oldaldobozjavitott.jpg

kozelet_hataratkelo_widget.jpg

Utolsó kommentek

Kívül tágasabb!

Nincs megjeleníthető elem

Gazdagisztán

Nincs megjeleníthető elem

2013. október 15. 06:46,  Milyen identitást adjak a gyerekemnek? 814 komment

2013. október 15. 06:46 Határátkelő

Milyen identitást adjak a gyerekemnek?

Kalifornia, azon belül is Los Angeles Európából nézve az álmok világa. Közelebbről azonban már egészen más a kép, legalábbis a mai poszt szerzője számára, aki több mint 3 évnyi budapesti élet után nemrégiben költözött vissza a családjával az Egyesült Államokba. A kérdések, melyeket írásában felvet, nagyon elgondolkodtatóak és talán a válaszok sem egyszerűek, de hátha együtt sikerül.

amerikai iskolabusz.jpg

„Los Angelesben élünk, két hónapja költöztünk vissza Budapestről, ahol 3,5 évet töltöttünk, abból kifolyólag, hogy én otthon kaptam állást egy Los Angeles-i cégen keresztül.

Mielőtt Magyarországra vetette kis családunkat a sors, 13 évig éltem Amerikában, férjem amerikai, lányunk is kinn született, és 3,5 éves volt, amikor Budapesten telepedtünk le.

Nagyon megszerettük az otthoni életet, a férjemet is beleértve, és nyilván az én jól fizető állásom ehhez sokban hozzájárult. De nemcsak emiatt... Új barátságokat kötöttünk, néhánnyal az én gyerekkori barátaim közül újra felfedeztük egymást, a kislányom megtapasztalhatta, milyen is a nagyszülők közelében lenni, utazgattunk az országban, és nem utolsósorban imádtuk a programokat, amiket Budapest kínált.

A családi és a kizárólag felnőtt programokat is imádtuk. Nagy cirkuszrajongókká váltunk, és férjemmel szerettünk koncertekre járni, legyen az klasszikus, vagy modern zene. Arról pedig ne is beszéljünk, hányfajta kiállítás, színdarab közül lehet válogatni az év bármely napján.

Nem olyan jó, mint régen

Az idei év első felében véget ért a munkám, és pár hónappal később úgy döntöttünk, hogy mivel még mindig megvan az ingatlanunk itt, Los Angelesben, visszajövünk, hogy lányunk itt kezdje el az általános iskolát 7 évesen.

Két hónapja már, hogy újra itt élünk, és legnagyobb meglepetésemre nem élvezem annyira, mint régen. Tudom, hogy megváltoztak az igényeim, és nyilván ha újra dolgoznék, akkor kevesebb időm lenne, hogy gondolkodjak azon, milyen is újra itt lenni.

Úgy érzem, bennem most kezdenek feltörni a hazával kapcsolatos meghatározó kérdések, és mint szülő nagyon nagy nyomást érzek magamon azon a téren, hogy hol lenne jobb a gyerekemnek.

Nem tetszik az oktatási rendszer

Nyilván abba a korba lépett, amikor meghatározó barátságokat fog kötni és le kell táboroznunk valahol, ahol befejezheti az iskolai tanulmányait. Én pedig nem vagyok biztos, hogy szeretném, ha ez a hely itt lenne, Amerikában.

Engem az iskolakezdés eléggé „megrázott", gondolom azért, mert elkezdődött egy teljesen új életszakasz, már nem kisgyerek a lányom és nagyobb a felelősségünk (jól tanulni, házi feladat megírása, új döntések meghozatala, válasszon valami hobbit, ami érdekli), hogy felkészítsük a felnőtt életre és többnyire elégedett, boldog ember váljon belőle.

Férjem és én sem vagyunk megelégedve az itteni oktatási rendszerrel, egy jónak tartott public schoolba jár a kislányunk. Azt tudni kell, hogy Kalifornia állam pénzhiány miatt megvonta a művészeti oktatás (rajz, ének) támogatását, vagy legalábbis csökkentettek a minőségen.

A dalok, amiket esetleg tanulnak, mind Amerika dicsőítéséről szólnak, de én ezzel egyáltalán nem azonosulok. Két hónap után már keresi a kislány a szavakat magyarul, pici akcentusa is kezd lenni, mert én egyedül kevés vagyok arra, hogy megfelelő szinten tudjam tartani a magyar nyelvet nála.

Azonosulások

Van itt egy magyar anyuka-csoport, szoktam velük konzultálni, de nincs idő nagyon összejárni. Tudom, hogy másoknál is, ahol kétnyelvű szülők vannak, hasonló jelenséggel szembesülnek, a különbség abban van, hogy mindezt ki hogyan kezeli. Én speckó rosszul.

Engem zavar, hogy valószínűleg karácsonyra még ennyit sem fog Zoé hozzám magyarul beszélni, és ennek egyik természetes oka, hogy nem akar kilógni a sorból, ő azonosulni szeretne a környezetével, én pedig nem. :)

Egy szó, mint száz, engem nagyon el kezdett foglalkoztatni az a kérdés, hogy milyen identitást szeretnék adni a gyerekemnek, egyáltalán az, amit én szeretnék, rákényszeríthető-e a gyerekemre?

Azt gondolom, ebben a korban (illetve egészen 18 éves koráig) még igenis a szülő dönt, főleg ilyen nagy kérdésekben. A férjem nyitott lenne arra, hogy felszámoljunk itt mindent és visszaköltözzünk Magyarországra, ami nagyon nagy előny.

Nem tudjuk kihasználni a lehetőségeket

És akkor visszatérek oda, hogy vajon hol lenne jobb a gyereknek felnőni. Ez önmagában is egy hatalmas döntés, de amikor az ember hallja a sok negatív hírt otthonról, emberek panaszkodását, akkor természetesen megingok.

Ugyanakkor itt, Amerikában sem rózsás a helyzet, sőt! Én semmiképp sem szeretném Los Angelesben leélni életem hátralévő részét, noha klassz város, ha az ember fiatal és tele van álmokkal, vagy ha csak látogatóba jön ide.

Nekem az elmúlt 3 év Budapesten azt mutatta meg, mennyi csodás élményben lehet az embernek része ott is, nem kell ahhoz külföldre utazni. Ha belegondolok, ha az embernek van egy jó keresete, és megvan a lelki nyugalma, akkor mindegy, hol van.

Mi most abban a helyzetben vagyunk, hogy egyáltalán nem tudjuk kihasználni a Los Angeles kínálta lehetőségeket, mert anyagilag nem engedhetjük meg. Olyan állásajánlatokat kapok, ahol a fizetésem kevesebb lenne, mint Magyarországon. Ez szintén elgondolkodtató.

Sok a kiadás, kevés a bevétel

Mi itt nem vagyunk „anyagi biztonságban". Egészen egyszerűen azért, mert sem én, sem a férjem nem rendelkezünk olyan végzettséggel, ami óriási pénzeket hozna be.

Ehhez képest a kiadás rengeteg, Kaliforniában a legmagasabb az áfa, a rezsi, és ott a benzin, hiszen a városon belül is mindenhova autózni kell és nem is keveset. Az életszínvonalunk itt jelentősen csökkent ahhoz képest, amilyen a gyerekvállalás előtt volt.

Óriás dióhéjban ennyit szerettem volna megosztani, kíváncsian várom a tanácsokat!"

A kommentelési szabályokról ide kattintva olvashatsz.

Gyere és csatlakozz hozzánk a Facebook-on!
Ha inkább levelet írnál, elmesélnéd a személyes történeted,
azt a következő címen teheted meg: hataratkeloKUKAChotmail.com

Címkék: oktatás kultúra identitás Egyesült Államok

A bejegyzés trackback címe:

https://hataratkelo.blog.hu/api/trackback/id/tr295568931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.10.15. 23:48:07

@morsels: es mi/ki az a Sziriusz?

mirx 2013.10.15. 23:48:46

@rezsoatya: na ez az, hogy nem a külsőm alapján, ez a vicc! takarítómelót kerestem heti 2 délutánra, és egy pacák felhívta a hirdetést, és odamentem (farmer, póló, tornacipő), és egyből rátért a témára, hogy hát akkor ugye mi a mennyi meg mit vállalok be.

amúgy baromira megijedtem (kis 22 éves p..usz voltam idegen országban), de nem volt erőszakos, csak közölte, hogy ja hát ő nem gondolta, hogy valaki tényleg 10 dollárért takarítani akar, mikor egy óra alatt az ötszörösét is megkaphatná.
úgyhogy szépen elbúcsúztunk egymástól, de utána inkább a vendéglátásban kerestem melót.

mirx 2013.10.15. 23:49:59

@charlieharper:
:D

pont akartam mondani, hogy nem a gyógyszergyár amfetaminrészlegén áll ez a szalag mellett, vagy a varázsgombaválogató üzemben éjszakás? :))

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2013.10.15. 23:50:11

@sodalisO: Nem mind, de 90%-nak nincs onkritikaja, az ziher.

BTBTBT 2013.10.15. 23:50:20

@mirx:
Véletlenül nem veszik arcoskodásnak a magabiztosságodat?
Vagy csak szimplán nagy arcod van?
Ha az előbbi, akkor nagyon jól ismerem az érzést. :)

Szerintem az empátia hiányára célzott a sárgabuszos nickes.
Vese mint tulajdonság? :)))
Megvan mind a két vesém, jól is működnek, de - talán éppen ezért? - már gondolkodtam azon, hogy el kéne adni az egyiket. Talán Szingapúrban? Ki fizet többet?

@Mr. Long [wannabe Briton]:
Egyszer kibírná az ara. Így meg nem fog önállósodni, mert még ilyesmiben is rád támaszkodik.
Mi a f@szért nem guglizza meg az asszonyod, hogy "examples of ..." (és behelyettesíti a kívánt részt)? Annyi mindent le lehet szedni a netről, hogy ihaj!
Szuper dolog a "personal statement". :)))

Mr Long [unatkozik, munkalkodik...] 2013.10.15. 23:51:06

@rezsoatya: A luxusprosti, azok [ugy tudom] izlesesen oltozkodnek. :))))

morsels (törölt) 2013.10.15. 23:54:00

@mirx:
Nem, te nem is olvastad el a posztot igazan...
Mert ugye arrol volt szo, hogy aki a posztot irta, az Californiaban elt jopar evet, aztan szuletett a gyerek, aztan mentek Magyarorszagra.

Te csak azt irtad, hogy voltal ott es nem szeretted. Ami persze fasza, nadehat tenyleg a hozzaszolasoknak arrol kell szolnia,hogy ki hol elne?
Mondjuk ez nem veled kezdodott, meg nem akarlak hagymahoz hasonlitani, nade mintha egy minta alakulna ki.

Valaki ir egy posztot, aztan mindenki azon versenyezne, hogy miert nem elne ott... vagy hogy miert hulye a posztolo.

Szoval te eltel ott, aztan nem tetszett. Meg a programozok nem tudtak angolul.
Szoval mit dolgozol? Mit csinalsz, hogy olyan faszan elsz, hogy csak ranezesre meg tudod mondani barkinek, hogy hol basztak el az eletuket?

Tenyleg kivancsi vagyok, nem beszolas, vagy kotozkodes :-)
Csak ha mar ilyen magabiztosan osztod az eszt, erted, akkor biztos van valami hatter.

mirx 2013.10.15. 23:54:23

@Barátusz: hát látod, hogy valaki annak veszi. de amúgy csak az interneten van ekkora szám, valójában egy kicsi, kedves nyuszika vagyok, aki lapít a fűben.
"Csak reszelgetem a körmeimet és hülyeségeket beszélek."
:o)

2013.10.15. 23:55:10

@mirx: 'A halálom az a fölsőruházat nélkül enni leülő férfi.'

Egyetertek, nagyon undorito.

Mr Long [unatkozik, munkalkodik...] 2013.10.15. 23:55:22

@Barátusz: Ja onallosodik, most kb egy ora utan kert csak segitseget. Meg mar megirt egy csomot, csak elakadt. Ilyen hulyeseget egyszer kell csak megirni, a kovetkezo jelentkezeshez mar csak kopipeszt lesz :)

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2013.10.15. 23:55:32

@Barátusz: Nem szoktam nok segget nezegetni. Ferfiaket annal inkabb, de a nok segget nem.

2013.10.15. 23:55:57

@morsels: mirx meg fotot is kuldott zurichi ablakabol, fuggonye es mosogepe (esetleg meg szaritogepe is) van bent a lakasban!

Kövérmadár [swe] · http://fettfagel.blogspot.se/ 2013.10.15. 23:56:05

@morsels:
OMFG :)

Ez a nagy, közös tudat is valami komunizmushoz hasonló égi tünemény, hogy csak dolgozni, fejlődni, tenni ne kelljen, hanem elegendő lógni a nagy közös csecsen?

rezsoatya (törölt) 2013.10.15. 23:56:39

@Mr. Long [wannabe Briton]: ezt nem mirxnek akartad irni?

@mirx: akkor most teljesen meg vagyok keveredve. Most akkor dicsekszel, vagy panaszkodsz? :-)
A ruhabol indultal ki es pont az ellenkezojet hoztad fel peldanak...

mirx 2013.10.15. 23:57:41

@morsels: Most te is kezded ezt a kommentrendőrködést, hogy szerinted miről kéne a hozzászólásoknak szólnia? Nem akarok beszólni, de te se a poszttal vagy elfogalva, hanem velem. (És a múltkor is ez volt.)
A posztolónak egy csomóan adtak csomóféle tanácsot, én nem, mert A. nincs gyerekem, B. azokkal értek egyet, akik úgy gondolták, hogy a posztolónak nem gyereknevelési, hanem anyagi problémája van.
És én senkinek nem mondtam, hogy hol b.ta el az életét. És kezd idegesíteni, hogy a számba adsz dolgokat, gondolom, mert a belekötéshez épp jól jönne, ha azt és úgy mondtam volna. De sajna nem úgy volt. Bocsi :)

2013.10.16. 00:00:08

@Barátusz:
" Azért jegyeztem meg a hangfelvételeket, mert ugyan volt szó 7,1-es és 5,1-es kimenetekről meg hangfalakról, de hangfelvételről nem. "
Irtam a surround hangfelvetelektol is: dts es ac3 kiterjesztesu file- ok pl. Igaz, ezekben is van 2 csatornara kevert, de az nem surround. Az minimum 4 csatorna, a regi quadrophonic mar idetartozik pl. Mindegy. A lenyeg az, hogy csodalatosak. Ha nem is IMEX hatas, de otthonra megteszi:) A Dolby TrueHD - t es a DTS HD Master Audio - t meg sem merem emliteni, pedig ezek is lejatszhatok otthon egy driggerdriver fele hangkartyaval. Bar nem tudom, hogy a DAC - nak milyen a resolutionja, 24/96 vagy 24/192.

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2013.10.16. 00:00:08

@mirx: Amugy ezt en is osztom, az anyagi problemak siman ki tudnak utkozni nem anyagi dolgokon is. Egyszeruen "minden" gond tudni lenni olyankor, mindenen fel tudja az ember huzni magat, es TEREL.

Nalunk pl. azota beke es nyugalom van minden teren, miota parom is elkezdett munkahelyen dolgozni.

mirx 2013.10.16. 00:00:17

@rezsoatya: egyik se, csak akartam mondani sodalisO-nak, hogy "engem se", aztán beugrott, hogy de, engem igen :D mivel kérdezted, leírtam a sztorit.

az a fickó már előtte eldöntötte, hogy kurvának fogja nézni a "
leendő takarítónőt", mielőtt még látott volna, ki volt rakva egy valag pénz az asztalra, meg pezsgő.

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2013.10.16. 00:00:30

@mirx: Na ennek a sztorinak , már bocs de semmi köze az öltözködéshez!!!! Gondolom ezt el akartad mesélni csak úgy .De ilyen sztorit kivétel nélkül azt hiszem minden nő tud mesélni, aki volt 20 éves és volt kerek segge, meg hegyes cicije, és összetalálkozott egy-két parlagi bunkóval!!!!

morsels (törölt) 2013.10.16. 00:01:56

@mirx:
Naszoval... USAban van az in, meg az out crowd.
Az in crowd egy cegnek dolgozik, ahol kap 401k-t, health benefitet, megy egy csomo mas dolgot. A tobbiek azok nem.
Aztan persze vannak a kisvallalkozok, meg vannak a capak, akik kurva nagy penzeket csinalnak.

Namost persze velemenyt mondhatsz a sajat tapasztalataid alapjan az USA-rol, de amit en olvasgtam, az elegge specialis, igy torzitott velemeny lenne.
Ugyanugy egy csomo hozzaszolo szereti az USA-t basztatni, ami mar engem zavar. Pedig en nem az USA-ban elek.

mirx 2013.10.16. 00:01:59

@tildy:): igen, de ezt a korai kommentekben jópáran megfogalmazták (kedves morsel: NEM ÉN), és mivel nem jelentkezett a poszterina, elment teljesen offba a téma.
nem értem, mi ezzel a gond

morsels (törölt) 2013.10.16. 00:02:52

@charlieharper:
Hat megcsinalta, o mar mondhat velemenyt barmirol.

mirx 2013.10.16. 00:03:55

@sodalisO: Ez ennyire általános lenne? Én nem voltam hozzászokva, hogy pénzt ajánljanak ilyesmiért. Szerintem azért a legtöbb férfi (most nem a melósokról beszélek az építkezésen, de mondjuk egy normális munkahelyen/közegben) nagyjából tud viselkedni. Nyilván kivéve ha effektív ribinek öltözöl, de hát akkor meg joggal gondolják azt, hogy áru vagy.

Kövérmadár [swe] · http://fettfagel.blogspot.se/ 2013.10.16. 00:05:14

@Mr. Long [wannabe Briton]:
Pontos diagnozis (foci vs rugby).
A foci elment a picsogad iranyaba, mindenfele hellokittys C Ronaldok meg vilag fajdalmaval kuzdo olasz focistak miatt.

Hol van mar az az ido, amikor Kahn nyutott labbal tslpalta mellkason az oda nem illo egyedeket (aztsn mindenki ment a dolgara)?

Kernem szepen az osszefoglalot ;)

morsels (törölt) 2013.10.16. 00:05:23

@Kövérmadár [wannabe Ditrigonális Ikozidodeka]:
Nem, hanem inkabb egyfajta erzelmi kapcsolatot kialakitani a bolygoval, hisz a bolygo egy elo organizmus es mi csak resze vagyunk ennek.

Namost ez persze roviditett valtozata az egesznek, de azt hiszem sokat nem tevedek.

2013.10.16. 00:06:39

@morsels: ok, tehat ok csinaltak a Tesla S-t

morsels (törölt) 2013.10.16. 00:06:48

@mirx:
Nem, nem kezdem el, hisz en nem is vagyok torzskommentelo.
De vagytok paran, akik irritalnak.
Ez van.
Sorry.

mirx 2013.10.16. 00:06:49

@morsels: Figyi, én leírtam a véleményem azok után, hogy ott éltem (nem informatikusként dolgoztam ott, úgyhogy nem tudom, hogy jön ide az in meg out crowd), nyugodtan fejezd ki az egyet nem értésedet, azért van a kommentelés. Én leírtam a totálisan szubjektív benyomásaimat, nekem mondhatod, hogy de az nem úgy van (szerinted), de azt nem mondhatod "hogy de te ezt nem is így élted meg", mert azt viszont én tudom.
Peace :)

mirx 2013.10.16. 00:08:46

@morsels: Akkor azért megkérdezném, hogy saját, önálló véleményed van-e, mert valamiért csak mindig x kommentelőről van kritikád, de az annál inkább.

Szóval nyugodtan fejtsd ki a véleményed a posztról is, ha van.

2013.10.16. 00:10:07

@mirx: @morsels: cicaharc utani triage-t vallalok
De csak holnap reggel, megyek aludni

morsels (törölt) 2013.10.16. 00:10:25

@charlieharper:
Hat, lehet.
Te, en nem mondtam azt, hogy en elhiszem mindezt, hanem csak probaltalak felvilagositani.

Namost persze lehet, hogy az autista gyerekekre mondjak hogy indigo, de vegulis egy olyan 'racionalis' magyarazatot probalnak talalni egy antiszocialis viselkedesre, ami a tudomanyon kivul helyezkedik. A termeszet megertesek es tudomanyos magyarazatanak egy kapcsolasa, ami alapvetoen a new age, azon belol az ezoterika megjelenese es erosodese.

mirx 2013.10.16. 00:12:27

@charlieharper: oszt mennyi? :) 2 internetes petákot rászánok morselre.

morsels (törölt) 2013.10.16. 00:12:44

@mirx:
A posztolorol az a velemenyem, hogy USA-ban kezdte, aztan Magyarorszagon elt, aztan visszament USA-ba.

Egyebkent meg igen, van sajat velemenyem. Peldaul rolad is van. Meg masokrol.
Azt is tudom, hogy ennek nincs jelentosege, senkit nem erdekel.

BTBTBT 2013.10.16. 00:13:52

@mirx:
Kizárt dolog, hogy te a fűben lapítanál. :)))

@Mr. Long [wannabe Briton]:
"[ugy tudom]"
Te is a Soho felé veszed majd az irányt? :)))

Tévedés. Nemcsak egyszer kell leírni, mert a felvételi követelmények sosem ugyanazok, legfeljebb hasonlóak. A "tayloring" - talán mond valamit. Nem, nem a szabóságba kell vinni a CV-t. :)))
Mindig alakítgatni kell rajta egy kicsit.

@tildy:):
"Nem szoktam nok segget nezegetni."
Pedig jó is az - már nekünk, pasiknak.
A férfiseggek, amiket megnézel, leggingsben vannak? Mert farmerben nem mindegyik domborodik rendesen. :)))

@morsels:
Nem mirx védelmében - mert aztán nagy ívben leszarom, hogy ti mit szájkaratéztok itt -, de ha vagyunk páran, akiket nem komálsz - és tudom, hogy én is közéjük tartozom -, akkor szűrjél vagy görgess. :)))

@Cascabel:
Oké, nekem az, amit a surround felvételekről írtál, nem volt egyértelmű, vagy csak átfutottam rajta. Bocs.

A hétvégén - évek óta újra - voltam IMAX-ben. Majdnem szétszakadt az óriási terem a Metallicától. :)))

morsels (törölt) 2013.10.16. 00:14:03

@mirx:
Na latod?
Te alapvetoen lenezel barkit, aztan Baratusz meg haver, mert hasonszoru.

De persze miert ne.
:-)

2013.10.16. 00:16:59

@mirx:
" Szerintem azért a legtöbb férfi (most nem a melósokról beszélek az építkezésen "
Ezt azert nem kellett volna:) Vannak azert " uri prolik " is!
Pl. en:) Komolyan! Vagyunk egy paran itt, akik epitkezesen dolgozunk, es meg csak veletlenul sem vagyunk ilyenek. A neked penzt felajanlo ferfi pl. komuves volt? Csak kerdem:)

BTBTBT 2013.10.16. 00:17:11

@morsels:
Én haverja a mirx-nek?
Megpróbált már néhányszor leoltani. Csodálkozom is, hogy most ennyire tűrhetően megvagyunk itt.

Mindenkinek van mindenkiről véleménye. De kit érdekel?

@Mirjam2:
Akkor is undorító, ha görög félisten teste van? :)))

Mr Long [unatkozik, munkalkodik...] 2013.10.16. 00:18:00

A mai forditas majdnem elmaradt!
Have a hegehog defecate!

mirx 2013.10.16. 00:18:01

@morsels: Nálad ez a "vélemény", hogy felsorolod a de facto dolgokat, amiket már tudunk a szövegből?

Szerintem mi nagyon elbeszélünk egymás mellett. Hagyjuk is.

Mr Long [unatkozik, munkalkodik...] 2013.10.16. 00:18:55

A mai forditas majdnem elmaradt!
Az elobbi nem helyes, javitottam!
Have a hegehog defecated!

mirx 2013.10.16. 00:19:33

@Cascabel: Ööö bocsánat, én csak építkezésen találkoztam ezzel a nyíltszíni füttyögéssel meg beszólogatással, sehol máshol.

Aztán lehet, hogy a hajótervező irodákban meg a hulladékújrahasznosítóiparban is szokás, csak én még ott nem jártam sose :)))

Te még sose füttyögtél nő után? :)

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2013.10.16. 00:20:23

@Barátusz: Nem, nem leggingsben. Azt nem viselem ( balettot sem nezek) , ha egy ferfi leggingsben van.
Tudod , szerintem jobb, ha csak sejtetni engedi a format a ruha :D

Mr Long [unatkozik, munkalkodik...] 2013.10.16. 00:20:39

@Barátusz: Nem, holnap a havi csapatepites lesz egy pubban a ceg kontojara. Jovo honap gokart + ivas, December Csak ivas, meg osznepi karacsony+ivas.

BTBTBT 2013.10.16. 00:21:17

@charlieharper:
Mirx szobájában zongora is van azon a képen. Vagy legalábbis kottaállvány, ami zongorát feltételez. :)

@morsels:
Nem érzem, hogy az lennék.
De ha igen, akkor ez most fáj neked, vagy mi?

morsels (törölt) 2013.10.16. 00:21:27

@mirx:
Az igazsag az, hogy rolad van velemenyem, arrol a szemelyrol, aki a posztot irta, meg nem alakult ki igazan.
Mert valahol megertem, hogy nem tudja, mit tegyen, Es en nem latom ugy, hogy nyafogott volna, csak nem tud donteni.
Es persze nekunk, kivulalloknak marha egyszeru az, hogy el kell koltozni, nade az sem mindig egyszeru. Nem, nem lehetetlen, de nem is csak ugy tortenik.

Szoval en igy latom.
Valami miatt te azt akarod bizonyitani, hogy nekem nincs velemenyem. Pedig veled kapcsolatban egyre erosebb a velemenyem :-)

mirx 2013.10.16. 00:22:37

@tildy:): tökösnaci nemgyerebe? :)))

Mr Long [unatkozik, munkalkodik...] 2013.10.16. 00:22:53

@tildy:): pedig a legjobb, amikor a csavo elottem kezdett el nyujtani es baszottnagy boxer volt a futonadttrag alatt. ugy nezett ki a felgyurodes neki, mint aki beszart...

morsels (törölt) 2013.10.16. 00:23:04

@Barátusz:
Nem, nem faj, egyszeru megallapitas.
A csajnak velemenye van, amihez kell hatter.

mirx 2013.10.16. 00:24:40

@morsels: Nem ügy, de te hisztiztél, hogy miért nem a posztolóról szólnak a kommentek, hát tessék, azért, mert mindenáron a rést keresed, hogy bevihess nekem egy szúrást, pedig tök fölösleges, mert nagyon vastag a páncélom :D

Nem a posztolóról kell feltétlenül véleményt mondani (a mai szerző nem sokat fedett fel magából), hanem a menjek/maradjak kérdéskörről, ami sokaknak sikerült is.

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2013.10.16. 00:26:15

@mirx: Igen, szerintem általános. Biztos vagyok benne, hogy majdnem minden nő, tud egy vagy több hasonló sztorit mesélni. Öltözettől függetlenül!! Megtörténhet ez bárkivel mackónadrágban, fürdőruhában, miniszoknyában, szolid vagy kihívó göncben!!! Attól függ kinek az útjába kerülsz.Kiabálhat ránk teherautó sofőr, de kaphatunk ajánlatot orvostól is receptpapírra írva. A leggingstől indultunk el, az meg azért messze van a tipikus ribanc öltözettől!!!!
Aki meg ribancnak öltözik az meg vessen magára így járt!!!!

2013.10.16. 00:27:07

@mirx:
Meg nem. Lealacsonyitonak tartom, ugy a no fele mint magam fele a futtyogest. Ellenben beszoltam az elso emeletrol az epitkezes elott setalgato prostinak, hogy " Viriccs babam! Show me your tities honey! " Es viritott, felhuzta a bluzat a holgy, mindannyiunk oromere ( es banatara ) :)

mirx 2013.10.16. 00:27:14

@Barátusz: nem igazi zongora, azzal kikergetném a szomszédokat a kerületből :) csak egy clavinova.

morsels (törölt) 2013.10.16. 00:29:04

@mirx:
Hol hisztiztem?

Egyszeruen azt irtam, hogy barki barmit ir, ti arra hasznaljatok, hogy onmagatokat igazoljatok.
Ez nem hiszti tunderke... egyszeru megfigyeles.

BTBTBT 2013.10.16. 00:30:35

@tildy:):
Hát egy nő fenekét ne csak sejtesse a ruha, hanem gömbölyödjön. Különösen ha nadrágról vagy hasonlóról van szó. :)

@Mr. Long [wannabe Briton]:
Ez inkább csapatrombolás. :)
Már egy ideje van egy olyan érzésem, hogy ezt a főnökök azért csinálják, hogy lássák a beosztottjaikat magukból kivetkőzve (nem hiányos öltözetben). Volt már alkalmam olyasmihez, hogy a főnököt részegen elküldték a picsába. Aztán másnap megtanultak repülni.

@morsels:
Ha nem is az USÁ-ban élsz, miért pörögsz a mai nemtetszést kiváltó amcsi poszton? (Nem, nem bennem váltott ki negatív hozzáállást.)

Továbbra sem mirx védelmében, de meséld már el, hogy neked miféle háttered volt ahhoz a nevetséges "véleményed"-hez, amikor a texasival - aki hozzád hasonlóan egyáltalán nem ismer - nekiálltatok valami hihetetlen baromságfolyamot írogatni rólam néhány hónapja? :)

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2013.10.16. 00:33:21

@mirx: De nem am! Ez van. Neha azon filozom, a felmenoim milyen kozervativok, aztan rajovok, en sem vagyok kulonb.

Mondjuk nem erdekel a masik mit vesz fel, amig tolem nem elvaras.

mirx 2013.10.16. 00:34:06

@morsels: Hát, ez van. Itt mindenki hülye, kevés a helikopter. :)

BTBTBT 2013.10.16. 00:34:56

@Cascabel:
Milyen építkezés az, ahol kurvák flangálnak?
Védőital helyett azt adják arrafelé? :)

@mirx:
Miért? A clavinován van hangtompító?
Most azt fogod mondani, hogy a tiéd, te tudjuk, hogy igazából már ott volt a bútorozott bérelt lakásban. :)

rezsoatya (törölt) 2013.10.16. 00:36:46

@Barátusz: a nadrag a fenektol gombolyodik. Legyen az leggings, farmer, stb. Szoval, akinek nincs jo segge, az legfeljebb abrandozhat az "epitomunkasokrol"... :-DDD

2013.10.16. 00:37:33

Be... ok ezen a szemelyeskedeseken:( We are here for a good time. Elojonnek azok a tulajdonsagaink, ami miatt - tobbek kozott - eljottunk otthonrol. Ez valahogy nem okes szerintem:(

morsels (törölt) 2013.10.16. 00:39:06

@Barátusz:
Milyen baromsagfolyan, ami par honapja?

Neked van egy stilusod, amit en nem szeretek. Es nem azert, mert olyan kurvara okos vagy, hanem azert, mert van egy eroszakos felhangja annak, amit es ahogy irsz.
Namost ez a blog kifejezetten olyan stilust probal kovetni, ahol elvileg intelligens erveles idovel egyfajta megegyezest eredmenyez.

De ez csak egy technika alkalmazasa, az eredmeny meg egyre nyilvanvalobb.
(gyakorlatilag meg lehet josolni azt, hogy mi lesz az erdemeny es eddig ez a blog sem lesz kivetel)

BTBTBT 2013.10.16. 00:40:35

@sodalisO:
"szerintem általános. Biztos vagyok benne, hogy majdnem minden nő, tud egy vagy több hasonló sztorit mesélni."
Ezt a "jónő" mondja? Mert a csúnyáknak biztosan beszóltak legalább egyszer, meg az általános, ugye? :)

@rezsoatya:
A női, deréktól lefelé cuccok egy tónusos vagy edzett vádlitól és/vagy combtól is domborodnak. Mondjuk ilyen esetben már a fenék is kerek. :)

morsels (törölt) 2013.10.16. 00:41:13

@mirx:
Meghajlok erverid elott... igazad van.

2013.10.16. 00:41:35

@Barátusz:
Kb 10 eve tortent, egy condominiumon (10 emeletes tarsashaz) dolgoztam eppen, a kurvak egyik utcaja mellett Calgaryban. Reggel 8 - ig setalgattak ott, utolso menetre varva, amikor beszoltam. (azota sem es elotte sem csinaltam ilyet)

Grega 2013.10.16. 00:44:26

@Mesterlövész: rosszindulat, keserűség, reményvesztettség, ezek jönnek át a te hsz-eidből is... Bizonyos szempontból aranybánya ez a blog.

BTBTBT 2013.10.16. 00:46:11

@morsels:
Július eleje? Szárítógép? Amishok? Rémlik, vagy tetteted, hogy ilyen nem is volt?
Nem feltétlenül itt a blogon, de azzal nem vagy egyedül, hogy akadnak, akik nem bírják a stílusomat. Itt ilyenkor lehet görgetni vagy szűrni. Az életben meg odébbállni. És a magabiztosságomat nagyképűségnek venni.

@Cascabel:
"So it goes" - ahogy Vonnegut mondta volt. Sajnos. :(
De olyan, aki nem ismer, ne akarjon leugatni.

Nem megrótalak azért, hogy beszóltál. :)

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2013.10.16. 00:47:37

@Barátusz: Milyen "jónő"? :-D Gondolom a jónők nem itt vannak , bár ki tudja?! Ha olyan" egy pasi, az akkor beszól jónőnek, rossznőnek. ! Az mindegy, mert ott a "vagány" beszólás a lényeg! Mert azt hiszi azzal ő a tökös, bátor gyerek. De ezzel már elkalandozunk új vizekre, és én holnap is kelek reggel fél 7-kor. :-DDD
Úgyhogy pá mindenkinek....Ja és reggel a leopárd mintás leggingsben megyek dolgozni meg a kis fekete ruhámban. Gondolom nem túl ribis ! :-))))

BTBTBT 2013.10.16. 00:50:28

Na, ezzel a szájkaratéval megtoltuk 800 felé.

@sodalisO:
Pasik nem szólnak be egy csúnya nőnek, mert annak nincs hegyes cicije meg kerek segge. Fact. :)
Nem túl ribis? Nem a fenét! Viszont holnap az extránál is extrább borravaló üti majd a markodat! :)))

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2013.10.16. 00:54:21

@Barátusz: Nem ebben dolgozom, csak ebben megyek el a munkahelyemig ! Nem mindegy ! :-DD És ez nem ribis! Persze ha ráadjuk egy kurvára akkor mindjárt azzá válik, ez igaz! Rajtam meg csak szimplán csinos, ennyi! :-D
Csúnya nőnek is lehet szép cickója és kerek segge. Viszont feje nem, na arra kell a vödör ....azt mondják! :-D

morsels (törölt) 2013.10.16. 00:57:33

@Barátusz:
Es nekem mi kozom van a szaritogephez, vagy az amishokhoz?
Haver, en senkit nem akarok meggyozni, en csak olvasom, hogy ki milyen velemenyt ir.
Es neha errol van velemenyem.

Alapvetoen nem erdekel, izgat az, hogy peldaul neked, vagy masnak mi a velemenye mondjuk arrol az eletrol, amit en elek.
Viszont talan elnezed nekem, hogy nem fogadom el azt a velemenyt.
Ha zopilote, vagy mountroyal ir valamit, az mas, azzal sem mindig ertek egyet, de ok igy latjak. Es hat ez a szep ugye, hogy nekik is megvan az, ami az o vilaguk, meg nekem is.

Ha megfigyelted, en nem kritizaltam senki eletstilusat. Es nem azert, mert egyetertek, hanem azert, mert mindenkinek joga van a sajat vilagat elni. Aztan hogy ez meddig mukodk, az egy mas dolog.

BTBTBT 2013.10.16. 00:57:53

@sodalisO:
És azt most higgyem el, hogy átöltözöl a melóba? :)))
B+, ha szép cickója van meg kerek segge, akkor az már nem csúnya. :)))
A bányarém fejére kell vödör. A csúnya nem ugyanaz.

BTBTBT 2013.10.16. 01:05:56

@morsels:
"Csupán" annyi közöd van hozzá, hogy az előző napi poszt kommentjeiben csatlakoztál a texasihoz, és mindenféle valóságot nélkülöző marhaságokat írtatok arról, hogy mennyire maradi vagyok azért, mert boldogulok szárítógép nélkül. És ott is úgy kritizáltál egy USÁ-val kapcsolatos dolgot (sz.gép), hogy nem is ott élsz.
Többek között ez volt az, amin akkorákat röhögtünk a többiekkel másnap. :)

Az életstílusodat én sem kritizáltam, véleményem sincs róla (nem is volt), mert azon túl, hogy a negyvenes éveidben jársz (?), Kanadában vagy informatikus és (nem pejoratíve) autóbuzi, semmi mást nem tudok rólad.

2013.10.16. 01:07:36

@Barátusz:
Vonnegut! Egyszer olvastam tole egy irast, amiben az apjaval beszelgetnek a kapitaizmusrol es mondta az oreg, hogy egy nagy elonye van: mindig meg tud ujulni a kapitalizmus. Na, ezt keresem mar evek ota, ezt az irast. Nem ismeros veletlenul? Van vagy 10 konyvem tole, egyben sem talalom. ( vagy ossztevesztem valakivel? )
A szemelyeskedesrol: " azert van minden, mert nem latunk az emberekbe " ( Cseh Tamas utan szabadon - Szulettem Magyarorszagon )

BTBTBT 2013.10.16. 01:20:51

@Cascabel:
A "Galápagos" és a halála után megjelent esszékötetek kivételével mindent olvastam Vonneguttól - még életében, és mindent magyarul -, de ez nem rémlik.
Próbálj szétnézni ebben a kis gyűjteményben.

en.wikiquote.org/wiki/Kurt_Vonnegut

Vagy még itt lehet valami az apjáról -

www.vonnegutreview.com/2013/08/vonneguts-sermon-on-the-mount.html

A személyeskedéses kitétellel részben egyetértek.
Nemcsak az fontos, hogy mennyire ismerjük a másikat, hanem hogy magunkkal mennyire vagyunk tisztában, amikor reagálunk mások tetteire/szavaira.

2013.10.16. 01:29:10

@Barátusz:
Thx:) Ezek szerint el kell olvasnom azt a Galapagost, lehet, hogy abban lesz. Az biztos, a halala elott olvastam az emlitett irasat. Megegyszer kösz:)

BTBTBT 2013.10.16. 01:41:49

@Cascabel:
Nincs mit.
A halálakor éppen az "Isten hozott a majomházban!" című novellagyűjtemény volt soron. Erdetiben azt hiszem: "Welcome to the Monkey House".
A "Galápagos" viszont angolul van meg, ideje lenne már sort keríteni rá.
De előbb úgyis Bukowski jön. :)

andaluzkutya 2013.10.16. 06:16:30

@morsels: Viszont nem kell ahhoz Kaliforniáig menni, hogy jó pénzt csináljak a szakmámban;) És vannak helyek, ahol az általam említett dolgokra kevésbé adnak. Pl. itt.
Alighanem Kaliforniában többet kereshetnék, de a pénz nem minden. Egy bizonyos szint fölött:)

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.10.16. 07:14:24

@sodalisO:

"A leggingstől indultunk el, az meg azért messze van a tipikus ribanc öltözettől!!!!"

Pontosan. A prostik ritkán vannak leggingsben.

Kövérmadár [swe] · http://fettfagel.blogspot.se/ 2013.10.16. 07:15:27

@Cascabel:
Pedig cicanaci utan cicaharc. Nincs is ennel jobb :)
Pont jokor mentem aludni.

Mrs.Columbo 2013.10.16. 08:08:09

"Mi most abban a helyzetben vagyunk, hogy egyáltalán nem tudjuk kihasználni a Los Angeles kínálta lehetőségeket, mert anyagilag nem engedhetjük meg. Olyan állásajánlatokat kapok, ahol a fizetésem kevesebb lenne, mint Magyarországon. Ez szintén elgondolkodtató."

Ááá, már értem mi itt a fő gond! Magyarországon vígan, nagy lábon megéltetek annyi pénzből, amennyiből ott kb. a középosztály életszínvonala biztosítható.

zöldeketbeszélek · http://zoldeketbeszelek.blog.hu 2013.10.16. 08:56:30

@mirx: Lehet, hogy az autista szülők így könnyebben tudják elfogadni ezt az állapotot..Hogy minek nevezzük - autista, indigó - gondolom a fejlesztést nem zárja ki.

zöldeketbeszélek · http://zoldeketbeszelek.blog.hu 2013.10.16. 09:08:11

@Kövérmadár [wannabe Ditrigonális Ikozidodeka]:
"Nekem ettől kezd lüktetni az ér a halántékomon :)
Ez az állandó "magyarok sz@rták a spanyol viaszt" dolog... és a durva, hogy ebben van, aki hinni tud
Mennyire lehet elkeseredett és reménytelen? "

Az mennyivel jobb, aki átesik a ló túloldalára és külföldről köpköd vissza a szülőföldjére? Nem írom, hogy a hazájára...
Miért van az, hogy sem az angolokat, sem az amerikaiakat -más nagy nemzeteket nem is említve - senki sem tekinti múltba révedő, holdkóros hülyének, ha büszkén ápolják a hagyományaikat, míg nálunk csak kimondod azt a szót, hogy rovásírás és már be is raktak a mélymagyar címkés kis skatulyába, elénekeled a Himnuszt és már jön is a szokásos - pesszimista, túlhaladott, át kellene írni - szöveg.

zöldeketbeszélek · http://zoldeketbeszelek.blog.hu 2013.10.16. 09:26:55

A poszthoz. Nem irigylem a poszterinát a problémáiért, de valahogy úgy érzem, nem a megfelelő kérdéseket teszi fel saját magának. Az írásából süt a honvágy, ami nem biztos, hogy jó tanácsadó a helyzetében. Úgy érzem, ez a gyerek-suli dilemma csak ürügy, az író okot keres arra, hogy lelkiismeretfurdalás nélkül otthagyja az USA-t és hazatelepüljenek az amerikai férjjel és a magyart akcentussal beszélő kisgyerekével együtt. Többen felvetették, hogy miért nem az USA élhetőbb, olcsóbb részén próbálnak inkább letelepedni. Gondolom, a férj van olyan rugalmas, hogy ez a megoldás is beleférjen az alternatívák közé. A legfőbb gond a pénz. Most van x jövedelmük, amiből nyilván nem élnek fényesen. Ha elvállalna a hölgy valamilyen, akár nem túl jól fizető munkát, lényegesen javulna a helyzetük? Ha visszajönnének Magyarországra, milyen jövedelemre számíthatnak a végzettségüket, tapasztalatukat figyelembe véve? Az mire lenne itt elég? Budapesten élnének, vagy vidéken? A költségeket és az elérhető munkalehetőségeket ez is befolyásolná. Nem tudnának esetleg valamilyen továbbképzésen részt venni, ami növelné a versenyképességüket?

A gyerekkel kapcsolatban. Általános iskolában a legritkább esetben köttetnek meghatározó barátságok. Persze, van ilyen, de jellemzőbb, hogy a középiskolai, egyetemi barátságok állják ki az idő próbáját, ezért ez az érv nem hiszem, hogy nagyon megállná a helyét.
Az iskola. A gyerek mutat valamiben kiemelkedő tehetséget vagy akár csak kedvet és kitartást valamilyen tevékenységhez, legyen az szellemi vagy fizikai? Ezt a lakóhelyeteken tudjátok neki biztosítani, az állami iskola alkalmas rá? Ha nem, ki tudjátok fizetni egy magániskola tandíját?
Tisztában vagytok vele, hogy az amerikai lakóhelyeteken és Magyarországon milyen iskolatípusok vannak és azoktól mi várható el? Magyarországon ki tudnátok fizetni a kalkulált jövedelmetekből egy nektek tetsző magániskola tandíját, amennyiben az állami iskola nem felelne meg az igényeiteknek?

Család. Férjednek már nem élnek a szülei, hogy a magyar nagyszülőket veszed csak számításba? A te szüleid ösztönzik a hazaköltözéseteket? Számíthatsz a segítségükre akár a gyerek mellett, akár kezdetben anyagi téren?

Evain 2013.10.16. 10:59:46

Aztamindenit. Vége az uborkaszezonnak? Mi ez a sok komment? Valaki összefoglalná? :D

zöldeketbeszélek · http://zoldeketbeszelek.blog.hu 2013.10.16. 11:04:18

@Evain: A kommenteket? :) A poszter hülye, a dilemmái nem fontosak. A poszter nem tudja, hogy mit akar. A poszter tudja, hogy mit akar, csak nem akarja kimondani. Hol van már a poszter??? A cicanaci szexis. A cicanaci kurvás. A cicanaciban nagyon jól néz ki Sodalis és a pasik a nyálukat csorgatják utána. Driggerdriver gépén végre van hang. :)))

Evain 2013.10.16. 11:45:56

@zöldeketbeszélek: mindezt 800 kommenten keresztül? Aztamindenit! :D Nem is tudok ehhez mit hozzáfűzni. :P

Köszi a tömör összefoglalást! :D

zöldeketbeszélek · http://zoldeketbeszelek.blog.hu 2013.10.16. 12:17:48

@Evain: Nagyjából. A gond az volt, hogy a poszterina egyszer jelentkezett csak be, jól megsértődött és elment. Legtöbben észre sem vették, de amúgy is, mit lehet kezdeni valakivel, aki rögtön bevágja a durcit? Így hát jöhetett az offolás :).

BTBTBT 2013.10.16. 14:15:46

@Evain:
@zöldeketbeszélek:
Ez hatalmas! :)))
Kihagytad, hogy "minden not neztek mar legalabb egyszer kurvanak".

Evain 2013.10.16. 14:26:29

@zöldeketbeszélek: Na lol. Bezzeg én itt dekkoltam egész nap és kommenteltem ezerrel, mikor megjelent a posztom, és lett rá 250 komment összesen. :D Legközelebb csendben leszek, akkor lehet offolni. ^^

Mesterlövész 2013.10.16. 19:32:29

@Grega: Húbazdmeg, most aztán jól odamondtad a piros betűs igazságot, hogy be ne szarjak! Akkor mi a megoldás? Jöjjön vissza a fertőbe? Ha mondjuk olyan hülye, hogy magától megteszi, nem tartom vissza, sőt várom szeretettel akár a jövőre megüresedő helyemre, én ugyanis lelépek. Igen, ha hülyeségről van szó, valóban aranybánya ez a hely. Te vagy az élő példa, okoska.

morsels (törölt) 2013.10.16. 19:51:23

@Barátusz:
A szaritogepet a hagyma hozta fel, aztan a texasival volt vitad, de en biztos nem irtam olyat, hogy maradi vagy azert, mert nincs szaritogeped.

BTBTBT 2013.10.16. 21:57:15

@morsels:
Nem voltam rest előkeresni, csak mert annyira tagadod, hogy részt vettél volna abban a baromságfolyamban:

morsels 2013.07.10. 22:49:14
@Barátusz:
Most nem azert, de mennyi tanyert mosogatsz naponta?

Tudod, amit most csinalsz, az megint valamifele onigazolas. Egyfajta virtualis mellveres. Te mindenben jobb vagy, mint barki mas.
Mert el tudsz mosogatni egy tanyert, mert ki tudsz teregetni es vasalni egy inget, mert tudsz kajat kesziteni magadnak. Ami persze mind ertekelheto dolog.

Es hat azert elegge ott van az, hogy szerinted ezek mind olyan dolgok, amivel le lehet nezni egy amerikait.

Persze tudom,most jon az, hogy te nem ezt irtad, meg szovegertes.

morsels 2013.07.10. 22:57:03
@kalandortexasi:
Az igazsag az. hogy a faszi csak azt keresi, hogy mibe tud 'beleakadni', aztan azt addig logikazza, amig el nem elvez. Persze van olyan is, amikor igaza van, de abbol is a maximumot akarja kihozni; de a beszelgetes mindig ugy kezdodik a reszerol, hogy neki igaza van. Aminak a vege az, hogy elelvez.

Részemről ezzel be van fejezve a téma. Ha nem bírsz, görgess vagy szűrj. Nem érdekel. :)

Naschkatze (Mostindien / CH) 2013.10.16. 22:32:56

@Don Kartasch: Hétfön néztem meg (letöltöttük); és zseniälis! Barätusznak akartam is ajänlani. :-) Én mondjuk németül lättam, de angolul szerintem az akcentus(beli különbség) is tuti ott van...a szereposztäs is nagyon jo! (Jude Law-t amugy is nagyon jo szinésznek (és pasinak) tartom. :-) )

morsels (törölt) 2013.10.16. 22:51:15

@Barátusz:
Hat eloszor is a tanyermosogatasnak nem sok koze van a szaritogephez ugye...
A masik az, hogy ebben semmi Amish nincs. A harmadik az, hogy en azt neztem, hogy a texasival beszelgettel.
Szoval egy szo nincs benne arrol, hogy en azt irtam volna, hogy te maradi vagy, mert nincs szaritogeped.
A tobbit vallalom. Te mindig keresed azt, hogy mibe tudsz beleakadni. Mert buszke vagy arra, hogy szerinted te kurvara logikus vagy.

Szerintem annyira nem, de vegulis nincs ennek jeletosege.

BTBTBT 2013.10.16. 23:21:16

@morsels:
A tányérmosogatásnak tényleg nincs köze a szárítógéphez, hiszen az amcsiknak ezt megcsinálja a mosogatógép. Ez "nyilvánvaló".

Már elmondtam néhányszor: Mindig keresem, ami hiányos, hogy jobban megértsem. Ezért kérdezek. És ha nem kielégítő a válasz, tovább kérdezek.
De te ezt annak véled, aminek akarod. Nem érdekel.
Ki kell ábrándítsalak, de a büszkeség nem az én asztalom. A logika viszont nagyon is. De erről is azt gondolsz, amit akarsz. Az sem érdekel. :)

morsels (törölt) 2013.10.17. 00:58:02

@Barátusz:
Namost az lehet, hogy en nem ertek a logikahoz, de hogy abban, amit ideztel sem szaritogep, sem amish nincs, az biztos.
Marpedig szerinted ezekkel kapcsolatban beszeltem baromsagokat.

Ettol fuggetlenul biztos igazad van/

kék madár 2013.10.22. 06:01:48

igen naiv vagy. szerintem probalj meg havi 200-bol kijonni a ferjeddel es a gyerekkel Pesten es majd rajossz. (nekem megvolt) Tovabba told be a gyereket ott public schoolba (nekem megvolt) es vonyitva repulsz vissza az elso geppel Los Angelesbe.(nekem megvolt)

Legyél te is országfelelős!

Ahol már ott vagyunk: Ausztria, Ausztrália, Belgium, Brazília, Brunei, Ciprus, Chile, Csehország, Dánia, Egyesült Államok, Franciaország, Hollandia, India, Izland, Izrael, Japán, Kambodzsa, Kanada, Kanári-szigetek, Málta, Mexikó, Nagy-Britannia, Németország, Norvégia, Olaszország, Omán, Spanyolország, Srí Lanka, Svájc, Svédország, Szingapúr, Törökország és Új-Zéland.

Jelentkezni (valamint az országfelelősökkel a kapcsolatot felvenni) a hataratkeloKUKAChotmail.com címen lehet.

süti beállítások módosítása