek néhány fidesz közeli médián kívül. Jutott belőle még Nagybörzsöny legutolsó utcájába is, nehogy tudatlan maradjon valaki. A közpénz elherdálása a rendszerváltás rákfenéje, az adófizetőket a legkevésbé se érdekli ki és milyen célra szórja el, valószínűleg azért mert nem tekinti sajátjának. Ezt ki is használta az összes kormány a haveri cégek feltőkésítésére (valójában szabadrablás).

desw 2018.05.15. 14:48:48

@flamer:

"Az 59 eset nem az összes megtörtént nemi erőszakok száma, hanem az olyan esetek, amikben a migráncsozó média szerint mind migráns volt az elkövető. "

Aha! Tehát ecte német elkövetőre rámondták a nácikok, hogy migráns? Vagy esetleg migráns hátterű volt, csak már német álompolgár, nem-e?

Proud Mary 2018.05.15. 14:49:07

@_most_: én 10 éve jártam ott, egy svédországi, 56-os magyar közösség meghívására. elkirándultunk Malmö-be, ahol az egyik utcánál megjegyezték, h ide még úgyse ajánlatos bemenni nekünk, h nem szállunk ki a kocsiból. 10 éve. tanulság? max annyi, h neked ezek az élményeid, nekem meg azok.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.15. 14:49:13

@kovlac: "A Magyar munkavállalók egyáltalán nem migránsok az EU-ban, mert kivívott jogot kaptunk arra, hogy az Unió bármely országában dolgozhatunk."

Attól még migránsok. Te nem tudod, mit jelent ez a szó. Legális migránsok.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.05.15. 15:46:42

@math0: Igen , csakhogy ti sandán megpróbáljátok úgy beállítani, mintha a két jelenség azonos lenne. Holott két egész más dologól van szó..

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2018.05.15. 15:46:48

@math0: Látod Mátyás ! Szép magyar beszéd.. Megy ez neked..;)

chrisred 2018.05.15. 15:46:51

@Proud Mary: Ilyen élményekért nem szükséges elhagyni Magyarországot.

lüke 2018.05.15. 15:46:57

Szerdán ,csütörtökön Bécsben voltam, s tegnap meséltem róla,
Pont ezt kérdezték! ( a marhák)

lüke 2018.05.15. 15:47:00

@Proud Mary:
Nix kivívott jog, eu alaptörvény

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.15. 15:48:11

@desw:

"Tehát 59 esetből 18-nál volt migráns az elkövető."

Összesen sokkal több nemi erőszak volt Németországban. 219 esetből, amelyet a nácik migránsnak hittek, 200 náci hazugság volt. De a 219 is szelektív válogatás volt. Tehát a nácik szelektíve válogattak, és azon belül 90%-ban még hazudtak is.

Tom66 2018.05.15. 15:48:17

Mindenki ismeri a migráns kifejezés definícióját, amit európai állampolgárok esetében nem szokás pejoratív értelemben alkalmazni. Az viszont tény , hogy az eltérő kulturális szokások és az erőszakos vallási szélsőségek bomlasszák az európai társadalmakat. Aki járt, 30-40 évvel ezelőtt európai városokban (London, Párizs, Róma, Berlin, Stockholm, Bécs, stb.) az bizony érzékeli a különbséget, sajnos az említett nagyvárosok már régen elestek.

desw 2018.05.15. 16:18:37

@math0:

"Összesen sokkal több nemi erőszak volt Németországban. 219 esetből, amelyet a nácik migránsnak hittek, 200 náci hazugság volt"

:DDDDDDDDDDDDD Aha! Tehát ezek a mocskos nácik echte németeket gyanusítottak meg, és így hazugság lett, ugye?? :DDDDDDDD

Istenem!

Nektek köszönhetően tényleg igaza lesz Gulyás Gerinek, miszerint 10 éven belül nem lesz kormányváltás.

tanato 2018.05.15. 17:35:53

@kakuto: @Antal Jozsa: Ez esetben látszik nagyon a kettősmérce:Ha egy újságíró az után kutakodna,mennyi a roma újszülöttek aránya az országban,vagy mennyi a romák aránya a börtönlakók között,esetleg megírná hogy egy idős asszonynak egy cigány elkövető vágta el a torkát,valszeg ezen újságíró azonnal el lenne bocsájtva de talán rasszizmus vádjával bíróság elé is citálnák.
Ugyanezen firkász ha aZT feszegeti a lapban mennyi a muszlim újszülöttek aránya mondjuk Franciaországban,vagy mennyi a migránsok aránya a német börtönlakók között,vagy megírja hogy egy afrika bevándorló késelt meg Stockholmban egy szőke svédet,valszeg ezen újságíró piros pontot kap,felkerül a dicsőségtáblára és meg is jutalmazzák Mo.-on
Ez itt egy jó példa a kettős mércére.

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2018.05.15. 18:03:28

Brendel nem tudja felvonultatni nyelvi eszköztárának teljességét, Így inkább hanyagolja a vitát..:))

putris72 2018.05.15. 18:04:55

Jelenleg nyugat-europa,harckocsik mögött katonákkal körbebástyázva,hirdeti a demokráciát,és biztonságot!Antiszemitának nevezik a Magyarokat,és csak azt nem veszik észre,hogy a többmilliós befogadott migráns megveti,és gyűlöli őket! Vajon miért a legmagasabb a terrorveszély minden nyugati országban!

Brix 2018.05.15. 18:22:03

A " migráns" , nálunk már pejoratív értelemben használt szó, hiszen senki nem mondja a Baranyában élő holland nyugdíjasra , vagy Budapesten dolgozó amerikaira hogy migráns- habár migráltak , elköltöztek eredeti lakóhelyükről. Migránsokon azokat az embereket értjük, akik erőszakkal , illegálisan , a fejletlen országokból érkeznek. A migráns egy lesajnáló kifejezés lett, a más kultúrából érkező, társadalomba alig beilleszthető emberek megjelölésére. Orbánnak igaza van: az illegális, kierőszakolt, tömeges migráció az előttünk álló évtizedek legnagyobb problémája lesz, más kérdés , hogy valóban adekvát válasz eddig a liberális demokrácia keretein belül nem született...Mi sem ússzuk meg a jövőben , hogy egyre több szerencsét próbáló jelenjen meg Magyarországon, ha életszínvonalban konvergálunk a nyugathoz, ami azért most is zajlik...Ne legyen illúziója senkinek: nem védtük meg sem magunkat, sem a nyugatot, csak most egy kis szünet van, az EU periféra országoknak köszönhetően...
Valójában, Nyugat-Európát már teljesen elárasztotta a kultúridegen , senki által nem kívánt embertömeg, és a leglényegesebb, hogy a fiatal generációk között már óriási létszámban vannak jelen a migráns embertömegek... Félő , hogy az őshonos lakosság és a fiatal - így egyre többet akaró- bevándorlók között kenyértörésre kerül a dolog , néhány éven belül...Ha az európai ember megy egyik országból a másikba, törvényes keretek között, az nem probléma, mert nagyjából azonos alapértékeket vall a világról...A romák száma sem gond , hiszen szokásaikban magyarabbak és vallásosabbak a magyar többségnél...Mondjuk ki bátran: a legális , szabályozott migráció gyümölcsöző lehet, amikor átlépünk a törvénytelen, tömeges , szabályozatlan migráció irányába: lsd. az elmúlt 10 év tehetetlen liberális nyugati politika- az nagy bajt hoz a társadalomra!
Minden emberi jogot, a társadalom biztosítja az embereknek, így az elsődleges az lenne- hogy élethelyzetétől függetlenül- senki se nyerjen jogokat törvénytelenség és csalás által. Az első lépés az európai emberek önrendelkezési jogának visszaállítása lenne! A nemzetközi emberjog csak ezután jöhet...

chrisred 2018.05.15. 18:22:14

@putris72: Mihez képest a legmagasabb? Nálunk már mióta van érvényben a tömeges migráció miatti rendkívüli állapot, pedig a migránsokat internálótáborokban tartjuk.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.05.15. 18:47:22

Ennek a párbeszédnek így kellett volna lezajlania:
Szia! Téged is lehet látni itthon?
- Igen, hazajövök látogatóba.
- És aztán milyen kint Angliában, jól vagy?
- Köszönöm, nem panaszkodhatom
- Na és a migránsok???
- Nem érti? Mint már említettem, köszönöm migránsként egész jól
vagyok Angliában.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.05.15. 18:47:29

@Che21: Jelenleg nincs terrorveszély nyugaton. Az a pár száz halott semmi, a 70-es évek terrormerényleteihez képest. Akkor ezreket robbantottak fel, komplett repülőket zuhantattak le több száz halottal. Még magyar áldozatok is voltak:
index.hu/tudomany/2013/12/21/lockerbie/
A mostani állapotok meg sem közelítik az akkoriakat.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.05.15. 18:47:34

De például ott van 2001. Akkor sokkal többen haltak meg a tornyok összeomlásakor. Ilyen terrormerényletek mindig voltak és lesznek, és korábban sokkal veszélyesebbek voltak, csak hát akkor nem volt pszichopata miniszterelnöke az országnak. Tehát a mostani orbánc általi félelemkeltés egyszerűen nevetséges.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.05.15. 18:47:48

@Brix: Ember, neked fingod nincs a valóságról, biztos állandóan a degenerált orbáncot nézed. Az általad lekezelt és utált nyugat NEM kezeli az illegális határátlépést hanyagul. Félre vagy tájékoztatva. Az illegálisan belépőket ugyanúgy visszaküldik onnan is, ahogy mindenhonnan. Illegális migrációt sehol nem tolerálnak. A menekülteket azonban megvizsgálják, és a háborús övezetekből jövőket tolerálják, segítik. Orbánc erre képtelen, mindenkit ugyanúgy rühell, ahogy a nem rá szavazó magyar állampolgárokat.

Brix 2018.05.15. 19:27:48

@GIeccsertetű: A valóság az , amit én írtam ,és nem az Te
DE, nézzük a tényket:
A nyugat igenis hanyagul kezeli az illegális határátlépéseket. A határok "visszaállításával" csak a többi európai ember életét keserítették meg, de egy illegális bevándorlót nem állítottak meg!
Alig tudnak visszaküldeni embereket azokba az országokba , ahol beléptek az EU területére, valójában a túlnyomó többséggel nem tudnak mit kezdeni... Aki nem kap menekültstátuszt , az felszívódik rendszerben. Csak Németországban 600 ezerre teszik azok számát , akik eltűntek a hatóságok látóköréből.... A lényeg: akik egyszer bementek , mindegy hogy jogosult menekült státuszra vagy sem , soha többet nem fognak hazamenni. Orbánnak igaza van ebben a kérdésben, és a többség is támogatja... A valódi menekülteket a hazájukhoz közel, vagy a hazájukban kell ellátni- segíteni , és nem a problémát t okozó embermilliókat idehozni!

Brix 2018.05.15. 19:57:59

@GIeccsertetű: Nyugaton volt 30-40 éve is terrorizmus , ami szinte teljesen megszűnt a 2000-es évekre... A 2004-től, a terrorcselekmények azonban már szinte csak az iszlám gyökerű bevándorlók miatt következtek be. A terrorizmus manapság kéz a kézben jár a tömeges migrációval!

Etniez 2018.05.15. 19:58:21

@különvélemény: Brexit nem a muszlim, hanem az EU-bevándorlók miatt történt. Jobban szeretik a pakikat, mint a lengyeleket vagy a magyarokat.

Etniez 2018.05.15. 19:59:12

@roli101: Pont ez a baj az iszlámmal, hogy nem fejlődik. Magyarországon elhagytuk a kendőt, mert nincs értelme.
A Londonban élő "ninjáknak" és "pékeknek" sem kellene így öltözniük, de nem fejlődnek a korral, sőt visszahúznának minket is.

2018.05.15. 19:59:12

@Lehetnék én is: Elég sokat, mert nem bp-i vagyok.

Az országon kívül is, munkám és egyebek miatt. Olyan helyeken is, amiről a többség csak a híradóból tud.
Ez nem kérkedés (mert nem is érdem), csak válasz.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.05.15. 19:59:12

@Brix: Egyébként meg az hogy a menekülteket az EU külső határon kell ellátni nem orr bán találta ki. Amíg orbánc a kerítéssel bíbelődött, mások megszervezték az EU megállapodásokat szomszédos államokkal még 2015-ben. Van aki szögesdrótot épít, van aki meg tárgyal és intézkedik. Többek között ezért is vált feleslegessé a kerítés, már a kutya se jár errefelé, mert közben megállapodtak. Ezt az is bizonyítja, hogy már a szerbeknél sincsenek menekültek. Ha csak a kerítés tartóztatná fel őket, akkor ott tobzódnának milliók szerb oldalon. De ott csak pár százan ténferegnek.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.05.15. 19:59:12

@Brix: A nyugat nem kezeli hanyagul az illegális határátlépéseket. Igenis mindenki fel van tartóztatva és menekülteljárás alá van vonva. Ne hazudj, felesleges. Nem tudod semmivel alátámasztani az állításaid, csak az orbánci ökörségeket pufogtatod. Mintha a nyugat nem tenne semmit a migráció kérdéséban. De bizony tesz, sokkal többet, mint a hazudozó, csaló, kerítéseket haverokkal milliárdokért építgető orbánc.

Etniez 2018.05.15. 19:59:12

@Brix: Hüledeztem, miközben olvastam az írásod, ennyi sületlenséget összehordani.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.05.15. 19:59:13

@Brix: Fogalmad sincs miről beszélsz. "Felszívódik a rendszerben", "eltűnik, mint a kámfor" tudod te ember, mit hablatyolsz itt össze-vissza? Emberek nem tűnnek el. Nyugaton kezelve vannak a menekültek, láttam német menekülttáborokat, különb lakhely, mint sok magyar lakóhelye. Volt katonai bázisok vannak átalakítva, összkomfortosak, lakhatóak. Egyes fidesszavazó magyar állampolgárok lakóhelyei cigányputrik ahhoz képest. A németek tudnak szervezni, rend van és nyugalom. Tudom, mert ott élek. Ezt lehet irigyelni, meg azt is hogy egy menekült ott több segélyt kap mint egy magyar dolgozó. Hát kisöreg, ti választottátok orbáncot, nem én. Akkor tűrjétek!!!

Well... 2018.05.15. 20:42:20

Csendesen erdeklodnem meg, a nagy liberalis londoni magyaroktol, h a picsaba nyerhette a valasztast londonba a nepnemzeti gerincu Jobbik ??? ha jol tevedek nem az a tipikus migrans barat felfogas a nacike . Hogy van az, h elmetek kulhonba, es onnan magyarabbak vagytok mint az otthoni magyarok ? ra kene erezni vagy uttoro vagy , vagy patriota. a ketto egyutt nem megy. :o)

persze mas faszaval konnyu a csalant verni :oP

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.05.15. 20:42:51

@Etniez: Magyarországon elhagyták a kendőt? A kalocsai nénikéket kérdezd talán erről meg, hogy hol a kendőjük. A multkor az alföldön néztek például iszlám menekültnek magyar kendős nénikéket, és hívták a rendőröket. Jót röhögtem az orbanisztáni köcsögökön.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.05.15. 20:43:05

Ide pedig nem azért nem jön menekült, mert orr bánc jól kezeli a kérdést, hanem azért, mert Orrbanisztán nem határos semmilyen háborús övezettel, túl messze van azoktól. A görögök, olaszok ezt nem mondhatják el magukról, közvetlen határosak a válságövezetekkel, az EU valódi külső határai ott vannak, nem itt tehát jóval nehezebb dolguk is van. Ettől függetlenül elég jól kezelik a kérdést. Orbánc nyúlfarknyi kerítése kutya fasza, ahhoz képest, ami ott zajlik. De a csuti hazudós szeret mindent felnagyítani, hogy az olyan birkák, mint te, azt higyjék ő a világ közepe.

Brix 2018.05.15. 21:01:33

@GIeccsertetű: Hiába élsz ott, a tények azt mutatják, hogy NINCS rendesen kezelve az illegális migráció. Nem megoldott, vagy nagyon nehezen megy a menekültstátuszt nem kapott emberek kitoloncolása. Akiknek el kellene hagyni Németországot, azok eltűnnek a hatóságok látóköréből vagy minden erővel szabotálják a kitoloncolást. DE, ha ezzel ellenkező információid vannak, akkor linkeld ide!
Egyelőre, az illegális migráció nincs megállítva , a probléma nincs kezelve rendesen. Ha figyelnéd az eseményeket , éppen most élénkült meg újra a balkáni útvonal. A görögök elkezdték a szigetekről beszállítani a migránsokat ( alkotmánybírósági döntés) a szárazföldre- megbukott az EU - Törökország paktum- és egyre többen jönnek a görög-török szárazföldi határon is. Új útvonal alakult ki Bosznia felé, ahol 50 ezer ember érkezését várják ebben az évben hatóságok...Nekünk szerencsénk van, mivel a kerítés - ha megállítani nem is állított meg mindenkit- de legalább eltéríti a migráns -útvonalakat...Orbán helyesen cselekedett, amikor kerítést épített, és elutasította a kötelező kvótákat. Az emberek túlnyomó többsége az orbáni megközelítéssel értett egyet.. Ha vannak nyugati országok, amelyek ismeretlen hátterű, szándékú , kultúridegen embermilliókat akarnak befogadni , és súlyos euró tízmilliárdok árán megpróbálni integrálni, hát tegyék! DE, ez nem lehet Magyarország útja!

sdani 2018.05.15. 21:39:59

"- És aztán milyen kint Angliában, jól vagy?
- Köszönöm, nem panaszkodhatom
- Na és a migránsok???"
Nálunk ez a beszélgetés így szokott folytatódni:
"-Jaja, nálunk az utcában is van egy család két gyerekkel, nem sok vizet zavarnak. Mindkét szülő keményen dolgozik, a gyerekek rendesen járnak iskolába, kifogástalanul tudják a nyelvet.
-Jé, pont mint nálatok.
-Ja. Pont. Egészen pontosan."
:D

Ellenzéki Tüntető 2018.05.15. 21:40:55

@_most_: "Nemrég voltam Svédországban pár napra, mikor vissza jöttem majdnem mindenkinek az volt a kérdése, hogy sok-e a migráns? "

Ostoba sztereotípia hogy Svédországban bármi gond lenne, az évi 100-150 gránátos támadás gyakorlatilag semmi a holokauszthoz képest, szóval nem számít.

en.wikipedia.org/wiki/List_of_grenade_attacks_in_Sweden

Ellenzéki Tüntető 2018.05.15. 21:40:56

@GIeccsertetű: "Van aki szögesdrótot épít, van aki meg tárgyal és intézkedik."

Igen sokkal jobb ha Törökország védi meg az EU-t köztudott hogy a török szögesdrót jóval puhább és az őrök sokkal több jogot biztosítanak a menekülteknek. Meg hát Törökország eleve sokkal erősebb az EU-nál, az EU nem tudná megvédeni magát. Meg különben is tök jó ötlet a féldiktátor töröknek még egy pár ütőkártyát adni a kezébe. Fantasztikus megállapodás.

Igaz így pont a valódi szíriai menekültek vannak akadályozva, az eritniaiak meg ugyanúgy jöhetnek a tengeren át, de igen, a Törökországgal kötött megállapodás a létező legjobb dolog.

Ellenzéki Tüntető 2018.05.15. 21:40:58

@GIeccsertetű: Igazad van, sőt pl. azt se értem mit nyafogtak a hetvenes években, hiszen a holokausztban sokkal többen haltak meg.

Ja a holokausztososoknak se kellene nyafogni mert a pestisben még többen haltak meg.

Ja és azon is hülyeség volt nyávogni, mert mikor megjelent az oxigén a földön akkor az élőlények 99%-a kihalt.

sdani 2018.05.15. 21:46:16

@Well...: Nincs hiteles felmérés arról, hogy az angliában élő magyarok között hogy oszlott meg a listás szavazat.

Sütemény1975 2018.05.15. 22:02:55

@mynameisone: UK azért lép ki az EU-ból mert ott is legalább annyi embernek mosták ki az agyát mint itthon. Mondjuk nem volt nehéz, mert az angolok nem az eszükről híresek.

Etniez 2018.05.15. 22:16:46

@Well...: Az megvan, hogy több százezer magyar él az UK-ban, 95%-uk el sem ment szavazni?

Etniez 2018.05.15. 22:29:57

@Ellenzéki Tüntető: Befoglak perelni, mert más fotóját használod jogtalanul.

Antal Jozsa 2018.05.15. 23:22:26

@tanato: Igazad van és szerintem sincs jól ez a kettős mérce. Az igazságot kellene megírni, de uszító harag nélkül. Ez a plakátkampány borzasztó primitív volt, ettől függetlenül is lehet tudni hogy mi a helyzet.

Muszáj lesz beintegrálni a romákat, munkával, iskolával, eséllyel... és a gyerekekkel kellene kezdeni mert felnőtt embereket már nehezebb (tisztelet a kivételnek) és sajnos egy gyerek puszta önerőből nem sokra megy.

tanato 2018.05.16. 06:58:29

@Antal Jozsa: Így van vagy beintegráljuk őket vagy ők minket egy idő múltán.A gyerekeknél azért már alakulóban a tanultsági szint növekedése,egyre több a középiskolás,meg szakmunkásképzős roma gyerek.No az idő eldönti a kérdést nem olyan túl távoli jövőben.

antiinternáci 2018.05.18. 12:57:36

@VT Man:

Ez itt a kulcs: annak az ostobaságnak a minden áron való erőltetése, hogy az EU-ban dolgozó, élő magyarok (a jelen vita szempontjából) migránsok lennének.

antiinternáci 2018.05.18. 13:31:32

@GIeccsertetű:

Ha ilyen jól műxik (működne) a német rendszer, akkor hogy lehet az, hogy egy rakás migráns több helyről is felvette (felveszi?) a segélyt, mivel több tízezer közülük nincs azonosítva...

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2018.05.22. 09:59:52

@Well...: egyszerűen : taktikai szavazás.
Mondjuk az én gyomrom nem vette be így sem őket.

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2018.05.22. 10:07:01

@Etniez: mondjuk a több százezer fele lehet , hogy gyerek ....Ok meg nem tudnak . A másik , hogy van akinek órákat kellett volna utaznia , hogy Londonban szavazhasson .

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2018.05.22. 11:58:09

Nekem az tetszik legjobban, amikor Magyarországról elkezdik nekem magyarázni, hogy márpedig engem már négyszer lefejeztek és ötször megettek a migráncsok. Meg hogy már Shakira-törvényű városban élek, mert a polgi muszlim. (Rotterdam)

Mondjuk az ilyeneknek lehet magyarázni, hogy mi van, nem fog működni. Kék sarokban te, a piros sarokban sokmilliárdos közpénzből finanszírozott 24/7-es agymosás, esélyed sincs. Muszlimot max. a tévében láttak. Na jó, lehet, hogy egyszer a gyrososnál, de "ő más, ő rendes, nem úgy, mint AZOK!"

Az ilyen gondolkodásra egyébként kb. az egyetlen gyógymód az, ha valaki huzamosabb ideig olyan környéken él, ahol van számottevő muszlim lakosság - még ha nem is ismer közülük egyet se személyesen.

Személyes példa: néha még itt a ködös-esős Németalföldön is előfordul, hogy kisüt a Nap elég ideig, hogy felszárítsa a füvet. A közvetlen közelemben (2-3 km-en belül) van két park, ezekbe járok futni. Amikor hosszabb ideig száraz idő van és 15 fok fölötti hőmérséklet (ráadásul hétvége vagy ünnepnap), akkor az ország teljes népessége megindul a parkokba.
A hollandok visznek egy kis hordozható faszenes grillsütőt, pokrócokat, labdákat, stb... és azzal elvannak.
Na de a muszlimok - nem fogod elhinni, hogy ők mit csinálnak! TÖKUGYANAZT! Na jó, sör helyett teáznak, és a grillkolbász is marhából van disznó helyett, de ennyi. Az idősebb nőkön (40+) hijab van (arcot nem fedő kendő), fiatalabb - valószínűleg 2.-3. generációs - nőkön-lányokon 50/50. Mert hogy valaki hord-e kendőt egy nyugati országban, az személyes döntés (peer pressure nyilván létezik).

Egyszerűen fel kell ismerni, hogy emberekről van szó, akik ugyanúgy csak élni akarnak, mint mi. Ugyanúgy meg tudnak változni, mint mi, ugyanúgy el tudják hagyni azokat a szokásaikat, amik a befogadó országban elfogadhatatlanok (nekem például eszembe se jutott számla nélkül fizetni a vízvezetékszerelőnek, vagy éppen adót optimalizálni). Feltéve, hogy a befogadó ország ezt hagyja, és nem csinál belőle mindent-vagy-semmit kérdést.

Legyél te is országfelelős!

Ahol már ott vagyunk: Ausztria, Ausztrália, Belgium, Brazília, Brunei, Ciprus, Chile, Csehország, Dánia, Egyesült Államok, Franciaország, Hollandia, India, Izland, Izrael, Japán, Kambodzsa, Kanada, Kanári-szigetek, Málta, Mexikó, Nagy-Britannia, Németország, Norvégia, Olaszország, Omán, Spanyolország, Srí Lanka, Svájc, Svédország, Szingapúr, Törökország és Új-Zéland.

Jelentkezni (valamint az országfelelősökkel a kapcsolatot felvenni) a hataratkeloKUKAChotmail.com címen lehet.

süti beállítások módosítása