oldaldobozjavitott.jpg

kozelet_hataratkelo_widget.jpg

Utolsó kommentek

Kívül tágasabb!

Nincs megjeleníthető elem

Gazdagisztán

Nincs megjeleníthető elem

2016. július 11. 06:42,  Minek lelkesedjen egy átlag angol? 202 komment

2016. július 11. 06:42 Határátkelő

Minek lelkesedjen egy átlag angol?

Nehéz lenne azt állítani, hogy a mai poszt minden szavával egyetértek, de a blog története során mindig próbáltam törekedni arra, hogy (ameddig a kulturált keretek megmaradnak) mindenféle álláspont megjelenhessen. Jöjjön tehát bbb írása, ami tulajdonképpen reakció Kiskacsa posztjára. Elöljáróban annyit kérnék, hogy a kommentekben továbbra is őrizzük meg a kulturált vitát.

Te is az Egyesült Királyságban élsz? Van véleményed a Brexitről? Hatással van a mindennapjaidra, a jövődre? Írd meg a hataratkeloKUKAChotmail.com címre!

brexit_foto_gettyimages.jpg

„Kezdem azzal, hogy a font utoljára 1985-ben volt ilyen gyenge a fonttal dollárral szemben. Ehhez hozzátartozik, hogy a dollár önmagában baromira megerősödött az utóbbi időben és már a szavazás előtt is elég gyenge volt a font hozzá képest. Jól hangzik, hogy harminc éves mélyponton van, de ez nagyrészt nem a Brexit miatt van.

Az USA-ban hagyták kipukkadni 2008-ban az ingatlanpiaci buborékot (mondjuk nem is volt más választásuk) és elsőként a világon elkezdték a kamatemelési ciklust, többek között ezért erősödött meg a dollár, meg persze az sem mellékes, hogy a pénzügyi szektoron felül is van valós, működő ipar és gazdaság náluk.

Mit adott az átlagembernek az Európai Unió?

A harmadik ponthoz, az atmoszférához annyit tennék hozzá, hogy nem ártana nem csak a magyar bevándorló szempontjából nézni az EU-t, hanem egy átlag angoléból is.

Ő nem akar máshova elmenni élni, szóval a szabad mozgásból semmilyen előnye nem származik. Számára annyi változott az EU-val, hogy a játszótereken már alig hallani angol beszédet, meg arányában négyszer olyan nehéz lakást venni a gyerekeinek, mint húsz éve. Minek lelkesedjen, mi ebben a jó neki?

Az alapvető gond pont ez az EU-val, hogy a nyugaton élő átlagembernek konkrétan semmit nem ad, de az arcába tolja a sok idegent, az elszálló ingatlanárakat és még nekik kell alkalmazkodni, meg fényesre nyalni a bejövők hátsóját.

Kiskacsa azt írja, nem érti miért történt a Leave, én értem és elfogadom.

Ja, a „felvilágosult” London ugyan Remaint szavazott 60-40% arányban, de azt sokan elfelejtik, hogy London harmada külföldön született elsőgenerációs bevándorló, másik harmada meg második-harmadik generációs bevándorló, vagy mixed, gyanítom az angol-angolok ott is főként Leave-t szavaztak.

London se nem felvilágosultabb, se nem jobb fej, mint Anglia többi része, csak ott már megvalósult többek rémálma, miszerint a bevándorlók, ilyen-olyan népcsoportok többségbe kerülnek és ráerőltetik az akaratukat az őslakosokra, mecseteket építenek, a főpolgármester is muszlim stb... Nyilván nem kell utálni a másik embert, de azért ne legyünk álszentek sem, az átlag angolnak mi a jó ebben?

A magyar - magát persze rendkívül nyitottnak és toleránsnak tartó - bevándorló persze hülye idiótázza az angolokat, akik Leave-t szavaztak, de az eszébe sem jut, hogy ugyanaz az angol szó nélkül kedvesen befogadta a hazájába, lehetővé tette neki a jobb életet, elnézi, hogy a bevándorlók kiszorítják mindenhonnan az ő gyerekét, pár év semmittevésért cserébe még állampolgárságot is adtak neki, így még az ilyen fontos kérdésekben is engedik kifejezni a véleményét.

A magyar csak törtet előre habzó szájjal és még többet akar, még ő hülye idiótázza az angolt, ha a demokratikus népszavazás eredménye nem az ő szájíze szerint való.

Üzenem nektek, hogy égők vagytok.

Importálni kell

Az EU amúgy teljesen más alapon bővül, mint anno az USA. Az EU-ban a jelenlegi nagy összeborulás mindössze arról szól, hogy a népesség boom időszakában kialakult jóléti rendszert csak nagyszámú fiatal tudná fenntartani - ami nincs, szóval importálni KELL, amelyik nyugati ország nem teszi, ott több évtizedes recesszióval számolhatnak.

Szóval nagy tévedésben ne legyen senki, az EU nem azért bővül egyre gyorsuló ütemben kelet felé, mert Merkel mindenképp az Ionescu családdal akar vacsizni esténként, hanem mert a folyamatosan beáramló nagyszámú bevándorló nélkül nem lenne nyugdíj, nem lenne elég fogyasztó, aki telefont, autót, házat vesz és az adósságbuborék pillanatok alatt kipukkadna, menne a reset a gazdaságra, meg a felhalmozott vagyonokra.

A keleti EU bővítés a nyugati országok once in a lifetime lehetősége, hogy a relatíve magasan képzett, körülbelül azonos kultúrájú, azonos elveket valló bevándorlókból minél többet elszipkázzon.

A Brexit az első eset a világon, hogy az egyszerű ember kifejezte, hogy eddig lehetett az üzleti érdekek miatt szívatni, de ne tovább.

Az EU előtt most két út áll, vagy előránt valahonnan egy értelmes bevándorlási politikát és elkezd a saját állampolgáraival is foglalkozni, ez esetben akár még Angliát is benntarthatják, vagy engednek a csábításnak és folytatják a nyitott határok politikáját, ez esetben valószínűleg szétesik az EU.”

HÍRMONDÓ

Nem lesz második Brexit-szavazás

Hiába írták alá több mint 4 millióan azt a felhívást, amely újabb népszavazást kezdeményezett volna az Egyesült Királyság Európai Uniós jövőjéről, a brit külügyminisztérium hivatalosan is közölte: szó sem lehet második referendumról, hiszen a népszavazáson 33 millió ember vett részt, márpedig tiszteletben kell tartani a döntésüket, így nem maradt más hátra, mint „felkészülni a kilépés folyamatára”. További részleteket itt olvashatsz.

A németeknek bejön Merkel és az EU

A legfrissebb közvélemény-kutatások szerint Németországban erősödött az Európai Unió és Angela Merkel kancellár támogatottsága. Ez különösen azért érdekes, mert a brit uniós tagságról tartott népszavazás révén Németországban első alkalommal többségbe kerültek azok, akik szerint az uniós tagságnak több előnye van, mint hátránya. A felmérésről további érdekességeket itt találsz.

(Fotó: GettyImages)

A moderálási alapelveket itt találod, amennyiben általad sértőnek tartott kommentet olvasol, kérlek, jelezd emailben a konkrét adatok megjelölésével!

Gyere és csatlakozz hozzánk a Facebook-on!
Ha inkább levelet írnál, elmesélnéd a személyes történeted,
azt a következő címen teheted meg: hataratkeloKUKAChotmail.com

Címkék: Nagy-Britannia Brexit

A bejegyzés trackback címe:

https://hataratkelo.blog.hu/api/trackback/id/tr588879496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Golf2 2016.07.11. 07:08:11

Csak tudnám mit esznek Merkelen a németek.Én vennék neki 1 egész évben lakható,téliesített nyaralót Szíriában 1 oneway tikettel megfűszerezve.

adg 2016.07.11. 07:35:57

"a font utoljára 1985-ben volt ilyen gyenge a fonttal szemben."

Szerintem pont ilyen gyenge volt mindig is, es ezutan sem fog valtozni. A font-font arfolyam mindig egy. :)

sellőlány 2016.07.11. 07:52:21

Brexit= lerágott csont. Az EU nem fog szétesni, legalábbis nem mostanában. Az európai országok hosszútávú gazdasági (és kulturális) érdeke a jelenlegi korban az együttmaradás. Lehet külön utasként folytatni, csak nem érdemes és ezt most már azok az tagországok vezetői is kezdik belátni, akik korábban kiváláspártiak lettek volna.

szaszo71(D) 2016.07.11. 07:59:51

Ez a bevándorlásos rész nekem kicsit zagyva. Mi az, hogy az EU elkezd a saját állampolgáraival foglalkozni? A magyar meg a lengyel is EU-s polgár. Vagy az egyes országoknak kell foglalkozni a saját állampolgáraikkal?
Az, hogy "akár még Angliát is benntarthatják", kicsit angol nagyképűség. A németeknek pl. tele volt a hócipőjük, hogx Anglia mindig "Extrawurstot" akart. Most kiléptek, pá.

tanato 2016.07.11. 08:06:48

Az biztos hogy az átlagember szintjén a káeurópai országok csatlakozásával nem a gazdag államok polgárai hanem a káeurópai polgárok nyertek/Jó példa erre a blogunk,hisz ha nem lenne szabad munka és helyváltoztatás a blog sem lenne/
A cikk írójának véleménye viszont kifejezetten provokatív,hisz ha jól értelmezem egy olyan magyar írhatta aki kihasználva 2004-et kiment Angliába és mára már állampolgárrá válhatott,így őt baj nem érheti még egy nagyon szigorú káeurópai ellenes angol kormány felállása esetén sem.
Ha így van akkor tényleg vissza kell fognom magam mint ahogy HÁ írta az elején a kulturált vitáról,mert olyan mint a rossz kegyetlen tanár aki elfelejtette hogy ő is volt tanuló.vizsgázó.

tanato 2016.07.11. 08:11:54

@sellőlány: Na várjunk még azzal a csonttal.Az majd akkor lesz lerágva ha már nem engedik be a káeurópaiakat Angliába csak szigorú, kevesek által megugorható pontrendszerben és ne adj Isten a kintlévők közül is elkezdik majd kiszórni a nekik nem tetszőket.
SZóval most lehet imádkozni hogy személy szerint ne ő essen bele a szórásba és maradhasson,a mostanában kifelé készülő kááeurópai fiatalakon viszont már az imádkozás sem segít szerintem. így idővonalon túl.

Muscari 2016.07.11. 08:24:01

Volt egy cikk pár napja, Ne nézzen senki rasszistának, csak azért mert... vagy hasonló címmel. Az sokkal részletesebben és érthetőbben körbejárta a témát, valaki belinkelhetné, ha megtalálja. Ez csak egy EU ellenes fröcsögés, az égők vagytok kommentet meg külön köszönöm, bár én sose szidom az angolokat, mint itt élő nehéz nem magamra venni.
Na mentem dolgozni.

adg 2016.07.11. 08:25:03

Bocsanat, egy kicsi off. Ha valakit erdekelne meg a ket nappal ezelotti statisztikas poszt, es mar nem kovetne, melyben a magyarok 70-szeresen tulbecsultek a magyarorszagi muszlimok szamat. Szoval erdekes fordulatot vett a dolog, mert az egyik kommentelo kideritette, hogy a kerdesre adhato valaszok igy neztek ki:
On szerint 100-bol hangy ember miszlim magyarorszagon?
0-10
11-20
21-30
Stb.
Mig a felmerok szerint a helyes valasz 0,1.

500 embert kerdeztek meg. 218 ember az elsot tippelte, igy szavazatuk 5-ot ert, mint a 0-10 tartomany kozepe, vagyis 50szeres tevedes, holott jol valaszoltak.
19 szerint 10-20, 5 szerint 20-30, ennel magasabbat 1-1 ember tippelt, mig 254 nem tudom valaszt adott. Ezt meg sulyozgattak valahogy, es kijott a 70.

Szerintem no comment. Es ezzel akartak bizonyitani a propaganda hatekonyseget. Ha mindenki abszolut jol valaszol, akkor otvenszeres a hiba. Abszolut semmi hiba nem volt a valaszolokkal, aki valaszolt, az majdnem mind eltalalta a helyes tartomanyt.

Es pontosan ahogy mondtam, minel alacsonyabb a muszlim populacio az adott orszagban, annal nagyobb a tevedes. Igy nem a 70-szeres az erdekes, hanem az orbannal nem sujtott, am nagyobb muszlim arannyal rendelkezo orszagok peldakent allitott 3-5-szoros eredmenye, ami mondjuk No eseteben 5% korul valos aranyt a valaszolok igy tippeltek:
0-10: 27%
11-20: 21%
21-30: 13%
31-40: 7%
Stb. 29% nem tudta.

Vagyis ok konkretan a tobbseg marhara nem talaltak el, mig a pellengerre allitott magyarok meg szinte kivetel nelkul igen.

Szerintem a felmeres keszitojenek jarna egy seggberugas, a poszt szerzojenek is, mert nem nezett utana vagy megfelelonek tartotta. Az utankozlok is ugyanez.
Es akik koromszakadasig vedtek az eredmenyt, hogy marpedig de, mert a magyarok ennyire aljas rasszistak es xy politikus stb, ok pedig elgondolkodhatnanak, mielott egy kosza gondolat nelkul beszopnak mindent, amit elejuk tesznek.

Bovebben az eredmenyek: www.ipsos-mori.com/Assets/Docs/Polls/ipsos-mori-perils-of-perception-2014-tables.pdf#page23

Bocs, muszaj volt kiadnom. De mostmar jo. :)

pappito · http://pappito.com 2016.07.11. 09:15:39

"Ő nem akar máshova elmenni élni, szóval a szabad mozgásból semmilyen előnye nem származik."

Erről megkérdezném azt a félmillió britet aki spanyolországban él és azt a kétszázezret aki franciaországban.

"Az alapvető gond pont ez az EU-val, hogy a nyugaton élő átlagembernek konkrétan semmit nem ad, de az arcába tolja a sok idegent, az elszálló ingatlanárakat és még nekik kell alkalmazkodni, meg fényesre nyalni a bejövők hátsóját."

farage úr személyesen? Pont a britek majdnem minden befizetett fillérjüket visszakapják az EU-tól, infrastrukturális és szociális beruházásokba fektetve ezt.

"Nyilván nem kell utálni a másik embert, de azért ne legyünk álszentek sem, az átlag angolnak mi a jó ebben?"

Az átlagangolnak megszokott, hogy mindenféle népekkel kell együtt élnie és ez nem az eu következménye, hanem a korábbi gyarmatosító politikának, a pakisztániak, nyugatindiaiak, indiaiak, pacific islanderek évtizedek, generációk óta részei az életüknek, álszent hazugság, hogy a bevándorlókkal van a baj.

"ugyanaz az angol szó nélkül kedvesen befogadta a hazájába, lehetővé tette neki a jobb életet, elnézi, hogy a bevándorlók kiszorítják mindenhonnan az ő gyerekét, pár év semmittevésért cserébe"

Ja, a keleteurópai bevándorló aki a vízvezetéket szereli meg a buszt vezeti (mosogat!) az dolgozik meg adózik, nem semmit tesz, de gondolom ezt majd elmagyarázzák neked az ott élők. (és most a benefiten élő white trashról ne is beszéljünk)

"A keleti EU bővítés a nyugati országok once in a lifetime lehetősége, hogy a relatíve magasan képzett, körülbelül azonos kultúrájú, azonos elveket valló bevándorlókból minél többet elszipkázzon."

Na most az azonos kultúrájú egy bődületes faszság, az átlagangol szerint a keleteurópaiak ilyen elmaradott barbárok fura akcentussal, de azért el akarjuk őket szipkázni? Mivan?

"hanem mert a folyamatosan beáramló nagyszámú bevándorló nélkül nem lenne nyugdíj, nem lenne elég fogyasztó, aki telefont, autót, házat vesz és az adósságbuborék pillanatok alatt kipukkadna, "
Na most ha a bevándorló nagyszámú az fogyasztó, akkor azoknak pénzük is van (dolgoznak) ha meg dolgoznak, akkor nem benefiten élősködnek.

mi történt a bloggal vajon eddig ilyen egybites rant nem nagyon volt jellemző...

Csodabogár 2016.07.11. 09:53:36

A poszt egyetlen pozitivuma, hogy rövid. Az írója elég egyoldaluan, nem akarom azt irni, hogy elvakultan, szemléli a dolgokat. Nem érdemes vitatkozni vele. Fidesz hívőkel se szoktam ugyanazon okból.

Irbisz 2016.07.11. 09:56:22

@tanato:
Akar provokativ a poszt, akar nem, ha stilusan atlep az ember es csak a tartalmat nezi, egy atlag Mr. Smith mezei angol pogar allaspontjat teljesen jol mondja el, es onnan nezve igaza is van.
A munkaerö bearamlasa a nemeteknel is kell es szükseges, nem kerdes hogy emiatt, es nem hu de nagy emberbaratsagbol engedtek be a sok analfabeta migranst, de hogy erre miert kepzetlen, raadasul nagyszamban nyugat,-es feheremberellenes muszlim fanatikusoktol varjak a megoldast, akik raadasul integralodni sem akarnak, az nekem is rejtely.
Hisz meg a törökök is, akik eleve kvazi szekularizaltan kerültek ide vendegmunkaskent, es messze nem olyan rosszak mint az angoloknal, franciaknal fölös szamban levö arabok (itt is ezek okozzak a problemakat), ök se integralodtak, egy reszük epiti is a maguk a parhuzamos tarsadalmat.

Bal 2016.07.11. 10:06:58

Nagyon leegyszerűsített analízis egy olyan témában, amiről tucatnyi színvonalas és profi cikk volt mostanában.

Így csak arra az ordító ellentmondásra hívnám fel a figyelmet, miszerint egy részről "megérti" őket mert nem adott nekik semmit az EU csak a bevándorlást, másrészről meg az EU egy kivételes lehetőség, hogy "megszerezzék" a fiatalokat akik KELLenek. Most akkor döntsd már el: hülyék voltak a britek, hogy alávágtak a saját hosszú távú érdekeiknek, vagy megszabadultak egy előnytelen kapcsolatból? Vagy nálad is úgy van ez, mint a "mit adtak nekünk a rómaiak" jelenetben?

A britek persze nem is ezért hülyék. Hanem mert a bevándorlás ellen kiszavazók se fognak elérni semmit: a legvalószínűbb hogy majd maradnak a bevándorlók, plusz még bele se tudnak majd szólni az EU bevándorláspolitikájába. Azaz még annyi kontrolljuk se lesz, mint most: aki a bevándorlás ellen szavazott, saját magát lőtte tökön. Az ilyet jogosan hívják hülyének.

Herr Géza 2016.07.11. 10:15:48

@Csodabogár: "A poszt egyetlen pozitivuma, hogy rövid."
:))))) Ez tökéletes értékelés.
Imádom azokat, akik ilyen-olyan-amolyan okokból elköltöztek egy adott országba, az befogadta őket, lehetőséget adott sokmindenre, de az illető lehetőleg már másnaptól teli szájjal kiabál kígyót-békát az összes többi bevándorlóra, mi több, a nála elvileg sokkal jogosabban ott élő (volt gyarmatok polgárai ugye....) egyéb, nem európai bevándorlókat nem csekély rasszizmussal még mérhetetlen módon le is nézi.
A poszter orbitális logikai bukfenceit nem is kívánom kommentelni, ezt már többen is megtették. Csak annyit üzennék neki, hogy sem az ott eltött idő, sem a brit útlevél nem csinál senkiből brit lordot. Nagyon nem.

gutesz 2016.07.11. 10:28:31

En egyetértek ezzel a cikkel, ugy hogy közben Londonban elek, de azt is hozza tennem hogy az angolok is elkényelmesedtek azt a munkát amit mi csinálunk azt biztos h ők nem csinálnák már meg. Lehet régen meg más volt de ha ez a sok bevándorló mind lelép a gazdaság is megérzi, jobban mint a szavazást és a muszlim meg mindig ott fogja tolni a babakocsit a játszótéren mert tapasztalataim szerint egy muszlimot se láttam meg se mosogatni se felszolgálni azokban az éttermekben ahol jártam, persze Ez lehet nem így van mivel csak az en nézőpontom, sőt azt se tudom milyen vidéken. De hallottam példákat hogy a puccos angol bemegy a Costa-ba és megkérdezi a rendes adófizető Baristat, hogy melyik országba megy tovább a BREXIT után, és a baristanak hallgatni kell, pedig ha ezek az emberek elmennek a vendégnek meg kell tanulnia kávét főzni saját magának...ha nem is örökre. Ember legyen aki itt rendez tesz majd.

LyukasBogrács 2016.07.11. 10:29:00

"Üzenem nektek, hogy égők vagytok."

Jó tudni.

Hari Seldon 2 2016.07.11. 10:51:09

@tanato:
Szerintem jól látod: Magyarországon jobbik szavazó, az UK-.ban már állampolgár. Na majd én reagálok helyetted is... :-)

Golf2 2016.07.11. 10:52:23

Off.az angolok többsége nem fújja ki az orrát, mert undorítónak találja, ezért a gyereknek nem törlik meg az oviban sem. Mást sem törölhetnek meg az óvónők, mert az szexuális zaklatásnak számit, legalábbis nem javasolt. Nem használhatunk emiatt popsikenőcsöt sem, csak ha a szülő aláír egy papírt, hogy ezt engedélyezi.On.

sellőlány 2016.07.11. 10:55:17

@tanato: A poszt nem mond semmi újat, a hangulatkeltés a lerágott csont... Ahogy az is biztosra vehető, hogy az, amit írsz, nem fog vagy nem ilyen módon fog bekövetkezni. Bajban is lennének a britek, ha elzárnák a piacukat az EU-s munkaerő elől. Bár visszakaphatnának több millió EU-ban élő britet, azok nagyrészt nyugdíjasok vagy nem kompatibilisek a hiányszakmákkal.

Hari Seldon 2 2016.07.11. 10:57:00

Ebben a posztban van néhány ellentmondás. Illetve csak az van.
Kezdjük:

„A harmadik ponthoz, az atmoszférához annyit tennék hozzá, hogy nem ártana nem csak a magyar bevándorló szempontjából nézni az EU-t, hanem egy átlag angoléból is.
Ő nem akar máshova elmenni élni, szóval a szabad mozgásból semmilyen előnye nem származik.”

Hogyne akarna? Persze, azokkal áll kapcsolatban, akiknek a szociális helyzetük nem engedi meg, de azért vannak ott jobb módúak is. És ők akarnak. Illetve nyugdíjas korukra elköltöznek Spanyolországba. Tehát ez az állítás mondjuk úgy, hogy pontosításra szorul.

„London se nem felvilágosultabb, se nem jobb fej, mint Anglia többi része, csak ott már megvalósult többek rémálma, miszerint a bevándorlók, ilyen-olyan népcsoportok többségbe kerülnek és ráerőltetik az akaratukat az őslakosokra, mecseteket építenek, a főpolgármester is muszlim stb...”

És akkor most ezzel előbbre lesznek? A nemzetközösségből most még könnyebben jönnek a „pakik”. Már ha ez probléma. Merthogy „takarító mindig kell” (sarkosan fogalmazva)

Határátkelő 2016.07.11. 10:57:33

@pappito: Szerintem meg kell próbálni minél változatosabb spektrumot lefedni. Van ilyen vélemény is, miért ne lehetne róla beszélgetni? Például a te kommented szerintem elég jól összefoglalta az ellenérveket. :)

Hari Seldon 2 2016.07.11. 10:57:43

„elnézi, hogy a bevándorlók kiszorítják mindenhonnan az ő gyerekét, pár év semmittevésért cserébe még állampolgárságot is adtak neki”

Semmittevésért nem hiszem hogy megkaphatná az állampolgárságot. Nyilván kell valahogy igazolni, hogy életvitelszerűen az UK-ban van. Ott dolgozik ott fizet adót.

„A magyar csak törtet előre habzó szájjal és még többet akar, még ő hülye idiótázza az angolt”

Most, mi van? Szerintem nem fogta fel amit írt a posztoló az előző mondatába. Ott az van, hogy semmittevés. itt meg törtet előre… Jó lenne, ha kicsit először fejbe rendet rakna a és eldöntené, hogy melyik az igaz. De ha ez nem megy, legalább ne egymás után írja el ezt a két mondatot.

Hari Seldon 2 2016.07.11. 10:59:16

„A keleti EU bővítés a nyugati országok once in a lifetime lehetősége, hogy a relatíve magasan képzett, körülbelül azonos kultúrájú, azonos elveket valló bevándorlókból minél többet elszipkázzon.”

Most ne haragudj, de feltaláltad a hideg vizet. Így van. És? Erre mist csinálnak a „hülye angolok”? Az új nagyszámú fiatalt nem akarják. – De nyilván kell majd a gazdaságuknak. Most majd importálhatnak Pakisztánból.

„A Brexit az első eset a világon, hogy az egyszerű ember kifejezte, hogy eddig lehetett az üzleti érdekek miatt szívatni, de ne tovább.”

Ekkora komcsi szöveg. Ezt most ki kellett írnom, mert mindig felhúzom magam akkor, ha az „üzleti életet” ellentétbe állítják a „nép érdekével”. A rohadt életbe. Az üzleti érdekek az, hogy a „egyszerű embernek” jobb legyen. MERT akkor lesz gazdasági pörgés, akkor növekszik a gazdaság, és az jó az üzleti érdeknek.

Persze az „egyszerű emberek” nem járnak olyan jól, mint az „üzleti érdekek”, de azért rosszabbul sem. Nyilván az üzletnek az a jobb, ha az emberek GAZDAGODNAK, mert akkor tud ő is jobban keresni. A világgazdaság nem zéró összegű játszma.

„Az EU előtt most két út áll, vagy előránt valahonnan egy értelmes bevándorlási politikát és elkezd a saját állampolgáraival is foglalkozni”

Most mi van megint? Mégiscsak kell a bevándorlás? Folyamatosan önellentmondásba keveredik.

És mi az „értelmes”. Azt majd ki dönti el? A "nép"?
Hát az szavaz, a lábával.

tanato 2016.07.11. 11:07:38

@sellőlány: Na erre azért aludjunk még néhány hetet,hónapot?,évet?
Mindenesetre a Brexit szavazók elvárják azoktól akikre szavaztak hogy teljesítsék a kívánságaikat elsősorban a káeurópai bevándorlók ellen.

tanato 2016.07.11. 11:13:34

@Irbisz: Hát per pillanat az angolok éppen hogy nem az analfabéta muszlimok ellen szavaztak hanem ellenünk.

pappito · http://pappito.com 2016.07.11. 11:14:40

@Határátkelő: nem azzal van bajom, hogy az enyémtől eltérő nézőpont van jelen*, hanem az, hogy egy ilyen egybites ostobasághalmaz. én nem foglaltam össze semmiféle ellenérvet, csak rámutattam, hogy hol irkált hülyeséget v. önellemntmondást a szerző

*: az én véleményem brekszitről tökéletesen indifferens amúgy

Taxomükke (UK) 2016.07.11. 11:16:34

Én csak annyit tennék hozzá, hogy az a kevés brit állampolgárságú magyar, akit ismerek, egytől egyig a kilépésre szavazott.
Azok a brit útlevéllel rendelkező ürgék is, akiknek magyar feleségük van.
Hangsúlyozom, nagyon kevés emberről beszélek, nyilván nem lehet ennyiből általánosítani.
Ugyanakkor az nagyon jellemző az angolokra, hogy szabadulnának a bevándorlóktól, mert "benefiten élősködő, a UK-t kihasználó" emberek, de persze akivel éppen csevegnek, az kivétel, hiszen az "keményen dolgozik".

fhdgy 2016.07.11. 11:20:55

Én, a posztoló logikája szerint, nagyon tudnám szeretni ezeket jött-menteket. Ne tolják oda a képüket, mert utálom még látni is őket, de teremtsék elő a nyugdíjamat meg minden egyéb szociális jólétemet. Ha az arabokat vesszük csak, nem kérnék tőlük többet, csak fejenként egy centet.

Szóval, hogy is van ez? Nem kellenek, de dolgozzanak helyettem?

Fel kellene fogni, hogy nincs már brit gyarmatbirodalom.

A valóságban nincs,de az agyakban még igen?

sellőlány 2016.07.11. 11:25:53

@tanato: Öngól lenne. Csak egy közeli példa. Az egyik Brexit-párti családi rokon (brit) az e-bayen árusít nagy tételben holmikat, amiket Ázsiából szerez be, emellett vásárokon standol mindenféle holmival. Az alkalmazottai nagyrészt lengyelek. A futárcégek alkalmazottai lengyelek, románok, magyarok. A logisztikai centerek alkalmazottai úgyszintén. Sofőrök nagy része dettó. A rokon most a pénzéért negyedével kevesebb árut tud rendelni ugyanazért a pénzért, mint egy hónapja. Persze még mindig habzó szájjal kiáll a Brexit mellett, de ha így mennek a dolgok, hamarosan nem lesz arra pénz, hogy kétévente lecserélte a luxus Land Rovert és a gyerekeit magániskolába járassa. Már pedig a látszat neki mindennél fontosabb...
Másik példa. Közeli barát (magyar) megpályázott a legnagyobb brit banknál egy speciális marketinges állást. 3 hónapig castingolták a jelölteket, nagyrészt briteket. Végül a magyar pályázó nyerte még. Miért? Neki volt a legtöbb tapasztalata a területen. És még lehetne folytatni...

Virago_1000 2016.07.11. 11:32:05

Az eddigi leginkabb tenyszeru iras a temaban itt a hataratkelon(!!!)
Itt jegyzem meg, hogy azokat a kommentelokon (nem nevezem meg, de tudom ki), akik azt irtak, hogy magyarorszagot kivagjak (ki akarjak vagni) az eubol, nem tudom mi segitene, talan az elmegyogyasz sem, annyira nincsenek tisztaban a korulottuk zajlo folyamatokkal, de ennek ellenere itt okoskodnak. Uzenem nekik, kar volt egetni magukat a vilag legnagyobb hulyesegevel.

tanato 2016.07.11. 11:33:36

@sellőlány: Ez mind igaz,de az idegenellenes gyűlölet sokszor felülírta már a józan paraszti észt és a gazdasági érdekeket a történelem folyamán.

Virago_1000 2016.07.11. 11:34:58

@Golf2: "vennék neki 1 egész évben lakható,téliesített nyaralót Szíriában 1 oneway tikettel megfűszerezve."
- megerdemelne. Csak ennek mindnek meg kellett tortennie hiszen az eu a beleegyezesunk tudtunk nelkul alairt szerzodeseket szaud arabiaval a migransok betelepiteserol.

FeketeMacska73 · http://olcsomobilhivas.hu?ajanlom=1ha 2016.07.11. 11:35:48

az olcso kavet ettermet szolgaltatasokat se elvezi. Nyugdijat se kap ami bevandorlo adobol van fedezve. Szet leszel oltva rendesen. Azt nem.emlited h az oreget szavaztak a leavre az angol fiatalok nem. Videki angol gyari munkas szulok gyermekenek lenni legyel barmennyire is angol szivas mindenhol a vilagon.

pappito · http://pappito.com 2016.07.11. 11:41:39

@Virago_1000: olyan a poszt, mintha te írtad volna, te szoktál itt ilyen faszságokat összehordani. onnan. hehe.

Herr Géza 2016.07.11. 11:42:13

@Virago_1000: Főokos, most éppen a szezont kevered a fazonnal, vagy a fazont a szezonnal??? Ki akarná kivágni a magyarokat az EU-ból??? Max. a britekről lehetett szó, akik majd akkor "akarják kivágni" a magyarokat a UK-ből, amikor ők már nem tagjai az EU-nak....
Először gondolkodj hosszasan, aztán kezdj el írni.... Bár ez utóbbit ne erőltesd! :)))))))))

Virago_1000 2016.07.11. 11:43:44

@tanato: "Az biztos hogy az átlagember szintjén a káeurópai országok csatlakozásával nem a gazdag államok polgárai hanem a káeurópai polgárok nyertek"
- ok is nyertek csak nem tunik fel nekik a fene joletben. Mint ahogy nyernek a volt gyarmatok kizsakmanyolasabol is.
Multkor vettem 3 par zoknit a primarkban £1.80-ert. Hogy lehetseges valamit ennyiert eloallitani? Csakis bangladesi gyerekmunkasok altal. Errol az atlag nem akar tudni. Az olcso elelmiszer eredeterol sem.

Herr Géza 2016.07.11. 11:45:17

@Virago_1000: Miközben, vagy miután chemtrailezte a népet???? Amihez persze az "anyagot" hitelkártyával fizették, mert annak jobb a kamatja..... :)))))))))))

tanato 2016.07.11. 11:45:30

@Virago_1000: Ilyen is van az biztos,de attól még igaz hogy közvetlen látható módon a több milla kint dolgozó káeurópai nyert az ügyön.

Virago_1000 2016.07.11. 11:46:55

@tanato: Az majd akkor lesz lerágva ha már nem engedik be a káeurópaiakat Angliába csak szigorú, kevesek által megugorható pontrendszerben és ne adj Isten a kintlévők közül is elkezdik majd kiszórni a nekik nem tetszőke"

Sohasem lesz ilyen. Akkor mi is kipateroljuk am a tescot, vodafonet stb
Nem lehet am kimazsolazni csak az elonyoket. Norvegiaba, svajba is mehetsz dolgozni utlevel nelkul.

sellőlány 2016.07.11. 11:46:56

@tanato: Az általános jólét és a társadalmi rétegződés adta kényelem szerintem nagyobb ütőkártya, mint a nacionalista nézetek. Tehát hiszem, hogy idővel mindenféle elvet felül fog írni a jól bevált "give&get" szemlélet.

Herr Géza 2016.07.11. 11:48:02

@Virago_1000: Ó jaj. A "világhírű multinál fontos beosztásban dolgozó" magyar migráncs a Primarkban vesz zoknit 1,80 ért, hármat???? Behalok rögtön...... :))))

Virago_1000 2016.07.11. 11:53:13

@tanato: "nem érheti még egy nagyon szigorú káeurópai ellenes angol kormány felállása esetén sem"
- ilyen kormany nincs nem is lesz. A kormany abban kulonbozik a neptol, hogy tud kommunikalni (es kap utasitasokat) a szervezett maganhatalommal (hatterhatalom) amelynek erdeke a bevandorlas.

Herr Géza 2016.07.11. 11:56:21

@Virago_1000: Legalább nyugtass meg, hogy az a zokni fehér frottír kivitel, három csíkkal és "abidas" felirattal........:)))))))))

Virago_1000 2016.07.11. 11:56:33

@Herr Géza: a vilaghiru multinal dolgozo nem szuksegszeruen razza a rongyot. Nyilvan ez neked magas, erthetetlen, torleszd csak tovabb a hitelt a garzonlakasodra nyugdijas korodig, aztan aďd el hogy legyen mibol finanszirozni az ellatasodat a oregotthonban.

Herr Géza 2016.07.11. 12:06:25

@Virago_1000: Igazad lehet. Áruljuk is a "garzont", mert a családnak zokni kell..... ;)))))))

Herr Géza 2016.07.11. 12:08:59

@Virago_1000: Aha, értem már: a háttérhatalom azért chemtrailerezi a népet, meg mérgezi a vizet, hogy beférjenek a bevándorlók. Logikus. :)

Virago_1000 2016.07.11. 12:15:34

@pappito: a posztiro azt irja le, hogy mot erez az atlag angol. Nem azt, hogy mik a tenyek.
Akinek nem egyezik a velemenye a tieddel az nem biztos, hogy egybites.

wuaaa 2016.07.11. 12:16:37

Well... eddig azt hittem, hogy a brexit-szavazás előtti és utáni nap kommentjeinek színvonalától nincs lejjebb, de látom van.

Virago_1000 2016.07.11. 12:18:26

@Irbisz: "es nem hu de nagy emberbaratsagbol engedtek be a sok analfabeta migranst,"
- nem bizony, hanem embergyuloletbol.
Amennyiben ember=nemet polgar.

Herr Géza 2016.07.11. 12:27:50

@Virago_1000: Mélyedjél csak el egy kicsit az "embergyűlölet" szókapcsolat értelmezésében! Szóval szerinted ebben az esetben az ember=német polgár, tehát a németek a németgyűlöletük miatt engedik be a sok analfabéta migránst.
Brilliáns elmélet, gratulálok...:))))

Herr Géza 2016.07.11. 12:28:47

@wuaaa: A sötét gödör alja még messze van.... :)))))

pappito · http://pappito.com 2016.07.11. 12:32:08

@Virago_1000: frászt, öcsi, a posztoló azt ír amit akar, de ennek semmi köze ahhoz, hogy mit gondol az átlag brit. az, hogy a te szinteden ír az nem jelenti, hogy nem hülyeségeket. sőt.

Herr Géza 2016.07.11. 12:32:43

@Virago_1000: Ha jól rémlik, te írtad nemrég azt, hogy az itt kommentelők 95%-ánál többet keresel... Kontra 1,80/3 pár-as zokni a Primarkból. Mert te nem rázod a rongyot. :)))))))))

Csodabogár 2016.07.11. 12:39:12

@fhdgy: Nemigen foglalkoztam soha az angolokkal, de távoli emlékeim szerint, a gyarmatok megszűnésekor az ott élők ha Angliába mentek megkapták az állampolgárságot. Ez persze már régen volt, de szerintem ők ma is elég külföldiül néznek ki. Aztán, hogy ezek dolgoznak-e vagy sem azt végkép nem tudom.
Szintén távoli emlékeim szerint a gazdag arabok mentek oda. Valamikor a 70-es években az a hír járta, hogy az arabok egész utcákat vásárolnak fel Londonban. Diana féle Dodi apja is akkor vette meg többek közt a Harrodsot. Persze a gazdag arabok viszik magukkal az egész udvartartásukat, személyzetet. Nem tudom ezek hogy kaptak letelepedési engedélyt. Szóval nem csak a keleteuropai bevándorlók nyomják az angol lelkeket, szerintem.

Csodabogár 2016.07.11. 12:44:21

@Herr Géza: Lázár nyilatkozta, hogy ő a szive szerint kilépésre szavazna ha lenne ilyen szavazás. Tehát kormányunk tagja szeretnék titokban.

Csodabogár 2016.07.11. 12:47:41

@sellőlány: A történelem tanulsága szerint a nacionalisták populista dumával, mindig jólétet igérnek, a nép meg bedől nekik, sajnos. Pontosan ez történt most Angliában is, de Hitler, Sztálin és társai se csinálták ezt másként.

fhdgy 2016.07.11. 12:49:31

@Csodabogár: hogy kik nyomják az angol lelkeket és mennyire, én sem tudom igazán, de nem véletlenül példálóztam én sem az arabokkal.

Én azok közé tartozom, akiknek semmi közvetlen kapcsolata sincs az angolokkal.

Ami viszont lejön a sok véleményből: ők egy dolgot szeretnének: a semmiért mindent.

P.Elliot 2016.07.11. 12:49:32

En azert kicsit megertem az angolokat is. Itt Amerikaban nem olyan eles a helyzet mert mindig is bevandorlo allam volt es minden itt szuletett allampolgar tudja hogy ok is jottek valahonnan, valamelyik ose, az allampolgarsag utan mindenki amerikai es kesz, nincs utalkozas, meg az illegalis mexicoik irant sem, / nem kell a medianak felulni/, a bunozo reteggel ellensegesek csak meg felnek a muszlimoktol.
Amit itt olvastam hogy azert kell sok uj fiatal mert azoknak kell kitermelni a nyugdijat az idosebbnek, had mondjak valamit. Regen szinte minden nyuddijasnak volt valamije. Azonkivul hogy volt a nyugdij meg jott hozza mindenfele juttatas a munkaado utan azonkivul nem volt gond hazat venni, valamilyen volt szinte mindenkinek, meg az egyszeru emberkeknek is reszvenyei itt-ott vagy valamilyen befektetese, panaszt szinte sehol nem lehetett hallani aki dolgozott egesz eleteben. A kulcspont az volt hogy a munkaltatok nem kihasznaltak az embereket hanem rendesen megfizettek, ugyeltek ra hogy meg legyenek elegedve, a mai munkaltato azt nezi hogy az utolso fillerig kihasznalja a munkast hogy neki tobb maradjon, semmi penz nem eleg, meg tobbet akar. A regi jozan beosztasnak es eletnek szinte mar nyoma sincs sehol. Regen itt mindenfele alja munkat elvegeztek az amerikaiak is, nem feltetlenul a kulfoldi csinalta, a kulcspont az volt hogy fizessek jol meg es megfizettek, nem hoztak hozza kulfoldit akinek sokkal kevesebbet kellett fizetni.
Persze maga az a teny hogy ontik a tevebol es a reklamokbol vilagszerte hogy ezt vasarolj, arra kotsd a penzedet, ha nincs akar vegyel fel kolcsont mert egyszer elunk felboritotta a regi egyszerubb eletet....A regi meggondolt esszeru koltekezesbol semmi sem maradt. Valahogy mar nem is tanitjak otthon a gyerekeknek meg a szulok sem...egy resze ezt nem is tudja mar o sem.
Szoval a rendes "regomodi" fizetesekkel, juttatasokkal, takarekossagokkal es elorelatasokkal ma sem lenne megterhelo a nyugdijas aki maga is felkeszul az oregkorara/ regen utazgattak, szorakozgattak foleg, telt ra a nyugdijbol/.
Arrol nem is beszelve hogy regen volt egy csaladban 4-5 gyerek, volt aki nyugdijat termeljen. Ma nem mernek szulni egynel, kettonel tobbet mert az apa fizetese mar nem eleg a megelhetesre, a munkaltato nem fizeti meg rendesen mint regen tehat a gyerek az nagy kiadas az ovoda, bolcsode miatt.

Virago_1000 2016.07.11. 13:10:14

@Herr Géza: "németek a németgyűlöletük miatt engedik be a sok analfabéta migránst.
Brilliáns elmélet, gratulálok...:))))"

- neked a nemet kormany = nemet allampolgarok akarata? A nemetek engedtek be? Vagy a kormany?
Brillians elmelet, gratulalok....:))))

A (nem mosott agyu) nemetek igazsagerzete meg helyen van. Gyulnak is a migranstanyak.

Herr Géza 2016.07.11. 13:10:34

@Csodabogár: Egy túrót szeretnék. Oda a pénzeső.... Csak a migránsügyi népszavazást akarják "megtuningolni"..... Ezért a "magánvélemény". :D Pláne aranyos, amikor egy hivatalos sajtótalálkozón a kormányszóvivő (!) fejti ki a "magánvéleményét"...

Herr Géza 2016.07.11. 13:12:05

@Virago_1000: Nem is csodálkozok, hogy nem érted mi volt a faszság a te "nyelvtanodban"....

Virago_1000 2016.07.11. 13:17:52

@Csodabogár: sztalin nem volt nacinalista. Hiszen irtotta a sajat nepet. Nem jutott nekik fegyver megis haboruba kuldte oket. A kommunizmus az internacionalizmust hirdette.
Nem emlekszel? Hiszen meg enekelted is az internacionalet. Vagy ez mar demencia?

Sztalin gyulolte az oroszokat. Merkel (exkommunista) gyuloli a nemeteket.
Korunk liberalis kapitalista vilagrendje a marxizmusban gyokerezik es
teljesen azononos torol fakad a kommunizmussal. Nem csoda hisz ugyanazon erdekkorok hoztak letre. Rengeteg a kozos vonas.

Irbisz 2016.07.11. 13:19:50

@Virago_1000:

Jo lehet ilyen hatartalan naivitasban elni, nem veletlenül mondjak h. boldogok a lelki szegenyek :D

Elarulom hogy ez kb. csak annyira volt a nemet polgarok akarata es döntese, mint amikor viktator es szük klikkje is a nepre hivatkozva lep meg kartekony, es a nemzet erdekevel ellentetes lepeseket. Itt is a gazdasagi elit igenyeire valo tekintettel hozta meg Merkel es köre a döntest (teny hogy kell a(z olcso) munkaerö a nemet gazdasagnak), csak azota rajöttek hogy szar van a palacsintaban, ezek nem a 60-70-80-as evek szorgos, dolgozni vagyo, elegge szekularizalt török vendegmunkasai, hanem igen nagy %-ban dolgozni nem akaro, az europai es liberalis ertekeket semmibe vevö lusta es vallaskarosult fanatikus arab muszlimok.
Az együgyü es könnyen megvezethetö embereknek meg beadtak ezt a maszlagot amit te is szepen elhittel :), persze egyre többeknek nyilt mar ki a szeme, a koalicios partok jokorat buktak a tavaszi tartomanyi valasztasokon. De attol te meg elhiheted meg mindig ezt a zöldseget, elvegre vallas,- es gondolatszabadsag van, bar a tenyeken a lapulo kritikai gondolkodas nem valna karodra, uis. nem tul okos dolog csak mantrazni a mediakban hallott, pont az ilyen mindent elhivö celcsoportnak szant magyarazatokat …

Ja, ha elzarkozol a szamodra kellemetlen valosag elöl, akkor tovabbra is lebeghetsz a rozsaszin es valosaggal köszönöviszonyban nem levö ideaid vilagaban, csak sajna a valosag mas mint a fejedben levö idealista eszmek.

fhdgy 2016.07.11. 13:19:56

@Herr Géza: Géza! Miért etetsz olyan trollt, amelyik a bokádig sem ér fel???

Mrs. Clayton 2016.07.11. 13:22:37

@Csodabogár: az en szemelyes velemenyem a kulonbozo netes hozzaszolasok alapjan az hogy vannak akiket a muszlimok, masokat a k- europaik, megint masokat az eu nen demokratikus mukodese, aztan voltak akiket meg a korrupt politijusok kesztettek arra hogy a kilepesre szavazzon.
Egyebkent jellemzo az itteniekre hogy protestkent ellene szavaz barminek. Nekem meggyozidesem hogy most is ez tortent. Alapbol az emberek nem utaljak se a kelet-europait, se a muszlimot, az eu mukodeserol fogalmuk sincs es nem is erdekli oket.
Szerintem ez ma altalanos jelenseg a vilagban hogy ilyen abszurdumokra szavaznak mint Farage vagy Le Pen meg az amerikai Trump esetleg Vona mondvan ha a rendes politikusok nem csinaljak amit kerunk, akkor majd ezek a nagyon hangos, minden addig tabu gondolatot kimondo politikus majd mindent megold

arncht 2016.07.11. 13:23:27

A muszlimok es a sok angol bevandorlo nem az eubol jon... tehat ezutan is jonni fognak.

Az angolok fejeben egy olyan anglia el, amelyik a gyarmatokra tamaszkodva valt nagyja, nelkuluk nehez lesz.

pinkunicorn (UK) 2016.07.11. 13:23:44

Ugy hangzik, mintha OP egy Leave voter-tobbsegu teruleten elne, ahol muszaj visszhangozni az ott elok gondolatait, mielott rajonnek, hogy o is egy bevandorlo. Vagy rosszabb esetben, mintha OP tobbnek (vagy Britnek) erezne magat attol, hogy Michael Gove magyar verziojanak adja elo magat :)

Sanyi9 2016.07.11. 13:29:02

Szerintem a szerzonek igaza van. Meg kell allni, elemezni kell a helyzetet es a konkluziok szerint cselekedni. Ha az unio Nagy-Britannianak abszolut semmi jot nem hozott es sok fontos dolgon rontott (tanugy, egeszsegugy, gazdasag, lakashelyzet, stb), akkor valami tenni kell.

Virago_1000 2016.07.11. 13:42:58

@Irbisz: szerintem rossz illetonek cimezted a mondanivalodat. Mert en veled ertek egyet.

sellőlány 2016.07.11. 13:51:39

@Csodabogár: Azóta teljesen átalakult a nyugati országok társadalma, a középosztály kiszélesedett és rétegeket öltött, a populáció ellustult. Gyakorlatilag önmagától életképtelen képességeiről beszélünk, akiknek szükségük van az összes kényelmi és komfortszolgáltatásra, hogy létezni tudjanak, szabadon utazhassanak és költhessék a pénzüket számukra olcsó üdülőhelyeken. Emellett elharapódzott a túlzott fogyasztás (elhízás), a pazarlás. Tehát össze sem hasonlítható Sztálin nincstelen országával, sem a háborús Angliával, ahol nem volt vesztenivalójuk az ilyen populista húzásokkal a vezetőknek. Pont ezért, ezekben az országokban lehetetlen ezt a folyamatot visszacsinálni az EU idők előttire, egyszerűbb lesz lvisszakozni az elvi iranyelvektől és puhítani azokon. Persze csak, ha lesz hozzá annyi eszük. És mivel a brit parlament nagyobb hányada EU párti, szerintem nem is lehet más irányba menni, mint a megegyezés.

Főgebra 2016.07.11. 13:51:43

Mint a régi szép időkben!
Megjött Birca, berúgta az ivó ajtaját és háromszor a plafonba lőtt.
A publikum pedig, ahelyett, hogy legyintene egyet, hogy jól van, egyel többen vagyunk neki is megjár a véleményszabadság, helyette jó úttörő módjára mindenképpen át akarja vezetni az ápoltat a zebrán, ha akarja az ápolt, ha nem! :-)

puhacica 2016.07.11. 13:52:00

@Golf2: ebbol ennyi epp eleg volt, talan meg sok is kicsit

Bal 2016.07.11. 14:01:17

@Sanyi9: ugye tudod, hogy ez úgy szokott lenni, hogy ami jó belőle, azt észre se veszik. A leave szavazó semmit sem ért belőle, hogy mitől is gurul a brit szekér. Pedig pont az idősebb generációnak emlékezni kéne arra, milyen volt ez a hely a hetvenes években. Európa szegény embere volt, lepukkant gazdasággal a kontinens peremén. Kívánnám nekik, hogy kapják vissza, csak az a baj, hogy ez a típus azért is mást hibáztatna.

tsabus UAE 2016.07.11. 14:37:02

"...pár év semmittevésért cserébe még állampolgárságot is adtak neki..." - Na, én eddig olvastam. Ez a mai poszt eléggé kritikán alulira sikeredett...

Herr Géza 2016.07.11. 14:42:34

@Főgebra: Én nem szimplán a zebrán akarom átvezetni, hanem vissza a rácsok mögé, ahonnan kiszabadult zoknivásárlás ürügyén... :)))))
Ha akarja, ha nem.

macamuca [IHUN] 2016.07.11. 15:03:14

@Herr Géza:
Igen, akinek telik rá, az ott veszi. Csóró mosogatók poundland-ban veszik, ott 1 font a 3 db, szerencsések kifogják olykor az 5 db/1 font-os kiszerelést, vagy az egyet fizet-kettőt vihet akciót (ilyenkor igye 6 db/1 font, szóval királyság a fuszekli-beszerzés).
Gyere te is ide fuszeklit venni.

svajcineger 2016.07.11. 15:05:21

Hagyjuk meg a briteknek, meg az idonek, hogy eldontsek! Szerintem...
A mar ott levo magyar es egyeb eu-s bevandorlot kirakni mar ugysem fogjak. Aki meg most indulna neki, annak szamos mas (es talan jobb) opcio is letezik. En a UK-ba eleve csak, ha nagyon muszaj mennek. :-)

macamuca [IHUN] 2016.07.11. 15:07:28

@Virago_1000:
Az a garzon egy saját tervezésű kertes ház.
Csaxolok, hogy soxor kell még akciós cuccokat venned ahhoz, hogy valami hasonlót tervezhess itt a megtakarításaidból.....

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2016.07.11. 15:09:02

Hát, végső soron igaza van a poszt-tolónak, igy végül is érthető a döntésük.Csak nehogy most méxarabb helyzetbe kerüljenek, mintha maradtak volna...majd elválik.

2016.07.11. 15:12:31

Ez valami olyasmi, mint amikor a Barcelona es a Real Madrid magyarorszagi szurkoloi kommenthaboruznak, hogy "mi" meg "ti". :D

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2016.07.11. 15:18:58

És egy szolgálati közlemény utazóknak: aki Németországon keresztül tervez utazni, nyaralni, közúton, az kb felejtse is el az egészet.Az autópályák járhatatlanok, használhatatlanok, egy komplett botrány az egész.Nem az a baj önmagában, hogy sok a közlekedő, hanem az, hogy ennyire kib..tt durván sz*patják az autósokat.3 km-enként van 5 kilométer útlezárás, gyakorlatilag nincs értelme visszajönni a szembesávokból...A problémát isten igazából az okozza, hogy csak a lezárárok, elterelések skerültek, dolgozó embert, munkagépet, vagy legalább egy leszúrt ásót, egy lapátnyi sódert az esetek 80%-ban nem látni.És mindezt júliusban, akkor, amikor a legnagyobb a káosz valszeg egyébként is.Felháborító, komolyan mondom, szívből kívánom, hogy dögöljön meg, akinek ez köszönhető... :-(
Jószívű Nyuszi, Géza bá, vagy bárki, aki ott él, gyertek, oszt védjétek meg valahogy a mundér becsületét, vagy legalább meséljetek, hogy hogy bírják ezt az extrém szívatást a németek...

ennél már az is értelmesebb volna, ha lezárnák a 7-est félig, a másik oldal meg menne szabadon dél felé; és ugyanezt a 9-essel ellentétesen.De ez így egy katasztrófa, kb 30-40 km/h a max tervezhető átlagsebesség.Ennyire sz@r helyzet még nem volt egyik évben sem nekünk.
Asszem elgondolkodunk a lengyeleken meg a baltiakon jövőre, mert ez így teljes káosz.Most hónap végén hazafelé meg éjszaka megyek, talán úgy még viselhető lesz...
Bocs mindenkitől, de ezt ki kellett adjam... :-)

pinkunicorn (UK) 2016.07.11. 15:25:19

Az meg hogy "Ő nem akar máshova elmenni élni, szóval a szabad mozgásból semmilyen előnye nem származik. " ?????
En ismerek egy csomo Britet (20 es 45 ev kozotti) akik mar eltek kint Franciaorszagban / Spanyolorszagban / Nemetorszagban stb vagy terveznek kimenni. (ha nem is orokre) Attol, hogy a nyugdijasoknak nem szarmazik hasznuk a szabad mozgasbol, nem azt jelenti hogy egy britnek sem.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2016.07.11. 15:27:12

@szaszo71(D): Szerintem úgy értette, hogy az EU jelenleg sokkal többet foglalkozik a bevándoroltakka, menekültekkel, migrikkel, mint kellene.És ez igaz is, sajnos.Jelenleg sokal fontosabb általában az országoknak, hogy a migrik ne szenvedjenek semmiben sem hiányt.Sajnos...Legalább is én így látom...

Golf2 2016.07.11. 15:31:05

@puhacica: Ha az óvodás posztra célzol azt a bezzeganya-oldalon olvastam,és hát itt sokakat érinthet az angol téma.

puhacica 2016.07.11. 15:38:34

@Golf2: nem, a mai posztra celoztam.

nyuszigonosz 2016.07.11. 15:47:02

@geegee: Ne az A7-en menj visszafelé, az így néz ki egész 2018-ig:
www.verkehrslage.de/A7/Baustellen

Az A3 Ahol Passaunál jönnél, na ott sem a legjobb most a helyzet, de nem ennyire rossz, ha csak Regensburgig mennél azon és váltanál ott a 93-asra. de: ha Ausztriából eleve az A93-ason jönnél és mennél Berlinig, az most így néz ki:

www.verkehrslage.de/A93/Baustellen

De az a hely, ahol az a több tábla van, na ott én ma mentem és nem Berlin irányában van az útépítés, ( így nekem sem volt várakozási idö semmi) és így téged visszafelé nem zavar annyira, hogy helyenként keskenyebb az út, mert még mindig ket sáv megy felfelé.

Berlinböl meg Rostock vagy Lübeck irányt választanád, talán jobb lenne.

Az útépítések nyáron vannak, sajnos. :-(

Herr Géza 2016.07.11. 15:53:42

@geegee: Hát az a baj, hogy a sok pofátlan svéd, meg, dán, meg norvég (talán még az eszkimók is..) mind a mi autópályánkon akarnak dél felé húzni, miközben fizetni meg nem akarnak érte. Én ki is tiltanám őket simán, kerüljék csak meg a földet... Mi meg építhetjük, foltozgathatjuk a csili-vili autópályáinkat a sáskajárásuk után. Lóf.szt!!! Ezentúl minden északi hozzon magával egy vödör aszfaltot, ha át akar menni az országunkon!!!! Mikor koptatom én a svéd autópályát?????
Hallatlan!!!! És még reklamálnak is. Eszem megáll.
:))))))))))))))))))

InversioN 2016.07.11. 15:54:55

En itt kint a City szferaban mozgok es konnyen elmondhatom, hogy tele van muszlimmal es indiaival. Naluk a munkahely mivolta nagyon nagy presztizst jelent, igy a jobb csaladbol szarmazok nagyon sokat tanulnak es sokan lesznek jogaszok/bankarok/tanacsadok/orvosok. Kulturajuk is kulonbozik, tobbnyire nem ragaszkodnak sajat nepukhoz es baratkoznak/randiznak mas nemzetisegekkel is. Brit pasik kulonosen komaljak az indiai noket (merfoldeket vernek az atlag angol csajra).

Ha statisztikat kene vezessek, akkor kb allitanam azt, hogy az itt elo indiaiaknak aranyaiban sokkal jobb allasaik vannak, mint a briteknek. Mashogyan allnak a munkahoz es tanulashoz, de az ertelmisegi munkat preferaljak.

Herr Géza 2016.07.11. 15:59:54

@Herr Géza: Arról nem is beszélve, hogy mind júliusban, augusztusban akar nyaralni menni, amikor a jóérzésű német mosogatók is elhúztak végre Balira a jól megérdemelt egy hónapos nyaralásukra és végre építhetnénk békében az autópályáinkat. De nem, nekik muszáj ekkor erre jönniük, pedig nekik januárban is langyos lenne az Adria. Önző népség.... :))))))

Csodabogár 2016.07.11. 16:04:43

@Virago_1000: Az internacionalét soha nem énekeltem. Biztos demencia áll fenn nálam, nem tagadom. Na meg sokkal jobban szeretem a kapitalizmust mint a kommunizmust vagy az u.n. népi demokráciát. Az, hogy egy diktátor akár a saját népét is irtja, az természetes. Mindenkit irt aki nem ért egyet vele, de alapból a szovjet népet akarta naggyá és gazdaggá tenni, dumával.
Amit te itt összehordasz, attól lassan kiütést kapok. Azt hiszem rád rakom a szűrést.

Hari Seldon 2 2016.07.11. 16:11:37

@geegee:
"Nem az a baj önmagában, hogy sok a közlekedő, hanem az, hogy ennyire kib..tt durván sz*patják az autósokat.3 km-enként van 5 kilométer útlezárás, gyakorlatilag nincs értelme visszajönni a szembesávokból."

Én is mindig ezt mondom. A németek nagyon hülyén csinálják. Ahelyett, hogy egyszerre lezárnának mondjuk egy 50 km-es szakaszt (mondjuk egy Nürnberg Mannheim (vagy bármi más főbb irányban) szakaszon. Helyette szakaszonként baromkodnak. Eredmény: Az autósnak felmegy a vérnyomása, hogy végre mehetne, aztán megint beáll a tömörülés. Aztán megint, és megint. Ha egyszer zárnának le, akkor egyszer kéne besorolni, utána x km-en keresztül szép lassan csordogál tudja, hogy na ez le van tudva. De nem. képesek ezt a besorolást az autósokkal eljátszatni 4-szer 5-ször.

Csodabogár 2016.07.11. 16:21:56

@Hari Seldon 2: Mostanában szoktak kezdődni egy-egy német tartományban az iskolai szünetek. Akkor aztán megindul az összes volt jugoszláv, török, görög stb. vendégmunkás haza. Remek tudósítások láthatók a tv-ben, amint álldogállnak a tűző napon órákat. Persze előre van figyelmeztetés, hogy ne induljon mindenki péntek éjjel vagy szombat reggel, de ez nem segít semmit.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2016.07.11. 16:22:11

@nyuszigonosz: Atyaúúúúúúristen, még ezek a térképek, főleg az A=-es......
Baaaaazzz... :-oooo
Köszönöm szépen, ez jó lett volna indulás előtt...Én voltam a hülye, hogy nem kérdeztem.Illetve nem volt más választás, mert a komp-árak olyan szinten elszálltak, hogy nem lehetett meglépni.(100 km a vízen egy irányba 180 ojró, hát meg a kurva anyjukat, kábé...És mindezt csak azért, mert július van, máskor töredékébe kerül.)Akkor asszem télleg a lengyel vagy a balti utak fognak játszani az elkövetkező években.Arra még úgysem jártam/jártunk.Csak idén meg a Nato csúcs, meg a világifjusági találkozó baxik be a lengyeleknél...

Köszönöm mégeccer a linkeket...

nyuszigonosz 2016.07.11. 16:23:39

@geegee: Nincs miért, és mielött visszafelé indulsz, szólj, hátha valami változik.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2016.07.11. 16:27:57

@Herr Géza: Jajj, ne már, a sok dán, svéd és norvég együtt sincsenek annyian, mint a németek ötöde...És nem akar mind autóval menni dél felé.
:-))))))))
Amúgy én hajlandó lennék fizetni érte, egy értelmes matricás rendszerben.
De most télleg, a sok német nem qrvaanyázik ezeken az állapotokon?
Meg az is a baj, hogy kiba nehéz kikerülni Nyugat-Európa közepén egy ekkora országot...De muszáj lesz, mert ez így rettenet.Nagyon nem irígylem a német kőzúti szállítócégek sofőrjeit, szerintem a hajukat téphetik.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2016.07.11. 16:39:48

@Herr Géza: :-))))

Amúgy nem sok északi üvegtigrist láttam, bár valamennyi volt.Viszont kamion egy sem.Ezexerint van ott is kamionstop?

Ami még szintén durva, az az olasz autópályadíjak, km alapon.Lementünk Villachból Gradóba, kicsit riviérázni.100 km 10 euró...Nem szarral gurigáznak.Annyi mint a benzines autónk benzinköltsége.Egy dízelél meg még több is.Ha le kéne menni mondjuk Tarvisioból a csizma lábujjába, vagy a sarkába, meg vissza, cirka 3000 km-t, kábé örökölni kéne hozzá...
:-oooo

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2016.07.11. 16:45:15

@Hari Seldon 2: Igen-igen.Rettenet idegesítő, hogy visszatérek a saját oldalamra, de még 130 ig se tudok felgyorsulni, mert látom a táblát, hogy 2 km múlva újra útépítés kezdődik.
De legalább építenék lóhalálában, 3 műszakban, akkor még haladnának is.És az nagyon nem jó duma, hogy akkor háromszor annyiba kerülne.Igen, annyiba.Viszont harmadannyi idő alatt lenne kész, vagyis végül ugyanakkora lenne a végösszeg...Nem fér a fejembe, hogy egy értelmes, pontos, szabályszerető nép hogy nem látja ezt be...?

nyuszigonosz 2016.07.11. 16:48:28

@geegee: De, az ember mérgelödik éppen eleget itt is, inkább lenne fizetös az egész, és már régen, mert akkor lenne elég pénz a szétment pályákat javítani, hiszen tranzit ország Németország, de hát Dobrindt ( közlekedésügyi miniszter) képtelen egy normális fizetös rendszert végre kitalálni, miközben mashol müködik az ilyen.

Kamionstopp van, vasárnap és ünnepnapokon nem járhatnak a 7,5 tonnánál nehezebb/nagyobb teherkocsik, kivételt adott esetben a hütökamionok képezhetnek, ha tényleg sürgös a hütött áru, amit visznek.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2016.07.11. 17:05:07

@nyuszigonosz: Pedig valamit vadul terveztek az utóbbi években, fenyegetődztek is ezerrel, hogy nem járja, hogy a sok külföldi széttapossa a pályákat.Ami valahol igaz is.De aztán nem lett belőle semmi...

Sajnos az is bebaxik nekünk, hogy megnőtt a kölök és lassan csak nyár közepén lehet menni nyaralni, mert az iskolából nem fogják elengedni év közben...Pedig rühellem keményen ezt a gyikos 35 meg 40 fokokat, de nem lesz más választásunk...Majd legföljebb megyünk észak felé... :D Vagy maradunk a s3ggünkön.

wuaaa 2016.07.11. 17:06:12

@nyuszigonosz: A kamionoknak fizetős. Ehhez képest pont őket korlátozzák, hogy a nem fizető személyautósok kényelmesebben haladhassanak azokon a szakaszokon, ahol útépítés miatt korlátozás van, igaz, hogy útépítés nincs, de majd ha lesz, az majd azon a pénzen lesz, amit a kamionok fizetnek be...

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2016.07.11. 17:10:23

Ha már nyaralás, milyen ez az öreg Csebzon-üvegtigris?

divany.hu/raktar/2016/07/10/csepellina/

Szerintem sárkány, csak így már pont a lényeg vész el, hogy nincs motorja...

joskapista52 2016.07.11. 17:10:35

@pappito: "Erről megkérdezném azt a félmillió britet aki spanyolországban él és azt a kétszázezret aki franciaországban."

A gazdag angol, viselkedni tudó nyugdíjasok jelenlétét, akik nagyrészt angliában is rendelkeznek ingatlannal, nem vesznek el munkát másoktól, ellenben pénzt hoznak, nem hasonlítanám össze az üres zsebbel érkező, sokszor a viselkedés terén alapvető kihívásokkal küzdő bevándorlóról, aki csak a pénz miatt érkezik és nemritkán segélykén él a fél család.

Az elsőt azt nyaralásnak, turizmusnak hívják extrákkal, a második meg bevándorlás. Ne legyünk tévedésben, ha a kőgazdag svájci elit jönne letelepedni/nyaralgatni angliába, plusz még svájc nettó befizető lenne anglia kasszájába, az ellen nem lenne sok kifogása senkinek sem.

Ezenfelül a 700.000 brit az mindössze kb. 1%-a angliának, magyarországon hatodannyi lakosból ugyanennyien léptek le eddig mondjuk németbe, ausztriába meg angolba, szóval bizony angliában elenyésző azok száma, akik elhúznak és azok nagy része sem gazdasági bevándorló, hanem inkább a hosszú távú turista kategória, a kettő nem egészen ugyanaz a buli.

"Pont a britek majdnem minden befizetett fillérjüket visszakapják az EU-tól, infrastrukturális és szociális beruházásokba fektetve ezt."

A grafikont nézd féloldal körül:

www.telegraph.co.uk/news/newstopics/eureferendum/12176663/EU-Facts-how-much-does-Britain-pay-to-the-EU-budget.html

Németország után a második legnagyobb nettó befizető.

"Az átlagangolnak megszokott, hogy mindenféle népekkel kell együtt élnie, generációk óta részei az életüknek"

Ezek szerint ők máshogy gondolják mint te, ha brexitre szavaztak, főleg a határok védelmében, ahogy Cameron is elmondta.

Szerintem fel kéne lapoznod a statisztikákat, bár való igaz, hogy a gyarmati országok miatt volt némi keveredés, a valódi beáramlás az utóbbi pár évtizedben indult el angliába, ugyanúgy, ahogy az összes többi nyugat európai országba is, nem véletlenül ez pont egybeesik azzal az időszakkal, mikor a természetes szaporulat túlságosan lecsökkent.

"Na most az azonos kultúrájú egy bődületes faszság, az átlagangol szerint a keleteurópaiak ilyen elmaradott barbárok fura akcentussal, de azért el akarjuk őket szipkázni? Mivan?"

Hogy mit kell ezen magyarázni azt nem értem. Te már be vagy tanítva arra, hogy nőt nem erőszakolsz csak meg úgy, azonos a családmodell, egy darab feleséged van, keresztény vagy, nem erőszakolsz meg kisfiúkat a fürdőben, soroljam?

Problémamentesen beleilleszkedsz a társadalomba, ami azt jelenti, hogy nem leszel benne a hírekben és nem leszel égő a politikusnak, aki behívott az országba.

"egybites rant"
Ez nem egybites rant, hanem sajnos ez a valóság, a bevándorlóknak ennyi a szerepe és akkor talán még a következő ciklusig nem dől össze a ház a fejük felett. Nehogy azt hidd már, hogy a két szép szemedért hívnak be az országba, mert akkora hátast dobtak tőled, hogy nem tudnak nélküled élni és inkább neked akarják a gazdagságot, mint a gyerekeiknek.

nyuszigonosz 2016.07.11. 17:10:36

@wuaaa: Igen a kamionoknak fizetös, már nagyon régen, elöször alap összeget kellett fizetni és aztán jött a Tollcollect dolog, na az is majdnem a kútba esett akkor, mármint a beindítása, de az müködik. Azthiszem a buszok is fizetnek, legalábbis valamikor még fizettek, gondolom most is.
Akik nem fizetnek, na azok a személyautósok.

Sajnos egyik szomszéd ország jól müködö fizetési rendszere sem felelt meg a törvénykitalálóknak és törvényhozóknak így húzódik az egész.

joskapista52 2016.07.11. 17:10:52

@fhdgy: "Én, a posztoló logikája szerint, nagyon tudnám szeretni ezeket jött-menteket. Ne tolják oda a képüket, mert utálom még látni is őket, de teremtsék elő a nyugdíjamat meg minden egyéb szociális jólétemet. Ha az arabokat vesszük csak, nem kérnék tőlük többet, csak fejenként egy centet.
Szóval, hogy is van ez? Nem kellenek, de dolgozzanak helyettem?"

A politika és a gazdasági elit, akik a törvényeket hozzák, azok nyitják meg a határokat, nem az átlagember. Egyszer hagyták beleszólni az átlagembert, a brexit szavazásnál, el is mondták mit gondolnak.

joskapista52 2016.07.11. 17:11:20

@Virago_1000: Majd pár év múlva rájönnek.

A csökkenő szaporulatot úgy is lehetne orvosolni, hogy lehetővé tennénk, hogy 20 évesen saját lakásban elkezdhessenek ezerrel gyereket gyártani a saját fiataljaink, csak akkor senki nem fizetne a bankoknak egy életen át lakáshitelt, meg a gazdasági eredményekre, plusz adóra, plusz költésre pár évet várni kéne, szóval sem a politika, sem a gazdasági elit nem járna jól a jelenben.

Egyszerűbb importálni a már keresőkorú fiatalokat, az azonnali zsetonnal jár és azonnal megvéd a recessziótól is.

Ha nagyon radikális akarnék lenni, akár azt is mondhatnám, hogy a rövidtávú érdekek miatt eláruljuk a saját népüket, gyerekeinket.

Alapvető változásra van szükség a politikában, mert különben a bevándorlás okozta feszültségek szétszakítják az EU-t és egyes országokat is, anglia csak az első lesz a sorban.

nyuszigonosz 2016.07.11. 17:14:10

@geegee: Igen, Dobrindt kitalációja, ami az, hogy fizessen mindenki más, ne a hazai autósok, mert azoknak már tényelg túlk sokat kell fizetni: adó, üzemanyag adó...de ez halálra lett ítélve, mert törvényellenes lenne így. Ennek ellenére az volt, hogy de, majd mégis lesz, m égpedig 2016 januárjától, de közbejöttek a migránsok. Szóval senki nem ért rá még ezzel is törödni, így egyelöre nem is kell a személykocsisoknak fizetni.

Taxomükke (UK) 2016.07.11. 17:15:25

@Herr Géza: Tudhatnad, hogy Nemetorszag tele van nemetgyulolokkel, mikent Magyarorszag is magyargyulolokkel. De utobbiakbol jutott boven a hanyatlo Nyugatra tavozott kivandorlok koze is.
Kivancsi lennek arra is, az angolok hany szazaleka utalja sajat magat...

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2016.07.11. 17:17:40

@wuaaa: Meg kéne reformálni erősen a közúti kamionközlekedés szabályait.Lehet, hogy nem helyes a kamionstop, főleg mert hogy ők fizetnek.De az sem helyes, hogy az állandó elefántverseny úgy feltartsa a forgalmat, amennyire.Vagy betiltanám az előzést a kamionoknak, vagy pedig felejtsük el ezt a 90 km/h-s sebességkorlátozós f@sságot, és léphessenek oda, hogy egy előzés ne tartson már 5 percig.
Vagy bármi más értelmes megoldás csak ne a jelenlegi, mert ez így egy kupac sz@r...

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2016.07.11. 17:25:26

@joskapista52: "A gazdag angol, viselkedni tudó nyugdíjasok jelenlétét, akik nagyrészt angliában is rendelkeznek ingatlannal, nem vesznek el munkát másoktól, ellenben pénzt hoznak, nem hasonlítanám össze az üres zsebbel érkező, sokszor a viselkedés terén alapvető kihívásokkal küzdő bevándorlóról, aki csak a pénz miatt érkezik és nemritkán segélykén él a fél család.

Az elsőt azt nyaralásnak, turizmusnak hívják extrákkal, a második meg bevándorlás. Ne legyünk tévedésben, ha a kőgazdag svájci elit jönne letelepedni/nyaralgatni angliába, plusz még svájc nettó befizető lenne anglia kasszájába, az ellen nem lenne sok kifogása senkinek sem."

Na, kábé ezt szoktam papolni én is.Q-ra nem mindegy, hogy az, aki jön, értelmes, dolgozni akaró és tudó, beilleszkedő, adót fizető egyén, vagy hőzöngő, követelőzdő, kötelességet, beilleszkedést, vagy legalább elfogadást nem tanusító, dolgozni, adót fizetni sosem akaró kokeró migri.Nagyon nem ugyanaz a kategória...

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2016.07.11. 17:28:00

@nyuszigonosz: igen, olvastam, hogy az EU is prüszkölt ellene...nem tudom, mi a megoldás, de szerencsére nekem szabad "nemtudni"... :-)

Talán valami olyasmi, mint Svájcban, hogy egy korrekt éves, vagy féléves összeg egyben, oszt csókolom...

nyuszigonosz 2016.07.11. 17:38:45

@geegee: Hát az lenne a normális megoldás, mert a francia vagy olasz, na azok inkább ne legyenek.
Na, kiderül majd, legföképp, amint elkezdödik itt is a két legnagyobb tartományban az iskolai szünet és több autó lesz, mint út alattuk... na az vidám dolog lesz.

wuaaa 2016.07.11. 17:43:31

@geegee: Ettől a kupac szartól nincs jobb megoldás. Nem tudod megreformálni, mert csak annyi van belőlük az utakon, amennyire szükség van.

Csodabogár 2016.07.11. 17:50:47

@nyuszigonosz: Tudomásom szerinte leginkább Seehofer akarja az autopálya díjat, de csak a külföldieknek. Olyant viszont az EU miatt lehetetlen csinálni. Aztán jött Dornbrin ötlet, hogy a németeknek majd valahogy elszámolják a kifizetett pénzt az adóban. Elég komplikáltnak tünt és el is bukott. Javits ki ha rosszul tudom.

joskapista52 2016.07.11. 17:51:55

@sellőlány: Ez egyáltalán nem így van. Azok a középosztálybeli angolok, akiket én ismerek, bizony karrieristák és folyamatosan több fronton építik az életüket, az, hogy nem wc-t pucolni látod őket, az mindössze azért van, mert már nem szorulnak rá, ők ugye huszonéve itt építgetik az életüket, te meg tegnap jöttél üres zsebbel, nyilván nem ő fog rászorulni az ilyen munkára.

Összességében sokkal több időt töltenek a dolgaikkal, üzletükkel, karrierjükkel, mint bérmilyen magyar ember, mint akit ismertem.

blackhairlady 2016.07.11. 17:55:05

@geegee: Ugy latom ma mindenki itt konnyebbul meg :)))))))

blackhairlady 2016.07.11. 18:02:24

@geegee: Udv a klubban. A szezonon kivuli 500$-os repjegyek 1500-nal kezdodnek juniustol hazafele.

*Andi* 2016.07.11. 18:10:02

@Mmj Drtmmj: erre engedd meg hagy valaszoljak, mint olyan, akit 4 evvel ezelott ez konkretan erintett... amig az angol egyetemi csoporttarsaim azzal voltak leginkabb elfogalalva, hogy a legujabb hacukat beszerezzek a hetvegi buliba, honnan lehet olcso fuvet szerezni es ugy egytalaban b'asztak arra, hogy az egyetemmel foglalatoskodjanak, addig en nappal dolgoztam ( boltban reszmunkaido, felszolgalas, ingyenes ujsag osztasa, kisegites az egyetemen, you name it..), ejjel az egyetemi konyvtarban irtam a beadandot, a fenmarado idoben pedig eljartam orara...mellette megtanultam maramennyire spanyolul, es A-t szereztem minden ZH-ra. Ezt az egyetem azzal honoralta, hogy eltoroltek a tandijam felet, ill kaptam egy osztondijat Hollandiaba. Hozzateszem, az akkori 26-27 evemmel az egyik legidosebb voltam a csoportban a mesterkepzesen.... hat igy lehet.

joskapista52 2016.07.11. 18:11:03

@pappito:

Ebben a 2000 elkövetőben szerinted hány angol nyugdíjas volt?

index.hu/kulfold/2016/07/11/nemetorszag_kolni_eroszak/

nyuszigonosz 2016.07.11. 18:11:10

@Csodabogár: Nagy részleteiben hasonlóan van az egész:
- elég régen megy a beszéd arról, hogy Németország Európa közepén tranzit ország, Európán belül mindenki oda vissza használja az utakat, melyek nincsenek jó állapotban, de ugye soha nincs is rá , mármint a javításukra és hasonlók elég pénz.
Legyen személykocsiknak is fizetös az autópálya használat.
Dobrindt a közlekedési miniszter ki is találta a megoldást - vagy a tanácsadói, a mindenféle jólfizett szakértök.
Seehofer a 2013-as tartományi választásoknál a választási programjába foglalta a dolgot . Mégpedig úgy, hogy a német rendszámmal ellátott személykocsik - ugye itt fizetik a személykocsi adót, - na azok ne fizessék, mert ha még valami megint fizetniük kell, sosem fognak senkit megválasztani, aki ezzel jönne, hiszen sok bört lehúz az állam a személykocsi tulajokról így is.
Valahogy már akkor látszott, és aki normálisan átgondolta, látta, tudta, ez sosem fog sehol "átmenni" mert kirekesztö, inkább legyen a személykocsi adó alacsonyabb, vagy inkább ne is legyen, vagy ne kapjon már az állam minden liter benzin- dízel árából eleve 90 centet.... na de nem Seehofer úgy látta, menni fog ez így is. Dobrindt vállveregetés kapott és szabad kezet. Na de nem megy. Most ott vagyunk ezzel a sehol, vagyishogy valahol ott, ahol az elején: igen, lehetne, de akkor mindenkinek és akkor vagy a személykocsi adó megy le itt, vagy a benzin.dízel árból nem kap annyit az állam. Ez az eddigi utolsó szó ezév májusából. Egyelöre megint csönd van.

Mrs. Clayton 2016.07.11. 18:18:59

Kozben eldolt h Theresa May lesz a prime minister

Taxomükke (UK) 2016.07.11. 18:28:06

@geegee: Igy van, nagyon idegesito, amikor az egyik kamion 85-tel elozi a 84,5-tel meno masikat...

M. Péter 2016.07.11. 18:38:40

@wuaaa: Egy megrakott teherautó kb. 1000-szer annyira koptatja az utat, mint egy személyautó, szóval van értelme, hogy a teherautósokkal fizettessék meg a fenntartás költségét.

M. Péter 2016.07.11. 18:42:42

@gutesz: Az "indiai" éttermekben sok pakisztáni és bangladesi, vagyis muzulmán van.

Sia 2016.07.11. 18:48:59

"A Brexit az első eset a világon, hogy az egyszerű ember kifejezte, hogy eddig lehetett az üzleti érdekek miatt szívatni, de ne tovább"
A Leave szavazók nagy része azt sem tudta, mire szavaz. Hazugságokkal etették azt az "egyszerű embert", pl. azzal, hogy az unióba befizetett pénzt az egészségügyre is lehetne költeni. A szavazás után a Brexitpropaganda párt feje meg közölte, hogy ja upsz, amúgy nem tudjuk garantálni, hogy azt a pénzt majd inkább az egészségügyre költjük, meg egy rakás más propagandaszövegben is pofátokba hazudtunk, de köszi, hogy szavaztatok. Ezeket az embereket hamis adatokkal feltüzelték, utána meg szarban hagyták, fülét-farkát behúzta a két legnagyobb szájú brexit vezér és most másnak kell összetakarítani a mocskukat. Ezt nevezed te az egyszerű ember akaratának? LOL. Röhög a májam. Pont ugyanúgy játszottak a Brexit párti politikusok az emberekkel Nagy-Britanniában, ahogy a Fidesz játszik itthon a néppel: hazugságokra épít, és az "egyszerű ember" meg bekajálja, mert szeretne valakit hibáztatni a nyomorúságáért. A kormány meg nyilván nem azt akarja, hogy őt hibáztassák azért, mert inkompetens balfaszok, inkább ráhúzzák a vizes lepedőt a migránsokra meg az Eu-ra. Itthon is pont ugyanez folyik. Csak az nem látja, aki profiátl ebből a rendszerből..

Taxomükke (UK) 2016.07.11. 18:49:29

@M. Péter: Eleve valahol reszben ertelmetlen ez az ide-oda szallitgatas... par eve olvastam, hogy Europaban az aruk atlagosan 2700 km-t utaznak a vegfelhasznaloig...
Istenverte okorseg es felhaborito szerintem, hogy olyan dolgokat utaztatunk keresztbe-kasul Europaban, amik a celorszagban is ugyanugy megvannak. Pl. asvanyviz, krumpli meg mindenfele zoldseg, eloallat stb. Nyilvan mindre van magyarazat, csak akarni kell...
A baranyai rokonaink annakidejen sargarepat termesztettek. Kilojat 4 forintert akartak atvenni toluk. Ugyanakkor Pesten egy csokor (mondjuk 40-50 dkg) HOLLAND sargarepa huszonvalahany Ft volt.
Erre szamomra nincs VALOS magyarazat.

Taxomükke (UK) 2016.07.11. 18:50:42

@Taxomükke (UK): 2-3 eve meg Svedorszagbol jott kies hazankba a kaposzta. Nyilvan olcsobb volt onnan behozatni... OMG

M. Péter 2016.07.11. 19:07:01

@Bal: Kb. annyira volt szegény, mint Franciaország.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2016.07.11. 19:07:28

@Virago_1000:
Már megint ostobaságokat beszélsz.
Egyszer meg kéne látogatnod az UK-t.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2016.07.11. 19:11:53

@Virago_1000:
Maximum a neten láttad hogy annyiba kerül.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2016.07.11. 19:17:27

@Herr Géza: Emlékszel mit írtam neki múltkor?
Valami olyasmit hogy fogtechnikus spuur hímivarsejt.
Jósnak kéne mennem:)))))))))))))))))))))

sellőlány 2016.07.11. 19:30:28

@joskapista52: Félreértettél vmit. Pontosan arról van szó, hogy a középosztály (mindenhol) a modern társadalmak eredménye. Csak hogy a brit középosztály még sznob is, tehát a wc kefét akkor se ragadná kezébe, ha nem lenne senki, ha szükséges lenne. Mindig elgondolkodtat, amikor Angliában vagyok, hogyha megszűnnének a készételek és bezárnának az éttermek, vajon mennyi idő alatt halnának a britek éhen?

sellőlány 2016.07.11. 19:32:28

@sellőlány: "ha nem lenne senki, aki megtegye helyettük és"

sellőlány 2016.07.11. 19:37:09

@sellőlány: megtenné (szokásos idegtépő autocorrect)

joskapista52 2016.07.11. 19:38:26

@Sia: Mielőtt nagyon belelovallnád magad a dologba javaslom nézd meg az adatokat, 2013 év végétől kezdve 50-50% körül mozog a leave meg a remain eloszlása, szóval a kampánynak az eredményhez nem sok köze van.

Ha Nigel Farage hülyeségére szavaztak volna, azt megtehették volna 1 éve is a választásokkor is, ő akkor is pont ugyanezeket mondta - de még a parlamentbe se jutott be.

Nem kell ennyire lenézni az angolokat, nem hülyébbek ők semmivel sem, mint te vagy én, pl. a pénzügyeikben sokkal de sokkal előrébb járnak mint az átlag magyar, majd tudják ők azt, hogy az ő országukba kellenek-e nekik bevándorlók vagy nem.

Amúgy ez az egész David Cameron "mocska", neki volt hatalmában népszavazást kiírni, ő ígérte meg és ő csinálta meg és ő hagyta el elsőként a mocskot, ráadásul ez a mocsok még nem is biztos, hogy mocsok, abból kiindulva, hogy előző héten a német meg az olasz bankok kértek 150 milliárd eurós mentőcsomagot egyelőre nem úgy tűnik mintha anglia lenne bajban.

M. Péter 2016.07.11. 19:49:23

@Taxomükke (UK): A logisztikusnak az a legegyszerűbb, ha mindent beszállítanak egy központi raktárba, majd onnan szállítják oda, ahova kell. Hallottam már olyat, hogy a zöldséget vagy gyümölcsöt Közép-Angliából elvitték Skóciába, majd onnan vissza Angliába az élelmiszerboltokba.

Virago_1000 2016.07.11. 19:57:56

@joskapista52: "Ha nagyon radikális akarnék lenni, akár azt is mondhatnám, hogy a rövidtávú érdekek miatt eláruljuk a saját népüket, gyerekeinket."

- az igazsag radikalis.

M. Péter 2016.07.11. 20:04:46

@nyuszigonosz: Volt a németeknek még egy jó ötletük, hogy a No.-ben töltött időre a sofőrnek járjon a német minimálbér. Egyrészt egységes piac, határok nélküli Európa, másrészt a sofőrök jegyezzék fel percre pontosan, hogy mikor lépték át a határt, és a szállítmányozó cégek figyeljenek 28 ország törvényeire. A nagyon lelkes EU-párti franciák is próbálkoztak hasonlóval.

vncs 2016.07.11. 20:06:38

Már megint egy nagy baromság egy lelkes amatőr mindenttudótól.

Pár szösszenet a valóságról:

Az átlag 40+ -os angol számára az EU tök idegen.
Egyrészt megvannak a családi világháborús emlékek - így persze nem csak a franciákat utálják nyilván a németeket is -, másrészt sokkal inkább rokonszenvez egy ausztrállal, egy kanadaival, esetleg egy amcsival mint egy akármilyen nemzetiségűvel a Csatornán túlról. Nekik túl sok kis ország van a Csatornán túl, amivel nem tudnak, nem is akarnak mit kezdeni.

Az átlag értelmiségi angol számára egyszerűen felfoghatatlan, hogy minek az a szociális háló, amit nyújtanak a gyerekesek számára. Nagyrészt ezt használják ki a segélylesők (white trash) - persze a k-európaiak is. Az átlag értelmiségi sokallja még a 2 gyerekre maximált segélyrendszert is és megmozgatná az ellustult briteket is. Erre egyébként példa a minimálbér megdobása is, ami természetesen visszafele sül el, hiszen komoly árfelhajtó hatása van. Továbbá vannak különböző programok, amikkel "ösztönzik" a briteket a munkaerőpiacra kerülésre - szép lassan leépülnek majd a max. heti 16órás melók hiszen a mellé járó segély nem lesz elég a napi kábulathoz.

Másik klasszik példa, hogy egyszerűen megtelt a Sziget. 230.000 km2-en van nagyjából uannyi ember, mint a franciák 640.000 km2-én.
Persze dolgozni nagyon sokan nem akarnak. Egyszerűen nincs szükség évi 300.000 új bevándorlóra, főleg nem képzetlenekre.

Egyébként jó nagy lufi ez a nyugati életmódi is. Iszonyat sokan élnek létminimum alatt, rengeteg a 0órás dolgozó, a részmunkaidős. Az alapnyugdíj semmire nem elég, a kiskeresetűek szolgálati időt se kapnak sokszor, az adóhivatal egy rakás ..., rugalmatlan, elavult, mintha a XIX.századból kapták volna elő.
A menőbb állást bírók pedig egyszer csak azt veszik észre, hogy a magánnyugdíj-számlájukon nagy büdös semmi van a befizetések ellenére...
A lakhatási körülmények borzasztóak és lakni baromi drága...

A vicc pedig ha kiterjesztenék a pontrendszert a bevándorlókra kb. a 99.9%-ot lehetne visszaküldeni egy pakkban.
Mondjuk Tier1-hez:
IELTS 6.5-et kb. 95% nem tudná lerakni; megtakarítást, releváns végzettséget felmutatni; előző évről mondjuk egy 50k-s fizuról egy igazolást aztán végképp...

Egyszerűen Angliában már nagyon kell fülelni ha nem lengyel/román/indiai beszélgetést akarsz hallgatni...

nyuszigonosz 2016.07.11. 20:11:14

@M. Péter: Igen, volt ez az ötlet, de ez halálra volt ítélve, mert kivitelezhetetlen.

DieNanny CH 2016.07.11. 20:17:11

@Virago_1000:

"Multkor vettem 3 par zoknit a primarkban £1.80-ert. Hogy lehetseges valamit ennyiert eloallitani? Csakis bangladesi gyerekmunkasok altal. Errol az atlag nem akar tudni. Az olcso elelmiszer eredeterol sem."

Ha a valóságban is meg lennél róla győződve, hogy ezt gyermekmunkások állítják elő, és a valóságban is zavarna, akkor soha nem vennéd meg!
Ezzel a megjegyzéssel csak megjátszod magad.

SzZoole 2016.07.11. 20:19:32

@vncs: "Már megint egy nagy baromság egy lelkes amatőr mindenttudótól."

Bagoly mondja verebnek......

"Egyszerűen Angliában már nagyon kell fülelni ha nem lengyel/román/indiai beszélgetést akarsz hallgatni..."

London nem Anglia,nagyfeju....

SzZoole 2016.07.11. 20:22:09

@DieNanny *ISTJ* [SZ,CH]: en vettem 3 par G.A. zoknit,az arat le sem merem irni,azt vajon kik csinaltak?

33621 2016.07.11. 20:56:01

@geegee: Te vezettél ilyet? Mert én igen. Egy Had-16 os aggregátorral csatolva! Váradon voltatok?

M. Péter 2016.07.11. 21:19:15

@Csodabogár: De akkor nem lenne ennyi közbeszerzés, amiblől lehet osztogatni a haveroknak.

M. Péter 2016.07.11. 21:24:39

@nyuszigonosz: De azért érdekes, hogy a lelkes EU-párti kormányok is próbálják kijátszani a szabályokat belpolitikai célokból.

Shenella 2016.07.11. 21:33:36

@geegee: nemetorszag meg szinte jo volt 10 napja, a csehekhez kepest. Ott km-enkent van 10km utlezaras. Hozzajuk kepest nemetben lehet haladni. Tetezve ezt, 2 hete Praga es Brno kozott balesetezett egy benzit szallito kamion. 3-4 oraig nem sem mozdult a forgalam tobb mint 50km dugo volt.

Shanarey 2016.07.11. 21:45:15

Gumicsont poszt, egy gyógyszergurító verseny győztesének "tollából"

Ennyi hülyeséget egyben leírva ritkán lát az ember, vagyis ez is egy fajta teljesítmény.

Semmittevésért állampolgárság, aha, ha ez így lenne ez az ország már 100 milliós népességgel lenne megáldva.

20 évvel ezelőtti lakás árak, és a mai árak miatt az átlag angol nem tud lakást venni a gyerekének? Na az milyen releváns dolog, ezt szerintem bármely más ország lakója is panaszkodhat emiatt. Az átlag angol amúgy nem vesz lakást a gyerekének, az átlag felettinek pedig most is van erre pénze.

M. Péter 2016.07.11. 21:54:26

@Csodabogár: A Nemzetközösségből való szabad bevándorlás 1962-ben megszűnt, azután voucher kellett, amit azoknak adtak, akiknek volt valamilyen képzettsége, amire szükség volt, de konkrét munkaajánlat nem kellett.

A gazdag arabok mások, ők nem veszik el a munkát senkitől, segélyt sem kapnak, inkább csak a Lamborghinik bőgetése zavarja a szomszédokat. Nem szoktak letelepedni, Inkább csak a nyarat töltik Londonban.

Virago_1000 2016.07.11. 22:05:44

@Csodabogár: meg mindig varom a valaszod, Sztalin nacionalista volt-e?

SzZoole 2016.07.11. 22:15:52

@Virago_1000: umbro/slezenger bokazoknit a sport direct-ben £1.75-ert 5 parat veszel.

www.sportsdirect.com/slazenger-5-pack-trainer-socks-411019?colcode=41101999

Herr Géza 2016.07.11. 22:19:11

@Zoole[uk]: Egyik se jó, nincs rajta, hogy "adibas" :)))))

SzZoole 2016.07.11. 22:24:23

@Herr Géza: most mit kenyeskedsz,Ti münemetek minden nap igy jartok:)))

Taxomükke (UK) 2016.07.11. 22:40:07

@Zoole[uk]: Ugyanazok, csak a kereskedo tobbet rak ra.

SzZoole 2016.07.11. 22:42:30

@Taxomükke (UK): persze hogy ugyanazok,csak en a márka nevet fizetem meg:)

pappito · http://pappito.com 2016.07.11. 23:39:27

@joskapista52: "Ezenfelül a 700.000 brit az mindössze kb. 1%-a angliának, magyarországon hatodannyi lakosból ugyanennyien léptek le eddig mondjuk németbe, ausztriába meg angolba, szóval bizony angliában elenyésző azok száma, akik elhúznak és azok nagy része sem gazdasági bevándorló, hanem inkább a hosszú távú turista kategória, a kettő nem egészen ugyanaz a buli."

700k csak két másik európai országban, direkt nem írtam azokat akik nem EU országokba mennek el élni USA, Kanada, Au, NZ, stb. Majd megmondom a brit kollégáimnak, hogy ők csak hosszú távú turisták, úgy tűnik nem tudják.

"Nehogy azt hidd már, hogy a két szép szemedért hívnak be az országba, mert akkora hátast dobtak tőled, hogy nem tudnak nélküled élni és inkább neked akarják a gazdagságot, mint a gyerekeiknek."

Akkor nem csak azt nem értetted amit írtam.

pappito · http://pappito.com 2016.07.11. 23:40:54

@joskapista52: "A csökkenő szaporulatot úgy is lehetne orvosolni, hogy lehetővé tennénk, hogy 20 évesen saját lakásban elkezdhessenek ezerrel gyereket gyártani a saját fiataljaink"

kádár halott.

M. Péter 2016.07.11. 23:43:30

@Taxomükke (UK): Miért? Volt néhányszáz millió forintjuk, és úgy golndolták, hogyha a kilépés nyer, akkor esik a font árfolyama, és többet kapnak a fortintjukért?

pappito · http://pappito.com 2016.07.11. 23:43:41

@joskapista52: és ezért szavaztak a népek a brexitre... öhhöm.

sodorj egyet nekem is

pappito · http://pappito.com 2016.07.11. 23:50:31

@DieNanny *ISTJ* [SZ,CH]: ehh, ez a bangladesi gyerekmunka (ami nehogy azt hidd, hogy zavarja őt, ha másfél fontért juthat három zoknihoz) jó duma, de sokkal valószínűbb, hogy egy kurva nagy kínai zoknifröccsöntőgyár termékét veszi ennyiért, és ezen még keres 50 centet a primark is. Tömegtermelés, egy termékre jutó fajlagos ktg. bazi alacsony. De magas ez neki, mint tyúknak a lórács

pappito · http://pappito.com 2016.07.11. 23:58:18

@Zoole[uk]: ne már, most sírva fogja számolgatni, hogy az utikőccséggel együtt is megérné-e

Taxomükke (UK) 2016.07.12. 00:17:43

@M. Péter: Nem. Britte valtak, mint Mirjam. Vagy nem tudom...

Willkommenskultur 2016.07.12. 00:35:01

@sellőlány: Ez butaság. Szimplán nincsenek rászorulva. A háború alatt az angol átlag semmivel nem élt jobban mint a magyar átlag (pedig a háború előtt igen). A szükség rávitte őket hogy gondoskodjanak magukról, Londonon kívül nem is volt ezzel semmi gond.

Willkommenskultur 2016.07.12. 00:35:10

Sok jó meglátás van a posztban.

Bevándorlók tényleg kellenek az EUba a nyugdíjak értékének a fenntartásához. A kelet eu-i fiatalok ehhez egyszeruen nincsenek elegen.

Igy kell más is. A britek ezt még mindig megoldják az ex-birodalom országaiból de a németek? Nekik másogy kell megoldani, és ezzel próbálkoznak most, de őket is nagyon megosztja a megoldás...

LittleG (uk) 2016.07.12. 00:50:14

@Mrs. Clayton: Hat nagyon kivancsi vagyok, mit hoz ki a helyzetbol...

macamuca [IHUN] 2016.07.12. 01:43:38

@Willkommenskultur:
A háborús válsághelyzet szükség-ét (jókora eszmei töltettel!!, illetve az ebből adódó jókora bevállalási hajlandósággal!!) lehetséges ugyan hasonlítani egy korunkbeli "francba, muszáj" szituhoz, csak éppen kb annyi értelme van, mint az almát a körtéhez hasonlítani...
Anno jóval kevésbé voltak elkényelmesedve az emberek (mindenütt!, nem csak UK-ban!), és a háborús szituban azonnal és önként bevallaltak azt, amit amúgy muszáj is volt. Namost kétlem, hogy manapság bárhol hasonlóan reagálnának ÉS viselkednének az emberek, békés állapotok közepette...
Konkrétan: képzeld el, amint az original english, aki eddig jórészt benefitekbol elt (=white trash, és jócskán vannak, itteni!! felmérés szerint a benefitek majd' 90 %-at ők veszik igénybe ...), azt mondja, hogy ok, no problem, megyek mosogatni, takarítani, pincernek, stbstb, merthogy szakmája, tudása (kitartás, szorgalom, megbízhatóság, stbstb) nincs, így maradnak számára is a minimálbéres melók. El tudod képzelni? A valóságban!, nem elméletileg!, és most!, nem majd egy folyamat eredményeként, mondjuk 5-10-15 év múlva! Mert én nem.
Hát kb ezért sántít a hasonlatod.

sellőlány 2016.07.12. 06:40:11

@Willkommenskultur: Nem ismered őket... Macamuca teljesen jól jellemezte ezt az előző kommentben. És ez nem csak a white trashra igaz, hanem a társadalom teljes egészére.

DieNanny CH 2016.07.12. 06:40:51

@Zoole[uk]:

Hát, mondjuk, ha valakinek tök ronda a lábfeje/lábujja/körme, és van önkritikája, akkor miért ne venne fel zoknit?
Rövidnadrághoz meg kánikulában a szandál jobb, mint a sportcipő.

Szerintem ez a "cikizés" ok nélkül betonozódott be az emberek agyába már jó ideje...

DieNanny CH 2016.07.12. 06:55:16

@joskapista52:

7 milliárdnyi ember él a Földön. Már most vannak éhínségek.
80 év múlva - a jelenlegi "szaporulat" megtartásával is!!! - 11 milliárd ember lesz a bolygón. Igaz, annak fele 60 éven felüli lesz, a jobb életkörülmények, növekvő átlagéletkor miatt.

Tényleg arra vágysz, hogy ezerrel gyártódjanak a gyerekek?

tanato 2016.07.12. 07:27:52

@Virago_1000: Nem volt grúz nacionalista,de a szovjet rendszernek nem tetsző népeket,egész egyszerűen megtizedelte,eltüntette,kitelepítette,ukránok,később a krími tatárok,csecsenek,volgai németek,balti népek,kárpátaljai magyarok stb.

Terézágyú 2016.07.12. 07:57:00

Én sem akarok sehova utazni. Viszont nyugodt életet akarok, és biztos megélhetést.
Kérem vissza a Kádár-rendszert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2016.07.12. 22:51:41

Angliáért abszolút nem kár. Jól ellesz Európa nélkülük is. Lényegében eddig is így volt, ők kivonták magukat az öreg kontinensből. Viszont lassanként a UK trianonja is eljő, ezt sem lesz még a többi mellett könnyű elviselniük.

Munka és bevándorlók:Mint fentebb írták, az alja munkát végzik el a bevándorlók, amihez az angoloknak nem fűlik a foga.

Utazás: Majd a turistáik szívják meg, amikor a határon megfogják őket a buliturizmus végeztével, midőn felgyújtanak egy-egy várost és büntetlenül lelépnek fű alatt Angliába. Na ennek vége.

2016.07.13. 11:00:49

@Virago_1000: @DieNanny *ISTJ* [SZ,CH]: @Zoole[uk]: @pappito:

A zoknit kotogepek csinaljak, a sarkanal es a labujjainal ossze kell hurkolni, ezt csinalja ember egyedul *meg*, de en mar lattam olyan legmodernebb olasz gyartmanyu kotogepet, ami ezt is megcsinalja az ember helyett. Tudom, meglehetosen ketes erteku kerkedes, hogy bibibi en bezzeg mar jartam luxus-zoknigyarban, de ez van, ennyit tudok hozzafuzni a temahoz. :D

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2016.07.15. 05:02:05

@Taxomükke (UK): És fóleg, mikor egy óra vagy 50 km alatt a nyolcadik jön ki elém... :-(

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2016.07.15. 05:04:29

@33621: Nem vezette, nem voltam sofőr vagy telephelyes.de még láttam a laktanyában párat...

Váradra most nem megyünk, csak a közelébe, Gyuszi városába...
:D

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2016.07.15. 05:07:18

@Shenella: Az jóóóó lehetett.Kösz az infót.Úgy voltam vele, hogy ha a gyalázatos Praha-Brno szakaszt nem javítják, akkor azért nem megyek arra, ha meg javítják, akkor azért nem...
:-))))))))))

Sia 2016.07.16. 09:11:45

@joskapista52: nem úgy tűnik mintha anglia lenne bajban. aha :) most lett 1 font 1 euróval egyenértékű. de nem lesz semmi gazdasági probléma a brexitből :) á., dehogy

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2016.07.17. 21:53:04

@blackhairlady: A HÁ-nak kéne csinálnia valami általános, nemzetközi dühöngő felületet...Ennek hiányában itt ömlik ki mindekinél a sav... :D

Legyél te is országfelelős!

Ahol már ott vagyunk: Ausztria, Ausztrália, Belgium, Brazília, Brunei, Ciprus, Chile, Csehország, Dánia, Egyesült Államok, Franciaország, Hollandia, India, Izland, Izrael, Japán, Kambodzsa, Kanada, Kanári-szigetek, Málta, Mexikó, Nagy-Britannia, Németország, Norvégia, Olaszország, Omán, Spanyolország, Srí Lanka, Svájc, Svédország, Szingapúr, Törökország és Új-Zéland.

Jelentkezni (valamint az országfelelősökkel a kapcsolatot felvenni) a hataratkeloKUKAChotmail.com címen lehet.

süti beállítások módosítása