oldaldobozjavitott.jpg

kozelet_hataratkelo_widget.jpg

Utolsó kommentek

Kívül tágasabb!

Nincs megjeleníthető elem

Gazdagisztán

Nincs megjeleníthető elem

2015. október 05. 06:48,  Miről álmodik a lány? 90 komment

2015. október 05. 06:48 Határátkelő

Miről álmodik a lány?

Egy egészen érdekes kezdeményezés első írását olvashatjátok ma, ugyanis emlékem szerint a Határátkelő történetében még sosem fordult elő párposzt, azaz amikor egy együtt dolgozó (igaz, egymástól sok ezer kilométer távolságban élő) páros írná le a sztorijukat – mindenki természetesen a maga szemszögéből. Így aztán a mai írás nem lesz hosszú, inkább csak bevezetőnek számít, aminek párja még jön a héten – remélem, tetszeni fog nektek, és jönnek majd a további posztok is. Vágjunk hát bele MsG történetébe, ami a vágyott Spanyolország helyett egészen máshol startol. (A képekért köszönet a szerzőnek!)

cim_33.jpg

„Úgy 20 éves korom környékén kezdett egy gondolat motoszkálni a fejemben, hogy „engem – bizony - rossz helyre tett a gólya.” A tenger szerelmese vagyok.

Akkoriban arról álmodtam, hogy egy tengerparti házban élek és a hálószobámból a végtelen vizet csodálom. Tizegynéhány évet várnom kellett rá, de az álom valóra vált. Igaz, porszem kerülhetett a gépezetbe, ugyanis én azt a házat Spanyolországba álmodtam.

Az évek során sikerült a férjemet is megfertőzni a külföldi élet gondolatával. Úgy gondoltuk, hogy amíg én GYES-en vagyok, viszonylag alacsony kockázat mellett válthatnánk, hiszen nekem megmarad a munkahelyem és ezzel némi bevétel is.

Mivel nem tartozunk a szerencsevadász kategóriába, így a feltétel az volt, hogy akkor megyünk, ha legalább az egyikünket munkahely várja és a szakmájában vagy ahhoz közel tud elhelyezkedni.

Ezzel meg is kezdődött az állás keresés végtelen története. Először magyar cégeknél, akik külföldi projekteken dolgoznak, ami tapasztalatnak jó volt, de nem jelentett hosszú távú perspektívát. Ezután jöttek a nemzetközi állásportálok és A lehetőség.

Egy szép, augusztusi péntek délután volt, amikor a férjem felkiáltott: „válaszoltak Dubaiból”. Én csak álltam bambán, hogy mégis ki és mire válaszolt.

Ekkorra már túl voltunk néhány álmon és csalódáson, így inkább nem szólt róla, hogy hova pályázott. Az esély kicsi volt, de esély volt. Én már nem álmodtam - nem terveztem, így kissé felkészületlenül ért, amikor közölték: „üdv a fedélzeten!”

cikk_4.jpg

Egy hetünk volt arra, hogy eldöntsük, belevágunk-e a nagy kalandba. Mert mi azon szerencsések közé tartozunk, akiknek volt – és ma is van – választása. És ennek ma – holnap már 3 éve!

Belevágtunk, mert azt mondtuk, hogy ha egyszer vissza kell nézni azt a bizonyos „filmet” ne kelljen azt mondani, hogy ott volt a lehetőség és mi még csak meg sem próbáltuk.

Persze én továbbra is a spanyol házamról álmodom, de lehet, hogy erre a tapasztalatra szükségem van, hogy ha egyszer ott leszek, élvezni tudjam. És időközben megtanultam elfogadni és – talán egy picit – szeretni is Dubait, meglátni benne a szépet, a jót.

Az elmúlt években - ahogy oly sok külföldön élő – én is megéltem hullámvölgyeket, mert a pálmafák árnyékában sem gondtalan ám az élet. Nem könnyű egy teljesen más kultúrában boldogulni. Újra kellett építeni az életemet, magamat. Sok – sok munkaóra van abban, hogy ma így látom magamat és az életemet.

Ebben sokat segített, hogy találkoztam – igaz csak online – olyan lányokkal, asszonyokkal, akik ugyanebben a cipőben járnak, és sokat segített az is, hogy - bár munkát vállalni nem tudtam - önkéntesként lehetőséget kaptam és valódi értékkel bíró tevékenységet végeztem.

Ennek köszönhetően elkezdtem hinni újra – önmagamban, kicsit megerősödtem, már látom az utat, és találtam egy nagyon fontos barátot is, aki indításként rám vágta az ajtót (virtuálisan), aztán pár nap múlva visszakúszott az ablakon. Ma pedig már együtt dolgozunk… de ez már egy másik poszt témája!”

A moderálási alapelveket itt találod. Ha további érdekességeket, híreket olvasnál Dubairól, akkor ide érdemes kattintani.

Negyven fölött lettél határátkelő? Mi vett rá az elindulásra, milyen volt a megérkezés, hogyan sikerült beilleszkedni? Mit szólt hozzá a környezeted? Írd meg a hataratkelo@hotmail.com címre körülbelül 500 szóban (hosszabb persze lehet), segíts a hasonló helyzetben lévőknek!

Gyere és csatlakozz hozzánk a Facebook-on!
Ha inkább levelet írnál, elmesélnéd a személyes történeted,
azt a következő címen teheted meg: hataratkeloKUKAChotmail.com

Címkék: Dubai Egyesült Arab Emirátusok

A bejegyzés trackback címe:

https://hataratkelo.blog.hu/api/trackback/id/tr47888718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Muscari 2015.10.05. 07:46:39

Jó volt, csak túl rövid. Szerintem azt a folytatást simán bele lehetett volna írni.
Ém is nagyon szeretnék egy tengerparti házat, de nekem sem Dubai az álomországom, persze nyilván megszokni meg lehet.

Kíváncsi lennék, hogy mik a további terveik, mi a munkátjuk, de gondolom ez csak a következő ppsztból derül majd ki.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2015.10.05. 08:02:14

@Muscari:
Merthogy ebből a posztból semmi nem derült ki.

svájci sapka (ch) · http://svajcisapka.blogspot.ch/ 2015.10.05. 08:07:09

Szerintem is mehetett volna egybe. Ez így nagyon rövid...

tanato 2015.10.05. 08:21:13

Rövid a poszt nem informatív.Egyre több magyar dolgozik él az Öböl menti államokban a legkülönfélébb szakmákban az biztos.

tanato 2015.10.05. 08:22:20

@tanato: Per pillanat csak Mirjam kommentelget onnan rendszeresen,de régebben többen voltak itt a térségből.

firg_firg 2015.10.05. 08:25:36

Szoval Dubai. Ez erdekfeszito volt.

ChristineK · http://christine-jartamban-keltemben.blogspot.com/ 2015.10.05. 08:29:22

Csak nekem böki a csőröm ez a mondat?
"önkéntesként lehetőséget kaptam és valódi értékkel bíró tevékenységet végeztem"

adg 2015.10.05. 08:29:51

Meg mindig nem tudom, mi lett Kovermadarral.

©________ 2015.10.05. 08:44:36

@adg: a blogjaban írt par mondatot

adg 2015.10.05. 09:01:38

@Csupacsí: hm, van neki olyanja?

@diggerdriver: ja, o is.

tanato 2015.10.05. 09:20:30

Sokan eltűntek innen.Egyszer valaki azt írta addig érdekes a többségnek a Há amíg be nem illeszkedett,utána már a befogadó ország történései érdeklik ,nem a hazai blogok.

Csodabogár 2015.10.05. 09:38:17

Sok kérdés maradt nyitva. Pl. hova lett a gyerek amelyiknek a gyes idejét szánta a posztoló külföldi ismeret szerzésre. Hova lett a férj, ha már a barát van a képben. Talán egyszer megvilágosodunk, vagy idjön az poszt író és felvilágosít minket.

Bluely 2015.10.05. 09:45:20

Rövid volt, várom a folytatást.

London2009 2015.10.05. 10:44:35

@adg: en sem! Nekem is eszembe szokott jutni. Valaki legutobb annyit mondott nekem ugyanerre a kerdesre, hogy jol van, de a blogrol eltunt. Ki erti ezt! :D

London2009 2015.10.05. 11:07:27

@tanato: Lehet, hogy igy van. Bar en ugy erzem, hogy teljesen beilleszkedtem mar. De valahogy a Hataratkelo a reggeli rutinom resze lett, ezert nem tervezek leszokni az olvasasarol. :)

tanato 2015.10.05. 11:10:24

@London2009: Te vagy a kisebbség,a többinek már egy idő elteltével Mo.inkább nyaralási vagy szülőlátogatási célpont,nem a mindennapi élet része.Logikus ez mondjuk rá.

London2009 2015.10.05. 11:22:04

@tanato: Nem Magyarorszagrol, hanem a Hataratkelorol beszeltem…Magyarorszag mar nekem is csalad, baratlatogatasi es udulo celpont. De ettol meg miert ne olvasgathatnek magyar blogokat es hirportalokat? Ettol nem leszek kevesbe beilleszkedett. Nyilvan erdekel meg, hogy mi zajlik Magyarorszagon. Szerintem ez normalis. De peldaul soha eszembe nem jutna magyar csatornakat, vagy filmeket nezni magyarul. A hireket is inkabb atfutom, leginkabb a focimeket olvasom. Nem tudnam mar megmondani, hogy epp ki a Magiaugyi Miniszter.

tanato 2015.10.05. 11:33:31

@London2009: Na erről van szó,mások a bloggal is így éreznek mint te a magyar médiával.

London2009 2015.10.05. 11:47:32

@tanato: Hmmm…volt egy idoszak amikor nem olvastam. Aztan valahogy megint visszatalaltam hozza. De ez igy volt a magyar kozossegekkel is Londonban. Az elejen kerestem oket, miutan nem ismertem senkit. Utana rajottem, hogy ez nekem nem kell. Aztan eltelt 5 ev es most megint minden honapban elmegyek legalabb egy magyar osszejovetelre. Erdekes dolog ez.

Dragonlady (Bp, Hun) 2015.10.05. 12:25:40

40 felett már tényleg olyan öreg az ember hogy külön határátkelő kategória lesz? Most próbálok nem bedepizni :-) mondjuk ez addig tart majd, míg vki nem néz a gyerekem nagymamája nak :-)

Evain 2015.10.05. 12:40:15

@Dragonlady (Bp, Hun): Engem még nem néztek, pedig én is betöltöttem már. ;)

@tanato: érdekes, speciel én sem olvasok már "hazai" híreket, és valóban csak nyaralni járunk (köh, idén voltunk először) Magyarországra, de ez a blog megmaradt. Bár mostanában inkább read only, mert kissé több a munkám. :)

Csodabogár 2015.10.05. 12:51:28

Én kb. 10 éve nem nézek magyar tv-t. Rádiót soha nem hallgatok. Ujság, ami megszokásból jár, a főcímeket átfutom és ha van nem politikai rész azt elolvasom. Tv-t németet nézek, azt hiszem jobban ismerem tv-ből a német politikusokat, mint a hazaiakat. Ja és elő vagyok fizetve, szintén megszokásból, a Neue Zürcher Zeitung internetes kiadására, amit el is olvasok naponta, kivéve a svájci belpolitikát. Az akkor se érdekelt mikor ott éltem.
De a határátkelő blog érdekel és olvasom is elég rendszeresen.

svájci sapka (ch) · http://svajcisapka.blogspot.ch/ 2015.10.05. 12:58:15

Itt annyira nem történik semmi, hogy kénytelen vagyok magyar tv-t, híreket nézni.
:D

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.10.05. 14:03:36

@tanato:

Ez nem biztosan van így.

Itt nem e blogról beszélek most, hanem általában a blogokról, sőt eleve a médiákról.

Ha x országbeli törzslakos kitántorog y idegen országba (aláhúzva az "idegen" szót, azaz az illető nem családegyesítés miatt megy el, nem kisebbségi, stb., hanem igazi kitántorgó, akinek semmi köze a célországhoz), minden attól függ, az illetőt mennyire érdekli a politika.

Ha érdekli a politika, akkor továbbra is az x-béli médiákat fogja nézni, mert y-ban a helyi politikai nem képes izgatni őt eléggé, sőt eleve nem is állampolgár jellemzően, de ha azzá is válik, idegennek érzi magát továbbra is politikailag, nem érzi át belül a helyi politikát.

Ha viszont apolitikus típus, akkor sokkal gyorsabban leszokik az x-béli médiákról.

MsTandMsg 2015.10.05. 14:04:39

Sziasztok,

Köszönöm az észrevételeket! Igyekszem válaszolni:
- a családom köszönöm, jól van. A férjem dolgozik, a gyerekemmel nem rég értünk haza az iskolából.
- a fontos barát egy nő, aki 6.584km-re él tőlem és hamarosan megismerhetitek az Ő történetét is
- a poszt lehet, hogy rövid és nem szól semmiről, de ez egy - mondjuk - sorozat bevezetője. Rajtatok múlik, hogy lesz e folytatása, szóval, akit érdekel, az csak finoman piszkájon! :)

MsTandMsg 2015.10.05. 14:04:39

@ChristineK: kb. 4-4,5 háziasszony lét után, igen úgy éreztem, hogy önkéntesként végre valódi értéke van annak, amit csinálok

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2015.10.05. 14:27:36

Közérdekű közlemény.
Valaki feltörte az email fiókomat és emaileket küldözget a nevemben.
Elég ha megvaltoztatom a jelszavamat?

wuaaa 2015.10.05. 14:29:46

@MsTandMsg: "..a poszt lehet, hogy rövid és nem szól semmiről, de ez egy - mondjuk - sorozat bevezetője. Rajtatok múlik, hogy lesz e folytatása.."

Hát ez még hétfői felszopónak is gyenge volt, még akkor is, ha a hetet ugye csak óvatosan kezdjük, teljesítményileg.
Ha szeretnéd megosztani a történeted, akkor köszönet érte, de ez a "majd lehet, hogy holnap mondok valamit" stílus nagyon nem gyere be. Inkább csapj a lecsóba..

wuaaa 2015.10.05. 14:32:43

@diggerdriver: Hogy találhatta azt ki valaki, hogy "zsírzócsöcs" ? Vagy nem az volt? :)))
Viccet félretéve, nem szép dolog és kellemetlen. Ejnye.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2015.10.05. 14:42:27

@wuaaa:
Jó de mit csináljak?
Már az emaileket sem kapom meg?

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2015.10.05. 14:43:31

@diggerdriver:
Nem kérdés.
Szóval már az emaileket sem kapom meg.

Határátkelő 2015.10.05. 14:50:46

@wuaaa: Értem én az erős kritikai hajlamot, de egyrészt jó lenne nem megbántani a szerzőt, másrészt pedig volt már ilyen kezdeményezés, jó lenne hagyni, hogy kibontakozzon végre egy történet. Én szeretném a műfaji, hosszbeli és egyéb változatosságot. Kösz.

MsTandMsg 2015.10.05. 15:03:03

@wuaaa: Tudod, EZ az én történetem! Lehet, Neked nem szól semmiről, de akkor valszinű nem Te vagy a célközönségem! Azért köszönöm, hogy elolvastad!

wuaaa 2015.10.05. 15:10:31

@Határátkelő: Mivel bántottam volna meg? Ugyanmár.. Egy napra ez így kevés volt, ez az igazság. Vagy tapsikoljunk mindig mindennek, mert az a menő? Hajrá szakállas énekesnők?

Kiég3tt 2015.10.05. 15:20:09

@Határátkelő: szten a kollega azt probalta sajatos nyelvezetben elmondani, h a mai az nem tortenet. Minden nap jon egy tortenet, ma jott egy tortenet bevezetoje, de semmi tobb. Meg beszedtemahoz is keves, tehat pilot posztkent - nem erte el a celjat. A szerzot biztatnam a folytatashoz, a hiba nem az o keszulekeben van, jol vezeti a szavakat, nincs unalmas frazis, erdekes tortenet is kerekedhet belole.... annyi, h tobbet kellett volna osszevarni es lekozolni. Szerintem

Kiég3tt 2015.10.05. 15:21:03

De ez csak egy olvasoi velemeny

Hobbiszakács · http://hobbiszakacs.blog.hu 2015.10.05. 15:43:26

@diggerdriver: Nem biztos, hogy ellopták a jelszavad. Előfordul az ilyen, címátírással csinálják. A részletes címzésből (A levelet kinyitod > More > View Full Header) látszik, hogy tulajdonképpen kitől jött a levél.

A gmail és a yahoo szokott küldeni figyelmeztetőt, ahogy valaki belépett a nevedben - még akkor is, ha te magad egy másik városból lépsz be, pl. szállodából.

Változtasd meg a jelszavad, utána lépj ki. Töröld a sütiket a webolvasódból, és lépj be megint. Küldj egy levelet magadnak, majd klikk a "check mail"-re. Ha megjött a levél, akkor lépj ki megint, Ha valaki tényleg ül a kontódon, akkor az első levélnél felszólítást kap az új jelszó megadásära. .(Ha a jelszót ő változtatja meg, akkor meg te leszel végleg kizárva.)

tanato 2015.10.05. 16:39:25

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Ez kortól is függ,egy 40+ éves kimenő inkább fog magyar híreket nézni és magyar blogokba írni mint aki 22 éves korában megy el Egy idő elteltével persze.És nyilván nagyon személyfüggő,de idővel csökken a napi érdeklődés ez látható az egykor törzskommentelő, de mára felszívódott sok-sok személy rá a példa.

2015.10.05. 16:51:58

@tanato: "És nyilván nagyon személyfüggő,de idővel csökken a napi érdeklődés ez látható az egykor törzskommentelő, de mára felszívódott sok-sok személy rá a példa."

Szerintem arról van szó, hogy sokan ráunnak erre a blogra, vagy úgy alapjáraton az egész internetre.

SzZoole 2015.10.05. 17:13:31

@Philosoraptor HÁ Bokszzsák/Sztár/Megmondóembör:
Az a verzió nem lehet,hogy az ember csak egyszerűen dolgozik es nem ér ra egesznap itt baxni a legyet?

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2015.10.05. 17:44:36

@MsTandMsg:
Ne haragudj, en jóindulattal fordulok minden poszt felé de én sem értettem belőle semmit.

33621 2015.10.05. 17:46:47

@diggerdriver: Nekem is küldtél valamit!

MsTandMsg 2015.10.05. 18:04:04

@diggerdriver: Nem haragszom! Az építő jellegű kritikával és a kulturált véleményekkel semmi bajom.
Sajnálom, nem tudom mivel lehetne érthetőbbé tenni!? Mi az ami hiányzik belőle!? Én így írok, ez a stílusom. Tettünk egy kísérletet, de úgy néz ki, hogy itt nem fekszik ez a stílus, ezért lehet, hogy ezt nem itt kell majd folytatni.

Shanarey 2015.10.05. 18:43:06

@diggerdriver:

Nos szerintem a gépeden van valami nem odaillő vacak, mert én is kaptam tőled egy levelet. Ám mivel full angol volt, és a tartalom szerint Ukrajnába utaztál, kétséges hogy te lennél :-))

A válaszcím viszont egy outlook.com -ra végződő email cím.
a tied pedig yahoo.com

DieNanny CH 2015.10.05. 18:55:21

@MsTandMsg:

A következő a gond. Amit én kilogikáztam: a barát, aki virtuálisan rád vágta az ajtót, majd visszakúszott az ablakon: ő lesz az, aki holnap írni fog? Mert, ha ez valóban pár-poszt, akkor ezt a történetet kellett volna töviről-hegyire a te szemszögedből elmesélni. Hogy a 'pár'-nak legyen valami közös dolga, amitől egy pár.
És akkor holnap ezt a virtuális ajtócsapkodást elolvashatjuk a barát szemszögéből is.

A beharangozóval volt gond, kedves HÁ, mert a posztból magából nem jön le, hogy létezik egy másik szemszög is.

De ez is csak egy olvasói vélemény...

MsTandMsg 2015.10.05. 19:56:11

@DieNanny *ISTJ* [SZ,CH]: Jó nyomon vagy! :)
Utólag meg könnyű okosnak lenni! Határátkelőnek és nekünk is ez az első ilyen. Ha lesz legközelebb, majd ügyesebben csináljuk! :)

Hobbiszakács · http://hobbiszakacs.blog.hu 2015.10.05. 20:18:54

@Shanarey: Ah soooo, szóval yahoo mail...
Akkor meg itt van a magyaräzat:

This has been happening to both Yahoo and Hotmail accounts, but even more so recently. Spammers might just be faking or 'spoofing' your account name - they have programs to generate random addresses. Your address may have been found in someone else's infected computer's address book, and is being used by spammers. You may have opened an infected Spam mail or an attachment. Some new malware can install itself just by opening it, without even clicking a link! (It only takes a few hours to crack an 8-character password!) If the mail goes to your Contacts list, you have had your account hacked temporarily faking your address for spam.

Továbbiakban megoldást is tartalmaz az alábbi link (A "Best answers" alattit kell megpróbálni először.)

uk.answers.yahoo.com/question/index?qid=20110920071001AABlQNH

Shanarey 2015.10.05. 20:27:36

@Hobbiszakács:

igen, ez így van, ahogy a magyarázatban is van.

Réges régen egy távoli galaxisban, nekem is jött ilyen levél, a fejlécben viszont releváns szöveggel ( biztonságtechnika)
kb 10 perc alatt le csekkoltam hogy nem az én gépem a bűnös, másnap pedig a cég akiknek dolgoztam, meglepődött. Ugyanis az ő gépük volt a ludas a dologban.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2015.10.05. 20:54:13

@Hobbiszakács: @Shanarey:
Az én csökött agyam szintjén is elmondanátok hogy mi van?

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2015.10.05. 20:56:18

@MsTandMsg:
Szóval hogy is van ez? A férjed pályázott a nevedben a tudtod nélkül?
A gyerek hol van?
A férj hol van?
A barát ki és mit csinált?
Mit dolgozol?

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2015.10.05. 20:57:54

@Shanarey: Hellahaj uram.Ha jól emléxem, te ilyen biztonságtechnikai szakember vagy?Ingatlanvédelemben otthon vagy?Kérdezhetek privátban?

Shanarey 2015.10.05. 21:09:28

@diggerdriver:

Nos két lehetőség van.

Az egyik hogy a te gépedre települt egy gonosz célokkal megírt programocska, amelynek feladata az hogy lenyúlja az email címeket akiknek valaha írtál már valamit.

A másik lehetőség, hogy nem a te gépeden, hanem valaki más gépén dekkol ez a pici jószág.

A végeredmény annyi hogy valódinak látszó email címekről küldenek levelet mindenkinek aki a címjegyzékben benne van, és így próbálnak valami kis pénzt csinálni maguknak. A te nevedben íródott levélben az állt hogy elmentél Ukrajnába valaki ellopta a csomagodat, benne útlevéllel mobillal, és én küldjek neked pénzt hogy tudd rendezni az utazási költséget haza.

töltsd le innen az ingyenes verziót, és futtasd a gépeden.

www.malwarebytes.org/downloads/

@geegee:

Persze

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2015.10.05. 21:24:33

@Shanarey:
Most fut.
Szóval az van hogy küldeni tudok emailt de fogadni nem.
Ha a yahoo letiltja akkor küldeni nem tudok nem?
Miért nem tudok fogadni?

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2015.10.05. 21:28:02

@Shanarey:
Olyan tiszta a gépem mint a lelkem...
:)))))))))))))))))))))))))))))

Shanarey 2015.10.05. 21:38:21

@diggerdriver:

Eme oldalon, azt írják hogy napok óta nem megy a levelezés.

downdetector.co.uk/problems/yahoo-mail

Ha a géped tiszta, akkor a probléma valaki másnál van, aki ismeri az email címedet.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2015.10.05. 21:49:11

@Shanarey:
Most találtam egy beállítást(reply-to address) ahol az érkező üzeneteknek egy outlok email cím volt megadva most az átállítottam az én email címemre de még mindig nem tudok fogadni.

©________ 2015.10.05. 21:53:29

@diggerdriver: tegnap meg minden rendben volt, micsinaltal azota?

En szemetet nem kaptam, csak a normalisakat.

pappito · http://pappito.com 2015.10.05. 22:59:30

@wuaaa: mi a baj a szakállas énekesnőkkel?

pappito · http://pappito.com 2015.10.05. 23:02:37

@tanato: de hát ez nem hazai blog, 99%-ban külföldről van szó :)

wuaaa 2015.10.05. 23:14:53

@pappito: Hát hogy olyan kevés van belőlük..

pappito · http://pappito.com 2015.10.05. 23:17:11

@wuaaa: ha lesz többre igény, lesz több :)

adg 2015.10.05. 23:18:26

@MsTandMsg: nem, nem, a stilussal nincs gond szerintem. Csak kicsit hamar hagytad abba az irast, picit iobban ki kellett volna fejteni. A stilus nem rossz es jo volt olvasni. Szerintem.
En szivesen olvasnam kifejtve.

adg 2015.10.05. 23:19:31

@pappito: alig varom, hogy minel tobbre legyen igyeny. Olyan szep. :D

pappito · http://pappito.com 2015.10.05. 23:23:37

@adg: szép az ami érdek nélkül tetszik! :)

pappito · http://pappito.com 2015.10.05. 23:43:07

@adg: zámbó dzsimi is milyen ronda vénasszony volt, mégis mennyien szerették :)

pappito · http://pappito.com 2015.10.06. 00:55:01

@wuaaa: asztakurvabetyárúristenitneki!

MsTandMsg 2015.10.06. 04:09:15

Srácok! Tényleg senkit meg nem bántva: értem én, hogy a kommentelés egy külön szakma. Értem azt is, hogy nem lehet minden újra tapsikolni és azt is, hogy a negatív komment is komment. Nincs ezzel semmi baj! Amikor úgy döntöttem, hogy itt is megosztom a történetemet, ezt vállaltam.
De az már egy más kérdés, hogy felnőtt emberek egy egyszerű szöveget nem tudnak (akarnak) értelmezni (?)!
Valóban az enyém nem egy klasszikus Határátkelős poszt! Nincs benne a szokásos fordulat, hogy "akkor leírom azt is, hogy mennyiből lehet megélni ...". Az oka, hogy ezeket a dolgokat, máshol más formában már megírtam. Akit érdekelnek ezek a dolgok is az én tollamból szívesen megmutatom.
Akinek tetszett örülök, akineke nem, sajnálom! Meg nem értett művésznek is jó lenni! :)

MsTandMsg 2015.10.06. 04:46:08

@geegee: Megtenned, hogy a kommentek kozott visszakeresed a valaszokat? Tegnap ezeket mar megvalaszoltam, koszonom!
A munkaval kapcsolatban, pedig a szovegben talalod a valaszt, de segitek: "bár munkát vállalni nem tudtam ". Igy, oke?

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2015.10.06. 06:31:38

@33621:
Azt meg tudod nézni hogy még kik kaptak ilyen emailt?

tanato 2015.10.06. 07:20:16

@pappito: Persze de sok hazai vonatkozással és sokan amikor már jól érzik az új hazájukban magukat nem olyan érdekes nekik.

©________ 2015.10.06. 07:39:55

@MsTandMsg:

"ezeket a dolgokat, máshol más formában már megírtam."

Ez jo, hasznalhatom allamvizsgan?

Muscari 2015.10.06. 08:12:35

@diggerdriver: én is kaptam tőled egy szívhezszóló levelet. Mondjuk azonnal tudtam, hogy valami gáz van, mert te miért is írnál nekem angolul?
Mindenesetre azonnal töröltem.

M. Péter 2015.10.06. 09:14:29

@pappito: Ilyen lassan jutnak el a hírek Új-Zélandba?

Kiég3tt 2015.10.06. 09:50:14

@MsTandMsg: Kerlek, ne mondj le rolunk, itt amit talaltal legfeljebb ertetlenkedes h "ennyi mara?" es a negativumok zome arra iranyult, h meg olvastunk volna. Semmi olyat nem irtak emlekeim szerint, amitol a "meg nem ertett muvesz" csalodottsagat kellene erezned. A kommenteloket konnyu egy kalap ala venni, pedig egy dologban ertenek egyet: h nem ertenek egyet. Megfelelni mindenkinek nem lehet es nem is szabad. Eltervezted, h publikalsz valamit, ami mas... tedd meg! Ha anno Brad Pitt Monika is visszatancolt volna a korai posztjaira kapott (valjuk be: megalapozott) negativ kritikakra, sose olvashattuk volna a kesobbi, ellenben sokkal tartalmasabb es osszeszedett ertekes irasait. Szoval en azt mondom, batran csinald vegig.

pappito · http://pappito.com 2015.10.06. 10:36:17

@M. Péter: igen

nem tudtam hogy ez valami világszenzáció volt, csak lemaradtam, mert vidéken lakom

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2015.10.06. 15:32:14

@MsTandMsg: ???

Szerintem ezt nem nekem akartad írni...Lehet, hogy a felettem lévő Digger komment lett volna a célod, csak félrement?

Eltévelyedés · http://gumimacik.blog.hu/ 2015.10.08. 22:47:54

Most akkor ki és milyen munkát kapott a sivatagban?
Most akkor boldogság van az oázisban, vagy vér és szenvedés?
A következő poszt miért Magyarországról indul és Németországba tart? Megannyi kérdés.

Legyél te is országfelelős!

Ahol már ott vagyunk: Ausztria, Ausztrália, Belgium, Brazília, Brunei, Ciprus, Chile, Csehország, Dánia, Egyesült Államok, Franciaország, Hollandia, India, Izland, Izrael, Japán, Kambodzsa, Kanada, Kanári-szigetek, Málta, Mexikó, Nagy-Britannia, Németország, Norvégia, Olaszország, Omán, Spanyolország, Srí Lanka, Svájc, Svédország, Szingapúr, Törökország és Új-Zéland.

Jelentkezni (valamint az országfelelősökkel a kapcsolatot felvenni) a hataratkeloKUKAChotmail.com címen lehet.

süti beállítások módosítása