oldaldobozjavitott.jpg

kozelet_hataratkelo_widget.jpg

Utolsó kommentek

Kívül tágasabb!

Nincs megjeleníthető elem

Gazdagisztán

Nincs megjeleníthető elem

2017. július 07. 06:30,  Öt év után London után megint Budapest 227 komment

2017. július 07. 06:30 Határátkelő

Öt év után London után megint Budapest

Az ember azt gondolná, hogy öt év után az ember már otthonának érzi azt a várost, ahol él, és tulajdonképpen ez történt Imolával is, aztán az élet (meg egy szerelem) mégis úgy hozta (és ilyen is van), hogy most Budapesten él.

Te is hazaköltöztél? Vagy csak tervezed? Hogyan élted meg, mik a tapasztalataid? Írd meg a hataratkeloKUKAChotmail.com címre!

nagy-britannia_london_eso_foto_instagram_com_romsics_balazs.jpg

„Először is ki kellett költöznöm, ahhoz, hogy 5 évvel később hazaköltözzek. 2011-ben próbáltam bölcsész szakmámból megélni, ami, ki hitte volna, nem sikerült. Akkor döntöttem úgy, hogy kiköltözöm Londonba. 

A bátyám akkor már ott kereste a kenyerét idegkutatóként, úgyhogy az elején 2 hétig nála laktam. Munkám hamar lett, mert 2008-ban kint éltem fél évet, úgyhogy írtam a gasztropub tulajának, ahol annak idején dolgoztam, hogy mennék megint. Úgyhogy úgy mentem ki, hogy lakhatás, munka zsírozva. 

Öt csodás évet töltöttem kint, utazásokkal, kalandokkal, sok munkával. Mondjuk volt benne egy olyan gigszer, hogy 2015-ben kaptam egy pszichózist, minek hatására fél évre haza kellett költöznöm, itthon pedig pszichiátriáról pszichiátriára jártam, de végül októberben visszamentem. 

Immár manager assistant voltam a pubban, de éreztem, hogy most már inkább irodai munkát szeretnék végezni. Jelentkeztem önkéntesnek irodákba, de sehonnan sem hívtak vissza. 

Menni vagy maradni? 

2016 őszén kivettem két hét szabit és elmentem caminózni Portótól Finisterráig. Közben egyfolytában azon gondolkodtam, hogy menni vagy maradni. Volt barátom, aki ment volt, aki maradt. Volt, aki ment és visszaköltözött. De a Brexit miatt már nem lehet annyit ugrálni. 

Summa summárum úgy döntöttem, hogy nem fogom az ötödik karácsonyomat is a családom nélkül, munkával tölteni. Közben beleszerettem a legjobb barátomba, úgyhogy egy okkal több volt a hazaköltözésre. 

Persze féltem, hogy fogok megélni, hogy fogom bírni az itthoni pesszimizmust, mi lesz a londoni barátaimmal. De az irodai munka és az egyedül lakás lehetősége vonzott. 

Gyomromban a görcs 

December 16-án landoltam. Addigra már a cuccaim a barátom albijában a gyomromban meg görcs, hogy most 5 év óta először nincs visszajegyem. A szüleim és a barátaim nagyon örültek, hogy itthon vagyok és persze én is, de azért szorongtam. 

Az ünnepek után pedig elkezdődött a munka és lakáskeresés. Munkafronton nem volt könnyű, mert ugye vendéglátásban, ahol volt gyakorlatom, nem akartam elhelyezkedni.

Volt, ahol persze olyan kérdőív volt, hogy gondolt-e már az öngyilkosságra vagy depressziós-e. Ekkor éreztem, hogy London azért jobban nekem való hely. De kitartóan kerestem és persze ismerős által találtam is egy elég vagány munkát. 

Egy online adatbázisból kell megrendelőknek képeket keresgélnem. No stressz, no túlóra. Lakást is az imádott Zuglóban, amit immár 2 kutyával és 1 biciklivel osztok meg. 

Végre van otthonom 

A szerelem azóta elmúlt, de hálás vagyok, mert ez adta az utolsó löketet. Végre úgy érzem, hogy olyan életet élek, amilyet szeretnék. Olyat, mint egy 34 éves, nem pedig mint egy huszonéves Londonban dolgozva, bulizva, utazgatva. 

Utazni itthonról is lehet, sőt utazom is. Színházba, koncertre, kondiba járok, bár nem volt könnyű, de felmelegítettem a régi barátságokat. A helyemen vagyok. 

Egy szó, mint száz, boldog vagyok itthon és bár a volt főnököm érdeklődik, hogy mikor költözöm vissza, most a válaszom az, hogy soha. Végre van otthonom és ezt nem adom fel többé.”

HÍRMONDÓ

Ápolói munkák a legkedveltebb országokban 

Azoknak válogattunk, akik ápolással, idősgondozással akarják megkeresni a külföldi betevőt (azért ha lehet, annál többet). Ráadásul a célországok is a legkedveltebbek közé tartoznak.

Hülyék lennének a csehek kilépni az EU-ból

Noha Prágában is pedzegetik bizonyos politikusok, hogy el kellene gondolkodni az uniós kilépésen, a cseh kormány (a mi szabad fordításunkban) hülyeségnek tartja még csak a felvetést is.

Egy évvel kitolódhat a Brexit 

Az Európai Néppárt (EPP) szóvivője kijelentette, hogy a Brexit-tárgyalásokon felmerülő kérdések bonyolultsága miatt szükség lehet az egyeztetés meghosszabbítására egy évvel.

Hét tanács Olaszországba készülőknek 

Főleg ilyenkor nyáron sokan utaznak Olaszországba, szóval nem árt egy kicsit tájékozódni a helyi szokásokról. És hát ki más lenne autentikusabb forrás, mint egy ott élő magyar? Lássunk hét tippet!

Meddig maradhatnak otthon az európai apák? 

A gyermek születésekor persze az anya jelenléte a legfontosabb, és az apákat ilyen szempontból sok európai országban háttérbe szorítják. Érdekes módon a franciáknál a legkevésbé. A Magyarországon garantált egy hét még csak nem is a legkevesebb az Európai Unióban.

(Fotó: instagram.com/balazsromsics)

A moderálási alapelveket itt találod, amennyiben általad sértőnek tartott kommentet olvasol, kérlek, jelezd emailben a konkrét adatok megjelölésével.

Gyere és csatlakozz hozzánk a Facebook-on!
Ha inkább levelet írnál, elmesélnéd a személyes történeted,
azt a következő címen teheted meg: hataratkeloKUKAChotmail.com

Címkék: Magyarország Nagy-Britannia hazaköltözés

A bejegyzés trackback címe:

https://hataratkelo.blog.hu/api/trackback/id/tr2712646443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Din Serpahis 2017.07.07. 06:59:25

Huhh, ez jó volt. Vagyis alapvetően egy kicsit csapongó, kesze-kusza poszt lenne, de az utolsó bekezdés, az szerintem üt.

Golf2 2017.07.07. 07:03:56

Pszichózis,Camino,pasi legjobb barátból, imádott Zugló. Ok.

LyukasBogrács 2017.07.07. 07:17:40

"találtam is egy elég vagány munkát.
Egy online adatbázisból kell megrendelőknek képeket keresgélnem."

Hu, de vagany....

Bredpitt Monika 2017.07.07. 07:20:01

Ez mi volt?
De most komolyan.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2017.07.07. 07:42:32

Ez egy rövid összefoglaló volt t semmi egyéb.

Shanarey 2017.07.07. 08:10:12

Ez meg mi a fene?
Ez nem poszt, hanem csak a reklámja.
Netán ha jobban részletezve lenne, mi is történt s hogyan, az jobb lett volna, mert ez így csak egy összecsapott házi feladat.
Én már csak tudom milyen az, mert amikor még suliba jártam, én állandóan összecsapott házi feladatokkal mentem a suliba.

Az a pszichózis engem konkrétan érdekelne, hogy ez hogy keveredett elő a poszt írójának életében.

Na mindegy, megyek aludni (állandó éjszakás vagyok)

2017.07.07. 08:10:35

I'm looking for myself.......
I hope you find yourself,good luck.

2017.07.07. 08:28:42

Camino ... meg "soha" ... oké.

CsakEgysrác 2017.07.07. 08:30:37

London brexit elött és után is jobb hely lesz mint Budapest. Erre a garancia, történelem. Várt rád egy szebb jövö de te elengedted az érzéseid miatt.

Arthamyr 2017.07.07. 08:30:50

Nincsenek elszállt igényeid, ha 34 évesen úgy jól elvagy, hogy 2 kutyával, pár nélkül élsz egy lakásban, és Budapesten biciklizel. Előtte meg Londonban vendéglátóztál 5 évig, úgy hogy egyedül lakás lehetősége nem volt meg, és azokra csodás évekként tekintesz. Így könnyű... :)

Szerintem az átlagos 34 éves nem így él, és az átlagos huszonéves sem Londonban bulizva, dolgozva.

De lehet, hogy ez az út a boldogsághoz? Sok sikert, minden irónia nélkül!

IT Knight 2017.07.07. 08:31:17

Szerintem sokaknak csak azért nem tetszett, mert nem illik bele a blog politikai irányvonalába:
- rávilágít, hogy otthon könnyebb normális állást találni, mint idegenben
- ide kötnek a barátok, szerelem, haza
- esős képet tett be a szeretett londonisztánról (ez szentségtörés)
- az életed 90%-át nem befolyásolja Orbán, rajtad múlik, hogy boldogulsz-e, kár is a politikára kenni
- HOGY MERÉSZEL hazaköltözni és Magyarországon boldogabban élni, mint külföldön??

Egyébként örömmel vettem, hogy mostanában reálisabb kép jelenik meg a kitántorgó magyarokról ezen a blogon: vendéglátósok, bébiszitterek, építőmunkások posztolnak. Ez sokkal reprezentatívabb, mint a vetítés, hogy kint mindenki császár.

Arthamyr 2017.07.07. 08:32:09

@CsakEgysrác: A jelen és a jövő szépsége attól függ, hogy ki hogyan éli meg, tehát az érzésektől.

Határátkelő 2017.07.07. 08:32:49

@IT Knight: Csak két apró megjegyzés:

1. A nyitóképet én választottam
2. A hozzászólásodból annyi biztos, hogy olvasni nem olvasod a blogot, csak gondolsz róla valamit.

Azért kösz.

2017.07.07. 08:36:59

@IT Knight: Tévedni méltóztatsz. Én személy szerint sok sikert kivánok a posztolónak, tényleg. A legkomolyabban.
Mondjuk, mindig jóindulatú vigyorral szemlélem azt, aki olyat mond, hogy "soha".
Orán meg személy szerint valóban nem gyakorol semmilyen hatást a lakosság 99% -ára. Viszon az általa (is) létrehozott, fenntartott és müködtetett rendszer a lakosság 100%-ára igen. És többségéen, negativ irányban.
Persze, tudom, te leszarod, amig neked okés, a többi nem érdekel.

Arthamyr 2017.07.07. 08:37:57

@IT Knight: Senki nem írt ilyeneket, nem tudom, miből sikerült kikövetkeztetned. Amúgy a képet akár az oldal gazdája is rakhatta hozzá.

Azt sem tudtam, hogy a blognak van politikai irányvonala. Akkor most én melyik politikai irányvonal híve is vagyok eszerint? Csak hogy tudjam, mihez igazodjak.

Ha a blognak erős politikai irányvonala van, ez meg ellentétes vele, mégis hogy a túróban lett kirakva?

Arthamyr 2017.07.07. 08:38:52

@Határátkelő: Igen, gondoltam, hogy az 1. igaz. :D

Sexual Harassment Panda 2017.07.07. 08:42:33

@LyukasBogrács: "Hu, de vagany...."

Ddddd::)))@CsakEgysrác: "London brexit elött és után is jobb hely lesz mint Budapest.."
Vagy nem.

Sexual Harassment Panda 2017.07.07. 08:45:54

@IT Knight: talán nem mind1 hogy vendèglátásban mit dolgozol...

Kvára nem mind1 hogy képzettsèg nélkül hordod a tálcákat egy pubban, vagy F&B manager vagy egy londoni luxusszállodában, vagy sous chef.
Kérdezd pinky-t, ő majd elmondja merre hány mèter

Határátkelő 2017.07.07. 08:58:32

@Arthamyr: Hát az attól függ... Amikor hazaköltözős poszt van, akkor megvette a Fidesz. Egyébként hazaáruló. Az a szerencse, hogy ezt a kettő minden további nélkül lehet egyik napról a másikra cserélgetni. :D

Arthamyr 2017.07.07. 09:07:46

@Határátkelő: Minden világos. Ha minden ilyen posztért úgy csenget a Fidesz, mint a vajna-tévének vagy akár a nevenincs újságoknak, problem solved. A posztolásért nem lehet százalékot kapni? :)

Sexual Harassment Panda 2017.07.07. 09:13:15

@Pink Petsch: ha szép nem vagy, hülye ne legyél már.
Orbán előtt senki nem ment kűfődre mi?
Sőt, ha jövőre +bukik, mindenki hazamegy.
Nefárasszámá.

Dikusz 2017.07.07. 09:26:06

@Pink Petsch: én még hozzátenném az említettekhez, hogy "kaptam egy pszichózist"...
Megkérdezném a posztolót, hogy ezmiez, boltban lehet kapni? Ha annyira csodás, boldog élete volt kinn, akkor mitől kapta? A bátyja, ahogy írta a posztban, kutatóorvos. Mielőtt kiköltözött, mivel a lakhatása (két hetet nem leveznék azért biztos pontnak), munkája megoldott volt, jól is érezte magát, hogy jutott el addig, hogy pszichózist kapjon, és itthon fél évig kezeltesse magát. Úgy gondolom -elnézést érte- a kishölgy kicsit labilis, határozatlan.

Amúgy segítséget kérek (talán van bölcsész a posztolók között), milyen munkát tud kapni itthon/külföldön ezzel a végzettséggel egy pályakezdő? Ne tessen leharapni a fejemet, nem rossz szándékkal kérdezem, tényleg érdekel.

DieNanny CH 2017.07.07. 09:31:30

Ez jó volt.
Örülök, hogy rendbe jöttél, és szeretsz ott lenni, ahol vagy.
Köszi.

Határátkelő 2017.07.07. 09:35:32

@Arthamyr: Bocs, de most egyelőre a bahamai házam eladásával vagyok elfoglalva, nem érek rá ilyesmikkel foglalkozni. Majd térjünk rá vissza később. :D :D :D (viccvót, mielőtt valaki...) :D

kisrumpf · www.kisrumpf.blogspot.com 2017.07.07. 09:41:11

Good luck - engem inkább a báty érdekelne, mit csinál egy idegkutató és hol csinálja?

(Éppen tegnap döbbentem rá (megint), mennyivel könnyebb ketten nekiindulni a világnak, egy csomó dolog van, amit a férjem nélkül nem tudnék megcsinálni (megfizetni khm), valószínüleg vinnyogva menekültem volna vissza az első félév után a megszokott kis életembe. Sőt, neki sem indulok. Úgyhogy minden, egyedül nekiinduló emberre alulról nézek fel, ha be sem vallom hangosan.)

DieNanny CH 2017.07.07. 09:42:05

@Sexual Harassment Panda:

Azért olvassál már pontosabban.
Azt írta, Orbán a lakosság 100%-ára gyakorol hatást.
Arról semmit nem írt, hogy csak és kizárólag ő, és előtte minden jó volt.
???

Nem értem néha, miért kritizálsz olyasmit, ami el sem hangzott.

DieNanny CH 2017.07.07. 09:43:28

@Dikusz:

Tudok egyről, aki egy kisvárosban a könyvtár vezetését kapta meg.

Din Serpahis 2017.07.07. 09:48:52

@Dikusz: Nem feltétlenül.. Nekem pl. itt Svájcban nagyon klassz életem van minden szempontból, pénz is van, karrier, minden.

Mindenesetre a legutóbbi munkahelyem olyan volt, hogy tavaly november-december tájékán éjjelente pánikrohamaim voltak, mert egyszerűen olyan helyzetek alakultak ki (vagyis alakított ki a drága ügyfél) amiket nem tudtam megoldani, és a főnökeimtől sem kaptam igazából segítséget. (vagyis hát próbálkoztak ők is, de ők sem tudtak tenni semmit.)

Aztán lekerültem a projektről januárban, de őszintén szólva még mindig van néha hogy éjjel rámtör a pánik... ez tipikusan egy olyan dolog amihez szakember kellene, de őszintén szólva nem vagyok biztos benne, hogy idegen nyelven normálisan végig lehet csinálni egy ilyet, Magyarországra meg nem tudok visszamenni annyi időre.

Csodabogár 2017.07.07. 09:50:17

@CsakEgysrác: Nem mindenkinek az álma London. Én pl. soha semmi pénzért nem mentem volna oda lakni és biztos nem én vagyok az egyetlen.

Palazeti 2017.07.07. 09:54:16

@Dikusz: Sőt általában milyen munkát kaphat külföldön egy humán területen végzett? (bölcsész, jogász, pszichológus, szociólogus, politológus, nemzetközi kapcsolatok szakértő etc). Márpedig van olyan, hogy valaki humán beállítottságú és nem érdekli az IT, pénzügy, mérnök, egészségügy szentnégyes

Din Serpahis 2017.07.07. 09:54:22

@Csodabogár: London egyenesen borzalmas, sokkal inkább élnék pl Budapesten mint ott. (Pedig Bp-t is utálom...)

Iszonyatos zsúfoltság, ricsaj, tülekedés, csak arra emlékszem, hogy éjfél körül a haverommal kimentünk valahova inni a Liverpool station környékére, és hömpölygött a tömeg az utcán. Isten bizony, olyan érzésem volt néha, mint amikor még Egyiptomban voltam nyaralni, és éjszaka Kairoban mászkáltunk a családdal... rémes.

Csodabogár 2017.07.07. 09:58:57

Csak egy negativum van a posztban, hogy vége lett a szerelemnek. Na de ha amugy boldog a posztoló, akkor majd bejön a szerelem is.
Lehetett volna persze egy kicsit részletesebb is, de ennyire tellett és kész. A magam részéről további boldogságot és sikert kívánok neki.

DieNanny CH 2017.07.07. 10:00:55

@Din Serpahis:

Érdemes lenne keresned magyar nyelvű orvost ilyen problémával, szerintem 5-6 biztosan dolgozik Svájcban.

DieNanny CH 2017.07.07. 10:02:05

@Dikusz:

Ja, amúgy én Mo-i munkát írtam. Külföldet nem tudom.

Csodabogár 2017.07.07. 10:03:02

@Din Serpahis: Voltam Londonban néhányszor, tudom miről beszélek. Az angolok felsőbbrendüségi érzéseit is rosszul viselem. Egy angolok által uralt házban volt lakásunk egyszer. Amig meg nem roggyant a fontjuk, nem birtak magukkal.

LyukasBogrács 2017.07.07. 10:04:05

@Dikusz:
"Úgy gondolom -elnézést érte- a kishölgy kicsit labilis, határozatlan."

Nem írta sehol, hogy hölgy lenne...

Din Serpahis 2017.07.07. 10:05:59

@DieNanny CH: Meglehet... egyelőre megpróbálom a saját eszközeimmel, ami nagyon bejött az az esti futás lefekvés előtt. 5-6 km kocogás szépen lenyomja az adrenalinszintet, ez általában megoldja a problémát. Ha valamiért elmarad, akkor még fennáll, ha a nyár végéig nem javul, keresek valami dokit.

Din Serpahis 2017.07.07. 10:09:19

@Csodabogár: Ez egyébként itt Svájcban egy baromira vicces dolog, ahogy észrevettem... a nagyarcúság ugye több nyugat-europai népre is jellemző, érdemes megnézni, hogy amikor találkoznak egy náluk is sokkal sikeresebb kultúrával, azt hogy reagálják le :)

DieNanny CH 2017.07.07. 10:18:38

@LyukasBogrács:

A poszt legelső mondatában a posztolónak nőnemű neve van. Szerintem emiatt gondoljuk, hogy nő.

GFO 2017.07.07. 10:26:35

Azért Imola keresztnévvel elég valószínü...

Szabinho 2017.07.07. 10:43:44

ez egy elég kusza poszt volt, minimális konkrétummal, de azok is komoly ellentmondásban a leírtakkal. pl fél évig itthon gyógykezelték pszichológiai problémákkal, akkor fél évig itthon volt. és Londonra olyan bájos romantikával gondolni, mikor az ottani élet hozta elő a lelki bajokat. kint is ismerős szerzett munkát, ahogy itthon is. külföldről mindig jó Magyarországra visszajönni, viszont egy év múlva már lehet nem lesz olyan jó egyedül lakni, képeket nézegetni pénzért (legyen ez bármi) és a budapesti pesszimista, idegbeteg közegben. de nem akarok rosszmájúnak tűnni, a boldogság belül van, ha ez a lány már rendben van magával, akkor boldog lehet otthon is, csak ebből a nagyon hiányos és kusza posztból nekem inkább az jön le, hogy most jó, mert ami kint hiányzott (kevés munka, saját lakás, több szabadidő) azt most megkapja, de hogy mi lesz ezután az totál bizonytalan

Hari Seldon 2 2017.07.07. 10:54:10

En erthetoen a Camino-ig figyelmesen olvastam. Utana meg csak atszaladtam, mert reszemrol ennyi eleg.
Elotte meg valami pszihozis is volt. Ugy latszik a Caminon megtalalta onnmagat.
- Viszont azt oszinten mondom, hogy ha neki igy jo, akkor sok sikert.
(a megtalalt onnmagahoz is - àh, nem kell komolyan venni, csak tul racionalis vagyok en ehhez)

Bredpitt Monika 2017.07.07. 11:09:08

Nagyon örülnék, ha jönne IMOLA, és hozzászólna.

Nekem azért érthetetlen a poszt, mert ha azt is sugallja, ami alapjáraton nekem nagyon tetszik, miszerint itthon is lehet élni és itthon boldog, azért ennél lehetett volna kicsit bővebb. Valóban olyan mint, egy fent már említett összecsapott házi feladat.

Egy bölcsésztől az albi és a kaptam egy pszichózist, valamint a munka zsírozva van nem fér bele, legalábbis nekem nem (ugyan én is kaptam már azért, hogy értelmetlenek a mondataim, de mondjuk bölcsész sem vagyok).

Ilyenkor nem irigylem HA-t, aki szerintem leadja mindenki posztját, aki határátkelésről ír, ha ő azon gondolkozna minden nap "vajon kamu poszt e, vagy sem" abba belehülyülne.

Nekem nagyon sántít az egész. Természetesen megkövetem Imolát, ha idejön és elmondja miért lett ilyen rövidke az az egész és egy bölcsész miért fogalmaz "albi" módra. Üdvözlet.

Egyébként én is boldog vagyok itthon, egészen addig, amíg nem látok egymás mellett hat óriásplakátot, amin egy általam nagyon tisztelt úriember van (Fodor Gábornak ezer pont a levélért).

A kérdésem azokhoz, akik ezt a förtelmet kiagyalták: ez az ember ha jól tudom 85 éves. Mi lesz ha meghal két hét múlva? Ki lesz a helyén és ki nevet a végén? Ki lesz az új ellenség közpénzből?

Kedves "barátom"! Erre válaszolhatnál, de kérlek intelligens módon. És amikor valaki megtisztel és akar veled vitába szállni, akkor ne tüntesd el hirtelen a találmányod. Mert az igazán gyáva ember benyomását kelti. Szerintem.

Bredpitt Monika 2017.07.07. 11:17:09

London egyébként nagyot nőtt a szememben tegnap. Illetve az emberek, akik ott élnek.

A szomszédom családjából ott él valaki. Azt mesélte, hogy elvitte iskolába az unokaöccsét, akik Londonban laknak. Kérdezni akart valamit a kisfiútól egy kislányról, aki színes bőrű. Nem tudta a nevét, ezért fekete kislányként utalt rá.

A kisfiú értetlenül nézett rá. Nem tudta , hogy a lány fekete. Nem tudta beazonosítani a bőrét, mert enne a lánynak neve van és nem színe.
Üdvözlet a londoniaknak és minden értelmes embernek, aki nem dől be ennek a förtelemnek.

Herr Géza 2017.07.07. 11:17:27

Kinek a pap, kinek a papné, ugyebár... Tök rendben van, nincs itt semmi látnivaló kérem szépen.
Az a "vagány munka", amit ismerős által sikerült találni azért sokmindent elmond...
Szerintem.

Doromby 2017.07.07. 11:21:44

Ez most eleg zavaros nekem is. A Londoni 5 ev csodalatos volt de azert vissza kellett jonni Magyarorszagra hogy itt is az legyen?
A stress eloli menekulest megertem de a tobbi resze nem jon le.

Sexual Harassment Panda 2017.07.07. 11:23:17

@Bredpitt Monika: "A kisfiú értetlenül nézett rá. Nem tudta , hogy a lány fekete. Nem tudta beazonosítani a bőrét, mert enne a lánynak neve van és nem színe. "

Ezt a baromságot, öcsém!

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2017.07.07. 11:27:06

@Sexual Harassment Panda:
Pedig ez így van. A fiam hat éve jár itt iskolába, ismerem a témát.

Bredpitt Monika 2017.07.07. 11:38:03

Bocsánat, ha nem válaszolok néha hozzászólásra. Engem fáraszt, hogy a gépnél üljek, a telefonomon egyre idegesítőbb az írás, valószínűleg azért , mert le kéne már cserélni, de inkább ki fogom dobni.

Meg azért is sajnálom az időt az itt létre, mert közben sok minden történik a háttérben. Este szeretném iderakni azt a levelet nektek, amit az összes parlamenti képviselő megkapott, mielőtt a civil törvény módosítást megszavazták. Én a saját levelem írtam meg nekik. Nem tudom hányan kapták meg, nem számoltam meg a neveket, de sokan vannak. Ebből hárman válaszoltak nekem.

Az egyik Gulyás Gergely volt, aki megtisztelt azzal, hogy hosszabban írt nekem. Neki fogok válaszolni, most főleg lesz mit mondani a plakát törvény után. Ezen kívül Gőgös Zoltán mszp-s kévpviselő, és egy Jobbikos képviselő.

Én arra jutottam, hogy egyedül kell harcolnia mindenkinek akit érdekel ennek az országnak a sorsa. Válassza meg mindenki a maga módszereit.

Az én módszerem be szokott válni. Soha nem szabad feladni.

Amikor hazajöttem Kanadából 1992-ben, akkor rájöttem, hogy vissza kéne menni még dolgozni. A bevándorlási hivatal kint elutasította a kérelmemet. Itthon mindenki azt mondta, " mit hőbörögsz, azt mondták nem és kész. "

Írtam a torontói és a mississaugai hivatalnak egy egy levelet, amiben leírtam, hogy a család ragaszkodik hozzám, nem látom értelmét, hogy miért ne mehetnék vissza, amikor már megszoktak a gyerekek is.

Aztán jött a válasz, hogy mehetek.

Mindenhol emberek vannak, nem robotok. Lehet rájuk hatni és lehet bennük bízni. Én abban bízom, hogy van a kormánypártokban is nem egy , nem két ember, aki nem fog asszisztálni a további ámokfutáshoz. Mint ahogy már jelei is vannak ennek.

Ott van a keszthelyi polgármester, aki bizony kiállt a kamerák elé, és elmondta, hogy mennyire nem tisztességes, az a mód, ahogy bizonyos emberek felvásárolják a hoteleket, campingeket a Balaton környékén.

Folyt köv. Szép napot mindenkinek.

Bredpitt Monika 2017.07.07. 11:39:09

@Sexual Harassment Panda: mi a baromság benne? Nem hiszed el, hogy egy kisgyerek így gondolkodik? Én gyerekekkel dolgozom, teljesen hihető a történet.

Melyik része baromság szerinted?

Bredpitt Monika 2017.07.07. 11:46:42

@diggerdriver: irigylem a fiad, komolyan, épp most volt egy vitám egy apukával, aki egyébként rendőr

el akarták vinni lányom egy strandra, ahol nincs árnyék és nem engedtem el, mert egész n ap a tűző napon lennének, lányom utálja a sapkát, viszont van egy anyajegy a feje tetején.....

plusz ismertem egy nagyon kedves nőt, aki 39 évesen halt meg melanómában, három gyereket hagyott maga után, szóval kicsit paranoid is vagyok, tudom

apuka megpróbált érvelni, többek között ez volt az egyik érv: inkább viszed a klóros víz mellé a retkes cigányok közé?

Ilyenkor görcsbe rándul a gyomrom.

Sexual Harassment Panda 2017.07.07. 12:00:51

@Bredpitt Monika:
"Ilyenkor görcsbe rándul a gyomrom."
ennyira fèlsz a klóros víztől??

Bredpitt Monika 2017.07.07. 12:04:19

Dr. Apáti István a Jobbik képviselője, aki válaszolt.

Bredpitt Monika 2017.07.07. 12:05:48

@Sexual Harassment Panda: nem tudom , hogy értékeljem e a humorod vagy sem.

Pár másodperc gondolkodás után úgy döntöttem, hogy értékelem, de remélem tudod, hogy mitől ugrott össze a gyomrom.

Sexual Harassment Panda 2017.07.07. 12:07:33

@Bredpitt Monika:lètezik rasszizmus?
te a holdról jössz, igaz?

Demi78 2017.07.07. 12:09:14

Bolcseszbol kocsmaros. Sajnos ez realis ugras. Mar a Mekibe is inkabb mernokok mennek...:)
Kedves posztolo, ne haragudj, hogy ezt mondom, de ha a szerelem el fog mulni es rajossz arra, hogy nem azert tanultal 4-5 evet, hogy kepeket nezz neten masoknak, akkor mit fogsz csinalni? Nem ismerem a lelki betegseged reszleteit (nem is szeretnem, maganugy), de ha az nem jatszott bele a dontesedbe, akkor nekem kicsit "homokba dugom a fejemet" hozzaallasnak tunik, amit most epp csinalsz.
Es meg egy aprosag, de ez mar csak nagyon szemelyes velemeny: friendzone-bol kitort kapcsolatot en meg nem lattam tartosnak...:)

Demi78 2017.07.07. 12:11:19

@Határátkelő: alig varom, hogy valaki Amerikabol irjon, mert azt meg tuti megfertozte az az atkozott SOROS

Bredpitt Monika 2017.07.07. 12:11:57

@Sexual Harassment Panda: Én a Pesterzsébet nevű bolygóról jövök. Ahol sok a roma.

Este visszanézek. Ez nem fenyegetés.

Golf2 2017.07.07. 12:15:40

@kisrumpf: mit csinál 1 idegkutató? Idegesen kutat a zsebében.

Golf2 2017.07.07. 12:25:04

@Bredpitt Monika: Mindenkinek van neve és színe mi ebben a förtelem?

LittleG (uk) 2017.07.07. 12:28:48

Azert se valaszolok IT Knight beirasara, nem etetem a trollt.

De hogy Magayrorszagon is konnyu jo allast talalni.

Nem olvastam meg vegig a kommenteket, lehet mas is kiemelte mar, akkor bocs.

Az nem tunt fel a posztban, hogy "De kitartóan kerestem és persze ismerős által találtam is egy elég vagány munkát. "?

PERSZE ISMEROS ALTAL.

Meg egyszer:

PERSZE ISMEROS ALTAL.

A "soha" is addig tart, amig ki nem csusszan alola a vagany allas, es esetleg minimalberert kell valami nemszeretemet dolgozni, csak akkor lehet mar gyerek is lesz... Es akkor meg jo, ha nem kozmunka lesz az...

Golf2 2017.07.07. 12:29:06

@Bredpitt Monika: aki nem fog asszisztálni az repülni fog de nem helikopteren...

LittleG (uk) 2017.07.07. 12:29:24

@LittleG (uk): Azzal egyutt, ha haza vagyott, jol tette, hogy hazament. Csak soha ne mondd, hogy soha :)

Pernilla 2017.07.07. 12:36:57

@Demi78: ha végigolvastad volna a posztot, már abból kiderült volna, hogy nem volt tartós... :)

LittleG (uk) 2017.07.07. 12:40:53

@Din Serpahis: azt hogy reagaljak le? alazatosak lesznek vagy durcik?

P.Elliot 2017.07.07. 12:44:49

En nem latok semmi rosszat a posztban. Adva van egy no aki kiment, joval jobb korulmenyek kozott mint mas/ volt egy testver akinel kezdhette az eletet es valoszinu hogy az egvilagon mindenben segitett, nem kellett docogosen a hivatalokat jarni, idegesen kerdezoskodni ha valamit nem tudott.
Hogy mitol lett ki idegileg azt nem tudhatjuk,lehet hogy o sem, vagy nem kivan rola beszelni, maganugy, ne feszegessuk , lehet ha otthonmarad ugyanebbe esik bele.
Mindenesetre beleunt az egyedul elesbe amin 5 ev utan egyaltalan nem csodalkozok, meg a vendeglatos munkajaba, hazakoltozott, lakasa lett, kenyelmes munkaja, van ket kutyaja meg baratai, rokonai otthon, ennyit o elegnek erez es ha valaki csak a nyugodt eletmodot keresi akkor eleg is, nem kerget almokat csak nyugodtan akar elni.
Ha valami penzugyi bajba esik akkor meg mindig ki tud menni a testver majd eligazitja a dolgokat, kicsit osszeszedi magat aztan elhet tovabbra is otthon.
Amig kotelezettsegei nincsenek, ferj es gyerekek addig remekul megelhet igy, en nem tartom szornyunek, sot!
Sok szerencset kivanok neki.
Egyetlen kerdesem lenne, miert vegeznek ilyen-olyan-amolyan egyetemet az emberek ha kimenve megragadnak evekig vagy orokre a vendeglatossagnal. Jo, ertem hogy az elso evben nincs irodai munkara kilatas. De utana?
Meg mar eleve ha egyetemet vagy szakmat kezd valaki, fel kell tudnia merni azt hogy a valasztott szakmajaban lesz-e allas? Nincs-e tultelitve? Kulfoldon talal-e vele munkat idovel/ ha mar tudja a nyelvet/ benne?
En sajnalnek 4-5 evet csak ugy a hatam moge dobni.

2017.07.07. 12:45:18

@Din Serpahis:

"de őszintén szólva nem vagyok biztos benne, hogy idegen nyelven normálisan végig lehet csinálni egy ilyet, Magyarországra meg nem tudok visszamenni annyi időre."

Szerintem nyugodtan próbáld meg idegen nyelven, nagyon hamar ki fog derülni, ha esetleg nem tetszik a dolog, nagy veszteni való benne nincs.
Ugyanígy, szkájpon is kereshetsz magyar szakembert, megint csak nincs benne kockázat.

De a futás is jó egyébként.:)

LittleG (uk) 2017.07.07. 12:50:20

@Hari Seldon 2: szerintem maga a "megtalalta onmagat" egy felresikerult es tulszajkozott megfogalmazas, ami ellenerzeseket kelt sokakban.

Tartalmilag szerintem arrol lehet szo, hogy az ember megall az agyatlan rohanasban, hogy megnezze, mit is akar igazan es lehet rajon, hogy akarja a franc, amit epp most nap mint nap csinal, csak valahogy jott az egesz o meg rabolintott. Vagy akarta az elejen is, de mar nem, vagy reg sem akarta, csak akkor nem volt mas valasztasa (enni kellett), vagy csak akkor nem gondolta at. Megtette most = megtalalta onmagat :)

2017.07.07. 12:51:14

@Bredpitt Monika:

"Nem tudta , hogy a lány fekete"

@diggerdriver:

"Pedig ez így van. A fiam hat éve jár itt iskolába, ismerem a témát"

Nem értem, kifejtitek?
Az szuper, ha valahol nem nevelnek rasszistát a gyerekekből, ezt értem és egyetértek, és a kérdésem teljesen ártatlan.

De "nem tudta, hogy fekete"? Ez mit jelent? Szó szerint kell érteni?
A "szőke" szót ismerik/használják? A "barnaszemű"-t? A "magas"-at? A "duci"-t? Vagy teljesen mellőznek minden fizikai leírást? Hogy megy ez?

LittleG (uk) 2017.07.07. 12:53:37

@Bredpitt Monika: Don Quijote is egyedul harcolt :)

bocsi, nem hagyhattam ki

P.Elliot 2017.07.07. 12:56:39

@Bredpitt Monika: Jol tetted hogy nem engedted el a gyereket a napra, egyszeruen meg kellett volna mondani az apukanak hogy nem kivanom a gyerekemet problemaban latni/ plusz eloszor is megkerdeztem volna hogy o elengedte volna-e a sajatjat ilyen helyzetben, ha igen akkor mar be is fejeztem volna vele a vitat, ilyenre nem lehet gyereket bizni.
Ha nem nem akkor hogy gondolta hogy az idegen gyereket, a tiedet meg kiteheti ilyen veszelynek?
A ciganysag emlegetesere is mondtam volna valamit, eleve fajgyulolo emberek koze nem engedtem volna a gyerekemet hogy nehogy eltanulja a nezeteit.

LittleG (uk) 2017.07.07. 13:05:51

@Demi78: freindzone-bol kitort kapcsolat: en lattam, azota ossze is hazasodtak

Demi78 2017.07.07. 13:23:07

@Pernilla: vegigolvastam, de az a mondat kimaradt belolem valahogy.. Mea culpa!!:)

LittleG (uk) 2017.07.07. 13:38:55

@Nagy kámpics: egyik nap a Nemetorszagba koltozott anyuka is kuzdott lelki problemakkal es skypeon vet igenybe magyar szakembert es bejott neki.

Mrs. Clayton 2017.07.07. 14:06:07

@Nagy kámpics: hat itt altalaban annyira pc-k, hogy nem lehet valakit csak ugy le redhairezni, mert ma mar ginger is tol eros, az strawberry blond

Ponton Bianchi alkatresz nagykereskedelem 2017.07.07. 14:13:40

@IT Knight: "
Egyébként örömmel vettem, hogy mostanában reálisabb kép jelenik meg a kitántorgó magyarokról ezen a blogon: vendéglátósok, bébiszitterek, építőmunkások posztolnak. Ez sokkal reprezentatívabb, mint a vetítés, hogy kint mindenki császár"

- es meg az en fejem lett leorditva tegnap, mert ezt szova mertem tenni, statisztikai adatok nelkul. A blog meg mindig nem eleg realista, de pozitiv elmozdulas valoban tortent.

"az életed 90%-át nem befolyásolja Orbán, rajtad múlik, hogy boldogulsz-e, kár is a politikára kenni"
- maglesz az 95 is, de a gyenge emberek inkabb bunbakot keresnek ahelyett , hogy szembeneznenek magukkal.

"HOGY MERÉSZEL hazaköltözni és Magyarországon boldogabban élni, mint külföldön??"
- mivel a tobbseg nem mer szembenezni magaval, ezert be sem vallja,hogy otthon jobban elt, es most itt elsosorban nem penzugyi dolgokra gondolok. Aki pedig igen, azt a massza lehuzza a sarga foldig.

cimola33 2017.07.07. 14:14:40

@Demi78: szia, a szerelem elmult, a betegseg kezelve es nem bantam meg, h itthon vagyok. Penzugyileg nehezebb, de minden mas szempontbol jobb. Es a kepnetegetes utan hatha sikerul nyitnom egy kavezot egyszer

cimola33 2017.07.07. 14:14:40

@Golf2: hihi, nem. A neuronokkal babral.

cimola33 2017.07.07. 14:14:40

@LittleG (uk): ezert tanulok idegenvezetonek a 2 diploma melle

cimola33 2017.07.07. 14:14:40

@P.Elliot: a bolcsesz szakma hiba volt. 2001ben meg nem merult fel a kulfoldi egyetem. Utazni meg szoktam, most is a caminon vagyok spanyolorszagban

cimola33 2017.07.07. 14:14:40

@Shanarey: sajnalom, ha nem tetszett. A pszichozis nagy szerepet jatszott a hazakoltizesben, de bivebben ugye senki se szeret beszelni a betegsegerol.en sem.

cimola33 2017.07.07. 14:14:40

@CsakEgysrác: hidd el, nem. Eltel Londonban? Tudod mennyit kell keress h berelj egy lakast egyedul egy jobb helyen? A konyvelo baratnom sem tudta megtenni. Londont is imadtam es budapestet is imadom. Ennyi.

cimola33 2017.07.07. 14:14:40

@Arthamyr: az utazas is az eletem resze. Es igen, ki tudja mi az atlagos...koszi

cimola33 2017.07.07. 14:14:40

@IT Knight: azert vannak kint epitest, kutato, konyvelo, bankar ismeroseim is

cimola33 2017.07.07. 14:14:40

@DieNanny CH: @Dikusz: a fo gond az volt, h nem hasznaltam az agyam.legalabbis az orvosok szerint. A tobbi genetika. A labilitasra vannak gyogyszereim

cimola33 2017.07.07. 14:14:40

@kisrumpf: a sajat labirjaban es az idegsejtek infoatadasat kutatja

cimola33 2017.07.07. 14:14:40

@zalap: 2 magyar pszichologusom is volt odakint meg elmehet tanarnak, titkarnonek.

cimola33 2017.07.07. 14:14:40

@Szabinho: nem feltetlenul london hozta ki. Ez genetika. A jovot meg majd meglatjuk...de optimista vagyok.

cimola33 2017.07.07. 14:14:40

@Hari Seldon 2: az orszag egyik legjobb sulijaban voltam biosz tagozatos. A camino egy butasag, sot, gondoltam. Aztan egyszer csak ott voltam es rajottem h jo. Probald ki good challange.

Arthamyr 2017.07.07. 14:16:40

@Din Serpahis: Ehhez kellene egy náluk is sokkal sikeresebb kultúra (nagy skálán, a kultúra miatt). Bár a sikeresség definíciója nem egzakt...

Shaktee 2017.07.07. 14:17:31

@cimola33: sok szerencsét a kavezohoz, kosz az oszinte posztot.

cimola33 2017.07.07. 14:18:21

@Bredpitt Monika: bocs, ismet Spanyolorszagban vagyok a caminon, ezert a kedo balasz. Igazad van, bolcsesz csak a diplomam szerint vagyok. Egyebkent a nyelv valtozik, az albi letezo szo pszichozist meg kapni lehet. Ahogy kohogorohamot is. A hosszu posztokat meg szemely szerint nem szeretem. Szolj, ha van meg kerdesed es koszi, hogy elolvastad.

cimola33 2017.07.07. 14:22:34

@Doromby:szerinem a londoni eletvitelem a 20 eveseknek jo, de nekem mar nem felelt meg. Viszont a baratik, az utazasok, a bulik igenis csodalatosak voltak.

Mrs. Clayton 2017.07.07. 14:25:07

@cimola33: ez sajonos tok gyakori jelenseg idegenbe koltozoknel. En pl ezert nem is alkalmazok olyat, aki nem beszel rendesen angolul, mert ha nem ertik mi zajlik korulottuk tiszta paranoidok lesznek es olyanokat kepzelnek, ami nincs is es ebbe total belelovaljak magukat.

Arthamyr 2017.07.07. 14:27:25

@Bredpitt Monika: Rádfér egy gyomorerősítés, mert ha így haladsz, akkor te is hagysz magad után annyi gyereket, amennyid van. :)

Arthamyr 2017.07.07. 14:28:31

@Demi78: Nem azt írta, hogy a kapcsolat már elmúlt?

Demi78 2017.07.07. 14:30:17

@Arthamyr: de, elsiklottam felette, irtam, hogy bocsanat. (azaz igazam volt tulajdonkeppen:) )

cimola33 2017.07.07. 14:30:36

@Ponton Bianchi alkatresz nagykereskedelem: nem eltem otthon jobban, persze a sajat hibambol is. London tette lehetove h beuzazzam indiat, ek azsiat es europat. Persze itthonrol is utazom, csak kevesebbet.

Arthamyr 2017.07.07. 14:31:22

@Demi78: Lehet, hogy az összes dolgot el kéne olvasnom, nem csak sorban, és reagálni mindenfélére, amire más már megtette. :D

cimola33 2017.07.07. 14:33:19

@Mrs. Clayton: ekkor mar perfektul beszeltem angolul...

Mrs. Clayton 2017.07.07. 14:51:26

@cimola33: nem az angoltudasodra reagaltam hanem a pszichozisra. Mint irtad azt egy csomi minden kivalthatja. Tapasztalatom szerint a hianyos angoltudas ilyen. Azt hogy meg mi mas azt nem tudom. Tesztet nem toltetek ki.

Golf2 2017.07.07. 14:58:37

@cimola33: Utánanéztem mi a pszihózis: Érzékcsalódások,téveszmék,paranoia,elmebaj,ez mind lehet.Ehhez képest jól állsz,ill.bandukolsz spanyolban:)

Arthamyr 2017.07.07. 15:01:17

@cimola33: Majd írd meg azt is, ha összejön a kávézó! Vagy ha előbb újra lelépsz, amelyik előbb lesz. :)

Shaktee 2017.07.07. 15:14:06

@Mrs. Clayton: "Tapasztalatom szerint a hianyos angoltudas ilyen."

Izgi. S most jobb az angolod mán? :P

Benikuty 2017.07.07. 15:37:33

@Dikusz:" Amúgy segítséget kérek (talán van bölcsész a posztolók között), milyen munkát tud kapni itthon/külföldön ezzel a végzettséggel egy pályakezdő? Ne tessen leharapni a fejemet, nem rossz szándékkal kérdezem, tényleg érdekel."
Ha az egyetemi éveket nem csak tanulásra használják, hanem munkára is, lehetőség bőven van, Persze csak azon a területen, ahol gyakorlatot szereztek. Pl. hr., tolmács... Nálunk így ment, és meglehetősen izmos egzisztenciát teremtettek a gyerekeim.

Zsuzsi65 · http://susiehun.blogspot.com 2017.07.07. 15:55:10

@Bredpitt Monika: megnyugodtam, hogy nem csak nekem fordult meg a fejemben a "bolcsesz letere nem annyira bolcsesz modon ir" ...;)

Shanarey 2017.07.07. 15:57:14

@cimola33:

Nem azt írtam hogy nem tetszett, csak azt hogy összecsapott.
Engem minden történet érdekel, az sem zavar ha több oldal. Amíg a történet oké, bánom is én. Az oké azt jelenti hogy a történet netán igaz, s akadnak benne konkrétabb részletek is.

A pszichózis engem főleg azért érdekel, mert számomra ez afféle ufó, sose láttam sose tapasztaltam. Persze az ex feleségem szerint másképp vagyok agyilag bedrótozva.

LittleG (uk) 2017.07.07. 15:59:45

@cimola33: Nem rad mondtam :) hanem hogy en mar lattam ilyet az ismeretsegi koromben

LittleG (uk) 2017.07.07. 16:01:31

@cimola33: Gratula :) tetszik eddig? Londonba latogatoba szivesen mennel? Anglia mas reszeit lattad?

cimola33 2017.07.07. 16:14:37

@Golf2: csak jo gyogyszerek es terapia kerdese. Amugy olyan lehet, mint egy rossz lsd trip csak drog nelkul

cimola33 2017.07.07. 16:18:47

@LittleG (uk): megyek is augusztusban. Ott vannak a barataim, a tesom, 5 evnyi eletem. Shakespeare stradfordjat imadom es walest is meg persze skociat

Muscari 2017.07.07. 16:25:39

@Csodabogár: nagyon nagy a különbség London és a vidéki Anglia között. Főleg az igazi vidék, kisvárosok, falvak, mintha nem is ugyanaz az ország lenne. London nagyon jó túristáskodni, de ott élni nem, főleg gyerekkel.

Taxomükke (UK) 2017.07.07. 16:32:57

@Demi78: " egy aprosag, de ez mar csak nagyon szemelyes velemeny: friendzone-bol kitort kapcsolatot en meg nem lattam tartosnak...:) "

Te nem, en igen: az egyik legjobb baratom a 17-18-19 eves korunkban vele es velem is barati kapcsolatban levo lanyt vette el, kozel 30 eve elnek boldog hazassagban.

doktornoo 2017.07.07. 17:52:53

@Bredpitt Monika:

Te se mondtad meg el, mitol szeretsz itthon lenni.

LittleG (uk) 2017.07.07. 18:11:51

@Din Serpahis: Es az melyik nep szulotte, aki elott megemelik a kalapjukat?

Csodabogár 2017.07.07. 18:21:01

@Din Serpahis: El fog mulni hidd el. Nekem is elmult régen, amikor volt, pedig nem is futottam. Az, hogy az egész egy psychozis volt, akkor derült csak ki számomra, mikor sokkal később egy elme-idegorvos barátommal beszélgettem. Ő felhozott egy példát valamire, mint jellemző tünetet. Na nekem is az volt. Nem mondtam el neki, mert akkor már régen elmult magától.

Csodabogár 2017.07.07. 18:29:51

@Bredpitt Monika: Kalapomat lengetem előtted. Én is szoktam irogatni régen, sok minden féle hivatalnak. A mérlegem pozitiv. Meggyőződésem ha mindenki mindenért írna, ami nincs jól ebben az országban, annak lenne eredménye.
Ez a plakát olyan bárgyu, hogy már írni se érdemes miatta. Szerintem Soros tényleg röhög rajta. Egyébként 87 éves.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2017.07.07. 18:32:33

Off

index.hu/kulfold/2017/07/07/nemetorszag_hamburg_g-20_tuntetes_welcome_to_hell/

Hogy rohadna meg az összes mocskos féreg, aki gyújtogat.Bármit.A cigijén kívül.Sok drága csodás kocsi, le tudnám darálni a tetteseket...
Mi a lóf@szért nem viszik az ilyen találkozókat ki egy szigetre, vagy annak a felére, a félszigetre??Valahová az Északi-tenger partjára?
Miért kell megsz0patni egy városnyi embert csak simán a lezárásokkal?,És akkor még ott van a rohadt csürhe által okozott károk, ugye.
Egy szigetet sokkal könnyebb védeni, pár hajó, helikopter, oszt jól van.És nem zavarják a kutyát se...B@rom állatjai az istennek ezek a szervezők.

2017.07.07. 18:33:09

@Bredpitt Monika: azert ezt a story-t ugye Te sem hiszed el,hiszen Te is eltel egy jopar evet kulfoldon.

Csodabogár 2017.07.07. 18:34:08

@Nagy kámpics: enne még ötletem egy fiatal férfi számára, ami jobb mint a futás.:-)

Shaktee 2017.07.07. 18:39:35

@Csodabogár: Hinta, kurkusz, bircaelemzésre gondolsz..ugye? :-DDD

Imre apó 2017.07.07. 19:01:58

@Csodabogár: Én se, már ketten vagyunk :)

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2017.07.07. 19:04:28

@DieNanny CH: Az Imola elsősorban egy F1 pálya neve...
:-)))))
Másodsorban valóban női név. :-)

Imre apó 2017.07.07. 19:06:28

@geegee: Ezeket a trógerokat nem tudom én se megérteni, tökre igazad van.

Dikusz 2017.07.07. 19:10:54

@Din Serpahis: igazad van, tényleg nem feltétlenül.
A pánikbetegség is nagyon komoly dolog, tényleg szakorvosi segítség kell hozzá. Úgy gondolom azonban, hogy nem feltétlenül egyedül (bár szükség van rá) a gyógyszer a megoldás, sőt nem szabad -szerintem- csak a tablettákra hagyatkozni.
Ahogy a későbbiekben írod is, a te módszered a futás, az is nagyon jó (bár én tudnék futni).
Viszont -véleményem szerint- nagyon sokat segíthet egy jó barát, akinek elmondhatod, mi bánt. Tapasztaltam én is, segített hogy kibeszélhettem magamból a problémáimat.
Egy lépés mindenesetre a gyógyulás felé, hogy lekerültél a projektről, látod csökkentek is a panaszok. Ahogy Csodabogár is mondja, meg fognak szűnni a panaszaid, remélem a munkahelyeden (ha még ugyanott dolgozol) nem fog adódni újból ilyen probléma.

geeeteee 2017.07.07. 19:12:06

@geegee: Enélkül a világ sem működne, csigavér, Hegel, az ellentétek folyamatos harca és egysége. Dialektika.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2017.07.07. 19:13:04

@Mrs. Clayton: És a paradicsomszőke, mozdonyszőke szavakat ismerik angolul? :D

DieNanny CH 2017.07.07. 19:17:58

@Dope and RepoMan:

Bármilyen fura, a gyerekek agya másként működik. Én is tapasztaltam Svájcban, hogy a 4-5 éves nem tudja, mi az a "színesbőrű". Mert hát aki napbarnított, az is ember. Meg aki így született, az is.
Rendkívül jó az ilyet átélni, megtapasztalni. Saját fülemmel hallottam az értetlenkedést a gyerek részéről.

Szerintem rossz lehet neked, hogy ilyen élményben még nem volt részed.

2017.07.07. 19:31:01

@DieNanny CH: egy 4-5 eves lehet,hogy nem,még!
De 11-12 evesen már jol tudjak a kulombsegeket.

Honnan tudod,hogy mi a rossz nekem,semmit nem tudsz rolam,szerintem......

Shaktee 2017.07.07. 19:31:34

@DieNanny CH: még nem tudja a 4-5 éves gyerek..

13-14 évesen regisztrálják a maguk s mások etnicitását, kulonosebb kulso noszogatas nelkul.

Sorosozo plakatok, gobbelszi propaganda nem segit, sot..

Lunacica 2017.07.07. 19:37:42

Reggel elolvastam, gondoltam ehes es faradt vagyok ezert nem vettem a lapot. Most igy egy kis pihenes es vacsora utan ugy gondolom, ez ismet valami hasonlo, mint a multheti s..r
Hataratkelo elolvasod s osztot mielott kiteszed, egy ilyet barki ossze tud dobni

Bocsi, ha kozben valami kiderult, de a kommentekre mar nem is szantam idot :(

Lunacica 2017.07.07. 19:39:22

@Muscari: egy par honapja meg a legkiralyabb hely volt

2017.07.07. 19:39:56

@Lunacica: kar,pedig a kommentek sokkal érdekesebbek...

gabors 2017.07.07. 19:45:26

@Sexual Harassment Panda: " Nem tudta beazonosítani a bőrét, mert enne a lánynak neve van és nem színe. "

Ezt a baromságot, öcsém! " dehogy baromsag valszeg van 15 fekete kis lany emiatt CSAK hogy tudod az a fekete kislany az osztalyodban ... nem volt eleg !!!

Nem tudom mindig az jut ilyenkor eszemebe amikor a nagytudaso ornagy egy szazad sorakozokor valimert (arra mar nem emlekszem miert) raorditott az egyik honvedre aztan meg azt is hozza tette hogy maga abban a zold ruhaban .... :-))

Na akkor erted mar ???

gabors 2017.07.07. 19:49:53

@Demi78: "de ha a szerelem el fog mulni " ebbol is latjuk hogy nem is olvastad el a posztot de azert koszi a halakat ....

gabors 2017.07.07. 19:51:15

@Demi78: " alig varom, hogy valaki Amerikabol irjon, mert azt meg tuti megfertozte az az atkozott SOROS "

Mi van ? (from USA with LOVE)

Shaktee 2017.07.07. 19:58:25

@gabors: viccel csak, tedd le a poharat :-)

DieNanny CH 2017.07.07. 20:04:09

@Dope and RepoMan:

"De 11-12 evesen már jol tudjak a kulombsegeket."

Honnan veszed, hogy a kisfiú, akit Móni említett, 11-12 éves?

gabors 2017.07.07. 20:07:22

@gabors: "@Demi78: " megfertozte az az atkozott SOROS " a Soros mivel fertoz TBC-je van vagy baranyhimloje

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2017.07.07. 20:09:51

@geeeteee: ???
Mármint gyújtogatások meg százezrek tök felesleges szívatása nélkül?

2017.07.07. 20:11:55

@DieNanny CH: ne farasz mar,nem kis ideje elek itt,tudom,hogy merrol fuj a szel,na meg persz nekem vannak gyerekeim,veled ellentetben......

DieNanny CH 2017.07.07. 20:15:10

@Dope and RepoMan:

Nem értelek.
Azt írtam, fültanúja voltam egy gyerek értetlenkedésének, amikor egy másik bőrszínéről volt szó.
Mi ebben a fárasztás?

2017.07.07. 20:22:03

@DieNanny CH: az a faraszto,hogy olyan dolgokban alkotsz velemenyt ,amiben nincs relevant tapasztalatod....

Egy 4-5 eves persze,hogy nemerti,de 11-12 evesen már fogja

Te 4-5 evest hallotal,en meg 11-12 eveseket,hogy hogy beszelnek.

2017.07.07. 20:43:53

@swing gitan:

Ez is jó.:) Mi másra gondolhatott volna?

Shaktee 2017.07.07. 20:44:01

@Dope and RepoMan: Megtépem magam Dopey ha nem teszel egy spacet a vesszoid utan! :-)

lájk, this
:-)

Golf2 2017.07.07. 20:44:23

@Csodabogár: Nem hiszem hogy röhög rajta most már a villamos padlójára teszik hogy tapossanak rajta... Gusztustalan állatok!

Shaktee 2017.07.07. 20:44:40

@Nagy kámpics: Ne udvarolj nekem, a birca meg parlagon hever :-)

Shaktee 2017.07.07. 20:45:50

@Golf2: Jah. Ma láttam a képet, azt hittem hogy egyedi...

Shaktee 2017.07.07. 20:48:46

@Golf2: Te láttad másutt is? Bruck csak a 49es tujárol ir..

2017.07.07. 22:08:07

@swing gitan: mondja ezt az aki érthetetlen nyelvezettel beszél....

Bredpitt Monika 2017.07.07. 22:21:05

@Golf2: A förtelem a plakátokra vonatkozott.

Shaktee 2017.07.07. 22:25:58

@Bredpitt Monika: Szedi le õket a lakosság a 16 kerben, délbudán, vidéken is

Bredpitt Monika 2017.07.07. 22:29:44

@Nagy kámpics: Bocs, ha már Digger válaszolt, csak most jöttem haza. Szerintem inkább megint rosszul fogalmaztam.

A gyerekeknek nem tűnik fel, hogy egy gyerek akivel együtt játszik nap, mint nap és még esetleg szereti is, és még esetleg van hat másik fekete gyerek a csoportjában vagy az osztályában, hogy fekete a bőre. Máshogy gondolkodnak. Ő a nevére asszociál, főleg egy olyan közegben, mint London.

De lehet, hogy itthon is így működne. Nem azt mondaná az itteni kislányról (akinek magyar az anyukája, afrikai az apukája), hogy fekete a bőre, hanem azt, hogy csúnya hajad van (itt konkrétan ez történt, nem a bőre színével foglalkozott, hanem a hajával).

Nehéz elmagyarázni. Amit elmondott a szomszédom, nekem teljesen hihető.

Lehet, hogy hülye példa, de tőlem megkérdezte valaki, hogy bajszos e a Jóska? Jóska a főnököm volt öt éve, mikor a kérdés elhangzott és rávágtam, hogy nem. Pedig bizony bajszos volt.

Bredpitt Monika 2017.07.07. 22:37:11

Itt van az ígért levél:

"Valamikor 1993 környékén a Keleti Pályaudvar aluljárójában láttam egy férfit feküdni a lépcső alján. Könyörgő volt a tekintete. Odamentem hozzá és megkérdeztem hogy érzi magát. Csillogott a szeme a láztól. Azt mondta tüdőgyulladása van. Nagyon huzatos volt az az aluljáró.

Azt ígértem neki, hozok takarót és szendvicset, meg egy lázcsillapítót. Hazamentem és sírva kértem anyukámat, hogy vihessek egy takarót. Csak csóválta a fejét, de nem tudott nemet mondani nekem. Visszamentem a takaróval és a szendvicsekkel, meg a gyógyszerrel.

Azóta sok embernek adtam pénzt, de ma már annyi hajléktalan van Budapesten, hogy inkább elfordulok, mert nem adok mindenkinek pénzt, aki kéreget. De közben szégyellem magam, főleg azért, hogy inkább lesütöm a szemem.
De tudom, hogy vannak emberek, akik segítenek. Akiknek nem számít, hogy ezek az emberek büdösek, húgyszaguk, néha szarszaguk van. Szándékosan nem finomítok, mert a valóság is büdös.

Vannak szervezetek, akik ezeken az embereken segítenek. Nekik sokkal nehezebb a feladatuk, mint annak, aki visz egy takarót, aki pénzt ad, aki felhív egy segélyvonalat, aki átutal egy kis összeget a szervezetek számlájára. Ők érzik a szagokat is és ott állnak esőben, hidegben, hóban, tűző napon, hogy ételt osszanak.

Miért bántják őket, bármilyen módon is? Miért kell őket megbélyegezni? Azokat, akik éhes gyerekeknek és a családjaiknak próbálnak segíteni?

Ott álltam a Parlament előtt Május 29-én és Gyurácz Annamáriát hallgattam. Ez a hölgy felszólalt másokért, akkor őket nem érintette a Civil törvény módosítása, de mégis úgy érezte, hogy muszáj kiállnia azokért, akiket érint.

Annyi gyengeség volt benne, hiszen kiszolgáltatott ő is. Arra gondoltam akkor, hogy mennyivel több erőt tudnak sugározni azok az emberek, akiknek pénze van, hatalma van, akik a törvényeket hozzák, akik a törvényjavaslatokat elfogadják. Akik egy idő után elfelejtik, hogy ők honnan jöttek. Őszintén remélem (és valóban így érzem), hogy van még Önök közt olyan ember, aki szintén úgy gondolja, hogy egy ilyen törvény az elesettek ellen is szól, akik a civil szervezeteknek köszönhetik, hogy valami segítséget kapnak legalább.

Ránéztem erre a honlapra:

www.kdnp.hu/celjaink/alapelvek

Ezt a részt szeretném kiemelni:

A KDNP eszmeisége

17."A KDNP keresztény eszmeiségéből következik, hogy a párt belső életében a keresztény emberektől elvárható módon a kölcsönös tisztelet, az áldozatvállalás és szeretet szellemében valósítja meg tevékenységét."
Ne szavazzák meg ezt a törvényt, ha ezt komolyan is gondolják.
Köszönettel:"

gabors 2017.07.07. 22:41:36

@Bredpitt Monika:
"Ne szavazzák meg ezt a törvényt, ha ezt komolyan is gondolják.
Köszönettel:" egyetlen szavat sem gondoljak komolyan ... (sajnos) a lohaton bevonulast erdelybe igen AZT komolyan gondoljak

Bredpitt Monika 2017.07.07. 22:42:11

@swing gitan: Ez jó hír, reméltem, hogy előbb utóbb így lesz.

Hagyd már fent ezt a képet, jól látom, hogy Snétberger az?

Ő is öregszik, de nem baj, őt bármikor nézegetem.
Azon a rendezvényen, ahol beszélt a tehetségkutató alapítványáról, úgy beszélt a hallgatóság előtt, hogy a kezét tördelte.

Nagyon szégyenlősen állt előttünk és elmondta, hogy ő is mélyszegénységből jött és tudja milyen nehéz onnan kitörni.
Azóta is ez az egyik legnagyobb élményem. Látni ezt a világhírű cigány zenészt, akiben annyi alázat van, ami együtt véve nincs a mostani politikusainkban együttvéve.

Nade őt nem is kéne hozzájuk hasonlítani. Nagyon szeretem azt az embert. És milyen gyönyörűen gitározik !!!

Bredpitt Monika 2017.07.07. 22:47:41

@gabors: Hát, azt már tudjuk, hogy nem szavazták meg. Golf írta, hogy kirúgnák őket, de szerintem sok ember van köztük, aki egyszerűen csak jól meg van fizetve és nekik jó ez így, ami elég szomorú.

De abban is bízom, hogy van még köztük olyan, akinek valóban elege lesz ebből az ámokfutásból és képes lesz önvizsgálatot tartani.

A remény hal meg utoljára.

Bredpitt Monika 2017.07.07. 22:53:50

@cimola33: Megleptél, mert egyáltalán nem gondoltam, hogy ma jönni fog a poszt írója. Akkor megkövetlek.

Milyen a gyaloglás? Gondolom ujjá születik az ember egy ilyen úton.

Bredpitt Monika 2017.07.07. 22:56:43

@LittleG (uk): nem baj, hogy nem hagytad ki, már megszoktam, hogy komplett hülyének néznek és bocs, hogy nem válaszoltam pár napja, de úgy láttam, más megtette, a line szót használják Amerikában, én a queue-t nem hallottam ott soha,

Bredpitt Monika 2017.07.07. 22:59:15

@P.Elliot: hát, te leírtad, amit én már nem akartam, azt, hogy nem örülök neki, ha velük van, pont ezért a rasszista szövegért, de hát barátnők , ma pont együtt voltak a lányok, még egyszer próbálkozott a barátnő, hogy engedjem el holnap a strandra, de szó sem lehet róla

Bredpitt Monika 2017.07.07. 23:02:22

@Arthamyr: igen, ahogy az én anyukám is itt hagyott minket, de mi már felnőttek voltunk,

most inkább nem írok többet neked, mert k.....ul hülye megjegyzés volt, amit írtál...vagy csak nincs humorérzékem ma este?

Bredpitt Monika 2017.07.07. 23:08:43

@Zsuzsi65: téged is látni néha? blackhair lady is úgy eltűnt, hiányoznak a régi hozzászólók

morbid, hogy egy virtuális világban is van hiányérzet

Bredpitt Monika 2017.07.07. 23:10:53

Imola, ne haragudj, hogy így bebuzogtam magam a mai poszt alá, de tényleg nem hittem, hogy jönni fogsz, viszont ma rájöttem, hogy ez a hülye Zoli megint megtréfált, már rá akartam kérdezni, hogy hol van........

na mindegy bocsánat

Shaktee 2017.07.07. 23:26:32

@NorthPier: nyugatifeny.hu/2017/07/07/torkig-vannak-leszedik-a-soros-plakatokat-a-xvi-kerulet-lakosai

Ha erre keresel a facebookon több infót is találsz.

Le fogja őket szedetni az Orbán mielőtt jön a Netenyahu..

Bredpitt Monika 2017.07.07. 23:26:38

@DieNanny CH: @Dope and RepoMan: jó olvasni, ahogy civakodtok,
Zolika, akkor te vagy az, igaz?

Ne fárasszuk egymást, aki gyerekek között dolgozik, azért az már mégiscsak jobban tud egyet s mást.

Bredpitt Monika 2017.07.07. 23:31:29

@Csodabogár: nálunk ez már szállóige lett, ha a családom gúnyolódik rajtam, csak annyit mondanak: írj egy levelet

üdv, a múltkor írtál valamit, amiért haragos lettem, valahogy így hangzott: az ember elmegy szavazni, ezzel tud beleszólni a politikába, a többi csak hőzöngés,

nana, ez nem igaz, jó éjt

2017.07.07. 23:31:53

@Sexual Harassment Panda: Lennél te akár 2 hónapig is pulikutya értem :PPP
Más. Nem tudom, ma mit szivtál, de haluzol tőle, az tuti, ugyanis semmi olyasmit nem irtam, amire te válaszoltál.

Bredpitt Monika 2017.07.07. 23:32:19

Jó éjt Imola és bocsánat kétkedésért!

2017.07.07. 23:32:32

@Bredpitt Monika: sajnos tévedsz,nem Zolika vagyok,közel nem...
Bár én is hiányolom mert lenne 1-2 kérdésem hozza

Bredpitt Monika 2017.07.07. 23:34:07

@swing gitan: tök jó, hogy tőled tudok meg dolgokat, aki a világ végén van, köszi

most jó estém lett, már én is gondoltam rá, hogy leszedem valamelyiket, de olyan magasan van némelyik

2017.07.07. 23:36:59

@Bredpitt Monika: miért estel gondolkodóba?
Zoli régi nick,én csak pár napja regisztráltam,nézd meg az adatlapom

Shaktee 2017.07.07. 23:39:23

@Bredpitt Monika: azért csak óvatosan a hírekkel, én sem ellenőriztem, a DK, a Jobbik is ezerrel nyomul...tudod te,

Remélem hiteles.

gabors 2017.07.07. 23:41:50

@Bredpitt Monika: " Hát, azt már tudjuk, hogy nem szavazták meg." pontositanal hogy mit NEM szavaztak meg? lehet lemaradtam valamirol de az utobbi idoben nem emlekszem meg olyan torvenyre ami ne ment volna at fuggetlenul attol mekkor hulyeseg volt

Zsuzsi65 · http://susiehun.blogspot.com 2017.07.08. 00:13:40

@Bredpitt Monika: "téged is látni néha? blackhair lady is úgy eltűnt, hiányoznak a régi hozzászólók
morbid, hogy egy virtuális világban is van hiányérzet"

Haha, nyaral(t)unk, tudod :) Blackhair lady Grand Canyon-ban es a kornyeken, mi meg a keleti parton (DC, New York) jartunk, de most mar ismet a munkas hetkoznapokban ...:)

LittleG (uk) 2017.07.08. 00:13:48

@Bredpitt Monika: Dehogy nezlek hulyenek, felig-meddig vicc volt reszemrol. Merthogy en is hittem sokmindent 15-20 evvel ezelott. Beloled nem sikerult kioljek, ami jo, csak ne szenvedj sokaz miatta.

Semmi gond, aztan lattam a tobbiek meg beszelgettek a queue-rol :) elgondolkodtam , hogy mikor ide kijottem, egesz jol ment az angol, de azota rengeteget tanultam meg hozza. Amitol meg Amerikaban jo elveszett lennek :P

LittleG (uk) 2017.07.08. 00:22:14

@Bredpitt Monika: Hat mert csak a maszkok virtualisak, mogottuk megiscsak igazi emberel vannak es nem mindenki jatszik szerepet (bar azokbol is csak szurt anyag "jon at")

Hajdanaban danaban egy online kozosseget latogattam igen surun (mondhatjuk, hogy fuggo voltam). Sohs senkivel onnan nem talalkoztam (nehez is lett volna, a tobbseg a vilag masik felerol volt), de a "regular"-ok (torzstagok) par mondat utan felismertuk egymast (ott is lehetett valtoztatgatni a nevet es eltunk is vele)

Mai napig szep emlek, tobbukkel fb-n ismerosok lettunk. Nemreg beneztem oda, de mar senkit nem ismertem. Szetszeledt a nyaj.

Nosztalgia off :)

Zsuzsi65 · http://susiehun.blogspot.com 2017.07.08. 00:23:48

@geegee: "És a paradicsomszőke, mozdonyszőke szavakat ismerik angolul? :D"
a mozdonyszoket az ash blonde-dal tudom azonositani :) (akit a mozdony fustje/hamuja megcsapott :)))
a paradicsom helyett van "eperszoke" (strawberry blond - ez vmi ronda rozsaszin beutesu festett szoke lehet :) Na meg van persze a dirty blond, sandy blond meg a tobbiek :)

LittleG (uk) 2017.07.08. 00:28:37

@Bredpitt Monika: Na, hat o is itt van? Kioregedtem a felismerosdibol, ha nem irja oda, hogy viccvot, nem jovok ra, hogy o az.
A vegen meg kiderul, hogy a regiek mind itt vannak, csak inkognitoban.
Pl biztos Babettd is biztos valamelyik nick mogott van, egy ideig meg ra-rajottem, hogy epp ki, de egy idoben ritkabban neztem be es elvesztettem a fonalat..

Pl arrol is lemaradtam, hogy birca magat szamuzte, vagy szamuztek es miert? Szerintem elfogadhato volt, ahogy irt...

NorthPier 2017.07.08. 00:36:41

@swing gitan: Ahogy elnézem, ennek olyan polgári engedetlenség szaga* van.
Egyébként a hasonló , 2015--ös Szalai-Kékesi ügyben most hozott ítéletet a bíróság, el is meszelték őket, ofkorsz igen furcsa indoklással.
* Bár a ME épp a napokban üzente, hogy ilyen nincs.
---
És igen, a polgári engedetlenség egyrészt nem jár rongálással, másrészt meg a plakátok részbeni, egeszbeni lefestése annak számít.
De most nagyon örülnek, ha minden településen lenne pár ember, akik bevállalnak ezt. Ez valami olyasmi lenne, amire azt lehetne mindani, hogy akkor most elkezdett történni valami. ( Kár, hogy itt nincsenek dőlt betűk.) Azt gondolom, félmillió embert csak nem lehet perbe fogni, lefogni... Bár elég sok a stadion, ahogy mondta valaki nemrég, nem tudom pontosan idézni, a lényeg, hogy nem (csak) a foci kedvéért épülnek.
Az utolsó bekezdésre most nem reagálnék. Illetve csak annyit, hogy mar késő, zsigerileg érzem, át lett lépve az a pont...

Arthamyr 2017.07.08. 00:38:05

@Bredpitt Monika: Olyan volt, amilyennek érzed. Te nagyon érzékeny embernek tűnsz (mivel az ominózus esetnél is görcsbe rándult a gyomrod), ezért is érezted "k.....ul hülye megjegyzés"-nek. Ez az érzékenység nem fog segíteni a mai világban való navigálásban, de gondolom erre már sok éve rájöttél, és elfogadtad.

NorthPier 2017.07.08. 00:38:25

@NorthPier: Nagyon ÖRÜLNÉK ( csak hogy egyértelmű legyen).

Arthamyr 2017.07.08. 00:42:36

@NorthPier: "félmillió embert csak nem lehet perbe fogni, lefogni" - miből gondolod, hogy van félmillió ilyen aktivista? Elég sok békemenetes és hasonló agymosott/lefizetett is van...

NorthPier 2017.07.08. 00:57:27

@Arthamyr: Nem aktivistára gondoltam, a szó eredeti értelmében.
Csak talán van annyi egészséges lelkű/dühös ember, amennyi már számottevő lenne plakátmegsemmisites (direkt nem akartam rongálást irni).
Ha nem félmillió , akkor húszezer, vagy 111234, bármennyi, csak annyi, hogy ez már erőteljes jelzésnek számítson.
*
Olvasva a kommenteket, a hülye agyam önállósította magát:
Szóval felőlem elélhet Soros Gy mentális es fizikai ereje teljében akár 115 éves koráig is vagy meg tovább, de mi lenne, ha holnap meghalna?! A plakáterdő meg kint... Elképzeltem a propagandagépezetet, ahogy ekkora zavar támad az erőben...
Nahát, ezer százalékig biztos vagyok benne, S Gy nevetne a végén.

cimola33 2017.07.08. 01:30:56

@Bredpitt Monika: ez most csak 1 hetes volt, rovidke, de jo. Kosz a megkovetest

Arthamyr 2017.07.08. 01:46:14

@NorthPier: Én sem, hanem olyan emberre, akit zavar ez annyira, hogy hajlandó és mer is vele foglalkozni. :) Na ilyen emberből szerintem kevesebb van, mint hívőből.
A plakáterdő ígyis-úgyis az ország szégyene, értelmes embernek nem magyarázható el, hogy ez miért elfogadható felhasználása az adófizetők pénzének, a hirdetési helyeknek stb., hogy miért elfogadható, hogy az adófizetők pénzéből kampányolnak folyamatosan, primitív módon, hogy fenntartsák a legbutább szavazóik szimpátiáját/eltereljék a figyelmet a mocskosságaikról.

CuriousKiwiologist · http://curiouskiwiologist.blogspot.co.nz/ 2017.07.08. 02:56:18

Tetszik a poszt, semmi tulgondolas. Kiment, jol erezte magat, atelt sok mindent, majd hazament, mert igy latta jonak.

montroyal ( CAN qc) 2017.07.08. 05:07:34

nem gyoznek meg a hazatéros posztok ... nem megyek Mo-ra nem koltozok vissza ... mégha rendszeresek is lesznek ezek a posztok...
pedig nem kellene boldogulnom, munkat keresni ismeros altal . nem is kellene dolgoznom csak ott élnem ... na az mar nem menne ..

Golf2 2017.07.08. 06:02:41

@montroyal ( CAN qc): Mikor indul a következő csónak veletek és merre?

somlobodog 2017.07.08. 06:47:56

@IT Knight: "nem illik bele a blog politikai irányvonalat". ez nem politikai kérdés zsenikem. Felfogod mi a blog neve? Na olvasd el szépen.... Siker? Akkor már érted? Ügyes vagy. Menj, írj egy biciklis posztot a totalcarra biztos nagy sikere lesz.

Bredpitt Monika 2017.07.08. 07:07:43

@gabors: bocs, forditva gondoltam, marmint a szavazasrol,

2017.07.08. 12:13:46

@Benikuty: HR pozícióba lehetetlen bekerülni. Hacsak nem dolgozták ingyen és bérmentve gyakornokként, vagy csókosként minimum 1 évet valahol.
2 HR diplomával én kb kitörölhetem, vissza se hívnak gyakorlat nélkül, hiába szeretném azt csinálni.
[Csak nagyon zárójelesen: Még szerencse, hogy van pár műszaki végzettségem is (amivel kb. dupláját meg lehet keresni)]

Shaktee 2017.07.08. 12:14:18

@Bredpitt Monika: Rendben, marad a snétberger mint avatar, de annak ára van ám! :)

Ha kimentek ma délután a Prájdra, írsz a látottakról egy posztot nekünk, sok képpel, szelfi is gyühet :)

gabors 2017.07.08. 14:09:30

@Bredpitt Monika: "@gabors: bocs, forditva gondoltam, marmint a szavazasrol, " na azert !!!:-)))) (sajnos) amugy egy illiberalis demokraciaban teljesen logikus hogy minden "fuggetlen" hangot szervezetet meg kell szuntetni .. vagyis ha ellehetetlenitik azokat akik nem allami alamizsnabol dolgoznak akkor az allam (illetve az azt lenyulo maffianak hatvanyozottan novekszik az elnyomo ereje) ebbe illik bele az is hogy egyre tobb iskolat jatszanak at az egyhazaknak amit megint csak az allam etet penzzel (es belso hierarchia miatt pl khatholikuseknal) helybol megvan a szervilizmus is SOT a bermi helyi varosi "mozgolodasat" az ertelmisegnek is megoldodottak. Nem hulyek ezek a fijjuk ... es mi jobb ennel mint egy dupla ellenseg nem csak budos zsido ez a Soros de a terrorista rapist migrancsoka is tamogatja ... mint irtam ugyesek ezek a fijjjuk

Montroyallal vagyok meg elni se mennek oda pedig penzem lenne ra

gabors 2017.07.08. 16:24:10

@swing gitan: nagyivben sz@...jak le ezt SOT a tamogatoik szerint ebbol is latszik igazuk van ha a zsido allam is panaszkodik (annal jobb) orbanekat segiti ez nem "beszolas"

Orochimaru 2017.07.09. 06:45:59

@DieNanny CH: Panda nagyon szereti Orbánt. Persze, csak tisztes távolságból... :)))))))))))))))

Tudod, ez olyan, amikor megkérdezik a külföldre szakadtat, hogy akkor miért nem is költözöl haza, ha minden olyan fasza otthon? És elmond egy kisebb litániát, hogy a gyerek, meg a jövőkép, és így tovább...

Bredpitt Monika 2017.07.11. 22:41:44

@doktornoo: hogyne mondtam volna, el, szinte minden posztom erről szólt,

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2017.07.12. 06:45:04

@Zsuzsi65: Bróhaha...Esetleg a coal-blonde nem ismeretes? :D

Legyél te is országfelelős!

Ahol már ott vagyunk: Ausztria, Ausztrália, Belgium, Brazília, Brunei, Ciprus, Chile, Csehország, Dánia, Egyesült Államok, Franciaország, Hollandia, India, Izland, Izrael, Japán, Kambodzsa, Kanada, Kanári-szigetek, Málta, Mexikó, Nagy-Britannia, Németország, Norvégia, Olaszország, Omán, Spanyolország, Srí Lanka, Svájc, Svédország, Szingapúr, Törökország és Új-Zéland.

Jelentkezni (valamint az országfelelősökkel a kapcsolatot felvenni) a hataratkeloKUKAChotmail.com címen lehet.

süti beállítások módosítása