oldaldobozjavitott.jpg

kozelet_hataratkelo_widget.jpg

Utolsó kommentek

Kívül tágasabb!

Nincs megjeleníthető elem

Gazdagisztán

Nincs megjeleníthető elem

2021. március 23. 06:30,  A Fülöp-szigetek sötét oldala 90 komment

2021. március 23. 06:30 Határátkelő

A Fülöp-szigetek sötét oldala

Van egy bevett filippinó csalás egyedülálló férfiak ellen. Elsősorban azért férfiak a célpontok, mert nők aligha utaznak a Fülöp-szigetekre párt keresni. A Met által elmesélt tragikus történet nem kevés tanulsággal szolgál.

obol.jpeg

„A Fülöp-szigeteken nem csak minden játék és mese. Van egy sötét oldala is, amiről kevesen beszélnek és a híradások sem szólnak róla. Sokan, elsősorban idősebb férfiak esnek áldozatul ennek a csalásnak.

A filippina lányok többsége nagyon szép és ezt ki is használják. Az országukba érkező férfiak egy jelentős része kipróbálja az általuk nyújtott szexuális szolgáltatásokat.

Ebben az esetben könnyen előfordulhat, hogy összeszed az ember valami nemi bajt, esetleg megzsarolják, hogy a lány kiskorú volt, és ha nem fizet, feljelentik a rendőrségen és irány Manila, a világ második legrosszabb börtöne.

Feleséget kereső férfiak

De van egy másik része is, az olyan férfiak, akik a szigetekre látogatnak, ők azok, akik feleséget vagy barátnőt keresnek hosszabb kapcsolat céljából.

Sok társkereső oldal van, ahol egymásra találhat két szerető szív. Az egyik ilyen portál a „Pinalove”. (Filippínó szerelem.)

Itt ismerkedett meg a mi kedves idősebb (65+) barátunk egy fiatal, 27 éves csinos filippina lánnyal, aki alig várta, hogy hozzá korban ilyen távol álló férje legyen.

Gazdag angol férj özvegye...

A dolog úgy kezdődik, hogy egy-két randi után az ágyban köt ki az ifjú pár és kölcsönös gyönyörök közt a hölgy szerelmet vall és már a közös életüket kezdi tervezgetni.

A férfiak nagy része bedől az átverésnek. Ez a hölgy elmesélte, hogy özvegy, volt egy nagyon gazdag angol férje, akitől örökölt egy rakás pénzt és ingatlanokat. Majd együtt intézik a barátunkkal az örökséget és együtt fogják az életüket leélni valamelyik birtokon.

Persze így elmondva abszurd az egész, de a profi csalók ezt szépen előadva megvezetik a szerelmes lelket.

Amikor eltűnik a nő

Két-három randi után a kommunikáció elsősorban SMS-ben folytatódik, mert a lánynak mindenféle fontos dolga akad, amit a szigetek közt ingázva kell intéznie és sajnos nincs ideje egy új találkozásra.

Közben szerelmes leveleket küld a férfinak, aki minden szavát elhiszi. Sajnos. És sajnos a józan ész sem tud segíteni, sem a barátok tanácsai.

Az sem segít a lila ködöt eloszlatni, hogy a nő felrakja magát a társkereső oldalra, újra egy esetleges új áldozatra várva. Ugyanakkor az is lehet, hogy több szálon, több férfival csinálja meg ezt a csalást.

Nem tudsz segíteni

Nagyon szomorú ezt külső szemlélőként végigasszisztálni és tudni, hogy átverik a barátodat, de nem engedi és nem fogad el semmilyen segítséget.

Nem tudom, hogy mi okozhat valakiben ilyen erős kötődést valaki felé, aki egyszer-kétszer bebújt az ágyába, de a hitegetés és átverések sorozata teljesen felemésztette a barátunkat belülről.

A várakozás, amit több mint egy éven keresztül csinált, a szállodák váltogatása, hogy addig nem bérel komolyabb házat, míg nem intézik el a csaj európai örökségét, teljesen kikészítették.

Végül belebetegedett a bánatba, a szomorúságba és talán a szégyenbe is, hogy így átverte őt egy filippina.

A helyi kórházi gyógykezelések sem tudtak rajta segíteni, a Magyar Követség csodálatos munkájának köszönhetően még haza tudták hozni, de itthon feladta a harcot a betegségével szemben és itt hagyott minket.

Utólag derült ki, hogy az összes megtakarítását odaadta a nőnek azzal, hogy majd közösen élik le az életüket valamelyik csodálatos napsütötte szigeten.

Nincs kinek feljelentést tenni, ez ennyi volt.”

Ha szívesen olvasnál még a Fülöp-szigetekről, keresd fel Meték oldalát!

Barangold be a világot a Határátkelővel!

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Határátkelő (@hataratkelo) által megosztott bejegyzés

A moderálási alapelveket itt találod, amennyiben általad sértőnek tartott kommentet olvasol, kérlek, jelezd emailben a konkrét adatok megjelölésével.

Gyere és csatlakozz hozzánk a Facebook-on!
Ha inkább levelet írnál, elmesélnéd a személyes történeted,
azt a következő címen teheted meg: hataratkeloKUKAChotmail.com

Címkék: Fülöp-szigetek

A bejegyzés trackback címe:

https://hataratkelo.blog.hu/api/trackback/id/tr7016474356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Arthamyr 2021.03.23. 06:51:50

Azt még értem, hogy egy 65+ éves bácsi miért akarhat magának egy huszonévest "pinát". Azt is értem, hogy egy huszonéves csaj miért csinál úgy, mint aki akarja a 65+ éves bácsit. Ott akadok el, hogy ezt a 65+ éves bácsi egyáltalán nem érti, és benézi pl. úgy, ahogy fent le van írva.
Egyébként nem gondolom, hogy bármiféle gond lenne a fent leírt történettel, a kurva végezte a dolgát, az idősödő ügyfél igénybe vette a szolgáltatását, mellé a végén nyert egy Darwin-díjat is, megérdemelten.

Csodabogár 2021.03.23. 07:53:16

Persze vannak szerencsés esetek is. Találkoztam Svájcban filipppina feleséggel, kollegám felesége volt. Igaz nem volt nagy korkülönbség. A házasság jónak látszott és már több éve tartott. Kivándorolt svájciak csoportjában is többen vannak, akik ott élnek és helybeli feleségük van.
Ez persze nem jelenti azt, hogy nincsenek köztük professzionális csalók. Sajnos a 60+ férfiak könnyen belebolondulnak egy fiatal nőbe, láttam már ilyet nem egyet.

dikusz. 2021.03.23. 08:03:22

@Arthamyr: Abban, amit leírtál minden benne van, ennyi az ügy tanulsága.
Lehetne cifrázni, de az már részvétlenségnek tűnne.

Taxomükke (UK) 2021.03.23. 08:05:09

@Arthamyr: Sot, ehhez nem is kell olyan messze utazni. Ilyen aranyaso pinat Magyarorszagon is lehet talalni, kerdezd csak meg barmelyik NER-es elvtarsat.

Arthamyr 2021.03.23. 08:17:40

@dikusz.: Szerintem itt nem indokolatlan a részvétlenség.

@Taxomükke (UK): Bizonyára így van. Engem itt sem zavar az aranyásás jelensége, az ő dolguk, azzal is csak az a gond, ahogyan a NER-es elvtárs szerezte az aranyát...

2021.03.23. 08:35:03

"Szerintem itt nem indokolatlan a részvétlenség."

Szerintem a részvétlenség MINDIG indokolatlan.

Az aranyásást sem mosnám össze a csalókkal.

Az aranyásás amúgy is egy nagy szürke skála, vegyük észre, hogy a standard nemi szerepekben és családmodellben VAN aranyásás. Például amikor felmerül az a kívánalom, hogy valaki rendes családból származó, orvos vagy jogász fiút keressen magának, az definíció szerint aranyásás. Amikor meg jegygyűrűt veszel, vagy vacsorázni viszed a hölgyet, az meg prostitúció.

Mindenki maga dönti el, ebben hol húzza meg a vonalat, mármint hogy honnan tekinti ízléstelennek, és kétségtelen, hogy nagyon felhúzva a csúszkát tényleg gyomor kell hozzá (nézni is, de gondolom, csinálni is).

Ami pedig a csalókat illeti, azok nem aranyásók, hanem csalók.

Részvétlennek lenni egy kifosztott, idősödő (és balek) úr iránt pont olyan, mint részvétlennek lenni egy kifosztott, idősödő (és balek) hölgy iránt, akire megint rásóztak egy 700 ezres porszívót, vagy megint bedőlt az unokázós csalóknak, vagy elvitte a lakását a lakásmaffia.

Azt is hozzáteszem még, hogy az ilyen hírek mindig remek alkalom, hogy elmélázzunk: bár a standard, mainstream narratíva szerint a szexturizmus (és általában a szexipar) a nők kizsákmányolása a férfiak által, valójában a kép ennél árnyaltabb, az például biztos, hogy az ilyen esetekben nem férfiak zsákmányolnak ki nőket, hanem fordítva.

Na mindegy.
Férfibánati különkiadásunkat hallották, megyek zokogok a párnámba egy kicsit.

dikusz. 2021.03.23. 09:23:20

Ez az "aranyásós" téma az, amiben soha, semmikor nem fog megegyezni a nők, és a férfiak véleménye.
Olyan viták tudnak generálódni, ami a végén iszonyúan el tud durvulni.

Igaza van mindenkinek abban, hogy a részvétlenség semmilyen módon nem elfogadható, de kettős mércét sem szabad alkalmazni.

Arthamyr 2021.03.23. 09:52:01

@Nagy kámpics: "Szerintem a részvétlenség MINDIG indokolatlan." - Szerintem meg pl. itt sem az. De amúgy kell hozzá indok? Miért kellene? Nem inkább a részvéthez kell?

"Részvétlennek lenni egy kifosztott, idősödő (és balek) úr iránt pont olyan, mint részvétlennek lenni egy kifosztott, idősödő (és balek) hölgy iránt, akire megint rásóztak egy 700 ezres porszívót, vagy megint bedőlt az unokázós csalóknak, vagy elvitte a lakását a lakásmaffia." - Alap? Normális? Természetes? Annyi a különbség, hogy a hölgy szinte tisztán a balekségének köszönhette, hogy átverték (mondjuk a szerintem a balekségnek is megvan az a foka, ami indokolatlanná teszi az együttérzést és a részvétet), bár azért bejátszhat némi kapzsiság, kockázatvállalási hajlandóság és egyebek is, változó mértékben.
Az ilyen balek urak viszont a semminél több önhittséggel is meg lehetnek áldva, egyébként mégis miért gondolnák, hogy ők a sármosan őszülő (vagy sportosan kopaszodó) fejükért, a sziporkázó szellemességükért (abból is látszik, hogy milyen "élesek", hogy ezt is bekajálják) vonzóak a világ másik felén élő, teljesen más kultúrkörből származó, állítólag nagyon szép fiatal nőknek? Ha meg látják, hogy a pénzért, az sem nagy erény ám, főleg ha a végén mégis (úgy érzik, hogy) átverik őket.

Részvét? Azt megtartom a feleségemnek, amikor majd meghal az anyukája, meg a hasonló esetekre. Nem vitatható karakterű balekokra és az ismerőseikre fogom pazarolni.

Ez persze nem azt jelenti, hogy a csalás rendben van, de igazából nem kellene a hatóságoknak megszakadnia (és a látottak alapján nem is teszik), hogy visszaszolgáltassák az olcsón kurvázni induló (vagy rettenetesen nagy balek, akkora, hogy már felügyeletre szorulna), és végül átvert bácsik pénzét. Főleg nem lenne kívánatos a társadalom erőforrásait erre használni. Az mondjuk nem lenne hülyeség, ha bevasalnák a csalóktól a csalással szerzett pénzt, és megtartanák pl. a bűnüldözés finanszírozására vagy egyéb közérdekű célokra. :)

Narina 2021.03.23. 10:06:14

@Arthamyr: Egyet értek! Mindig azt mondom amit gondolok, most is így lesz! Ez a marha nagy probléma manapság. Egyszerűen szólva divat lett az idiotizmus és a meggondolatlan tettek. Használni az eszüket nem lett az. SŐT! Kifejezetten hátrány, ha valaki használja a józan paraszti észt! Én vállalom, hogy nem sajnálom az ilyen embereket, mert felnőttekről van szó. Önrendelkezési joggal, ha át tudják verni az az Ő hibája és tanulni kéne belőle, de csak sír a szájuk. Azt könnyebb.

2021.03.23. 10:19:36

@dikusz.:

"Ez az "aranyásós" téma az, amiben soha, semmikor nem fog megegyezni a nők, és a férfiak véleménye."

Én nem látok ekkora szakadást a nők és a férfiak között (ebben sem, másban sem). Vagy inkább: nem ott látom a szakadást, mert lehet, hogy az ilyesmi témákban a generációs különbségek nagyobbak. Nem'tom. ¯\_(ツ)_/¯

"Olyan viták tudnak generálódni, ami a végén iszonyúan el tud durvulni."

Igen, ez így van sajnos.

GrandMasterB 2021.03.23. 10:22:14

Sajnálom a történteket.
Minden olyan férfinek, aki ázsiai lányokkal ismerkedne, ajánlom átolvasni ezt a jó tíz éve magyar nyelven írt blogot:
pattayasmile.blog.hu/

Taxomükke (UK) 2021.03.23. 10:24:43

@Nagy kámpics: "Amikor meg jegygyűrűt veszel, vagy vacsorázni viszed a hölgyet, az meg prostitúció."
Szoval szerinted minden nő kurva.
Ertem.
Ja, nem.

Arthamyr 2021.03.23. 10:27:40

telex.hu/belfold/2021/03/23/elhizas-koronavirus-kockazat-halalozas-szivbetegseg-cukorbetegseg-megelozes-eletmod-fogyas

Ezt csak így itt hagyom. Annyiban kapcsolódik, hogy ebben is boncolgatják az egyéni felelősség kérdését olyan dologban, ahol jelenleg annyira nincs. Amúgy meg szerintem egy értelmes cikk (no nem kell semmi korszakalkotóra számítani).

Narina 2021.03.23. 10:38:53

Apropó! Részvét, ha egy gyerek kerül rossz helyzetbe az iránt érzek. Aki az én családommal vagy barátaimmal példálózna. Apám 2 éve meghalt, új sztorija már nem lesz. Őt csak egy nő tudta átb@szni, de az nagyon. Igaz az anyámnak magas szintű képességei vannak ezen a téren. Mondjuk azért nem volt teljesen haszontalan a ténykedése, de tény az is, hogy apám tanult belőle. Utána őt már nem tudták megvezetni. Anyám, hát a csalón inkább röhögök, mert sokkal többet fog veszíteni mint nyerni! ;) Barátaim, az a kevés aki van az tudja, hogy leb@szást fog kapni, DE. Miközben ez megtörténik már pörög az agyam, hogy húzzam ki a szutyokból. No meg az is tény, hogy általában figyelmeztetem őket, ha a vesztükbe rohannak, ezért jogos a szidás, ha betörik a buksit. Attól függetlenül ápolom a "sebeket" és ígyekszem minimalizálni a károkat. Szóval idegen tőlem ne várjon szánalmat vagy részvétet, ha átverik. Kiölték belőlem az ilyen felesleges érzelmeket. Barátott viszont sosem hagyok cserben.

2021.03.23. 10:43:56

@Arthamyr:

"Szerintem meg pl. itt sem az. De amúgy kell hozzá indok? Miért kellene? Nem inkább a részvéthez kell?"

Szoktunk itt beszélgetni hasonló témákban, tkp nem lep meg a válaszod. :-)

Szerintem az együttérzés meg a részvét kúl dolog, és ha hirtelen mind elkezdenénk egy kicsit többet érezni belőle egymás iránt, holnap ilyenkorra instant jobb lenne a világ. Ez a véleményem, de nyilván kipróbálni nem tudjuk, úh pont olyan vélemény csak, mint a tied vagy bárki másé.

Hanem arra azért apellálnék, hogy arról is beszéltünk már, hogy érdemes a szegényebb rétegek iskoláztatásába is pénzt ölni, mert jobb társadalmat eredményez mindenki számára.

Ezek elsőre nem triviálisak (különösen az usában van nagy divatja, ugye, hogy az emberek még egymás egészségügyi ellátásáért sem akarnak fizetni), de ha az ember végigveszi, hogy mennyi pénzt lehet spórolni a bűnözésen egy kis iskolai befektetéssel, akkor látja, anyagilag is megtérül. (Mo-i példával: megérné taníttatni a borsodi romák gyerekeit.)

Vagy például a legtöbbünknek már magától értetődő, hogy a környezetvédelem fontos, de az már nem szokott felvetődni, hogy a legszarabb házaik a szegényeknek vannak, ergo érdemes volna nekünk, jobb módúaknak fizetni azért, hogy valami csórikának szigeteljék a tetőjét. (Mo-i példát erre nem is merrek írni.)

Nyilván ezek egyike sem kétállású dolog, de ha az ember leülne kockás papírral, a végén az jönne ki, hogy ha már érzelmileg nem is érzünk késztetést, racionálisan is megéri úgy tennünk, mintha együttérzők lennénk. Mindenkinek, nekünk is jobb lesz a végén.

Ez mennyire idegen gondolat neked?

2021.03.23. 10:44:29

@Narina:

"Önrendelkezési joggal, ha át tudják verni az az Ő hibája és tanulni kéne belőle"

Van ez a mainstream vélemény mostanában, ugye, hogy az áldozatok felelősségét egyáltalán felvetni is gyűlölet-bűncselekmény. Ezzel én sem értek egyet, az áldozatoknak szerintem is csomószor van aktív szerepe abban, hogy átverik, meglopják, megölik, megerőszakolják stb. őket, szerintem ezt megkérdőjelezni viszonylag egyoldalú és világtalan álláspont.

Az, amit most írtál viszont a komplett másik vége a csúszkának. Hogy MINDIG az áldozat tehet mindenről, csakis az ő hibája, és eleve minek ment oda. Szerintem ez egészen pontosan ugyanolyan egyoldalú álláspont.

2021.03.23. 11:08:24

@Taxomükke (UK):

"Szoval szerinted minden nő kurva."

Magas labda volt. :)

Ezt, ugyebár, nem mondtam/sugalltam.
Hogy a jegygyűrűt a prostitúció egyik megjelenési formájának tartom, azt viszont tartom, remélem, nem fogunk összeveszni rajta.

Nagyon érdekes mellékvágány, de a tartásdíjat is prostitúciónak tartom, hiszen utólag köteleznek arra, hogy fizess valamiért, amit használtál. (Figyelem: nem én tárgyiasítok vagy nőgyűlölök ezzel a mondattal, a törvény teszi.)

Ezt nagyon izgalmas témának gondolom amúgy, ezért ismerem valamennyire a feminista véleményeket is róla.

Hogy a házasság és a prostitúció között tudnak(!) lenni átfedő elemek, régóta jelen van a női irodalomban, már a 18. század óta. Most kiguglizok egyet: már Mary Wollstonecraft is írt róla "A nők jogainak követelése" című munkájában 1792-ben.

A gondolat azóta is jelen van, Angela Carter, vagy a kortárs Jane Caro és Sheila Jeffreys is beszél róla. Ezek nem nőgyűlölő férfiak amúgy, ezek hardcore feministák.

Én magam nem tennék egyenlőségjelet a prostitúció és a tradicionális házasság közé, de hogy vannak, vagy tudnak (és szoktak) lenni hasonló elemek bennük, az szerintem teljesen nyilvánvaló.

(A magam részéről egyébként nem nézem le a prostituáltakat, szóval még ha azt is gondolnám, hogy "minden nő kurva", amit nem gondolok, de HA azt is gondolnám, a saját fejemben ez nem sértésként jelenne meg, és én magamban ennél szoktam rosszabbakat gondolni emberekről néha, aminek alesete, hogy néha nőkről is.)

Narina 2021.03.23. 11:11:51

@Nagy kámpics: Én csak a csalásokról beszéltem, ne bővitsd ki. Az áldozat hibáztatás, egy komolyabb bűntény esetén nem korrekt. Bár amíg túléli az ember mindig van lehetőség össze szedni magát és felállni. Mondom ezt úgy, hogy erőszak-kisérlete velem is megtörtént. Azonban én sokkal keményebb vagyok mint egy átlag nő. Nem jött össze, pedig négyen voltak. Azzal is tisztában vagyok, hogy nem mindenki ilyen "szerencsés" mint én. Ezt egy áldozatnak aki ilyet valóban elszenvedett eszembe sem jutna felróni. A kezem pedig kinyújtva, ha megfogja segítek, ha nem elfelejtem. Egy erőszak az teljesen más besorolás alá esik. Simán szét verném a fejét az ilyen nyomorult s@ggfejnek aki arra sem képes, hogy önkontrolt tanuljon. Vagy aki vissza él a hatalmával. Ezek akik itt a cikkben szerepeltek semmivel sem jobbak a szememben mint egy erőszak tevő. Mert kihasználják a legtöbb esetben rossz helyzetbe lévő nők/férfiak helyzetét és valódi szabad akaratott el veszik tőlük. Most komolyan, az ilyet kéne tényleg sajnálnom? Frászt! Az idős emberek átverése meg igazából azért nem hat meg, mert ennyi idősen már lehetne több sütni valója.

Narina 2021.03.23. 11:20:14

@Nagy kámpics: Na egy érdekes elme! Tetszik! Amúgy ez csak egy új kelletű baromság, hogy lenézik ezeket a hölgyeket. Szerintem az a kurva aki megvetett magának mindent, eltartattja magát, csalja a csókát orrba-szájba este meg "fáj a feje", no meg hazudik mint a vízfolyás. A prostituált, aki jól végzi a dolgát, régen rendkívül művelt okos emberek voltak akik tiszteletre méltó módon művelték a szakmájukat. Ma már keverik a dolgot.

Wilhelmus80 2021.03.23. 11:54:46

@Nagy kámpics: A tartásdíjnak nem az a funkciója, azt azért tudod, ugye? Tartásdíjat azért fizetnek, hogy anyagilag hozzájáruljanak a házasságból született gyermek(ek)kel kapcsolatos költségekhez. Normális esetben nem is kéne hozzá bíróság. Talán az asszonytartási díjra gondoltál (ez is milyen szó már...), de az meg nem sok helyen van a világban. Magyarországon házastársi tartásnak hívják, és elég speciális feltételek kellenek ahhoz, hogy felmerüljön lehetőségként.

Arthamyr 2021.03.23. 12:01:14

@Nagy kámpics: Ne keverjük a gyerekek iskoláztatását, a cselekvőképes és szabad felnőttek eü. ellátásával. Nem ugyanaz a sportág. Az első szükséges, a második erősen limitáltan az (pl. egy járványhelyzet kezelése az, az, hogy a rákos Józsi bácsi 10 évvel tovább éljen egy drága kezelésnek köszönhetően, amit soha sem fizetett ki, már erősen vitathatóan közhasznú dolog). Ne mosd össze. Tudom, hogy már többször mondtam, más ilyen alkalmakkor is, sajnálom, ezután is el fogom, amíg egybemosod a két dolog hasznosságát, költségét, igazságosságát.

Minden bizonnyal igazad van a több együttérzéssel kapcsolatban. Viszont szerintem igenis nagy szükség van arra _is_, hogy elítéljük a "helytelen" magatartást, és azt és az együttérzést is megfelelő irányban és mennyiségben "fejtsük ki".
Lehet együttérezni Rezesovával is, hogy szegénykét lesittelték évekre, és milyen rossz ez neki, de helyette én inkább elítélem. Tudom, hogy ez baromság, és szélsőséges, de pont ezért használtam. Szerinted nem létezik az együttérzésnek és a részvétnek határa, hogy ilyet írsz, hogy MINDIG van indokolatlan a részvétlenség? Szegény Rákosival is együtt kellene érezni akkor, mert csak egy meg nem értett zseni volt?

Azt gondolom, a posztban leírtak alapján _inkább_ elítélhető magatartás volt jelen (és ezt nem menti fel az, hogy a csaló álkurva sokkal elítélendőbben viselkedett), mintsem együttérzésre okot adó.

Arthamyr 2021.03.23. 12:06:01

@Narina: Kivéve, ha mondjuk levágják a lábát. Bár igaz, manapság már vannak bionikus lábak is, de azt azért még sehol sem adják tb-re. :)

2021.03.23. 12:08:02

@Wilhelmus80:

"Talán az asszonytartási díjra gondoltál "

Igen, arra. :)

@Arthamyr:

"Viszont szerintem igenis nagy szükség van arra _is_, hogy elítéljük a "helytelen" magatartást, és azt és az együttérzést is megfelelő irányban és mennyiségben "fejtsük ki"."

Ez kétségkívül jogos észrevétel. Hm. ¯\_(ツ)_/¯

Golf2 2021.03.23. 12:38:19

@Narina: ennyi idősen már lehetne több sütni valója...60 felett egyre kevesebb lesz a sütnivaló,neked is majd.( demencia,stb)

dikusz. 2021.03.23. 13:03:24

@Nagy kámpics: "Én nem látok ekkora szakadást a nők és a férfiak között..."
Az örök nézeteltérést, a kettős mércét arra értettem, hogy az emberek másképp ítélnek meg egy nőt, ha közel a 70-hez évtizedekkel fiatalabb partnert választ. Kiröhögik, levénk*rvázzák, stb. Egy ugyanilyen korú alte trottelt pedig vállonveregetnek, hogy milyen helyre legény.

Szabinho 2021.03.23. 13:11:49

Jo lett volna tudni a reszleteket mert ez igy nincs tul jol megirva

Arthamyr 2021.03.23. 14:18:55

@dikusz.: "Kiröhögik, levénk*rvázzák, stb." - Hol? Én még életemben nem hallottam ilyet nálam fiatalabbaktól, lehet, hogy tényleg generációs a dolog? Ha valakit, akkor a fiatal felet szokták lekurvázni, selyemfiúzni, kiröhögni. Azt is inkább csak addig, amíg nem virítja a lóvét, utána meg marad az üres irigység. :)

Narina 2021.03.23. 14:25:20

@Golf2: Fuss neki még egyszer, ha érvelni akartál. Szerintem egy 60+-os ember nem öreg és, ha csak nem indult be nála egy leépülési folyamat akkor teljesen cselekvő képes! Amúgy burkoltan, de minden idősebb 60-as embert, de egy kalap alá vettél és majdhogynem lehülyéztél. Amiről te beszélsz az nem egy természetes folyamat, hanem egy degeneratív állapot. Nem szükségszerű, hogy idősen demens leszek. Könyörgöm inkább ne nekem oszd a lapot, pláne ne akarj "csalni". Eddig is tudtam, hogy nem a legerősebb lapokat osztod, de most rá kellett jönöm, hogy azért, mert nincs jobb lapok a kezedbe!

dikusz. 2021.03.23. 15:03:45

@Arthamyr: Nem generációs probléma, már amennyiben arra gondolsz, hogy a nálad idősebbek gondolják ezt.

Arra utaltam, hogy másképp ítélik meg az emberek (fiatalok, és idősek is) ha egy gazdag idős férfi pénzel egy fiatal nőt, és másképp, ha egy gazdag idős nő tart selyemfiút.

Pár éve használják azt a szót, hogy "apuhas", mégpedig a sörhasat növesztett férfiakra. Olyan kifejezést bezzeg nem alkalmaznak, hogy "anyuhas", azt egyszerűen dagadt tehénnek mondják. Kettős mérce ez is, az is.

dikusz. 2021.03.23. 15:08:07

@Szabinho: Mit kellett volna még megírnia? Komolyan kérdezem.

2021.03.23. 15:26:33

@dikusz.:

"Kettős mérce ez is, az is."

Igazad van, bár ez is olyan katyvaszos dolog szerintem.

Ahogy én látom, igen, az érem egyik oldala, hogy az idős-fiatal felállásokban a fiatal párt kereső idős férfit talán kevésbé nevetik ki, mint a fiatal párt kereső idős nőt (de azért kinevetik), viszont ennek a másik oldala, hogy az idős férfival levő fiatal nőt kevésbé vetik meg, mint az idős nővel levő fiatal férfit (de azért megvetik mindkettőt).

Remélem, követhető volt.

Ami az apuhast illeti, itt aztán tényleg sokszoros mérce van minden irányban. Például a nők szeretik, ha a férfi magasabb. A férfiak meg szeretik, ha a nő nem dagadt. Ezek egyike sem igazán udvarias elvárás valóban. :-)

Arthamyr 2021.03.23. 15:47:30

@dikusz.: Passz, nem gondolnám, hogy ez bármely oldalon probléma lenne, max. eltérés a generációk közt. Én ezt a megítélésben lévő eltérést nem érzékeltem, no nem mintha olyan sok idős-fiatal párt ismernék (és ennek is csak kis része a idős nő fiatal - férfi páros), és ez bárhol fajsúlyos téma volna. Azt végképp nem tudom, ki mit gondol, de annyira nem is érdekel, szerintem mindenkinek joga van azt gondolnia, amit akar.

Ezt az apuhas szót most láttam először, mondjuk olyat mondtunk, ha valaki puhos lett, hogy elapukásodott. Ilyet sem nagyon hallottam, hogy "dagadt tehén". Na ez lehet a generációs (vagy egyéb környezetbeli) eltérés. :)
Az tény, hogy az ismeretségi körömben többször beszél(t)ünk a nők megjelenéséről, így szükségszerűen negatívan is többször beszélünk erről. Ez azért is lehet, mert engem hímnemű egyedként nem nagyon foglalkoztatott a férfiak megjelenése, sosem érdekelt, ha egy férfi mondjuk dagadt vagy úgy ki van pattintva, mint egy akciószínész a forgatásokra, míg egy nőnél a dagadtsággal ki is írta valaki a nő kategóriából, onnantól már akár lehetett volna férfi is, le lett minősítve egyszerűen emberré. Ha valaki dagadt, vagy kurva, vagy hímringyó, akkor ez van, nem kell ezt kerülgetni, szépítgetni. Ahogy nem illik az arcába vágni sértő jelleggel sem. Nincs ebben semmi negatív, a szándék és a kontextus a lényeg.

Arthamyr 2021.03.23. 15:50:13

@Nagy kámpics: Az követelmények felállítása eredendően nem egy udvarias műfaj... :)

SzZoole 2021.03.23. 16:19:54

@Narina: ismered a mondást; A tudás bűn! Szóval ne bántsd az ártatlant :-)))

SzZoole 2021.03.23. 16:21:59

Én is pinalover vagyok :-)

Golf2 2021.03.23. 16:25:34

@Narina: Nem hülyéztem le senkit,tény hogy sok embert érint ha nem 60 akkor 70 vagy 80 körül.Miért kell ezen megsértődni...

nyuszigonosz 2021.03.23. 17:24:01

Abszolút szimpla történet, megtörténik szinte naponta sokakkal.

Úgy férfiakkal mint nökkel, de mondjuk Délkelet Ázsiában vagy Ororszországban és a valaha volt Szovjetunió már nem Ororszországhoz tartozó országaiban szintúgy: általában férfiakkal.
Ja mert egy idösödö férfi is azért keresi ott a "neki való nöt" mert kedves/aranyos/parancsolni is lehet majd neki.... na aztán így járnak.

Az afrikai országokban meg gazdag idösödö hölgyek találják meg a fiatal, állítólag csak öket szeretö becsapós fickókat.

Bár manapság már az interneten is ott vannak ezek a csalók, pénzt így is ki tudnak húzni sok mindenkiböl.

Természetesen vannak nem becsapós nök Délkelet Ázsiában is meg akárhol, meg nem becsapós fickók Afrikában is, de belölük van jóval kevesebb.

Csodabogár 2021.03.23. 18:43:44

@GrandMasterB: Nem védem az ázsiai nőket, de sajnos magyarban is vannak hasonlóak. A hatvanas években, kint élve, nem egy import feleséget ismertem meg, akik "nem azért mentem férjhez, hogy itt most dolgozzak" jelszóval, álltak hozzá a külföldi házassághoz. Jó néhány esetet néztem végig, emlékezetem szerint csak egyetlen egy lett tartós házasság.
Gondolom ma már ez talán nem annyira jellemző, mióta mindenki mehet minden hova és megtapasztalhatja maga is a kinti életet. Bár Amerika, a megszerezhető zöld kártya miatt, még mindig vonzó lehet.

Shanarey 2021.03.23. 20:42:53

Ez egy nagyon régi, visszatérő történet, csak a nevek változnak. Filippínóknál még annyit hogy ha fiatalabb férfi akad a horgukra, akkor gyereket csináltatnak maguknak, mert a fehér pasas után, a gyerek világosabb színű lesz, az pedig arrafelé státusz szimbólum.

somlobodog 2021.03.23. 21:55:21

So what? A saját pénze volt. Elmulatta egy filippinara. Egészségére. Semmi köze a sztorinak se a Fülöp szigetekhez se a hataratkeleshez se kulfoldhoz. Bárhol megtortenik nap mint nap hogy valakit lehuznak. 67 évesen nem demens gondolom szóval így döntött. Nem egy 85 éves bacsika. Akart egy friss 25ost. Ez volt az ára. Case closed.

Arthamyr 2021.03.24. 05:36:52

@Shanarey: Ennyi erővel az idősebbekkel is csinálhatnak gyereket, nem attól örökít valaki sötétebb bőrszínt, hogy 60+ éves.

Narina 2021.03.24. 10:31:10

@SzZoole: No igen ebbe van valami ;). Én meg s@ggfej vagyok ilyen téren. Tényleg áldás lenne a 2-es számrendszer, de hát én erősen a 3 számjegyű kategóriába tartozom ami meg sokszor átok. Főleg, ha olyanba futok bele aki meg sem szagolta a "bűnt"!

Narina 2021.03.24. 10:44:15

@Golf2: Nem vagyok idegenekkel szemben emocionális, így a feltételezésed sem helytálló. Abban az esetben, ha logikus érveket tudsz felhozni, hogy igazold az állításod helyességét szívesen megtárgyalom veled. Te azonban olyan tényt akartál félszóval felhozni, ami az általad említett korosztály nagyjából 12%-át érinti. Tehát egyáltalán nem vagy csak minimális mértékben érvényes. Az tény, hogy bizonyos kor fölött, lassul a folyamat, de még ez is csak a 25%-ra érvényes. Az nem érv amit te mondtál csak szimpla valami volt.

Nomad_ 2021.03.24. 11:28:57

@Nagy kámpics: “ Ezzel én sem értek egyet, az áldozatoknak szerintem is csomószor van aktív szerepe abban, hogy átverik, meglopják, megölik, megerőszakolják stb. őket,”
Azért pontosítanék: abban van szerepük, hogy ŐK lettek az áldozatok. A perverz erőszakolni fog előbb utóbb ha minden nőt csadorban járatsz is, a többség meg akkor se erőszakolna ha...
Van aki lop, más meg leadja a talált tárcát.
Az áldozathibáztatással az a baj, hogy az alap védelmi szintet emelteted vele az egekbe. Ha mindenki páncélszekrény-ajtót tart a bejárati ajtón mer aza hibás aki nem, akkor is lesz betörés.
Ha minden nőt/humanoidot csadorban járatsz, akkor is lesz erőszak.

Akkor már inkább járhassanak a nők akár meztelenül ha akarnak, nekem csak jó ;)
A bűnözők meg legyenes a hibásak. Régen egy lány gardedámmal se léphetett be egy férfi lakásába vagy mittudomén különben őahibás. Nem jobb most? Hordjon monikinit. Nem ő a hibás.

Nomad_ 2021.03.24. 11:29:17

@Nagy kámpics: részben egyetértek. Szerintem a nők feletti atyáskodás pont az, hogy majd mi megvédjük őket a prostitúciótól....
Felnőtt ember, miért ne dönthetne úgy, a wc takarítás karriercélja helyett?
A tartásdíjjal azért nem lőttél mellé? A gyerekeid eltartása csak felelősséged válás esetén is... nem az asszonytartásra gondoltál?

Mondjuk a gyerevállalás ingája lehet épp megin túllendült a másik irányba, régen a nőknek nem nagyon volt szavuk, most meg a férfiaknak. (Feltételezve a szörnyűséget, hogy nem gyerekcélú szex is létezik) döntés nincs, fizetesi kötelezettség van. Na mindegy, csak kiöregszem majd a témakörből egyszer ;)

Az meg, hogy elvárt, hogy fizess a nőnek, hát... nekem jó, mert segít tisztázni az árfolyamot az étterem, de ha nő lennék lehet zavarna...

Nomad_ 2021.03.24. 11:29:32

@Narina: miért is veszik el a szabad akaratot? Szabadon dönt valaki az érdekházasság mellett. Épphogy meg van neki adva a döntés joga. Ha betiltod valamilyen szűrőfeltétel alapján, pont te veszed el a döntés jogát.

A prostitúció szintén (nem erőszak hatására) ha a saját döntése ám legyen. Van rosszabb életpálya is. Az uránbányász helyzete se jobb, őt se mentik ki. A csatornatisztítók érdekében is akkor állnék ki ha kényszer hatása alatt kell csinálniuk, ha maga vállalta....

Ne akarjunk az felett atyáskodni aki nem kéri...

boundary 2021.03.24. 11:29:45

Roppant érdekes kommentek!

élhetetlen 2021.03.24. 19:18:33

@Nomad_: „Az áldozathibáztatással az a baj, hogy az alap védelmi szintet emelteted vele az egekbe.”. Ne gondolkodj végletekben. Tény, hogy egy csadort is le lehet tépni egy nőről, éppúgy, mint egy miniszoknyát, de… 40, 45 éve, mikor még gyakran jártam én is éjfélkor haza, és nem álltam úgy anyagilag, hogy áttaxizzam a várost, azt csináltam, hogy leszálltam a buszról a lakásomhoz legközelebbi még forgalmas helyen, ott ültem taxiba, (2 buszmegállónyi táv), a sofőr pedig megvárta, míg bemegyek a lépcsőházba. Kockázat csökkentés. Nem igazán értem, hogy egy nő éjszaka, egyedül átvág a kiserdőn, mert arra rövidebb.
„ régen a nőknek nem nagyon volt szavuk, most meg a férfiaknak. (Feltételezve a szörnyűséget, hogy nem gyerekcélú szex is létezik) döntés nincs, fizetesi kötelezettség van”. Azért az óvszert elég sokan ismerik, annak a használata is komoly kockázat csökkentés.

Örömhernyó 2021.03.24. 19:55:06

@nyuszigonosz: A fehér, nyugati nők a Karib-térségben, cruise hajókon, Egyiptomban, Törökországban, Görögországban, Cipruson, Marokkóban, Tunéziában, fekete Afrikában, meg Indiában, utóbbiban jellemzően jógaközpontokban kormoltatják ki magukat iskolázatlan, de rendkívül magabiztos helyi erőkkel. És sokszor el is hiszik a nyugati nők, hogy a marokkói sikátorok bicskás vagánya csak az ő megereszkedett csöcseit, öregasszonyos szájszagát, csoffadt, ráncos seggét akarja, nem a brit, kanadai, francia, svéd letelepedési engedélyt. De azért nők ritkábban esnek ilyen csapdába, mint férfiak. A nők kevésbé naívak.

Egy török szállodai recepciós srác mondta nekem egyszer: a nyugati nők mind khurvák, mindent meg lehet velük tenni, semmit se kell adni nekik cserébe, ezerszer könnyebben kaphatóak, mint egy helyi, török nő, akit el kell venni feleségül, amihez pénz kell stb. No problem sex, ez volt az általam megismert török pinahajcsárok visszatérő szófordulata.

Reding Roli 2021.03.24. 19:56:44

Hozzá lehetne tenni, hogy nemcsak " fülöp - szigeteki " csalásról lehet beszèlni ,hanem ez egyik legelterjedtebb nemzetközi csalási módszer, amely mögött nemzetközi bűnszervezetek állnak. Tömeges , százezres mèretekben vannak nemzetközi " Cupid " oldalakon fake profilok , ahol azonnal lecsapnak a bűnözők azokra a naív jelentkezőkre , akik azt hiszik , hogy lètezik 20-30 èv korkülönbsèggel működő kapcsolat , ráadásul jelentős kulturális ès nyelvi akadályok is van. Ahhoz, hogy átverjenek valakit , oda sem kell utazni , hiszen először különböző templát ( sablon ) emailekkel behálózzák , majd pár levèlváltás után ,valami indokkal pènzt kèrnek (váratlan betegsèg a családban , vagy az utazásra stb)
A nagy számok törvènye alapján - hiszen óriási kontatszámot tartanak fenn- mindig bedől nekik valaki... Rengeteg a sok naív, buta , csalódott, társkereső a fejlett országokban , akik kèptelek elfogadni a való világ realitását : aki otthon nem talál társat , az nagy valószínűsèggel máshol sem fog...Inkább kergetik az illúziókat ès saját hülyesègük áldozataivá válnak ...
Itt jegyzem meg : a közèpkorú nőkre is ráhajtanak , mint nyugalmazott amerikai katonatiszt vagy svájci orvos felèpített fake Facebook -profillal ..
A csalók legnagyobb rèsze nigèriai , szengáli, de vannak a volt szovjet tagköztársaságokból ès Ázsiából is...
Sajnos ,ez egy rendkívül kis kockázatú bűncselekmèny, ezèrt egyre jobban terjed világszerte. Pedig, egy kis odafigyelèssel , józan èsszel azonnal felismerhetők a csalók , de sok ember szemère lila köd ereszkedik a párkeresès során ...Tulajdonkèppen , azért keresnek ilyen alternatív módon párt maguknak , mert teljesen irreálisan látják a világot: álomvilágban èlnek. Ezèrt lesznek áldozatok...

Balogh Zsolt · http://vonattal-termeszetesen.blog.hu/ 2021.03.24. 19:57:12

A történet rövid, nem ismerünk minden részletet. sokan az áldozatot hibáztatják, de nem csak őt, hanem mindenkit, akit valaha is átvertek. Most a kommentelők tegyék a kezüket a szívükre és mondják ki őszintén: "engem még soha senki nem csapott be és még egyetlen barátomban sem kellett soha csalódnom"

Ha a kommentelőkre hallgatnánk, nem lenne empátia, nonprofit szervezet, adományozás, adakozás, segély...

Vonjuk ki a történetből azt, hogy Ázsiában esett meg, meg a 40 évnyi körkülönbséget: Megismer X valakit, jól érzik egymást együtt, kialakul a bizalom és a barátság. Az egyik segítséget kér a másiktól, X pedig lehetőségeihez képest segít. Aztán kiderül, hogy a segítséget kérő nincs is igazán nagy bajban, és igazából nem is barát, fordított esetben nem segítene X-nek.

És most akkor hunyjuk be a szemünket és mondjuk azt: így járt, minek segített...

De ha legközelebb ti is segítséget kértek egy baráttól, aki majd elutasít, gondoljatok arra, hogy ebben a csalóknak is van némi szerepe.

2021.03.24. 19:57:20

Nem Pinalove - Pinaylove az

Örömhernyó 2021.03.24. 20:00:09

@Arthamyr: Ez a sztori most azért kap nagy figyelmet, mert egzotikus országból származó lány hálózott be egy pasast. Meg nagy a korkülönbség. Ugyanez naponta megtörténik egymáshoz korban közelebb álló emberek közt. Egy széttaposott kozákkucsmára emlékeztető muffal rendelkező csaj ráakaszkodik egy szép karrier előtt álló jogászra, orvosra, mérnökre. Ha összeházasodnak és a csaj bevemhesedik, leszül, akkor mindenki elkönyveli, hogy sikeres, jó kapcsolat lett belőle. Sőt, házasság, közös hitel, vagyonközösség. Mintha ez lenne az élet értelme. Holott ez az igazi lifelong scam. Ha hamar megkopasztja a csaj a srácot, akkor mindenki azt hiszi, hogy ez a legrosszabb forgatókönyv. Holott a hosszútávú kapcsolat, netán házasság, közös gyerekek jelentik a valódi lehúzást. Csak hát ehhez meg kell érni fejben.

Nekem is volt olyan barátnőm, aki főiskoláról (gyógytornász szak..., azon a szakon MINDEN lány bárcás rib@nc volt, nem csak ő, durva nemi betegségek cirkuláltak az orvosi egyetemista srácok és az egészségügyi főiskolás lányok közt) majdnem kibukott, elkezdett arra célozgatni, hogy ha kirakják állami támogatott helyről, akkor esetleg támogathatnám pár százezer forinttal. Mert költségtérítéses lesz. Mondtam neki, hogy talán tanulni kellett volna, mert ezzel a mentalitással hamar egy külföldi diszkó go-go rúdján fog kikötni. Erre is célzott, hogy ő Tescoba pénztárazni nem ment volna el, azt mondta az a munka és annyi pénzért nem neki való... Valamiért nem tetszett neki az őszinteségem. Szakított velem. De akkor már mindent megkaptam tőle, amit akartam (orrba-szájba kb. fél éven át, nekem is kellett kenegetnem a műszert egyszer, mert rám ragasztott valamit). Szakítás után kb. 40 percig voltam bánatos. míg össze nem futottam a barátaimmal és kibeszéltük, hogy milyen pózokban és hányszor és melyik kollégiumi lépcsőfordulóban tettem magamévá a csajt a féléves kapcsolat alatt. Ezzel azonnal elértem, hogy a problémám átforduljon poénba, megosztottam a "terhet" másokkal és ezzel lekerült rólam a nyomás. A legrosszabb, ha nem oszthatod meg másokkal és nem fordítod át egy jó sztoriba az egészet. Ha magadban őrlődsz rajta, akkor tragédiaként éled meg.

Persze akinek az illető nő az első kapcsolata életében, az kisiskolás szerelemmel el akarja hinni, hogy sikerülhet és a siker az, ha azzal a lelakott nővel lehet élete végéig. Fel kellene végre nőni a férfiaknak. A nők sokkal üzletiesebben állnak hozzá az élethez, szexhez, kapcsolatokhoz, a férfiak meg kis mulyák, hősszerelmesek. Ezt csak úgy lehet kinőni, ha összetörik párszor a szívüket, meg ők is összetörnek pár szívet. Aki eddig nem jut el 65 éves koráig, az lelkileg még mindig óvodás.

Ahogy a Dobozi utcában egyszer nőnap alkalmából megmondta a mester is:

youtube.com/watch?v=TjCwhqMCGJ4

Nagy igazság.
Mindegyik. Nincs kivétel.

élhetetlen 2021.03.24. 20:38:57

@Arthamyr: „és ennek is csak kis része a idős nő fiatal - férfi páros”. Off, és csak egy eset, és remélem nem jellemző, de leírom. 30 éve dolgoztam egy helyen velük, a nő két gyermekes családanya volt, a srác 10 évvel volt fiatalabb nála, bele volt zúgva a nőbe, de semmi, mert a nő foglalt. Közelről láttam a dolgokat, mert hármasban jártunk sörözni. Aztán a nő férje lelépett, a srác jelentkezett, hogy ő van, összeköltöztek. a srác 25 éven keresztül minden évben megkérte a nő kezét, ő meg nemet mondott, hogy elég volt egy házasság. 25 év után „anyagi okokból” beadta a derekát, úgy értendő, hogy a 4 szintes házuk közös szerzemény ugyan, de a fiatalabbal is történhet akármi, és mivel nem férj, és nincs saját gyereke, nehogy a húga belenyúljon, hogy ő az örökös a fél házra. Hosszúra sikerült a magyarázat, bocs. Van a sráccal egy közös ismerősünk, 70 körüli pasi, ha összefutunk, megkérdezi, hogy van ez a pár. Mondtam pár éve. hogy összeházasodtak. Teljesen kikattant. Vagy 10 percig hápogott. Elvette? Hát ez nem normális! Elvette? Tényleg elvette? Miért? stb. . Mindezt 25 együtt töltött év tudtával. Ezt a reakciót akartam leírni, hogy ilyen is van.

Wilhelmus80 2021.03.25. 10:43:48

@Nagy kámpics: Az asszonytartás témához, hátha érdekel.
A férj még a balesetmentes éveket is viszi, ha nem figyel a nő...
www.ad.nl/geld/karin-schrok-zich-te-pletter-na-haar-scheiding-600-euro-extra-kwijt-aan-autoverzekering~a1d2158a/
Ha beteszed a gugli fordítóba, nagyon szépen kiadja angolul.

2021.03.25. 11:22:07

@Wilhelmus80:

Igen, izgalmas.
Te itt valami következtetést viszont még alighanem hozzáértesz... mit?

Wilhelmus80 2021.03.25. 11:34:13

@Nagy kámpics: "Nagyon érdekes mellékvágány, de a tartásdíjat is prostitúciónak tartom, hiszen utólag köteleznek arra, hogy fizess valamiért, amit használtál. (Figyelem: nem én tárgyiasítok vagy nőgyűlölök ezzel a mondattal, a törvény teszi.)" - Ezt írtad.
Arra próbáltam utalni, hogy a házastársi tartás nem pont ebben a vonatkozásban merül föl - egyik oldalon sem.(Erre a részre gondolok: "In a divorce process, people can negotiate for hours about 10 or 20 euros in partner alimony. But when car insurance comes on the table, they often shrug their shoulders. While it can be a lot of money. But people are less concerned about payments to an anonymous car insurer than about money to be paid to an ex. The latter hurts much more emotionally.")

2021.03.25. 11:42:35

@Nomad_:

"nem az asszonytartásra gondoltál?"

De, de igen.

"Az meg, hogy elvárt, hogy fizess a nőnek, hát... nekem jó, mert segít tisztázni az árfolyamot az étterem"

Ez egyszerre komisz és vicces. :)

"A perverz erőszakolni fog előbb utóbb ha minden nőt csadorban járatsz is"
"Ha mindenki páncélszekrény-ajtót tart a bejárati ajtón mer aza hibás aki nem, akkor is lesz betörés."

Ebben van igazság, amit írsz, de a kép szerintem árnyaltabb... gondolom, guglizhatnánk tanulmányokat/statisztikákat rá, de most nincs rá időm sajnos.

De amire gondolok:
a vagyon elleni bűncselekmények (például lopás) esetében sokan nem azért lopnak, mert amúgy is lopnának, hanem csak mert alkalom keletkezik. Például ha egy bárpulton ott felejted a telefonodat, amíg budira mész, komoly esély van rá, hogy lába kél, mire visszamész, de a tolvaj, aki elviszi, valószínűleg úgy amúgy nem bűnöző, és nem törne fel semmilyen páncélszekrényt.

Az erőszakok (fizikai, nemi) egész komoly része alkoholos befolyásoltság alatt történik. Az embernek van kontrollja afelett, hogy ilyen helyzetekbe mennyire és milyen gyakran és mekkora elővigyázatossággal keveredik bele.

A csadoros észrevételhez még annyit, hogy a nemi erőszakok túlnyomó részét nem perverzek és nem ismeretlenek követik el, hanem az áldozat ismerőse/exe/aktuális párja. Hogy ilyenkor kinek mi és mennyire a felelőssége, azt nem nyitnám most ki. (De szerintem is nyilván MINDIG az elkövető felelőssége a legnagyobb.)

---

Érdekes jelenség egyébként, hogy a negatív eseményeknél az ember kevésbé érzi felelősnek magát, mint a pozitívaknál.
Ez megjelenik a szerencsejátékoknál is, például ha eltalálom, hogy a liverpool elveri a tottenhamet, az azért van, mert értek hozzá, ha viszont nem találom el, akkor egyszerűen pechem volt

Itt a határátkelőn is felmerül folyton. Ha nyugaton boldogultam, akkor nézd, mekkora király vagyok, saját erőből, ha viszont mo-on nem, akkor hú, hát ott olyan a közeg, értitek.

Ugyanez az áldozattá válásról:
azt hiszem, a legtöbb ember, aki szerint az áldozatokat sosem szabad hibáztatni, azt is gondolja közben, hogy ő nagyon is kontrollban van az élete felett, és mindent ő maga ér el. ez ellentmondás, ugyebár.
ha kontrollban vagy, akkor rajtad IS múlik. ha meg nem múlik rajtad, akkor báb vagy, és csak történnek veled a dolog. (ezt most nem az ellen írtam, amit mondtál, csak úgy mellé)

2021.03.25. 12:43:03

@Wilhelmus80:

"Arra próbáltam utalni, hogy a házastársi tartás nem pont ebben a vonatkozásban merül föl"

Valóban nem azzal szokták indokolni, mint amit én írtam, de én valahogy mindig ezt értem ki belőle. :)

Wilhelmus80 2021.03.25. 12:59:37

@Nagy kámpics: :)
Leírjam, hogy működik itt a nyugdíj második pillére (annak is van némi házastársi vonatkozása :D), vagy semmi sem tántorít el ettől az értelmezéstől?

2021.03.25. 13:48:44

@Wilhelmus80:

Persze, írd le nyugodtan, nyitott vagyok más értelmezési kísérletekre is. :)

különvélemény 2021.03.25. 17:44:11

Sokan keverik a szexturizmust a romance scam-mel, ami ez az eset is.
A szexturizmusnak szigorú szabályai vannak, nincs senki kihasználva, és viszonylag biztonságos.
Elmész az bárba, szóba elegyednek veled a lányok, fizeted az italukat (~40% marad a lánynál), ha el akarod vinni, fizetsz a bárnak, majd fizetsz a lánynak. Az idős profi szexpat-ok általában 3 napos szabályt tartanak (1 lány max 3 nap), hogy ne zúgjanak bele és ne legyenek szimp-ek. Aki belezúg egy lányba, az általában átmegy szponzorba, otthonról is küld lóvét, amíg oda nem utazik legközelebb. Vagy, ha ott él, eltartja + a családját is.
Ezek a lányok max annyiban vannak kényszerítve, mint a vidéki, aki felköltözik Pestre, mert otthon nincs munka. Valamint sok országban a helyi férfiaknál az 50+ éves szexturista sokkal jobban bánik velük.
Sőt, a szerencsésebbek begyűjtöttek már pár szponzort, gyakran jobban élnek, mint a kuncsaftok.
Persze ők is várják a herceget fehér lovon, akihez hozzá is mennek.
De ez szimpla üzleti tranzakció, aki ezt nem fogja fel, az idióta.
Viszonylag biztonságos, mert az ügyfél sem fog visszaélni, mert pillanatok alatt elkapják, a lány sem, mert a bár felelősséget vállal érte, A bár hírnevét rontaná, ha mondjuk kifosztaná az ügyfelet.

A fenti eset nem szexturizmus, szimpla internetes csalás.
Soha sem ismerkedünk interneten határon túli fiúval/lánnyal, mert nagy többségben profi bűnözők ülnek a másik oldalon, részben meg zöldkártyáért megy a csalás, szinte soha sem lesz belőle tartós érdekházasság, szerelmi meg kizárt.

]{udarauszkasz 2021.03.25. 17:44:24

Anyam baratnojenek a felesege ferje szinten zenesz: ot valami roman no es a pereputtya halozta be.
A urge osztrak, mualkotasokat, kepeket ilyesmiket szallittat a vallalkozasaval, szoval nem filleres melo. 60 folott van mar a no 38,a vicces az az, hogy a fsszi korabban ruhellte a romanokat es mindenfele keleteuropai kulfoldit.
Elvaltak a felesegevel.
En arra is gyanakszom, hogy valamifele afrodizialo droggal veszik ra az embert mindenfele hulyesegre.

]{udarauszkasz 2021.03.25. 17:44:36

@Nagy kámpics: "Itt a határátkelőn is felmerül folyton. Ha nyugaton boldogultam, akkor nézd, mekkora király vagyok, saját erőből, ha viszont mo-on nem, akkor hú, hát ott olyan a közeg, értitek."
Azert ez santit, mert Magyarban epp csak nem eheztem, itt, Ausztriaban meg 2 auto, haz. Sokkal kevesebb munkaval. Es nem vagyok se ugyved, se plasztikai sebesz.

Nomad_ 2021.03.25. 17:44:54

@Nagy kámpics:
Nem igen/nem a kérdés.
Szerintem maradjunk abban, hogy kettőn áll a vásár, de az elkövetőé anagyobb, az áldozaté max annyi, hogy pont őrajta csattant az ostor.
Mint amikor a távozásnál az éttermi asztalon hagyod a pénzt, jó esetben majd a pincér gyűjti be.
Csak annyit akartam mondani, hogy ha a nagyobb részt terheljük az áldozatta a felelőségből akkor a védekezésbe a csillagos ég a határ. Nem mindenhol kell 10 lakat a robogóra l, csador az asszonyra, fegyveres őr az atm mellé, rács az ablakra: nem az áldozat a (fő) hibás. Ne kelljen mindig védekezésben élni. Igen előfordul hogy tini lány túlissza magát. Ne az legyen a reakció hogy szabad a vásár álljunk sorba. Pénztárcánál meg adjuk vissza ha leesik. Igen, részemről inkább a közös fegyelem mint az egyéni védekezés.

Tudom, hogy nem vitattad, csak valahol a két szélsőérték közt lesz az igazság.

kommentes nikk 2021.03.25. 17:45:07

Jó, hát akit ennyivel át lehet verni, azt sorry, de nem sajnálom. 65 évesen tényleg annyi agya nem volt, hogy észlelje a furcsaságot, hogy a huszonéves szexi "pina", aki ráadásul csőgazdag is, éppen őt akarja lángoló szerelemmel? Ezzel csak a teljesen agyilag zoknikat lehet beetetni.

kommentes nikk 2021.03.25. 17:45:34

@Nagy kámpics: ""Szoval szerinted minden nő kurva."

Magas labda volt. :)

Ezt, ugyebár, nem mondtam/sugalltam.
Hogy a jegygyűrűt a prostitúció egyik megjelenési formájának tartom, azt viszont tartom, remélem, nem fogunk összeveszni rajta."

Vagy azt se érted, amit leírsz, vagy tömöd vissza a citromot a lóba. A prostitúciót a prostituáltak végzik, ők meg k*rvák. Ha szerinted egy randin kifizetni a kaját, vagy megkérni a csajod kezét egy gyűrűvel az prostitúció, akkor igenis lekurváztál minden nőt. De lehet az a baj, hogy nem volt még dolgod nővel, csak prostikkal, akkor megértem, hogy nem vágod a különbséget. Segítek, hátha a javadra válik a jövőben: A kurvától nem kapsz érzelmi viszonzást a pénzedért, a barátnődtől/feleségedtől meg igen. Voilá, ilyen egyszerű (és mutatja azt is, hogy ha neked mindenki kurva, akkor eddig nem sok érzelmi viszonzást kaptál).

arandanos 2021.03.25. 20:39:08

@Nagy kámpics: "Az aranyásás amúgy is egy nagy szürke skála, vegyük észre, hogy a standard nemi szerepekben és családmodellben VAN aranyásás"
Hát persze. Mivel a hagyományos családmodell lényege, hogy apa tolja haza talicskában a pénzt, anya meg "otthont teremt". Ha anya jó anyagi körülményeket akar magának, azt a "jó parti" apun keresztül érheti el, mivel saját keresete nincs.
Megjegyezném, hogy ha ebből egy nő nem kér, és saját egzisztenciát teremt, akkor az a baj.

arandanos 2021.03.25. 21:31:55

@Nagy kámpics: Látom, páram már írták, hogy a tartásdíjat a gyerek után fizeted. Inkább vegyük azt, amire valójában gondolhattál: létezik házastársi tartás is, amely a közhiedelemmel ellentétben nem csak a (volt) feleségnek járhat, és amely abban az esetben jár, ha a házastárs magát önhibáján kívül nem képes eltartani, azaz pl. súlyos betegség miatt munkaképtelen.
Viszont: ha jól tudom, Németországban létezik "asszonytartás".
Ez ördögtől valónak tűnhet, de igazából pont a hagyományos családmodellből következik (épp ezért én csak az ezt megvalósító házaspároknál tartom megfontolandónak); nem a punciért fizetsz utólag, hanem azt ellensúlyozod, hogy az (ex)nejed a hagyományos családmodellnek megfelelően nem keresett pénzt, hanem az ideje és energiája nagy részét a családi életre, a háztartásra és a(z akkor még) közös céljaitok (=a te karriered) előmozdítására fordította.
(Ne vedd magadra, csak az egyszerűség kedvéért fogalmaztam úgy, hogy "te").

Donat Ella 2021.03.25. 21:32:31

Sajnálom, hogy ennyire rossz vége lett a történetnek. Ami számomra leginkább meglepő, hogy a bácsi még egy év múlva sem ébredt fel és lépett tovább.
Nekem úgy tűnik, hogy nem a valóságban, hanem valami saját maga által kreált párhuzamos univerzumban élt, amihez körömszakadtáig ragaszkodott. Ahol a trottyos vén tatáknak jogosan derogál még a náluk 10 évvel fiatalabb és 20 kilóval könnyebb nő társasága is, mert "Fúj, az milyen ronda és öreg már". És ahol a tükörbe nézve nem azt látják, hogy olyan messze állnak Henry Cavill-től, mint Makó Jeruzsálemtől, hanem hogy "Pontosan ez az, amire az unokám korabeli topmodell csajok vágynak - természetesen mindenfajta érdek nélkül -, tehát ennél soha nem is adom alább!"
Hogy tudja magát ennyire eltájolni valaki? És a barátai meg sem próbálják rávezetni, hogy itt valamit nagyon benézett, hanem csak adják alá a lovat? "Persze Kálmán, neked mindenképp egy Victoria's Secret modell jár, azok egytől-egyig a magadfajtákról álmodoznak!" WTF?

arandanos 2021.03.25. 21:32:41

@Nagy kámpics: Igen, ez is jogos.
Amúgy felőlem mindenki csinálja úgy, ahogy akarja, csak ne másokat cseszegessen, amiért másképp csinálják, hanem keresse meg a "foltját". És legfőképp ne jöjjön azzal, hogy "mee' ahogy nekem teccik, az a női/férfiprincípium".

különvélemény 2021.03.26. 00:05:43

@Donat Ella:
Az emberek általában nem hallgatnak a közeli ismerőseikre.
De a fenti ügyben számtalan internetes forrás van, vagy akár youtube video. Azok sokkal hatásosabbak, mert egy ismeretlen mondja el hogy átverés a dolog, és az emberek valahogy annak jobban hisznek, mint egy ismerősnek.

De nem csak a férfiak vannak ám eltájolva, mert nekem ez jön ki a kommentedből.
A nyugati nők (itt most a kelet európaiakat nem tekintem annak, a blog sem erről szól), ma tripla 6-ra utaznak. 6 láb magas, 6 számjegyű fizetés (dollár/euro), 6 pack (hasizom). Mert megérdemlik, mert jár nekik. Ez kb. 1 számjegyű százaléka a férfiaknak (országonként változik), és ez az elvárása a nők 80%-ának (durva verseny, de ez sosem tudatosul). Még egy 45 éves 2 gyermekes, túlsúlyos anyukának is.
Utána jönnek a cikkek, hogy hova tűntek a "normális" férfiak.
És ilyenkor nagy a rácsodálkozás, hogy nyugaton inkább kelet felé tekintenek, ha felséget keresnek az idősebb férfiak. Ráadásul a korosztály folyamatosan tolódik. Régen csak a nyugati nyugdíjasok, utána a késő középkorúak, de ma már a 35+-os anyagilag stabil korosztály is arra felé kacsintgat.

Irbisz 2021.03.26. 14:17:40

@Balogh Zsolt:
"A történet rövid, nem ismerünk minden részletet. sokan az áldozatot hibáztatják, de nem csak őt, hanem mindenkit, akit valaha is átvertek. Most a kommentelők tegyék a kezüket a szívükre és mondják ki őszintén: "engem még soha senki nem csapott be és még egyetlen barátomban sem kellett soha csalódnom"
.Teljesen rossz megközelítés. Attól, hogy teszem azt én valamiben balfasz voltam, átvertek mert hiszékeny voltam (jártam így, persze össze nem mérhető súlyú esetben, de levontam a következtetést, magamban kimondtam, hülye voltam, igy jártam:)), attól másról miért ne állapíthatnám meg, hogy x,y, itt a 65+-os illető is mutogatnivalóan nagy balek volt (mert az volt). És legyünk őszinték, ez nem valami nagyon ravaszul felépített és kifinomult csalás volt, aminek még az átlagosnál gyanakvóbb és óvatosabb ember is felül. Ez bizony egy egyszerű és primitiv átverés volt, ahonnan az első gyanus jelre menekülni kellett volna, de mivel a jelek szerint működik, mert sok a hiszékeny és vagy ostoba ember, ezért alkalmazzák ezt is sikerrel.

"Ha a kommentelőkre hallgatnánk, nem lenne empátia, nonprofit szervezet, adományozás, adakozás, segély..."
Véletlenül sem ezt jelenti amit itt irkálnak, hanem azt, meg kell nézni, ki "érdemli" meg a segélyt, támogatást. A példánál maradva, én nagyon sok kategóriát a farka által vezérelt 65+-os illető elé helyeznék, bármilyen szerencsétlenül is járt szerencsétlen, akik részvétet, támogatást, empátiát érdemelnek.
Annak volt nagy igaza, aki irta fentebb, ezért kellene oktatni, képezni az embereket, hogy legalább az ilyen bárgyú, átlátszó, primitv csalásoknak ne dőljenek már be ...

Nomad_ 2021.03.26. 17:42:29

@Nagy kámpics: “ Mindennel egyetértek, amit írtál.”
Így belefojtani valakibe a szót! Vitagyilkos!

;)

kommentes nikk 2021.03.26. 17:42:33

@Nagy kámpics: én nem nem értem, amit írsz, hanem nem értek egyet vele. Te ezt nem értetted meg :)

Nomad_ 2021.03.26. 17:42:39

@Nagy kámpics:
@ arandanos:
“ Megjegyezném, hogy ha ebből egy nő nem kér, és saját egzisztenciát teremt, akkor az a baj. ha a férfi a régi szerepet akarja, az a baj, ha meg az újat, és nem hoz pénzt, meg nem fúr-farag, akkor meg az. Nehéz dolgok ezek.”

Nem olyan nehéz az, nem kell foglalkozni a véleményekkel.
Mint a tanmesében az öreg a gyerek meg a szamár.
Ökölszabálynak jó, hogy ne tarts a tömeggel ;) (tőzsdéről is hallani, divat, izmusok, de szuronyrohamnál se érdemes annyira elsőnek lenni, nem aranyérmet osztanak... ;) )

Nomad_ 2021.03.26. 17:42:44

@arandanos: “ azt ellensúlyozod, hogy az (ex)nejed a hagyományos családmodellnek megfelelően nem keresett pénzt, ”
Viszont minden jövedelmemből, javaimból, részesült közben. Ha ez több mintha ő keresett volna akkor mire a kárpótlás, ha kevesebb akkor meg miből?
Ha a takarítónői karrierjét adta fel a dr.né státuszért az nehezen forintosítható.
Ha a dr.nő státuszát azt meg nehéz lesz wcpucolásból megfizetni az exférjnek...
Igazságot nem érdemes keresni, nyilván a tartásdíjból a gyerekek színvonalán megél az ex is akár munka nélkül évtizedes távon. A probléma szerintem, hogy az egész házassági rendszer feudális és birtokosi viszonyokon alapul, nem kétkeresős modellre lett kitalálva. A nincstelen, zsellér (közösen sincs semmink) és a nagybirtokos (mindkét fél birtokokat hozott a házasságba, a többi csak kerekítési hiba) valamint a feleség csak tulajdontárgy modelleknél egyszerű volt a válás. ;) igazándiból az egész házasság a birtoklásról szól ha belegondolunk, a félrelépés is jórészt a fogamzásgátlás és a dns vizsgálat előtti időkben volt nagyobb gond a “fattyak” megjelenése miatt, ma már csak a “rákap az ízére és otthagy” miatt problémás. ;) (az ösztöneinket és társadalmi nyomást nem elemezném mert lexikont nem írnék ide) ;)

Vannak modern ötletek, skandinávoknál valami “egy évet az anya van otthon a gyerekkel, egy évet az apa, kötelezően(nem tudom az időt pontosan)” a bankszámlák meg külön futhatnak. Az, hogy a gyerekek örököljenek az alapmodell, ennek mértéke is lehet gondolkozás tárgya. (Örökösödési adó pl. Mondjuk egy alap szint felett, a multimilliárdos vagyonok öröklése és halmozódása épp probléma a nyugati világban, lásd a felső 1% vagyonhalmozódását. Az egyszázalék tagjai felől is lehet hallani, hogy szétveszíti a társadalmat illetve jelentős jótékonykodások, alapítványok önkéntes formái)
Na nem akartam tanulmányt írni, csak elgondolkoztam, nem tudom ki mennyire vevő a céltalan elmélkedésre ;)

Nomad_ 2021.03.26. 17:42:49

@különvélemény: “ nyugati nők (itt most a kelet európaiakat nem tekintem annak, a blog sem erről szól), ma tripla 6-ra utaznak. 6 láb magas, 6 számjegyű fizetés (dollár/euro), 6 pack (hasizom). Mert megérdemlik, mert jár nekik. Ez kb. 1 számjegyű százaléka a férfiaknak (országonként változik), és ez az elvárása a nők 80%-ának”

Nem olyan nagy baj ez, az eladó hajlamos túlbecsülni az áruját aztán a piac visszajelez ;) mindenki hajlamos a felső polcot megcélozni a boltban aztán a kasszánál majd elválik bírja e a keret. Az évek múlásával a “fizetőképesség” is változik, érdemes az igényszintet is újrakalibrálni szükség szerint. ;)
Kamaszfiúk komoly hátrányban vannak a kortárs lányokhoz képest, nagy a kereslet, “nagyobb” fiúk, stb. Aztán átbillen a negyvenes, pályája csúcsán “mérnökúr” kapósabbá válik mint a korosztálya nőben. Ezt a változást szokta az “egyik” nem zokon venni. ;)
Sokakat megtéveszt a hirdetett ár, az eladási árat érdemes figyelni. Lakást is lehet évekig hirdetni, aztán ha nincs bolt akkor ami rá van írva az nem az ár, hanem az eladói becslés. ;) tőzsdén is hullámzik az árfolyam, nem kell abba becsületsértést belelátni, ez a dolog természete. Házasságok is bomlanak a két oldal elvárásai nem találkoznak, annak meg az. Aztán alighanem aki jobban sír az tett bele kevesebbet, azért érte “veszteség”. ;)
Tulképp egyszerű a világ ha hátralépünk egyet és emociómentesen szemléljük egy kicsit ;)

almaza 2021.03.26. 17:42:59

@különvélemény: Az ázsiai nők elvárásai jóval alacsonyabbak (vagy éppen csak a földön jérnak). Nem csak a szegény DK ázsia régióban, de Japánban és Koreában is nagyon jó ázsiója van a nyugati pasiknak (nyilván nem harminc évvel fiatalabb nőknél). Persze, náluk mi vagyun az egzotikus partner. Vannak kutatások arra, hogy az ázsia v részben ázsiai (vegyes) származásúak között kötött házasságok pl az USA ban is jóval tartósabbak, mint a kizárólag kaukázusi felek között. Elég sok esetben el kell tartani az ázsia asszonyt, de hát ez egy ilyen deal. Az európai nők meg gondolkodjanak el azon, miért maradnak szinglik.

Amúgy a 65+ os pasas már elég sérülékeny, mert nem tud objektív döntést hozni. Nyilván nem ismerte ezt a scam et és az országot sem. Szegény. Itt azért jó sokan elítélik. Nyilván a hozzászólók jó része sose hibázott...

különvélemény 2021.03.26. 19:23:14

@Nomad_:
Az a gond, hogy a nyugati média nem engedi meg az árleszállítást.
Óránként van egy műsor, ami azt sulykolja a hölgyekbe, hogy ők a világ császárai, elég, ha csak levegőt vesznek, máris főnyeremények, body pozitivitás, 30 az új 20, 40 az új 30, modern feminizmus, és még sorolhatnám. Ez mind a nőknek szól, egy kövér férfit sem láttál "body positivity" reklámban. Ráadásul a szex és ny című edukációs sorozat is újraindul. :D
Így az van, hogy a nők egyedül maradnak, telesírják a sajtót a lúzer férfiakról, mert az is része a napi agymosásnak, hogy semmiért sem felelősek, mindenről a férfiak tehetnek.
Így folyamatosan csökken a házasságban élők száma.

A férfiak meg szépen csendben lemondanak a nyugati randizásról, elegük van a sok elszállt, narcisztikus nőből, akinek semmi sem elég jó, és vagy elvannak egyedül, vagy ha gyerekcentrikusak, akkor keresnek maguknak keletebbre feleséget, kezdve a kelet-európai országoknál (mi is célállomás vagyunk), tovább Ukrajna, Oroszország, Délkelet-Ázsia, vagy akár Közép/Dél-Amerika.

Arthamyr 2021.03.26. 20:25:16

@különvélemény: Attól, hogy óránként van valami butító műsor (sőt, ha az ember hajlandó csatornát váltani, akkor biztos folyamatosan is van, akár még több közül is lehet választani?), még nem kell azt nézni, és szerencsére nem is nézi mindenki. Ez is egy fajta minőségi szelekció, aki az ilyesmit bekajálja, az kuka. Legalábbis a fejlett világban. Mert ha valaki azért nem kajálja be, mert olyan lepukkant környezetben él, ahol ha akarná, sem nézhetné, az nem lesz attól jobb semmivel, hogy nem néz ilyesmit.

Nomad_ 2021.03.28. 09:00:12

@különvélemény:
Az már húsz éve is alapvicc volt, hogy női magazin
Főcimoldal: tökéletes vagy!
Első oldal: hogyan fogyj le, sminktanácsok!
Második oldal: önfejlesztés
Utsó oldal: süteményrecepet

Aztán az esti mesétől se változnak a gyerekek sárkánnyá...

tanato 2021.05.30. 16:43:44

Na most vettem észre ezt a cikket.Van egy kollégám 50 éves,voltmár egy magyar felesége de elvált/Állítása szerint a magyar nő egy "házisárkány"akarnok,zsarnok volt.Ez asrác kolléga dolgozott Angliában vagy 4-5 évet így perfekt angolból.Egy társkereső oldalon "összejöttek eg filippina nővel aki egy 20-assal fiatalabb nála elvált nő/állítólag aférje verte ,azért hagyta ott/.egy ovis korú kislánnyal.Mutatta a képét tényleg szép nő.Egyelőre nem találkoztak a járvány miatt,de naponta csataelnek,Wibereznek.A srác hótt szerelmes..Itt akarja hagyni MO.-ot és ajelen munkáját/éjszakai helyettesítéseket vállal különböző helyeken elég jól is keres vele.SZóval azt mondja januártól kitelepül és egy ottani közpes méretű házban fognak élni a leendő feleségével./Hangsúlyozom,nem dugni akar/csak/,hanem nősülni.Valószínű azt hiszi ,mivel az ő volt magyar felesége akarnok,zsarnok,követeledző,veszekedős volt,minden magyar nő olyan.SZóval ott akar orvosként dolgozni és családot alapítani.
lehet hogy átverés áldozata lesz,majd elolvastatom vele a cikket.

tanato 2021.05.30. 16:45:09

@tanato: Bocsánat nem közepes méretű házban hanaem közepes méretű városban,persze.

Legyél te is országfelelős!

Ahol már ott vagyunk: Ausztria, Ausztrália, Belgium, Brazília, Brunei, Ciprus, Chile, Csehország, Dánia, Egyesült Államok, Franciaország, Hollandia, India, Izland, Izrael, Japán, Kambodzsa, Kanada, Kanári-szigetek, Málta, Mexikó, Nagy-Britannia, Németország, Norvégia, Olaszország, Omán, Spanyolország, Srí Lanka, Svájc, Svédország, Szingapúr, Törökország és Új-Zéland.

Jelentkezni (valamint az országfelelősökkel a kapcsolatot felvenni) a hataratkeloKUKAChotmail.com címen lehet.

süti beállítások módosítása