oldaldobozjavitott.jpg

kozelet_hataratkelo_widget.jpg

Utolsó kommentek

Kívül tágasabb!

Nincs megjeleníthető elem

Gazdagisztán

Nincs megjeleníthető elem

2017. november 26. 06:30,  Au pair, nanny vagy bébiszitter? 56 komment

2017. november 26. 06:30 Határátkelő

Au pair, nanny vagy bébiszitter?

Miközben rengeteg fiatal magyar (gyanítom, elsősorban lány…) teszi meg a külföldi élet első lépéseit au pairként, a különböző fogalmak körül elég nagy a zavar. Például biztos, hogy mindenki tudja mi a különbség az au pair, a nanny és a bébiszitter között? Nem csak nagy általánosságban, hanem konkrét jogi szempontból is? Na, erről szól az egyik eheti ajánlott poszt, majd kiderül, hogy Amszterdam nem ország, viszont magyar falu, végül elmegyünk választási megfigyelőnek Macedóniába, mert csak.

au_pair_foto_pixabay_com_publicdomainpictures_1.jpg(Fotó: pixabay.com/PublicDomainPictures) 

Kezdjük akkor a címben felvetett fogalmaz tisztázásával, amire az Életem morzsái blog szerzője vállalkozott és ő aztán tudja, hiszen a három közül az egyikként dolgozik immár jó ideje. De melyik ő?

„Olyan régen írtam a nanny munkakörről, mert nekem a napjaim része ez az egész, s pont ezért nekem nem „extra”. Mikor ismerősök kérdeznek erről, akkor meg rájövök, hogy nagyon nincs meg emberek fejében ez az egész. Ki pontosan, mit csinál és mennyit kap a nanny? Ugye. 

Sokan azt gondolják, hogy engem éhbérért kihasználnak Londonban, hogy nevetséges fizetést kapok, s pont ezért mikor mondom, hogy nanny vagyok, lesajnáló pillantások olvashatók le az emberek arcáról. 

Az au pair 

Az au pair egy tapasztalatlan fiatal lány, aki feltehetően sosem élt még külföldön és nem is foglalkozott gyerekkel aktívan korábban. A család befogadja, elvileg családtagként kéne kezelniük őt, amit azt jelenti, hogy családi programokra meg van hívva az au pair és ezzel kapcsolatosan minden költséget a család állja (pl. állatkert látogatás, Angliában belüli kirándulások). Plusz ugye jár a szállás és mondjuk úgy 3x-i étkezés naponta jó esetben. (...) 

(Ez az ideális kép, az már más tészta, hogy egyes angolok az olcsó, jól dolgozó munkavállalót látják az au pairben és tényleg, ahogy nem szégyellik úgy használják ki a személyt.) 

A keresete zsebpénz: 120 fonttól/hét 

A nanny 

A nanny az a személy, aki minimum 3 éves gyerekgondozói múlttal rendelkezik az Egyesült Királyság területéről. Kötelezően van minimum egy oklevele, egy hétvégén elvégzett gyerekgondozói képzésről + speciálisan a gyerekekre szabott elsősegély tanfolyamot teljesítette és egy tiszta – szigorított erkölcsi bizonyítvánnyal rendelkezik az angol szervektől. 

Az elmúlt években végzett munkájáról referenciákkal rendelkezik és van egy nanny önéletrajza. A fentiek nélkül az ügynökségek szóba sem állnak az emberrel, ergo nincs esély rendes nanny munkát kapni. (...) 

Fizetés: a kiajánlott bér mindig egy nettó órabér. Az órabért felszorozzák a heti munkaórákkal és hónapokra kiszámítják, amit felbruttósítanak végül a fizetési papírra. 

Ja igen, a nanny hivatalos alkalmazásban áll a családnál, fizetési papírt (havonta) és adóév elszámolást kap. Teljesen legálisan, a törvényeknek megfelelően történik minden. 

És ezek után még volt, hogy többször megkérdezték, mikor lesz rendes fizetett munkám? Kérdem én, a fizetési papír és havi adózás az nem tartozik a rendes fizetett munkák alá? 

Ez mindig, mindenkinek el kell magyaráznom…mert én egy Magyarországon nem létező munkakörben dolgozom, s pont ezért otthon elképzelésük sincs az embereknek, hogy mi fán terem ez a nanny dolog. (...) 

A bébiszitter 

Babysitter meg bárki lehet, attól függ, kinek, milyen referencia és munkaévek kellenek, hogy estére valakire rábízza a gyerekét. A babysitter az a személy, aki este megy családhoz és lefekteti a gyerekeket, majd TV-zik, könyvet olvas stb. 

Egy babysitter lehet akár valakinek a 16 éves szomszédja, ha megbízik benne, vagy az ismerős körben lévő 50 éves néni. Tökmindegy. 

A babysitter munka zsebbe megy. Odamegy az ember mondjuk 4 órát ügyelni, és kifizetik neki a végén.” 

Na, ezt remélhetőleg sikerült tisztázni, a teljes posztot itt olvashatjátok el

Amszterdam nem egy ország (hanem magyar falu) 

Most ezen nyilván röhögtök, pedig annyira nem is vicces, hiszen létezik egy olyan mondás, mely szerint „Amsterdam is not a country”. Mondjuk az más kérdés, hogy lehet, hogy nem bánná, ha az lenne… erről, s arról, hogy miként került ide egy magyar falu, a Hollandokk írt.

amszterdam_2.jpg

„Ahogy mi is megszokhattuk, hogy néhány világsztár a tetszőleges magyarországi koncertjén „ájlávjúbjúdapesztezik”, Hollandiában ugyanez a helyzet, sőt nem is kell világsztárnak lenni hozzá: angolszász területen tényleg mintha az terjedt volna el, hogy Amszterdam maga az ország. 

A városmarketingesek ugyanakkor előszeretettel építenek erre a kis tévedésre. Amszterdamot mindenkinek látnia kell, akkor is, ha csak a Keukenhofig vagy Zandvoortig jut el, legfeljebb kicsit amszterdamosítják a nevét: Zandvoortot például már Amsterdam Beachként is emlegetik. (...) 

A vagány városban még ma is szinte minden nap az emberi szabadság ünnepe, az idei Pride megnyitójához például Eberhard van der Laan, a város polgármestere ennyit üzent Twitteren: „Ebben a városban mindenki önmaga lehet, és azt szerethet, akit akar.” 

Ugye nem is lehetne ennél szebben megfogalmazni, mi az, ami a kulturálisan rendkívül sokszínű Amszterdamban az egyik legfontosabb irányadó? 

Amszterdam akkor is világváros, ha viszonylag kicsi: lakossága 850.000 fő körüli, melynek nagyjából a fele külföldi származású, és akik több mint 170 országból érkeztek. 

Saját agglomerációját nem is lehet talán pontosan meghatározni, hiszen az egész Randstad szinte egyetlen nagyváros már. Sőt, Hollandia jobban hasonlít egy gyéren lakott metropoliszra, mint egy sűrűn lakott országra. 

A belváros közel 100 kilométernyi, összesen 160 csatornájának partjain hűtőmágnes-alakú mézeskalácsházak sorakoznak, homlokzatuk ferde, lépcsőik olykor girbegurbák: a város az Amstel torkolatánál, az IJ partján fekszik, és vízből mindenütt, még a föld alatt is több van: az itt-ott megsüllyedt XVII. századi épületek ugyanis cölöpökön állnak. 

A belváros pontosan olyasmiket találunk, amit tipikusan hollandnak tartanak: könnyűdrogokat áruló coffeeshopokat, ahol gyakran kígyóznak a sorok azelőtt, mielőtt a hétvégi partyk elkezdődnének; a vöröslámpásnegyedet, fapapucsot, virágpiacot, és sok-sok biciklist. 

A neves múzeumok közül az Anne Frank Museum is az egyik csatornánál, a Prinsengracht 263-267 alatt található, és különleges betekintést nyújt a „hátsó traktus” szomorú világába. Ez a ház már nem a legszorosabb belvárosi részhez, hanem a Jordaan-hoz tartozik, itt kissé gyérül már a turista-tömeg. 

Amszterdamban a belvároson túl is van élet, a Zeeburg is népszerű és kellemes, az Amsterdam Centraaltól északra pedig kis kompokkal a nyugisabb északi városrészekig is elhajózhatunk. (...) 

Az éppen Amszterdamba költözők már biztos tudják, hogy a lakhatás nem olcsó. Egy menő amszterdami állásért viszont érdemes lehet ingázni is. 

A vonatozók gyakran két biciklit is tartanak e célból: egyet otthon, a másikat a munkahelyükhöz legközelebbi állomáson, ami legtöbbször egy rozsdás járgány, és már 15-25 euróért „Stationfiets” néven lehet megtalálni a Marktplaats-on. 

A lepattant állapot nagyon fontos, ugyanis a lopás elleni védekezés szempontjából még az óriáslakatoknál is hatékonyabbnak tartják! (...) 

Amszterdam egyébként magyar falu is: többnyire ide jönnek koncertezni a saját sztárjaink (pl. Melkwegbe). Az Amszterdami Magyar Szalon havonta szervez kulturális eseményeket. A Herengracht-on található Goethe Intézetben. A PÓDIUM hasonlóan szívmelengető programokat szervez.” 

A teljes posztot itt találjátok, érdemes elolvasni!

A demokrácia őrzői 

Vajon milyen lehet nemzetközi megfigyelőnek lenni egy választás idején? Nos, pillanatokon belül kiderül, hiszen a David Around the World blog szerzője, David a' la Nomad éppen ezt csinálta a macedóniai választások második fordulójában.

macedonia.jpg

„Az országban töltött egy hetet Szkopjében, a fővárosban kezdtem. A Budapestről közlekedő közvetlen repülőjárat viszonylag előnyös menetrendjének köszönhetően az érkezés napján egész délután barangolhattam a központban. (...) 

Én Prilep városába kerültem, ami nekem megfelelő városi környezet, viszont emiatt ide érkezett be nagyon sok választási körzet szavazó urnája. Ennek köszönhetően reggel 6-ig kellett figyelnünk az összesítést, miután a szavazóhelyiségek bezártak előző este 7-kor. 

Egy-egy megfigyelő csapatban 2 különböző nemzetiségű ember volt, akiket egy helyi sofőr és egy tolmács segített. A szavazókörzetek bejárása során az embernek lehetősége nyílt betekinteni az ország olyan területeire is, amelyek általában nem esnek turistaként az útjába.” 

A teljes posztra már csak azért is érdemes kattintani, mert rengeteg képet nézegethettek benne.

HÍRMONDÓ 

Honnan küldik a legtöbb pénzt haza a magyar határátkelők

A külföldön élő magyarok közül nagyon sokan élnek a pénzküldés lehetőségével, sőt jelentősen nőtt a Magyarországról külföldre küldött összegek értéke, valamint a tranzakciók száma is. De honnan küldik a legtöbb pénzt? 

Még mindig van mitől félni Európa útjain 

Statisztikai adatokat közölt az Eurostat: azt vizsgálták, hogy tavaly mennyi és milyen típusú közúti baleset történt az EU határain belül. A helyzet javul, de a számok még mindig durvák. 

Te ennél tücsökkenyeret? 

A kérdés elsőre elég furcsán hangzik, de a finnek már megint kitaláltak valamit, ez pedig nem más, mint a „bogaras" kenyér, amibe rovarat sütnek, így a hagyományosnál magasabb lesz a fehérjetartalma.

A moderálási alapelveket itt találod, amennyiben általad sértőnek tartott kommentet olvasol, kérlek, jelezd emailben a konkrét adatok megjelölésével.

Gyere és csatlakozz hozzánk a Facebook-on!
Ha inkább levelet írnál, elmesélnéd a személyes történeted,
azt a következő címen teheted meg: hataratkeloKUKAChotmail.com

Címkék: blogajánló nanny babysitter au pair Nagy-Britannia Hollandia Egyesült Királyság Macedónia

A bejegyzés trackback címe:

https://hataratkelo.blog.hu/api/trackback/id/tr8213370383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Golf2 2017.11.26. 08:08:53

Mindegy hogy nevezik, kemény meló.

SzZoole 2017.11.26. 08:45:28

Napra pontosan ma 8 éve léptem eme szent földre sokak örömére/bánatára.
Most számvetem az elmúltnyóóócccévet :-)

adg 2017.11.26. 08:57:56

@Zoole Reloaded: jon a brexit, ugyis kivagnak. Mehetsz vissza a belettbe ugralni.
Sose leszel amgol ugysem, csak a magany emeszt a tavolban, idegenek megveto pillantasai kozt.

SzZoole 2017.11.26. 09:04:14

@adg: és ez így is van, kár lenne tagadni......legalábbis másokkal biztos :-))

kisrumpf · www.kisrumpf.blogspot.com 2017.11.26. 10:09:02

@Zoole Reloaded: nna, gratula. Sokáig élj ott. (Egy volt londoni au-pairtől. Egy-két dolgot köszönhetek annak az ott töltött pár hónapnak.)

SzZoole 2017.11.26. 10:58:10

@kisrumpf: koszi Moni, ugy tervezzuk :-))

puhacica 2017.11.26. 11:20:56

@Zoole Reloaded: csak nehogy az onigazolas csapdajaba ess! ;D

SzZoole 2017.11.26. 11:23:20

@libslobsi fuszal: osszekeversz valakivel, szerintem :-))

puhacica 2017.11.26. 12:04:00

@Zoole Reloaded: biztos nem. csak vicc vót! :)

SzZoole 2017.11.26. 12:07:16

@libslobsi fuszal: viccet felre teve, nekem/nekunk nincs szukseguk onmagunkat igazolni,hogy tudjuk, hogy jol elunk :-))

SzZoole 2017.11.26. 12:23:10

@libslobsi fuszal: ertem, szoval szerinted abba kellene hagynom az onigazolast, csak azt mond meg, hogy hol tettem/tettuk?

DieNanny CH 2017.11.26. 12:34:22

Svájcban is ugyanígy van a különbség, viszont itt 13 éves kortól - babysitter tanfolyam után - már lehet gyerekre vigyázni.

puhacica 2017.11.26. 12:41:51

@Zoole Reloaded: jaj hagyjal mar, mondom, hogy csak hulyeskedek. a szokasos trollkodasokra reflektaltam, ugyanugy mint adg.

SzZoole 2017.11.26. 12:46:53

@libslobsi fuszal: értettem én eddig is, csak mintahogy két értelmes mondatot nem tudok leírni, így értelmezni sem tudom, hogy mit értsék a leírt mondatból :-))
Just kidding

adg 2017.11.26. 13:08:01

@libslobsi fuszal: nem, en komolyan gondoltam. Sosem lesztek ott hon, orokre idegen maradtok.
Ja, es add at udvozletem a pakiknak, mikozben sorban allsz a budi elott az udvaron.

puhacica 2017.11.26. 13:14:53

@Zoole Reloaded: en kerek elnezest. :)
@adg: toled is, csak varj egy kicsit, mert hosszu a sor. :D

SzZoole 2017.11.26. 13:24:05

@libslobsi fuszal: ugyan már, ne tedd, az én hibám, tudod az agymutetem...... bár lehet az is fake volt :)))

@adg:” MI”értjük, “TI” meg azt gondolnak amit akarnak :)))
Just kidding

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2017.11.26. 13:57:50

Hölgyek-urak, off, de úgysincs sok komment.
Tik megbíznátok egy ilyen konstrukcióba?

index.hu/gazdasag/2017/11/23/elindulhat_az_elso_lakaslotto/

Mert én egy pillanatig sem.Nem csak az, hogy otthon az emberek döntő többsége megbízhatatlan, képtelen a saját anyagi helyzetét korrekten látni, hanem még hogy ez a Harripotter Rogántóni áll az élén az egésznek, totál hitetlen a szememben...
De kérdem én, a tik országaitokban van ilyesmi rendszer?Működik?Jó a tapasztalat?
Nyomjatok válaszokat, de izibe!
:-))))

(A tik szón nem kell fennakadni, szép, régies, achaizáló kifejezés.Még ha a baromfira értjük, akkor is... :D )

SzZoole 2017.11.26. 14:04:03

Gelyza, kezdődik az utolsó!!!

Dikusz 2017.11.26. 14:47:35

@geegee: vagy nem csak szép, régies kifejezés, hanem egy nóta is, az "Indul a bakterházból: Szeretiiii a tik a meggyeet... :))

Közgazdász -vagy mifene- az általad emlegetett szeretetcsomag politikus, csak ért hozzá. Ettől függetlenül az is nagy marha, aki ebbe teszi a spórolt fityingjeit.
Szerintem nincs a világon olyan ország, ahol ez működik. Az egyik cikkben példának okádék ez is olvasható:

"A megtakarításokat nem védi az Országos Betétbiztosítási Alap (OBA) betétesvédelmi szisztémája."

Nem kell tovább olvasni, elég ennyi. Az utóbbi idők bedőlt befektetései után csak nincs olyan hülye (ha volt, az elbukta már a pénzét), aki belevág.
Sima piramisjáték az egész.

Csodabogár 2017.11.26. 15:51:46

Mint ha már lett volna valami ilyesmi. Két lottóház áll ma is Pesten, persze a konstrukciót nem ismerem, csak, hogy valami lottó volt benne.

2017.11.26. 15:55:58

@geegee: Hm, Romániában olyan jón 20 éve tilos, törvénytelen és büntetendő mindenféle piramis-játék. Magyarországon meg a fidesz-kormány a zászlóvivője. Na fasza.
Már csak az a kérdés, hogy tényleg ennyire hülyék a magyarországi magyarok? Mert ha igen, vastagon megérdemlik egymást, és nem lesz kár, ha végleg eltünik ez a mini-nemzet majd pár száz év múlva a süllyesztőben.

Ja, a poszthoz is ... minden tiszteletem a nannyké, au-paireké és a bébiszittereké, ugyanis én záros határidőn belül sikitófrászt kapok a kölyköktől.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2017.11.26. 15:57:48

@adg: Hej, Adégé, nálad fel vannak cserélve a billentyűk? Nem az y-z, hanem az n-m párosra gondolok...Valaki titokban szétszedte neked, és rosszul rakta össze?
:-)))

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2017.11.26. 16:02:25

@Dikusz: Igen, én is hasonlóan látom.Az q élet, hogy aki elsőnek megkapja a lakását, már ha egyáltalán, hogy az többet egy q kanyit nem fog belerakni.És akkor indulhat a huzavona, pereskedés, akármi.
Ha ezek a lakásmaffiák beindulnak, asszem, lesz majd miről olvasni.
És keményebb sztorik lesznek, mint volt az IL Ferro... :D

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2017.11.26. 16:03:19

@Dikusz: Pedig amúgy az ötlet nem rossz szerintem, egy ideális világban simán működhetne...

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2017.11.26. 16:04:39

@Csodabogár: Igen, de azok asszem nyereménylakások voltak, tehát nem került pénzébe a beköltözőnek, max a lottószelvény.Már ha jól tudom. Ha nem, akkor majd kijavít valaki...

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2017.11.26. 16:07:35

@Pink Petsch: Nem, ez sem piramisjáték, hanem fogyasztói csoport.Szerintem a rendszerrel nem volna baj, ha megbízható piaci szereplők lennének benne.Itt csak az a lottó, hogy ki kap először, másodjára stb. lakást.És az a bizalmi kérdés, hogy beköltözés után is hajlandó e fizetni a törlesztést...Na ez az, amiben én nem hiszek, Magyarországon.

2017.11.26. 16:12:18

@geegee: A piramisjátéknak sem a rendszer a legnagyobb hibája, hanem a fogyasztói csoportja ... előbb-utóbb ugyanis elfogynak a piaci szereplők ...
No meg, hogydepláne Louis-Vuitton-Tóni az egésznek az arca, totál röhelyes, és a romániai Caritasnak is alámegy szintben, pedig az is gáz volt, nagyon.

Shaktee 2017.11.26. 16:13:52

@Zoole Reloaded:

Az a hosszúfülü fekete különösen :))
www.facebook.com/catsmylifepage/videos/672206442990641/

jó lesz a 99% is, neked ;)

Tele a város stetsonokkal, minden szállodaszoba kiadva, nagy a beindulás, Grey Cup őrület van, sajnos ottawa kiesett..de lelkesedünk :)

Herr Géza 2017.11.26. 16:18:58

@Csodabogár: :D Az más volt, csak áthallás.... Azokat a házakat a Lottó Művek (vagy hogy a túróban hívták akkor a Szerencsejáték Zrt.-t) építtette kimondottan arra, hogy a lakásokat “tárgynyereménysorsoláson” meg lehessen nyerni. Azt hiszem 1957. körül épült az első (abban az évben indult a magyar lottó), és van belőlük Pesten több is, de jutott vidékre is.

Dikusz 2017.11.26. 16:21:15

@Csodabogár: Nem tudom, melyikre gondolsz, én így kapásból négyet tudok úgy, hogy nem kerestem rá a neten.

1 - Ferenc-körút, Üllői út sarkán. Most Panasonic márkabolt, régen a Fővárosi Cipőbolt egyik üzlete.

2 - Baross-tér, Rottenbiller u. sarok. Most cipőbolt, régen is az volt.

3 - Bartók Béla út-Lágymányosi út sarok. Régen a Bukarest étterem, most egy bank van az épületben.

4 - Múzeum krt., a Nemzeti Múzeummal szemben, pontosan nem tudom melyik szám.

Annak idején négylevelű lóhere jelezte ezeknek a házaknak a bejáratán, hogy a Lottó tárgynyeremény-sorsolásán lehetett a lakásokat megnyerni. Abban azért nem vagyok biztos, hogy ezek nem irányított sorsolások voltak.

Mindegyiknél lottóztam, hátha nyerek lakást benne:)
4 -

Herr Géza 2017.11.26. 16:21:48

@geegee: Yes... :D Egy lakás azokban a házakban 3,30 Ft.-ba került, annyi volt akkor egy lottószelvény (na meg csipet szerencse is kellett hozzá).:))))

Dikusz 2017.11.26. 16:24:42

@Dikusz: Ismered ezeket a házakat, amit írtam?

A csipet szerencse nem biztos, hogy elég volt hozzá...

SzZoole 2017.11.26. 16:28:32

@swing gitan: ruhelem a macskákat :-))

Dikusz 2017.11.26. 16:31:29

@Herr Géza: Neked írtam, már megint saját magammal levelezek...

Shaktee 2017.11.26. 16:58:34

@Zoole Reloaded: szar neked, most nyomtam be az első két palacsintát :)

Dikusz 2017.11.26. 17:03:58

@swing gitan: ízlésficamom van-e, ha Saragossa Bandet hallgatok?

Ha sikerül jegyet szereznem, január 4-én Boban Markovic koncertre megyek:)

SzZoole 2017.11.26. 17:11:49

@swing gitan: hehehe, toroskaposzta (tori kápi) :-))

Dikusz 2017.11.26. 17:22:09

@Zoole Reloaded: körtepálinka - májas/véreshurka (tót), párolt vöröskáposzta - körtepálesz, hagymás törtkrumpli -gesztenyepüré:)))

SzZoole 2017.11.26. 17:47:05

@Dikusz: nekem csak szatmári szilva van :-))

Dikusz 2017.11.26. 18:03:14

@Zoole Reloaded: Húúúú, de finom lehet:)))
Cserélünk? :)))

SzZoole 2017.11.26. 18:06:08

@Dikusz: certainly not!!! :-)))

Dikusz 2017.11.26. 18:24:12

@Zoole Reloaded: én se cseréltem volna a helyedben:)))

SzZoole 2017.11.26. 18:59:27

@Dikusz: gyere el, legyél a vendégem pár napra :-))
Nem vicc

Csodabogár 2017.11.26. 19:03:15

@Dikusz: Az elsőt ismerem és van egy a Dózsa György út és Váci út sarkán. Ismerőseim ott vettek lakást és ők mondták, hogy az egy lottó ház.

portugéza 2017.11.26. 20:14:13

@Dikusz: "Ha sikerül jegyet szereznem, január 4-én Boban Markovic koncertre megyek:)"

Nekem már megvan a jegy - igaz 5-ére, egy másik városban.

Dikusz 2017.11.26. 23:11:37

@Zoole Reloaded: Tudom, hogy nem viccből írtad, sort kerítünk rá jó?

Egyebekben én sem viccelek, hogy ti is gyertek el, akár kutyival együtt is:)

Dikusz 2017.11.26. 23:13:25

@portugéza: jó ideje készülök a koncertjére, remélem összejön, hogy el tudok menni.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2017.11.27. 13:32:46

@Dikusz: A 3. kerület határán is volt egy ilyen, a Zsigmond-tér térségében, nagyon érdekes kialakítása volt, mindig sasoltam gyerekként, ha arra jártunk.

wien74 2017.11.28. 12:58:57

Az au pair-ek védelmében néhány kiegészítés:

- egy au pair (Mädchen) elsősorban nyelvtanulás miatt vállalja a gyerekfelvigyázást.
- a család a zsebpénzen kívül (mert ez tényleg csak az) fizeti a nyelvsulit. Viszont teljes ellátást, sőt akár még kocsit is kap (bevásárláshoz, sulihoz)
- tényleg családtag, igy megy a családi programokra, nyaralásra is
- hétközben dolgozik, hétvégén csak eseti jelleggel
- be van jelentve a helyi polgármesteriben, sőt eü-i biztositása is van.

Szerintem hatalmas találmány az aupair-kedés, bár egy külföldi idegent beengedni a családba....hát látszik h a bizalom tőlünk nyugatibbra picit jobban működik.

Üdv: egy kétszeres hajdani au pair

Legyél te is országfelelős!

Ahol már ott vagyunk: Ausztria, Ausztrália, Belgium, Brazília, Brunei, Ciprus, Chile, Csehország, Dánia, Egyesült Államok, Franciaország, Hollandia, India, Izland, Izrael, Japán, Kambodzsa, Kanada, Kanári-szigetek, Málta, Mexikó, Nagy-Britannia, Németország, Norvégia, Olaszország, Omán, Spanyolország, Srí Lanka, Svájc, Svédország, Szingapúr, Törökország és Új-Zéland.

Jelentkezni (valamint az országfelelősökkel a kapcsolatot felvenni) a hataratkeloKUKAChotmail.com címen lehet.

süti beállítások módosítása